Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:25

DON PAPA

Tweaker-fan

Aangezien Pitaka nog steeds de nieuwe S22 Ultra cover niet op voorraad had, heb ik maar voor een andere combinatie gekozen, en dat bevalt tot nu toe prima. Hoesje van Ali (6,7 inch) gehaald en cover van Amazon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrC4oRLxS8-AtkQwIerFUMK5t4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tN3hW57l8ya3zeYoGLlrs3o8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJFGSlcNLSVOGmyCzulT8UkCaPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGIjSteW9rl6xdjvsYnkthVC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmUzN6_g5y8mypeax1XQtysWpBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jaDLXMNh9WLrIRQlana20Zxj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I71NCyfX-Hie_MfoZ1q4M6FVAqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i56wDKMI7LQFSG1LVHSGSfea.jpg?f=fotoalbum_large

Screenprotector heb ik er niet opzitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Inmiddels heb ik nu ook de nieuwe versie van de Pitaka cover voor de S22 Ultra binnen gekregen, weer zeer goeie kwaliteit en perfecte pasvorm 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFomLxpjWtCkRUS7W6DbJqQWqjY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yAQp6O5X2JnuQSwVEjqs7zkN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 10-09-2022 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 23:23
DON PAPA schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:29:
Inmiddels heb ik nu ook de nieuwe versie van de Pitaka cover voor de S22 Ultra binnen gekregen, weer zeer goeie kwaliteit en perfecte pasvorm 😀

[Afbeelding]
Bevalt de Pitaka beter dan de Timecat? Ik heb de laatstgenoemde als dagelijks hoesje, maar vind de randen nogal scherp afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

BizzieBis schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:02:
[...]
Bevalt de Pitaka beter dan de Timecat? Ik heb de laatstgenoemde als dagelijks hoesje, maar vind de randen nogal scherp afgewerkt.
Bij de Timecat zijn de randen aan de onder en bovenkant wat langer, waardoor ze wat meer boven het scherm uitsteken. En ze zijn inderdaad ook wat scherper, bij de Pitaka zijn ze meer afgerond. Maar het grootste voordeel voor mij zelf is dat hij weer op mijn Pitaka autolader past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 15-06 23:23
@DON PAPA Klinkt interessant. Waar heb je hem gekocht? Ik zie nergens een case voorbij komen die lijkt op die van jou qua camera cutt-out. Ook niet op de pikata website (tenzij de plaatjes niet up-to-date zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

@BizzieBis Klopt de foto's zijn wat verwarrend op de pitaka website, maar als je de "New S22 Ultra (6,8)" besteld, dan krijg je degene als op de foto in mijn vorige bericht. Als je die ook aanklikt op de website, dan krijg je wel de juiste foto's te zien zie ik net, maar ik zie ook dat hij nu alweer is uitverkocht 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ouzDny8H771EZH144YaAVyjcV-Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PYHAIQVZK7BwIYEiLhneQ5fp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door DON PAPA op 12-09-2022 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 08:23
Heeft er iemand hier ervaring met een hoesje voor de S22 (niet + of Ultra) met een slider voor de camera? Ik wil erg zuinig zijn op mijn camera's als de telefoon binnen is, maar weet niet of zoiets echt fijn werkt.

Anders had ik https://www.gsmpunt.nl/ho...g-galaxy-s22-hoesje-zwart op het oog, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:59
g0ulash schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:10:
Heeft er iemand hier ervaring met een hoesje voor de S22 (niet + of Ultra) met een slider voor de camera? Ik wil erg zuinig zijn op mijn camera's als de telefoon binnen is, maar weet niet of zoiets echt fijn werkt.

Anders had ik https://www.gsmpunt.nl/ho...g-galaxy-s22-hoesje-zwart op het oog, iemand daar ervaring mee?
Nilkin heeft van die hoesjes(op ali) schoonbroer had er een gekocht voor de xiaomi 12 pro maar vond het niks, het is heel bulky en dan moet je iedere keer na het openen van je camera je lens cover ook nog open doen...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0ulash
  • Laatst online: 29-05 08:23
izzet3838 schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:06:
[...]

Nilkin heeft van die hoesjes(op ali) schoonbroer had er een gekocht voor de xiaomi 12 pro maar vond het niks, het is heel bulky en dan moet je iedere keer na het openen van je camera je lens cover ook nog open doen...
Zoiets dacht ik zelf ook al. De enige reden waarom ik erover zou twijfelen is omdat ik bang ben dat de lens beschadigd raakt, maar ik heb geen idee hoe sterk dat glas is wat er tegenwoordig voor zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisserC
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-06 21:46
Hoi, ik heb 3.5 jaren mijn S10 gehad en helaas was hij van de een op de andere nacht overleden. Ik had altijd een Thin Fit case van Alixpress. Ideaal voor mij. Zo min mogelijk case, goed in de hand en je zag bijna niks van de case doordat de S10 een gebogen rand had en de case dus aan de zijkanten niet doorliep tot voorbij het scherm.

Nu zoek ik een gelijksoortig hoesje voor de S22. Ook eentje die niet aan de zijkanten doorloopt tot het scherm en het liefst de knoppen vrij van case.

Iemand toevallig die mij hier aan kan helpen? Ik kan niks vinden.

Anoniem: 499527

Dit weekend komt mijn S22 Ultra binnen en die wil ik natuurlijk goed beschermen.
Ik ben niet kapot van het ontwerp van de apart uitstekende camera lenzen, dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de ESR beschermingskapjes?
Van wat ik uit de review in het filmpje begrijp en de reacties op Amazon is er geen sprake van verlies in opnamekwaliteit.

Ten tweede; weet iemand of een glazen screenprotector (AM, Whitestone of Mowei) te combineren is met een hoesje wat ook de randen goed beschermt. Zoals bijvoorbeeld de Otterbox Defender of de Supcase Unicorn Beetle Pro.

Tot slot; wat is een goede USB-C naar 3.5mm adapter? Is het beter om die van Samsung zelf te gebruiken, of maakt het niet uit welk merk je gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Amazon.com heeft hem wel, maar is niet handig met leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:41

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:29
Ik gebruik op mijn Galaxy S22 Ultra de Otterbox Symmetry hoesje in transparante/doorzichtige versie. Deze biedt naast dat van Samsung bescherming tegen valbescherming en is getest. De Otterbox is een heel bekend merk en maken goede producten. Ik kon ook kiezen voor een Samsung hoesje, maar ik ben zoals altijd sinds mijn Galaxy S6 Edge Plus voor de Otterbox Symmetry gegaan.

Ik heb vandaag nog eentje besteld voor resever hoesje. Mocht deze hoesje kapot gaan heb ik er nog eentje.

[ Voor 5% gewijzigd door Van der Berg op 21-09-2022 13:07 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• Vincent91
Van der Berg schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:31:
[...]

Ik gebruik op mijn Galaxy S22 Ultra de Otterbox Symmetry hoesje in transparante/doorzichtige versie. Deze biedt naast dat van Samsung bescherming tegen valbescherming en is getest. De Otterbox is een heel bekend merk en maken goede producten. Ik kon ook kiezen voor een Samsung hoesje, maar ik ben zoals altijd sinds mijn Galaxy S6 Edge Plus voor de Otterbox Symmetry gegaan.

Ik heb vandaag nog eentje besteld voor resever hoesje. Mocht deze hoesje kapot gaan heb ik er nog eentje.
Ik lees op diverse sites dat er veel problemen zijn met deze ivm de s-pen

Deze word ook vaak terug geretourneerd

https://www.otterbox.ie/e...-case-black/77-86493.html

Ik hou het bij de originele cases van Samsung

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:29
Vincent91 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:21:
[...]

Ik lees op diverse sites dat er veel problemen zijn met deze ivm de s-pen

Deze word ook vaak terug geretourneerd

https://www.otterbox.ie/e...-case-black/77-86493.html

Ik hou het bij de originele cases van Samsung
Kan je link verwijzen waar veel problemen mee zijn? Hier helemaal geen problemen in combinatie met mijn s-pen en pas gewoon erin. Otterbox heeft daar een vakje voor gemaakt

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Van der Berg schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:29:
[...]

Kan je link verwijzen waar veel problemen mee zijn? Hier helemaal geen problemen in combinatie met mijn s-pen en pas gewoon erin. Otterbox heeft daar een vakje voor gemaakt
Op de site van Amazon

https://www.amazon.nl/Str...+otter%2Caps%2C117&sr=8-3

Do not use with S22 Ultra!!!
Beoordeeld in het Verenigd Koninkrijk op 13 april 2022
OtterBox is a reputable company which sells very good phone cases. However this phone case IS NOT compatible with the S22 Ultra. The problem is with the magnetic catch. The magnetic catch affects the internal compass of the phone phone and also creates dead spots in the screen when using the S Pen!!! I noticed the problem and thought it was a glitch with the phone once I removed the case everything went back to normal. I have contacted Samsung technical department and they have told me to discontinue using this phone case as it will cause damage to the phone. Do not use this case!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Vincent91 op 21-09-2022 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ik heb deze nu aangekocht voor mn s22 ultra

hopelijk is het de moeite waard

https://www.amazon.nl/gp/...f=ppx_pt2_dt_b_prod_image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:52
IHeb nu een Spigen Liquid Crystal case om me S22 is al behoorlijk geel,
Welke transparante case raden jullie mij aan die niet geel wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Albert020 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:45:
IHeb nu een Spigen Liquid Crystal case om me S22 is al behoorlijk geel,
Welke transparante case raden jullie mij aan die niet geel wordt ?
Bestaat volgens mij nog niet.
Gewoon alle 6 maand een nieuwe halen.
Zelf heb ik een carbon cover(had hier ooit de link geplaatst).
Is flinterdun, hard en mooi(zal niet veel beschermen maar ben er blij mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
izzet3838 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:41:
[...]

Bestaat volgens mij nog niet.
Gewoon alle 6 maand een nieuwe halen.
Zelf heb ik een carbon cover(had hier ooit de link geplaatst).
Is flinterdun, hard en mooi(zal niet veel beschermen maar ben er blij mee).
Wil wel een beetje grip hebben, denk idd aan een nieuwe kopen ;)

• izzet3838
Albert020 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 23:03:
[...]

Wil wel een beetje grip hebben, denk idd aan een nieuwe kopen ;)
De carbon cover heeft best goede grip hoor ivm de telefoon kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Laatst online: 23-01 21:03
Iemand een goede transaparant case? Ik had die van Samsung zelf. Maar de randen bleven toch ietsje uitsteken. Telefoon is gevallen vorige week en jaar hoor net daar scherm kapot.. Nu dus in de reparatie.. En ik op zoek naar een beter hoesje ;-) Wel een transparante en niet een bookcase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
pauki schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:27:
Iemand een goede transaparant case? Ik had die van Samsung zelf. Maar de randen bleven toch ietsje uitsteken. Telefoon is gevallen vorige week en jaar hoor net daar scherm kapot.. Nu dus in de reparatie.. En ik op zoek naar een beter hoesje ;-) Wel een transparante en niet een bookcase.
Die van Spigen zijn normaal best goed, je hebt keuze uit dikkere en dunnere versies normaal, Best amazon checken(ook DE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:25
Binnenkort komt mijn S22 ultra binnen zoek nu alleen nog goede screen protactor voor scherm en ook voor de camera's welke rade jullie aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
ppatrick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:04:
Binnenkort komt mijn S22 ultra binnen zoek nu alleen nog goede screen protactor voor scherm en ook voor de camera's welke rade jullie aan?
camera protector verlaagt kwaliteit van foto's, je kunt wel zo'n hoesje met klepje kopen(bv nilkin).
Screen protector zul je of wel een uv moeten kopen ofwel een plastieke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Laatst online: 15:25
izzet3838 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

camera protector verlaagt kwaliteit van foto's, je kunt wel zo'n hoesje met klepje kopen(bv nilkin).
Screen protector zul je of wel een uv moeten kopen ofwel een plastieke.
Voor hoesje wil ik eigenlijk gaan voor de Origineel Samsung S22 Ultra Hoesje Smart Clear View Cover. Is een protector voor de camera's nodig of valt dit wel mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
ppatrick schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:42:
[...]

Voor hoesje wil ik eigenlijk gaan voor de Origineel Samsung S22 Ultra Hoesje Smart Clear View Cover. Is een protector voor de camera's nodig of valt dit wel mee?
Ik zou het zonder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47
Heb dit originele Samsung hoesje gekocht, maar de lijmnaden laten los.Slecht product, maar nu stelt Bol.com dat dit na 6 maanden onder gebruiksschade valt (25% coulance) terwijl dit hoesje veel langer moet meegaan. Ze proberen onder de garantie uit te komen. Wat kan ik nog doen?

https://www.bol.com/nl/nl...vy/9300000070566460/?s2a=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
Ik ben opzoek naar een ultra dun siliconen hoesje voor mijn S22. Iemand tips?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:28
arjandijk162 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:38:
Heb dit originele Samsung hoesje gekocht, maar de lijmnaden laten los.Slecht product, maar nu stelt Bol.com dat dit na 6 maanden onder gebruiksschade valt (25% coulance) terwijl dit hoesje veel langer moet meegaan. Ze proberen onder de garantie uit te komen. Wat kan ik nog doen?

https://www.bol.com/nl/nl...vy/9300000070566460/?s2a=
Erg slecht van Bol, dit. Je hebt gewoon zowel wettelijke garantie als fabrieksgarantie. Ik weet natuurlijk niet hoe je bent omgegaan met je hoesje, maar loslatende lijm binnen een jaar valt volgens mij toch echt niet onder gebruiksschade of slijtage.
Je kunt eventueel ook nog bij Samsung zelf een garantieaanvraag indienen. Ook op accessoires geeft Samsung 2 jaar garantie.
En verder met je voeten stemmen: niet meer bij Bol.com kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06 14:37
Ook wel een geschikte aanbiedingen volgens mij
Samsung 25W snellader EP-TA800 USB-C (met kabel
€9,62

https://www.amazon.nl/dp/B07TV8N1HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
gerthallink schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:52:
Ook wel een geschikte aanbiedingen volgens mij
Samsung 25W snellader EP-TA800 USB-C (met kabel
€9,62

https://www.amazon.nl/dp/B07TV8N1HR
Let op de reviews zijn niet goed! Wisselende kwaliteit en levering zonder/met kabel is beide mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:31
pebbie schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:40:
Ik heb vd S22Ultra de Spigen Liquid Crystal Transparant in combi met de Ringke Universele Multi Card Houder. Hoesje sluit goed aan, pashouder erbij en tevens standaard en makkelijk in de hand te houden met standaard aan achterkant. Telefoon blijft zijn elegantie goed houden vind ik. Je kunt twijfels hebben over een doorzichtige case met zwarte cardhouder maar ik stoor me hier persoonlijk niet aan. [Afbeelding]
Je hebt mij hierdoor een prima idee aan de hand gedaan, alleen de Ringke card holder is overal uitverkocht.
Heb jij nog een tip waar deze te koop is?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Nee dat zou ik niet weten. Misschien even een mailtje sturen naar de leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:11
Iemand nog tips voor een S22+ hoesje? Liefst alleen achterkant, geen flip case, dun/low profile en hard.
Dus geen bulky hoes met kaarthouder o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:12
Hapkoek schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:04:
Iemand nog tips voor een S22+ hoesje? Liefst alleen achterkant, geen flip case, dun/low profile en hard.
Niets spannends: Spigen Thin Fit Case

https://www.amazon.nl/dp/B09JFGR124/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Laatst online: 13:11
Precies wat ik zoek, super.
Thanks!

[ Voor 7% gewijzigd door Hapkoek op 03-11-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hapkoek schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:20:
[...]

Precies wat ik zoek, super.
Thanks!
Is deze niet gigantisch slippery ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Samsung Leather case. Dun, en niet slippery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:12
Albert020 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:32:
[...]

Is deze niet gigantisch slippery ?
Hij is significant minder slippery dan zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:54

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb sinds mei deze van Nillkin, topding en veel grip.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Ik gebruik momenteel het orginele hoesje van Samsung

https://www.samsung.com/u...ver-black-ef-ns908pbegus/

Ik zie op sommige sites dat de leds meer energie verbruiken dan een gewoon hoesje, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Vincent91 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:34:

Ik zie op sommige sites dat de leds meer energie verbruiken dan een gewoon hoesje, klopt dit?
Hoe bedoel je, gewoon hoesje? Hoesjes hebben meestal geen leds, dus een hoesje met leds zal gegarandeerd wat verbruiken ja... Hoeveel, geen idee 🤷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
dragon2 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:41:
[...]

Hoe bedoel je, gewoon hoesje? Hoesjes hebben meestal geen leds, dus een hoesje met leds zal gegarandeerd wat verbruiken ja... Hoeveel, geen idee 🤷
Door wat worden die leds aangedreven?

Op de site van Coolblue staat er dat door de leds de batterij minder mee gaat dus daarmee de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb sinds Mei een Spigen Liquid Crystal, deze is al behoorlijk geel aan het worden !
Nu een Spigen Ultra Hybrid transparant besteld, als het goed is wordt deze niet geel ;)

[ Voor 255% gewijzigd door Albert020 op 21-11-2022 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 21:02
Er zijn veel goede aanbiedingen in de webshop van Samsung op het moment.
Kijk even hier op Pepper voor uitleg en code. Ik heb net de volgende dingen besteld:

Galaxy S22 Ultra Silicone Cover with Strap
EF-GS908TNEGWW van € 20,-
voor € 14,-

en de

45W Power Adapter
EP-T4510XBEGEU van 30,-
voor € 22,05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:14

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Na 4 jaar iPhone heb ik nu weer een Android! Een S22. Ik heb het toestel sinds woensdag in gebruik en het bevalt prima.

Nu had ik op mijn iPhone een Clearplex screenprotector. Hier was ik erg tevreden over, dus het liefst heb ik op de S22 ook weer een Clearplex protector. Nu vraag ik me af of dit goed gaat met de vingerafdruk scanner.
Zijn er mensen met goede ervaring met een Clearplex protector op een S22?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
momenteel heb ik deze hoes gekocht en ben er content van

geen magneet die de s-pen verstoord

ringske is toch een bekend en vertrouwbaar merk ?

https://www.gsmpunt.nl/ho...xy-s22-ultra-hoesje-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Vincent91 schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:03:
[...]

Door wat worden die leds aangedreven?

Op de site van Coolblue staat er dat door de leds de batterij minder mee gaat dus daarmee de vraag
Het scherm, lol. In dat hoesje zitten geen lichtjes. Een deel van je scherm staat aan om dat effect te creëren. Het is een AMOLED scherm dus het gaat ook echt maar om een klein deel van het scherm. Of je dat echt gaat merken qua accuduur weet ik niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Vincent91 schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:34:

Uiteraard zal de Smart led view cover iets meer batterij gebruiken. De leds maken (via een kabeltje van de achterkant naar voren) gebruik van de power-share functionaliteit op de achterkant, net zoals de led back covers voor de eerdere Samsungs. Zoals deze. Bij vorige modellen hadden die wel meer en grotere leds, en die verbruikten inderdaad heel wat batterij.
In de post hierboven wordt gesproken over de Smart CLEAR view cover, die gebruikt inderdaad een deel van het scherm om informatie te tonen. Of dat meer of minder batterij gebruikt dan jouw Smart LED view cover weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Von Henkel schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:24:
[...]

De Spigen Liquid Crystal en de Caseology Parallax beide getest en deze gaan terug.
De Caseology vond ik wat zwak rond de randen en had meer een leger groene kleur.
De Liquid Crystal zag je ook de randen van het toestel en die zijn groen verchroomd en dit wist ik niet.(spuug lelijk)
Beide hoesjes zijn ook niet vlak aan de achterzijde waardoor het toestel een beetje wiebelt als je hem neerlegt.(verhoging rond het camera eiland)

Vandaag is de Spigen Neo Hybrid binnen gekomen en het toestel ligt vlak als hem neerlegt.
De versteviging rond de randen is ook vele malen beter door de extra ring om het toestel heen. ;)
Dit hoesje beveiligd je telefoon ook beter dan de andere 2.
Hi @Von Henkel , bevalt de neo hybrid nog goed? Mijn oog is op die case gevallen. Ik vroeg me af of er met deze case ook nog een tempered glass screen protector op past. Heb je daar ervaring mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-06 01:28
Duci schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:36:
[...]

Hi @Von Henkel , bevalt de neo hybrid nog goed? Mijn oog is op die case gevallen. Ik vroeg me af of er met deze case ook nog een tempered glass screen protector op past. Heb je daar ervaring mee?

Alvast bedankt!
Mijn keuze voor de neo hybrid is omdat je van het camera eiland aan de achterzijde geen last hebt en deze vlak op tafel ligt.
Hij zorgt ook dat de zijkanten goed beschermt zijn en door de verhoging ook het glas beschermt.
Zelf heb ik het nog nooit nodig gevonden tempered glass erop te doen.
Zelfs mijn note 9 wat ik hiervoor had heeft de Neo Hybrid goede diensten bewezen en ook daar bleef mijn scherm krasvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duci
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Von Henkel schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:58:
[...]

Mijn keuze voor de neo hybrid is omdat je van het camera eiland aan de achterzijde geen last hebt en deze vlak op tafel ligt.
Hij zorgt ook dat de zijkanten goed beschermt zijn en door de verhoging ook het glas beschermt.
Zelf heb ik het nog nooit nodig gevonden tempered glass erop te doen.
Zelfs mijn note 9 wat ik hiervoor had heeft de Neo Hybrid goede diensten bewezen en ook daar bleef mijn scherm krasvrij.
Dank voor je snelle reactie! Ik ga nog ff in de reviews graven of iemand weet of er nog tempered glass bij kan. Snap je beredenatie helemaal, sterker nog, op mijn Poco F1 heb ik ook geen tempered glass om dezelfde reden. Maar heb inmiddels een dochtertje die er nog wel eens aan zou kunnen komen, en met een apparaat in deze prijsklasse wil ik wat extra zekerheid inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb even gezocht in dit topic maar kon niks vinden over een skin op de achterkant van mijn supergladde s22, hiervoor een S9 en een iPhone se gebruikt maar die waren en stuk 'plakkeriger'
Nu voor tijdelijk maar een gewoon stuk plakband er op geplakt maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Iemand een goede tip voor mij, prijs is niet heel interessant.

[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 21-11-2022 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Laatst online: 13:31
Ernemmer schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:21:
Ik heb even gezocht in dit topic maar kon niks vinden over een skin op de achterkant van mijn supergladde s22, hiervoor een S9 en een iPhone se gebruikt maar die waren en stuk 'plakkeriger'
Nu voor tijdelijk maar een gewoon stuk plakband er op geplakt maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Iemand een goede tip voor mij, prijs is niet heel interessant.
Misschien even kijken naar DBrand?

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:18
Ik weet niet zeker of dit in dit topic thuis hoort, maar het gaat om de Galaxy Buds 2 Pro wat een accessoire is van de S22, al past het ook binnen andere topics.

Ik heb 28 oktober een S22 aangeschaft bij een deelnemende webshop en 29 oktober meteen aangemeld voor de promotie (deze) die toen nog liep, namelijk gratis Samsung Galaxy Buds 2 Pro bij aanschaf van een S22-serie telefoon. Meteen een bevestiging gekregen van de aanmelding. Tot op heden heb ik echter geen goedkeuring noch een mail voor aanvullende info gehad. Blijkbaar is deze promotie erg succesvol.

Zijn er meer mensen die zich hebben aangemeld (zo ja, wanneer) en nog niets hebben gehoord? Of al wel iets hebben gehoord en kunnen zeggen hoelang het duurde? Zijn er uberhaupt mensen die het setje al ontvangen hebben naar aanleiding van de promotie?

• codegro
  • Laatst online: 06:58
Ik heb begin oktober de S22 aangeschaft en 3 weken later ongeveer de promotie buds binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren de leather case voor mijn S22 binnen gekregen. Wat een mooie case! Dit maakt het toestel helemaal af!
Nu nog hopen dat de accu wat beter wordt, dat is nu echt een drama helaas...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
retlaw schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:32:
Gisteren de leather case voor mijn S22 binnen gekregen. Wat een mooie case! Dit maakt het toestel helemaal af!
Nu nog hopen dat de accu wat beter wordt, dat is nu echt een drama helaas...
Is ie niet erg glad ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

De case is iets gladder dan een silicone case.

Ik kom van een iPhone 11 en daar had ik een spigen case omheen. Op mijn se daarvoor had ik een apple leather case. Daarmee is het te vergelijken.

De s22 leather case maakt het toestel nog mooier vind ik. De maat is ook perfect.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
retlaw schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:43:
Na 4 jaar iPhone heb ik nu weer een Android! Een S22. Ik heb het toestel sinds woensdag in gebruik en het bevalt prima.

Nu had ik op mijn iPhone een Clearplex screenprotector. Hier was ik erg tevreden over, dus het liefst heb ik op de S22 ook weer een Clearplex protector. Nu vraag ik me af of dit goed gaat met de vingerafdruk scanner.
Zijn er mensen met goede ervaring met een Clearplex protector op een S22?
Ik heb vandaag mijn S22 Ultra ontvangen en ben ook erg benieuwd of er mensen zijn die clearplex op hun S22 Ultra hebben en wat hun ervaring hiermee is. The Phone Lab, MediaMarkt en wat kleinere zaken brengen deze screenprotector aan.

Ben ook nieuwsgierig of clearplex goed werkt icm de S pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Laatst online: 11:53
zijn er mensen die ook hun camera voorzien hebben van een bescherming? en dan voor de S22. Ik heb een whitestone dome protector op mijn s22 en ik zag nu ook dat ze bescherming voor de 3 lenzen hebben.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:54

Steeffoon

Smartphone-nerd

harrybeuker schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:48:
zijn er mensen die ook hun camera voorzien hebben van een bescherming? en dan voor de S22. Ik heb een whitestone dome protector op mijn s22 en ik zag nu ook dat ze bescherming voor de 3 lenzen hebben.
Nee, lijkt mij dat dat juist alleen maar negatieve invloed heeft op de camerakwaliteit. Heb het toestel een half jaar (de s22+) en nog geen gekke dingen aan de cameralens kunnen ontdekken. Nog nooit zo'n protector gebruikt ook overigens. Wel voor het scherm zelf, maar dat is een ander verhaal.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Fast Skin van Mediamarkt? Ik heb het vandaag laten zetten op mijn S22+ en in principe is het perfect behalve dat het te klein lijkt. Dit viel mij later pas op, vooral omdat ik het voelde met terug swypen. Ik bedoel trouwens niet dat de protector niet tot aan de rand van de frame zit, er is echt ruimte tussen het einde van de protector en het daadwerkelijke scherm eronder. Ik had eerst een goedkope 9H protector erop zitten, welke wel gewoon het volledige scherm bedekte. Nu weet ik dus niet of dit de norm is bij MM of dat ze een verkeerde protector erop hebben gezet ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
JackDaniel schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:41:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met Fast Skin van Mediamarkt? Ik heb het vandaag laten zetten op mijn S22+ en in principe is het perfect behalve dat het te klein lijkt. Dit viel mij later pas op, vooral omdat ik het voelde met terug swypen. Ik bedoel trouwens niet dat de protector niet tot aan de rand van de frame zit, er is echt ruimte tussen het einde van de protector en het daadwerkelijke scherm eronder. Ik had eerst een goedkope 9H protector erop zitten, welke wel gewoon het volledige scherm bedekte. Nu weet ik dus niet of dit de norm is bij MM of dat ze een verkeerde protector erop hebben gezet ofzo.
Hou je altijd bij dat soort screenprotectors. Ik heb clearplex en heb hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harrybeuker schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:48:
Ik heb niet de lenskapjes, maar ik heb er wel een aluminium kadertje omheen gedaan. Zijn de opstaande randjes net wat beter beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb een S22 aangeschaft en als fervent Galaxygebruiker die zwoer bij de officiële Samsung (Smart view) covers, voornamelijk vanwege het dunne kunststof materiaal, ben ik behoorlijk teleurgesteld dat het raampje van de nieuwe editie nu een gewoon gat is geworden.

Iemand een alternatief voor die book cover zonder faux-leather kitsch, of moet ik maar in de buidel gaan tasten voor de LED versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 18:43
Bij Samsung zijn de originele covers aan 50% en als je er 2 koopt krijg je een tag gratis. Ik heb heb een smart view, een frame cover en een tag voor 33,50€. Aan die prijs koop ik zelfs geen Ali spul :*)
Ik wou eerst voor de led versie gaan maar die kan je niet bedienen (opnemen) zoals vroeger en dan heb ik toch liever het gat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

Ik had voorheen altijd UAG cases, en was voor mijn nieuwe S22 van die gewoonte afgestapt, beetje verleid door een review van deze Poetic case. Bleek dat ik toch teveel gehecht ben aan de UAG eigenschappen.
Iemand nog interesse in een Poetic case, nagenoeg niet gebruikt? Ik heb er dus 1 over.

[ Voor 21% gewijzigd door jubeth op 07-12-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

RandyAmsterdam schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:02:
[...]
Hou je altijd bij dat soort screenprotectors. Ik heb clearplex en heb hetzelfde.
Zijn er nog steeds zo veel mensen die screen-protectors gebruiken/nodig hebben? Ik heb ze nog nooit nodig gehad, en sinds mijn eerste (Motorola of HTC Desire, geloof ik) nog nooit krassen op mijn smartphone-schermen gekregen. Volgens mij is het veel belangrijker om een hoesje te hebben dat verder uitsteekt dan het schermvlak, iets wat ik altijd heb gehad..
Laat 'm best wel eens vallen, maar laatste 5 jaar nooit meer iets door stuk gegaan. Altijd goed beschermende hoesjes gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door jubeth op 07-12-2022 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51
-

[ Voor 99% gewijzigd door Amps op 16-12-2022 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een paar weken een S22. Mooie upgrade op mijn S10e. Ik heb weer een zelfde soort hoesje hierbij genomen, nl. een book case waar ook 3 pasjes in kunnen. Dit vind ik erg handig, omdat ik nooit meer een losse portemonnee mee hoef te nemen. Echter was het scherm van mijn S10e behoorlijk gekrast op de 3 plekken waar de pasjes uitsteken.Ik heb mijn S22 ook even zo gebruikt en wilde eigenlijk geen screen protector erop zetten, omdat dat imo wat stroever swipet en snel lelijk wordt e.d. Maar ik zag al vrij snel een klein krasje ontstaan in het scherm, wat toch wel zonde is.

Ik heb er daarom de screenprotector op gezet die ik erbij kreeg (een tempered glass exemplaar). Op zich bevalt dit prima en ik merk met swipen e.d. dat dit niet anders is dan het originele scherm. Zelfs de vingerafdrukscanner doet het nog redelijk (moet soms iets harder drukken). Echter: na een week zit er al een barst in die screenprotector. Heb hem niet laten vallen oid, dus komt ws. gewoon van ergens tegenaan stoten in mijn broekzak. Ik moet nu dus iets nieuws erop zetten.

Was daarom even benieuwd wat de beste oplossing is? Paar opties:
- Kunststof folie: krast volgens mij nogal snel en voelt wel wat stroever aan en gaat snel lelijk worden. Of valt dit mee? Mijn vrouw heeft iig een S20 met een screenprotector die er standaard op zat (folie) en die zit met net zo'n case helemaal vol met krassen van de pasjes.
- Weer een glasplaatje erop zetten. Maar ook hier lees ik dat soms de vingerafdrukscanner helemaal niet meer werkt? En kennelijk is het nog vrij kwetsbaar. Al las ik dat er ook weer verschillende sterktes te koop zijn (duurder=beter?)
- Bij Mediamarkt oid een een soort folie laten plaatsen dat beter is dan folie die je zelf plaatst? Kan hier niet zoveel over vinden. En of het er ook weer makkelijk af is te krijgen.

Ben benieuwd naar tips. Alternatief is natuurlijk om een ander hoesje te gebruiken waarbij de pasjes niet tegen het scherm aan komen, maar die ben ik nog niet tegengekomen (met plek voor minimaal 3 pasjes).

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 02-01-2023 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Palomar schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:37:
Ik heb sinds een paar weken een S22. Mooie upgrade op mijn S10e. Ik heb weer een zelfde soort hoesje hierbij genomen, nl. een book case waar ook 3 pasjes in kunnen. Dit vind ik erg handig, omdat ik nooit meer een losse portemonnee mee hoef te nemen. Echter was het scherm van mijn S10e behoorlijk gekrast op de 3 plekken waar de pasjes uitsteken.Ik heb mijn S22 ook even zo gebruikt en wilde eigenlijk geen screen protector erop zetten, omdat dat imo wat stroever swipet en snel lelijk wordt e.d. Maar ik zag al vrij snel een klein krasje ontstaan in het scherm, wat toch wel zonde is.

Ik heb er daarom de screenprotector op gezet die ik erbij kreeg (een tempered glass exemplaar). Op zich bevalt dit prima en ik merk met swipen e.d. dat dit niet anders is dan het originele scherm. Zelfs de vingerafdrukscanner doet het nog redelijk (moet soms iets harder drukken). Echter: na een week zit er al een barst in die screenprotector. Heb hem niet laten vallen oid, dus komt ws. gewoon van ergens tegenaan stoten in mijn broekzak. Ik moet nu dus iets nieuws erop zetten.

Was daarom even benieuwd wat de beste oplossing is? Paar opties:
- Kunststof folie: krast volgens mij nogal snel en voelt wel wat stroever aan en gaat snel lelijk worden. Of valt dit mee? Mijn vrouw heeft iig een S20 met een screenprotector die er standaard op zat (folie) en die zit met net zo'n case helemaal vol met krassen van de pasjes.
- Weer een glasplaatje erop zetten. Maar ook hier lees ik dat soms de vingerafdrukscanner helemaal niet meer werkt? En kennelijk is het nog vrij kwetsbaar. Al las ik dat er ook weer verschillende sterktes te koop zijn (duurder=beter?)
- Bij Mediamarkt oid een een soort folie laten plaatsen dat beter is dan folie die je zelf plaatst? Kan hier niet zoveel over vinden. En of het er ook weer makkelijk af is te krijgen.

Ben benieuwd naar tips. Alternatief is natuurlijk om een ander hoesje te gebruiken waarbij de pasjes niet tegen het scherm aan komen, maar die ben ik nog niet tegengekomen (met plek voor minimaal 3 pasjes).
https://www.amazon.de/-/n..._asin_title?ie=UTF8&psc=1
neefje heeft deze en scanner werkt perfect, het probleem doet zich eerder op bij de ultra aangezien die een curved screen heeft.

Wel is het zo dat ook deze sneller zou kunnen breken maar kost ook bijna niks, en heb je er meteen 3, zelf vervang ik de mijne gewoon om de 5 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
izzet3838 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:47:
[...]

neefje heeft deze en scanner werkt perfect, het probleem doet zich eerder op bij de ultra aangezien die een curved screen heeft.

Wel is het zo dat ook deze sneller zou kunnen breken maar kost ook bijna niks, en heb je er meteen 3, zelf vervang ik de mijne gewoon om de 5 maanden.
Thanks, die hou ik in het achterhoofd. Voor die prijs kun je idd prima regelmatig vervangen.

Ik had ondertussen al een setje screenprotectors origineel van samsung besteld. Zijn niet van glas, maar folie volgens mij, maar de reviews waren wel goed. Kan ik direct even vergelijken of er veel verschil zit tussen glas en folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
https://www.coolblue.be/n...15RgGkEAQYASABEgJcxvD_BwE

Momenteel dit hoesje in gebruik

Hoe betrouwbaar is otterbox qua stevigheid?

Op de verpakking staat 5G compatible , wat bedoeld m'n hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:56:
https://www.coolblue.be/n...15RgGkEAQYASABEgJcxvD_BwE

Momenteel dit hoesje in gebruik

Hoe betrouwbaar is otterbox qua stevigheid?

Op de verpakking staat 5G compatible , wat bedoeld m'n hiermee?
Dat ie 5G signaal doorlaat? ;) Lijkt me meer een marketingterm ;)

Ik kwam dat hoesje ook tegen. Ben wel benieuwd hoe die jou bevalt? Passen er idd maar 2 pasjes in, of zit er nog een ruimte achter de flap? En krast deze met de pasjes ook op je scherm? (zie mijn vorige post)?

Ik heb nu een screenprotector van folie, maar er zitten na een paar dagen al behoorljjke krassen op de plek waar de pasjes zitten met mijn huidige hoesje (Rosso).

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 09-01-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[b]Palomar in "[Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires"- Bij Mediamarkt oid een een soort folie laten plaatsen dat beter is dan folie die je zelf plaatst? Kan hier niet zoveel over vinden. En of het er ook weer makkelijk af is te krijgen.
Heb die folie er een keer opgehad maar bleef niet lang mooi (niet op een S22). Volgens mij gebruiken ze ClearPlex: https://thephonelab.nl/cl...ouw-smartphone-en-tablet/

Ik heb er nu gewoon een beschermglas op laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Palomar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:33:
[...]

Ik kwam dat hoesje ook tegen. Ben wel benieuwd hoe die jou bevalt? Passen er idd maar 2 pasjes in, of zit er nog een ruimte achter de flap? En krast deze met de pasjes ook op je scherm? (zie mijn vorige post)?

Ik heb nu een screenprotector van folie, maar er zitten na een paar dagen al behoorljjke krassen op de plek waar de pasjes zitten met mijn huidige hoesje (Rosso).
hij valt wel groot uit maar ziet er enorm stevig uit en dit is wat ik zoek

bij sommige hoesjes met magneet verstoord dit de s-pen maar hier geen last van

er kan maar 1 pasje in maar dit is voor mij geen probleem omdat ik enkel mn bankkaart meepak ,de rest laat ik in mn portemonnee ,hoe meer pasjes hoe dikker de hoes wordt

ik zie wel dat otterbox een bekend en betrouwbaar merk is dus op hoop van zegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:08:
[...]

hij valt wel groot uit maar ziet er enorm stevig uit en dit is wat ik zoek

bij sommige hoesjes met magneet verstoord dit de s-pen maar hier geen last van

er kan maar 1 pasje in maar dit is voor mij geen probleem omdat ik enkel mn bankkaart meepak ,de rest laat ik in mn portemonnee ,hoe meer pasjes hoe dikker de hoes wordt

ik zie wel dat otterbox een bekend en betrouwbaar merk is dus op hoop van zegen :9
ok thanks, 1 pasje is voor mij te weinig. Wil toch iig mijn bankpas en ID-kaart (rijbewijs) bij me hebben, zodat ik altijd zonder portemonnee de deur uit kan. Hou het dan nog wel even bij mn huidige hoesje. Hopelijk kunnen bankpassen en ID-kaart op termijn helemaal digitaal, zodat we van die pasjes af zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
RandyAmsterdam schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:02:
[...]

Beetje een late reactie maar met dat ding van de mediamarkt was er echt dik 1-2mm ruimte aan alle kanten van het daadwerkelijke display. Dat is dus bovenop die paar milimeter die je sowieso altijd vrij houdt dankzij dat 2.5D scherm waar niemand om vraagt.

Ik heb vandaag eindelijk toch dat kut ding eraf gehaald, behalve dat het onnodig klein was kon ik ook gewoon niet meer dealen met het verschrikkelijke plastic gevoel. Waarschijnlijk een van de slechtste plastic screenprotectors die ik ooit heb gehad.

Ik heb er nu tijdelijk een goedkoop 9H protector op gezet (fingerafdrukscanner doet het helaas niet met deze) en deze komt wel gewoon tot aan de rand van het display.

[ Voor 10% gewijzigd door JackDaniel op 10-01-2023 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
izzet3838 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Kreeg deze gisteren binnen en meteen erop gezet. Wel handig dat er een framepje bij zit om de screenprotector recht te kunnen plaatsen. Dat ging probleemloos zonder luchtbelletjes. Voelt verder goed aan. Vingerafdruk ging zoals verwacht iets moeilijker dan voorheen (ook na opnieuw instellen), maar die gebruik ik niet zo vaak, omdat ik ook smartlock en gezichtsherkenning gebruik.
De tijd zal leren hoe snel er een barst in komt ;) Bij mijn vorige glazen protector kwam dat denk ik toen ik een keer met de telefoon in mijn broekzak ergens tegenaan stootte. Op de plek waar de pasjes zitten in mijn wallet case ontstaat dan een drukpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Palomar schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:33:
[...]

ik heb het terug gestuurd

formaat was te groot en de magneet in de flip verstoorde de s-pen

op amazon zijn er nog die het terug gestuurd hebben vanwege de magneer storing

na lang zoeken heb ik nu deze

https://www.bol.com/be/nl...xMhw.2_37.40.ProductImage

deze is stuk aangenamer en je kan ze ook gebruiken als back cover wat handig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-06 20:12
jubeth schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:01:
[...]

Zijn er nog steeds zo veel mensen die screen-protectors gebruiken/nodig hebben? Ik heb ze nog nooit nodig gehad, en sinds mijn eerste (Motorola of HTC Desire, geloof ik) nog nooit krassen op mijn smartphone-schermen gekregen. Volgens mij is het veel belangrijker om een hoesje te hebben dat verder uitsteekt dan het schermvlak, iets wat ik altijd heb gehad..
Laat 'm best wel eens vallen, maar laatste 5 jaar nooit meer iets door stuk gegaan. Altijd goed beschermende hoesjes gebruikt.
Misschien als je op een kantoor werkt of een zittend beroep doet dat je het niet nodig hebt. Ik neem het risico niet een enkel klein krasje zou ik me dood aan ergeren. Vervang regelmatig screen protectors omdat er een kras op zit.

Waarom zou je het niet doen ? Kost haast niets en je merkt zowat niet dat het erop zit en bied toch extra bescherming.
GaHard schreef op maandag 30 januari 2023 @ 01:27:
Heb de S22+ met het officiële samsung silliconen hoesje maar ben daar niet echt tevreden over. Aan de onderkant is het niet stevig genoeg rond de USB-C poort en speaker waardoor het het hoesje niet lekker blijft zitten rond het hoekje van de telefoon rechts onderin. Hij schuift er steeds wat vanaf waardoor de lip ook niet meer uitsteekt maar gelijk of net onder mijn glazen screenprotector komt.

Heb daarom nu de spigen liquid air case besteld. Vond die neo hybrid ook wel nice maar die was uitverkocht helaas. Eens zien hoe deze bevalt straks.
@-ET-

Spigen liquid air case is binnen en is echt veel beter dan de samsung silliconen case. Hogere lip rondom, stevig rondom de usb en speaker poort onderin en zit goed om de telefoon. Knoppen voelen ook goed aan, ben er tevreden mee. Heb ook de spigen lens protectors erbij genomen omdat het wel een een groot gat is voor de lensen vergeleken met de samsung silliconen case.

[ Voor 41% gewijzigd door GaHard op 31-01-2023 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-06 21:05

-ET-

Phone Home

GaHard schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 01:13:

@-ET-

Spigen liquid air case is binnen en is echt veel beter dan de samsung silliconen case. Hogere lip rondom, stevig rondom de usb en speaker poort onderin en zit goed om de telefoon. Knoppen voelen ook goed aan, ben er tevreden mee. Heb ook de spigen lens protectors erbij genomen omdat het wel een een groot gat is voor de lensen vergeleken met de samsung silliconen case.
Dank je wel voor je reactie. Ik heb hem voor mijn s22 nu ook besteld. Komt morgen binnen. Ben benieuwd of hij mij ook bevalt.

[edit]
de mijne is ook binnen. Wat een verschil! ik kan nu gewoon de knopjes netjes en makkelijk indrukken. Wat mij betreft een echte aanrader.

[ Voor 10% gewijzigd door -ET- op 01-02-2023 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Laatst online: 06:58
Op m'n Oneplus 8 pro had ik de pitaka cover. Deze nu ook voor de S22 gekocht. Is toch wel in mijn ogen een van de beste en mooiste covers. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

https://www.ipitaka.com/p...-2-for-samsung-galaxy-s22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50

Oekol

waka waka hey hey

https://www.smartphonehoe...axy-s22/screenprotectors/

Vrijwel bij alle protectors staat dat de vingerafdruk niet meer doet. Zelfs bij de officiële van Samsung, maar daar staat wel in de reviews bij iemand dat die 't wel doet...

Hoe kom je er dan wel achter bij welke die wel of niet werkt behalve reviews lezen? Is een goeie vuistregel dat glas een no-go is met vingerafdruk en folie wel doet?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-06 12:23
Ik heb de originele van Samsung nu en de vingerafdruk scanner doet het zonder problemen. Dat was met de Whitestone Dome wel anders.

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Mijn ervaring is vooral met de glazen screen protectors dat de vingerafdrukscanner wat moeizamer gaat. De moet soms wat harder drukken of het meerdere keren proberen. Ik gebruik overigens de screen protector van Amazon uit mijn post van 12 januari en die bevalt prima.

Bij de originele van Samsung werkte de scanner wel beter, maar die is van plastic en was al snel erg bekrast.

[ Voor 17% gewijzigd door Palomar op 07-03-2023 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik gebruik tot nu toe en book case (met magnetisch uitneembare telefoonhoes ivm autohouder) voor mijn S22 waar pasjes in kunnen (2 pinpassen en rijbewijs). Omdat ik sinds kort Google Wallet gebruik heb ik die pinpassen waarschijnlijk niet meer nodig. Rijbewijs (/ID-kaart) moet ik nog wel bij me hebben. Ik was daarom op zoek naar een wat slanker hoesje met ruimte voor 1 pasje. Het moet echter geen bookcover oid zijn, want dat past niet in mijn autohouder. Ik kom uit op deze: https://www.smartphonehoe...ung-galaxy-s22-zwart.html

Weet iemand of zo'n hoesje met pasje erin nog werkt met draadloos opladen? Het staat wel bij de omschrijving op die site, maar dat klopt niet altijd goed weet ik helaas uit ervaring...

Andere oplossingen met ruimte voor 1 pasje, waarbij de telefoon nog in een Brodit autohouder past én draadloos kan opladen zijn ook welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:50
Zit er geen chip in je rijbewijs die het contactloos betalen verhindert? Want dan heeft zo'n hoesje weinig nut.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FootOfWrath
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2024
Weet *iemand* een gehart glas dat het vingerafdrukscanner werken laat? Of is het eigenlijk niet mogelijk?
🤔
Op een S22 Ultra precies.

[ Voor 10% gewijzigd door FootOfWrath op 06-04-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paco_Picopiedra
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik hoop dat iemand me hier wat op weg kan helpen met een probleem waar ik al lang een oplossing voor zoek. Ik gebruik een Samsung USB-C to 3.5mm Headphone Jack Adapter om met met standaard Samsung in-ear oortjes naar podcasts of de radio te luisteren. Bij podcast heb ik dan last van frequente micro stiltes. Om de paar zinnen valt er een woord weg. Dit probleem heb ik bij gebruik van Pocket Casts maar ook Spotify. Dit heb ik niet als ik met dezelfde oortjes naar de radioapp luister.

Het ligt alvast niet aan een slecht contact maar waaraan dan wel?

PS: ik gebruik meestal bluetooth oortjes maar wil graag kunnen terugvallen op de klassieke oortjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:07
Heeft er iemand nog een hoesje gevonden dat daadwerkelijk werkt met MagSafe laders? Mijn vrouw heeft nu een S22, maar helaas is het huidige doorzichtige hoesje (dat je in veel varianten/kleuren op Bol en Amazon vindt) niet sterk genoeg om in de autolader te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-05 11:10
Hallo

Ik zoek een goede screenprotector (gehard glas) voor mijn Samsung s22 Ultra, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb vandaag de 45W EP T4510 samsung lader ontvangen, gisteren besteld via Bol.com voor 28€ incl.verzenden.
Mijn 25w samsung lader heeft bijna 1.5 uur nodig om mijn S24 ultra van 1% naar 100% te laden.
Zo vlug als mijn telefoon leeg is ga ik een vergelijkings meting doen met beide laders.
De 45w lader is duidelijk veel zwaarder als de oude 25w laderAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AG4XuskPUeAE9Q69fN4npy340MQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nD1fJ85Nd6DngjV97iQBPBEn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fv_A1ayyKF23GhoPMhvFQcEOWrY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6rCrwgcTiUxnR6FGH4jRDAqM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lt_TRZ1B0dHtj8yHXGOJ0qwC6MY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1AfLgsgoRIvnsBSrLEiEbzFK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXJs0nFhJOphq5XRkV3pP7OQr1M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sVAOdocGq4zgjg0wAL4KaiRI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9f8GF5d6Ra7diNdj7c3wyQYrvbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZgebrJCafaJNKgMfIgWAQS5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3LWnJVuzXQnf5OKIACDpaSEzOww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7Nbdxb3zQrKiat9Hv83qjzw.jpg?f=fotoalbum_large. Ook de 5A laadkabel is een stuk dikker dan de bij het toestel geleverde dunne kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernie4444
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-05 13:28
Heb ik gewoon bij Ali besteld voor paar euro en dikke prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thei
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-09-2024
De lader laadt 1uur plus 16 minuten van 1% naar 100%.
De 25w lader doet er 12 minuten langer over.
De lader gaat retour want ik twijfel over de originaliteit ivm een steepjescode sticker die naar Shein verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:56
Bij nader inzien is mijn telefoon hoesje nog goed.
Ik merk dat die usb c stof kapjes niet goed werken. Weten jullie iets hoe je de usb c poort dan schoon houd?

[ Voor 75% gewijzigd door WhiteHwk op 03-10-2024 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dillpickle
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-06 16:24
Ik heb een S22 Powerbank Case te koop. Maar enkele keren gebruikt, omdat ik kort daarna mijn S22 heb verkocht. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken. 4700mAh

Vraagprijs is €25,-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dBBqNUEcIH62fXfSWYdAbak9MM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UYx55TFJAZOGEWJxOLk0k1Sq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CemhdvLH5BidbvP65WZb9UFQEGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dYqAO2PR5AoFB73cw3lxZbL9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Upv1_Qz5Rim8uu57i7uNMSbSLs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bdYDb4yVvWPO7rowTsGc5wSn.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste