Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Ik vind de camera niet zo geweldig

https://twitter.com/stuff...hQb3UIIxoKPqJOOM5bHQ&s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:29
Ik vind hem niet tegenvallen. Als het inderdaad een midrange prijs wordt.

Wat valt je exact tegenvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy098
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-01 09:05
Net aangekregen:
Get a free pair of ear (1) to go with your new phone (1).

Invite four friends to pre-order phone (1) using your exclusive codes below. They’ll skip the waitlist.

When they all make their non-refundable deposit to pre-order phone(1), you’ll be able to claim a free pair of ear (1) after you complete your phone (1) purchase on 12 July. Just make sure it’s within 14 days.

Start inviting your friends today. Invite codes expire Monday 11th 23.59 BST and all four must be used to unlock your free ear (1).

XXXXXXXXX

XXXXXXXXX

XXXXXXXXX

XXXXXXXXX

The Nothing Team.
Lijkt er wel op dat er niet genoeg interesse is.

Knip

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 09-07-2022 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-06 17:45
Ja, hier ook dezelfde mail aangekregen. Ik veronderstel dus dat iedereen die een pre-order heeft gedaan deze heeft gekregen.

Ik heb enkel geen 4 vrienden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Ook ontvangen. Knip
Het kan zijn dat er weinig vraag is maar denk dat het hoe dan ook moeilijk in te schatten is hoeveel er in de eerste paar dagen verkocht gaan worden. Kan dus maar zo zijn dat het op releasedag alsnog heel snel uitverkocht raakt. Maar ik denk dat iedereen die wil nu wel inmiddels een invite heeft gekregen of makkelijk kan krijgen dmv deze actie...

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 09-07-2022 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:11

decramy

root@birdie:~#

Hoe moet ik die mail lezen? Heb je 4 vrienden nodig die de deposit doen om alleen jouzelf aan oordoppen te helpen? Of krijgen alle 5 dan dopjes?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 18:50
decramy schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 20:08:
Hoe moet ik die mail lezen? Heb je 4 vrienden nodig die de deposit doen om alleen jouzelf aan oordoppen te helpen? Of krijgen alle 5 dan dopjes?
Precies zoals je het zegt. Hun doen een deposit en bij 4 vrienden krijg jij de oortjes.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glynn
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 02-04 20:16
Hier de e-mail ook gehad Knip
Valt dit overigens ook niet onder de topic warning delen van codes etc?
Ja, dus als er codes gedeeld moeten worden, moet daar even een eigen topic voor aangemaakt worden.
Zijn toch aardige foto's zo ik kan zien? (zonder vergelijkingsmateriaal). Wat vindt je er niet zo geweldig aan?

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 09-07-2022 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Het delen van of vragen om de codes is niet toegestaan in dit topic. Daarvoor moet een eigen topic aangemaakt worden. Een aantal van dat soort bijdragen zijn al naar de vuilnisbak verhuisd. De rest wordt later opgeschoond.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mycroft
  • Laatst online: 11-06 23:33
PaT schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 00:26:
[Modbreak]Het delen van of vragen om de codes is niet toegestaan in dit topic. Daarvoor moet een eigen topic aangemaakt worden. Een aantal van dat soort bijdragen zijn al naar de vuilnisbak verhuisd. De rest wordt later opgeschoond. [/]
Suggestie opgevolgd. Hier is een nieuw topic waar invite codes gedeeld en gevraagd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Met de code toch een bestelling geplaatst. Hopelijk valt de telefoon niet tegen en laat het een AoD feature hebben. Zou echt balen zijn als het alleen die glyphs zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:13
@BramViking haha jij gaat ook echt all-over-the-place in dit topic. Toch enthousiaster dan je zelf doorhebt. ;) Tof dat je hem hebt besteld.. Kan ik mooi wachten op jouw review straks >:)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:00

13art

Moderator Mobile
Tommy098 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 19:18:
Net aangekregen:

[...]

Lijkt er wel op dat er niet genoeg interesse is.

Knip
Dat was ook meteen mijn eerste gedachte. Maar wie weet was dit van het begin af aan al de bedoeling geweest. Moeilijk om te zeggen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik begrijp die hype niet zo hoor... Leuk ding, lijkt op een iPhone, heeft funky achterkant, heeft midrange-hardware en klaar. Bevindt zich in een speelveld met tig andere fabrikanten, dat fomo heeft veel mensen goed te pakken zeg.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
CLB schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 08:53:
Ik begrijp die hype niet zo hoor... Leuk ding, lijkt op een iPhone, heeft funky achterkant, heeft midrange-hardware en klaar. Bevindt zich in een speelveld met tig andere fabrikanten, dat fomo heeft veel mensen goed te pakken zeg.
Het gaat ook niet zozeer om de specs, want zoals je zelf zegt, mid range. Maar boeiend... Zou juist goed zijn als mensen wat meer zouden overstappen en de high range aan de zijkant zouden laten liggen vanwege die achterlijke 1000+prijzen voor een toestel.

Mid range is voor de meeste meer dan genoeg. En dan is dit toestel binnen het mid range segment, juist door de achterkantet en die led's, vernieuwend en hierdoor onderscheidend. Maar verder moet het zich natuurlijk nog wel bewijzen binnen dit segment. Dus nog even de reviews afwachten voor er echt een oordeel geveld kan worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mycroft
13art schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 09:55:
[...]

Het gaat ook niet zozeer om de specs, want zoals je zelf zegt, mid range. Maar boeiend... Zou juist goed zijn als mensen wat meer zouden overstappen en de high range aan de zijkant zouden laten liggen vanwege die achterlijke 1000+prijzen voor een toestel.

Mid range is voor de meeste meer dan genoeg. En dan is dit toestel binnen het mid range segment, juist door de achterkantet en die led's, vernieuwend en hierdoor onderscheidend. Maar verder moet het zich natuurlijk nog wel bewijzen binnen dit segment. Dus nog even de reviews afwachten voor er echt een oordeel geveld kan worden.
Hier kan ik me in vinden. De afgelopen jaren ging mijn meeste aandacht uit naar de flagships met de hoogste specs. Dat terwijl ik niet eens game op mobiel. Veel smartphone makers zijn de afgelopen jaren gaan focussen op de verkeerde zaken. Dingen zoals afgeronde schermen die onpraktisch zijn maar in de marketing er wel goed uitzien of 4/5 camera's aan de achterkant waarvan je er misschien 1 of 2 echt gebruikt. Ook lijken alle telefoons tegenwoordig zo erg op elkaar dat het moeilijk is enthousiasme op te brengen voor nieuwe toestellen.

Met de Nothing Phone heb ik zelf eindelijk weer eens het gevoel dat een telefoon weer wat anders is en onderscheidend wil zijn. Het zal geen perfecte telefoon zijn en de verwachtingen zijn naar mijn idee iets te hoog. Maar ik kies liever met overtuiging voor een smartphone maker die met visie iets origineels in de markt zet dan de zoveelste generieke kloon van een kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Er van uitgaand dat de modelspecificaties en prijzen kloppen komt er qua RAM/opslag een 8GB/128GB, 8GB/256Gb en 12GB/256GB model. Ik vind het lastig in te schatten of de 12GB werkgeheugen het waard is ten opzichte van de 8GB.
12GB lijkt voor iemand die niet aan mobiel gaming doet overkill maar maakt tegelijkertijd de telefoon wellicht wel meer future proof (ik doe gemiddeld zo'n 2,5/3 jaar met een telefoon). Wat zijn jullie overwegingen in deze keuze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:29
Zojuist via Marktplaats ook een code kunnen bemachtigen van iemand die er 4 over had.

Dus ik doe ook mee. Mijn OP 9 Pro is verkocht dus ik kan op mijn gemakje wachten tot hij beschikbaar komt. Enige wat ik hoop is dat hij dual sim is. Dat zou heel prettig zijn maar niet overkomelijk.

Persoonlijk is voor mij de 8GB voldoende. Voor werkgerelateerd, Social media en wat filmpjes meer dan voldoende. Ik heb Genshin impact en bijv. CoD bij iedere telefoon geïnstalleerd maar hoogstens twee maal aangezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 10:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mycroft schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 14:14:
Er van uitgaand dat de modelspecificaties en prijzen kloppen komt er qua RAM/opslag een 8GB/128GB, 8GB/256Gb en 12GB/256GB model. Ik vind het lastig in te schatten of de 12GB werkgeheugen het waard is ten opzichte van de 8GB.
12GB lijkt voor iemand die niet aan mobiel gaming doet overkill maar maakt tegelijkertijd de telefoon wellicht wel meer future proof (ik doe gemiddeld zo'n 2,5/3 jaar met een telefoon). Wat zijn jullie overwegingen in deze keuze?

Ik verwacht zelf dat 256 / 8gb beide voldoende future proof is. Persoonlijk vind ik de 128gb te krap, geen zin om op ruimte te letten met foto's en video's.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-06 07:42
Weet iemand wat de afmetingen zijn van het toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 16:09
Ik doe ook minstens drie jaar met een telefoon en heb dezelfde twijfels. Mijn overweging: het maakt mij niet zoveel uit of ik €500,- of €550,- uitgeef, maar dat is natuurlijk voor ieders portemonnee anders...

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:32
Mijn pocophone heeft 6GB RAM en 128GB opslag. Voor mij echt ruim, maar dan ook ruim voldoende. Ik heb niet het idee dat 6GB te kort is op welk vlak dan ook. Maar dat vond ik met mijn 3GB op mijn OPO overigens ook niet. 8GB vs. 12GB ga je in praktijk echt niks van merken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• decramy

decramy

soskes schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 14:30: Enige wat ik hoop is dat hij dual sim is. Dat zou heel prettig zijn maar niet overkomelijk.
Volgens https://m.gsmarena.com/nothing_phone_(1)-11636.php is hij wel dual sim.

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Laat ik het wel hopen. Anders valt die voor mijn helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-06 21:16
Vind de prijs toch wat tegenvallen. Voor 400 zou het een hele interessante optie zijn. 500 is het net niet denk ik..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mycroft
Iemand op Twitter toont een foto van de unboxing van de Nothing Phone (1).
Ziet er vrij legitiem uit maar ik kan de info niet verifiëren. Zo te zien zou er een case bij geleverd worden maar uit de foto is niet op te maken of het een harde case of zo'n slappe TPU case is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdGhdLc0T2QiG01gZYZIw7qF5Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7e6m6Mrj0OnhVquBf1KowzVU.jpg?f=fotoalbum_large
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
Mycroft schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:54:
Ziet er vrij legitiem uit maar ik kan de info niet verifiëren.
Komt van instagram, dus lijkt me vrij legitiem.
Vooral bijzonder dat die foto pas na 9 uur opduikt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mycroft
C11 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:02:
[...]

Komt van instagram, dus lijkt me vrij legitiem.
Vooral bijzonder dat die foto pas na 9 uur opduikt :)
Iedereen weet dat een anonieme Twitteraar met 10 volgers meer betrouwbaar is dan een Instagram user met 2,9 miljoen volgers. We hanteren in dit topic natuurlijk wel een hoge standaard voor speculaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Wat zou hier fake aan moeten zijn? Het is duidelijk de smartphone en doos. Overigens ook niet zo raar vlak voor release. Wel fijn dat er een hoesje bij zit.

[ Voor 13% gewijzigd door BramViking op 10-07-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-06 14:33
Zijn er al hoesjes en all beschikbaar op aliexpress niets te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
MrOsman schreef op zondag 10 juli 2022 @ 21:00:
Zijn er al hoesjes en all beschikbaar op aliexpress niets te vinden
Nee. Waarom zou dat nu al beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een los doosje, niet inclusief...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A. Ben
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWVuAzqSNiDQFaYCOtYtt8al4z8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k6lOz9rknaJaYlnd319BUUgq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BramViking
Dat hele invite system sloeg dus nergens op, als men zo kort na release naar een open sale zal toegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• decramy

decramy

BramViking schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:53:
Dat hele invite system sloeg dus nergens op, als men zo kort na release naar een open sale zal toegaan.
Zoals eerder benoemd... Hype creëeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
decramy schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:05:
[...]

Zoals eerder benoemd... Hype creëeren
Een hype creëren kun je ook zonder een invite systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11
De Unbox Therapy video die klaarstaat voor morgen 17u lijkt te bevestigen dat de zwarte variant ook meteen kan besteld worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-06 11:20
Inkijkje in de firmware, geeft toch een bijzonder beeld. Weinig inhouse en hoop generic.

https://twitter.com/Za_Ra...hhSPrux4jKOambicvo9A&s=19

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:13
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:16:
Inkijkje in de firmware, geeft toch een bijzonder beeld. Weinig inhouse en hoop generic.

The camera app on Nothing Phone seems to also be a customized 3rd party app. It weighs almost 400MB (!) and contains configs for other chinese manufacturers and a lot of other assets/code.
Ugh.. daar krijg ik dan meteen de kriebels van..
The phone seems to be manufactured - and probably partially programmed - by an ODM named BYD Electronic. This would explain all the chinese and generic apps. It is kinda disappointing to see that on a device that’s supposed to have unique software.
BYD is juist een hele grote in china.. BYD staat voor Build Your Dream en brengt zelfs auto's uit in NL binnenkort (via Louwman als dealer)

Hoe dan ook vooral veel chinese meuk op de telefoon, wat niet erg hoeft te zijn, als je het maar kan verwijderen en lekker clean verder kan.

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 14:00
Als ik het zo bekijk en wat je zegt is het een soort uitbestede telefoon. Veel externe oplossingen.
Nu weet ik niet hoe dat bij andere fabrikanten gaat, maar ik maak me dan een beetje zorgen om de support.
Want zelf lossen ze misschien niet veel op maar zijn afhankelijk van de wil van hun toeleveranciers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 00:16:

Er wordt in de link aangegeven dat geüpgraded kan worden tot Android 14, terwijl Nothing heeft beloofd om drie jaar OS updates te doen. Kortom dat zou impliceren dat ze upgraden tot Android 15. Ben benieuwd hoe dat in praktijk gaat werken.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 12-07-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06 11:33
Staat Android 12 al standaard op het toestel? (Ik heb nu nog een oneplus nord ce van vorig jaar juni en die draait nog steeds op android 11...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
kapi_tijn schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:33:
Staat Android 12 al standaard op het toestel? (Ik heb nu nog een oneplus nord ce van vorig jaar juni en die draait nog steeds op android 11...)
Ja, zie verwijzing in de openingspost naar deze leak: https://twitter.com/stufflistings/status/1539817150273028098

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
rens-br schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:30:
[...]

Er wordt in de link aangegeven dat geüpgraded kan worden tot Android 14, terwijl Nothing heeft beloofd om drie jaar OS updates te doen. Kortom dat zou impliceren dat ze upgraden tot Android 15. Ben benieuwd hoe dat in praktijk gaat werken.
Het ligt net wat genuanceerder:
It is technically possible for OEMs to circumvent this, however it is extremely hard if not impossible.
Kortom het is niet duidelijk of het wel kan (extreem lastig) of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy

decramy

Zijn er niet meer telefoons met dezelfde soc die support voor Android 15 nodig gaan hebben? Mogelijk komt er iets uit qualcom...

Sowieso... Nieuwe fabrikant betekent onbekendheid over de toekomst. Gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy

decramy

Ik vroeg me af of iemand weet hoe we de stream vanmiddag kunnen bekijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-06 21:33
decramy schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:21:
Hier: https://nl.nothing.tech/

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 18:09
Hmm begin nu toch wel te twijfelen tussen de zwarte of de witte variant..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-12-2024
decramy schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:21:
YouTube: Nothing Event: Return to instinct

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ben meest benieuwd wanneer ze gaan beginnen met verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
M'n oren 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 17:57

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hopelijk fixen ze de audio nog op tijd 😆

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Ze kunnen niet eens een stream op tijd laten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Stream en geluid is bagger.

[ Voor 21% gewijzigd door BramViking op 12-07-2022 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Daar komt de aap uit de mouw. Opgenomen met de phone 1 😁

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vforvali
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-05 00:09
FREAKJAM schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:15:
[...]

Daar komt de aap uit de mouw. Opgenomen met de phone 1 😁
Die mic is echt zooo slecht. Make it stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Deze hele presentatie valt tegen, veel gelul weinig beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:23:
Deze hele presentatie valt tegen, veel gelul weinig beelden.
Geef het nog een paar minuten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik ben geswitched naar unboxing therapy. Hij gaat hem nu unboxen.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Wanneer kunnen we kopen dan? Ik zie geen buy knop op de website en de euro prijzen zijn nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
De box is wel leuk in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:26:
Wanneer kunnen we kopen dan? Ik zie geen buy knop op de website en de euro prijzen zijn nog niet bekend.
Code has successfully been used and you will receive a notification when phone (1) is available for purchase. Ik verwacht dat we zo een mail zullen krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 12-07-2022 17:29 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Op Twitter gaat een foto rond van posters met (GBP-)prijzen. Hier staat dat de 12GB/256GB versie pas later beschikbaar zou komen. Dat zou wel heel zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

RedFox

Heb je een OV ofzo?

A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:26:
Als ik naar invites ga in m'n profiel heb ik wel een 'Buy now' knop, maar die doet niks op het moment.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nothing Phone (1)12 juli 2022, Amsterdam - Vandaag introduceert Nothing zijn eerste smartphone, Phone (1), en daarmee luidt het de start in van zijn toekomstig verbonden en open product ecosysteem. Met de innovatieve Glyph Interface, een 50 MP dubbele camera, verfijnd Nothing OS, 120Hz OLED scherm en de gezamelijk voor Nothing ontworpen Qualcomm® Snapdragon™ 778G+ chipset, levert Nothing Phone (1) snelheid en een soepele ervaring vanaf €469,-. Met een wachtlijst van meer dan 200.000 reserveringen en biedingen van meer dan €3.000 voor de eerste 100 genummerde exemplaren, is het een van de meest gewilde tech producten van de laatste jaren.

"We hebben Phone (1) ontworpen als een product dat we met trots met vrienden en familie zouden delen," aldus Carl Pei, CEO en medeoprichter van Nothing. "Dit eenvoudige idee hielp ons van het gebaande pad af te dwalen, af te stemmen op ons gevoel en een ervaring te creëren die hopelijk het begin is van verandering in een stilgevallen industrie."

Glyph Interface
De Glyph Interface is een nieuwe manier van communiceren dat helpt schermtijd te verminderen. Dankzij unieke lichtpatronen bestaande uit 900 LED's kun je voortaan zien wie er belt, tonen je app notificaties, laten je oplaadstatus zien en meer. Zonder dat je op je telefoonscherm hoeft te kijken. Koppel eenvoudig specifieke contacten aan een ringtone, ieder met een uniek Glyph-patroon, zodat je nooit de echt belangrijke momenten hoeft te missen.
Door de Phone (1) met de Glyph-interface naar boven te plaatsen zorgt de Flip to Glyph-functie dat Phone (1) alleen nog stille meldingen met enkel verlichting doorgeeft. Ideaal wanneer je jezelf optimaal wil concentreren.

Doordacht ontwerp
Design dat verder gaat dan alleen de vorm. Nothing Phone (1) heeft een transparante achterzijde met een uniek ontwerp dat is samengesteld uit meer dan 400 onderdelen. Het 100% gerecycled aluminium frame maakt de smartphone licht en robuust, terwijl meer dan 50% van de plastic onderdelen van de telefoon gemaakt zijn van biologisch of gerecycled materiaal, een percentage dat toonaangevend is in de industrie.
Zowel de voor- als achterkant van Phone (1) zijn voorzien van Gorilla® Glass 5, wat zorgt voor stevigheid. Daarnaast zorgen de geavanceerde trilmotoren voor levensechte haptische feedback. De symmetrische randen en het aluminium frame zorgen voor een elegant, lichtgewicht en duurzaam ontwerp.

Verfijnd Nothing OS
Nothing OS biedt alleen het beste van Android. Geen bloatware, alleen pure snelheid en een soepele gebruikerservaring. De hardware en software hebben een gemeenschappelijke visuele taal, met op maat gemaakte widgets, lettertypes, geluiden en achtergronden, allemaal in-house ontworpen.
Het Nothing Ecosystem is de plek voor al je favoriete technologie. Geen aparte apps meer. Via de Quick Setting van Phone (1) kun je net zo makkelijk third party products bedienen als de producten van Nothing zelf, te beginnen met Tesla. Open deuren, zet de AC aan, bekijk resterende kilometers en meer. Meer integraties van andere merken zullen binnenkort worden aangekondigd.
Dankzij slimme software leert het systeem welke apps je het meest gebruikt en wordt de batterij optimaal benut. De meest gebruikte apps laden supersnel, terwijl de rest wordt stilgezet om batterij te sparen.
Voor NFT-verzamelaars is er ook een handige feature beschikbaar. Zij kunnen hun NFT-collectie op hun beginscherm van hun Phone (1) tonen en ook de koers hiervan direct volgen met de NFT Gallery.

Geavanceerde dual camera
Vergeet dat meer camera's automatisch betere kwaliteit foto's en video's betekenen. De dual camera van Phone (1) heeft twee geavanceerde sensoren van 50 MP, waarbij de hoofdcamera wordt aangestuurd door de Sony IMX766. Het grote diafragma van ƒ/1.8, de dubbele beeldstabilisatie en de 10-bits kleurenvideo's geven je alles wat je nodig hebt om uitzonderlijk stabiele, levensechte en zeer gedetailleerde beelden te maken. Intelligente functies zoals de nachtmodus en scenedetectie zorgen voor de perfecte instellingen voor elke opname en doen het werk voor je.
Stel de Glyph Interface in op volledige helderheid en verlicht voorwerpen van dichtbij met een zacht licht. Het is een draagbare ringverlichting, zonder de felheid van een flitser.

Prachtig scherm
1 miljard kleuren. Elke tint, krachtig en levensecht met een 6,55" OLED-scherm en HDR10+. Dankzij de rijkere kleuren en diepere contrasten is dit scherm perfect afgestemd op elke scène. Een aanpasbare 120Hz refresh rate zorgt voor onweerstaanbaar snelle interactie en is tegelijkertijd uiterst energiezuinig.

Krachtige prestaties
Achter de verbluffende snelheid van de Phone (1) zit de krachtige en betrouwbare Qualcomm® Snapdragon™ 778G+ chipset, gezamenlijk ontworpen voor Nothing om draadloos en reverse charging mogelijk te maken. Phone (1) levert fenomenale graphics en geavanceerde camerafuncties, allemaal mogelijk gemaakt door 5G. Daarnaast stemt de Game Mode geluid nauwkeurig af op graphics en beperkt notificaties tot een minimum voor meeslepende games.

Razendsnel en draadloos opladen
Geniet van 18 uur gebruik na elke laadbeurt, en een stand-by tijd van twee dagen. Na slechts 30 minuten opladen is de batterij al voor 50% opgeladen. Laad accessoires zoals Nothing Ear (1) op met 5W reverse charging. De Glyph rondom de oplaadspoel licht zelfs op om aan te geven dat je gebruik maakt van reverse charging.

Beschikbaarheid en prijzen
Phone (1) is verkrijgbaar in zowel wit als zwart, met keuze uit drie modellen: 8GB/128GB (€469,-), 8GB/256GB (€499,-), en de 12GB/256GB (€549,-eind zomer verkrijgbaar). De verkoop van de Nothing Phone (1) start op 21 juli 2022 om 08:00 uur in meer dan 40 landen, waaronder Europa, het Verenigd Koninkrijk, Japan en India via nothing.tech en geselecteerde providers en retailers.
In Nederland zal Phone (1) ook verkrijgbaar zijn bij Amazon.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
FREAKJAM schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:28:
[...]

Code has successfully been used and you will receive a notification when phone (1) is available for purchase. Ik verwacht dat we zo een mail zullen krijgen.
Hmmmm. Ze konden op z'n minst de euro prijzen laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
CLB schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:23:
[...]

Geef het nog een paar minuten... ;)
Geef het een paar minuten. Is inmiddels een half uur ;), maar je mag gerust wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Jammer wel dat het 12GB model pas later beschikbaar is.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Dat is wel fijn, er zit een screenprotector op!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
BramViking schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:31:
Geef het een paar minuten. Is inmiddels een half uur ;)
Nothing Phone (1)
Nothing Phone (1)Nothing Phone (1)Nothing Phone (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Damn de zwarte is ook wel echt slick. Frame is ook nice zwart. Alleen toch vallen de details meer weg bij zwart.

Heb nergens nog de prijzen gezien in euro. Reviews komen pas 14de online jammer genoeg.

@CLB nice man dat jij er al 1 hebt! Waar ben jij reviewer dat jij altijd zo snel nieuwe phones hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
ik heb net bestelling gedaan maar niets van mn 20 euro gezien? klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Wilde net vragen waar is de 20 euro discount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Est delivery date 26th July. Pre-order code holders: 17th July

Als je de zwarte neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Wit kan alleen in 256 GB bestelt worden?

[ Voor 8% gewijzigd door BramViking op 12-07-2022 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BramViking schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:34:
Is dat je eigen review exemplaar?
Yes
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:38:
Heb nergens nog de prijzen gezien in euro.
Staan in persbericht wat ik heb gedeeld:
8/128GB - 469 euro - per direct beschikbaar
8/256GB - 499 euro - per direct beschikbaar
12/256GB - 549 euro - later beschikbaar
@CLB nice man dat jij er al 1 hebt! Waar ben jij reviewer dat jij altijd zo snel nieuwe phones hebt
Even Googlen en je vindt het vast en zeker redelijk snel, houd niet zo van 'promotie'.
BramViking schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:40:
Wit kan alleen in 256 of 512 GB bestelt worden?
Er bestaan geen 512GB-varianten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Net de zwarte besteld, met de discount:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHUNVFty3cGVouA2kdZXiZx-FWo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wlpTHkmDknDqsrFpVIpDVX4g.jpg?f=fotoalbum_large

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Kortingcode werkt als je via invite koopt, of je moet invite code plakkken tijdens bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Hoe heb je de discount gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
.

[ Voor 98% gewijzigd door BramViking op 12-07-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:43:
ga naar https://nl.nothing.tech/account vervolgens uitnodigingen en daar kan je zeggen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:43:
In totaal 20 euro korting met accesoires. De eerder overgemaakte 20 euro wordt verrekend bij de checkout.

Op deze link is als het goed is je invite beschikbaar die je direct kunt inwisselen voor je discount. https://nl.nothing.tech/account#invites

[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 12-07-2022 17:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Ik heb geen invite code in de invite code(s) kopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Maar heb wel de pass gekocht, ik snap het niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWr0rBM9qCXixpPKNrLK8yte_0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6zL3pCOpu0I1FKON7Kk8bfb9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
De discount gaat er niet af. De witte is ook nog niet in 128GB beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:46:
Ik heb geen invite code in de invite code(s) kopje.
had jij een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
De discount gaat eraf zodra je verder naar het Check out scherm gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Ik had een invite code gebruikt die had ik ergens op twitter gevonden om de wachtlijst te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:49:
[...]

Ik had een invite code gebruikt die had ik ergens op twitter gevonden om de wachtlijst te skippen.
Dan zou jij ook de korting moeten krijgen,
op je account naar https://nl.nothing.tech/account#invites en dan kan je kopen eerst zie je hoge bedrag daarna zie je het veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
MrOsman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:50:
[...]

Dan zou jij ook de korting moeten krijgen,
op je account naar https://nl.nothing.tech/account#invites en dan kan je kopen eerst zie je hoge bedrag daarna zie je het veranderen.
Ik zie daar serieus niks tussen staan.

[ Voor 36% gewijzigd door A. Ben op 12-07-2022 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJjkXd2Np0SsyrZK5yU0QhFFfWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pcn9M6vdavY46QQNkR6wfoDm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Om de invite code te gebruiken moet je in je account onder "Invites" klikken op "Buy now". Dan wordt de korting bij checkout toegevoegd (zie je pas bij laatste stap bij betaalopties en bevestiging).

Kan iemand bij checkout even letten op de genoemde levertijden? Ik zag volgens mij voor de white 12GB/256GB dat het 8 augustus was voor mensen met pre-order en 11 augustus regulier. Wat zijn de levertijden voor andere toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:51:
[...]

Ik zie daar serieus niks tussen staan.
heb jij geen invite gebruikt? die had je moeten verzilveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
De white 8GB met 128GB is nog niet te bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
MrOsman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:53:
[...]

heb jij geen invite gebruikt? die had je moeten verzilveren ;)
Hoe bedoel je? Er stond wanneer je de pas had gekocht je die 20 euro van de aankoopprijs van afging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Lieve mensen, nu de tijd van geruchten en speculaties achter de rug is zijn er twee nieuwe topics om naar over te stappen.

Zie voor het bespreken van reviews, ervaringen en discussie: [Nothing Phone (1)] Ervaringen & discussie

En voor het bespreken van bestellen, levertijden en prijzen zie: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Mycroft schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:54:
Lieve mensen, nu de tijd van geruchten en speculaties achter de rug is zijn er twee nieuwe topics om naar over te stappen.

Zie voor het bespreken van reviews, ervaringen en discussie: [Nothing Phone (1)] Ervaringen & discussie

En voor het bespreken van bestellen, levertijden en prijzen zie: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
En daarmee gaat deze dicht.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het delen van referral codes is niet toegestaan en ook het vragen naar invite codes ook niet. Delen van invite codes kan via: [Nothing Phone (1)] Invite codes

Stream is te bekijken via: YouTube: Nothing Event: Return to instinct