Toon posts:

post hier je toffe 3d-creaties! (4 fun only)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.126 views sinds 30-01-2008

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 10:55
Op zondag 23 september 2001 17:07 schreef Type het volgende:

[..]

staat er bij die bovenste "Crazy J" ???

Dat is nml mijn nickname... een van de vele dan...
/me legt uit: Type = voor internet, J of Crazy of Crazy J. = voor vrienden :)

en "schatje" is voor vriendin :P
schatje voor je vriendin, dat ken ik... daar heb ik 'r ook 1tje van :P

Maargoed, daar staat Crazy A. Dat was misschien ook wel een beetje te verwachten als je had gegeken naar m'n nick hier op GoT... |:( >:)

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 10:55
Op maandag 24 september 2001 14:04 schreef TweakV het volgende:
ok, mijn creaties:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben alleen nog aan het modellen, textuurtjes enzo moeten nog komen... heb helaas weinig tijd om er aan te werken. :Z
copy en pasten werkt wel... maar dit is niet een mooie oplossing...

Verder zijn het mooie renders !!
Heb je al een totaaltje ??

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

C44: precies zoals ik het zeg, materialen. Chroom of metallic voor de lak, ribbelglas voor de knipperlicht units etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.suurland.com/images/gallery_stills_auditt_front1024.jpg

Zoiets bedoel ik dus... dat verhoogt imho de realiteitswaarde toch ook wel, en gezien je extreem kewle monster on wheels lijkt me dat toch wel interessant.

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

wat vinden we hiervan ?
beetje erg zwart. gebruik betere materials misschien wat hoge resolutie textures enzo. velgen vind ik ook niet echt geweldig. verder wel mooi model.

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 00:56 schreef C44 het volgende:
wat vinden we hiervan ?
[afbeelding]
Jezus wat een afschuwelijke materials!...
Wel mooi model btw...

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 09:55 schreef jooers het volgende:

maareh, volgens mij is die Blade gewoon een model van polycount, daar kun je um ook downen.
polycount model ? Bedoel je polycount.com ??
If so... wait.. KGRMMmmhaHAHAHAHAHA... Ben je gek ofzo :)
Mijn Blade model 8-) zonder zijn coat aan is 75.000 polygons.. Die krijg je niet in Quake hoor.. Oh.. das 75k unsmoothed..
En ik verspreid mijn models niet dus je zou'm daar zeker niet kunnen downloaden..

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op maandag 24 september 2001 20:40 schreef Dexter het volgende:
C44: precies zoals ik het zeg, materialen. Chroom of metallic voor de lak, ribbelglas voor de knipperlicht units etc.

[afbeelding]

Zoiets bedoel ik dus... dat verhoogt imho de realiteitswaarde toch ook wel, en gezien je extreem kewle monster on wheels lijkt me dat toch wel interessant.

Dex
kwil nie lullig doen hoor, maar dat zijn geen materials meer wat meer suurland gebruikt heeft, dat zijn bitmaps, dat wat je daar ziet is namelijk een model waarbij hij gebruik heeft gemaakt van boxmodeling. en verder alle kleine details (die ik modelleer) zijn aangebracht door hem met ditmaps, ook die randen die je ziet, persoonlijk vinnik het niet zo geweldig gedaan, ziet wel leuk uit, maar ik hou niet zo van textures

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

Op vrijdag 21 september 2001 15:09 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

hoe lang heb je daar over gedaan? wat voor maps heb je allemaal gebruikt?
WAAYY too long.. Dit was meer zo'n on/off projectje.. Every once in a while dingen hier en daar tweaken enzo. Het is eigenlijk nog steeds niet af..
Maps ? Van alles eigenlijk maar voornamelijk procedural maps.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 14:23
Materials, daar kom ik nooit echt uit :( dan is het weer te plastic, dan lijkt het weer nergens op of verhoogt het me rendertijd tot 5 dagen...

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

C44: sorry voor het ontstane misverstand, is mijn schuld. Materialen en bitmaps zijn voor mij grotendeels hetzelfde. En ja, ik WEET ook wel dat dat niet zo is, maar hopelijk is mijn point duidelijk.

Is dus geen kritiek op wie dan ook, en als je het dan toch als kritiek zou willen zien, dan svp toch wel als positieve kritiek.

Maar goed...persoonlijk blijf ik geïnteresseerd in het vervolg van je project.

3Dex

Updeet: ik heb het plaatje nog eens goed bestudeerd en ik snap wat je bedoelt. Is misschien nog het beste te zien bij de velgen. Die zien er wat plat uit. Misschien dat je zou moeten zoeken naar een optimum als het gaat om het gebruik van de twee technieken, want eerlijk is eerlijk, die roosters onderin de voorzijde, die mogen er wat mij betreft zeker wel zijn. (inclusief de kewle spiegeling in de body)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• C.44

C.44

Op dinsdag 25 september 2001 22:49 schreef Dexter het volgende:
C44: sorry voor het ontstane misverstand, is mijn schuld. Materialen en bitmaps zijn voor mij grotendeels hetzelfde. En ja, ik WEET ook wel dat dat niet zo is, maar hopelijk is mijn point duidelijk.

Is dus geen kritiek op wie dan ook, en als je het dan toch als kritiek zou willen zien, dan svp toch wel als positieve kritiek.

Maar goed...persoonlijk blijf ik geïnteresseerd in het vervolg van je project.

3Dex

Updeet: ik heb het plaatje nog eens goed bestudeerd en ik snap wat je bedoelt. Is misschien nog het beste te zien bij de velgen. Die zien er wat plat uit. Misschien dat je zou moeten zoeken naar een optimum als het gaat om het gebruik van de twee technieken, want eerlijk is eerlijk, die roosters onderin de voorzijde, die mogen er wat mij betreft zeker wel zijn. (inclusief de kewle spiegeling in de body)
Dit projectje zal idd nog wel even lopen jah, en de materials zullen idd nog wel verbeterd worden, maar verder no harm done, ben nog net niet van het hilton gesprongen toen ik je post las ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Verwijderd

ik moet het ff melden mensen, DIT IS MOOIE SHIT! :)
carry on, carry on :)

Verwijderd

Kunnen jullie niet je krachten bundelen om een mooi GoT ontwerp te maken? Zou tof zijn, want ik zie hier echt kewle pics. :)

• C.44

C.44

Op woensdag 26 september 2001 17:37 schreef Mr.Durden het volgende:
Kunnen jullie niet je krachten bundelen om een mooi GoT ontwerp te maken? Zou tof zijn, want ik zie hier echt kewle pics. :)
Verklaar u nader, ben zeer geinteresseerd :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op woensdag 26 september 2001 17:37 schreef Mr.Durden het volgende:
Je bedoelt met z'n alle 1 scene maken? Dat is namelijk al vaker geprobeerd, is alleen nog nooit iets van gekomen. Maar misschien deze keer....

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 18:54 schreef C44 het volgende:

[..]

Verklaar u nader, ben zeer geinteresseerd :)
Zat zelf aan een huis te denken, met auto op de oprit natuurlijk :). Door het topic toch veel dingen die daar gebruikt voor kunnen worden. Natuurlijk verschillende renders van de kamers, buitenkant en dat soort dingen. Of een nieuw GoT logo ontwikkelen lijkt me ook wel tof, zeker met de kwaliteiten die hier vertoond worden :).

[edit]
Dit is geen superidee, maar het krachten bundelen lijkt me wel mooi. Suggesties plz :?

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 19:54 schreef OkkE het volgende:

[..]

Je bedoelt met z'n alle 1 scene maken? Dat is namelijk al vaker geprobeerd, is alleen nog nooit iets van gekomen.
...
jawel, eerst had XangadiX "the dogfight" georganiseerd maar dat liep idd vast. maar daarna was er nog een project van oa oogst en handige_harry dat nog steeds loopt. url ben ik vergeten (moet je ff zoeken op 3dscene ofzo), was iets like http://bla.bla.bla/sameneen3dscenemaken

idee was een onderwaterscene maar weet niet of dat nog door gaat ivm idioot lange rendertijden

Verwijderd

Battleship uit de begin demo van SpaceManbow, the good old msx.

Complete space manbow demo in 3d = Work in progress.

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~m.willemsen01/SpaceCake.jpg

Verwijderd

1ste keer in dit draadje... dus misschien een domme al reeds gestelde vraag: hoe veel uur werk zit er nou in die TT?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Er is een deel 2 geopend; please ga hier verder:
[topic=235841]
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.