Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:20
di-Rossi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:44:
[...]

Er gaan nu prijzen rond van €200, dat lijkt mij overdreven, maar Lego is booming dus de kosten van het spel ga je er wel uit halen ja. Zakje wel dichtlaten!

Inmiddels episode IV klaar rond de 60%. Het is mijn eerste Lego game, maar man wat zit er veel content in, vermaak mij het meeste met de puzzels, nog zo’n 640 te gaan 8)7
Ik zag op Ebay dat ze verkocht werden voor rond de 50 a 60 euro, alleen de mini figure. Voor het bouwen hoef je het zakje ook niet te open, je kan de mini figure ook in elkaar zetten terwijl het zakje nog dicht is. Leuke uitdaging :P

Deze week helaas niet veel aan toegekomen, zit nog steeds in Episode 1. Komend weekend weer progressie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
G_Dragon schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:41:
Voor de mensen die twijfelen welke versie ze moeten kopen vanwege de performance zie deze onderstaande video:

[YouTube: Lego Star Wars: The Skywalker Saga | Switch - PS5 - Steam Deck - PS4 | Graphics Comparison]
Laat wel mega grote verschillen zien. Ik speel hem op de Switch. Bij de eerste start zat ik er nog niet helemaal lekker in omdat het niet helemaal lekker liep. Naar mate je meer speelt valt het niet meer op en vind het een erg leuk spel.

Maar de verschillen zijn wel groot. Normaal speel ik de meeste games op de pc, maar dit leek mij juist zo'n lekker achterover hang spel. En op de stadia is hij helaas dus niet. Handheld werkt trouwens wel weer lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryst schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:23:
[...]

Laat wel mega grote verschillen zien. Ik speel hem op de Switch. Bij de eerste start zat ik er nog niet helemaal lekker in omdat het niet helemaal lekker liep. Naar mate je meer speelt valt het niet meer op en vind het een erg leuk spel.

Maar de verschillen zijn wel groot. Normaal speel ik de meeste games op de pc, maar dit leek mij juist zo'n lekker achterover hang spel. En op de stadia is hij helaas dus niet. Handheld werkt trouwens wel weer lekker!
Ik vind LEGO games bankhang games. Lekker achterover en chillmode: ON! Met een PC voelt het toch iets minder ontspannend.

Is dit je eerste LEGO Game op de NSW? Ik zat er nog aan te denken om de HP games op de switch te gaan spelen maar ik weet niet zo goed in hoeverre de hardware het aan kan.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
spoiler:
haha sinds wanneer slapen Anakin en Padme appart? :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:41:
spoiler:
haha sinds wanneer slapen Anakin en Padme appart? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umSXqzsMX0kKf3ha70qg0cGbXs4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pQUlAiSe3zxCIs81vWblKJ6E.jpg?f=user_large 8)7

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ja serieus, ze slapen op een stapelbed 8)7

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:03:
[...]

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten ook cheat codes in de game. Ik gebruik ze niet maar voor de mensen die nog extra personages willen unlocken is dit wel een leuk dingetje: https://www.4gamers.be/sp...the-skywalker-saga-cheats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

AlwaysNick schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:01:
Er zitten ook cheat codes in de game. Ik gebruik ze niet maar voor de mensen die nog extra personages willen unlocken is dit wel een leuk dingetje: https://www.4gamers.be/sp...the-skywalker-saga-cheats
Het zijn personages die je ook kunt unlocken door gewoon het spel te spelen? Cheat codes verpesten een spel soms :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gim schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:38:
[...]

Het zijn personages die je ook kunt unlocken door gewoon het spel te spelen? Cheat codes verpesten een spel soms :X
Alleen de holiday characters niet. Maar de rest wel :) En ik gebruik sowieso geen cheats alleen in GTA om aan te kloten :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

G_Dragon schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:03:
[...]

En met een knuffeltje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat maakt het weer goed :) :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na 2 dagen met 39.5 graden koorts te hebben gewerkt en in bed te hebben gelegen eindelijk weer kunnen spelen nu bijna de eerste trilogie af. Wat een geweldige game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik kom er maar niet uit en op internet vind ik het ook niet terug. Hoe kan je de open speelgebieden weer spelen nadat je een episode/film alle story missions gedaan hebt? Ik kan alleen de missies zelf kiezen maar ik wil weer rondlopen en de side missies doen maar het is wel erg onduidelijk hoe ik dat moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Ik heb net Episode 2 uitgespeeld.

@Kaasje123 Al een Episode uitgespeeld? Dan komt er Galaxy Free Play beschikbaar. Daar kan je naar alle planeten vliegen die je tot nu toe hebt vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:38:

@Kaasje123 Al een Episode uitgespeeld? Dan komt er Galaxy Free Play beschikbaar. Daar kan je naar alle planeten vliegen die je tot nu toe hebt vrijgespeeld.
Ik ook. Vind de films 1/3 namelijk niet zoveel aan. Dus die maar eerst spelen hahaha. Ben nu net voorbij general queeves. Er zit daar wel een bug in die het gevecht heel makkelijk maakt. Ik hoop vandaag of morgen met A new hope te kunnen beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:49:
[...]

Ik ook. Vind de films 1/3 namelijk niet zoveel aan. Dus die maar eerst spelen hahaha. Ben nu net voorbij general queeves. Er zit daar wel een bug in die het gevecht heel makkelijk maakt. Ik hoop vandaag of morgen met A new hope te kunnen beginnen
Ik ben gewoon bij Episode 1 begonnen vanwege de volgorde. Niks tegen de films, Episode 1 was de eerste Star Wars film die ik gezien heb. Ik merk wel dat in de game Episode 2 leukere levels heeft dan Episode 1. Het pod racen kan helaas ook niet tippen aan Episode 1 Racer, zou tof geweest zijn als ze daar wat meer energie in hadden gestoken en dat je op meerdere planeten kon racen.

Ik speel rustig door de Episodes heen en probeer ook zoveel mogelijk Kyber Bricks mee te pakken. Qua upgraden voornamelijk gefocust op zoveel mogelijk studs verzamelen. En ik heb inmiddels 1 studs multiplayer gekocht, nu bijna 2 miljoen voor de volgende. Eerst nog weer wat verkennen voordat ik verder ga met Episode 3.

Als ik Reddit lees wordt ik wel een beetje bang voor game breaking bugs waardoor je of een Episode niet kan uitspelen of gewoon helemaal niks meer kan. Je leest natuurlijk ook alleen de problemen, dus wellicht valt het mee. Zelf twee keer in de afgelopen 7 dagen een vastloper gehad en een keer het spel opnieuw opgestart omdat de cut scene zwart beeld gaf. Maar toch een beetje bang dat opeens je save file corrupt raakt en je alles opnieuw kan gaan doen. In dat opzicht onhandig dat je geen meerdere save games kan hebben van 1 game. Ik heb automatisch backuppen van de Switch maar voor de zekerheid uitgezet zodat ik indien nodig altijd een oudere save game van de server kan halen. Verder draait de game prima op de Switch. Begonnen met 1.0 en inmiddels is er versie 1.0.3, maar krijg niet mee wat de updates fixen.

[ Voor 27% gewijzigd door L23 op 09-04-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:12
AlwaysNick schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:49:
[...]

Haha ik vind de films 1/3 juist gaaf, deze zijn een stuk leuker dan de oudere delen 4/6.
Dat komt wellicht omdat dit de 1ste delen voor mij waren die ik gekeken heb, en heb erna pas 4/6 gezien. Dus ik heb ze eigenlijk direct in goeie volgorde gekeken.

Ik moet wel zeggen dat echt moeilijk is hier munten te verzamelen, het is niet zoals ouwe delen je door level wandelt en die helemaal tot aan grond toe gelijk kan slaan en veel munten kan pakken.

Je loopt nu eigenlijk direct in een gigantische wereld, waar je veel van A naar B moet lopen en niet meer dan een filmpje krijgt en weer vaak verder gaat(en vrij weinig kapot kan slaan voor muntjes).
Je komt vaak niet verder dan een bankje of een lampje slopen, wellicht als je echt opzoek gaat naar de sidequest je beter munten kan verzamelen.

Maar het ziet er wel heel gaaf uit allemaal, ondertussen bij film 2 maar helaas 600.000 munten dus te weinig nog voor 2x multi player upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Carlos0_0 schreef op zondag 10 april 2022 @ 08:41:
[...]

Haha ik vind de films 1/3 juist gaaf, deze zijn een stuk leuker dan de oudere delen 4/6.
Dat komt wellicht omdat dit de 1ste delen voor mij waren die ik gekeken heb, en heb erna pas 4/6 gezien. Dus ik heb ze eigenlijk direct in goeie volgorde gekeken.

Ik moet wel zeggen dat echt moeilijk is hier munten te verzamelen, het is niet zoals ouwe delen je door level wandelt en die helemaal tot aan grond toe gelijk kan slaan en veel munten kan pakken.

Je loopt nu eigenlijk direct in een gigantische wereld, waar je veel van A naar B moet lopen en niet meer dan een filmpje krijgt en weer vaak verder gaat(en vrij weinig kapot kan slaan voor muntjes).
Je komt vaak niet verder dan een bankje of een lampje slopen, wellicht als je echt opzoek gaat naar de sidequest je beter munten kan verzamelen.

Maar het ziet er wel heel gaaf uit allemaal, ondertussen bij film 2 maar helaas 600.000 munten dus te weinig nog voor 2x multi player upgrade.
Ik kijk de films nu ook weer tegelijk met de Episode die ik speel. Gisteravond co-op met een vriend Episode III uitgespeeld.

Voor studs verzamelen zou ik focussen op een aantal upgrades. Bij Core Upgrades “Attract studs” upgraden, dan vliegen de studs op een grote afstand naar je toe. “Counter Cash” en bij Bounty Hunter “Hidden Bounties” helpen ook.

Als je door een stad loopt en met een Jedi force powers gebruikt om op afstand objecten te laten zweven en weg te gooien gaat het aantal studs redelijk snel. Maar over het algemeen verdien je sneller studs in missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 09:08:
[...]

Ik kijk de films nu ook weer tegelijk met de Episode die ik speel. Gisteravond co-op met een vriend Episode III uitgespeeld.

Voor studs verzamelen zou ik focussen op een aantal upgrades. Bij Core Upgrades “Attract studs” upgraden, dan vliegen de studs op een grote afstand naar je toe. “Counter Cash” en bij Bounty Hunter “Hidden Bounties” helpen ook.

Als je door een stad loopt en met een Jedi force powers gebruikt om op afstand objecten te laten zweven en weg te gooien gaat het aantal studs redelijk snel. Maar over het algemeen verdien je sneller studs in missies.
Ja ik had idee je vrij weinig missies deed, waardoor je veel sneller van A naar B alleen maar aan wandelen was.
Maar dat was wellicht effe een stukje, want heb al weer 3 missies ondertussen gedaan 😅.

Ja de attack studs gelijk 2 keer gekocht, dat is echt een handige om te hebben haha.
Nu blauwe Bricks even op haha, denk dat als ik film 3 klaar heb ik eens de 1ste 3 films grondig ga doorzoeken.

Ja de films tegelijk met de episode spelen is een leuk idee, dan moet ik nu eerst film 1 en 2 effe snel kijken want ben nu klaar met film 2 van het spel haha(kan ik anders even deze goed doorlopen en missende dingen even halen).

[ Voor 19% gewijzigd door Carlos0_0 op 10-04-2022 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazdreg
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-09-2023
Al een klein uurtje kunnen spelen, begonnen bij episode 1. Fantastische muziek, graphics, en humor. Maar de controls zijn toch vreselijk, als ik iets moet doen met een tijdslimiet (dat basketbal spel, of zo'n 4 targets hitten, ...) of vliegen... Daar moet ik nog even aan wennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben nu bijna klaar met Episode 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:01:
[...]

Ik ben gewoon bij Episode 1 begonnen vanwege de volgorde. Niks tegen de films, Episode 1 was de eerste Star Wars film die ik gezien heb. Ik merk wel dat in de game Episode 2 leukere levels heeft dan Episode 1. Het pod racen kan helaas ook niet tippen aan Episode 1 Racer, zou tof geweest zijn als ze daar wat meer energie in hadden gestoken en dat je op meerdere planeten kon racen.

Ik speel rustig door de Episodes heen en probeer ook zoveel mogelijk Kyber Bricks mee te pakken. Qua upgraden voornamelijk gefocust op zoveel mogelijk studs verzamelen. En ik heb inmiddels 1 studs multiplayer gekocht, nu bijna 2 miljoen voor de volgende. Eerst nog weer wat verkennen voordat ik verder ga met Episode 3.

Als ik Reddit lees wordt ik wel een beetje bang voor game breaking bugs waardoor je of een Episode niet kan uitspelen of gewoon helemaal niks meer kan. Je leest natuurlijk ook alleen de problemen, dus wellicht valt het mee. Zelf twee keer in de afgelopen 7 dagen een vastloper gehad en een keer het spel opnieuw opgestart omdat de cut scene zwart beeld gaf. Maar toch een beetje bang dat opeens je save file corrupt raakt en je alles opnieuw kan gaan doen. In dat opzicht onhandig dat je geen meerdere save games kan hebben van 1 game. Ik heb automatisch backuppen van de Switch maar voor de zekerheid uitgezet zodat ik indien nodig altijd een oudere save game van de server kan halen. Verder draait de game prima op de Switch. Begonnen met 1.0 en inmiddels is er versie 1.0.3, maar krijg niet mee wat de updates fixen.
Maar dat is ook de orginele volgorde voor het verhaal dus je begint zoals het hoort :), zou raar zijn als je midden in het verhaal zou beginnen omdat die film eerder uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
L23 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 16:38:

Ja ik snap het nu maar tis wel erg omslachtig. Je moet dus eerst weer een missie kiezen en vervolgens tijdens die missie naar je holodeck en dan free play galaxy kiezen. Je kan niet direct vanaf de episode screen direct naar "galaxy Free Play" gaan. 7(8)7
L23 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:01:
[...]

Ik ben op de Xbox tegen 2 problemen aangelopen. De eerste was dat het spel gewoon crashte en ik terug naar het dashboard werd gebonjourd toen ik van character wisselde naar obi wan toe in episode 4 (ik ben met episode 4 begonnen)

De tweede was dat tijdens een missie mijn batterijen van mijn controller op waren geraakt. Zoals zo goed als elk spel kreeg ik netjes een melding in beeld en ging het spel op pauze. Ik wisselde de batterijen om van mijn xbox controller klikte de melding weg en speelde weer verder. Niks geks aan de hand totdat ik de missie uitspeelde. Ik kreeg toen ineens de melding dat ik in mijn profiel ingelogd moest zijn om de voortgang op te slaan, maar dat was ik al. Ik kon niks anders doen dan de optie kiezen om terug naar het hoofdmenu te gaan en vervolgens had hij de missie niet opgeslagen en moest ik hem opnieuw doen. Geen giga ramp maar wel irritant. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 10:55:
Ik ben nu bijna klaar met Episode 3 :)
Ik begin nu net met episode 4. Begin nu eindelijk bij de leuke films :P Ik heb eerst 4,5,6 gekeken en toen 1,2,3. Ik vond de Anakin boss battle echt de eerste 2 episodes doorspelen meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:20:
[...]

Ja ik snap het nu maar tis wel erg omslachtig. Je moet dus eerst weer een missie kiezen en vervolgens tijdens die missie naar je holodeck en dan free play galaxy kiezen. Je kan niet direct vanaf de episode screen direct naar "galaxy Free Play" gaan. 7(8)7
Dat kan wel volgens mij. Als je in je galaxy hub zit en dan de een na laatste optie kiest. Kun je switchen tussen episodes en levels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:10:
[...]

Ik begin nu net met episode 4. Begin nu eindelijk bij de leuke films :P Ik heb eerst 4,5,6 gekeken en toen 1,2,3. Ik vond de Anakin boss battle echt de eerste 2 episodes doorspelen meer dan waard!
Vind je serieus de laatste 3 films de leukste?
Ik heb ze ook wel als eerst gezien, maar vond toch echt wel de nieuwe films stukken beter en vermakelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:15:
[...]

Ik heb ze ook wel als eerst gezien, maar vond toch echt wel de nieuwe films stukken beter en vermakelijker.
Wat zeg je nou precies? Episode 7, 8 en 9 zijn je favoriet? Dat zijn de laatste 3 films en de nieuwe films namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:15:
[...]

Ik vond de originele triologie het leukste haha. 7,8,9 mixed feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enige idee hoe je die gouden behuizingen opent? Ik heb nu een wachtwoord gevonden maar staat zo'n gouden behuizing omheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:24:
Iemand enige idee hoe je die gouden behuizingen opent? Ik heb nu een wachtwoord gevonden maar staat zo'n gouden behuizing omheen...
Als ik je goed begrijp kan je daar met een bounty hunter op schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:25:
[...]

Ah okey dan moet ik later nog een keer terug komen! Thanks voor de tip :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Zojuist alle 9 episodes uitgespeeld, vanaf episode 7 had ik het eigenlijk wel een beetje gehad met de game.
De boss battles zijn eigenlijk constant hetzelfde, deuren openen ook iedere keer met dezelfde oplossingen.
Ook geen interesse om miljoenen bankjes en plantenbakken kapot te slaan voor nog meer studs.
Sowieso wel een toffe game met heel veel humor, goede graphics en veel vrijheid in de werelden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:20:
[...]

Wat zeg je nou precies? Episode 7, 8 en 9 zijn je favoriet? Dat zijn de laatste 3 films en de nieuwe films namelijk.
Op film volgorde wel maar verhaal niet en daar kijk ik na :) dat oudere fans deel 1,2,3 ( de nieuwe films ) deel 4,5,6 noemen is zo verwarrend omdat het verhaal technisch geen deel 4,5,6 is.

Voor de duidelijkheid:
  1. The Phantom Menace
  2. Attack of the Clones
  3. Revenge of the Sith
  4. A New Hope
  5. The Empire The Strikes Back
  6. Return of the Jedi
  7. The Force Awakens
  8. The Last Jedi
  9. The Rise of Skywalker

[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
s0kkie schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:47:
Zojuist alle 9 episodes uitgespeeld, vanaf episode 7 had ik het eigenlijk wel een beetje gehad met de game.
De boss battles zijn eigenlijk constant hetzelfde, deuren openen ook iedere keer met dezelfde oplossingen.
Ook geen interesse om miljoenen bankjes en plantenbakken kapot te slaan voor nog meer studs.
Sowieso wel een toffe game met heel veel humor, goede graphics en veel vrijheid in de werelden _/-\o_
Heb je al veel muntjes? Ik zit bijna aan het eind van Episode 3 met 1,4 miljoen muntjes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:25:
[...]

Dit klopt inderdaad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:36:
[...]

Heb je al veel muntjes? Ik zit bijna aan het eind van Episode 3 met 1,4 miljoen muntjes O-)
Ik heb aan het einde van elke Episode een stud multiplier gekocht. Dus na Episode I 2x, na Episode II 4x en na Episode III 6x. Dus nu totaal een multiplier van 48x. Waarschijnlijk na Episode V alle multipliers en dan pas focussen op dingen kopen. Dan heb je een multiplier an 3840x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:51:
[...]

Ik heb aan het einde van elke Episode een stud multiplier gekocht. Dus na Episode I 2x, na Episode II 4x en na Episode III 6x. Dus nu totaal een multiplier van 48x. Waarschijnlijk na Episode V alle multipliers en dan pas focussen op dingen kopen. Dan heb je een multiplier an 3840x :P
Dat is wel super chill. Volgens mij heb je ook niet veel aan die om die hints te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:51:
[...]

Daar heb ik er nog geen een van gekocht, ben meer bezig geweest om van elke class een character te unlocken en de core upgrades goed te krijgen, zodat de gameplay een stukje makkerlijk werd. Zal nu even kijken naar de stud upgrades, merk je zelf veel verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:45:
[...]

Daar heb ik er nog geen een van gekocht, ben meer bezig geweest om van elke class een character te unlocken en de core upgrades goed te krijgen, zodat de gameplay een stukje makkerlijk werd. Zal nu even kijken naar de stud upgrades, merk je zelf veel verschil?
Attract Studs, Counter Cash en Hidden Bounties zijn wel handige upgrades om te hebben, dan ben je sneller bij de eerste miljoen om een multiplier te kopen bij extra's. En dan verzamel je 2 keer zoveel muntjes in dezelfde tijd. Elke opvolgende studs multiplier is duurder, maar elke multiplier bij elkaar sparen kost evenveel tijd. En inplaats van dat je de eerste 5 miljoen studs aan andere dingen uitgeeft kan je dat beter aan de 5 multipliers uitgeven. Al weet ik niet hoe overkill het is, wellicht heb je aan 3 a 4 multipliers genoeg. Maar als je alles wil gaan kopen dan heb je je doel sneller bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 15:01:
[...]

Attract Studs, Counter Cash en Hidden Bounties zijn wel handige upgrades om te hebben, dan ben je sneller bij de eerste miljoen om een multiplier te kopen bij extra's. En dan verzamel je 2 keer zoveel muntjes in dezelfde tijd. Elke opvolgende studs multiplier is duurder, maar elke multiplier bij elkaar sparen kost evenveel tijd. En inplaats van dat je de eerste 5 miljoen studs aan andere dingen uitgeeft kan je dat beter aan de 5 multipliers uitgeven. Al weet ik niet hoe overkill het is, wellicht heb je aan 3 a 4 multipliers genoeg. Maar als je alles wil gaan kopen dan heb je je doel sneller bereikt.
Wat een gouden tip! Ik ben er even een uur voor gaan zitten maar jemig wat een winst, krijg nu alleen al bij die onderwater missie van Episode 1 al een paar miljoen studs :o ( met een multiplier van 48x )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7qFXZZ7WCppk-JFdyTrVJ74DwQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/JOUEZqwbXTvWWIbb3K7pcCAM.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hf8y3SyUMjX8lKm9BrRH-OS82k=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nqRqppt51UaEmonZ62tRrKtk.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gOX8xrUYKhpL4HvjOqZfHZyaGLI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ICarczumiVzsPX6CoCFdAjcG.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 36% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2022 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
@G_Dragon Hoe heb je zo snel 3 multipliers gekocht, ik dacht dat je 1,4 miljoen muntjes had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:51:
@G_Dragon Hoe heb je zo snel 3 multipliers gekocht, ik dacht dat je 1,4 miljoen muntjes had?
Grinden , grinden en nog eens grinden!
Ik heb veel boss battles opnieuw gespeeld :)
Vooral bij de 2e upgrade ging het erg hard na een missie..

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2022 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik probeer film 2 100% uit te spelen, je moet daarvoor bij the Hunt for Jango Alireon roll 3 keer doen.

YouTube: The Hunt for Jango 100% Walkthrough LEGO The Skywalker Saga

Ik snap er echt niks van ik druk 100 keer op die L1 toets als die zegt raket aan komt, maar ik haal hem constant niet.
Iemand een idee wat ik fout doe ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@L23 ik ben nog een paar uurtjes doorgegaan met grinden :X ( heb nu de 4e Upgrade die van 8x ):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z74HlVE1Nex_1PERBHcEM8s_Z9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yrps9DLmv6zxqciKPCchyPng.png?f=fotoalbum_large

Ben nu wel door mijn Datacards heen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:24:
@L23 ik ben nog een paar uurtjes doorgegaan met grinden :X ( heb nu de 4e Upgrade die van 8x ):

[Afbeelding]

Ben nu wel door mijn Datacards heen :p
Ik ben na Episode III toch maar eerst begonnen met Episode VII vanwege de Scavenger abilities. Ook bijna de 8x multiplier.

Weet nou niet of ik Episode VII minder interessant vind omdat de films me ook iets minder aanspreken of omdat ik me verplicht voel die Scavenger abilities te halen. Maar ik ga er wat vlug door heen. Kan ik hierna in Episode I alles 100% halen zonder dat ik tegen problemen aan loop omdat ik de scavenger abilities nog niet heb.

[ Voor 22% gewijzigd door L23 op 10-04-2022 19:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:44:
[...]

Ik ben na Episode III toch maar eerst begonnen met Episode VII vanwege de Scavenger abilities. Ook bijna de 8x multiplier.
Als je die hebt moet je die eerste missie " A Bigger Fish " in Episode 1 is gaan replayen of een andere boss fight, wat een grote hoeveelheid haal je dan binnen zeg.. Vaak rond de 30 miljoen studs, dus zat al vrij snel op de 83 miljoen studs.

Edit:

Ik heb die missie Senate Showdown een aantal keer opnieuw gespeeld voor de challenges, maar zie nu net dat ik op 123 miljoen studs zit. Wat gaat dat hard.....

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2022 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:35:
Ik probeer film 2 100% uit te spelen, je moet daarvoor bij the Hunt for Jango Alireon roll 3 keer doen.

YouTube: The Hunt for Jango 100% Walkthrough LEGO The Skywalker Saga

Ik snap er echt niks van ik druk 100 keer op die L1 toets als die zegt raket aan komt, maar ik haal hem constant niet.
Iemand een idee wat ik fout doe ?
Moeten ze niet op je af komen? En dan dodgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
AlwaysNick schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:24:
[...]

Moeten ze niet op je af komen? En dan dodgen?
Geen idee ik neem aan als die zegt L1(PlayStation), dat die dan op je afkomt zodat je kan ontwijken ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carlos0_0 schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:55:
[...]

Geen idee ik neem aan als die zegt L1(PlayStation), dat die dan op je afkomt zodat je kan ontwijken ?.
Hij geeft het wel eerder aan. Misschien iets langer wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
AlwaysNick schreef op zondag 10 april 2022 @ 22:06:
[...]

Hij geeft het wel eerder aan. Misschien iets langer wachten?
Dat zou idd nog kunnen proberen, misschien dat ik steedse snel ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb Episode 2 en 3 bijna 100% , mis alleen een character die ik nog moet unlocken. Episode 1 moet ik nog twee missies replayen om zoveel mogelijk te halen en dan ga ik verder met Episode 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:01:
Even terugkomend hierop. Alle Holiday characters zitten nu nog achter deze cheat codes. Je kunt ze dus niet ''legit'' halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:23:
Ik heb Episode 2 en 3 bijna 100% , mis alleen een character die ik nog moet unlocken. Episode 1 moet ik nog twee missies replayen om zoveel mogelijk te halen en dan ga ik verder met Episode 4 :)
Damnnn lekker. Ik ben nu begonnen met A new hope alleen glitched mijn game waardoor ik niet verder kon en crashte de game. Was voordat ik Mos Eisley cantina in moest. Er is een brick achter een soort gevecht met stormtroopers. Als je die probeert te pakken crashed je game als je dat voor Mos Eisley cantina doet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:27:
[...]

Damnnn lekker. Ik ben nu begonnen met A new hope alleen glitched mijn game waardoor ik niet verder kon en crashte de game. Was voordat ik Mos Eisley cantina in moest. Er is een brick achter een soort gevecht met stormtroopers. Als je die probeert te pakken crashed je game als je dat voor Mos Eisley cantina doet....
Het gaat sneller dan je denkt in freeplay, alleen de tijd helaas ook want ik keek gisteravond op de klok en toen was het alweer 00:30 oops.. dat terwijl ik in de ziektewet ( griepje ) zit sinds Donderdag, niet erg slim |:(

Oh dat is geen leuke glitch zeg, hopelijk word deze snel gefixed! Ik heb er zelf ook al een aantal ervaren maar dat kwam doordat ik te snel op een knop wou drukken en de game nog niet zover was :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:48:
[...]

Het gaat sneller dan je denkt in freeplay, alleen de tijd helaas ook want ik keek gisteravond op de klok en toen was het alweer 00:30 oops.. dat terwijl ik in de ziektewet ( griepje ) zit sinds Donderdag, niet erg slim |:(
Hahaha tja sommige kijken dan de hele dag TV. Tot diep in de nacht. Denk niet dat je baas gaat kijken of je overdag veel slaapt en 's avonds nog tot 1 TV kijkt haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:25:
[...]

Even terugkomend hierop. Alle Holiday characters zitten nu nog achter deze cheat codes. Je kunt ze dus niet ''legit'' halen
Razor Crest en nog een ander schip zijn ook alleen met een cheat code te krijgen. Die code kreeg je bij de set. Geen idee of dat bij elk platform zo is, maar bij de Switch versie is de Razor Crest verkeerd in elkaar gezet, cockpit window en de achterklep zijn omgedraaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:27:
[...]

Het valt bij mij tot nu toe mee. 3 keer een vastloper gehad. In Episode II bij ontmoeten Jango Fett was de scene zwart, dus hoorde alleen geluid, maar was na opnieuw opstarten verholpen. En ik had in Episode III bij het eind gevecht van Obi Wan tegen Anakin dat het einde niet begon af te spelen. Ik kon blijven meppen, maar Anakin zat raar te grijnzen :P Dus dat laatste level moest ik opnieuw doen, maar toen Episode III kunnen uitspelen.

Episode VII had ik eerst niet zo zin in, maar uiteindelijk best leuke gameplay, geen bugs ervaren. Episode IV stel ik nog even uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Wat betreft de multipliers. Ik zou niet gaan grinden om die te kopen. Ik had er steeds een gekocht per Episode. Als je het verzamelen van studs wat rustiger aan doet en ondertussen aan andere dingen uitgeeft dan moet alle multipliers kopen na 9 episodes en wat freeplay Kyber bricks verzamelen prima lukken.

Ik heb nu 384x en met een aantal stappen lopen heb je alweer 100.000 studs :P Dus de volgende multiplier, 3840x, lijkt me aardig overbodig. Qua schepen en characters kopen krijg ik het niet meer op. Ik begrijp dat de Capital ships een paar miljoen kosten. En bij extra's is nog iets te koop voor 500 miljoen, maar volgens mij is dat naast de 10x multiplier van 384 miljoen het duurste item en komt er verder niks in de buurt. Maar misschien heb ik nog iets over het hoofd gezien.

Weet niet of dat puur alleen een achievement/trophy is, maar er is een achievement/trophy voor het verzamelen van 10 miljard studs. Dat lijkt mij de enige reden om alle multipliers te kopen. Anders heb je wat mij betreft genoeg aan 2x, 4x en 6x waardoor je 48x zo snel studs kan verzamelen.

Maar benieuwd wat de bevindingen van anderen zijn. De Switch versie heeft geen achievements. Ik denk er over na de 8x multiplier uit te schakelen. Gelijk alles kunnen kopen vind ik ook wat saai :P Ik ben uiteindelijk van plan alle Kyber Bricks te verzamelen en alle missies te doen en ik denk dat ik gedurende die tijd prima 500+ miljoen studs bij elkaar verzamel.

[ Voor 14% gewijzigd door L23 op 11-04-2022 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:06:
Wat betreft de multipliers. Ik zou niet gaan grinden om die te kopen. Ik had er steeds een gekocht per Episode. Als je het verzamelen van studs wat rustiger aan doet en ondertussen aan andere dingen uitgeeft dan moet alle multipliers kopen na 9 episodes en wat freeplay Kyber bricks verzamelen prima lukken.

Ik heb nu 384x en met een aantal stappen lopen heb je alweer 100.000 studs :P Dus de volgende multiplier, 3840x, lijkt me aardig overbodig. Qua schepen en characters kopen krijg ik het niet meer op. Ik begrijp dat de Capital ships een paar miljoen kosten. En bij extra's is nog iets te koop voor 500 miljoen, maar volgens mij is dat naast de 10x multiplier van 384 miljoen het duurste item en komt er verder niks in de buurt. Maar misschien heb ik nog iets over het hoofd gezien.

Weet niet of dat puur alleen een achievement/trophy is, maar er is een achievement/trophy voor het verzamelen van 10 miljard studs. Dat lijkt mij de enige reden om alle multipliers te kopen. Anders heb je wat mij betreft genoeg aan 2x, 4x en 6x waardoor je 48x zo snel studs kan verzamelen.
Mee eens want vanaf het moment dat je die 384x multiplier unlocked heb je geen zorgen meer over Studs, ik ben na het unlocken van die multiplier begonnen met het 100% spelen van Episode 1,2 en 3 en heb eerlijk gezegd niet meer gekeken naar mijn studs. Aangezien je sommige levels meerdere malen moet replayen, dus zal zo even naar mijn totaal kijken en dan de foto aan dit bericht toevoegen.

@L23 Hier de foto ( schrik er zelf behoorlijk van ):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TGKLYAyt1-MjUE-2wYh2k2DCJo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o5iMyeXBvRFYmqpapVHm9bL0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 11-04-2022 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:16:
[...]

Mee eens want vanaf het moment dat je die 384x multiplier unlocked heb je geen zorgen meer over Studs, ik ben na het unlocken van die multiplier begonnen met het 100% spelen van Episode 1,2 en 3 en heb eerlijk gezegd niet meer gekeken naar mijn studs. Aangezien je sommige levels meerdere malen moet replayen, dus zal zo even naar mijn totaal kijken en dan de foto aan dit bericht toevoegen.
Ik ga denk ik weer terug naar 48x. Doet me anders een beetje denken aan Luigi's Mansion 3 waarbij je de hele tijd muntjes zit op te zuigen met je stofzuiger waar je vervolgens niks mee kan :P

Je hoeft een level trouwens niet af te ronden als je bezig bent missies te behalen of minikits onderdelen te verzamelen, zodra je ze verzameld hebt kan je het level afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:20:
[...]

Je hoeft een level trouwens niet af te ronden als je bezig bent missies te behalen of minikits onderdelen te verzamelen, zodra je ze verzameld hebt kan je het level afsluiten.
Klopt dat scheelt veel tijd :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:43:
[...]

Razor Crest en nog een ander schip zijn ook alleen met een cheat code te krijgen. Die code kreeg je bij de set. Geen idee of dat bij elk platform zo is, maar bij de Switch versie is de Razor Crest verkeerd in elkaar gezet, cockpit window en de achterklep zijn omgedraaid :P
Dat zou ik vanavond even na moeten kijken. Ik heb ze iig nog niet geunlocked

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@AlwaysNick Nog bedankt dat ik mee mocht helpen aan het hoofdtopic, want tijdens het maken ben ik gaan twijfelen en heb ik uiteindelijk de game gekocht O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 13:54:
@AlwaysNick Nog bedankt dat ik mee mocht helpen aan het hoofdtopic, want tijdens het maken ben ik gaan twijfelen en heb ik uiteindelijk de game gekocht O-)
Geen dank! Zonder de hulp van jou had ik dit nooit zo gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Heb ik eindelijk een scavenger kan ik zijn abilities niet gebruiken, wie heeft tips? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:46:
Heb ik eindelijk een scavenger kan ik zijn abilities niet gebruiken, wie heeft tips? :)
Daarvoor moet je Episode VII spelen. Vrij snel aan het begin leer je de 3 abilites. Ik begrijp dat het ook in Episode VI kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:51:
[...]

Daarvoor moet je Episode VII spelen. Vrij snel aan het begin leer je de 3 abilites. Ik begrijp dat het ook in Episode VI kan.
Ah oke, wat laat ja pas?
Ik ga alles gewoon netjes op volgorde spelen, heb net de eerste twee missies van A New Hope op 100% gespeeld en die stad ook voor 80% gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 17:34:
[...]

Ah oke, wat laat ja pas?
Ik ga alles gewoon netjes op volgorde spelen, heb net de eerste twee missies van A New Hope op 100% gespeeld en die stad ook voor 80% gehaald.
Ja, aparte keuze. Kennelijk vonden ze het een mooie introductie bij onder andere Episode VII omdat Rey een scavenger is. De volgorde maakt mij niet zoveel uit, denk dat ik Episode IV, V en VI als laatste ga doen, het leukste voor het laatste bewaren. Ook wil ik die locaties spelen met characters uit de film Rogue One, maar die character pack is pas 19 april beschikbaar.

Nu ik de scavenger abilities heb ga ik eerst de locaties uit Episode I, II en III voltooien. Ik vond het irritant dat je op de map een Kyber Brick volgt om er vervolgens achter te komen dat je het nog niet kan verzamelen omdat je de scavenger abilities mist. Het verzamelen van de Kyber Bricks en de extra missies doe ik liever zoveel mogelijk tegelijker tijd met de Story Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 17:54:
[...]

Ja, aparte keuze. Kennelijk vonden ze het een mooie introductie bij onder andere Episode VII omdat Rey een scavenger is. De volgorde maakt mij niet zoveel uit, denk dat ik Episode IV, V en VI als laatste ga doen, het leukste voor het laatste bewaren. Ook wil ik die locaties spelen met characters uit de film Rogue One, maar die character pack is pas 19 april beschikbaar.

Nu ik de scavenger abilities heb ga ik eerst de locaties uit Episode I, II en III voltooien. Ik vond het irritant dat je op de map een Kyber Brick volgt om er vervolgens achter te komen dat je het nog niet kan verzamelen omdat je de scavenger abilities mist. Het verzamelen van de Kyber Bricks en de extra missies doe ik liever zoveel mogelijk tegelijker tijd met de Story Mode.
Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit als jou de volgorde niet uitmaakt, maar als je het verhaal echt volgt is het wel vervelend. Ik heb bepaalde bricks wel al gehaald waarvoor je zo'n Scavenger nodig had, maar dat was door R2-D2 op te tillen met de force. Ik probeer ook net zoals jou zoveel mogelijk direct te halen, bijvoorbeeld bij een nieuwe stad ga ik eerst alles halen wat ik kan halen en dan pas weer door met de story missie.

Ik heb zelf die uitbreiding niet gekocht, misschien koop ik hem ooit nog in de aanbieding.

Vraag me nog iets af: zijn die multipliers legit of valt het wel onder cheats? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:16:
Vraag me nog iets af: zijn die multipliers legit of valt het wel onder cheats? :o
Legit. Ze blokkeren niet het behalen van achievements/trophies. En je hebt ze zelfs nodig om de 10 miljard studs achievement/trophy te halen. Maar met heel veel geduld kan je die natuurlijk ook met een 1x multiplier behalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:56:
[...]

Legit. Ze blokkeren niet het behalen van achievements/trophies. En je hebt ze zelfs nodig om de 10 miljard studs achievement/trophy te halen. Maar met heel veel geduld kan je die natuurlijk ook met een 1x multiplier behalen.
met heel veel geduld zegt ie hahaha. Ik ben bijna bij de 1 miljoen en vind dat al lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:51:
[...]

Thanks zat hier ook al vast. Ik kom later wel weer terug haha. Hoe gaan het 100%en hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:28:
[...]

Thanks zat hier ook al vast. Ik kom later wel weer terug haha. Hoe gaan het 100%en hier?
Dat 100%en gaat nog wel een tijd duren, maar zojuist mijn eerste Capital Ship overgenomen en gekocht.

En ik heb een Porg Companion :P

[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 11-04-2022 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:38:
[...]

Dat 100%en gaat nog wel een tijd duren, maar zojuist mijn eerste Capital Ship overgenomen en gekocht.

En ik heb een Porg Companion :P
Wat is het nut van het kopen van een Capital Ship

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb episode 1,2,3 en 4 nu allemaal 100% en ben nu met episode 5 bezig. Ben toch stiekem even naar episode 7 gegaan voor de scavenger O-)

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 12-04-2022 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
perryvdbosch schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:01:
[...]

Wat is het nut van het kopen van een Capital Ship
Leuke gameplay om ze over te nemen. Iconische schepen. Je kan ze verkennen en een aantal Kyber Bricks vrijspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zooo episode 5 ook klaar. Ik vond die wel redelijk makkelijk te 100%en buiten de scavenger character bricks na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
L23 schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:56:
[...]

Legit. Ze blokkeren niet het behalen van achievements/trophies.
Snap eerlijk gezegd niet waarom dit in een eerder aangehaald artikel als 'cheat' wordt gelabeld. Dat is nl. gewoon onzin. Het is gewoon een gameplay mechanic en het zijn normale 'perks' die je vrij kan spelen door het vinden van datacards en het verzamelen van studs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:32:
[...]

Snap eerlijk gezegd niet waarom dit in een eerder aangehaald artikel als 'cheat' wordt gelabeld. Dat is nl. gewoon onzin. Het is gewoon een gameplay mechanic en het zijn normale 'perks' die je vrij kan spelen door het vinden van datacards en het verzamelen van studs.
Denk dat mensern het zo noemen omdat je in-game een code in moet voeren. Dan word het al snel gezien als een cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:30:
[...]

Denk dat mensern het zo noemen omdat je in-game een code in moet voeren. Dan word het al snel gezien als een cheat
Die code moet alleen wanneer je hem niet legit kan unlocken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Studs x10 aanschaffen voor 384.000.000 noem ik geen code invoeren :P

Maar dat mensen de extra's als een soort cheats zien vind ik niet gek. Vroeger hadden games een boel cheats en dat was niet alleen om de game makkelijker te maken, maar ook gewoon leuk om gekke dingen uit te proberen. Bij extra's heb je dingen als Big Head Mode en Stokbrood Lightsabers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:41:
[...]

Die code moet alleen wanneer je hem niet legit kan unlocken :P
En je de holiday characters wil unlocken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op woensdag 13 april 2022 @ 12:06:
[...]

En je de holiday characters wil unlocken ;)
Wellicht kan je ze rond de feestdagen zonder code vrij spelen? Momenteel in ieder geval nog niet in de feeststemming om ze met code te unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Net even 130 Kyber Bricks uitgegeven aan upgrades oops.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
Geen idee of meer mensen dit hebben op de ps5.

Ik kreeg een bericht dat het toevoegen van het character pack niet goed was gegaan en dit nu gecorrigeerd is.
Vervolgens heb ik nu de volledige character pack addon/dlc terwijl ik de standaard editie heb, niet de deluxe.
En ook de character pack niet gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door morm op 13-04-2022 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
morm schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:22:

Ik kreeg een bericht dat het toevoegen van het character pack niet goed was gegaan en dit nu gecorrigeerd is.
Vervolgens heb ik nu de volledige character pack addon/dlc terwijl ik de standaard editie heb, niet de deluxe.
Wel gelezen dat bij de Playstation versie verkeerde codes in de doosje zaten. Zo waren er mensen die de Deluxe editie hadden en met de code de Classic character pack kregen. En mensen met de standaard versie die met de code alle character packs kregen.
Wellicht compenseren ze zo iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morm schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:22:

Ik zal vanavond even kijken ik was gister niet in staat om mijn ps5 te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook in Episode 6 leer je de scavenger skills. Dus stel je wilt van 1-->9 spelen kun je vanaf episode 6 de scavanger skills gebruiken :) dacht meld het even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:42
Aangezien ik zin had in een gemoedelijke game zonder al teveel complexiteit deze game aangeschaft en gisteravond begonnen. Begonnen met IV en merkte dat ik constant van alles aan het slopen was om zoveel mogelijk studs te verzamelen. Is dat een aan te raden ‘tactiek’? Na een uurtje spelen begon het wel wat eentonig te worden om maar alles aan gort te slaan :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
WinterBase schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:13:
Aangezien ik zin had in een gemoedelijke game zonder al teveel complexiteit deze game aangeschaft en gisteravond begonnen. Begonnen met IV en merkte dat ik constant van alles aan het slopen was om zoveel mogelijk studs te verzamelen. Is dat een aan te raden ‘tactiek’? Na een uurtje spelen begon het wel wat eentonig te worden om maar alles aan gort te slaan :+
Eerder al een conclusie over geschreven. Ik zou dat niet doen. Gedurende de 9 episodes genoeg tijd om alle studs multipliers aan te schaffen. Dan heb je uiteindelijk een studs multiplier van 3840x. Het is niet nodig om daarvoor te gaan grinden. Als je elke 2 a 3 episodes een studs multiplier aanschaft kun je uiteindelijk alles probleemloos aanschaffen.

Inplaats van gelijk vlug door alle episodes te spelen zou ik wel al focussen op Kyber Bricks verzamelen. En bij het 100% completen van missies krijg je ook een boel studs.

[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 15-04-2022 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04:30
Met veel verwachting het spel gisteren gekocht met mijn vrouw, maar ook deze Lego heeft geen trophies voor player 2… het is een grappige wedstrijd tussen mijn vrouw en mijzelf wie de meeste trophies heeft, maar het blijft altijd waardeloos bij veel Lego spellen dat ze player 2 geen trophies geven. De Lego spellen waar dat wel het geval was, was er altijd iets van een bug waardoor de andere 1 of 2 trophies niet kreeg.

Verder leuk spel, en ben nu mijn frustratie kwijt, bedankt voor het lezen en doei :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
Galaxy Freeplay nu 30,75%. Na de Prequel en Episode VII voornamelijk de eerste planeten van Episode I aan het verkennen. Naboo en Coruscant 90% verkend. Van Tatooine nu Jundland Wastes aan het verkennen, tof dat je daar ook een gedeelte van het podrace circuit kan zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAVTdYiaz79QaOmUKtTkDgbfOPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YxClR2jCqooiPLHws6TbAYQZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door L23 op 16-04-2022 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:49:
[...]

Eerder al een conclusie over geschreven. Ik zou dat niet doen. Gedurende de 9 episodes genoeg tijd om alle studs multipliers aan te schaffen. Dan heb je uiteindelijk een studs multiplier van 3840x. Het is niet nodig om daarvoor te gaan grinden. Als je elke 2 a 3 episodes een studs multiplier aanschaft kun je uiteindelijk alles probleemloos aanschaffen.

Inplaats van gelijk vlug door alle episodes te spelen zou ik wel al focussen op Kyber Bricks verzamelen. En bij het 100% completen van missies krijg je ook een boel studs.
Ik sla alles wel aan gort want ik kom anders niet aan mijn studs kom voor de multiplier. Maar ik probeer alles zoveel mogelijk in 1x te doen :) Ik ben net begonnen aan episode 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 10:46:
[...]

Ik sla alles wel aan gort want ik kom anders niet aan mijn studs kom voor de multiplier. Maar ik probeer alles zoveel mogelijk in 1x te doen :) Ik ben net begonnen aan episode 7
Hoeveel multipliers heb je nu dan?

Ik vind het effectiever om op afstand met force powers objecten weg te gooien. Maar de meeste studs krijg je tijdens missies en die doe je vaak toch wel overnieuw om 100% te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 11:35:
[...]

Hoeveel multipliers heb je nu dan?
2x. Ik heb namelijk voor een trophy eerst de hero uitgeleveld. Dat koste redelijk wat studs. Ik heb bijna 2 miljoen voor de volgende upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 13:38:
[...]

2x. Ik heb namelijk voor een trophy eerst de hero uitgeleveld. Dat koste redelijk wat studs. Ik heb bijna 2 miljoen voor de volgende upgrade
Dan doe je het in de verkeerde volgorde :P Als je enigszins prioriteit geeft aan de multipliers dan hoef je daarvoor niet alles stuk te gaan slaan. Elke multiplier bij elkaar sparen kost ook evenveel tijd, maar de eerste miljoen studs bij elkaar verzamelen is iets moeilijker omdat de andere dingen tussendoor kopen dan relatief duur zijn. Bij 48x (2x, 4x en 6x) stellen upgrades niks meer voor omdat een paar studs oprapen al 10.000 studs waard is.

Ik heb zelf nu de Core Upgrades 100% Nu nog alle classes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:48:
Ik heb episode 1,2,3 en 4 nu allemaal 100% en ben nu met episode 5 bezig. Ben toch stiekem even naar episode 7 gegaan voor de scavenger O-)
Ja dit ga ik denk ik dus ook nog even doen, ik heb film 3 nu gespeeld nu nog 100%..
Ik wil graag na het spelen van de film de missies 100% halen, dit lukt nu niet zonder die scavenger ability :P.
Ik zit nu bij film 1 dus met 1 mini ding die niet kan doen, waardoor ik de 100% niet kan halen haha.

[ Voor 11% gewijzigd door Carlos0_0 op 16-04-2022 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Carlos0_0 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:59:
[...]

Ja dit ga ik denk ik dus ook nog even doen, ik heb film 3 nu gespeeld nu nog 100%..
Ik wil graag na het spelen van de film de missies 100% halen, dit lukt nu niet zonder die scavenger ability :P.
Ik zit nu bij film 1 dus met 1 mini ding die niet kan doen, waardoor ik de 100% niet kan halen haha.
Ja klopt je hebt die scavenger ability daarvoor wel nodig, maar ik ben even snel naar episode 7 gegaan hiervoor want daar krijg je de training en uitleg over die abilities. Heb nu episode 1,2,3,4,5 100% gespeeld en ben begonnen aan Episode 6, heb daarbij die hoogste multiplier aanstaan voor die achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 19:51:
[...]

Ja klopt je hebt die scavenger ability daarvoor wel nodig, maar ik ben even snel naar episode 7 gegaan hiervoor want daar krijg je de training en uitleg over die abilities. Heb nu episode 1,2,3,4,5 100% gespeeld en ben begonnen aan Episode 6, heb daarbij die hoogste multiplier aanstaan voor die achievement.
Nog andere dingen tegen gekomen waarbij de hoogste multiplier handig is? Of is het enkel voor die 10 miljard studs achievement?
De capital ships zijn een paar miljoen. En bij extra’s zit iets wat je kan kopen voor 500 miljoen, maar dat is net als de 10x multiplier van 384 miljoen een hoge uitzondering.
Pagina: 1 2 3 Laatste