Ongelofelijk, wat die russen nu prijsgeven..... Kan me haast niet voorstellen dat hier niet enige regie achterzit. Zo van " we blijven er zitten, maar bij teveel druk trekken we terug naar de Oskil rivier omdat we te dun zijn geworden om te verdedigen" ...." Al de oude meuk laten we staan indien nodig" . Strategische terugtrekking zoals de UA veel heeft (moeten ) doen...
En zo zit de RF met een sterkere macht opeen bij een gebied wat belangrijker voor hen is (Donetsk en Luhansk). Dit gaat enorm veel militaire macht vrijmaken in het noorden bij de UA die naar Melitopol kan worden ingezet. Man, ik verkneukel me nu al als de Krim terug is gehaald van de RF.....
En zo zit de RF met een sterkere macht opeen bij een gebied wat belangrijker voor hen is (Donetsk en Luhansk). Dit gaat enorm veel militaire macht vrijmaken in het noorden bij de UA die naar Melitopol kan worden ingezet. Man, ik verkneukel me nu al als de Krim terug is gehaald van de RF.....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw