Wat betreft de multipliers. Ik zou niet gaan grinden om die te kopen. Ik had er steeds een gekocht per Episode. Als je het verzamelen van studs wat rustiger aan doet en ondertussen aan andere dingen uitgeeft dan moet alle multipliers kopen na 9 episodes en wat freeplay Kyber bricks verzamelen prima lukken.
Ik heb nu 384x en met een aantal stappen lopen heb je alweer 100.000 studs

Dus de volgende multiplier, 3840x, lijkt me aardig overbodig. Qua schepen en characters kopen krijg ik het niet meer op. Ik begrijp dat de Capital ships een paar miljoen kosten. En bij extra's is nog iets te koop voor 500 miljoen, maar volgens mij is dat naast de 10x multiplier van 384 miljoen het duurste item en komt er verder niks in de buurt. Maar misschien heb ik nog iets over het hoofd gezien.
Weet niet of dat puur alleen een achievement/trophy is, maar er is een achievement/trophy voor het verzamelen van 10 miljard studs. Dat lijkt mij de enige reden om alle multipliers te kopen. Anders heb je wat mij betreft genoeg aan 2x, 4x en 6x waardoor je 48x zo snel studs kan verzamelen.
Maar benieuwd wat de bevindingen van anderen zijn. De Switch versie heeft geen achievements. Ik denk er over na de 8x multiplier uit te schakelen. Gelijk alles kunnen kopen vind ik ook wat saai

Ik ben uiteindelijk van plan alle Kyber Bricks te verzamelen en alle missies te doen en ik denk dat ik gedurende die tijd prima 500+ miljoen studs bij elkaar verzamel.
[
Voor 14% gewijzigd door
L23 op 11-04-2022 13:13
]