Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 14:43
Hupsel schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:11:
[...]
Zoals het ernaar uitziet worden deze maand en begin maart veel juli 2021 bestellingen uitgeleverd...
Maar zoals gezegd, het kan ook eerder dan week 42 worden, er is weinig over te zeggen en afh. van leveranciers.
Ik mag het voor iedereen hopen maar mijn bestelling van begin juli staat nog steeds op week 34 |:( .

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arian_atmoredjo
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23-04-2023
S Competition 35 besteld juni 2021.

Athlon/ Audi Breda

19 feb 2022 geleverd.

zonder panodak en phonebox

succes allen!

ik verkoop mn leasecontract per juni 2023 ivm emigratie

[ Voor 33% gewijzigd door arian_atmoredjo op 27-10-2022 19:37 ]

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• arian_atmoredjo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLFoEkciyoBq2TewSvnPoaRPmj4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rzdip6mRb1gL7qe5nwd8L3h1.jpg?f=fotoalbum_large

Net opgehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aydeanlee
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 07-09-2024
Nice gefeliciteerd, vele veilige kilometers.
Heb je ook een foto van de voorkant?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arian_atmoredjo
aydeanlee schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:01:
[...]

[...]

Nice gefeliciteerd, vele veilige kilometers.
Heb je ook een foto van de voorkant?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggfxq4D1RIz-GbSYIdA-1ikR3h0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/okbrXEXojVbnumFixRHRxtjm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 15:14
in ierland was er sprake van order cancellations door audi - nog iemand iets over gelezen ?
mijn bestelling werd geplaatst eind januari - target q1 2023 , erg benieuwd waar (wanneer) we gaan landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:40

Royz

Kleurenblind!!

Eindelijk is mijn bestelling er door, een 35 - Advanced edition met inderdaad een verwachte levertijd van een jaar. Heb het formulier in ieder geval ingevuld. Krijg ik vanzelf inloggegevens voor Honeymoon van de dealer? Ik begrijp ook dat niet iedere dealer Honeymoon gebruikt.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gerardvhgn
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 22-08 14:30
Eindelijk, daar is hij dan: stap 3! Binnenkort bestaat de auto dan echt. Op naar stap 4 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Gerardvhgn schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:27:
Eindelijk, daar is hij dan: stap 3! Binnenkort bestaat de auto dan echt. Op naar stap 4 :)
Het duurt even maar het begint er nu echt op te lijken! Nice!

The best is yet to come

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• de_gizmo
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23-08-2024
De mijne is ook geproduceerd, zou volgende week in de garage moeten toekomen. Ik heb net het VIN gekregen en kunnen toevoegen in de MyAudi app.
Besteld op 15/9 en toen al doorgekregen dat het half maart zou worden voor de levering, dus lijkt mooi op tijd te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Royz schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:13:
Eindelijk is mijn bestelling er door, een 35 - Advanced edition met inderdaad een verwachte levertijd van een jaar. Heb het formulier in ieder geval ingevuld. Krijg ik vanzelf inloggegevens voor Honeymoon van de dealer? Ik begrijp ook dat niet iedere dealer Honeymoon gebruikt.
En als ze er wel over beschikken is het de vraag of ze het verstrekken. Ik krijg de Honeymoon gegevens in ieder geval niet van mijn verkoper (Pouw) omdat de info onbetrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupsel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-08-2023
Nou... sinds de auto op transport is gegaan (2 weken geleden) is het akelig stil... eind productie is alweer 20 dagen geleden.

De laatste loodjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
Hupsel schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:33:
Nou... sinds de auto op transport is gegaan (2 weken geleden) is het akelig stil... eind productie is alweer 20 dagen geleden.

De laatste loodjes...
En de dealer weet niks? Bij een collega stond de auto de dag na stap 4 (melding transport) al bij de dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupsel
Gerardvhgn schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:17:
[...]

En de dealer weet niks? Bij een collega stond de auto de dag na stap 4 (melding transport) al bij de dealer...
Ik heb geprobeerd te bellen, maar mijn contactpersoon is lekker skieen... maandag weer een poging.
"In het systeem van de importeur geven ze aan dat de auto in week 9 in Nederland wordt verwacht" is de boodschap van enkele weken geleden, dus tja, ook volgende week...

[ Voor 19% gewijzigd door Hupsel op 25-02-2022 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
Hupsel schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Ik heb geprobeerd te bellen, maar mijn contactpersoon is lekker skieen... maandag weer een poging.
"In het systeem van de importeur geven ze aan dat de auto in week 9 in Nederland wordt verwacht" is de boodschap van enkele weken geleden, dus tja, ook volgende week...
Balen zeg..:( Begreep wel van mijn dealer dat het tot een paar weken kan duren voor dat een auto op transport kan, ivm de grote hoeveelheid die vanuit de fabriek naar NL moeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Ik weet niet wat de invloed van de huidige situatie met Rusland is, maar kan me zomaar voorstellen dat het reden is voor extra vertragingen.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:45
Dean Martin schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:18:
Ik weet niet wat de invloed van de huidige situatie met Rusland is, maar kan me zomaar voorstellen dat het reden is voor extra vertragingen.
Volgens deze analyse zal het voor de Volkswagengroep meevallen:

https://www.heise.de/hint...utoindustrie-6526299.html

Rusland/Oekraïne zijn meer een afnemer dan een toeleverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bj9rDQbHf6lUW9fYhaQsgGIhpj4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GHh1biEdPi0CqEp5P9dUsoZS.jpg?f=fotoalbum_large

Het kan dus nog gekker!

Lees op die pagina (zie link) ook dat Zwickau minder gaat produceren.
https://www.facebook.com/...ermalink/647091593208983/

[ Voor 15% gewijzigd door wimbre op 25-02-2022 20:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deboss65
deboss65 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:29:
[...]

Volgens deze analyse zal het voor de Volkswagengroep meevallen:

https://www.heise.de/hint...utoindustrie-6526299.html

Rusland/Oekraïne zijn meer een afnemer dan een toeleverancier.
Update: Er blijken toch problemen met de levering van kabelbomen uit de Oekraïne te zijn.
Daardoor volgende week minder productie.

Vervelend voor ons maar gezien de ontwikkelingen daar vind ik dit een non issue.
Kunnen we VW/Audi niet aanrekenen.
Op dit moment hebben we in deze wereld hele andere zorgen en boeit me het op tijd leveren van de Q4 even voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
deboss65 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 22:19:
[...]
Op dit moment hebben we in deze wereld hele andere zorgen en boeit me het op tijd leveren van de Q4 even voor geen meter.
Daar sluit ik mij volledig bij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWallet
  • Laatst online: 12-08 21:12
Eens, al ben ik wel blij dat ik vanochtend eindelijk van de dealer mijn chassisnummer heb gekregen (begin juli besteld op een reeds door de dealer ingekocht productieslot). Nog een paar weken wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse1277
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-07 14:43
[...]
Update: Er blijken toch problemen met de levering van kabelbomen uit de Oekraïne te zijn.
https://www.tijd.be/onder...-onderdelen/10369908.html

Xiaomi Mix Flip || CMF Watch Pro 2 || BMW iX3 High Executive

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice-
Gisteren nog maar weer eens naar de status gevraagd per mail, bleek mijn verkoopadviseur inmiddels niet meer werkzaam. Teleurstelling!

Maar zojuist bericht van zijn collega ontvangen; auto is vorige week vrijdag in Leusden aangekomen, afgelopen dinsdag bij Pouw. Onverwacht, dus houd hoop!

Q4 40 Sportback Advanced mythos black. 5 oktober besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hE-ycTPBsFwtPB2ohRuXe6SumA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/87HHNbg5azE4PKq7b7NokSA7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 233% gewijzigd door Maurice- op 26-02-2022 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-07-2022
i Q4 Advanced plus 40
Wit
Assistentiepakket plus
Comfort pakket
Headup
Leer achteraf
Ramen getint

Besteld eind juli 2021

Oorspronkelijke levering
Week 48, week 50 week 51

Nu verwachte levering week 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilcQ
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-07-2022
[...]

Vervelend voor ons maar gezien de ontwikkelingen daar vind ik dit een non issue.
Kunnen we VW/Audi niet aanrekenen.
Helemaal eens 👍🏻😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-08-2023
Maurice- schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:18:
Gisteren nog maar weer eens naar de status gevraagd per mail, bleek mijn verkoopadviseur inmiddels niet meer werkzaam. Teleurstelling!

Maar zojuist bericht van zijn collega ontvangen; auto is vorige week vrijdag in Leusden aangekomen, afgelopen dinsdag bij Pouw. Onverwacht, dus houd hoop!

Q4 40 Sportback Advanced mythos black. 5 oktober besteld.

[Afbeelding]
Waar krijg je zo'n mooi overzicht van in welke fase je auto zich bevind op welk moment? Is daar een website voor of vraag je dat via audi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
SimonVDK schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Waar krijg je zo'n mooi overzicht van in welke fase je auto zich bevind op welk moment? Is daar een website voor of vraag je dat via audi?
Gekregen van de verkoopadviseur, inderdaad mooi overzicht en staat nog meer (persoonlijke) info aan de linkerkant. Ziet eruit als een algemeen systeem dus wellicht bij elke dealer beschikbaar? Toegang tot Honeymoonnet in ieder geval nooit gekregen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hupsel
Ik zie een kenteken in de code van Honeymoon (nog steeds stap 4) 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ruudalder
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-08-2023
Vanmorgen toch nog even de dealer voor een statusupdate gebeld, de vorige prognose (15 april) was halverwege januari opgegeven. Kreeg te horen dat (tot hun eigen verbazing) de auto bij de importeur staat :):) en ik hem over anderhalve week kan ophalen.

Zojuist onderweg naar huis heb ik exact dezelfde samenstelling gezien, het 'echte' aftellen/voorpret is voor mij nu dan ook begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
ruudalder schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:13:
Vanmorgen toch nog even de dealer voor een statusupdate gebeld, de vorige prognose (15 april) was halverwege januari opgegeven. Kreeg te horen dat (tot hun eigen verbazing) de auto bij de importeur staat :):) en ik hem over anderhalve week kan ophalen.

Zojuist onderweg naar huis heb ik exact dezelfde samenstelling gezien, het 'echte' aftellen/voorpret is voor mij nu dan ook begonnen!
Dat hoor je niet vaak meestal is het later!!

Ik heb mijn audi besteld op 15 augustus 2021 en staat gepland voor eind augustus 2022 vond het toch wel een beetje bizar eerst stond hij gepland voor 21dec 2021 toen januari 2022 toen maart, april, mei en dan nu augustus. Ik vind het toch wel erg vreemd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kdoornbo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08 11:27
Stap 3 !!!

Dacht dat de fabriek dicht was .......

Vandaag wordt gestart met de bouw van uw Audi!
Het is zover: vandaag wordt in Zwickau - Mosel gestart met de productie van uw nieuwe Q4 e-tron*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 13:43
SimonVDK schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:00:
[...]

Dat hoor je niet vaak meestal is het later!!

Ik heb mijn audi besteld op 15 augustus 2021 en staat gepland voor eind augustus 2022 vond het toch wel een beetje bizar eerst stond hij gepland voor 21dec 2021 toen januari 2022 toen maart, april, mei en dan nu augustus. Ik vind het toch wel erg vreemd.
Niks vreemds aan, nog altijd een hoop tekorten en gezien er duizenden onderdelen/chips in een auto gaan hoeven er maar enkele toeleveranciers niet of te laat te leveren waardoor er vertraging ontstaat. Dat is nu al bijna 2 jaar gaande. De fabrieken zijn ook al meermaals dicht geweest en produceren zover ik weet nog steeds niet op de volle 100% (omdat ze niet genoeg toelevering van delen krijgen) waardoor de vertragingen zeker op korte termijn nog niet gaan afnemen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gerardvhgn
En stap 4 hier binnen, auto is onderweg naar NL!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimbre
Gerardvhgn schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:30:
En stap 4 hier binnen, auto is onderweg naar NL!
Mooi nieuws! Nog ff volhouden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 20:37
Toegevoegd aan het overzicht, heel mooi initiatief! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door JcK_85 op 01-03-2022 21:24 ]

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
Scrtz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:16:
[...]

Niks vreemds aan, nog altijd een hoop tekorten en gezien er duizenden onderdelen/chips in een auto gaan hoeven er maar enkele toeleveranciers niet of te laat te leveren waardoor er vertraging ontstaat. Dat is nu al bijna 2 jaar gaande. De fabrieken zijn ook al meermaals dicht geweest en produceren zover ik weet nog steeds niet op de volle 100% (omdat ze niet genoeg toelevering van delen krijgen) waardoor de vertragingen zeker op korte termijn nog niet gaan afnemen.
Dat snap ik heel goed! Alleen dan wisten ze natuurlijk 20 augustus 2021 ook wel dat december niet zou lukken 😄. Maarja ik laat het even los

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupsel
Pfff.. al sinds maandag bezig te vragen waarom er nog geen afspraak gemaakt kan worden. Om een of andere reden is mijn rijklaardatum ver in de toekomst, terwijl de auto al met kenteken en al bij de dealer staat.. zou maandag teruggebeld worden. maar helaas... niks.. vandaag weer gebeld.. nu weer aan het wachten wat de reden ervoor is. :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Mocht iemand interesse hebben in de (nieuwe) 55K velgen, stuur mij even een berichtje.

- edit: woensdag 16 maart aflevering! _/-\o_ *O* :)F <+:) o<:)

[ Voor 17% gewijzigd door Hupsel op 02-03-2022 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
SimonVDK schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:42:
[...]

Dat snap ik heel goed! Alleen dan wisten ze natuurlijk 20 augustus 2021 ook wel dat december niet zou lukken 😄. Maarja ik laat het even los
Ja en nee, de importeur geeft indicaties af gebaseerd op gemiddeldes van een bepaalde periode maar het blijft gewoon (vervelend genoeg) gissen in deze tijd. Vooralsnog lijkt het ook alleen nog maar erger te worden dan dat het afneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st-EV
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05-03-2024
Vandaag weer eens contact gezocht met de dealer (laatste contact was in december). Mijn auto is in november 2021 besteld en stond al die tijd op productie week 26. Levering bij de dealer week 29. Hij wist mij te vertellen dat dit nog steeds de planning is.

Dit vond hij goed nieuws aangezien er veel Q4's die eerder maar ook later besteld zijn, doorgeschoven zijn naar het einde van dit jaar. Ergens houd ik er nog steeds rekening mee dat het eind dit jaar of zelfs begin volgend jaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q4Q4
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-08 23:07

Gister heb ik uiteindelijk ook de dealer maar weer eens gebeld. Laatste update was van 3 feb.
Er was nog niets gewijzigd en volgens de planning zou mijn Q4 dan ook nog steeds in week 10 (volgende week dus) bij de importeur in Leusden aan moeten komen en aflevering in de week van 15 april, MAAR de definitieve productiedatum was nog niet bekend. Er konden zelfs nog wijzigingen worden doorgevoerd. :X

Dealer gaat navraag toen en de terugkoppeling volgt......... 8)7

Verwachte afleverweek 18 -> Audi Q4 e-tron 40 e-tron Launch edition S Competition (besteld begin juni '21)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice-
Aanstaande woensdag mogen we onze Q4 Sportback ophalen! Volgens de dealer een van de weinige lichtpuntjes in de huidige slecht nieuws show (ook van andere modellen wordt bijna niets meer uitgeleverd). Eerste Sportback door Pouw Harderwijk geleverd, wat een geluk dat hij er al is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:11
Het is nu 3 maanden na bestelling. In die periode is het aantal dagen in Honeymoon bij mij 1 x veranderd (ten gunste). Teller staat vandaag op 156 dagen. Dus blijf rustig aftellen.

Gisteren al wel de eerste EV-beleving gehad. De meterkast is geschikt gemaakt voor 3-fasenladen. :')

Volgende week komt Liander voor de verzwaring. De wallbox zelf heb ik ook moeten vervroegen. Die komt nu in juni.

En zo hobbelen we door. :z

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solidsystem87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 07:46
Iemand toevallig al meer nieuws over aanpassing van levertermijnen door de oorlog in Ukraine?

ik had vorige week contact met mijn dealer (voor de inval) en de in juni bestelde Q4 zou midden maart in productie gaan voor levering eind maart (dit incl phonebox en wegklapbare trekhaak!)

ondertussen een weekje een Etron van een collega te leen... ik wil mijn BMW niet meer terug :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Solidsystem87 op 03-03-2022 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
Solidsystem87 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:15:
Iemand toevallig al meer nieuws over aanpassing van levertermijnen door de oorlog in Ukraine?
Zie link naar bericht m.b.t. vertragingen etc. als gevolg van oorlog Oekraïne.
https://europe.autonews.c...aine-crisis-hits-supplies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
Krijgen meer mensen op de Honeymoonpagina een 404-melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Solidsystem87 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:15:

ik had vorige week contact met mijn dealer (voor de inval) en de in juni bestelde Q4 zou midden maart in productie gaan voor levering eind maart (dit incl phonebox en wegklapbare trekhaak!)

ondertussen een weekje een Etron van een collega te leen... ik wil mijn BMW niet meer terug :'(
Het gaat om deze toeleverancier van kabelbomen. Leoni. Zij hebben twee fabrieken in het westen van Oekraïne die nu dicht zijn.

https://www.leoni-ukraine.com/en/

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solidsystem87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 07:46
DaMenaz schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:36:
[...]

Het gaat om deze toeleverancier van kabelbomen. Leoni. Zij hebben twee fabrieken in het westen van Oekraïne die nu dicht zijn.

https://www.leoni-ukraine.com/en/
ok thx, had iets gelijkaardig gezien maar vroeg mij af of mensen hier al effectief impact door hadden op hun levertermijn. zou verwachten dat de onderdelen voor een wagen die besteld is in juni al gereserveerd zijn maar toch... dit is geen wereldprobleem, Het is natuurlijk veel erger wat er ginder gebeurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1st-EV
Solidsystem87 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:33:
[...]

ok thx, had iets gelijkaardig gezien maar vroeg mij af of mensen hier al effectief impact door hadden op hun levertermijn. zou verwachten dat de onderdelen voor een wagen die besteld is in juni al gereserveerd zijn maar toch... dit is geen wereldprobleem, Het is natuurlijk veel erger wat er ginder gebeurd...
Volgens mijn dealer had alleen de fabriek waar de VW ID3 en de ID 4 geproduceerd worden last van en een Renault fabriek. Daar kwam nedcar/vdl gister dan nog bij. Volgens hem geen gevolgen voor de Q4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
De ID3, 4 en 5, Q4 en Born komen allemaal uit de fabriek in Zwickau. Alleen de Enyaq wordt bij Skoda zelf gebouwd.

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudalder
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 31-08-2023

Anderhalve week is 2 weken geworden. De leverafspraak staat op 14 maart *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
DaMenaz schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:18:
De ID3, 4 en 5, Q4 en Born komen allemaal uit de fabriek in Zwickau. Alleen de Enyaq wordt bij Skoda zelf gebouwd.
Ik heb wel vernomen dat Audi voorrang krijgt met toebedeling van onderdelen t.o.v. andere merken.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Maar maakt de locatie van de fabriek echt verschil? De grondstoffen/materialen lijken mij van dezelfde leveranciers te komen, als dat bijv Ukraine en/of Rusland is dan maakt het verder weinig uit of de fabriek van jou auto in Duitsland of in Polen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Dean Martin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Ik heb wel vernomen dat Audi voorrang krijgt met toebedeling van onderdelen t.o.v. andere merken.
Mooi! Is die meerprijs voor dezelfde techniek toch nog ergens goed voor! :+

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Scrtz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:50:
[...]

Maar maakt de locatie van de fabriek echt verschil? De grondstoffen/materialen lijken mij van dezelfde leveranciers te komen, als dat bijv Ukraine en/of Rusland is dan maakt het verder weinig uit of de fabriek van jou auto in Duitsland of in Polen staat.
Zullen we nooit exact weten. Voor een deel zullen ze gebruik maken van lokale toeleveranciers en voor een deel zal het bij dezelfde partijen vandaan komen.

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
Kreeg zojuist een mail dat de installatie van het laadpunt 'door omstandigheden' is geannuleerd. Een andere partij gaat nu een afspraak inplannen. Als ze dat ding dan maar wel op tijd komen ophangen.

Is het niet de auto, dan is het wel de paal....

Catch my drift?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• wimbre
Gisteren mijn Q4 opgehaald bij de dealer. Heb een aantal ritjes gemaakt langs kinderen en schoonouders om hem te showen en vandaag in alle rust even e.e.a. uitproberen. Adaptive cruise control werkte prima en kon hem zelfs uitproberen omdat ik in de file terecht kwam. Hield keurig afstand van zijn voorganger en kwam ook tot stilstand als het verkeer stopte. Is even wennen (net als bij mijn 1e kennismaking destijds bij cruisecontrol) want vertrouwen in dit soort systemen moet groeien.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJsuWOi5qdDYPCNPxGW1IWw7QRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74LUJGL8WhvaujRBxv69Pvw0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4oVA62NcL38wl4Aq6VV6pJaT_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ccSz87iQ2XD8KLoFTA35lns.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
En toen ging de verwachte levering in Honeymoon ineens van augustus 2022 naar januari 2023...

[ Voor 3% gewijzigd door DaMenaz op 04-03-2022 11:36 ]

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
DaMenaz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:09:
[...]

Zullen we nooit exact weten. Voor een deel zullen ze gebruik maken van lokale toeleveranciers en voor een deel zal het bij dezelfde partijen vandaan komen.
Nee precies, daarom blijft het lastig en gissen.
DaMenaz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:10:
Kreeg zojuist een mail dat de installatie van het laadpunt 'door omstandigheden' is geannuleerd. Een andere partij gaat nu een afspraak inplannen. Als ze dat ding dan maar wel op tijd komen ophangen.

Is het niet de auto, dan is het wel de paal....
Dan zou ik toch voor de auto kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
Extra vertraging..... De banden in de fabriek in Zwickau staan tot minimaal de 18e maart stil.
De mijne zou deze week geproduceerd worden.
Het is niet anders, er zijn belangrijkere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q4Q4
Q4Q4 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:35:
[...]

Gister heb ik uiteindelijk ook de dealer maar weer eens gebeld. Laatste update was van 3 feb.
Er was nog niets gewijzigd en volgens de planning zou mijn Q4 dan ook nog steeds in week 10 (volgende week dus) bij de importeur in Leusden aan moeten komen en aflevering in de week van 15 april, MAAR de definitieve productiedatum was nog niet bekend. Er konden zelfs nog wijzigingen worden doorgevoerd. :X

Dealer gaat navraag toen en de terugkoppeling volgt......... 8)7
update 4-3-22
Productie definitief ingepland
Planning wk 13 in NL en aflevering ca wk 16

Verwachte afleverweek 18 -> Audi Q4 e-tron 40 e-tron Launch edition S Competition (besteld begin juni '21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboss65
Q4Q4 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:21:
[...]

update 4-3-22
Productie definitief ingepland
Planning wk 13 in NL en aflevering ca wk 16
Dit begrijp ik niet helemaal :?

Hij is definitief ingepland.... dus nog niet geproduceerd.
De komende 2 weken staan de productielijnen compleet stil en daarna is helemaal maar de vraag.
kw 13 in NL lijkt me dan onmogelijk.

Of hij is al wel geproduceerd, wat dus uiterlijk kw 8 moet zijn geweest.
In dat geval zou hij al veel vroeger in NL kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q4Q4
deboss65 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 16:48:
[...]

Dit begrijp ik niet helemaal :?

Hij is definitief ingepland.... dus nog niet geproduceerd.
De komende 2 weken staan de productielijnen compleet stil en daarna is helemaal maar de vraag.
kw 13 in NL lijkt me dan onmogelijk.

Of hij is al wel geproduceerd, wat dus uiterlijk kw 8 moet zijn geweest.
In dat geval zou hij al veel vroeger in NL kunnen zijn.
Dit is de info die de dealer me vandaag gaf. De laatste update in hun systeem was van 2 maart.
Op 1 maart konden ze nog wijzigingen doorvoeren in de configuratie. Heb ik natuurlijk niet gedaan omdat ie anders weer onderop de stapel komt te liggen. :X
Als daarna de keuze is gemaakt om de fabriek de komende twee weken dicht te gooien zal het nog wel weer langer duren.
Maar als ik de eerdere meldingen lees dat een dealer opeens verrast wordt dat er een Q4 afgeleverd wordt kijk ik nergens meer van op.
Ik weet het pas zeker als ik 'm echt op kan halen.

En als de oorzaak Van het mogelijk nog later leveren de situatie in Ukraine is, dan heb ik daar uiteraard alle begrip voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
deboss65 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 14:39:
Extra vertraging..... De banden in de fabriek in Zwickau staan tot minimaal de 18e maart stil.
De mijne zou deze week geproduceerd worden.
Het is niet anders, er zijn belangrijkere zaken.
Is dit 100% zeker? En waar kan je dit soort info vinden?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deboss65
kdoornbo schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:06:
[...]

Is dit 100% zeker? En waar kan je dit soort info vinden?

Alvast bedankt ;)
Gewoon even googlen en meerdere bronnen raadplegen..

https://www.mdr.de/nachri...ne-lieferproblem-100.html

https://www.news38.de/wol...iess-Zwickau-Dresden.html

https://www.auto-motor-un...krieg-deutsche-autobauer/

https://www.electrive.net...nsausfaellen-bei-e-autos/
citaat:
Update 07.03.2022: In den VW-Werken in Zwickau und Dresden werden bis mindestens zum 18. März keine Elektroautos gebaut. Aufgrund des Krieges in der Ukraine fehlen weiterhin Teile, weshalb Volkswagen die Produktionspause beim ID.3, ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron (und Sportback) sowie dem Cupra Born zwei weitere Wochen aussetzen muss. Wie ein Sprecher erklärte, soll die Kurzarbeit bis zum 18. März fortgesetzt werden.

Jullie hebben allemaal duits op school gehad dus niet klagen dat jullie het niet begrijpen 8)

Vertraging is ook bevestigd door dealer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincentvs93
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-08 20:39
Is het een idee om in het overzicht ook het KOMMNR toe te voegen? dat is het audi ordernummer, en geeft wellicht een beetje een idee hoever ze daarmee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
vincentvs93 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:18:
Is het een idee om in het overzicht ook het KOMMNR toe te voegen? dat is het audi ordernummer, en geeft wellicht een beetje een idee hoever ze daarmee zijn.
Dat vind ik wel een goeie eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
DaMenaz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:28:
En toen ging de verwachte levering in Honeymoon ineens van augustus 2022 naar januari 2023...
... en komt de wallbox 3 maanden... eerder. Nou ja, dat ga ik niet verplaatsen, want je zult zien dat dat ding anders ook ineens niet meer leverbaar is...

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st-EV
Dan ben ik erg benieuwd. Maar zoals gezegd, ik blijf rekening houden met 2023. Alles eerder is meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MV999
  • Laatst online: 02-11-2022
Dean Martin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:06:
[...]

Helaas is er dan nog Porsche die weer voorrang krijgt op Audi ;)

Audi Q4 Sportback S Competition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:52

MLLL

Palm Treo 650

MV999 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:30:
[...]

En Bentley die weer voorrang krijgt op Porsche
Lamborghini die voorrang krijgt op Bentley.
Bugatti die voorrang krijgt op Lamborghini

En dan is het cirkeltje weer rond, liever weer een beetje vrede op aarde, dit duurt al weer veel te lang...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
MV999 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:30:
[...]

True.

Ik heb eerlijk gezegd ook helemaal geen lol meer in die hele auto. Ik heb 'm gekozen omdat 'ie redelijk snel zou komen, maar dat gaat 'm echt niet worden.
Dat snel snel bestellen/willen hebben is nou eenmaal mijn stijl, met alles.

Maar goed, kan geen kant op.

Edit: Btw; vriend van me die op z'n 911 GTS wacht zit in een zelfde schuitje....Ook daar is het uitstel op uitstel.

[ Voor 12% gewijzigd door Dean Martin op 09-03-2022 08:59 ]

The best is yet to come

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Maurice-
Na iets meer dan 5 maanden wachten. Zó blij 🤩
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iCm2Qjv_wsMrfOgSFl-91IlKUlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PhMRXkfpKMSqEbYagF8A2ciy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
5 maanden. Lucky man! Geniet ervan!

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
MLLL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:47:
[...]

En Bentley die weer voorrang krijgt op Porsche
Lamborghini die voorrang krijgt op Bentley.
Bugatti die voorrang krijgt op Lamborghini

En dan is het cirkeltje weer rond, liever weer een beetje vrede op aarde, dit duurt al weer veel te lang...
Klopt, maar de verhoudingen tussen aantal VW/Seat/Skoda/Audi's tov de luxemerken zijn ook relatief verwaarloosbaar. Als er 10.000 voertuigen van bovenstaande merken gebouwd worden worden er misschien een handjevol Bentley/Porsche/Lamborghini/Bugatti voor gebouwd. Dat heeft nog wel de minste invloed op de algehele vertragingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Mijn productie is er inmiddels helemaal uitgehaald.

Volgens de dealer zijn ALLE planningen eruit gehaald en wordt opnieuw geïnventariseerd en gepland.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardvhgn
Dean Martin schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:17:

Volgens de dealer zijn ALLE planningen eruit gehaald en wordt opnieuw geïnventariseerd en gepland.
Oh nee….😳 hoe zuur….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Is het nu bij alle merken deze ellende? Zijn er al mensen die overwegen te switchen naar een auto buiten VAG? Bijvoorbeeld een EQB?

Ook zo gek dat ze nu wel de ID.Buzz op de markt brengen op dezelfde MEB-architectuur.

[ Voor 25% gewijzigd door DaMenaz op 11-03-2022 10:54 ]

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
Dean Martin schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:17:

Even een berichtje naar de dealer voor mijn audi q4 gestuurd en heb te horen gekregen dat dit niet klopt :$ Het kan natuurlijk zijn dat het alleen voor die dealer is maar dat lijkt mij sterk :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen Reynders
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-05 11:09
Een Audi Q4 e-tron 35 besteld op 01/12/2021.
Geschatte leveringstermijn was eind 2022/begin 2023.

Vandaag eens gemaild over status van de levering en volgend antwoord ontvangen ook al:

Momenteel is deze wagen nog niet ingepland, door de oorlog in Oekraïne ligt de productie voor dit model momenteel stil tot nader order.
Bij Audi AG zijn ze opzoek naar een andere leverancier voor de kabelbomen van de wagens, eens dit op punt is kan de planning verder gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Jeroen Reynders schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 17:55:
Een Audi Q4 e-tron 35 besteld op 01/12/2021.
Geschatte leveringstermijn was eind 2022/begin 2023.

Vandaag eens gemaild over status van de levering en volgend antwoord ontvangen ook al:

Momenteel is deze wagen nog niet ingepland, door de oorlog in Oekraïne ligt de productie voor dit model momenteel stil tot nader order.
Bij Audi AG zijn ze opzoek naar een andere leverancier voor de kabelbomen van de wagens, eens dit op punt is kan de planning verder gemaakt worden.
Precies dit verhaal. Met volgens de dealer als gevolg dat de gehele productie eruit is gehaald en opnieuw ingepland gaat worden.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dean Martin schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 06:26:
[...]

Precies dit verhaal. Met volgens de dealer als gevolg dat de gehele productie eruit is gehaald en opnieuw ingepland gaat worden.
Tuurlijk moeten ze een nieuwe planning maken gezien de fabrieken nu dicht zijn en ze op dit moment nog niet concreet weten wanneer die weer op gang kan. Maar ze zullen de volgorde wel blijven hanteren.
DaMenaz schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:53:
Is het nu bij alle merken deze ellende? Zijn er al mensen die overwegen te switchen naar een auto buiten VAG? Bijvoorbeeld een EQB?

Ook zo gek dat ze nu wel de ID.Buzz op de markt brengen op dezelfde MEB-architectuur.
Wat is daar gek aan? De introductie van de ID BUZZ stond al jaren op de planning, die gaan ze echt niet zomaar even annuleren..

[ Voor 33% gewijzigd door Scrtz op 12-03-2022 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
Het is inderdaad niet gek om na de ID.5 en Enyaq Coupe nog een nieuw model te presenteren dat ze niet kunnen leveren. Zolang mensen maar geduld hebben is er niks aan de hand. 😁

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Scrtz schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:16:
[...]

Tuurlijk moeten ze een nieuwe planning maken gezien de fabrieken nu dicht zijn en ze op dit moment nog niet concreet weten wanneer die weer op gang kan. Maar ze zullen de volgorde wel blijven hanteren.

[...]

Wat is daar gek aan? De introductie van de ID BUZZ stond al jaren op de planning, die gaan ze echt niet zomaar even annuleren..
Dat zeg ik ook nergens.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Nu hebben ze wel wat extra tijd om andere grondstoffen/materialen/chips te verzamelen^^

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
Na 7 maanden wachten eindelijk de Q4 opgehaald, perfecte aflevering en service bij Audi Amsterdam, wat en fijne wagen, zeker het wachten waard, ik hoop dat Audi de productie weer kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
Gefeliciteerd Jan! Fijn bericht. De mijne moet daar ook geleverd worden, maar ik reken helemaal nergens meer op. :|

Foto's om de pijn te verzachten? :)

Ik zie de Q4 trouwens echt zelden. Afgelopen weken echt veel gereden kris-kras door het land, maar alleen een zwarte SB gezien op de N11. De Fat E-Tron zie je wel zo ongeveer op elke straathoek.

Catch my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-06 15:14
DaMenaz schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 10:26:
Gefeliciteerd Jan! Fijn bericht. De mijne moet daar ook geleverd worden, maar ik reken helemaal nergens meer op. :|

Foto's om de pijn te verzachten? :)

Ik zie de Q4 trouwens echt zelden. Afgelopen weken echt veel gereden kris-kras door het land, maar alleen een zwarte SB gezien op de N11. De Fat E-Tron zie je wel zo ongeveer op elke straathoek.
valt me ook op, op ski-reis speciaal op gelet en vele soorten EVs gezien in duitsland & oostenrijk , veel teslas , bmws , kias , hyandai , mercedes, audi etrons maar slechts 1 Q4 - aan de laadpaal in de florian parking in ischgl :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deboss65
deboss65 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:37:
[...]
Update 07.03.2022: In den VW-Werken in Zwickau und Dresden werden bis mindestens zum 18. März keine Elektroautos gebaut. Aufgrund des Krieges in der Ukraine fehlen weiterhin Teile, weshalb Volkswagen die Produktionspause beim ID.3, ID.4, ID.5, Audi Q4 e-tron (und Sportback) sowie dem Cupra Born zwei weitere Wochen aussetzen muss. Wie ein Sprecher erklärte, soll die Kurzarbeit bis zum 18. März fortgesetzt werden.
Update: De productie blijft gestaakt tot zeker einde van de maand. :-(

https://www.radiozwickau....ei-vw-ruht-weiter-717163/

[ Voor 41% gewijzigd door deboss65 op 16-03-2022 09:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hupsel
Ik heb em!!

Foto volgt later, om 13 uur nog andere velgen eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
Hupsel schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:35:
Ik heb em!!

Goed nieuws man, ben blij voor je!

Foto’s zijn zoals je weet altijd welkom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Madera
  • Laatst online: 30-08-2022
Ik heb em!!

Super!! :)

Waiting for Q4 40 launch edition advanced plus geyser blue 20''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonVDK
Ik heb em!!

Eyyyy dat is eerder dan verwacht of niet?!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Hupsel
SimonVDK schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:55:
[...]

Eyyyy dat is eerder dan verwacht of niet?!
Een half jaar later dan verwacht, hahah...
Maar 'laatste' communicatie begin dit jaar was week 11, dus dat klopt wel redelijk, begin feb was hij in NL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxr2SNKKt1E4xNBmxR_rh7Uhny0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csbW21Hvzh9BvPpZWsfUuLhf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jsgiOtAI3r2UoS0tEHOUD1NU_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SaSG17uyw8GJj8a75H2FNH4H.jpg?f=fotoalbum_large

@DaMenaz |: pas jij het overzicht aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMenaz
Wat een beauty. @Dean Martin is degene die het bijhoudt. 👍

Catch my drift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
Done! En gefeliciteerd!

[ Voor 64% gewijzigd door Dean Martin op 16-03-2022 16:04 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdoornbo
deboss65 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:37:
[...]

Update: De productie blijft gestaakt tot zeker einde van de maand. :-(

https://www.radiozwickau....ei-vw-ruht-weiter-717163/
pffffff dealer belde gisteren op . Mijn auto is begonnen met productie op 22 Feb. Direct daarna hebben ze hem in de hoek gezet denk ik ...Nu leverdatum 30 April .

Maar dat was voordat jij met je laatste nieuwtje kwam :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_1966
  • Laatst online: 21-10-2024
@Dean Martin, ik heb mijn Q4 op 9 maart mogen ontvangen, aub schema aanpassen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gerardvhgn
Vandaag is de Q4 dan eindelijk bij de dealer binnengekomen. Mogelijk zelfs komende zaterdag al de aflevering 🎉Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PCgOYCEZIqAeFhoB9z4H1Tarvp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cxG2lg1iHEs6CzkBARUZkH47.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefkesprut
  • Laatst online: 04-04-2023
Ben nieuw hier... mijn auto staat volgens dealer op parking in Duitsland te wachten op essentiële onderdelen? Collega die 2 maand na mij bestelde rijdt er al mee rond... nu is het gewoon afwachten tot ze beslissen om hem toch af te werken? Kan die daar lang staan? (of mogelijk staat die daar al lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMenaz
stefkesprut schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 08:56:
Ben nieuw hier... mijn auto staat volgens dealer op parking in Duitsland te wachten op essentiële onderdelen? Collega die 2 maand na mij bestelde rijdt er al mee rond... nu is het gewoon afwachten tot ze beslissen om hem toch af te werken? Kan die daar lang staan? (of mogelijk staat die daar al lang)
Hoop voor je dat hij snel wordt afgebouwd. Op dit moment is er niks zinnigs te zeggen over de levertermijnen.

Over 2 weken komt mijn wallbox. Die komt ineens maanden eerder. Lol. Ga hem maar verhuren aan de buurman denk ik. Kan hij zijn XC40 opladen.

Catch my drift?

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Let op:
  • Je eigen bestelling toevoegen aan het overzicht kan hier.
  • Een detailoverzicht van de bestellingen vind je hier.