Ach ja "boys will be boys" & "locker room talk" raar genoeg kom ik dat nooit tegen als man.St@m schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 07:27:
[...]
Nee, je moet niet lachen om verkrachting. Is het echt gebeurd? Geen idee, ik was er niet bij en getuige de geest van het programma kan het een lulverhaal zijn. Het kan net zo goed echt gebeurd zijn.
Zijn die mensen die er grapjes over maakte aan tafel stom? Weet ik niet, je bent de hele avond lompe grappen aan het maken, lachen gieren brullen en dan komt er nog een sterk verhaal.. tja.. ik zeg het toch maar 'mannenhumor'.
EN hij blijft zeggen dat het gebeurd is, ik zie daar weinig reden om aan te twijfelen. En zoals al opgemerkt daar gaat het maar ten dele over, hoe hij dit verteld, de manier en de reacties eropt aan tafel in het publiek is het voornaamste issue denk ik voor velen.x
Zie niet wat deze discussie " schoppen en roepen" is. Integendeel ik zie vooral diegene dat het niks is heel emotioneel bezig alsof dit het einde van de wereld is.Betekent dit dat er nog veel te leren is? Denk het wel ja. Gaat dat gebeuren? Denk het voorlopig niet.
Kun je nog harder gaan schoppen en roepen, gaat alleen maar tegen je werken.
"Tegen me werken"? Tegen wat? Hoe? Geen idee wat je hiermee bedoelt.
Maar het heeft zeker wel effect, getuige de reacties, gelukkig zou ik denken dat de maatschappij heel langzaam de juiste kant op gaat in dit.
[ Voor 6% gewijzigd door k995 op 29-04-2022 09:49 ]