Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00

Kiswum

Gadget reviewer

@MeanDz en @xandoortje ik zie dat jullie een cashback konden aanvragen en ik vroeg mij af hoe dat bij jullie is gelukt. Ik zie dit niet voorbij komen bij de Levertijd & Prijzen topic, vandaar dat ik het plaats.

Ik heb dit weekend een poging gedaan om €50,- retour te krijgen via Samsung, nadat ik hierop was gewezen door Belsimpel. Als ik de code van Samsung of Belsimpel invoer, dan krijg ik (nadat ik al mijn 4 documenten heb ingevoerd), de melding dat de code niet klopt.

Ik heb het volgende gedaan of in bezit:
- Eind januari / begin februari heb ik mij aangemeld bij Samsung, Android Planet en Belsimpel om op de hoogte gehouden te worden van de nieuwe Galaxy S22-serie.
- 09 / 10-02:Mail met cashback codes ontvangen van Samsung en Belsimpel.
- 16-02: Mail van de pre-registratie van abonnement + toestel.
- 16-03: Mail van Belsimpel met de factuur + lopende acties (cashback + Earbuds) doordat mijn telefoon binnen was gekomen.
- 19-03: Foto van IMEI en EAN code voor de telefoon gemaakt.

Doordat de codes niet werken en Belsimpel in hun mail aangeeft dat ik voor vragen of problemen contact moet opnemen met Samsung zelf, heb ik inmiddels contact met Samsung. Ik weet niet of ze precies weten hoe hun acties in elkaar steken, maar dit is globaal de response:

- Er is geen cashback actie actief, welke bedoel je? (hierbij heb ik een link naar de promo website gestuurd)
- Welke code heb je gebruikt (deze staan in screenshots die reeds waren doorgestuurd). Ik heb de codes omcirkelt om aan te geven dat ik ze van Samsung en Belsimpel heb geprobeerd.
- Je had je tot 8 februari de pre-registratie moeten doen (antwoord: ik kreeg het mailtje van de pre-registratie van Samsung op 10 februari).
- De code die je van Belsimpel hebt ontvangen werkt niet, neem contact met hen op (als ik jullie code invoer, dan werkt het ook niet en Belsimpel geeft aan dat de actie volledig bij Samsung ligt)

De vragen voor jullie:
  • Zijn er dingen waar ik vooraf op moest letten?
  • Hebben jullie de telefoon bij Samsung besteld of met een abonnement bij een webwinkel / provider?
  • Moest je de telefoon bestellen via de link in het pre-registratie?
  • Liepen jullie nog ergens tegenaan met het registreren?
  • Welk model S22 hebben jullie? Ik heb zelf een S22 met 256GB opslag.
    edit: Ik zie dat jullie beide de S22 Ultra hebben, wellicht hebben andere lezers ook ervaring met de cashback actie?

[ Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 21-03-2022 14:14 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Kiswum schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:58:
@MeanDz en @xandoortje ik zie dat jullie een cashback konden aanvragen en ik vroeg mij af hoe dat bij jullie is gelukt. Ik zie dit niet voorbij komen bij de Levertijd & Prijzen topic, vandaar dat ik het plaats.

Ik heb dit weekend een poging gedaan om €50,- retour te krijgen via Samsung, nadat ik hierop was gewezen door Belsimpel. Als ik de code van Samsung of Belsimpel invoer, dan krijg ik (nadat ik al mijn 4 documenten heb ingevoerd), de melding dat de code niet klopt.

- Eind januari / begin februari heb ik mij aangemeld bij Samsung, Android Planet en Belsimpel om op de hoogte gehouden te worden van de nieuwe Galaxy S22-serie.
- 16-03: Mail van Belsimpel met de factuur + lopende acties (cashback + Earbuds) doordat mijn telefoon binnen was gekomen.

Doordat de codes niet werken en Belsimpel in hun mail aangeeft dat ik voor vragen of problemen contact moet opnemen met Samsung zelf, heb ik inmiddels contact met Samsung. Ik weet niet of ze precies weten hoe hun acties in elkaar steken, maar dit is globaal de response:

- Er is geen cashback actie actief, welke bedoel je? (hierbij heb ik een link naar de promo website gestuurd)
- Welke code heb je gebruikt (deze staan in screenshots die reeds waren doorgestuurd). Ik heb de codes omcirkelt om aan te geven dat ik ze van Samsung en Belsimpel heb geprobeerd.
- Je had je tot 8 februari de pre-registratie moeten doen (antwoord: ik kreeg het mailtje van de pre-registratie van Samsung op 10 februari).
- De code die je van Belsimpel hebt ontvangen werkt niet, neem contact met hen op (als ik jullie code invoer, dan werkt het ook niet en Belsimpel geeft aan dat de actie volledig bij Samsung ligt)

De vragen voor jullie:
  • Hebben jullie de telefoon bij Samsung besteld of met een abonnement bij een webwinkel / provider?
    edit: Ik zie dat jullie beide de S22 Ultra hebben, wellicht hebben andere lezers ook ervaring met de cashback actie?
Ik had bij mijn verlenging bij KPN een speciale code gehad.
Dit was inderdaad alleen vanaf een 256gb toestel
Deze heb ik ingevoerd bij Samsung en heb de verdere stappen gevolgd die op de website stonden.
Op 7 Maart heb ik het onderstaande email gehad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwATuPh-07Ml2Eis556yVImOHPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mD2siIJt4msvbTEAZMocxHdR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
loentje48 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:44:
Welke screenprotector gebruiken jullie voor de ultra(of niet). Ik heb de Whitestone glas geprobeerd werkte zeer goed, behalve de fingerprint sensor werkte niet. Screenprotector eraf gehaald en een 2e keer nieuw aangebracht, was een 2-pack pakket, hetzelfde verhaal...duur grapje.
Ik gebruik vanaf dag 1 al de neoflex van Spigen en ben daar uitermate tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 23:37
loentje48 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:44:
Welke screenprotector gebruiken jullie voor de ultra(of niet). Ik heb de Whitestone glas geprobeerd werkte zeer goed, behalve de fingerprint sensor werkte niet. Screenprotector eraf gehaald en een 2e keer nieuw aangebracht, was een 2-pack pakket, hetzelfde verhaal...duur grapje.
Eigenlijk om die reden dat ik de screenprotector van Samsung zelf maar heb besteld. Nooit klachten gehad met de screenprotector die standaard op mijn S10 zat, dus hopelijk is deze van dezelfde kwaliteit. Morgen denk ik maar eens proberen te plakken, kijk er echt naar uit :X .

PS: Tip voor ING klanten, met rentepunten krijg je 20% korting bij smartphonehoesjes en die lijken wat meer voorraad te hebben dan Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:05
Dubbele post

[ Voor 99% gewijzigd door MeanDz op 21-03-2022 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Kiswum schreef op maandag 21 maart 2022 @ 13:58:

De vragen voor jullie:
@Kiswum
Idem als xandoortje, ik heb tussen 1 en 8 februari mijn interesse in de s22 bevestigd aan KPN en ontving een mailtje voor de 50 euro promotie met een code van hun maar volgens mij kan jij die ook gewoon gebruiken want het is geen persoonlijke code maar een generieke code:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxDe2Tt5NqC9DO9LXs87XRHHgcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bmTiGGFcUMEnjKfZ3N4iDgpD.jpg?f=fotoalbum_large

O ja, ik heb heb bij mobiel.nl verlengd en kreeg toch gewoon de bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd dus ik zou het gewoon proberen met die code als ik jou was.
Hoor graag of het je gelukt is ;) De code is ook wel handig hahaha KPN0902RB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

MeanDz schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:12:
[...]
@Kiswum
Idem als xandoortje, ik heb tussen 1 en 8 februari mijn interesse in de s22 bevestigd aan KPN en ontving een mailtje voor de 50 euro promotie met een code van hun maar volgens mij kan jij die ook gewoon gebruiken want het is geen persoonlijke code maar een generieke code:

[Afbeelding]

O ja, ik heb heb bij mobiel.nl verlengd en kreeg toch gewoon de bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd dus ik zou het gewoon proberen met die code als ik jou was.
Hoor graag of het je gelukt is ;) De code is ook wel handig hahaha KPN0902RB
Heel erg bedankt voor de code! Dit komt dus precies overeen met mijn ervaringen, maar dan met de registratie bij Samsung en Belsimpel.

Ik heb mij inmiddels met jouw code aangemeld en het werkt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QGzpO95lbPYMYHGh1UBSCRL69D0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gke6bMyAgSvKEJw4iPcYSZSj.png?f=fotoalbum_large

Samsung zegt niets voor mij te kunnen betekenen en ik moet maar contact opnemen met Belsimpel en verplaatsen daarmee hun eigen probleem.
Dit was het laatste gedeelte van de reactie vanmiddag van Samsung:

Samsung: Gezien de code niet werkt, zal je dan contact moeten opnemen met je verkoper. ^B***

Kiswum: De code van Samsung werkt ook niet. Ik denk niet dat het systeem zo slim is dat het weet of de gebruikte code is gekoppeld aan een aankoop via Samsung of Belsimpel.

Dit zegt Belsimpel zelf over de cashback actie:
Bij wie kan ik terecht voor vragen over de actie?
Wanneer je vragen hebt over de actie kun je contact opnemen met Samsung, zij voeren de
productactie uit.
Samsung: IK heb het intern voor je nagevraagd. Blijkt dat je tot 24 februari kon registreren. Vanwege een fout op de website staat er dat je nog kan registreren, maar dat moet dus nog aangepast worden. Mijn excuses voor het ongemak! ^B****

Kiswum: Bedankt voor het uitzoeken, maar hoe konden Galaxy S22 gebruikers dan gebruik maken van deze actie? Want de eerste levering S22 smartphones was vanaf 12 maart. Krijgen zij dan wel een compensatie op een andere manier? Het formulier geeft immers aan dat je een imei en ean nummer moet invoeren en dat kan alleen als het toestel in bezit is.

Samsung: In dit geval had je eerder moeten aangeven dat je het toestel nog niet ontvangen hebt. Je kon dan een voor registratie doen. Dit had de winkel van aankoop je ook moeten aangeven. ^B****

Kiswum: Oh, maar bij de release was al bekend dat 11/12 maart de uitleverdatum zou worden.
Zie:
reviews: Samsung Galaxy S22-serie - Tussen verfijning en consolidatie
https://www.androidplanet.nl/samsung/galaxy-s22/

Kiswum: Ergens lijkt er iets echt niet te kloppen aan deze berichtgeving
Kiswum: Naar mijn idee heb ik alle stappen op de juiste manier uitgevoerd. Ik heb ook geen andere berichtgevingen hierover voorbij zien komen.

Samsung: Ik raad je aan om contact op te nemen met de winkel van aankoop. Wij kunnen helaas niets aan veranderen. ^B****

Hierna kwam @MeanDz met zijn code en die werkt wel (tot op heden): KPN0902RB.

Update: Samsung vraagt om feedback te geven op mijn laatste contact met de support afdeling. Je kunt je voorstellend dat ik het met beide handen heb aangenomen en even opbouwende kritiek heb gegeven en dat de kennis van het supportteam ondermaats is.

Nog een update:
Belsimpel wilde mij tegemoet komen als Samsung mijn aanvraag zou afwijzen.

Samsung heeft mij nogmaals gevraagd om de documenten op te sturen en daarbij zag ik dat ik de code van KPN ook in mijn mailbox had zitten en die heb ik alsnog als document toegevoegd (ipv van de cashback mail van Samsung zelf).

Zojuist het volgende bericht ontvangen van Samsung:

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Bij pre-registratie voor de nieuwe Galaxy S22 series ontvang je tijdelijk €50 retour op een pre-order van een Galaxy S22 (256 GB), S22+ (256 GB) of S22 Ultra (256 of 512 GB)” met registratienummer NLD************ is goedgekeurd.

Eind goed, al goed, maar vooral door de mailtje van KPN, de Tweakers community en eventueel ook door de belofte van Belsimpel.

[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 29-03-2022 21:06 . Reden: Case closed ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
@Kiswum
Graag gedaan, ik zie het als kleine compensatie van Samsung voor de belabberde communicatie en daar hadden we allemaal mee te maken dus het is je gegund! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-04 22:19
Lijkt erop dat ik de Galaxy Buds Pro morgen krijg. Via DHL kreeg ik bericht dat er een pakketje van 'Euro pakket B.V.' binnenkomt. Via Google zag ik dat Samsung dit gebruikt om de preorder spul te sturen.

18 februari aangemeld, 22 maart (morgen) de oordopjes. Ben benieuwd wanneer de €50,- op de rekening staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MischaBoender schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Eigenlijk om die reden dat ik de screenprotector van Samsung zelf maar heb besteld. Nooit klachten gehad met de screenprotector die standaard op mijn S10 zat, dus hopelijk is deze van dezelfde kwaliteit. Morgen denk ik maar eens proberen te plakken, kijk er echt naar uit :X .

PS: Tip voor ING klanten, met rentepunten krijg je 20% korting bij smartphonehoesjes en die lijken wat meer voorraad te hebben dan Samsung zelf.
Dan ben ik welhaast de enige die de screenprotector binnen de kortste keren van de S10+ afgerukt heeft omdat die los begon te laten en erg gevoelig voor krassen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphfx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 19:01
Hier ook de originele Samsung screenprotector op de S22 ultra.

Gecentreerd aanbrengen ging goed met het bijgeleverde hulpstuk. In eerste instantie wat blaasjes eronder, maar met wat geduld alles helemaal strak gekregen. De gebogen randen heb ik wel nog eens goed moeten aandrukken na verwijderen van de (blauwe) applicatie/beschermfolie van de screenprotector. Door de extra stugheid met die laag folie leek het er in eerste instantie namelijk op dat de screenprotector niet bleef plakken aan de gebogen schermranden.

Op de gebogen randen houdt de folie vooralsnog goed (zo'n drie weken nu). De folie is ook mooi glad en ik merk geen extra stroefheid met bedienen van de telefoon. Daarnaast werkt alles, zoals vingerafdruk scanner en andere sensoren onder het scherm prima.

Al met al dus vooralsnog tevreden ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 19:57
Ik ben inmiddels wel klaar met de white dome protector. Vingerprint leek goed te werken maar heb inmiddels toch vaker een misser dan een match. Twijfel nu of ik een andere protector er op plak of dat ik hem er af laat. Als ik de berichten tot zover goed heb gelezen is volgens mij de conclusie dat de originele Samsung protector prima met de fingerprint omgaat.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Maardiweb schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:10:
Ik ben inmiddels wel klaar met de white dome protector. Vingerprint leek goed te werken maar heb inmiddels toch vaker een misser dan een match. Twijfel nu of ik een andere protector er op plak of dat ik hem er af laat. Als ik de berichten tot zover goed heb gelezen is volgens mij de conclusie dat de originele Samsung protector prima met de fingerprint omgaat.
Ik heb idd de originele screen protector van Samsung zelf (S22 Ultra), zit er bijna 4 weken op en herkent 99% mijn vingerafdruk goed.

Ook het plakken is simpel doordat er een soort van 'mal' mee geleverd wordt.
Zitten 2x screen protector's in het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 21:00
Maardiweb schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:10:
Geeft deze protector wel hetzelfde gevoel als glas?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Strider schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 00:07:
[...]

Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:39
Strider schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 00:07:
[...]

vind ik juist wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik vindt dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:00
Ik heb ook de Spigen Glas.tR EZ Fit geprobeerd, maar ook bij deze werkt de vingerafdruk scanner niet. 1e keer volgens de exacte instructies en ook nog een dag laten rusten. De 2e keer best hard aangedrukt op en rond de vingerafdruk scanner en dat had wel iets van verbetering, maar moest zo vaak en zo hard drukken om succesvol te unlocken dat ik die ook maar eraf heb gegooid.

Ik heb nu de Spigen Neoflex en die is wel fijn, maar lastig aan te brengen zonder stof deeltjes eronder. Dus ik ga ook maar die van Samsung proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 14:30
BooYooToo schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:23:
Ik heb ook de Spigen Glas.tR EZ Fit geprobeerd, maar ook bij deze werkt de vingerafdruk scanner niet. 1e keer volgens de exacte instructies en ook nog een dag laten rusten. De 2e keer best hard aangedrukt op en rond de vingerafdruk scanner en dat had wel iets van verbetering, maar moest zo vaak en zo hard drukken om succesvol te unlocken dat ik die ook maar eraf heb gegooid.

Ik heb nu de Spigen Neoflex en die is wel fijn, maar lastig aan te brengen zonder stof deeltjes eronder. Dus ik ga ook maar die van Samsung proberen.
Tip: aanbrengen id badkamer na het douchen, dan is er minder stof in de lucht.

Ik heb zelf een uv screen protector van ali, die werkt 90%.
Een vriend heeft een whitestone(ook ultra) die werkt 100%
Dan zijn er hier mensen bij wie de whitestone niet werkt, ik begin serieus te denken dat het afhankelijk is van je vinger :9~

[ Voor 14% gewijzigd door izzet3838 op 23-03-2022 10:26 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Hebben meer mensen last van een schuivende AMFilm screenprotector?

De mijne zat netjes gecentreerd aan de boven- en onderkant, perfect rondom de front camera. De laatste dagen merkte ik al dat de onderkant steeds meer 'bloot' kwam te liggen. Nu haal ik net de telefoon uit m'n zak en is de hele protector naar boven geschoven, camera is nu bedekt met folie en m'n case drukt hem aan de bovenkant los.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:13
ronald1989 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 16:20:

De mijne zat netjes gecentreerd aan de boven- en onderkant, perfect rondom de front camera. De laatste dagen merkte ik al dat de onderkant steeds meer 'bloot' kwam te liggen. Nu haal ik net de telefoon uit m'n zak en is de hele protector naar boven geschoven, camera is nu bedekt met folie en m'n case drukt hem aan de bovenkant los.. :(
Apart..meestal gaat de protector dan in de hoekjes...
Misschien is de apiker een goed alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:24
V-rg schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:15:
Lijkt erop dat ik de Galaxy Buds Pro morgen krijg. Via DHL kreeg ik bericht dat er een pakketje van 'Euro pakket B.V.' binnenkomt. Via Google zag ik dat Samsung dit gebruikt om de preorder spul te sturen.

18 februari aangemeld, 22 maart (morgen) de oordopjes. Ben benieuwd wanneer de €50,- op de rekening staat :).
Heb zojuist ook melding via bpost (belgie) dat er een pakket is aangemeld van euro pakket. Dat is wel heel snel eigenlijk als dit de buds zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoelang duurde het bij jullie voordat je een bericht krijgt vanuit samsung ivm de buds pro actie?

Ik heb namelijk op 8 maart de aanmelding gedaan. Maar tot op heden alleen het "bedankt voor je deelname" mailtje gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:24
Titu schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 21:33:
Hoelang duurde het bij jullie voordat je een bericht krijgt vanuit samsung ivm de buds pro actie?

Ik heb namelijk op 8 maart de aanmelding gedaan. Maar tot op heden alleen het "bedankt voor je deelname" mailtje gehad....
Heb deze op 19 februari aangemeld en 18 maart kreeg ik mail dat de promotie was goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
izzet3838 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 10:25:
[...]
ik begin serieus te denken dat het afhankelijk is van je vinger :9~
Ik snap serieus ook echt niet waarom de vingerafdrukscanner in het scherm verwerkt is. Op de achterkant of in de powerknop aan de zijkant werkt zoveel sneller. Heb beiden gehad en was vooral gecharmeerd van de verwerking in de powerknop. Enige nadeel is dat je dan geen case over de knop (of achterop je toestel) kan leggen en daar dus een uitsparing voor nodig hebt, maar boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Maardiweb schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 22:25:
[...]

Ik snap serieus ook echt niet waarom de vingerafdrukscanner in het scherm verwerkt is. Op de achterkant of in de powerknop aan de zijkant werkt zoveel sneller. Heb beiden gehad en was vooral gecharmeerd van de verwerking in de powerknop. Enige nadeel is dat je dan geen case over de knop (of achterop je toestel) kan leggen en daar dus een uitsparing voor nodig hebt, maar boeiend.
Ben zelf geen fan van de achterkant(unlocken als telefoon op bureau licht.
Maar powerknop is idd de ideale plaats, werkt doorgaans ook gewoon beter, en is wss goedkoper ook nog.
Denk dat ze het gewoon in het scherm zetten voor de cool factor, maar de scanner van de fold is idd veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen de vingerafdrukscanner op de achterzijde zat, klaagde iedereen daarover. :)
https://tweakers.net/smar...8_p556603/reviews/?page=3
De powerknop is imo te klein om een betrouwbare vingerafdruk op te slaan. Bij het nemen van dactyloscopische strip bij de politie, moet je niet voor niets ook de vinger rollen.

[ Voor 12% gewijzigd door Peatsmoke op 24-03-2022 06:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 18:55

Garrett

Watercooler

Dat had ik dus ook, met die amFilm TPU screenprotector (ik neem aan dat het TPU is)
Je kan hem door te wrijven weer terug op 'zijn plek' krijgen maar het is niet fijn nee.
Ik heb nu een UV tempered glass erop zitten van Mowei, 10x beter :)

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martinvrh
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05-12-2024
KleineAap schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:38:
Even snel laadtestje gedaan, op 25% begonnen en 20 minuten later zat ik op 70% accu. Dat lijkt overeen te komen met wat techradar ook beschreef.

Omdat ik mezelf blijf herhalen: baseus GaN3Pro lader, met bijgeleverde kabel. https://nl.aliexpress.com/item/4000237954145.html
De lader is nu verkrijgbaar met een leuke korting korting, ik kwam met korting op 25,75 incl uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 23:37
Een paar dagen de Spigen AirSkin om mijn S22+ gehad en dit is zeker een hele goede minimalistische cover zoals ik ook graag wilde. Enig minpuntje is dat hij ook erg glad is, net zoals de telefoon zelf. Uiteindelijk besloten om de orginele Samsung Leather Cover te kopen die mij net even iets meer grip geeft en waarmee ik goede ervaringen had met mijn S10. Liever toch een iets meer "bulky" telefoon dan een telefoon waar je iedere keer bang bent dat hij uit je handen glipt.

PS Als iemand interesse heeft in een bijna nieuwe Spigen AirSkin, let me know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denimo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-04 19:33
Ik begin helaas wat micro krasjes te zien op mijn mooie S22 scherm! Er zit een officiele transparante frame cover van Samsung omheen, met verhoogde randen, maar alsnog zie ik in de zon na 2,3 weken gebruik wat kleine krasjes helaas! Iemand idee hoe/of je deze weg krijgt. Wil even wat egaliseren voordat ik er een screen protector op doe.

En dan daarover gesproken: is het echt de moeite waard 10x zoveel te betalen voor een officiele Samsung protector versus AliExpress? Heeft iemand ervaringen met beiden? Ben erg benieuwd! Vind het zonde om nog meer krassen op het scherm te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Denimo schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:13:
Ik begin helaas wat micro krasjes te zien op mijn mooie S22 scherm! Er zit een officiele transparante frame cover van Samsung omheen, met verhoogde randen, maar alsnog zie ik in de zon na 2,3 weken gebruik wat kleine krasjes helaas! Iemand idee hoe/of je deze weg krijgt. Wil even wat egaliseren voordat ik er een screen protector op doe.

En dan daarover gesproken: is het echt de moeite waard 10x zoveel te betalen voor een officiele Samsung protector versus AliExpress? Heeft iemand ervaringen met beiden? Ben erg benieuwd! Vind het zonde om nog meer krassen op het scherm te laten komen.
10x hoeveel kost zo'n ali screen protector €1?
En voor die €1 denk ik niet dat je een goede zult hebben.
Zelf heb ik €11 betaald voor 4 stuks op ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje

Ik heb dit keer gekozen voor een wat duurdere screenprotector van Spigen en dat zie je echt wel qua kwaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb vd S22Ultra de Spigen Liquid Crystal Transparant in combi met de Ringke Universele Multi Card Houder. Hoesje sluit goed aan, pashouder erbij en tevens standaard en makkelijk in de hand te houden met standaard aan achterkant. Telefoon blijft zijn elegantie goed houden vind ik. Je kunt twijfels hebben over een doorzichtige case met zwarte cardhouder maar ik stoor me hier persoonlijk niet aan. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ehf38FkqxXMRpqOQ3YVFSP06bY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QUMqizVb6y4mYVW4XeU8eUh6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:28
ik heb Spigen Liquid Air Case besteld voor mijn s22. Zal wat foto's delen als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
pebbie schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:40:
Ik heb vd S22Ultra de Spigen Liquid Crystal Transparant in combi met de Ringke Universele Multi Card Houder. Hoesje sluit goed aan, pashouder erbij en tevens standaard en makkelijk in de hand te houden met standaard aan achterkant. Telefoon blijft zijn elegantie goed houden vind ik. Je kunt twijfels hebben over een doorzichtige case met zwarte cardhouder maar ik stoor me hier persoonlijk niet aan. [Afbeelding]
Hierdoor kan je nu alleen niet meer draadloos laden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Maardiweb schreef op maandag 4 april 2022 @ 09:53:
[...]

Hierdoor kan je nu alleen niet meer draadloos laden denk ik?
Weet ik niet want dat doe ik nooit, gaat me te langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-04 14:21

Mjah, of het de moeite waard is moet je zelf weten...

Ik heb voor ~18 euro de officiele samsung variant gekocht, zitten er trouwens 2 in... Makkelijk aan te brengen en alles prima. Kan misschien 10 euro oid besparen via aliexpress maar moest dan EN langer wachten EN ik heb ~880 euro aan de telefoon uitgegeven, om dan nou koste wat kost 10 euro te besparen... mwah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denimo
m0ridin schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:16:
[...]

Mjah, of het de moeite waard is moet je zelf weten...

Ik heb voor ~18 euro de officiele samsung variant gekocht, zitten er trouwens 2 in... Makkelijk aan te brengen en alles prima. Kan misschien 10 euro oid besparen via aliexpress maar moest dan EN langer wachten EN ik heb ~880 euro aan de telefoon uitgegeven, om dan nou koste wat kost 10 euro te besparen... mwah
Bedoel je deze? https://www.bol.com/nl/nl...hE4A.2_13.14.ProductTitle Ik zit ook te twijfelen deze nu te halen. Lees er prima verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 25-04 14:21
Denimo schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:19:
[...]

Bedoel je deze? https://www.bol.com/nl/nl...hE4A.2_13.14.ProductTitle Ik zit ook te twijfelen deze nu te halen. Lees er prima verhalen over.
Oh, heb zelf de S22 Ultra en hem hier besteld:
https://www.smartphonehoe...tor-galaxy-s22-ultra.html

Maar lijkt me inderdaad dezelfde verder... Hier ook geen klachten, ziet er netjes uit en an sich goed aan te brengen (had alleen moeten stofzuigen of in de badkamer moeten doen). So far so good...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denimo
m0ridin schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:47:
[...]

Oh, heb zelf de S22 Ultra en hem hier besteld:
https://www.smartphonehoe...tor-galaxy-s22-ultra.html

Maar lijkt me inderdaad dezelfde verder... Hier ook geen klachten, ziet er netjes uit en an sich goed aan te brengen (had alleen moeten stofzuigen of in de badkamer moeten doen). So far so good...
Mijn ervaring is inderdaad dat de badkamer truuk goed werkt. Ik heb hem aangeschaft voor een tientje via bol.com. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Jasper schreef op zondag 3 april 2022 @ 11:23:
ik heb Spigen Liquid Air Case besteld voor mijn s22. Zal wat foto's delen als hij binnen is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hB_ekVVcLTj-H6cf3UUypLTRX2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mpwZBFhtNNWNYNQvEUEIcx6W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BadGJtSzRkoxFYa18Bmk0fIxyc8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wy4ZGL00FDGP4b4EhbP5r7Bp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ziVPkTApvU6MLgMdcOv_LSuhk6Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Bzw3sSouylVlCO84TX9dbJc.jpg?f=fotoalbum_large

Prima hoesje. Had iets dunner mogen zijn, maar nu durf ik het toestel in ieder geval weer op zijn kop te leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavier.V
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-11-2022
Jasper schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:25:

Prima hoesje. Had iets dunner mogen zijn, maar nu durf ik het toestel in ieder geval weer op zijn kop te leggen.
Ik gebruik hetzelfde hoesje op mijn S22+ sinds 21 maart en ben er enorm tevreden van! Helaas het toestel al 1x laten vallen maar is niets aan te zien.

Had op mijn S10 een doorzichtige hoes van Spigen en die heeft vaak de grond gezien maar toestel verkeerde nog in nieuwstaat bij inlevering na 3 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-rg
Bij Aliexpress heb ik zo'n Hydrogel screen protector gekocht voor mijn S22 Ultra die wat breder is, die gaat zeg maar tot net aan de onderkant geplakt moet worden. Dat werkt best goed, doordat het langer is laat het ook niet los. Aangezien ik toch een hoesje gebruik zie ik het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-04 09:37
Ik heb een whitestone screen protector op mijn S22 ultra maar ik merk dat er aan de zijkanten snel barstjes komen en stukjes eruit. Iemand anders ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:31
Sjoerd_r schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:19:
Ik heb een whitestone screen protector op mijn S22 ultra maar ik merk dat er aan de zijkanten snel barstjes komen en stukjes eruit. Iemand anders ook deze ervaring?
Na jouw bericht even goed gekeken. Heb de whitestone er nu een week opzitten. Er zijn inderdaad bij mij ook een paar zeer kleine stukjes af bij de zijkant. Echt amper te zien maar hou het wel even in de gaten.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Heb een uv van ali, ook hetzelfde, heb hem nu wel bijna 2 maanden erop en hij zit nog best goed vast dus kan makkelijk 6 maanden mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:30
Ik heb mijn Whitestone Dome 25 februari aangebracht op de S22+. Ik merk vandaag dat het net voor een hoekje gebarsten is, gewoon uit het niets.. Bijzonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-04 09:37
RemcoINC08 schreef op zondag 10 april 2022 @ 23:43:
[...]

Na jouw bericht even goed gekeken. Heb de whitestone er nu een week opzitten. Er zijn inderdaad bij mij ook een paar zeer kleine stukjes af bij de zijkant. Echt amper te zien maar hou het wel even in de gaten.
Het begon bij mij ook met kleine scheurtjes, welke uitmonden tot kleine stukjes uit het glas. Heb een case erom welke de randen van de screen protector niet raakt, daar kan het dus ook niet aan liggen. Zal eens contact opnemen met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hier geen probleem met de white dome. Had wel het idee dat er langzaam wat minuscuul prut onder de randjes kwam maar echt stukjes er af niet.
Omdat er een stukje los was gelaten heb ik gisteren mijn white dome verwijderd en de 2e gemonteerd. Heb het volgende filmpje er naast gehouden en de hier beschreven techniek gebruikt om de vingerafdruk te optimaliseren: YouTube: Samsung S22 Ultra WhiteStone Dome Glass Screen Protector : NEW Inst...
Dit werkt bij mij nu echt stukken beter dan eerste keer. Truc is dus na de eerste keer curen een aantal maal flink drukken op de vingerafdrukscanner zodat je zoveel mogelijk lijm weg drukt. Heeft flink geholpen in het aantal matches :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maardiweb schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:31:
Hier geen probleem met de white dome. Had wel het idee dat er langzaam wat minuscuul prut onder de randjes kwam maar echt stukjes er af niet.
Omdat er een stukje los was gelaten heb ik gisteren mijn white dome verwijderd en de 2e gemonteerd. Heb het volgende filmpje er naast gehouden en de hier beschreven techniek gebruikt om de vingerafdruk te optimaliseren: YouTube: Samsung S22 Ultra WhiteStone Dome Glass Screen Protector : NEW Inst...
Dit werkt bij mij nu echt stukken beter dan eerste keer. Truc is dus na de eerste keer curen een aantal maal flink drukken op de vingerafdrukscanner zodat je zoveel mogelijk lijm weg drukt. Heeft flink geholpen in het aantal matches :)
Ik heb er nog eentje liggen, misschien dat ik het nog eens probeer, maar van de andere kant: ik heb mijn toestel verzekerd en zichtbare krasjes had ik op de S10+ ook niet (daar had ik ook snel de af fabriek screenprotector vanaf getrokken).
Je schrijft op het laatst dat het flink geholpen heeft in het aantal matches, bedoel je daarmee dat je toch regelmatig, 2x of vaker moet drukken? Ik vind het al irritant dat ik soms 2x moet drukken als ik een dag in de tuin gekust heb en mijn vingerafdruk niet meer meteen herkend wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
Peatsmoke schreef op woensdag 13 april 2022 @ 06:07:
[...]

Ik heb er nog eentje liggen, misschien dat ik het nog eens probeer, maar van de andere kant: ik heb mijn toestel verzekerd en zichtbare krasjes had ik op de S10+ ook niet (daar had ik ook snel de af fabriek screenprotector vanaf getrokken).
Je schrijft op het laatst dat het flink geholpen heeft in het aantal matches, bedoel je daarmee dat je toch regelmatig, 2x of vaker moet drukken? Ik vind het al irritant dat ik soms 2x moet drukken als ik een dag in de tuin gekust heb en mijn vingerafdruk niet meer meteen herkend wordt.
Ja ik heb dus nog maar weinig dat ik 2x of vaker moet drukken. Voorheen was dat bijna standaard (tenzijn mn vinger helemaal schoon, niet uitgedroogd en op de juiste plek lag). Afgelopen 2 dagen waren de mismatches in 90% van de gevallen veroorzaakt doordat mn vinger niet helemaal over de scanner heen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenWal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-04 13:59
Peatsmoke schreef op woensdag 13 april 2022 @ 06:07:
[...]

Ik vind het al irritant dat ik soms 2x moet drukken als ik een dag in de tuin gekust heb en mijn vingerafdruk niet meer meteen herkend wordt.
Hoe kus jij dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chundo
  • Laatst online: 22-04 20:27
Ik heb via een Proximus shop een screenprotector laten plakken. Die hebben daar een machien wat eerst op maat uit snijd enzo en dan wordt hij geplakt. Ziet er zeer strak uit, je ziet niet dat er eentje op plakt. Zou ook het glas tegen breuken beschermen maar dat moet ik nog afwachten. Gisteren had ik wel 2 dikke krassen van mijn sleutel in mijn zak, de folie was precies vervormd en al, was al aan het twijfelen om terug te gaan maar vandaag is hij weer als nieuw. Dit had ik niet verwacht als ik kijk hoe het gisteren uit zag! Kost wat (35€ voor goedkoopste versie) maar je hebt ook wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernoken
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 18:50
Hallo, eindelijk mijn Samsung S22+ 256GB mogen ontvangen... (oef)

Heb een vraag ivm het gebruik met mijn SmartTag+...

Bij Smartthings Find kan ik de SmartTag+ toevoegen en dan ook zoeken, maar ik krijg nooit de optie om te zoeken via de camera???

Wat doe ik verkeerd? De S22+ moet UWB ondersteunen en de SmartTag+ ook. Alle promofilmpjes tonen hoe dit zou moeten werken, maar ik krijg gewoon die 'knop' niet als ik naar mijn SmartTag+ zoek...

Iemand ervaring mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Kiswum schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:46:
Ik heb gisteren eindelijk mijn S22 binnen gekregen. Zojuist even wat product foto's gemaakt, benchmarks geïnstalleerd en als laatste de gratis Galaxy Buds Pro aangevraagd.

Nu door naar de €50,- cashback, doordat ik niet de 128GB, maar 256GB heb besteld. Morgen nog even een goede Clearplex screenprotector erop aanbrengen bij Mediamarkt, want op de P40 zit die er al 2 jaar zonder problemen op.

Update: de Clearplex protector zit erop (€25,- inmiddels ipv €20,-), maar de cashback werkt bij mij nog niet. Ik heb maar even een chatgesprek opgestart via Whatsapp.
Even een update:
De Earbuds komen vandaag binnen via DHL: Europakket+ B.V.

De cashback actie heb ik kunnen voltooien via een KPN mail die ik van een mede Tweaker had ontvangen, maar die ik ook nog in mijn mail had zitten. Waardoor ik op geheel legale wijze de actie kon voltooien.

Via Belsimpel had ik ook nog aan een cashback actie meegedaan van €50,- en zij waren zelfs bereid om de €50,- die Samsung zou uitkeren, ook voor eigen rekening te nemen. Doordat Samsung alsnog over de brug kwam, heb ik dit uiteraard alsnog netjes aangegeven bij Belsimpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHylFG51-TDg3IXyuy2ewWYVVaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RgzneorRWAB65SJQZAv9gvds.jpg?f=fotoalbum_large
Pas binnen en ik moet zeggen hij past perfect bij de groene s22 ultra.
Telefoon is nu ook veeel dunner en handzamer als met de spigen die ik hiervoor had(uiteraard ook veel minder beschermd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:13
izzet3838 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:27:
[Afbeelding]
Telefoon is nu ook veeel dunner en handzamer als met de spigen die ik hiervoor had(uiteraard ook veel minder beschermd).
Welke case is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
deze
Er zijn ook andere listings op ali.
Specifiek heb ik de blue fine hole gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
izzet3838 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:15:
[...]

deze
Poh prijzig hoesje, wel zijn prijs waard? :)
Mijn hoesjes kosten vaak tussen de 1-5 euro op ali haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Jamesl schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:18:
[...]

Poh prijzig hoesje, wel zijn prijs waard? :)
Mijn hoesjes kosten vaak tussen de 1-5 euro op ali haha
Goh het is een beetje een estetisch dingetje.
Een rugzak van €20 kun je ook al je spuller kn kwijt net zoals eentje van €200.

Hij is super dun en licht dus betere bescherming ga je niet krijgen.
Maar vind hem echt heel mooi en heeft ook een zeer fijne textuur(heb ze in het verleden ook gehad voor men p30 pro, en na 2 jaar ziet die er nig best oke uit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
Ik heb deze laatst binnen gekregen van Ali, als extra hoesje voor het geval, en prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:06

spartacusNLD

This is Sparta!!

Daar is V&A voor, niet in een topic :)
Het kan wel in het onderschrift van je account

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 22-04-2022 09:29 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-04 21:02
izzet3838 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 13:27:
[Afbeelding]
Heb deze case zelf bijna twee maand in gebruik op mijn s22+. Bevalt echt super en is na mijn mening zeker zijn prijs waard.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QzGvRvna91-ThvAsU_D2GmNVMU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PhRLCu3WJ4u8g3Hp01cdx4ta.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olFvGcIFmp9o1am7kROef82_hd8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5TdPH5Yhi82kGOuyVcpog5F.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PiGk2WweHpx1_kQpzaWQ-z1Y49k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gRqxNajalX9VYpfkexGXlvE0.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
sk0o schreef op donderdag 21 april 2022 @ 23:13:
[...]

Heb deze case zelf bijna twee maand in gebruik op mijn s22+. Bevalt echt super en is na mijn mening zeker zijn prijs waard.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Nice, vind ze de prijs ook wel waard, maar is een beetje persoonlijk, een hoesje van 3 euro zal evenveel bescherming bieden dus daar moet je het niet voor doen.
Maar qua look and feel vind ik ze echt fijn(en dat telt ook bij telefoons van deze prijs), zeker als auto/f1 fan is carbon ook nog eens extra leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 11:51
Had op m'n OnePlus 8T het carbon hoesje van OnePlus zelf, vond ik ook fijn.

Voor diegene die achterkant keer willen/moeten vervangen, dit is onderdeel nr GH82-27457D

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hier nog steeds tevreden met de whitestone dome protector. Ik heb hem er nu 2 weken opzetten (de 2e uit mn verpakking) en vingerafdruk werkt goed genoeg vind ik. Enige is dat ik eind vorige week opeens een diepe kras zag waar ik aan heb zitten plukken (ff checken of het echt een kras was 8)7 ) en dr nu een putje in mn glas zit. Stoor me er aan, maar om nu meteen weer 40 piek uit te geven voor 2 nieuwe protectors houdt me tegen, vooral omdat ik het huidige setje voor 3 eu heb kunnen kopen :*)

Ik dacht dat er ook replacement kitjes waren zonder jig en UV licht enzo waardoor het stukken goedkoper is, maar die kan ik nergens vinden.. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Maardiweb schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:55:
Hier nog steeds tevreden met de whitestone dome protector. Ik heb hem er nu 2 weken opzetten (de 2e uit mn verpakking) en vingerafdruk werkt goed genoeg vind ik. Enige is dat ik eind vorige week opeens een diepe kras zag waar ik aan heb zitten plukken (ff checken of het echt een kras was 8)7 ) en dr nu een putje in mn glas zit. Stoor me er aan, maar om nu meteen weer 40 piek uit te geven voor 2 nieuwe protectors houdt me tegen, vooral omdat ik het huidige setje voor 3 eu heb kunnen kopen :*)

Ik dacht dat er ook replacement kitjes waren zonder jig en UV licht enzo waardoor het stukken goedkoper is, maar die kan ik nergens vinden.. iemand tips?
Ik kwam deze tegen in het topic. Vorige week 4 besteld.

https://nl.aliexpress.com...aYdY&gatewayAdapt=glo2nld
izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:35:
[Afbeelding]
Screenprotectors zijn geleverd, hoesje was ook al binnen, nu de telefoon nog
@izzet3838 Volgens mij heb je bovenstaande protectors ook besteld? Zo ja, nog steeds tevreden mee?

[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 26-04-2022 09:12 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
spartacusNLD schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:10:
[...]

[...]

@izzet3838 Volgens mij heb je bovenstaande protectors ook besteld? Zo ja, nog steeds tevreden mee?
Ja ondertussen de eerste al sinds release in gebruik en werkt nog steeds goed, als ik goed kijk naar de randjes kan ik wel zien dat daar een klein beetje lucht tussenzit, maar dan moet je echt goed kijken, persoonlijk ben ik er echt blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sinds gisteren dit hoesje in gebruik: pricewatch: Samsung EF-GS908T (Galaxy S22 Ultra) Oranje

Moet toch zeggen dat die strap handiger is dan ik had gedacht. Maakt dat je je telefoon toch een stuk steviger in je handen hebt, zeker met zo'n groot bakbeest als de S22U is dat toch wel heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-03 10:16
izzet3838 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:15:
[...]

deze
Hoelang was de levertijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
wesk schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:58:
[...]

Hoelang was de levertijd?
Denk 2 a 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:42
pebbie schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:40:
Ik heb vd S22Ultra de Spigen Liquid Crystal Transparant in combi met de Ringke Universele Multi Card Houder. Hoesje sluit goed aan, pashouder erbij en tevens standaard en makkelijk in de hand te houden met standaard aan achterkant. Telefoon blijft zijn elegantie goed houden vind ik. Je kunt twijfels hebben over een doorzichtige case met zwarte cardhouder maar ik stoor me hier persoonlijk niet aan. [Afbeelding]
Gekke vraag, maar werkt Draadloos laden / NFC nog met zo'n hoesje op de achterkant geplakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
Draadloos laden weet ik niet want dat gebruik ik niet.
NFC is toch bv voor contactloos betalen 🙈, dat werkt nog wel in ieder geval.
Lordsauron schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:06:
[...]

Gekke vraag, maar werkt Draadloos laden / NFC nog met zo'n hoesje op de achterkant geplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 13:08
Nou de neoflex raad ik een ieder af, alles wat van folie is denk ik. Ding zit na 2 dagen al vol onder de krassen.

Lees hier de verhalen over de Dome glass, is dat wezenlijk anders dan Tempered glass. Whitestone heeft die namelijk ook. Dus twijfel nu tussen beide.

[ Voor 40% gewijzigd door bvbal79 op 01-05-2022 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 13:08
Lordsauron schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:06:
[...]

Yup, beide werken met het spigen hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bta91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-04 11:53
Goedemorgen,
Ik heb nu een kleine week de S22 en ben hier over het algemeen erg tevreden over. Wel heb ik twee vragen of zaken die ik zelf niet voor elkaar krijg.
  1. Ik heb 'Niet storen' veel aanstaan. Permanent staat deze melding 'Niet storen ingeschakeld' op mijn lockscreen en statusbar. Is het mogelijk deze meldingen te verwijderen, terwijl 'Niet storen' aan blijft staan?
  2. Bij mijn vorige toestel (Motorola) kon ik het volume van mijn Sonos bedienen met de volumetoetsen van mijn telefoon. Ook als de telefoon was vergrendeld. Bij de S22 lukt mij dit nog niet. Lukt anderen dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temucin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04 08:01
Ik ben al een tijdje op zoek naar een case met magneet die compatible is met een magnet holder voor in de auto, iemand suggesties?

het betreft een s22 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 21:00
Maardiweb schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:55:

Heb jij nog een handeling verricht om de vingerafdruk sensor goed te laten werken?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernoken
Iemand ervaringen met XL eartips voor de galaxy buds pro…
Ik heb hetzelfde probleem, de grootste meegeleverde tips zijn niet groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-04 17:14
Infernoken schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:53:
[...]

Iemand ervaringen met XL eartips voor de galaxy buds pro…
Ik heb hetzelfde probleem, de grootste meegeleverde tips zijn niet groot genoeg.
XL eartips bij amazon.com besteld voor 17 euro
Was nog niet groot genoeg maar de tips vallen niet meer spontaan uit mijn oor als ik mijn hoofd een beetje schuin houd.
Grotere dan XL heb ik nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Strider schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:09:
[...]

Heb jij nog een handeling verricht om de vingerafdruk sensor goed te laten werken?
Yes, zie hier: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/71228446

Werkt nog steeds prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernoken
Von Henkel schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:53:
[...]

XL eartips bij amazon.com besteld voor 17 euro
Was nog niet groot genoeg maar de tips vallen niet meer spontaan uit mijn oor als ik mijn hoofd een beetje schuin houd.
Grotere dan XL heb ik nog niet gevonden
Ik heb nu een paar modellen besteld bij Aliexpress...
Lange levertijd, maar ik zal zien of deze groot genoeg zijn...

https://nl.aliexpress.com/item/1005004062999733.html
https://nl.aliexpress.com/item/1005003522776224.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Infernoken schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:57:
[...]

Ik heb nu een paar modellen besteld bij Aliexpress...
Lange levertijd, maar ik zal zien of deze groot genoeg zijn...

https://nl.aliexpress.com/item/1005004062999733.html
https://nl.aliexpress.com/item/1005003522776224.html
Dat zijn nog steeds L versies, maar ze kunnen beter zitten. Het Blijft een gok.
Mijn XL zijn 14 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernoken
Von Henkel schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:13:
[...]

Dat zijn nog steeds L versies, maar ze kunnen beter zitten. Het Blijft een gok.
Mijn XL zijn 14 mm
Heb je ergens een link ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Infernoken schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:33:
[...]

Heb je ergens een link ???
Ja hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:10:
[...]

[...]

Extreem tevreden met deze screenprotector.

De 1e ging bij mij fout, eigen fout. Ik deed de vloeistof er niet juist op. Bij de 2e ging het direct goed. Vooral even geduld hebben totdat de vloeistof verspreid is onder het glas. Ga er dus niet aan zitten, dat helpt niet :+

Nu zie ik wel een micro bubbeltje precies in het midden van het scherm. Niet gezien bij het aanbrengen. De rest is perfect. Wellicht dat ik me er aan ga storen en ik de 3e gebruik.

Ik heb er in totaal 4 besteld voor 9 euro inclusief verzenden 8)7 slaat nergens op natuurlijk, dat het voor die prijs uit china kan komen :?

Verder is de fingerprint in 9/10 gevallen nog steeds even snel. Top d:)b ik snap echt niet dat mensen het geld over hebben voor zo'n whitestone dome. :P dit is minstens even goed.

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 12-05-2022 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
spartacusNLD schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:27:
[...]

Extreem tevreden met deze screenprotector.

De 1e ging bij mij fout, eigen fout. Ik deed de vloeistof er niet juist op. Bij de 2e ging het direct goed. Vooral even geduld hebben totdat de vloeistof verspreid is onder het glas. Ga er dus niet aan zitten, dat helpt niet :+

Nu zie ik wel een micro bubbeltje precies in het midden van het scherm. Niet gezien bij het aanbrengen. De rest is perfect. Wellicht dat ik me er aan ga storen en ik de 3e gebruik.

Ik heb er in totaal 4 besteld voor 9 euro inclusief verzenden 8)7 slaat nergens op natuurlijk, dat het voor die prijs uit china kan komen :?

Verder is de fingerprint in 9/10 gevallen nog steeds even snel. Top d:)b ik snap echt niet dat mensen het geld over hebben voor zo'n whitestone dome. :P dit is minstens even goed.
Het aanbrengen is idd moeilijk maar het went, ik breng deze al jaren aan bij vrienden en famillie en de laatste 10x is het denk ik altijd goed gegaan, het geheim is om er allereerst voor te zorgen dat de telefoon level is(zelf gebruik ik een handdoek).

Daarna is het inderdaad geduld nadat je het glas op de telefoon legt kan het soms enkele minuten duren voordat alle hoekjes vast zitten.
En soms gaat het vrijwel direct, wat ik zelf doe is ff iets te drinken halen en 5 minuten later teryg komen.

Wat je vooral NIET moet doen is er aan komen. gewoon wachten, als je er aan gaat zitten gaat het sws fout.

Voor de rest vind ik deze zelfs beter dan de whitestone aangezien de whitestone een cut out heeft voor de camera deze heeft dat niet(sure minder quality maar who cares).

Oh ja en voor extra punten kun je op voorhand de front speaker afplakken zodat er geen lijm in gaat, heb je dat niet gedaan geen paniek(ben het zelf ook regelmatig vergeten en nooit problemen gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Whitedome was bij mij een fiasco en de geplakte versie liet ook na enkele weken alweer los. Ik vetrouw dus nu, maar gewoon op de hardheid van het glas en mijn toestelverzekering als het echt mis zou gaan. Eigenlijk geeft dit ook nog eens de beste en mooiste schermervaring, als ik eerlijk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Laatst online: 21:40
Hier ook een Whitedome, werkt op zich goed op de vingerafdrukscanner na. Zit er om die reden toch ook aan te denken om het eraf te halen.
Bij vorige telefoons kreeg het scherm echter na verloop van tijd "slijtplekken", waren alleen geen Samsung telefoons. Wat is de ervaring hiermee?

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik heb zelf die folie gehaald waar mensen over klagen dat die beweeg t.. weet de naam niet meer.
niet de beste folie de er is want aan de zijkant laat die af en toe los waardoor ik die zelf moet plat drukken.
en als er iets warms is dat bubbelt die ook of blijft er een door druk achter voor even, zoals een euro afdruk(dat was de eerste keer schrikken) maar gaat weer weg.

mijn reden om een folie ter bescherming van mijn scherm? weet ik niet eerlijk gezegd |:)
ik had bijna 6 jaar s8+ zonder de beeldscherm te beschermen en ik had 0,0 last van krassen.
misschien dat er van die fijne zitten maar die vallen ook niet op om je druk te gaan maken erover.
wel 2 keer de glazen achterkant kapot gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

Mijn AMfilm is nu naar een paar maanden ook licht verschoven, wat gerafeld bij de randen en er zijn vandaag ineens linksboven luchtbellen ontstaan.. hij zat er perfect op bij plaatsen. Gebruik ook gewoon een Spigen hoesje die ik niet eraf haal.

Heb er nog eentje liggen maar die gaat de prullenbak in, deze haal ik nooit meer :-( normaal gesproken doe ik 2 tot 3 jaar met een screenprotector die ik alleen vervang omdat er wat veegjes op zitten.. heb nog nooit eentje gehad die verschoven is en zo snel al loslaat bij de rand. Aan de rand is er zelfs wat plastic van de protector weg, kwaliteit is zeer laag

[ Voor 4% gewijzigd door stin00 op 14-05-2022 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
remoss schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 07:41:
Hier ook een Whitedome, werkt op zich goed op de vingerafdrukscanner na. Zit er om die reden toch ook aan te denken om het eraf te halen.
Bij vorige telefoons kreeg het scherm echter na verloop van tijd "slijtplekken", waren alleen geen Samsung telefoons. Wat is de ervaring hiermee?
Lichte krasjes zul je altijd hebben(stof).
Dat is zo op Samsung telefoons maar ook op anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Schoonbroer heeft recent een s22 gekocht, iemand hier toevallig ervaring mee?
https://www.amazon.de/dp/...tomer-reviews_feature_div

Uiteraard is een uv van ali ook een optie, maar dat kan iets te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Laatst online: 21:40
izzet3838 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 15:58:
[...]

Lichte krasjes zul je altijd hebben(stof).
Dat is zo op Samsung telefoons maar ook op anderen.
Ik bedoel meer echte slijt/matte plekken omdat er altijd op een bepaalde plek op het scherm wordt geveegd/geswypt.
Mijn Note 2 (die het nog steeds doet) heeft daar nagenoeg geen last van, terwijl mijn OP7 Pro dat wel heeft

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
remoss schreef op zondag 15 mei 2022 @ 07:55:
[...]

Ik bedoel meer echte slijt/matte plekken omdat er altijd op een bepaalde plek op het scherm wordt geveegd/geswypt.
Mijn Note 2 (die het nog steeds doet) heeft daar nagenoeg geen last van, terwijl mijn OP7 Pro dat wel heeft
Dat klinkt wel heel raar, glas is harder dan je vinger dus denk dat dat niet moet voorkomen, aan de andere kant wel raar dat je het met de 7 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:36

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sinds vorige week de Samsung Galaxy S22+ in bezit. Lang bezig geweest met het bestellen van een hoesje en een (glazen) screenprotector. Bang gemaakt door de verschillende reviews van vingerafdrukscanners die niet werken bijvoorbeeld.

Uiteindelijk voor de glazen screenprotector van Ringke gegaan (https://amzn.to/3Nj6CFG). Ik kan hem aanraden. Past precies. Zat de eerste keer, door eigen schuld, niet gelijk goed, maar zonder vuil, stof of andere ellende waar mijn ogen zich niet vanaf kunnen houden, zit ie nu perfect. Na het plaatsen de vingerafdrukscanner ingesteld, en alles zonder problemen. Nu een paar dagen verder ook nog steeds niks mis mee. Alleen zeer kleine randjes zie ik, dat er lucht onder zit. Althans, dat lijkt zo, maar het trekt blijkbaar geen stof aan of dergelijke, dus ik ben tevreden. Daarnaast voordeliger dan andere glazen screenprotectors.

Voor het hoesje had ik de Spigen Liquid Air en de Nillkin Super Frosted Pro Shield besteld. Die Spigen voelde toch wel wat dun en slapper voor het geld van de S22+. Ik heb de Nillkin dus gekozen; en die is perfect. Ligt erg lekker in de hand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCkA__lQrDPkaAb4gvougWZVlaQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eD1IRs9i3d1WrHT1zfY2jCun.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VC_ZmMcpxFm63kajZ7kAMZPaFqM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q4A9sc6bl9i5h98TVIAD1Fyz.jpg?f=fotoalbum_tile

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Steeffoon schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:05:
Sinds vorige week de Samsung Galaxy S22+ in bezit. Lang bezig geweest met het bestellen van een hoesje en een (glazen) screenprotector. Bang gemaakt door de verschillende reviews van vingerafdrukscanners die niet werken bijvoorbeeld.

Uiteindelijk voor de glazen screenprotector van Ringke gegaan (https://amzn.to/3Nj6CFG). Ik kan hem aanraden. Past precies. Zat de eerste keer, door eigen schuld, niet gelijk goed, maar zonder vuil, stof of andere ellende waar mijn ogen zich niet vanaf kunnen houden, zit ie nu perfect. Na het plaatsen de vingerafdrukscanner ingesteld, en alles zonder problemen. Nu een paar dagen verder ook nog steeds niks mis mee. Alleen zeer kleine randjes zie ik, dat er lucht onder zit. Althans, dat lijkt zo, maar het trekt blijkbaar geen stof aan of dergelijke, dus ik ben tevreden. Daarnaast voordeliger dan andere glazen screenprotectors.

Voor het hoesje had ik de Spigen Liquid Air en de Nillkin Super Frosted Pro Shield besteld. Die Spigen voelde toch wel wat dun en slapper voor het geld van de S22+. Ik heb de Nillkin dus gekozen; en die is perfect. Ligt erg lekker in de hand.

[Afbeelding][Afbeelding]
Problemen doen zoch ook vooral voor bij de ultra omwille van het gebogen scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:36

Steeffoon

Smartphone-nerd

izzet3838 schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:30:
[...]

Problemen doen zoch ook vooral voor bij de ultra omwille van het gebogen scherm.
Op internet waren veel berichten ook te vinden over het niet-Ultra model met betrekking tot de screenprotector, dus vandaar de argwaan :9

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
kyunikeon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:13:
[...]

Ik heb mijn Whitestone Dome 25 februari aangebracht op de S22+. Ik merk vandaag dat het net voor een hoekje gebarsten is, gewoon uit het niets.. Bijzonder..
Ik heb exact hetzelfde, echt geen idee hoe het kan, is niet gevallen o.i.d.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste