Goede discussie over chocolade 

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Geen last van op de FIAWEC stream...psy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 02:19:
Hadden ze geen geld bij rtl7 voor Nederlands commentaar na 2 uur...?
Een commentator was wegens omstandigheden niet komen opdagen zeiden ze.psy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 02:19:
Hadden ze geen geld bij rtl7 voor Nederlands commentaar na 2 uur...?
Grote verschil is dat de LMP1 auto’s 10-15 sec per ronde sneller waren en het verschil is nu véél kleiner dan dat. Het is niet meer zo makkelijk om het LMP2 veld voorbij te rijden.CH4OS schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:32:
Het Engelse commentaar is wel een beetje overdreven op de FIAWEC/Eurosport stream. Daar zeggen ze als je 4 minuten in de pits staat eigenlijk al teveel achter ligt en je dat niet meer kan inhalen.
Ik kan me een Porsche 919 #2 herinneren in 2017, die 45 minuten in de pits staat (heb ik zelf gezien zelfs, zat er tegenover...) en uiteindelijk op zondag de 24 uur gewoon wint... Goed, dat was dan wel een LMP1, maar dan nog.
[Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2022 07:32]
Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
Why waste time say lot word when few word do trick?
[Voor 82% gewijzigd door Amphiebietje op 12-06-2022 09:34]
PSN: bollsie
[Voor 35% gewijzigd door Amphiebietje op 12-06-2022 10:03]
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Aan die blauwe dan, neem ik aan. Niet aan de zilvergrijze AF Corsesquaddie schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:08:
Je zou verwachten dat de LMP2 auto een straf krijgt voor de actie, in de start van de race werd er wel straf uitgedeeld voor een soort gelijke actie
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Bij de start van de race werd er een auto fysiek gesqueezed tussen twee andere auto's, hier reageert Perrodo (de rijder van de AF) te fel op een kleine beweging van de andere LMP2 en knalt zo de Corvette eraf. Dus de AF.iichel schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:16:
[...]
Aan die blauwe dan, neem ik aan. Niet aan de zilvergrijze AF Corse
[Voor 4% gewijzigd door Amphiebietje op 12-06-2022 10:21]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Peugeot doet met de volgende race in Monza al mee, BMW gaat rijden in IMSA. Cadillac komt met minimaal 1 auto naar WEC (en dus Le Mans). In 2023 komen dan ook Porsche en Ferrari met een LMDh entry en in 2024 Lamborghini ook op basis van een Ligier chassis.Rivanov schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:58:
Volgend jaar doen Peugeot en BMW weer mee toch? Want de laatste jaren is het een beetje gezapig in LMP 1 / Hypercars.
[Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 13-06-2022 06:03]
BMW nog niet. Die rijden eerst een jaar in imsa, zoals het er nu naar uitziet. Ik las wel dat Cadillac volgend jaar mee wilt doen met WEC. Want alleen LMDh teams die aan WEC meedoen mogen Le Mans rijden.Rivanov schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:58:
Volgend jaar doen Peugeot en BMW weer mee toch? Want de laatste jaren is het een beetje gezapig in LMP 1 / Hypercars.
Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
De LMP1 is niet meer, al twee jaar of zo nu, als het geen 3 is. Bij de Hypercars rijden wel wat merken, maar doet maar 1 fabrieksteam mee (Toyota). Vanaf volgend jaar gaat dat veranderen, dan komt de LMDh, maar zover is het nog niet.squaddie schreef op zondag 12 juni 2022 @ 13:26:
Het is in mijn opinie zowel een voor- als nadeel dat de LMP1 klasse niet zo spannend is. Het voordeel is dat de gevechten in andere klasses en de klasses in het algemeen een stuk meer aandacht krijgen op TV. Sommige jaren bleef de camera te veel focussuen op de LMP1 terwijl daar relatief weinig gebeurde. Het nadeel van weinig concurrentie in de LMP1 is dat de media relatief weinig aandacht geeft aan Le Mans, terwijl toen de grote fabrieksteams het uitvochten er meer media aandacht was en uiteindelijk is media in bepaalde mate belangrijk voor het voortbestaan van Le Mans.
[Voor 45% gewijzigd door ge-flopt op 12-06-2022 15:04]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar de regels en auto's zijn ook gigantisch veranderd (en trager). Zo wordt er ook gekeken naar de toekomst van LMP2, die wil men ook veranderen namelijk.squaddie schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:51:
Volgens mij heette de hypercar klasse vorig jaar nog LMP1, maar ik kan het mis hebben. Moet nog even wennen aan de nieuwe naam als je jaren lang LMP1 gebruikte en laten we wel weten ik denk dat de meeste kijkers prima weten wat je bedoelt als LMP1 gebruikt.
De nieuwe klasse ziet er op papier goed uit en er lijkt ook genoeg animo voor, laten we hopen dat het ook zo uitpakt.
[Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 12-06-2022 15:49]
Die was vorig jaar bijna doodge-flopt schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:06:
De finish vlag wordt toch niet meer gedaan vanaf de baan.
Wie zou eigenlijk het commentaar doen dan?The_BoKmeester schreef op zondag 12 juni 2022 @ 02:39:
[...]
Een commentator was wegens omstandigheden niet komen opdagen zeiden ze.
Ik vond het wel ff lekker dat je zo'n echte persoonlijkheid zag ipv voorgestudeerde, gladde media praatje.ge-flopt schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:01:
2021 was de eerste jaar van Hypercar: Wikipedia: 2021 24 Hours of Le Mans
Alsjeblieft: Mangement van Tijmen van der Helm, stuur hem op een cursus media omgang. Zorg dat je shirts aan hebt van je teams (inclusief sponsors), ipv een wit shirtje of gisteren op de grid een shirt van Death Row Records....
Why waste time say lot word when few word do trick?
Op basis van de beelden was het best helder, maar zelfs in de jaren 80 en 90 toen ik nog geregeld bij familie in de buurt op bezoek ging zag je niet heel veel van de sterren 's nachts in de buurt van de stad (te veel lichtvervuiling).jfeelders schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 06:06:
Aan diegenen die aanwezig zijn geweest: was het de hele nacht net zo helder als overdag? Heldere sterrennacht?
Ik maak een weerscript voor racegame Assetto Corsa maar Wunderground Arnage-station heeft geen data van afgelopen weekend opgeslagen.
En? Naar je zin gehad? Heeft Beausejour haar legacy waargemaakt?Tomatenboer schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:19:
Ik verheug me er ook al enorm op. Al komen wij pas vrijdag aan. Dan zullen de meeste plekken al wel zijn vergeven.
Hoe is over het algemeen de sfeer op camping Beausejour? Als een typische festival-camping? Luidruchtig, rommelig en baldadig?
We gaan het wel zien hoor, een feest-stemming heeft zo z'n charme en een rustigere camping heeft ook zo z'n voordelen. Maar ben wel nieuwsgierig. :-)
Expo tot nu toe links laten liggen (vanwege info op beermountain: rare plaatsen, slechte grond-dierenhokken). Maar dat valt dus mee (voor een tent)?PresidentSkroob schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:14:
[...]
En? Naar je zin gehad? Heeft Beausejour haar legacy waargemaakt?
De race had wat mij betreft een tamelijk timide karakter dit jaar, er werd netjes gereden (behalve door een zekere AF Corse die een Corvette eruit tikte)...
Mijn camping was wat mij betreft super (EXPO) en lag heerlijk dicht bij de ingang...volgend jaar weer.
Dit jaar op zaterdag nog even het centrum van Le Mans aangedaan om in een heerlijk middeleeuws straatje te dineren...was erg leuk! Ook dit jaar voor het eerst het museum bezocht! aanrader!
Start meegemaakt op Tertre Rouge onder de bomen...dat was wel lekker...
Zondagmorgen Arnage/Indianapolis wat wel redelijk was.. Mijn voorkeur gaat dan toch uit naar de Mulsanne-corner.
Op de chicanes op de Mulsanne straight heb ik nu na zes jaar alle bochten bezocht... Eens kijken wat er nog overblijft voor de komende jaren.
De grond op Expo is inderdaad hard op vele plekken. stalen haringen mee is aan te raden.jan390 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:41:
[...]
Expo tot nu toe links laten liggen (vanwege info op beermountain: rare plaatsen, slechte grond-dierenhokken). Maar dat valt dus mee (voor een tent)?
Wij zaten zelf op Houx. Was wonderwel niet vol (wel uitverkocht). 5 minuten lopen tot T34 en direct aan ingang pit.
En ook dit jaar weer niet gelukt om richting Mulsanne-Arnage te gaan. Op de een of andere manier blijven we toch hangen op het stuk start/finish-Dunlop-Tertre Rouge. De laatste twee blijf ik superlocaties vinden.
Tickets zonder lidmaatschap ACO:TheBrut3 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:17:
Wat kost zo'n weekendje Le Mans nou ongeveer? Benzine/diesel/elektriciteit kosten voor de auto niet meegerekend, want die zijn erg variabel.
[Voor 12% gewijzigd door jan390 op 17-06-2022 13:41]
Dat ligt er aan wat je zelf wilt. Algemene toegang is om en nabij de 90-100 euro, wil je ook een tribune ticket ben je daar ook een 150 euro voor kwijt. Een VIP-package begint dan meestal rond de 1500... Campings weet ik zo even de prijs niet meer voor, maar volgens mij betaalde ik een 150 euro voor een plekje op Houx in 2019. Een hotel of B&B in de buurt zijn dan natuurlijk ook weer duurder...TheBrut3 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:17:
Wat kost zo'n weekendje Le Mans nou ongeveer? Benzine/diesel/elektriciteit kosten voor de auto niet meegerekend, want die zijn erg variabel.
voor volgend jaar is lidmaatschap 105.... volgens mij krijg je dan een hoop meerjan390 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 13:39:
[...]
Tickets zonder lidmaatschap ACO:
Entree €82 (Toegang). €167 of €198 voor de verschillende tribunes (incl toegang). Dit is weekticket, weekend is iets goedkoper
Camping €56-€107 (week en afhankelijk van de camping)
Per rit 2* tol (17+20)
Voor de rest het eten en drinken
Lidmaatschap ACO is €65/jaar. Dit heb je er met 2 tickets al uit. En je hebt het voordeel dat je eerder jetickets/camping kan boeken tov ACO leden
Daar liep ik ook tegenaan, maar even swipen links/rechts en je krijgt het originele lidmaatschap weer.PresidentSkroob schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:09:
[...]
voor volgend jaar is lidmaatschap 105.... volgens mij krijg je dan een hoop meer
[Voor 20% gewijzigd door jan390 op 17-06-2022 20:28]
ah, gelukkig! nou is mijn lidmaatschap geldig tot 12 dec 2022...dus ruim op tijd om goedkoop kaartjes te scorenjan390 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 20:16:
[...]
Daar liep ik ook tegenaan, maar even swipen links/rechts en je krijgt het originele lidmaatschap weer.
Bij de €105 krijg je een bordje met je naam op de fan wall. De rest lijkt hetzelfde
[Voor 7% gewijzigd door jan390 op 12-10-2022 18:55]
[Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 13-10-2022 11:44]
Het lijkt zoveel dichterbij. Wij hebben een keer op Garage Vert gestaan en dan was het 5min naar de Dunlop brug. Dan is die tribune ook niet ver meer, toch? Of verkijk ik mij daarop?CH4OS schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:43:
@amiaima Houx (zonder Annexe) is ook prima camping. Ben daar in 2019 geweest. Afstand tot Dunlop tribune is dan wel een half uurtje lopen, dus je bent dan wel even onderweg. als je daar ergens een tribune plek hebt/wilt.
Dit is nu bekend:CH4OS schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:43:
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar prijzen voor zowel tickets als camping, zijn die al bekend?
Zover wij wisten, was er 1 route richting het circuit. Moesten dan ook altijd door dat paviljoen heen met al die kraampjes en dergelijken.mphilipp schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:15:
[...]
Het lijkt zoveel dichterbij. Wij hebben een keer op Garage Vert gestaan en dan was het 5min naar de Dunlop brug. Dan is die tribune ook niet ver meer, toch? Of verkijk ik mij daarop?
Ik vond Garage Vert prima. Lekker dichtbij de baan, dus als je midden in de nacht even wilt kijken, ben je er zo. Ik lees dat mensen vonden dat het luidruchtig was en geen faciliteiten. Daar zijn wij dan blijkbaar niet zo gevoelig voor, want we hebben eerst jarenlang op Beausejour gestaan. Als je dat gewend bent, is alles beter
Hier wat info over de campsites.
Ze gaan voor volgend jaar bij het Maison Blanche circuit een brug bouwen, dan sta je vanaf Houx direct bij de tribunes in de Ford Chicane.mphilipp schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:15:
[...]
Het lijkt zoveel dichterbij. Wij hebben een keer op Garage Vert gestaan en dan was het 5min naar de Dunlop brug. Dan is die tribune ook niet ver meer, toch? Of verkijk ik mij daarop?
Ik vond Garage Vert prima. Lekker dichtbij de baan, dus als je midden in de nacht even wilt kijken, ben je er zo. Ik lees dat mensen vonden dat het luidruchtig was en geen faciliteiten. Daar zijn wij dan blijkbaar niet zo gevoelig voor, want we hebben eerst jarenlang op Beausejour gestaan. Als je dat gewend bent, is alles beter
Hier wat info over de campsites.
Al zijn dan de kaarten net (iets) goedkoper dan in de ACO voorverkoop.Richard117 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:32:
Volgende week zit ik nog niet klaar, toegangskaarten zijn desnoods aan de kassa nog te koop. Eind november zit ik wel klaar, want campingkaarten zijn altijd snel uitverkocht.
Klopt, zo lang ga ik dan ook niet wachten hoor.CH4OS schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:50:
[...]
Al zijn dan de kaarten niet (iets) goedkoper dan in de ACO voorverkoop.
[Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 13-10-2022 19:00]
Er zijn al 11 bekend:ge-flopt schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:53:
De eerste 7 teams hebben hun uitnodiging gehad voor 2023:
https://www.24h-lemans.co...ed-to-the-centenary-56726
- Prema Racing: 2022 ELMS champion (invited to compete in LMP2)
- Panis Racing: 2022 ELMS runner-up (invited to compete in LMP2)
- Cool Racing: 2022 ELMS LMP3 champion (invited to compete in LMP2)
- Proton Competition: 2022 ELMS LMGTE champion (invited to compete in LMGTE Am)
- Kessel Racing: 2022 ELMS LMGTE runner-up (invited to compete in LMGTE Am)
- Iron Lynx: 2022 ELMS LMGTE third-placed team (invited to compete in LMGTE Am)
- Racing Spirit of Léman: 2022 Michelin Le Mans Cup winner (invited to compete in LMGTE Am)
BronThe remaining automatic Le Mans invitations for 2023 will be confirmed at the Asian Le Mans Series, which is again being held as a compact four-round season in February.
The LMP2 and LMP3 champions will each receive an LMP2 berth for the 24-hour race, while the GT3 champion will be able to race in GTE-Am.
[Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2022 13:43]
Correct.CH4OS schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:32:
Dit is neem ik aan wie er uitgenodigd zijn naast de WEC deelnemers?
[Voor 14% gewijzigd door Niellie41 op 17-10-2022 13:43]
Kaartverkoop voor ACO is vanochtend al begonnen, dus als je je lidmaatschap al binnen hebt, dan kun je je entree/tribune kaarten bestellen.CH4OS schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:01:
In aanloop naar de kaartverkoop heb ik zojuist maar even het maandelijkse ACO lidmaatschap afgesloten. Hopelijk ben ik er op tijd bij en kan ik strakjes kijken voor de kaarten.
[Voor 49% gewijzigd door jan390 op 18-10-2022 15:10]
Ik heb vanmorgen dus pas lidmaatschap gedaan. De tickets site geeft hier enkel foutmelding. Op de site las ik dan weer dat de kaartverkoop de 21e begint? Of is dat niet de ACO pre-sale?jan390 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:46:
Kaartverkoop voor ACO is vanochtend al begonnen, dus als je je lidmaatschap al binnen hebt, dan kun je je entree/tribune kaarten bestellen.
[Afbeelding]
5/Goodyear is al vol.
Voor 17/18 zijn nog enkele plaatsen (maar stoelen zijn niet meer te kiezen). Edit: 17/18 is nu ook uitverkocht.
Het voordeel van 17/18 is dat je dan (zonder extra pakket) het ACO restaurant(korting) in kan en er zijn beneden kluisjes, douches en schone toiletten.
1 & 3 waren er afgelopen jaren niet, maar zijn dit jaar weer beschikbaar.
Morgen nog een keer proberen, anders even bellen (geen idee hoe lang de activatie duurt)CH4OS schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:19:
[...]
Ik heb vanmorgen dus pas lidmaatschap gedaan. De tickets site geeft hier enkel foutmelding. Op de site las ik dan weer dat de kaartverkoop de 21e begint?
Ik heb inderdaad emails ontvangen over de activatie, maar lijkt erop dat ik moet bellen of e-mailen inderdaad.jan390 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 17:30:
Morgen nog een keer proberen, anders even bellen (geen idee hoe lang de activatie duurt)
de 21e gaat het sowieso open voor iedereen
We inform you of a delay between your subscription and the activation of your ticketing advantages on our website.You will be notified by email as soon as your benefits are activated.
[Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 18-10-2022 18:56]
[Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 18-10-2022 21:06]
Corvettes are back on the track in 2023! Announcing our drivers for @IMSA and @FIAWEC
— Chevrolet Motorsports (@TeamChevy) 18 oktober 2022
IMSA:
Antonio Garcia@jordan10taylor@tommymilner
FIA WEC:@nickcatsburg@keatingcarguy pic.twitter.com/ul83dkTgoB
2 jaar met dezelfde auto (Aston Martin) was natuurlijk ook een beetje te veel van het goede, dus Ben vond het weer tijd voor een nieuwe autoge-flopt schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:14:
Corvette is volgend jaar terug in het Wec met Nick Catsburg en Ben Keating. Vreemd eigenlijk om Ben in een GT te zien, aangezien er geroepen werd dat hij weer naar de LMP2 wilde.
[Twitter]
Volgens mij gaat Keating wel in IMSA in LMP2 rijdenge-flopt schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:14:
Corvette is volgend jaar terug in het Wec met Nick Catsburg en Ben Keating. Vreemd eigenlijk om Ben in een GT te zien, aangezien er geroepen werd dat hij weer naar de LMP2 wilde.
[Twitter]
Je kunt alleen de plaatsen zien als je al bent ingelogd en een tribune selecteerdCH4OS schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:31:
Is er ergens te zien welke tribune plaatsen nog beschikbaar zijn? Ik kan nog steeds niets zien en krijg nog altijd een foutmelding wanneer ik tickets wil bestellen.![]()
Ik had al een e-mail gestuurd, maar die reageerden best laat, zonder te weten wat wel/niet beschikbaar is, gaat bellen ook lastig, lijkt me zo. Wilde aanvankelijk Panorama (#4), maar die is intussen ook uitverkocht.
Ja, ik moet dus twee plaatsen hebben. Aan eentje heb ik niet zoveel, helaas. Maar bedankt voor de update!jan390 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Je kunt alleen de plaatsen zien als je al bent ingelogd en een tribune selecteerd
5,16,17,18, 19 zijn uitverkocht. overige is nog keuze
Ik zou bellen (en hopen er doorheen te komen), engels is geen probleem: Op 4 is nog 1 plaats (Rij A, seat 35) voorste rij.
[Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2022 12:56]
Dat is (gelukkig?) nog een maand. Mag hopen dat eea dan wel opgelost is, ja.amiaima schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:00:
Ben er net telefonisch doorheen gekomen en netjes in het Engels geholpen. Nu maar hopen dat het systeem wel goed werkt voor het reserveren van de camping.
Ja, dit mag. Ook op de fiets, trouwens. Velen parkeren hun fietsen zowat overal en nergens, anderen nemen een step mee.Misschien een rare vraag maar mag je met de fiets rond het circuit, niet erop natuurlijk? Dit scheelt natuurlijk wel een hoop lopen en zo snel alles te kunnen zien.
Yep, Fiets mag mee. Vrijdag mag je fietsen (en lopen) op het circuit zelf.amiaima schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:00:
Ben er net telefonisch doorheen gekomen en netjes in het Engels geholpen. Nu maar hopen dat het systeem wel goed werkt voor het reserveren van de camping.
Misschien een rare vraag maar mag je met de fiets rond het circuit, niet erop natuurlijk? Dit scheelt natuurlijk wel een hoop lopen en zo snel alles te kunnen zien.
[Voor 65% gewijzigd door CH4OS op 20-10-2022 20:42]
https://www.24h-lemans.com/fr/billetsamiaima schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:11:
29 November 2022, als ik me niet vergis
[Voor 5% gewijzigd door franssie op 31-10-2022 23:59]
🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De engels link: https://www.24h-lemans.com/en/ticketsfranssie schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:57:
[...]
https://www.24h-lemans.com/fr/billets
yup - en zoals een goed Franse organisatie gebruikelijk, onmogelijke website en alleen de shop in het Engels natuurlijk.
Ik kan het zo gauw niet op deze pagina vinden, maar is er bekend hoe laat de verkoop van de camping tickets start de 29e?
[Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 24-11-2022 11:14]
Dat is (nog?) niet bekend gemaakt. Voor de toegangstickets was het 10 uur, maar ik zou al eerder gaan F5'en.CH4OS schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:32:
Niemand die weet hoe laat de verkoop morgen start?
Ja, dat verwacht ik ook. Heb nu intussen de ACO pas e.d. wel ontvangen, maar ik blijf er huiverig voor. Dank voor de info in elk geval!jan390 schreef op maandag 28 november 2022 @ 14:14:
Dat is (nog?) niet bekend gemaakt. Voor de toegangstickets was het 10 uur, maar ik zou al eerder gaan F5'en.
Er is al wat lichte paniek op de pistonheads & tentenths forums. Het zal morgen wel weer chaos worden.
[Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 28-11-2022 14:33]
Volgens mij staat het programma nog niet helemaal vast. Maar er staat mij iets bij dat de gewone kwalificaties de dag ervoor zijn.amiaima schreef op maandag 28 november 2022 @ 18:54:
Ik zie dat er alleen Hyperpole van 8 tot 8:30pm gepland staat op de 8ste. Wanneer is de kwalificatie van de andere, enig idee?
[Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 28-11-2022 19:00]
Toen ik in 2019 met mijn broer op Houx stond, was er plaats voor een auto en een tent per plek. Sommigen hadden meerdere plekken naast elkaar, voor wat meer ruimte.amiaima schreef op maandag 28 november 2022 @ 19:27:
Net even gekeken naar het schema van vorig jaar, het zal aankomende wel zoiets worden en wat extra festiviteiten i.v.m. 100 jarige bestaan. Het gaat de eerste keer worden dus extra speciaal.
Moet je naast de camping ook een parkeer kaart kopen of zit dat er bij in?
Er is nu nog niet veel info te vinden dus iemand met ervaring.. ik hoor het graag
[Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 29-11-2022 09:28]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Er komt op korte termijn een nieuwe weekkaart. Een kaart voor de hele week vanaf testdag, behalve de vrijdag.psy schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:32:
Zie nu dat er geen weekkaarten meer zijn weet iemand of externe partijen die wel nog verkopen?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details