Toon posts:

Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:

• tcasteli
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-02 08:30
Vandaag een telefoontje gehad van de dealer dat ik mijn in december 2021 bestelde Q4 E-Tron 40 Advanced Edition over twee weken op mag komen halen! Ik was erg verrast dat hij dit jaar nog geleverd wordt!

• Gravian
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 02-01 22:53
Gravian schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:04:
[...]

Mega toevallig. Ik heb eerder deze ochtend nog even gebeld (vlak na mijn post) en ze gaven aan ook maart 2023. _/-\o_
Nou, het wordt nog gekker! Dealer gaf aan dat de auto met een beetje mazzel voor het einde vh jaar op kenteken komt (bijtelling) en begin komend jaar kan ophalen.

Besteld mid augustus en op kenteken eind december. Een meevallertje door de keuze van een 35 accupakket.

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02 18:01
Gravian schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 08:36:
[...]

Nou, het wordt nog gekker! Dealer gaf aan dat de auto met een beetje mazzel voor het einde vh jaar op kenteken komt (bijtelling) en begin komend jaar kan ophalen.

Besteld mid augustus en op kenteken eind december. Een meevallertje door de keuze van een 35 accupakket.
Hier hetzelfde verhaal, ook de 35. Besteld begin augustus '22. Eerste indicatie was oktober '23, maar de auto arriveert komende week al bij de dealer - nog geen 5 maanden levertijd in totaal dus. Ze zijn de 35's er duidelijk als eerste doorheen aan het drukken.

Nee, ik ben géén Belg!

• jvddd
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 05-02 19:04
Ik hoorde afgelopen dinsdag toen ik de 40 ophaalde (besteld okt 21) dat ik geluk had, ze hebben nu vooral 35 in productie. De laatste orders 35 gaan er nu hard doorheen en daarna gaan ze weer verder met de 40. Hij gaf ook aan dat de 35 volgend jaar waarschijnlijk weer terug komt en dat ze de komende tijd dat accupakket willen verbeteren. Dus als je nog een 35 besteld hebt dan heb je wel geluk.

De fiscale waarde was trouwens gestegen van EUR 57k naar EUR 61k bij aflevering. Vond ik nog wel te overzien.

• Kris.D
  • Laatst online: 11-01 23:11
Nu word ik toch even gek ...
Ik heb ook een 35 besteld, eind mei. Voorlopig nog geen teken van leven 😕
#jaloers

Kreeg vrijdag wel telefoon van EDI (partner van vag voor het plaatsen van laadpalen) hopelijk is het een voorteken

• oBrasileiro
  • Laatst online: 05-02 20:39
De verwachte productiedatum van mijn Q4 40 S Line (besteld in België in oktober 2021) varieerde de laatste paar maanden weinig: steeds slechts een weekje vooruit of achteruit rond februari/maart 2023. Hij staat nu voor productie in begin februari 2023. Hopelijk begin januari de definitieve bevestiging dat de auto in productie gaat. 🙏😅

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:09
Kris.D schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:39:
Nu word ik toch even gek ...
Ik heb ook een 35 besteld, eind mei. Voorlopig nog geen teken van leven 😕
#jaloers

Kreeg vrijdag wel telefoon van EDI (partner van vag voor het plaatsen van laadpalen) hopelijk is het een voorteken
Eind mei wanneer?

• Kris.D
Mei 22
Ik weet dat er veel al lange wachten, maar als je dan evesor zijn verhaal leest ... heeft hij wel ontzettend veel geluk

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Q4 40 besteld eind jun 2021 met alle opties buiten pano en phonebox.

Inmiddels krijg ik wk22 volgend jaar door. Ik heb de indruk dat mijn Q4 wacht op een serie soortgelijke Q4's zodat ze een batch soortgelijke Q4 kunnen produceren. Kan 3 mnd duren, kan ook nog 2j duren. Bijna lachwekkend...

Ik ga maar eens kijken naar alternatieven, of ik blijf gewoon rijden in mijn prive Mazda CX30, die bevalt ook prima.

• theo_de_boer
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 18-01 16:28
Ik heb inmiddels een afleverdatum over 2 weken afgesproken voor 40 s-line (besteld augstus 2021). Opgelucht dat het toch 2022 wordt, maar ben nog steeds bang voor de daadwerkelijke cataloguswaarde straks.

Ik heb wel te doen met mensen die nog eerder besteld hebben en hem echt pas 2023 krijgen. Hele rare willekeur. Al met al kost het mij al zeker 100euro extra per maand t.o.v. levering in 2021 die toegezegd was.

• HS35
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 31-01 08:23
Hier ook goed nieuws. Begin november 2021 m'n 40 advanced edition besteld. Levering volgende week. Het heeft bij mij dan uiteindelijk 13 maanden geduurd.

• Hans-Johan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 09-12-2022
Vermits ik de laatste maanden de verhalen hier heb gevolgd geef ik ook nog even mijn bestelling mee.

Bestelling eind maart 2022 bij Delorge via leasingmaatschappij Arval.

Audi Q4 e-tron 40 Advanced
Navarrablauw
Interieur Madurobruin
Pack Platinum
Elektrische trekhaak
Warmtepomp
Pack Assistance Tour Pro
Kofferklep elektrisch
Verduisterde ruiten achter
Pack Storage
Sfeerverlichting
Wielbogen en bumper in koetswerkkleur

Oorsponkelijk levertijd Januari 2024 meegekregen bij bestelling.

Vanavond telefoontje van de dealer gehad dat de auto daar morgen aankomt. Hij was zelf enorm verbaasd.

• Kris.D
Dat is mooi nieuws. Meer dan een jaar vroeger. Veel plezier ermee.

• VegTo91
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 06-02 16:29
Hans-Johan schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:46:
Vermits ik de laatste maanden de verhalen hier heb gevolgd geef ik ook nog even mijn bestelling mee.

Navarrablauw
Interieur Madurobruin
Pack Platinum
Elektrische trekhaak
Warmtepomp
Pack Assistance Tour Pro
Kofferklep elektrisch
Pack Storage
Sfeerverlichting

Vanavond telefoontje van de dealer gehad dat de auto daar morgen aankomt. Hij was zelf enorm verbaasd.
Damn, via Athlon bij Delorge besteld midden maart 2022. Voorspeld oktober 2023 en sindsdien radio stilte. Welke Delorge precies?

• Le Roi
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 03-02 20:29
Update van mijn Audi Q4 E-Tron 40:

Besteld december 2021, leverdatum augustus, september, november 2022.
Daarna werd het opeens juli 2023, en nu is het vorige week weer aangepast naar maart 2023.

Ook ik heb gekeken naar een alternatief gezien de rijzende prijzen. Echter toch maar besloten nog even geduldig te zijn. Het is en blijft een auto van de zaak -> zakelijke lease, en even switchen naar wat anders is niet zo eenvoudig.

• dencowboy
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:17

Navarrablauw
Interieur Madurobruin
Pack Platinum
Elektrische trekhaak
Warmtepomp
Pack Assistance Tour Pro
Kofferklep elektrisch
Pack Storage
Sfeerverlichting

Mooi voor jou! Het is inderdaad wel verrassend. Ik heb mijn Q4 40 sline in oktober 2021 besteld en heb als recentste leverdatum juni 2023. Ik maakte mezelf dan maar wijs dat het waarschijnlijk aan het Platinum pack lag, maar die illusie kan ik dus ook opbergen. :P Er zit gewoon geen logica in :)

• Expresso85
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:43
Blij te lezen dat mensen hun Q4 mogen ophalen of hebben ontvangen. Je probeert een logica te vinden..

Q4 in December 21 besteld. Launch edition 40. Met 20 inch velgen Y.

Vorige maand stond de auto op productie april 23 en levering mei. Dealer geeft aan dat wanneer de productie bekend is deze ook vast staat. Dus kon uitgaan van levering mei 2023.

Vorige week contact voor wijziging velgen en toen bleek.. de auto staat op datum onbekend.. dacht echt dit kan niet waar zijn… “kan zijn dat die eerder komt..” zegt de dealer…

• J0vds
  • Laatst online: 24-12-2022

Navarrablauw
Interieur Madurobruin
Pack Platinum
Elektrische trekhaak
Warmtepomp
Pack Assistance Tour Pro
Kofferklep elektrisch
Pack Storage
Sfeerverlichting

Ik heb de mijne ook besteld via Delorge pelt met veel van die opties waaronder platinum pack navarra etc. Besteld eind Mei richtdatum 12-23. Dus dat is inderdaad niet logisch.

• oBrasileiro
Expresso85 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 23:34:
Blij te lezen dat mensen hun Q4 mogen ophalen of hebben ontvangen. Je probeert een logica te vinden..

Q4 in December 21 besteld. Launch edition 40. Met 20 inch velgen Y.

Vorige maand stond de auto op productie april 23 en levering mei. Dealer geeft aan dat wanneer de productie bekend is deze ook vast staat. Dus kon uitgaan van levering mei 2023.

Vorige week contact voor wijziging velgen en toen bleek.. de auto staat op datum onbekend.. dacht echt dit kan niet waar zijn… “kan zijn dat die eerder komt..” zegt de dealer…
Raar. Mijn dealer heeft voor mijn bestelling altijd een verwachte productiedatum in het systeem gehad. Deze stond echter juist niet vast maar veranderde regelmatig. Pas ongeveer een maand van te voren wordt deze definitief (nu hopelijk binnen een paar weken).

• Expresso85
Bedankt voor de reactie. Merk dat niet iedereen de juiste informatie weet over te brengen bij de dealer. Het loopt al heel verwarrend en dan helpt dit niet mee.

• berchemsupporte
  • Laatst online: 21-12-2022
mail ontvangen van audi
q4 sportback 40 s-line geyser blue
besteld eind jan 2022 beloofde levertijd november 2022

nog geen nieuws ... nog geen leveringsdatum in de toekomst

• Veervan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-12-2022
Begin nov '21 een Q4 40 besteld en na herhaaldelijk schuiven van afleverweken (april, juni, augustus, oktober) nu eindelijk bericht dat ik hem volgende week mag ophalen.
Dealer gaf aan dat het heel druk is met afleveringen dus hopelijk hebben meer mensen geluk!

• VegTo91
Veervan schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:11:
Begin nov '21 een Q4 40 besteld en na herhaaldelijk schuiven van afleverweken (april, juni, augustus, oktober) nu eindelijk bericht dat ik hem volgende week mag ophalen.
Dealer gaf aan dat het heel druk is met afleveringen dus hopelijk hebben meer mensen geluk!
Belgie/Nederland?

• Veervan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-12-2022
Nederland

• svdbcam
  • Laatst online: 23-01 22:48
berchemsupporte schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:38:
mail ontvangen van audi
q4 sportback 40 s-line geyser blue
besteld eind jan 2022 beloofde levertijd november 2022

nog geen nieuws ... nog geen leveringsdatum in de toekomst
Ik ook januari besteld.. verwachte levering q2 2023

• Wind
  • Laatst online: 06-02 09:47
Edition 1 met platinum pakket en dergelijke besteld eind september 2021. (via Arval)
Verwachte levering mid januari 2023 maar zal wel opnieuw naar achter geschoven worden binnen enkele dagen sinds ik tot op heden nog geen reactie heb gekregen van de garage..
Geduld is een schone deugd.. vooral bij Audi :)

• Sysast
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-02 21:57
Q4 S-line 45 besteld eind nov 21. Verwachting nu week 27 2023.

• koenvl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 16:52
Wind schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:17:
Edition 1 met platinum pakket en dergelijke besteld eind september 2021. (via Arval)
Verwachte levering mid januari 2023 maar zal wel opnieuw naar achter geschoven worden binnen enkele dagen sinds ik tot op heden nog geen reactie heb gekregen van de garage..
Hier ook Q4 E Tron 40 Edition One Blue met Platinum Pack, besteld bij Auto Natie Mechelen in oktober '21 via Arval. Ik heb vorige week van de garage bevestiging gekregen dat de wagen ingepland staat voor productie en levering in januari. _/-\o_

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:35
DaMenaz schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:38:
[Afbeelding]

Jammer dat het de "mijne" niet meer is, maar een collega gaat er blij mee zijn. Een jaar na bestellen hebben ze eindelijk tijd om hem te bouwen.
Mijn "Ex" 40 Advanced Edition is vorige week gebouwd. Dus voor het plaatje: besteld 07-12-2021, gebouwd... precies een jaar later.

Besteld: KIA EV6 - 77,4kwh - RWD - Plus Advanced - Yacht Blue - Welvaartskogel

• SimonVDK
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-02 13:24
hier nog geen bevestiging of ook maar iets gehoord. auto os augustus 2021 besteld. Dat lijkt nu vergeleken met andere toch wel erg lang te zijn :O

• GZR
  • Laatst online: 04-02 14:37
Hier ook oorverdovend stil. Besteld begin juli 2022. Q4 40 lauch edition advanced.

• GZR
Bedoelde dus 2021. :) :) :)

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:08

Luppie

www.msxinfo.net

Audi Q4 Sportback 40 Advanced Edition
Auraviolet Metallic
MMI Pro
Ambiente lichtpakket plus
Assistentiepakket Advanced
Getinte achterramen.

Via Athlon Car Lease besteld bij Vallei Autogroep
Besteld : 06-05-2022
Verwachte leverdatum : week 28 2023

Heb nu bericht gehad dat er extra fabricage capaciteit is gereserveerd en de auto in week 51 (volgende week) geleverd wordt en nog dit jaar op kenteken gezet kan worden. :D

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23:09
Ik heb nieuws vanuit de dealer: besteld in augustus 2022, productie planning staat voor week 22 2023 (eind mei)

• KKoets
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-01 22:23
Volgende week de Q4 40 advanced edition ophalen. Besteld in oktober 2021. *O*

• Rick Pesik
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-02 08:54
Heb in okt. 22 een geannuleerde bestelling kunnen overnemen bij Arval:

- model Q4 40 Launch Edition Advanced Plus
- kleur Mythos Zwart heb ik omgezet naar Typhoon Grijs
- phonebox + panoramadak was al vervallen
- zwart optiekpakket heb ik laten vervallen
- privacy glas & 20" velgen "5-V-spaak-Polygoon"-design titaangrijs mat, glansgedraaid (56H) toegevoegd
- achteraf worden stoelen in leer bekleed
- auto is oorspronkelijk op 2 aug '21 besteld.

Vandaag (16/12) de dealer Ames Dordrecht gebeld en vernomen dat de auto definitief is ingepland en in wk 3 2023 in NL wordt verwacht. Zou in wk 4/5 geleverd kunnen worden, maar er komen nog max 2 weken bij om stoelen te bekleden. Kortom, in maart 2023 stap ik over van A5 sportback naar Q4.

• KdVries
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-02 15:46
Ter info: Misschien niet zo interessant voor de leaserijders, maar wel voor de mensen die met eigen geld de Q4 hebben besteld: Audi gaat per 1 januari 2023 weer de prijzen verhogen. Wordt de nieuwe auto na 1 januari 2023 geleverd, dan zal er 1,7% meer voor moeten betaald worden (bron: google audi price increase 2023). Hopelijk blijft het bij 1x prijsverhoging in 2023, maar dat zal waarschijnlijk niet. In 2022 zijn er minstens 2x of zelfs 3x (maar dat weet ik niet meer zeker) prijsverhogingen doorgevoerd.

De door ons bestelde Audi Q4 Advanced in oktober 2021 zal dan per 1 januari 2023 € 6.400, - duurder zijn geworden dan volgens offerte, en dat is een toename van bijna 9,5%!

Dat alles duurder wordt, ja dat begrijp ik. Maar eindeloos vastzitten aan een contract zonder uitzicht met wat je financieel te verwachten staat heb ik moeite mee.

Blijf het gek vinden dat Audi en de Audi dealer feitelijk 0% risico lopen en de consument 100%. Ik kan namelijk mijn bestelling niet annuleren zonder 10% aanschaf boete te betalen (Broekhuis). Waarom doen ze niet zoals bij aannemers, een voorbeeld: Voor verschillende offertes voor een warmtepomp voor ons huis heb ik op meerdere offertes (maar niet op alle) opgemerkt: "Als bij de levering van de warmtepomp de prijs meer dan 5% afwijkt en de levertijd langer dan 1 jaar duurt dan mag de opdrachtgever zonder financiële verplichtingen de opdracht annuleren".

Misschien een idee om een 'class action suit' te starten om aan te horen hoe een rechter hier tegenaan kijkt? Hoe lang mag juridisch een consument aan een dergelijk wurgcontract gehouden worden en tegen hoeveel toename in prijs? Wat is redelijk of wat niet?

Iemand met een juridische achtergrond die hierover zou willen sparren?

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-02 18:22
ik denk ook dat dit heel erg afhangt van de dealer en hoe e.e.a. wordt afgesproken. Ik heb een Q4 in duitsland besteld in juni 2021 die gepland staat voor april 2023. Daar heb ik een vaste prijs op afgesproken, geen verhogingen en kon ik kosteloos nog onderuit.

• berchemsupporte
  • Laatst online: 21-12-2022
ik moest in de audi garage mijn Q3 sportback wat olie bijvullen.
Daar terug gehoord dat er voor de bestellingen van de Q4 sportback geen lijn meer is.
geen volgorde van bestelling.

het kan zijn dat ik nog lang moet wachten of dat hij er vlug is.

hopen op het eerste.

Luc
uit Belgie

• oBrasileiro
KdVries schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:15:
Ter info: Misschien niet zo interessant voor de leaserijders, maar wel voor de mensen die met eigen geld de Q4 hebben besteld: Audi gaat per 1 januari 2023 weer de prijzen verhogen. Wordt de nieuwe auto na 1 januari 2023 geleverd, dan zal er 1,7% meer voor moeten betaald worden (bron: google audi price increase 2023). Hopelijk blijft het bij 1x prijsverhoging in 2023, maar dat zal waarschijnlijk niet. In 2022 zijn er minstens 2x of zelfs 3x (maar dat weet ik niet meer zeker) prijsverhogingen doorgevoerd.

De door ons bestelde Audi Q4 Advanced in oktober 2021 zal dan per 1 januari 2023 € 6.400, - duurder zijn geworden dan volgens offerte, en dat is een toename van bijna 9,5%!

Dat alles duurder wordt, ja dat begrijp ik. Maar eindeloos vastzitten aan een contract zonder uitzicht met wat je financieel te verwachten staat heb ik moeite mee.

Blijf het gek vinden dat Audi en de Audi dealer feitelijk 0% risico lopen en de consument 100%. Ik kan namelijk mijn bestelling niet annuleren zonder 10% aanschaf boete te betalen (Broekhuis). Waarom doen ze niet zoals bij aannemers, een voorbeeld: Voor verschillende offertes voor een warmtepomp voor ons huis heb ik op meerdere offertes (maar niet op alle) opgemerkt: "Als bij de levering van de warmtepomp de prijs meer dan 5% afwijkt en de levertijd langer dan 1 jaar duurt dan mag de opdrachtgever zonder financiële verplichtingen de opdracht annuleren".

Misschien een idee om een 'class action suit' te starten om aan te horen hoe een rechter hier tegenaan kijkt? Hoe lang mag juridisch een consument aan een dergelijk wurgcontract gehouden worden en tegen hoeveel toename in prijs? Wat is redelijk of wat niet?

Iemand met een juridische achtergrond die hierover zou willen sparren?
Hier hebben we het ook eerder in dit forum kort over gehad. Uiteraard begint het met wat in de algemene voorwaarden die je bij de koop hebt ontvangen precies staat. De vraag is vervolgens of deze algemene voorwaarden rechtsgeldig of vernietigbaar zijn. In Nederland geldt op basis van artikel 6:233 BW dat een bepaling in de algemene voorwaarden met een consument vernietigbaar is "indien het, gelet op de aard en de overige inhoud van de overeenkomst, de wijze waarop de voorwaarden zijn tot stand gekomen, de wederzijds kenbare belangen van partijen en de overige omstandigheden van het geval, onredelijk bezwarend is voor de wederpartij".

Artikel 6:236 onder i BW bepaalt dat een beding als onredelijk bezwarend dient te worden beschouwd als het "de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden." Een prijsverhoging na drie maanden kan in theorie nog steeds onredelijk bezwarend zijn, in het licht van de specifieke omstandigheden, maar dit is dus niet automatisch het geval en dient te worden getoetst aan de open norm van artikel 6:233 BW. Dit maakt het dus juridisch een stuk lastiger gelijk te krijgen...

In België ligt een en ander wat anders en lijkt de consument iets beter beschermd. Op basis van de algemene voorwaarden met mijn dealer in België is prijsverhoging niet mogelijk.

• HS35

De mijne is eindelijk na 13 maanden gearriveerd. Een 40 advanced edition met 20 inch velgen (die ik overigens nog niet zo vaak ben tegengekomen). Ben blij hoe m'n configuratie uit is gepakt. M.n. het after market leer en de zwarte grill. Maakt hem voor mij af.

Vooralsnog werkt alles (ook de app) en ik moet zeggen; het is een heerlijke auto.

• HS35
Ondanks de hogere prijs hier in Nederland, is die niet aan mij doorberekend en heb ik de geoffreerde prijs betaald.

• KKoets
HS35 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:34:
Ondanks de hogere prijs hier in Nederland, is die niet aan mij doorberekend en heb ik de geoffreerde prijs betaald.
Ik krijg deze week mijn Q4 en ook bij mij wordt de auto geleverd tegen de in oktober 2021 overeengekomen prijs. (Nederland)

• KdVries
oBrasileiro schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:53:
[...]

Hier hebben we het ook eerder in dit forum kort over gehad. Uiteraard begint het met wat in de algemene voorwaarden die je bij de koop hebt ontvangen precies staat. De vraag is vervolgens of deze algemene voorwaarden rechtsgeldig of vernietigbaar zijn. In Nederland geldt op basis van artikel 6:233 BW dat een bepaling in de algemene voorwaarden met een consument vernietigbaar is "indien het, gelet op de aard en de overige inhoud van de overeenkomst, de wijze waarop de voorwaarden zijn tot stand gekomen, de wederzijds kenbare belangen van partijen en de overige omstandigheden van het geval, onredelijk bezwarend is voor de wederpartij".

Artikel 6:236 onder i BW bepaalt dat een beding als onredelijk bezwarend dient te worden beschouwd als het "de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden." Een prijsverhoging na drie maanden kan in theorie nog steeds onredelijk bezwarend zijn, in het licht van de specifieke omstandigheden, maar dit is dus niet automatisch het geval en dient te worden getoetst aan de open norm van artikel 6:233 BW. Dit maakt het dus juridisch een stuk lastiger gelijk te krijgen...

In België ligt een en ander wat anders en lijkt de consument iets beter beschermd. Op basis van de algemene voorwaarden met mijn dealer in België is prijsverhoging niet mogelijk.
oBrasileiro, bedankt voor je snelle reactie en voor de gedachten wisseling!

Het klopt dat bij mij in de voorwaarden staat dat tussentijdse prijsverhoging doorberekend worden, maar mijn vraag is of die wet die je noemt nog steeds en zo toegepast mag worden?

De constatering dat de enne dealer dit wel doet en de andere niet maakt de case alleen maar nog interessanter, vind ik. Namelijk, HS35 en KKoets geven aan dat hun dealer (in Nederland) niet de tussentijdse prijsverhogingen hebben doorgevoerd en je geeft aan dat in België dit ook niet mag. Je zou hierdoor misschien van kunnen aannemen dat Audi vaste prijzen afspraken met de dealer heeft gemaakt dat de prijs van bestellen de prijs van aflevering is. Als dat zo is, dan lijkt me interessant om dit voor de rechter te leggen. Als de uitspraak is dat dit niet zomaar mag, dan zou dit tot claims bij de dealers kunnen leiden die de (eigenlijk niet bestaande) tussentijdse prijsverhogingen aan hun klanten hebben berekend.

Misschien zouden nog meer personen kunnen reageren waarbij de dealer wel de tussentijdse kosten heeft doorberekend en bij wie verder niet?

• KdVries
Ik krijg deze week mijn Q4 en ook bij mij wordt de auto geleverd tegen de in oktober 2021 overeengekomen prijs. (Nederland)

Nice, gefeliciteerd! Zou je kunnen laten weten bij welke dealer je Q4 hebt besteld? Dank! Kan ook via PM?

• KdVries
Ook gefeliciteerd! Zou je kunnen laten weten bij welke dealer je Q4 hebt besteld? Dank! Kan ook via PM? Thanks!

• Wind
Wind schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:17:
Update van de garage:
De status van bestelling is nu “bestelling in productie”, dus hij wordt nu gemaakt en zal hoogstwaarschijnlijk bij ons toekomen de 2de helft januari, wanneer precies nog steeds moeilijk te zeggen maar we komen dichter en dichter.
Zal dan een levering zijn bijna 16maand na bestelling. _/-\o_

• bjornruysen
  • Laatst online: 13-01 11:17
Speciaal even een account gemaakt, omdat ik zelf veel gehad heb aan dit forum :-D

Audi Q4 40 e-tron in het tyfoongrijs, besteld in België rechtstreeks bij een Audi garage.

Besteld op 9 september 2021
Afgehaald op 21 december 2022

Een goeie 16 maanden gewacht dus... wel bijzonder blij met de afgeleverde wagen!
Prijs behouden gebleven zoals bij de bestelling.

Alleen werkte bij aflevering de (360°) camera('s) plots niet meer.
Moet eerstdaags al terug binnen voor nazicht...

• davidvandemaele
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:03
bjornruysen schreef op donderdag 22 december 2022 @ 18:04:
[..]

Audi Q4 40 e-tron in het tyfoongrijs, besteld in België rechtstreeks bij een Audi garage.

Besteld op 9 september 2021
Afgehaald op 21 december 2022

[..]

Alleen werkte bij aflevering de (360°) camera('s) plots niet meer.
Moet eerstdaags al terug binnen voor nazicht...
Hoezo kon je toen 360° camera hebben? De mijne is toen op 29 september besteld, en ik ben die configurator toen ‘veel te veel’ doorgegaan, maar heb dat nooit kunnen kiezen.

• bjornruysen
  • Laatst online: 13-01 11:17
davidvandemaele schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:16:
[...]

Hoezo kon je toen 360° camera hebben? De mijne is toen op 29 september besteld, en ik ben die configurator toen ‘veel te veel’ doorgegaan, maar heb dat nooit kunnen kiezen.
Klopt, dat kon toen nog niet. Ik heb dit eind januari laten toevoegen, toen bleek dat een collega dit wel als optie kon kiezen.
Omdat er op dat moment in de verste verte nog geen indicatie van levertijd was, kon die toevoeging nog. Uiteraard met meerprijs.

• davidvandemaele
bjornruysen schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:32:
[...]

Klopt, dat kon toen nog niet. Ik heb dit eind januari laten toevoegen, toen bleek dat een collega dit wel als optie kon kiezen.
Nooit aan gedacht toen. Maar zelfs als het toen kon had ik het wsl zo gelaten om levering niet in het gedrang te laten komen. Naïef waren we toen wel 😬

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09

Royz

Kleurenblind!!

Voor wat het waard is, ik had in februari een Q4 35 besteld. Was verwacht februari 2023, toch geannuleerd omdat er geen communicatie was. Krijg net mail dat hij geleverd is. Aan wie weet ik niet, maar al met al nog vrij snel! Veel rijplezier aan degene die hem heeft overgenomen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• WimBizkit
  • Laatst online: 22:00
Afgelopen week werd ik onverwacht gebeld door van den Udenhout dat ik mijn Q4 e-tron 40 Launch Edition Advanced Plus op 3 januari kan ophalen.

- Besteld in Juni 2021 via Arval met initiële leverdatum op 15 November 2021
- Verzet naar 3 December 2021
- Verzet naar 1 Juli 2022
- Verzet naar 15 April 2022
- Verzet naar 24 Juni 2022
- Verzet naar 5 Augustus 2022
- Verzet naar 16 December 2022
- Verzet naar 13 Januari 2023
- Verzet naar 17 Februari 2023
- aflevering gepland voor 3 Januari 2023

Ik heb wel de volgende opties in december 2021 moeten annuleren om de levertijd te beperken.
- Trekhaak (af-fabriek)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Elektrisch verstelbaar stuurwiel
- Audi phone box (draadloos laden vervalt, bluetooth verbinding blijft wel beschikbaar)
- Glazen panoramadak

Hopelijk was het het wachten waard 😃

• KKoets
De Q4 nu een paar dagen in bezit, heerlijke auto !! Alles werkt prima, ook de app.
Voor allen die nog wachten op de auto, het was voor mij het wachten meer dan waard. :)F

• Expresso85
Stil hier.. geen nieuws, is goed nieuws misschien?😅

Ik heb weer een mogelijke productie maand te horen gekregen.. maart 2023, besteld in dec 2021. Advanced edition.

• GZR
Hier ook plotseling nieuws. Verwacht productie week 13 2023. Besteld juli 2021. Eerst zien dan geloven.

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:35
Ik kreeg een enquête van de dealer hoe de aflevering van mijn Q4 is ervaren. De Q4 die ik in april heb geannuleerd.

In elk geval iemand anders blij met 'mijn' wagen.

We zuur dat de EV6 waar ik toen naar geswitcht ben omdat die al in de zomer van 2022 geleverd zou worden inmiddels prognose april 2023 is...

Nooit van rij wisselen bij de kassa!

Edit: en net een mail van Prodrive voor een rijtraining. Wrijf het er maar in. 8)7

[Voor 10% gewijzigd door DaMenaz op 04-01-2023 10:16]

Besteld: KIA EV6 - 77,4kwh - RWD - Plus Advanced - Yacht Blue - Welvaartskogel

• WimBizkit
  • Laatst online: 22:00
WimBizkit schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 13:41:
Afgelopen week werd ik onverwacht gebeld door van den Udenhout dat ik mijn Q4 e-tron 40 Launch Edition Advanced Plus op 3 januari kan ophalen.

- Besteld in Juni 2021 via Arval met initiële leverdatum op 15 November 2021
- Verzet naar 3 December 2021
- Verzet naar 1 Juli 2022
- Verzet naar 15 April 2022
- Verzet naar 24 Juni 2022
- Verzet naar 5 Augustus 2022
- Verzet naar 16 December 2022
- Verzet naar 13 Januari 2023
- Verzet naar 17 Februari 2023
- aflevering gepland voor 3 Januari 2023

Ik heb wel de volgende opties in december 2021 moeten annuleren om de levertijd te beperken.
- Trekhaak (af-fabriek)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Elektrisch verstelbaar stuurwiel
- Audi phone box (draadloos laden vervalt, bluetooth verbinding blijft wel beschikbaar)
- Glazen panoramadak

Hopelijk was het het wachten waard 😃
Gisteren mijn Q4 in ontvangst mogen nemen en de eerste kilometers waren fantastisch! d:)b

Voor degene die nog moeten wachten, succes en het is zeker wachten zeker waard geweest!

• svdbcam
  • Laatst online: 23-01 22:48
Januari 2022 besteld. zojuist leverindicatie ontvangen Mei 2023.
audi q4 40 - Advanced.

• Wind
Wind schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:03:
[...]

Update van de garage:
De status van bestelling is nu “bestelling in productie”, dus hij wordt nu gemaakt en zal hoogstwaarschijnlijk bij ons toekomen de 2de helft januari, wanneer precies nog steeds moeilijk te zeggen maar we komen dichter en dichter.
Zal dan een levering zijn bijna 16maand na bestelling. _/-\o_
Owla... Wagen is gemaakt (chassis bekend) en staat in de fabriek in afwachting van transport
levering nog onbekend omdat bij de invoerder ook vertraging zit qua logistiek (tekort aan vrachtwagenbestuurders)

We zijn er bijna dus.. :)

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 08:38
svdbcam schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:52:
Januari 2022 besteld. zojuist leverindicatie ontvangen Mei 2023.
audi q4 40 - Advanced.
interessant , ook jan 2022 besteld (q4 40) - target was feb 2023 , nu mei 2023

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Mijn origineel bestelde Q4 SB in oktober '21 (welke ik heb omgezet naar een fat e-tron) is 27-12 op kenteken gezet. Ruim 14 maanden dus.

The best is yet to come

• Houseman82
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:33
Zojuist te horen gekregen dat de warmtepomp niet leverbaar is voor onze Q4 50. De keuze is zonder warmtepomp of opnieuw bestellen! Zou de warmtepomp veel verschil maken?

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04:52
Houseman82 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:27:
Zojuist te horen gekregen dat de warmtepomp niet leverbaar is voor onze Q4 50. De keuze is zonder warmtepomp of opnieuw bestellen! Zou de warmtepomp veel verschil maken?
Heb je lang geleden besteld? Er zijn hier volgens mij meerderen die opties hebben moeten laten vallen om zogenaamd tijdig geleverd te krijgen, wat vervolgens niet gebeurde (pano dak, trekhaak, 360 camera's).

Tesla's zijn op het moment in de aanbieding en hebben standaard een warmtepomp (plus alle opties die zouden moeten horen bij een premium merk). Als ik nu voor de aankoop zou staan zou ik het wel weten voor +20k minder.

Model 3 €45.990 - 2.950 SEPP, Model Y €46.990.

• VegTo91
Houseman82 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:27:
Afhankelijk van je situatie… zet je de verwarming volle bak, kan het een verschil maken (substantieel zal het wel niet zijn). Maar eerlijk gezegd, de winters zijn nu ook niet zo enorm koud hier in de Benelux… Dus ik vond het destijds geen meerwaarde voor die prijs.

• Houseman82
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:33
Maurice- schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:49:
[...]

Heb je lang geleden besteld? Er zijn hier volgens mij meerderen die opties hebben moeten laten vallen om zogenaamd tijdig geleverd te krijgen, wat vervolgens niet gebeurde (pano dak, trekhaak, 360 camera's).

Tesla's zijn op het moment in de aanbieding en hebben standaard een warmtepomp (plus alle opties die zouden moeten horen bij een premium merk). Als ik nu voor de aankoop zou staan zou ik het wel weten voor +20k minder.

Model 3 €49.990 - 2.950 SEPP, Model Y €46.990.
Besteld in maart 2022 leveringsdatum januari 23.
Panoramadak was toen al helaas geen optie meer. Nu mogelijke levering in 05/2023.

• dencowboy
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:17
Q4 40 Sline besteld in oktober '21 (Zelfs toen al zonder trekhaak en pano dak), initiële leverdatum september '22, en staat momeneel ook op mei '23. Er zullen precies veel wagens moeten komen in mei.

• Duurtlang
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 04-02 07:36
Januari 2022 besteld, Q4 s line, eerste leverdatum week 41-2022, daarna week 51-2022. Laatste bericht week 20-2023, dus nog eentje in mei ( voor wat het waard is )

• kefjeuh93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:31
Besteld in Januari 2022 via Belfius lease.

Q4 Sportback 40 advanced platinum pack (pano + 360 + sonos + warmte pomp)

Levering nog altijd geschat in September 2023...
Maar als ik het hier zo lees zou het misschien wel is sneller kunnen zijn... ik zag een paar keer Jan22 besteld en levering in april/mei 23?

• Duurtlang
Warmtepomp staat niet meer in de prijslijst. Ben benieuwd hoe de reeds bestelde Q4 met warmtepomp uitgeleverd gaan worden ?

• bartezzje
  • Laatst online: 05-02 20:05
Q4 advanced 40 incl warmtepomp besteld april ‘22 en leveren juni ‘23.
Vandaag gebeld door de dealer over de warmtepomp problemen. Is geschrapt. Keuze om zonder door te gaan of te annuleren.
Wat zouden jullie doen?
Scheelt het ook nog voor de zomer of alleen de verwarming in de winter, wie weet dat?

• Dean Martin
  • Niet online
bartezzje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:33:
Q4 advanced 40 incl warmtepomp besteld april ‘22 en leveren juni ‘23.
Vandaag gebeld door de dealer over de warmtepomp problemen. Is geschrapt. Keuze om zonder door te gaan of te annuleren.
Wat zouden jullie doen?
Scheelt het ook nog voor de zomer of alleen de verwarming in de winter, wie weet dat?
Het scheelt ook in de zomer.

Ik zou (niet alleen hierom) annuleren en een voorraad fat pakken. Zijn nu zo scherp geprijsd dat het verschil te overzien is en je hebt echt meer auto.

[Voor 14% gewijzigd door Dean Martin op 18-01-2023 07:07]

The best is yet to come

• bartezzje
  • Laatst online: 05-02 20:05
Dean Martin schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 07:06:
[...]

Het scheelt ook in de zomer.

Ik zou (niet alleen hierom) annuleren en een voorraad fat pakken. Zijn nu zo scherp geprijsd dat het verschil te overzien is en je hebt echt meer auto.
De fat wordt hem niet ivm 3 kids. De middenconsole is daar zo onlogisch bedacht dat in het midden amper eentje de benen kwijt kan. 😏

• Dean Martin
  • Niet online
bartezzje schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 12:21:
[...]

De fat wordt hem niet ivm 3 kids. De middenconsole is daar zo onlogisch bedacht dat in het midden amper eentje de benen kwijt kan. 😏
Mijn dochtertje van 5 zit daar wel vaker zonder enig probleem ;) anyway. Eigen keuze natuurlijk.

The best is yet to come

• Expresso85
Precies de reden waarom ik de fat ook niet heb gekozen. Heel onlogisch bedacht..

• KdVries
Een vraag. Heeft iemand de "e-tron laadsysteem Compact" (om via de "gewone" stopcontact te kunnen opladen; 785 euro) ook bij de Q4 mee besteld? Ik kan me natuurlijk voorstellen dat het handig is als je een eigen oprit hebt. Maar wij hebben dat niet, en we zullen gebruik gaan maken van de openbare laadpalen. Ik was eigenlijk benieuwd of het handig zou zijn voor (nood)gevallen, waarbij een publieke laadpaal of een snellader niet voorhanden zou zijn? Iemand hier ervaring mee? Komt dit weleens voor? Dank!

• CPK64
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-01 18:38
CPK64 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:16:
De Audi Q4 40 e-tron 150KW/77kWh Launch Edition Advanced besteld bij Broekhuis via Alphabet.
Q4 is officieel besteld in jul 2021.
Levertijd van nov 2021, naar dec 2021, naar apr 2022, naar juli 2022, en nu naar maart 2023 8)7

Ik begrijp niet waarom er al auto's geleverd zijn welke na mijn bestel datum zijn besteld.
Worden particulieren voorgetrokken t.o.v. lease rijders?

Ik kan de logica hier niet ontdekken.

En ja, trekhaak wordt nageleverd en wireless charge geannuleerd.
Maar weer eens gebeld met de dealer of er al meer bekend is.
En ja, auto is net geleverd bij PON in Leusden.
Nu nog wachten totdat hij met de trailer naar Alkmaar gaat.
Kon wel eens 3 weken duren 8)7
Dan nog de trekhaak monteren, als ze dat doen, aangezien er storingen kunnen ontstaan waardoor de aibags niet meer werken :-(
Dealer monteert geen trekhaken meer, totdat de importeur een fix heeft.

Maar goed, hopelijk eindelijk na 1 jaar en 8 maanden (i.p.v. de opgegeven 5 maanden) wordt de Q4 geleverd.
Nu maar hopen dat hij niet van de trailer valt :)

• Babavers
  • Laatst online: 00:01
KdVries schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:52:
Een vraag. Heeft iemand de "e-tron laadsysteem Compact" (om via de "gewone" stopcontact te kunnen opladen; 785 euro) ook bij de Q4 mee besteld? Ik kan me natuurlijk voorstellen dat het handig is als je een eigen oprit hebt. Maar wij hebben dat niet, en we zullen gebruik gaan maken van de openbare laadpalen. Ik was eigenlijk benieuwd of het handig zou zijn voor (nood)gevallen, waarbij een publieke laadpaal of een snellader niet voorhanden zou zijn? Iemand hier ervaring mee? Komt dit weleens voor? Dank!
Dat is veel geld en ga je waarschijnlijk nooit kunnen gebruiken om aan 11 kW op te laden. Dan moet je al een 3 fasige 3x16A + N aansluiting vinden met zo'n eurostekker. Waar kom je dat tegen op plaatsen waar je eventueel je auto zou willen opladen?
Je gaat dat doorgaans enkel kunnen gebruiken om in een gewoon stopcontact in te steken (bv. een paar dagen in een weekendhuisje in de Ardennen of zo). Maar dan laad je op met max 2,5 kW en duurt het dus heel lang. Op zich vaak aanvaardbaar, maar koop dan beter dit. Veel goedkoper en dat hebben ze ook bij Audi aan ongeveer dezelfde prijs. Zo heb ik er eentje en ook effectief al gebruikt, maar tot dusver slechts twee keer op 10 maanden tijd. Maar wel blij dat ik het had op die momenten.

• Oske
  • Laatst online: 23-01 20:38
Zo die is flink prijzig geworden. Ik heb in juni 2022 in de Audi webshop dezelfde gekocht voor €199. Is nu gewoon dertig euri duurder geworden. Ook ik destijds aangeschaft als nood, voor het geval dat, en ik heb het tijdens de vakantie (Z-Frankrijk) 1 keer moeten gebruiken omdat ik bij drie laadpalen in de omgeving niet kon laden. Uiteindelijk bij het vakantiehuis geladen met de granny lader. Daar was ik achteraf wel erg blij mee want zat toen zo rond de 10% accu en heb tot 70% met de granny geladen. Heeft wel wat uren geduurd maar zonder granny lader had ik anders veel stress gehad om met nog 10% een werkende laadpaal te vinden in een bergachtige omgeving. De lader gaat nu bij vakanties buiten Nederland dus altijd mee

• KdVries
Babavers schreef op maandag 23 januari 2023 @ 18:29:
[...]

Dat is veel geld en ga je waarschijnlijk nooit kunnen gebruiken om aan 11 kW op te laden. Dan moet je al een 3 fasige 3x16A + N aansluiting vinden met zo'n eurostekker. Waar kom je dat tegen op plaatsen waar je eventueel je auto zou willen opladen?
Je gaat dat doorgaans enkel kunnen gebruiken om in een gewoon stopcontact in te steken (bv. een paar dagen in een weekendhuisje in de Ardennen of zo). Maar dan laad je op met max 2,5 kW en duurt het dus heel lang. Op zich vaak aanvaardbaar, maar koop dan beter dit. Veel goedkoper en dat hebben ze ook bij Audi aan ongeveer dezelfde prijs. Zo heb ik er eentje en ook effectief al gebruikt, maar tot dusver slechts twee keer op 10 maanden tijd. Maar wel blij dat ik het had op die momenten.
Ik was niet bekend met dat alternatief. In een noodgeval is het aannemelijk dat eerder een 2,5 kW aansluiting voorhanden zal zijn, en dan is een zwaarder 11 kW adapter inderdaad niet nodig. Dat scheelt een hoop geld. Dank voor de tip en de link!

• nakkie
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 03-02 09:18
pfffff, vandaag de brief van PON ontvangen dat de warmtepomp helemaal niet meer geleverd wordt..... inmiddels ruim 12 maanden aan het wachten op de Q4......

• SimonVDK
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-02 13:24
nakkie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:49:
pfffff, vandaag de brief van PON ontvangen dat de warmtepomp helemaal niet meer geleverd wordt..... inmiddels ruim 12 maanden aan het wachten op de Q4......

[Afbeelding]
Welcome to the club. Nu net iets langer dan 17 maanden aan het wachten

• Fonny
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 05-02 10:27
Ik heb na het lezen van de topics hier, zelf de dealer in België gecontacteerd om te horen naar de leverstatus.

Besteld 31/5/2022, verwachte leverdatum 30/09/2023. Deze was al verplaatst naar 31/12/2023. Vanmorgen kreeg ik dan telefoon om eventueel de warmtepomp en elektrisch verstelbare zetels te schrappen omdat dit problemen geeft bij productie. Volgende week krijg ik bevestiging van de nieuwe leverdatum die dan tussen 31/3 en 31/5/2023 zal liggen.

• Expresso85
Zelf maar weer eens contact opgenomen met de dealer. Besteld 8-12-21 en kreeg gister te horen dat het chassisnummer bekend is en dat de auto in week 8 geleverd gaat worden.

Ben benieuwd! 😅

• davidvandemaele
De wagen is toegekomen in de garage.
6/2 kan ik die gaan ophalen. Zal er uiteindelijk net iets meer dan 16 maand op gewacht hebben.
Hopelijk (nog) de moeite waard. Foto's volgen.

• oBrasileiro
Expresso85 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 07:31:
Zelf maar weer eens contact opgenomen met de dealer. Besteld 8-12-21 en kreeg gister te horen dat het chassisnummer bekend is en dat de auto in week 8 geleverd gaat worden.

Ben benieuwd! 😅
Gefeliciteerd! Met warmtepomp?

• oBrasileiro
davidvandemaele schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:58:
De wagen is toegekomen in de garage.
6/2 kan ik die gaan ophalen. Zal er uiteindelijk net iets meer dan 16 maand op gewacht hebben.
Hopelijk (nog) de moeite waard. Foto's volgen.
Van jou ook met warmtepomp?

• davidvandemaele
Neen, zonder warmtepomp, trekhaak, panoramisch dak en draadloos laden.
Je zou toch denken dat het dan wel wat vlugger had gemogen.

• Expresso85
Dankje, de optie warmtepomp heb ik niet genomen. Denk dat die daardoor een maand eerder geleverd wordt. Eind december stond de levering nog op maart en nu dus Februari.

• Duurtlang
Vandaag gebeld met dealer, verrassing !!!, auto wordt week 7 geproduceerd, verwachte levering week 12 ( laatste bericht was levering week 20) inclusief warmtepomp. We gaan het zien ….

• arian_atmoredjo
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 31-01 11:49
*spam*

[Voor 113% gewijzigd door Standeman op 30-01-2023 13:54]

• KoosjeKoets
  • Laatst online: 05-02 16:31
Duurtlang schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:16:
Vandaag gebeld met dealer, verrassing !!!, auto wordt week 7 geproduceerd, verwachte levering week 12 ( laatste bericht was levering week 20) inclusief warmtepomp. We gaan het zien ….
Goedemiddag, mag ik vragen wanneer je deze besteld hebt? en de verdere specificaties?
Mijne staat namelijk ook voor week 7 maar dan geen warmtepomp meer...

• RoelG79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-02 17:44
Hi

Ik al paar keer contact opgenomen met mijn garage. Krijg telkens antwoord dat ze niet meer weten over m'n wagen, zelfs geen ruwe schatting. Is dit normaal of houden ze mij aan het lijntje?

Besteld Januari 2022. Toen gezegd dat levering eind januari 2023 zou zijn. Laatste maanden reeds enkele keren contact opgenomen met hen, maar telkens standaard antwoord: We weten nog niets...

• Duurtlang
KoosjeKoets schreef op zondag 29 januari 2023 @ 14:36:
[...]

Goedemiddag, mag ik vragen wanneer je deze besteld hebt? en de verdere specificaties?
Mijne staat namelijk ook voor week 7 maar dan geen warmtepomp meer...
Q4 40 s-line edition, geen verdere opties, besteld januari 2022 bij Muntstad Utrecht

• Expresso85
Besteld 8-12-21,

heb zelf al zeker 8x gebeld om te vragen waar de leverweek op staat. Heb 2x te horen gekregen dat er in hun systeem levering onbekend staat.
Kreeg toen wel een schatting op basis van ervaring/geruchten. Niet dat je daar iets aan hebt, maar ze denken wel met je mee. Geeft toch iets meer vertrouwen dan “we weten nog niks..”

• Expresso85
RoelG79 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:34:
Hi

Ik al paar keer contact opgenomen met mijn garage. Krijg telkens antwoord dat ze niet meer weten over m'n wagen, zelfs geen ruwe schatting. Is dit normaal of houden ze mij aan het lijntje?

Besteld Januari 2022. Toen gezegd dat levering eind januari 2023 zou zijn. Laatste maanden reeds enkele keren contact opgenomen met hen, maar telkens standaard antwoord: We weten nog niets...
Besteld 8-12-21,

heb zelf al zeker 8x gebeld om te vragen waar de leverweek op staat. Heb 2x te horen gekregen dat er in hun systeem levering onbekend staat.
Kreeg toen wel een schatting op basis van ervaring/geruchten. Niet dat je daar iets aan hebt, maar ze denken wel met je mee. Geeft toch iets meer vertrouwen dan “we weten nog niks..”

• arian_atmoredjo
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 31-01 11:49
*spam*

[Voor 93% gewijzigd door Standeman op 30-01-2023 13:54]

• Marco-Audi
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 31-01 16:09
Februari vorig jaar Q4 e-tron 40 S line SUV besteld. Wordt net gebeld door de garage of ik aub de warmtepomp als optie wil laten vervallen, anders weten ze zeker dat de auto dit jaar niet meer geleverd kan worden ?!
Ik rijd al jaren Audi maar zo langzamerhand is het vertrouwen in het merk wel tot een absoluut nulpunt gedaald.

• CPK64
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 30-01 18:38
Het is eindelijk zover.
De Q4 staat bij de dealer en wordt over 2 weken geleverd.

Betreft een Audi Q4 40 e-tron 150KW/77kWh Launch Edition Advanced besteld in juli 2021.

Rij als voorloper al een paar maanden een erg luxe ID3, ben benieuwd hoe de Q4 gaat bevallen vs de ID3.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Let op:
  • Je eigen bestelling toevoegen aan het overzicht kan hier.
  • Een detailoverzicht van de bestellingen vind je hier.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee