Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
die curves heb ik op de bovenkant van de band geprojecteerd.
de geprojecteerde curves heb ik ge-extrude en dicht gemaakt (dus gecapt)
Toen heb ik polar array toegepast op de solid die uit de voorgaande handelingen voorkwam
toen heb ik al die profielstukken eruit gebooleant
toen heb ik de 2 strepen in het midden gemaakt en er ook uit gebooleant
kan je bij mij ook zo komen poetsen??Op maandag 17 september 2001 19:48 schreef MayaFreak het volgende:
Men alle eerste render.
Moet nog veel werk aan gedaan worden.
[afbeelding]
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
ARG!! het is GVD lastiger DAN!Op vrijdag 14 september 2001 21:21 schreef OkkE het volgende:
[..]
lastiger als Bryce.
jij niet nederlander zain?
dit is zo offtopic: houd er maar gauw over op!Op maandag 17 september 2001 21:26 schreef Type het volgende:
[..]
ARG!! het is GVD lastiger DAN!
[edit] om van deze reply toch maar iets over topic te doen: een creatie.
Het is een kruising tussen trueSpace 4.2 (een oudere render) en Fireworks 4. Getiteld: mijn visitekaartje.

alleen mijn email-adres is ondertussen anders: mailto:iainhecker@msn.com
nou rustig hoor. dyslectie lan ook nog...Op maandag 17 september 2001 21:26 schreef Type het volgende:
[..]
ARG!! het is GVD lastiger DAN!
Dat "doedelzakspeler" doet het hem nou helemaalOp maandag 17 september 2001 21:39 schreef IainHecker het volgende:
Getiteld: mijn visitekaartje.
<plaatje>
Nee maar serieus: die doedelzak heppie mooi gemaakt!
Enne weet iemand een plek waar je veel blueprints vandaan kunt halen, mijn m$ intellimouse optical zou ik nl wel eens na willen maken. Als probeersel met 'losse' 3D vormen (zoals die doedelzak)
Hij ligt toch voor je?Op maandag 17 september 2001 22:05 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Dat "doedelzakspeler" doet het hem nou helemaal
Nee maar serieus: die doedelzak heppie mooi gemaakt!
Enne weet iemand een plek waar je veel blueprints vandaan kunt halen, mijn m$ intellimouse optical zou ik nl wel eens na willen maken. Als probeersel met 'losse' 3D vormen (zoals die doedelzak)
Verwijderd
Grmbl, ik kan niet, heb geen 3d prog, dus kan geen plaatje posten...Op maandag 17 september 2001 21:39 schreef IainHecker het volgende:
[..]
dit is zo offtopic: houd er maar gauw over op!
kewle doedelzak btw
kanOp maandag 17 september 2001 21:43 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
nou rustig hoor. dyslectie lan ook nog...
Ik ben zelf nooit verder gekomen dan POVRay...
Dit is een ouwe:

En dit is 5 minuten in POVRay (jippie !! ik kan het nog

Maar zelfs met Autocad 12 kun je een heel eind komen (of was het nou 11, goeie ouwe tijd
En AutoCad .. tsja, je kan er wel iets mee maken. Maar om daar nu mooie 3D models mee te gaan maken
Ik ben nu bezig met een opdracht voor school, een compleet bureau met spullen erop. Soort studie-maker. Niet echt zo super, maar ik begin ook eigenlijk nog maar net met Max. Daarvoor wel Bryce en Poser, maar dat is toch wel heel iets anders.
Als die af is post ik um wel.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
This too shall pass
Dat plaatje van die houten frutsel is vrij simpel hoor.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| #include "colors.inc"
#include "FINISH.INC"
#include "WOODS.INC"
camera { location <-.5 , 3.0 ,-6.0> look_at <0.0 , 0.0 , 0.0> }
light_source { <-20,40,-20> color rgb <1,1,1> }
light_source { <40,80,-40> color rgb <1,1,1> spotlight point_at <0, 0, 0> radius 5 tightness 50 falloff 8 }
plane { y, -2.0 texture { pigment { rgb <0.2,0.2,0.8> } finish { Dull reflection 0.8 } normal { bumps 1.0 } } }
blob {
threshold 0.6
sphere { < 0.75, 0, 0>, 1.0, 0.9 }
sphere { <-0.375, 0.65, 0>, 1.0, 1.0 }
sphere { <-0.375, -0.65, 0>, 1.0, 1.0 }
sturm
scale 1.5
texture { T_Wood7 scale 1.5 rotate <90,0,0> }
translate <0,1,0>
} |
Verder kun je in AutoCAD best aardig 3d-modellen maken hoor. Zeker met de nieuwere versies. Anders neem je toch SolidWorks oid. Dat zijn industriele proggies, maar het werkt prima. Alleen voor het mooie renderen (met allerlei geile effectjes) is bijvoorbeeld 3DS weer leuker. Verder zijn er natuurlijk ook nog losse plugins voor AutoCAD enzo.
Is goed!Op maandag 17 september 2001 20:42 schreef IainHecker het volgende:
[..]
kan je bij mij ook zo komen poetsen??
Das ook een goed idee, een hele ranzige plee!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Euhm, zit Globel Illumination standaard in MaxOp dinsdag 18 september 2001 13:00 schreef cappie het volgende:
Yeah!! Lightwave met global illumination!
[afbeelding]
blijft leuk... wel jammer dat je hier zo weinig renders ziet die met een global illumination renderer zijn gerendered..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Nijs nijs....beetje standaard materials though...Op dinsdag 18 september 2001 15:28 schreef jooers het volgende:
No we are talking!
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik wil een precieze blueprint, want als ik het zijaanzicht zelf maak, moet ik gaan gokken/uit de hand.Op maandag 17 september 2001 23:21 schreef BurningSheep het volgende:
Hij ligt toch voor je?

wel gek trouwens, met caustics aan geeft de olielamp geen schaduw
http://www.suurland.comOp dinsdag 18 september 2001 18:38 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Maar ik wil een precieze blueprint, want als ik het zijaanzicht zelf maak, moet ik gaan gokken/uit de hand.
Hier vind je van zo'n beetje alle auto's, boten, vliegtuigen en legervoertuigen de blueprints.
Check gelijk ff z'n AudiTT
Op dinsdag 18 september 2001 13:00 schreef cappie het volgende:
Yeah!! Lightwave met global illumination!
[afbeelding]
blijft leuk... wel jammer dat je hier zo weinig renders ziet die met een global illumination renderer zijn gerendered..

Klik erop voor groter formaat (1024 x 768 pixels).
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd
iedereen post hier supervette wagens, maar ik weet dus echt niet hoe ik moet beginnen... zo'n karretje als boppy mee bezig is is al genoeg (maar dan wel voor 3dsmax4)
Alvast bedankt
Tis nog niet veel, maar hier vast een begin van het bad.

En misschien is het wel leuk, om met een aantal van ons, een compleet huis te maken...
Verwijderd
op www.3dcafe.com staat een hele leuke tutorial over hoe je een audi TT maakt... die moet je maar 's lezen...maar ook daarna blijft het moeilijk hoor! je hebt echt wat meer ervaring nodig dan dat wat in de tutorial staat...Op dinsdag 18 september 2001 20:25 schreef Phuq-R het volgende:
kan iemand vertellen waar tutorials te vinden zijn voor 3dsmax4 over het maken van autos???
iedereen post hier supervette wagens, maar ik weet dus echt niet hoe ik moet beginnen... zo'n karretje als boppy mee bezig is is al genoeg (maar dan wel voor 3dsmax4)
Alvast bedankt
Verwijderd
PRACHTIGE SCENE echt waar...Op dinsdag 18 september 2001 19:45 schreef Expecho het volgende:
Deze WIP is gerenderd met ligthwave met caustics en radiosity. Op mijn celly 400 duurt het alleen wel !@#$@ lang
[afbeelding]
wel gek trouwens, met caustics aan geeft de olielamp geen schaduwIk bedoel, ik zie geen schaduw bij de schaakstukken
zekers de mooiste die hier gepost is!
toch vraag ik me af of lightwave die dingen wel goed ge-anti-aliazed heeft... het ziet er nogal pixelig uit...
maar dat mag de pret niet bederven
Heb anti-aliasing niet aangezet, het duurt nu al 35 minuten voor 640x480 resolutieOp dinsdag 18 september 2001 21:33 schreef SFie het volgende:
[..]
PRACHTIGE SCENE echt waar...
toch vraag ik me af of lightwave die dingen wel goed ge-anti-aliazed heeft... het ziet er nogal pixelig uit...
ziet er mooi uit, alleen klopt er nix van...Op dinsdag 18 september 2001 22:11 schreef Kawa het volgende:
Veel mooie plaatjes gezien, ook maar ff eentje dan
[afbeelding]
als je kijkt naar de spiegeling van de vloer,
daar zie je het gras ook, en dat kan nooit!
(toch?)
Op dinsdag 18 september 2001 22:11 schreef Kawa het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik maar ga modellen met 3dsmax en dan laat renderen in trueSpace, want die doet dat mooier (helaas geen caustics)
Over dat schaakspel van Expecho: inderdaad de antialias kan beter: ook snap ik niet helemaal de schaduwen.
Een olielamp die geen schaduwen geeft bijv.
Het glas van de zandloper is te doorzichtig, maar dat wordt niet bepaald gesuggereerd door de schaduw die het werpt...
Hoe model je zo'n paard???
Ik doe het je zo snel niet na; dus mijn complimenten!!!
klopt als een deurOp dinsdag 18 september 2001 23:08 schreef jooers het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, alleen klopt er nix van...
als je kijkt naar de spiegeling van de vloer,
daar zie je het gras ook, en dat kan nooit!
(toch?)
die vind ik dus uitermate slecht gemodeled. het is 1 groot surface en zoals je in die preview kunt zien nog een slechte ook...Op dinsdag 18 september 2001 15:28 schreef jooers het volgende:
No we are talking!
[afbeelding]
[afbeelding]
This too shall pass
Nou ja zeg. niet zo zeuren joh.Op woensdag 19 september 2001 13:57 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
die vind ik dus uitermate slecht gemodeled. het is 1 groot surface en zoals je in die preview kunt zien nog een slechte ook...
ik begin ook een beetje wegwijs te worden in 3dmax.
gelijk een hoop commentaar waar niemand iets aan heeft
Zeg dan gewoon WAT er scheelt, dan heeft die post van jou ook nog nut!
Op woensdag 19 september 2001 14:28 schreef _wOLVERINe_ het volgende:
Oke FIJN.. Ik post ook wat werk...
[afbeelding]
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Super strak hoor.Op woensdag 19 september 2001 14:28 schreef _wOLVERINe_ het volgende:
[afbeelding]
(Ontneem mij de kleine twijfel dat je het niet zelf gemaakt hebt)
Interieur van Kawa vind ik ook mooi.
Ik baal ervan dat ik zo weinig tijd heb, als ik dit allemaal zie, heb ik ook altijd zin om aan de gang te gaan.
http://www.o3games.com/morek/art/br-fin.jpg
&
http://www.o3games.com/morek/art/br-fin_insane.jpg
Op woensdag 19 september 2001 15:14 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
En voor diegene die met zijn badkamer bezig was:
[afbeelding]
http://www.o3games.com/morek/art/br-fin.jpg
&
http://www.o3games.com/morek/art/br-fin_insane.jpg
maar hoe maak je dat bloed?
Verwijderd
Ik heb het zelf gemaakt.. Je hoef niet te twijfelenOp woensdag 19 september 2001 15:02 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Super strak hoor.
(Ontneem mij de kleine twijfel dat je het niet zelf gemaakt hebt)
Modeled, textured, lit and animated door mij.
Zo, speciaal voor jou eentje met anti-aliasingOp dinsdag 18 september 2001 21:33 schreef SFie het volgende:
[..]
PRACHTIGE SCENE echt waar...
bweh, duurde wel 1 uur en 45 min
En die stomme lamp geeft nog steeds geen schaduw
Alweer, omdat ik ook bezig ben met interieur, waarmee heb je dit gemaakt, maar belangrijker: gerenderd?Op dinsdag 18 september 2001 22:11 schreef Kawa het volgende:
<interieurplaatje>
Verwijderd
Men heeft de mogelijk heid om de computer het werkt te laten doen en zelf te gaan slapen...Op dinsdag 18 september 2001 22:08 schreef Expecho het volgende:
[..]
Heb anti-aliasing niet aangezet, het duurt nu al 35 minuten voor 640x480 resolutiemaar goed, dat komt nog wel.. eerst het hout van het raam nog van een goede texture voorzien en de zandloper nog verder afwerken.. Helaas heb ik er niet zoveel tijd voor
laat 'm toch n keer n nachtje renderen...
Verwijderd
Nee het klopt niet...Op woensdag 19 september 2001 10:09 schreef Kawa het volgende:
[..]
klopt als een deur
je ziet gras in de reflectie op de vloer en dat kan niet aangezien de muur te hoog is... het zou kloppen als er aan de buitenkant van het huis op de hoogte van het plafond nog een spiegel horizontaal was geplaatst ofzow, maar dat is dnekik niet het geval...je hebt gewoon de enviroment map verkeerd staan.
Verwijderd
Kijk ns aan...Op woensdag 19 september 2001 16:02 schreef Expecho het volgende:
[..]
Zo, speciaal voor jou eentje met anti-aliasing
bweh, duurde wel 1 uur en 45 min![]()
En die stomme lamp geeft nog steeds geen schaduw
[afbeelding]
tsja, 't ding maakt zo'n pokkeherrieOp woensdag 19 september 2001 16:41 schreef SFie het volgende:
[..]
Men heeft de mogelijk heid om de computer het werkt te laten doen en zelf te gaan slapen...
laat 'm toch n keer n nachtje renderen...
Hij bedoelde dus, dat het klopt als een deur, dat het niet klopt... (denk ik)Op woensdag 19 september 2001 16:43 schreef SFie het volgende:
[..]
Nee het klopt niet...
je ziet gras in de reflectie op de vloer en dat kan niet aangezien de muur te hoog is... het zou kloppen als er aan de buitenkant van het huis op de hoogte van het plafond nog een spiegel horizontaal was geplaatst ofzow, maar dat is dnekik niet het geval...je hebt gewoon de enviroment map verkeerd staan.
Ha, dat moet je ook niet renderen op een AT'tje...Op woensdag 19 september 2001 17:09 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Pas geleden wat met raytrace maps lopen kloten, toen een scene gaan renderen, na 2 dagen de render maar gestopt, had toen nog maar de bovenste 3 cm van het beeld....
gemaakt in MAX, radiosity laten berekenen in lightscape en vervolgens weer gerenderd in MAXOp woensdag 19 september 2001 16:41 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Alweer, omdat ik ook bezig ben met interieur, waarmee heb je dit gemaakt, maar belangrijker: gerenderd?
Hey Kawa, hoe gebruik jij die buiten scene?Op woensdag 19 september 2001 17:43 schreef Kawa het volgende:
[..]
Jup, reflectie klopt NIET. Is raar foutje dat optreed bij het gebruiken van een raytrace map in MAX.
hoe maak je die bomen zo, dat het net echt lijkt, en hoe stel je het licht in?
Die bomen stellen in deze plaat niks voor. Is een plaatje van een bosrijke omgeving die ik 4 of 5 x tiled op de binnenkant van een cilinder heb geplakt. Vervolgens deze cilinder een beetje gedraaid zodat je geen seams ziet bij de render.Op woensdag 19 september 2001 18:04 schreef jooers het volgende:
[..]
Hey Kawa, hoe gebruik jij die buiten scene?
hoe maak je die bomen zo, dat het net echt lijkt, en hoe stel je het licht in?
Licht is via lightscape berekend. In max heb ik maar 1 lamp gebruikt voor die cilinder(bomen) want anders lijkt het erg nacht buiten.
Ik werk eigenlijk bijna nooit met lightscape. In mijn geheugen gravend duurde het ongeveer een uurtje op een PII 233 om dit te berekenen.Op woensdag 19 september 2001 19:00 schreef gladiool het volgende:
werk je veel met lightscape? Hoe lang duurde deze solution om uit te rekenen?
Ik heb dezelfde proc: ik heb eens iets laten renderen met truespace 4.2; dat duurde 3 dagen, en het resultaat was zo lelijk dat ik het maar gelijk heb weggegooit!Op woensdag 19 september 2001 19:16 schreef Kawa het volgende:
[..]
Ik werk eigenlijk bijna nooit met lightscape. In mijn geheugen gravend duurde het ongeveer een uurtje op een PII 233 om dit te berekenen.
och jee is het een nutteloze post?Op woensdag 19 september 2001 14:45 schreef jooers het volgende:
[..]
Nou ja zeg. niet zo zeuren joh.
ik begin ook een beetje wegwijs te worden in 3dmax.
gelijk een hoop commentaar waar niemand iets aan heeft
Zeg dan gewoon WAT er scheelt, dan heeft die post van jou ook nog nut!
nou als je oplet kon je het wel zien;
het oppervlak is ontzettend onregelmatig, in een draadmodel zie je dat niet zo snel maar daar dus wel en als je een betje goed modeled bestaat het object niet uit 1 groot onderdeel, motorkap, deuren, randjes, sierstijlen etc zijn dan allemaal losse objecten.
jij hoeft je niet aangevallen te voelen als ik zeg dat ik werk van iemand niet goed vind.
This too shall pass
Een van mijn eerste 3D creaties.... Ongeveer een half uurtje werk met autocad en Bryce
Choose life
Verwijderd
Verwijderd
Greetz.
P.s. Die wesly Snipe's van Blade is wel heeeeel gaaf gemaakt 9~
Verwijderd
Netjes gedaan man! Ik doe al heel wat jaartjes MAX (stuk of 3/4) maar ik krijg de belichting/reflectie nooit voor mekaar, zoals jij bijv. in deze gruwelijke render van het interrieur.
Kan je wat meer details geven over je techniek?
(ik zag dat je dit al deed, maar bijv. iets over je material enzo? En je lichten dan!?!? Ik snap er niks van dat een render zo mooi kan worden... )
/me geeft applaus
Ja, er staan tutors op http://www.rhino3d.com/tutorialsOp donderdag 20 september 2001 22:08 schreef DECFMessiah2001 het volgende:
Ik ga denk eens maar eens ff bezig met Rhino en dan een autotje bijvoorbeeld? heeft iemand hier nog goeie tutorials voor behalve 3d cafe?
Greetz.
P.s. Die wesly Snipe's van Blade is wel heeeeel gaaf gemaakt
geloof ik.
maareh, volgens mij is die Blade gewoon een model van polycount, daar kun je um ook downen.
Verwijderd
Ik ben bezig met een soort van kort filmpje over een dodge viper, dit is de "filmposter", heeft er iemand misschien nog op of aanmerkingen?
De tekst is aan de magere kant.. vergelijk je poster eens met een poster van de bioscoop..Op vrijdag 21 september 2001 12:47 schreef Jozias_Z het volgende:
Vette dingen allemaal, vooral die Wesley Snipes!! supercool!
Ik ben bezig met een soort van kort filmpje over een dodge viper, dit is de "filmposter", heeft er iemand misschien nog op of aanmerkingen? [afbeelding]
Verwijderd
Zo ja, laat het eens zien!
Op de site van Brazil staan echt ongelofelijk mooie renders!
www.splutterfish.com
En is het moeilijk om daarmee te werken? Ik zou m'n interieur graag naar 3d-max willen omzetten, en daarna met brazil renderen.
ten eerste zou ik er 'red chicken pictures PRESENTS' van maken en ten tweede: gooi er een 3dmax logo op, een tekst zoals 'soon on a monitor near you' en ga zo maar door.. 't komt nu niet echt pakkend over.. beetje saai zelfsOp vrijdag 21 september 2001 12:58 schreef Jozias_Z het volgende:
Hoe bedoel je? te weinig tekst? Of niet bijzonder genoeg? Ik heb namelijk inderdaad naar bioscoop posters gekeken maar er valt bij mij niet erg veel tekst op te zetten.. alle acteurs zijn tenslotte "3d studio max"
hoe lang heb je daar over gedaan? wat voor maps heb je allemaal gebruikt?Op woensdag 19 september 2001 14:28 schreef _wOLVERINe_ het volgende:
[afbeelding]
This too shall pass

Een kano-riviertje (boven en onder)

Een zee op de maan (onder)

En mijn eerste (onder)

Die 320x240 heb ik op deze 300 gemaakt, de grotere op de 1 gigahertz van me broer
Het nadeel aan terragen vindt ik dat het soms lijkt of de bergen op het water zijn geplaatst. Dat is het nadeel aan Terragen, voor de rest is het wel lache.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Verwijderd
[img][url="ftp://213.51.164.191:2121/SnowIsland.jpg"]ftp://213.51.164.191:2121/SnowIsland.jpg[/url][/img]
Verwijderd
kewl! ik wou al bijna gaan klikken om te kijken of het geen sonique player was of een proggie dat mijn winamp bestuurd...
ik vind dat je daar wel een dikke
Verwijderd
Als ik de renders zie hier van sommige mensen weet ik dat ik nog een lange weg te gaan heb, maar dat maakt me extra gemotiveerd!
Wish me luck!
Verwijderd
email: pietjeschijven@hotmail.com
msn: zie email adres

Gemodeled in Acad, gerenderd in VIZ (met Brazil renderer), en de textures zijn gemaakt/aangepast in PS.
1280x2200 versie kostte 45 minuten om te renderen. Voor specs van de renderbak zie below.
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Hij is wel mooi, maar het is jammer dat je er niet schuin tegenaan kijkt en dat de achtergrond zwart is. Het huis zelf opzich is heel realistisch, maar door de achtergrond komt het veeeel minder over.Op zondag 23 september 2001 02:27 schreef Dexter het volgende:
Laatste projectje:
[afbeelding]
Gemodeled in Acad, gerenderd in VIZ (met Brazil renderer), en de textures zijn gemaakt/aangepast in PS.
1280x2200 versie kostte 45 minuten om te renderen. Voor specs van de renderbak zie below.
Dex
Keep up the good work!
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
nu die zwart is kan je sommige schaduwen niet zien die er wel zijn.
Maar ik kan iets over het hoofd zien natuurlijk.
Dex
niet zo bedoeld helemaal, het water is perfect, het land gaat (beetje onrealistisch vindt ik), maar het lijkt gewoon alsof het land los tussen water en lucht is gezet (zie 2e image van mij)Op vrijdag 21 september 2001 16:49 schreef ThaPlague het volgende:
het water in terragen is idd zeer zwak, samen met het gras(dat er niet is:)) zijn dat een van de zwakste punten. maar zonder water werken komt meestal niet mooi meer over,
snap je nu wel?
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
staat er bij die bovenste "Crazy J" ???Op dinsdag 18 september 2001 01:53 schreef Crazy A het volgende:
Ik ben even zwaar onder de indruk hiero...
Ik ben zelf nooit verder gekomen dan POVRay...
Dit is een ouwe:
[afbeelding]
En dit is 5 minuten in POVRay (jippie !! ik kan het nog)
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar zelfs met Autocad 12 kun je een heel eind komen (of was het nou 11, goeie ouwe tijd)
[afbeelding]
Dat is nml mijn nickname... een van de vele dan...
/me legt uit: Type = voor internet, J of Crazy of Crazy J. = voor vrienden
en "schatje" is voor vriendin
Het vuur door de V klopt aan de linkerkant niet. Het is een horizontale lijn.Op vrijdag 21 september 2001 12:47 schreef Jozias_Z het volgende:
Vette dingen allemaal, vooral die Wesley Snipes!! supercool!
Ik ben bezig met een soort van kort filmpje over een dodge viper, dit is de "filmposter", heeft er iemand misschien nog op of aanmerkingen? [afbeelding]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
voetstukje komt niet overeen met het echte.
gemaakt met 3DSMax 4.2
http://users.pandora.be/infernis/pencam_high.jpg
Verwijderd
HEEJ! die heb ik ookOp zondag 23 september 2001 18:06 schreef Infernis het volgende:
Heb m'n goedkope digicam gemodelled, pencam heet dat ding
voetstukje komt niet overeen met het echte.
gemaakt met 3DSMax 4.2
http://users.pandora.be/infernis/pencam_high.jpg
Verwende nesten!Op zondag 23 september 2001 18:13 schreef Type het volgende:
[..]
HEEJ! die heb ik ook
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
come in and have a look around
3d.roseleur.com
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
Maar keep up the good work!
Dex
materialen als in ? ik modelleer liever alles dan dat ik textures ga gebruiken, geeft het realiteitsgehalte een flinke schop onder z'n kontOp maandag 24 september 2001 07:00 schreef Dexter het volgende:
Kewl... nu alleen nog materialen etc. Paar lampies er op en renderen maar.
Maar keep up the good work!
Dex

Ben alleen nog aan het modellen, textuurtjes enzo moeten nog komen... heb helaas weinig tijd om er aan te werken.
LOL abstracte kunst...
ff verholpen
Dit topic is gesloten.
![]()