Toon posts:

Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste
Acties:

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
ongeduldig schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:35:
Q4 s edition besteld augustus 2021. Dealer gaf nu aan de elektrische stoelen en Warmtepomp niet geleverd kunnen worden. Als ik deze laat vallen dan productie in week 20. Andere optie was de Q8 etron, met wel panoramadak, elektrische stoelen. Deze heb ik nu in beraad. klinkt als goed optie.
Zou ik gelijk doen!

The best is yet to come

• 3.14ter
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-05 20:10
virish01 schreef op zondag 23 april 2023 @ 17:34:
Ik heb sinds februari 2023 een bestelling staan via Arval. Initieel was de leverdatum half december 2023, maar ik kreeg dus laatst een mail van Arval dat deze is aangepast naar half oktober 2023! Ik vond december 2023 al redelijk snel kijkend naar de levertijden hier in de topic, dus ik neem het wel met een slag om de arm. Ben benieuwd of dit echt klopt, zou namelijk betekenen dat de productiesnelheid aardig is opgeschroefd. Auto heeft de volgende config:

- Audi Q4 40 Edition
- Privacy Glass
- Parkeerhulp voor en achter
- Comfortpakket
- Matrix LED koplampen inclusief LED achterlichten

Iemand met dezelfde ervaring? En weten jullie of het mogelijk is om achteraf een camera in te bouwen die inschakelt bij het achteruitrijden?
idem, via ALD begin feb
initieel 1/1/2024 daarna 18/10/2023
ik vermoed dat de opstart vd productie in vorst in rekening gebracht wordt.

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:41
ongeduldig schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:35:
Q4 s edition besteld augustus 2021. Dealer gaf nu aan de elektrische stoelen en Warmtepomp niet geleverd kunnen worden. Als ik deze laat vallen dan productie in week 20. Andere optie was de Q8 etron, met wel panoramadak, elektrische stoelen. Deze heb ik nu in beraad. klinkt als goed optie.
Augustus 21? Neem aan dat dat een typefoutje is..

• J0vds
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 08:20
Is er al nieuws welke datum vorst opstart met de productie van de q4 ?

• peterddd
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 13:38
J0vds schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:25:
Is er al nieuws welke datum vorst opstart met de productie van de q4 ?
Ik had begrepen dat het pas in 2024 in Vorst ging opstarten, maar dat kan achterhaald zijn.

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:26
peterddd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:31:
[...]

Ik had begrepen dat het pas in 2024 in Vorst ging opstarten, maar dat kan achterhaald zijn.
volgens de berichtgeving in de pers eind vorig jaar was het mid 2023 en dat zou inderdaad de stevige reductie in wachttijden kunnen verklaren - iemand wat insight info ?

• H3ras
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:43
Iemand die ik ken werkt in vorst en heeft me toch al beelden laten zien van de q4 in Vorst, ik vermoed dus dat ze daar dus al gebouwd worden…

• 3.14ter
H3ras schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:27:
Iemand die ik ken werkt in vorst en heeft me toch al beelden laten zien van de q4 in Vorst, ik vermoed dus dat ze daar dus al gebouwd worden…
volgens wat ik gehoord heb, ook alleen het gewone model en niet de Sportback, die zou in duitsland blijven

• J0vds
Zolang er geen officiële melding is vanuit Audi is dit dus maar gissen. De foto’s die je hebt gezien kan ook zijn dat ze alle robots en andere apperatuur aan het aanpassen zijn om de q4 te maken daar. Dus niemand heeft geen uitsluitsel helaas ?

• SWIGGA
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 08:25
De Q4 wordt momenteel nog niet in Brussel gebouwd. Ook zal het wanneer het daar zal starten (vermoedelijk rond september 2023) nog heel beperkt zijn. De Q8 e tron krijgt daar altijd voorrang... stelselmatig zal het aantal Q4's dat ze in Brussel bouwen opgevoerd worden, maar hoop maar niet dat dit veel verschil gaat maken voor de leveringen dit jaar...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dafke
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 29-05 08:34
Ik heb een q4 e tron Sportback s line Quattro 220,00 kw besteld geen panoramisch dak besteld 20/10/2022 iemand enig idee wanneer hij zou geleverd worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Dafke schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:27:
Ik heb een q4 e tron Sportback s line Quattro 220,00 kw besteld geen panoramisch dak besteld 20/10/2022 iemand enig idee wanneer hij zou geleverd worden
Zoals het nu uitziet 22 november 2023.

[Voor 3% gewijzigd door Dean Martin op 01-05-2023 10:46]

The best is yet to come

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dafke
Dank u voor de reactie ze hadden gezegd bij de Audi verdeler april ten laatste juni maar ik vertrouw da niet echt hoor

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Dafke schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:59:
Dank u voor de reactie ze hadden gezegd bij de Audi verdeler april ten laatste juni maar ik vertrouw da niet echt hoor
Voor de goede orde, ik was sarcastisch.

Niemand kan er hier een zinnig woord over zeggen. Zelfs je dealer niet, maar als iemand het enigzins kan is het eerder de dealer dan wij ;)

The best is yet to come

Acties:
  • 0Henk 'm!

• berchemsupporte
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 12-05 10:59
Bericht ontvangen van garage.

Q4 sportback, s-line, shadowlook, geyser blue, met elektrische stoel wordt begin juni 2023 geleverd.
besteld eind januari 2022.

nog een maandje. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• peterddd
peterddd schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 13:39:
[...]

Redelijk beperkt qua opties, zonder de opties die vertraging veroorzaken zoals in het forum vermeld: geen panoramisch dak, geen elektrische stoelen, geen warmtepomp
Net nog even gebeld, de wagen is nu 'in productie', de garage gokt juni/juli levering. (Besteld mei 2022)

• J0vds
Ik ben jaloers met al die leveringen hier….. ik heb besteld mei 22 hopelijk krijg ik toch ook snel bericht…..

• peterddd
J0vds schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:18:
Ik ben jaloers met al die leveringen hier….. ik heb besteld mei 22 hopelijk krijg ik toch ook snel bericht…..
Ze spraken wel met twee woorden, ik denk dat ze 5 keer gezegd hebben dat ze zeker niets konden beloven, dat ze het zelf vervelend vonden om geen uitsluitsel te kunnen geven. En dat het ook afhangt of er blokkerende opties zijn. Dus ik heb zeker nog geen garanties gekregen :)

• MitLJ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:39
hier gaan we er nog steeds vanuit dat de hem eind mei in ons bezit zullen hebben :-)

besteld januari '22

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H3ras
Vrijdag ook eindelijk eens positief nieuws gekregen, wagen is klaar en zal 15 mei bij D’ieteren arriveren. Hopelijk heb ik hem dan eind mei. Door de dealer was de trekhaak ondertussen veranderd van trekhaak voorbereiding en montage in de garage naar fabrieksklaar. Dus daarvoor moet hij ook niet meer binnen. Besteld midden december 2021.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3.14ter
H3ras schreef op zondag 7 mei 2023 @ 04:37:
Vrijdag ook eindelijk eens positief nieuws gekregen, wagen is klaar en zal 15 mei bij D’ieteren arriveren. Hopelijk heb ik hem dan eind mei. Door de dealer was de trekhaak ondertussen veranderd van trekhaak voorbereiding en montage in de garage naar fabrieksklaar. Dus daarvoor moet hij ook niet meer binnen. Besteld midden december 2021.
ik ben benieuwd wanneer er wagens gaan verschijnen met een B op de 11de positie in de VIN code

Acties:
  • 0Henk 'm!

• H3ras
3.14ter schreef op zondag 7 mei 2023 @ 10:18:
[...]

ik ben benieuwd wanneer er wagens gaan verschijnen met een B op de 11de positie in de VIN code
Voor wat zou de B staan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hedone2
H3ras schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:27:
[...]

Voor wat zou de B staan?
wist ik niet maar blijkbaar is positie 11 de gecodeerde plant - bij mij "P" ,
B is mogelijks audi brussel (vorst ?)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 3.14ter
H3ras schreef op zondag 7 mei 2023 @ 19:27:
[...]

Voor wat zou de B staan?
B is Brussels-Vorst
P is Zwickau-Mosel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart 1074
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13:18
2 weken geleden mijn Q4 besteld, wordt nu bevestigd door de lease maatschappij voor mid november. (onder voorbehoud natuurlijk :-)) Zonder trekhaak, warmtepomp, panorama dak en elektrische stoelen.
de trend lijkt naar beneden te gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• H3ras
Uit goeie bron bevestiging gekregen dat ze volgende week starten met de productie in Vorst. Dus over enkele weken zouden we zeker VIN nummers met een B zullen beginnen zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dencowboy
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16-05 14:45
Ook eindelijk men Q4 40 Sline in ontvangst mogen nemen.. Besteld oktober 2021...

[Voor 90% gewijzigd door dencowboy op 09-05-2023 19:49]

• peterddd
peterddd schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 09:08:
[...]

Net nog even gebeld, de wagen is nu 'in productie', de garage gokt juni/juli levering. (Besteld mei 2022)
De wagen is in het land, afhalen eind mei. Opeens gaat het rap. De wagen zal 1 jaar in bestelling hebben gestaan. Het gaat snel opeens, op een maand van november naar mei! Ik denk dat er veel mensen hun wagen gaan krijgen, bij de garage staan er opeens veel nieuwe geleverde Q4's nog in transportverpakking.

• VegTo91
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:50
peterddd schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:36:
[...]

De wagen is in het land, afhalen eind mei. Opeens gaat het rap. De wagen zal 1 jaar in bestelling hebben gestaan. Het gaat snel opeens, op een maand van november naar mei! Ik denk dat er veel mensen hun wagen gaan krijgen, bij de garage staan er opeens veel nieuwe geleverde Q4's nog in transportverpakking.
Waar heb je de bestelling gedaan?

• peterddd
VegTo91 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 09:22:
[...]

Waar heb je de bestelling gedaan?
Audi Jennes (België)

• hedone2
Bart 1074 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 12:35:
2 weken geleden mijn Q4 besteld, wordt nu bevestigd door de lease maatschappij voor mid november. (onder voorbehoud natuurlijk :-)) Zonder trekhaak, warmtepomp, panorama dak en elektrische stoelen.
de trend lijkt naar beneden te gaan.
supply chain die stabiliseert, extra productie-capaciteit die online komt, vraag die slabbakt en serieuze prijsconcurrentie vanuit china / tesla - benieuwd welk nieuw evenwicht dit gaat geven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DC2328
  • Laatst online: 24-05 14:10
hedone2 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:09:
[...]

supply chain die stabiliseert, extra productie-capaciteit die online komt, vraag die slabbakt en serieuze prijsconcurrentie vanuit china / tesla - benieuwd welk nieuw evenwicht dit gaat geven
Hopelijk geldt dit ook voor de moeilijk te leveren onderdelen zoals o.a. de warmtepomp. Ik twijfel enorm of ik de elektrische bestuurdersstoel en de warmtepomp nog moeten laten vallen nu het lijkt dat er wat schot in de zaak aan het komen is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kris.D
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15:17
Hier vooralsnog niets te merken van snellere levering. Binnen enkele dagen voeg ik mij het 12maandenaanhetwachten-clubje.

Bij bestelling was de prognose 18 maand. Dus eind oktober 2023. Voorlopig weet de dealer nog niks meer (bel er elke maand wel eens naar).

Oja, ik heb geen warmtepomp of elektrisch verstelbare zetels

[Voor 10% gewijzigd door Kris.D op 15-05-2023 13:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• berry1986
  • Laatst online: 00:03
Goedemiddag allemaal,

Ik moet me helaas ook voegen bij het rijtje (extreem) lange levertijden.
Besteld juni 2022. Verwachtte levertijd is nu oktober 2023.
Levertijd zou dan uitkomen op 16 maanden.

Specs:
Audi Q4 40 e-tron
Advanced pakket
Comfortpakket
Assistentiepakket plus
3 zone airco
Wegklapbare trekhaak

Zijn er, zo ver jullie bekend is, bijzonderheden waarom de levertijd 16 maanden is?

Berry

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zulia
  • Laatst online: 21-05 23:56
En blijkbaar niet alleen bij Jennes. Bij Ceulemans in Leuven staan er al een maand lang ingepakte Q4's, en er worden er elke week bijgeleverd. Alleen verdwijnen ze niet ... Iemand een idee hoe dat komt? Personeelstekorten?

(aan het wachten van december 2021)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hedone2

eindelijk afgeleverd 🙂, besteld jan 2022
en wat raadt je - bestuurder kan niet geregistreerd worden 🫣, nog even wachten tot na het verlengde weekend

• Dafke
Dag allemaal ik heb mijn q4 Sportback 50 quattro vorig jaar in oktober besteld een s line model ze hadden gezegd in de garage bij top motors roeselare april- mei iemand enig idee hoe ik mijn auto zou kunnen opsporen of kijken of hij al geproduceerd is Mvg dave

• hedone2
Dafke schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 08:12:
Dag allemaal ik heb mijn q4 Sportback 50 quattro vorig jaar in oktober besteld een s line model ze hadden gezegd in de garage bij top motors roeselare april- mei iemand enig idee hoe ik mijn auto zou kunnen opsporen of kijken of hij al geproduceerd is Mvg dave
gewoon vragen aan de verkoper werkte bij mij het beste (audi raes brugge) , gewoon iedere maand een mailtje met een vraag voor status update.

• peterddd
peterddd schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 07:36:
[...]

Ik mag wagen overmorgen afhalen. Bestelling heeft dus een jaar geduurd. Iemand enig idee hoeveel % een nieuwe wagen opgeladen is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Babavers
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12:02
peterddd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:55:
[...]

Ik mag wagen overmorgen afhalen. Bestelling heeft dus een jaar geduurd. Iemand enig idee hoeveel % een nieuwe wagen opgeladen is?
De mijne was 100% opgeladen, maar dat is meer dan waarschijnlijk niet zo geleverd vanuit de fabriek maar door de dealer opgeladen voor aflevering. En het is maar de vraag of iedere dealer die service biedt. Je moet dus kenbaar maken welke je dealer is en dan hopen dat iemand die daar ervaring heeft je gaat antwoorden. En wat maakt het eigenlijk uit. Is die maar beperkt opgeladen, dan rij je naar de eerste de beste snellader en lees je daar wat in de handleiding van je nieuwe pronkstuk. Bij veel dealers staat zelfs een 50 (of meer) kW lader geïnstalleerd op het terrein. Die is opgeladen voor je gedaan hebt met lezen....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• peterddd
Babavers schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:59:
[...]

De mijne was 100% opgeladen, maar dat is meer dan waarschijnlijk niet zo geleverd vanuit de fabriek maar door de dealer opgeladen voor aflevering. En het is maar de vraag of iedere dealer die service biedt. Je moet dus kenbaar maken welke je dealer is en dan hopen dat iemand die daar ervaring heeft je gaat antwoorden. En wat maakt het eigenlijk uit. Is die maar beperkt opgeladen, dan rij je naar de eerste de beste snellader en lees je daar wat in de handleiding van je nieuwe pronkstuk. Bij veel dealers staat zelfs een 50 (of meer) kW lader geïnstalleerd op het terrein. Die is opgeladen voor je gedaan hebt met lezen....
Ben hem zonet mogen gaan halen, idd ook 100%. Hopelijk snel iedereen zijn Q4!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MitLJ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:39
gisteren ben ik de mijne ook kunnen gaan afhalen...

besteld 18 januari '22

Later vandaag laten we achterramen nog tinten.
En ook zijn we nog op zoek naar een betaalbaar mooi zwart 19" setje ter vervanging van de originele velgen.

Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Let op:
  • Je eigen bestelling toevoegen aan het overzicht kan hier.
  • Een detailoverzicht van de bestellingen vind je hier.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee