Ik heb sinds een paar weken een S22. Mooie upgrade op mijn S10e. Ik heb weer een zelfde soort hoesje hierbij genomen, nl. een book case waar ook 3 pasjes in kunnen. Dit vind ik erg handig, omdat ik nooit meer een losse portemonnee mee hoef te nemen. Echter was het scherm van mijn S10e behoorlijk gekrast op de 3 plekken waar de pasjes uitsteken.Ik heb mijn S22 ook even zo gebruikt en wilde eigenlijk geen screen protector erop zetten, omdat dat imo wat stroever swipet en snel lelijk wordt e.d. Maar ik zag al vrij snel een klein krasje ontstaan in het scherm, wat toch wel zonde is.
Ik heb er daarom de screenprotector op gezet die ik erbij kreeg (een tempered glass exemplaar). Op zich bevalt dit prima en ik merk met swipen e.d. dat dit niet anders is dan het originele scherm. Zelfs de vingerafdrukscanner doet het nog redelijk (moet soms iets harder drukken). Echter: na een week zit er al een barst in die screenprotector. Heb hem niet laten vallen oid, dus komt ws. gewoon van ergens tegenaan stoten in mijn broekzak. Ik moet nu dus iets nieuws erop zetten.
Was daarom even benieuwd wat de beste oplossing is? Paar opties:
- Kunststof folie: krast volgens mij nogal snel en voelt wel wat stroever aan en gaat snel lelijk worden. Of valt dit mee? Mijn vrouw heeft iig een S20 met een screenprotector die er standaard op zat (folie) en die zit met net zo'n case helemaal vol met krassen van de pasjes.
- Weer een glasplaatje erop zetten. Maar ook hier lees ik dat soms de vingerafdrukscanner helemaal niet meer werkt? En kennelijk is het nog vrij kwetsbaar. Al las ik dat er ook weer verschillende sterktes te koop zijn (duurder=beter?)
- Bij Mediamarkt oid een een soort folie laten plaatsen dat beter is dan folie die je zelf plaatst? Kan hier niet zoveel over vinden. En of het er ook weer makkelijk af is te krijgen.
Ben benieuwd naar tips. Alternatief is natuurlijk om een ander hoesje te gebruiken waarbij de pasjes niet tegen het scherm aan komen, maar die ben ik nog niet tegengekomen (met plek voor minimaal 3 pasjes).
[
Voor 3% gewijzigd door
Palomar op 02-01-2023 09:39
]