Kun je Kodi sideloaden zodat deze via de interface te gebruiken is?
Kodi is voor mij een must, en het zou jammer zijn als ik kies voor Sony vanwege Google TV en ik dan alsnog een chromecast met identieke interface ernaast moet hebben

Dit kun je makkelijk via Google vinden.
Zijn de A80J en A80K in te stellen om als center speaker te fungeren? Ik ga de tv aansluiten op een receiver met 4.0 opstelling
Dit kun je ook makkelijk via Google vinden.
Voor 150 euro extra is er ook de A84K. Het enige verschil zou een of andere kleurenfunctie zijn waardoor kleuren feller zouden zijn. Is dat de moeite waard of een functie die je nooit gebruikt omdat gezichen dan oranje worden ofzo? Ik zie dat nergens terug in reviews.
We weten niet bij welke winkel jij aan het shoppen bent/ wilt gaan shoppen. Bij sommige winkels is er geen meerprijs. De A84K heeft o.a. een luxere afstandsbediening, daarnaast is er ook nog een verschil in voice control. Deze dingen kun je makkelijk in de specs vinden op de Sony website.
Dan een vraagje aan bezitters van een 2021 TV (bij de A80J): ervaren jullie een trage interface?
Ik zag bij A80J reviews een aantal klachten over de traagheid. Misschien is dit in de A80K opgelost door een snellere Mediatek?
Beide maken gebruik van dezelfde SoC en deze is verre van traag, momenteel de meest soepele en snelle OS beleving vergeleken met zijn concurrenten zoals WebOS en Tizen. Daarnaast kun je GoogleTV bij de Sony televisies verder finetunen door o.a. zaken uit te schakelen waardoor het geheel nog sneller wordt.
De A80J is daarentegen wel 550 euro goedkoper dan de goedkoopste 80K, dat is wel een verschilletje.
Dit is afhankelijk van het formaat die jij voor ogen hebt en de winkel waar jij dit wilt kopen. Zoals gezegd is er bij bepaalde maten geen noemenswaardig prijsverschil tussen de A8xJ en A8xK.
Beiden hebben de nieuwste generatie WOLED paneel en gebruiken dezelfde SoC en beeldprocessor, de A8xK serie heeft iets betere interne speakers en de 65''/ 77'' maten zijn zwaarder/ extra verstevigt frame vergeleken met de A8xJ.