Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:18
Eergisteren heb ik de Legion Phone Duel 65W AC Adapter - EU lader besteld. Gisteren werd deze al bezorgd. Gelijk getest met mijn Ultra snelladen werkt perfect met deze lader.

https://www.lenovo.com/nl...C-Adapter-EU/p/PG38C03423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1271350

Hoe gaat op een (s22) telefoon tegen een 135W (dell) lader. Is dat een potentieel risico of is dat prima om te gebruiken. (daarvan heb ik hier een doos liggen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:42
Anoniem: 1271350 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:40:
Hoe gaat op een (s22) telefoon tegen een 135W (dell) lader. Is dat een potentieel risico of is dat prima om te gebruiken. (daarvan heb ik hier een doos liggen :))
Normaal geen probleem, de telefoon en lader "spreken" met elkaar af wat ze beide max kunnen leveren/ontvangen.
Het kan wel zijn dat je niet de maximale snelheid kunt krijgen als de lader niet de nodige protocollen ondersteund.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Voor de mensen die de originele lader willen deze is momenteel afgeprijsd: https://nl.pepper.com/aan...abel-18m-at-bolcom-237921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:50

Rio

Ik heb al een boek

FYI;

Ik heb dit ding van Ali gekocht en ben er erg over te spreken:
Baseus 65W Gan Charger
https://a.aliexpress.com/_vVCALd

Kun je (tegelijk) ook je laptop aan hangen

[ Voor 15% gewijzigd door Rio op 25-05-2022 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 14:35
Rio schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:14:
FYI;

Ik heb dit ding van Ali gekocht en ben er erg over te spreken:
Baseus 65W Gan Charger
https://a.aliexpress.com/_vVCALd

Kun je (tegelijk) ook je laptop aan hangen
Voor dat bedrag kan je ook een Samsung 65W scoren.
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl

Aan de andere kant waarom zou je Samsung of Apple extra oplader geld gunnen en hun belonen voor telefoons leveren zonder opladers. Dat zeg ik terwijl laatst deze heb besteld:
https://www.amazon.nl/Sam...msung+3%2Caps%2C64&sr=8-4

Ik moet zeggen dat ik de 35W lader niet zo groot had verwacht en waarschijnlijk ga ik schrikken van de 65W lader :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb voor 12 euro bij Bol de originele 25W lader gekocht. Als ik de onderzoeken mocht geloven, dan scheelde dat amper wat met de laadtijd met de 45W lader. En voor deze lage prijs kon ik hem niet laten liggen.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-07 21:04
Steeffoon schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:14:
Ik heb voor 12 euro bij Bol de originele 25W lader gekocht. Als ik de onderzoeken mocht geloven, dan scheelde dat amper wat met de laadtijd met de 45W lader. En voor deze lage prijs kon ik hem niet laten liggen.
Klopt verschil is plm 10% sneller tov 25W. Dus slechts 5 a 10 minuten korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Fred13 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:17:
[...]

Klopt verschil is plm 10% sneller tov 25W. Dus slechts 5 a 10 minuten korter.
Op de totale laadtijd wel, maar bij laden voor 10 minuten vanaf 10% scheelt het wat meer.
Ja laadt dan(ff uit mijn geheugen) 22%/10 minuten bij.
Heb het destijds ook getest en de resultaten gedeeld, het komt er op neer dat hie voller de accu is het trager gaat, vanaf 60% neemt de snelheid af dus dan heb je sowieso geen voordeel meer aan een snellere lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanji_vinsmoke
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-06 16:17
izzet3838 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:56:
[...]

Het aanbrengen is idd moeilijk maar het went, ik breng deze al jaren aan bij vrienden en famillie en de laatste 10x is het denk ik altijd goed gegaan, het geheim is om er allereerst voor te zorgen dat de telefoon level is(zelf gebruik ik een handdoek).

Daarna is het inderdaad geduld nadat je het glas op de telefoon legt kan het soms enkele minuten duren voordat alle hoekjes vast zitten.
En soms gaat het vrijwel direct, wat ik zelf doe is ff iets te drinken halen en 5 minuten later teryg komen.

Wat je vooral NIET moet doen is er aan komen. gewoon wachten, als je er aan gaat zitten gaat het sws fout.

Voor de rest vind ik deze zelfs beter dan de whitestone aangezien de whitestone een cut out heeft voor de camera deze heeft dat niet(sure minder quality maar who cares).

Oh ja en voor extra punten kun je op voorhand de front speaker afplakken zodat er geen lijm in gaat, heb je dat niet gedaan geen paniek(ben het zelf ook regelmatig vergeten en nooit problemen gehad).
Ik heb naar aanleiding van jouw bericht deze gehaald bij AliExpress (4 stuks). Was goed te doen en ik denk dat het gewoon de eerste keer goed ging! Was alleen onduidelijk of er aan de voorkant ook nog een folie zat die eraf moest, of niet. Denk niet dat die erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
sanji_vinsmoke schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:34:
[...]

Ik heb naar aanleiding van jouw bericht deze gehaald bij AliExpress (4 stuks). Was goed te doen en ik denk dat het gewoon de eerste keer goed ging! Was alleen onduidelijk of er aan de voorkant ook nog een folie zat die eraf moest, of niet. Denk niet dat die erop zit.
Nee enkel folie op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-07 08:43
spartacusNLD schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:27:
[...]

Extreem tevreden met deze screenprotector.

De 1e ging bij mij fout, eigen fout. Ik deed de vloeistof er niet juist op. Bij de 2e ging het direct goed. Vooral even geduld hebben totdat de vloeistof verspreid is onder het glas. Ga er dus niet aan zitten, dat helpt niet :+

Nu zie ik wel een micro bubbeltje precies in het midden van het scherm. Niet gezien bij het aanbrengen. De rest is perfect. Wellicht dat ik me er aan ga storen en ik de 3e gebruik.

Ik heb er in totaal 4 besteld voor 9 euro inclusief verzenden 8)7 slaat nergens op natuurlijk, dat het voor die prijs uit china kan komen :?

Verder is de fingerprint in 9/10 gevallen nog steeds even snel. Top d:)b ik snap echt niet dat mensen het geld over hebben voor zo'n whitestone dome. :P dit is minstens even goed.
Ik heb 3 van deze units besteld. Ben wel blij dat ik nu een whitestone dome heb (met beschadiging, dus moet op een gegeven moment worden vervangen), want de mal en andere hulpmiddelen zijn wel heel handig. De meegeleverde UV lampjes vanuit Ali zijn echt prut en een instructie hoe te installeren ontbreekt ook. Voor ervaren plakkers lijkt dit Ali setje op zich te kunnen, maar voor de gemiddelde gebruiker zou ik echt een uitgebreide kit adviseren.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:01

spartacusNLD

This is Sparta!!

Maardiweb schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:26:
[...]
Ik heb 3 van deze units besteld. Ben wel blij dat ik nu een whitestone dome heb (met beschadiging, dus moet op een gegeven moment worden vervangen), want de mal en andere hulpmiddelen zijn wel heel handig. De meegeleverde UV lampjes vanuit Ali zijn echt prut en een instructie hoe te installeren ontbreekt ook. Voor ervaren plakkers lijkt dit Ali setje op zich te kunnen, maar voor de gemiddelde gebruiker zou ik echt een uitgebreide kit adviseren.
Klopt. Al heb ik de mijne ondertussen alweer verwijderd. De vingerafdrukscanner ging steeds minder goed werken, geen idee hoe. 8)7

[ Voor 199% gewijzigd door spartacusNLD op 29-05-2022 13:44 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanji_vinsmoke
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-06 16:17
Heb op 15 april m'n S22U 256GB besteld via ING. Zat verder geen promo actie bij. Ik zou de telefoon binnen 3-4 weken krijgen. Uiteindelijk op 25 mei ontvangen (ongeveer 5.5 weken). Ik zie nu dat er vanaf 16 mei een nieuwe promo is ingegaan waarbij je buds pro en samsung care bij je bestelling krijgt en ik vind het toch wel heel jammer dat ik deze promo daarom misloop. Iemand enig idee of Samsung hier misschien tegemoetkomend in zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
spartacusNLD schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:34:
[...]

Klopt. Al heb ik de mijne ondertussen alweer verwijderd. De vingerafdrukscanner ging steeds minder goed werken, geen idee hoe. 8)7
Bij mij zie ik hetzelfde. Ook ik heb deze besteld en de vingerafdrukscanner gaat inderdaad minder goed werken, misschien heeft dit te maken met veroudering van de lijm ?
Ik ga een nieuwe erop zetten en eens kijken of die hetzelfde euvel heeft.

Btw @sparatacus welke screen protector gebruik je nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Fred13 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:13:
[...]

Bij mij zie ik hetzelfde. Ook ik heb deze besteld en de vingerafdrukscanner gaat inderdaad minder goed werken, misschien heeft dit te maken met veroudering van de lijm ?
Ik ga een nieuwe erop zetten en eens kijken of die hetzelfde euvel heeft.

Btw @sparatacus welke screen protector gebruik je nu ?
Denk dat ik de eerste ben die hem heeft besteld hier en de eerste screen protector werkt nog goed.

Heb wel effectief het midden van mijn vinger tiegevoegd dus niet het topje dat verhielp bij mij de meeste issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Ik heb toch een Samsung 45W charger gekocht, scheelt mij op een volledige lading zo'n 10 minuten tov een Samsung lader van 25W.

Het viel mij ook op dat een 45W+ charger van een andere leverancier niet de "super snel laden 2.0" triggered.

[ Voor 5% gewijzigd door J-r0en op 06-06-2022 19:18 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
J-r0en schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:17:

Het viel mij ook op dat een 45W+ charger van een andere leverancier niet de "super snel laden 2.0" triggered.
Is al grondig besproken.
Sommigen triggeren het wel anderen weer nietz lijkt tot disver compleet random :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kl4ploper
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01-12-2024
Welke screenprotector is aan te bevelen waarbij de fingerprint sensor nog goed bij blijft werken, of is het tot op heden nagenoeg onmogelijk?

Ik gebruik nu de snap fit van caseology. Fingerprint op nieuw ingesteld maar het is meer een mis dan hit..

Heeft iemand ervaring met de am film s22 protector? Lees hier dan nog wel redelijk wat positieve reacties

Schopje naar het accessoires topic (en de reacties hier op). Volgende keer svp even de topic waarschuwing lezen waar je wat kan posten. (y)

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 09-06-2022 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 15:03

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Kl4ploper schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 06:49:
Welke screenprotector is aan te bevelen waarbij de fingerprint sensor nog goed bij blijft werken, of is het tot op heden nagenoeg onmogelijk?

Ik gebruik nu de snap fit van caseology. Fingerprint op nieuw ingesteld maar het is meer een mis dan hit..

Heeft iemand ervaring met de am film s22 protector? Lees hier dan nog wel redelijk wat positieve reacties
De screenprotector die vanuit belsimpel aanbevolen wordt is driewerf ruk iig; sensor deed bijna niks en protector was na 1 dag al kapot zonder te laten vallen oid. Gewoon in de broekzak gebeurd op een of andere manier

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:30

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik gebruik deze voor mijn S22 Ultra. Zit een soort van uitsparing (niet echt, maar er is een rondje zichtbaar, maar niet storend wmb) in voor de fingerprint sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838

Bij de ultra moet je een plastieke of ene met uv hebben.

Op de reguliere s22 heb ik een weekje terug dees geplakt voor een vriend https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pop_mob_b_asin_image
Die werkt tot dusver ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik gebruik een van 'UniqueMe' (verkrijgbaar bij Amazon) voor mijn S22 Ultra. Geen uitsparing, maar de scanner werkt perfect (zonder verhoogde gevoeligheid). Let er wel op dat dit een zachtere, zelfherstellende folie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kl4ploper
izzet3838 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:23:
[...]

Bij de ultra moet je een plastieke of ene met uv hebben.

Op de reguliere s22 heb ik een weekje terug dees geplakt voor een vriend https://www.amazon.de/-/n...=ppx_pop_mob_b_asin_image
Die werkt tot dusver ook gewoon goed.
Ik heb hem besteld! Laten we hopen dat het beter word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
S_Chief schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:23:
Ik gebruik een van 'UniqueMe' (verkrijgbaar bij Amazon) voor mijn S22 Ultra. Geen uitsparing, maar de scanner werkt perfect (zonder verhoogde gevoeligheid). Let er wel op dat dit een zachtere, zelfherstellende folie is.
Hoi, verschuift die niet bij warmer weer ?
Ik had een zachtere screenprotector die prima was maar bij warm weer ging verschuiven (en liet los als hij heel scheef zit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madhondt
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-07 12:13
Fred13 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:32:
[...]
Ik had een zachtere screenprotector die prima was maar bij warm weer ging verschuiven (en liet los als hij heel scheef zit.)
Ik had een liquid skin screen protector van ESR. Daar was ik heel tevreden van. Maar inderdaad, op een warme dag, was die - mede door druk in mijn achterzak - volledig verschoven.

Nu ga ik door het leven zonder screenprotector (maar wel met een backcover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
madhondt schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:14:
[...]

Ik had een liquid skin screen protector van ESR. Daar was ik heel tevreden van. Maar inderdaad, op een warme dag, was die - mede door druk in mijn achterzak - volledig verschoven.

Nu ga ik door het leven zonder screenprotector (maar wel met een backcover).
De screen protector van mijn vorige telefoon (S20) was ook zacht maar bleef wel goed zitten ook bij warm weer. Dit was de standaard protector van Samsung die vanaf de fabriek op het toestel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

[mbr]Schopje naar het accessoires topic (en de reacties hier op). Volgende keer svp even de topic waarschuwing lezen waar je wat kan posten. (y) [/]
Ik heb voor de S22+ eentje van Ringke (https://amzn.to/3Nj6CFG), zie ook vorige pagina met mijn post. Topding. Een glazen screenprotector waar de vingerafdrukscanner nog altijd perfect werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Fred13 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:32:
[...]

Tot nu toe nergens last van (3 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kl4ploper
iemand nog intresse in de molimdoi screenprotector's? Omgeving alkmaar

https://www.amazon.de/dp/...=ppx_pop_mob_b_asin_image

Heb ze gisteren binnen gehad maar lang verhaal kort ik ga mijn s22 omuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0p
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 20:48

r0p

Zojuist mijn galaxy s22 ultra binnen gekregen. De uitdaging is nu een paar goede wireless earbuds. de keuze is reuze en na veel reviews te lezen wordt het er niet makkelijker op. Wie heeft er goede ervaringen.
- galaxy pro buds
- B&O EX
- Sennheiser wireless momentum
- Sony
- Jabra

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:17

Oekol

waka waka hey hey

r0p schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:18:
Zojuist mijn galaxy s22 ultra binnen gekregen. De uitdaging is nu een paar goede wireless earbuds. de keuze is reuze en na veel reviews te lezen wordt het er niet makkelijker op. Wie heeft er goede ervaringen.
- galaxy pro buds
- B&O EX
- Sony
- Jabra

etc
'wij van wc eend'.... denk niet dat mensen hier iets anders zeggen dan hun gratis gekregen galaxy buds pro.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred13
Oekol schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:17:
[...]

'wij van wc eend'.... denk niet dat mensen hier iets anders zeggen dan hun gratis gekregen galaxy buss pro.
Ikzelf heb nu Jabra, die ik fijn vindt. In het verleden heb ik Sony gehad waar ook niets mis mee is. Persoonlijk denk ik dat de pasvorm ook belangrijk is bij jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
r0p schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:18:
- galaxy pro buds
- B&O EX
- Sony
- Jabra

etc
Het Algemene in-ear en oordopjes topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 21:38
Ik gebruik naar tevredenheid een S22 ultra.
Ik heb een screenprotector laten plaatsen waardoor de fingerprint-sensor dramatisch werkt.
Zo erg dat ik het liefst de fingerprint niet gebruik.

Ook na opnieuw registeren van de vingers blijft dit een probleem.
Is dit nou eenmaal het geval bij een "goede" en dure (25 euro) screenprotector?
Het gaat om een screenprotector met vloeistof eronder.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

pitchdown schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:30:
Ik heb een screenprotector laten plaatsen waardoor de fingerprint-sensor dramatisch werkt.

Verdiep je eens in de techniek achter de fingerprintscanner en bedenk dat deze én achter je scherm zit én (in jouw geval) achter een extra laag plastic. Vind ik zelf dan niet zo heel gek dat het de werking negatief beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 21:38
Rio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:50:
[...]

Verdiep je eens in de techniek achter de fingerprintscanner en bedenk dat deze én achter je scherm zit én (in jouw geval) achter een extra laag plastic. Vind ik zelf dan niet zo heel gek dat het de werking negatief beïnvloed.
ik ben benieuwd hoe andere gebruikers dit hebben opgelost.
De juiste combinatie van een goede bescherming maar wel een goed werkende fingerprint-sensor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

pitchdown schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:51:
[...]

De juiste combinatie van een goede bescherming maar wel een goed werkende fingerprint-sensor.
You can't have the cake and eat it too imo.
Geen screenprotector + voorzichtig zijn werkt uitstekend bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Rio op 20-06-2022 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
[...]

Rio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:53:
[...]

In het accesoires topic zijn screen protectors uitgebreid besproken.
Zo'n uv screen protector of een plastieke zou normaal moeten werken.
Ik denk dat je best eerst dat topic doorleest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-12-2024
pitchdown schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:30:

Het kan zijn dat de hechting nog niet volledig is.
Ik heb zelf een PanzerGlass screenprotector voor de S22 Ultra en in het begin deed het ook bij mij het dramatisch. Maar na een periode van 2 á 3 weken werkt het perfect. Soms moet je net iets meer geduld hebben, zodat de screenprotector zich goed hecht aan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
[...]
Onder Instellingen -> Display heb je de optie aanraakgevoeligheid.
Deze kun je aanzetten als je met een screenprotector werkt.
Misschien helpt dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:37
[...]

Tijdens aanbrengen, wanneer vloeistof nog vloeibaar is, moet er een rond gewichtje op plek vingerprint plaatsten, zodat op die plek nauwelijks vloeistof zit.

Ik zelf gebruik geen screenprotector. Laat gelukkig nooit m'n telefoon vallen.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenmk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 21:28
SuperVeloce schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:56:
[...]

Tijdens aanbrengen, wanneer vloeistof nog vloeibaar is, moet er een rond gewichtje op plek vingerprint plaatsten, zodat op die plek nauwelijks vloeistof zit.

Ik zelf gebruik geen screenprotector. Laat gelukkig nooit m'n telefoon vallen.
Goede tip voor de volgende keer!
Ik heb wel degelijk problemen met mijn UV screen protector, alle andere tips al geprobeerd.
Wat bij mij verreweg het beste helpt is mijn vinger een beetje vochtig maken. Maar ideaal is dat natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 13:59
Ik zie door de bomen even het bos niet meer. Allicht kunnen mede tweakers mij op pad helpen :)

Heb een S22 besteld. Daarvoor zoek ik een glazen cover (denk zelf aan de genoemde Ringke of Pantzer). Het daadwerkelijke verschil in de praktijk kan ik nog niet echt duiden na reviews, filmpjes en hier op het forum.

En ik wil een case (back). Enige valbescherming lijkt mij zinvol. Had hiervoor een flipcase voor mijn S6. Wil toch de overstap maken naar een backcase.

UAG is top, maar ben nog niet overtuigd van de opvallende kleurcombinaties, prijs kwaliteit als ik dat bijvoorbeeld met een Ringke Onyx of Spigen hybrid vergelijk. Leathercase van samsung zelf is prachtig, maar lijkt mij niet echt grippy/heel valbestendig. Ik neig nu naar de Onyx, maar ben benieuwd of er ervaringsdeskundigen zijn die dat nog niet hebben gedeeld op Tweakers.

Ben altijd wel zorgvuldig (mijn s6 heeft het immers 7 jaar volgehouden). Wil mijn nieuwe S22 uiteraard even voorzien van een fijne jas:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik zweer bij de originele screen protector van Samsung zelf.. makkelijk te plakken door de meegeleverde 'mal' en zitten er 2 in.

Vingerafdruk scanner werkt prettig en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-07 15:15
[...]

Dat werkt bij mij ook prima tot nu toe, maar de S22 heeft een scherm gemaakt van boter. Heel veel oppervlakkige krassen al in het scherm, terwijl mijn Note 8 dit na 4 jaar bijna niet had (en die is een stuk zwaarder abused in die tijd).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Uberprutser schreef op maandag 4 juli 2022 @ 17:59:
[...]

Dat werkt bij mij ook prima tot nu toe, maar de S22 heeft een scherm gemaakt van boter. Heel veel oppervlakkige krassen al in het scherm, terwijl mijn Note 8 dit na 4 jaar bijna niet had (en die is een stuk zwaarder abused in die tijd).
Lijkt het geval op veel nieuwe telefoons, ook op de recente iPhones hoor ik daar veel klachten over.
Ze zijn normaal schokbestendiger maar dat gaat ten koste van hardheid waardoor je sneller krassen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:25
Voor de mensen die er 1 hebben,

Is de originele Samsung leather case voor de S22 echt zo slecht als ze zeggen ?

1. Leer zou snel loslaten.
2. Leer zou snel verkleuren.
3. Leer word snel vies, niet meer schoon te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Albert020 op 05-07-2022 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
Twijfelde tussen dit forum en het ervaringen topic. Toch maar hier:

Inmiddels heb ik mijn hoesje binnen en ook de screenprotector. Op mijn S6 had ik destijds een oude screenprotector op het glas aan de achterzijde geplakt ter bescherming (in het hoesje).

Nu heb ik van mijn pas geleverde S22 nog niet de zwarte film gehaald van de achterzijde. Gelet op dat deze toch in het hoesje zit, kan het kwaad om deze zwarte film te laten zitten? Blijft hij lekker mooi, maar kan mij ergens ook voorstellen dat hij misschien minder goed zijn warmte kwijt kan.

Ben benieuwd naar jullie ervaring, expertise of tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:24
Albert020 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 15:51:
Voor de mensen die er 1 hebben,

Is de originele Samsung leather case voor de S22 echt zo slecht als ze zeggen ?

1. Leer zou snel loslaten.
2. Leer zou snel verkleuren.
3. Leer word snel vies, niet meer schoon te krijgen.
Ik heb nog geen langdurige ervaring met de leather case van de S22 reeks, maar mijn ervaringen met de kwaliteit van eerdere Samsung leather cases zijn zeer goed. Maar je moet de telefoon met leather case denk ik beter niet in het (zwem)bad onderdompelen. Punten 2 en 3 zijn inherent aan leer, dat verkleurt op den duur door inwerking van je huid, en is lastiger schoon te maken dan kunststof. Dat heb je bij elk merk. Maar dan neem je een zwarte, daar zie je niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Of-Aaargh schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:17:
[...]

Ik heb nog geen langdurige ervaring met de leather case van de S22 reeks, maar mijn ervaringen met de kwaliteit van eerdere Samsung leather cases zijn zeer goed. Maar je moet de telefoon met leather case denk ik beter niet in het (zwem)bad onderdompelen. Punten 2 en 3 zijn inherent aan leer, dat verkleurt op den duur door inwerking van je huid, en is lastiger schoon te maken dan kunststof. Dat heb je bij elk merk. Maar dan neem je een zwarte, daar zie je niets op.
Mijn ervaring is ook goed met die van de Note, maar het gaat hier om de S22

Lees ervaringen dat het leer snel losgaat, door gebruik, niet door in water laten vallen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 20:41

MaDLiVe

.-Observer-.

Slechte ervaring hier met de leather case. Inderdaad erg krasgevoelig en ziet er naar 6 weken, relatief nogmaal gebruik niet meer uit.

Zelf dus een s22 ultra. Screen protectors zijn echt een ramp met deze telefoon. De soft tpu achtige protectors laten allemaal los bij warmte en de glazer versies hebben vaak alleen een stukke rant dus sluiten niet goed aan op het scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door MaDLiVe op 06-07-2022 17:03 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-07 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

Gisteren een AliExpress UV Tempered Glass protecor met LoCa lijm op m'n S22 geplaatst. Wat een ramp. Ik had wat belletjes en de lijm droop overal op m'n toestel, ook in de speaker grill bovenaan. Daar kwam ik pas achter na de hardening-stap met het UV lampje. Protector maar weggehaald en uiteindelijk met de nodige 2-propanol-doekjes en een dun stukje papier de boel schoon weten te krijgen.

Ik ga de komende jaren gewoon weer met een naakt scherm werken.

Wel positief ben ik, zoals de vorige, over mijn Mous Limitless 3.0 case met hout. Erg degelijk ding, wel prijzig.

[ Voor 18% gewijzigd door jelbo op 12-07-2022 14:51 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Ik heb 1 glazen uv protector geprobeerd maar dit was drama.
Nu heb ik er een tpu op zitten die super makkelijk te plaatsen is.

Zoek op Amazon.nl naar " TAURI 2+2 Pack Compatibel met Samsung Galaxy S22 Ultra 5G, 2 Pack Flexibele TPU Film Screen Protector + 2 Pack Camera Lens Protector [Eenvoudig te installeren] HD-Clear [100% Vingerafdruk Unlock] Bubble Free "

Deze glazen protector lijkt me wel wat maar ik kan hem niet vinden 😕

YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra AM Film Glass Screen Protector! BETTER than...

[ Voor 29% gewijzigd door richajax op 15-07-2022 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fred13
richajax schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:18:
Ik heb 1 glazen uv protector geprobeerd maar dit was drama.
Nu heb ik er een tpu op zitten die super makkelijk te plaatsen is.

Zoek op Amazon.nl naar " TAURI 2+2 Pack Compatibel met Samsung Galaxy S22 Ultra 5G, 2 Pack Flexibele TPU Film Screen Protector + 2 Pack Camera Lens Protector [Eenvoudig te installeren] HD-Clear [100% Vingerafdruk Unlock] Bubble Free "

Deze glazen protector lijkt me wel wat maar ik kan hem niet vinden 😕

YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra AM Film Glass Screen Protector! BETTER than...
ik gebruik deze. is niet geweldig, laat los aan de randen na ongeveer een maand. Daarnaast is de werking van de vingerscan slecht, vaak wordt mijn vingerafdruk niet herkent, soms wel….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
De mensen die een 45w lader van Samsung willen:
Deze is nu afgeprijsd bij bol.
https://nl.pepper.com/aan...k&utm_campaign=2022-07-18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richajax
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-06 15:53
Fred13 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:44:
[...]

ik gebruik deze. is niet geweldig, laat los aan de randen na ongeveer een maand. Daarnaast is de werking van de vingerscan slecht, vaak wordt mijn vingerafdruk niet herkent, soms wel….
Dank je voor de waarschuwing 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:45
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
andere eartips? Bijvoorbeeld van foam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:45
Maardiweb schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 21:25:
[...]

andere eartips? Bijvoorbeeld van foam?
Bedankt voor je tip. Een foam eartip waar jij goede ervaring mee hebt of zit daar niet zoveel verschil in?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:16
[...]

Dit idd. Eigenlijk heb ik ook nooit een screenprotector gebruikt en alleen een hoesje. Mijn telefoons zien er altijd jaren na aanschaf nog steeds super uit al zeg ik het zelf. Iedereen gaat er natuurlijk anders mee om, maar ik ga zeker met zulke dingen heel voorzichtig ermee om. Ik heb serieus mijn telefoons ook nooit laten vallen of wat dan ook. Nu ik ook een S22 Ultra heb sinds deze week kriebelt het wel een beetje, maar nogmaals ik heb het eigenlijk nooit nodig gehad dus ik denk dat het toch gewoon laat gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
Lisadr schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:04:
[...]

Bedankt voor je tip. Een foam eartip waar jij goede ervaring mee hebt of zit daar niet zoveel verschil in?
Ik gebruik zelf geen foam dus ik durf geen aanbevelingen te doen. Had er hier over gelezen: https://aartjan.nl/blog/b...it-siliconen-comply-foam/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 10:58
Sinds kort de trotste bezitter van een s22 ultra.
De magsafe van apple ziet er wel interessant uit.
Ik zie op ali en bol verschillende magnetische stickers die je op je hoesje kan plakken.
Zijn er tweakers die gebruik maken van zoiets of een leuke 'magsafe' alternatief gebruiken/kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Kaninho schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:39:
Sinds kort de trotste bezitter van een s22 ultra.
De magsafe van apple ziet er wel interessant uit.
Ik zie op ali en bol verschillende magnetische stickers die je op je hoesje kan plakken.
Zijn er tweakers die gebruik maken van zoiets of een leuke 'magsafe' alternatief gebruiken/kennen?
Je hebt ook hoesjes op ali met magsafe magneten waardoor magsafe accessoires zouden moeten werken, heb er zelf wel geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaninho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 10:58
izzet3838 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:34:
[...]

Je hebt ook hoesjes op ali met magsafe magneten waardoor magsafe accessoires zouden moeten werken, heb er zelf wel geen ervaring mee.
Heb ze gezien ja. Las gisteren ergens dat veel van die magneten de s-pen beschadigen. Ik ga niet Dat risico nemen. Ik houd het voorlopig bij mijn normale hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowboyhenkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 20:41
Verdorie, een willekeurig hoesje besteld voor mijn S22, maar dat ding ligt de hele tijd te wiebelen op tafel!

Zit nu te kijken naar een hoesje dat eigenlijk niet mijn eerste keuze heeft, maar de enige op deze website (waar ik mijn inruilkorting wil gebruiken) waarop de foto's veelbelovend zijn als niet-wiebelaar!

https://www.smartphonehoe...er-samsung-s22-zwart.html

Wellicht weet iemand van jullie nog een goede optie te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
Weet iemand of je de zwarte protector (plastic) vanuit de fabriek erop kan laten zitten? Ik gebruik een hoesje, maar misschien dat het nog wat extra de achterkant beschermt?

Ook mogelijke negatieve effecten kunnen optreden, zoals opwarming, maar misschien valt dat wel mee?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-07 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

Die wiebelt niet.
Volstrektus schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:59:
Weet iemand of je de zwarte protector (plastic) vanuit de fabriek erop kan laten zitten? Ik gebruik een hoesje, maar misschien dat het nog wat extra de achterkant beschermt?

Ook mogelijke negatieve effecten kunnen optreden, zoals opwarming, maar misschien valt dat wel mee?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Op de S10 heb ik een soortgelijk stukje plastic laten zitten. Op ruim 20 toestellen gaf dat na 3 jaar geen problemen. Het deed in een hoesje ook niet veel goeds eigenlijk. Het veroorzaakt eerder een randje waar vuil tegenaan wordt opgehoopt.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:16
Ik wilde dit net ook vragen, maar toen las ik jouw bericht. Echt heel vervelend dat ze er elke keer uitvallen. Heb er eerlijk gezegd ook een beetje spijt van want kan ze nu geeneens gebruiken. Ik had ze destijds gekocht omdat ik het ook wel makkelijk vind en je hebt niet meer dat gezeur met draadjes, maar dit werkt voor mij ook niet echt pff

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:22
izzet3838 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:15:
[...]

deze
Er zijn ook andere listings op ali.
Specifiek heb ik de blue fine hole gekozen.
En? Tevreden van? Had deze ook op het oog.
Op m'n oneplus8 pro had ik de carbon van oneplus zelf en ik wil iets gelijkaardig...
Het enige wat me wat stoort is de toch wel vrij beperkte bescherming van de lenzen...

[ Voor 10% gewijzigd door devilkin op 13-08-2022 14:24 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1997
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-06 22:52
Iemand die ervaring heeft met de volgende screen protector:

https://www.gsmpunt.nl/sc...gerprint-en-case-friendly

Reviews zijn goed maar zijn niet zo veel reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
(jarig!)
Ik gebruik zelf nu een aantal maanden de Neo protector van Spigen op mn 22U
Zit er net nog zo goed op als de eerste dag👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Met die heb ik geen ervaring, maar heb wel tussen die getwijfeld en degene van Ringke. Deze heb ik nog steeds op mijn Galaxy S22+ en nog steeds erg tevreden. Kan die je zeker aanraden; ook nog voordeliger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
(jarig!)
Steeffoon schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:01:
Met die heb ik geen ervaring, maar heb wel tussen die getwijfeld en degene van Ringke. Deze heb ik nog steeds op mijn Galaxy S22+ en nog steeds erg tevreden. Kan die je zeker aanraden; ook nog voordeliger :)
Ik heb ook vanaf dag 1 een Ringke Hoesje.😅
Nog geen reden gehad om een andere er op te gooien 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

xandoortje schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:18:
[...]

Ik heb ook vanaf dag 1 een Ringke Hoesje.😅
Nog geen reden gehad om een andere er op te gooien 👍
Aha, ik heb alleen de screenprotector van Ringke.
Het hoesje is van Nillkin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massem
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb zojuist een S22+ besteld, inmiddels ook een nieuw Spigen hoesje en Ringke screenprotector. Nu heb ik nog een (Apple) oplaadblokje (20 watt) liggen die ik nu gebruik om mijn S9+ mee op te laden. Kan ik die ook gebruiken om straks de S22+ op te laden of is dat niet goed voor de telefoon? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Massem schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:38:
Ik heb zojuist een S22+ besteld, inmiddels ook een nieuw Spigen hoesje en Ringke screenprotector. Nu heb ik nog een (Apple) oplaadblokje (20 watt) liggen die ik nu gebruik om mijn S9+ mee op te laden. Kan ik die ook gebruiken om straks de S22+ op te laden of is dat niet goed voor de telefoon? :)
Ja dat kan, je krijgt wel niet de maximale snelheid maar als je dat niet belangrijk vindt maakt het niet uit.
Zolang het een deftige adapter is uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Massem
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 24-11-2024
izzet3838 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:44:
[...]

Ja dat kan, je krijgt wel niet de maximale snelheid maar als je dat niet belangrijk vindt maakt het niet uit.
Zolang het een deftige adapter is uiteraard.
Ah fijn, dank je! Dan probeer ik het eerst daarmee. Ik kan altijd nog een snellere kopen als ik deze toch te langzaam vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:04

DON PAPA

Tweaker-fan

Aangezien Pitaka nog steeds de nieuwe S22 Ultra cover niet op voorraad had, heb ik maar voor een andere combinatie gekozen, en dat bevalt tot nu toe prima. Hoesje van Ali (6,7 inch) gehaald en cover van Amazon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrC4oRLxS8-AtkQwIerFUMK5t4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tN3hW57l8ya3zeYoGLlrs3o8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QJFGSlcNLSVOGmyCzulT8UkCaPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGIjSteW9rl6xdjvsYnkthVC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmUzN6_g5y8mypeax1XQtysWpBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jaDLXMNh9WLrIRQlana20Zxj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I71NCyfX-Hie_MfoZ1q4M6FVAqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i56wDKMI7LQFSG1LVHSGSfea.jpg?f=fotoalbum_large

Screenprotector heb ik er niet opzitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Inmiddels heb ik nu ook de nieuwe versie van de Pitaka cover voor de S22 Ultra binnen gekregen, weer zeer goeie kwaliteit en perfecte pasvorm 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFomLxpjWtCkRUS7W6DbJqQWqjY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yAQp6O5X2JnuQSwVEjqs7zkN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 10-09-2022 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
DON PAPA schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:29:
Inmiddels heb ik nu ook de nieuwe versie van de Pitaka cover voor de S22 Ultra binnen gekregen, weer zeer goeie kwaliteit en perfecte pasvorm 😀

[Afbeelding]
Bevalt de Pitaka beter dan de Timecat? Ik heb de laatstgenoemde als dagelijks hoesje, maar vind de randen nogal scherp afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

BizzieBis schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:02:
[...]
Bevalt de Pitaka beter dan de Timecat? Ik heb de laatstgenoemde als dagelijks hoesje, maar vind de randen nogal scherp afgewerkt.
Bij de Timecat zijn de randen aan de onder en bovenkant wat langer, waardoor ze wat meer boven het scherm uitsteken. En ze zijn inderdaad ook wat scherper, bij de Pitaka zijn ze meer afgerond. Maar het grootste voordeel voor mij zelf is dat hij weer op mijn Pitaka autolader past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
@DON PAPA Klinkt interessant. Waar heb je hem gekocht? Ik zie nergens een case voorbij komen die lijkt op die van jou qua camera cutt-out. Ook niet op de pikata website (tenzij de plaatjes niet up-to-date zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

@BizzieBis Klopt de foto's zijn wat verwarrend op de pitaka website, maar als je de "New S22 Ultra (6,8)" besteld, dan krijg je degene als op de foto in mijn vorige bericht. Als je die ook aanklikt op de website, dan krijg je wel de juiste foto's te zien zie ik net, maar ik zie ook dat hij nu alweer is uitverkocht 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ouzDny8H771EZH144YaAVyjcV-Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PYHAIQVZK7BwIYEiLhneQ5fp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door DON PAPA op 12-09-2022 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-07 17:55
Heeft er iemand hier ervaring met een hoesje voor de S22 (niet + of Ultra) met een slider voor de camera? Ik wil erg zuinig zijn op mijn camera's als de telefoon binnen is, maar weet niet of zoiets echt fijn werkt.

Anders had ik https://www.gsmpunt.nl/ho...g-galaxy-s22-hoesje-zwart op het oog, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
g0ulash schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:10:
Heeft er iemand hier ervaring met een hoesje voor de S22 (niet + of Ultra) met een slider voor de camera? Ik wil erg zuinig zijn op mijn camera's als de telefoon binnen is, maar weet niet of zoiets echt fijn werkt.

Anders had ik https://www.gsmpunt.nl/ho...g-galaxy-s22-hoesje-zwart op het oog, iemand daar ervaring mee?
Nilkin heeft van die hoesjes(op ali) schoonbroer had er een gekocht voor de xiaomi 12 pro maar vond het niks, het is heel bulky en dan moet je iedere keer na het openen van je camera je lens cover ook nog open doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-07 17:55
izzet3838 schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:06:
[...]

Nilkin heeft van die hoesjes(op ali) schoonbroer had er een gekocht voor de xiaomi 12 pro maar vond het niks, het is heel bulky en dan moet je iedere keer na het openen van je camera je lens cover ook nog open doen...
Zoiets dacht ik zelf ook al. De enige reden waarom ik erover zou twijfelen is omdat ik bang ben dat de lens beschadigd raakt, maar ik heb geen idee hoe sterk dat glas is wat er tegenwoordig voor zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisserC
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-06 21:46
Hoi, ik heb 3.5 jaren mijn S10 gehad en helaas was hij van de een op de andere nacht overleden. Ik had altijd een Thin Fit case van Alixpress. Ideaal voor mij. Zo min mogelijk case, goed in de hand en je zag bijna niks van de case doordat de S10 een gebogen rand had en de case dus aan de zijkanten niet doorliep tot voorbij het scherm.

Nu zoek ik een gelijksoortig hoesje voor de S22. Ook eentje die niet aan de zijkanten doorloopt tot het scherm en het liefst de knoppen vrij van case.

Iemand toevallig die mij hier aan kan helpen? Ik kan niks vinden.

Anoniem: 499527

Dit weekend komt mijn S22 Ultra binnen en die wil ik natuurlijk goed beschermen.
Ik ben niet kapot van het ontwerp van de apart uitstekende camera lenzen, dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de ESR beschermingskapjes?
Van wat ik uit de review in het filmpje begrijp en de reacties op Amazon is er geen sprake van verlies in opnamekwaliteit.

Ten tweede; weet iemand of een glazen screenprotector (AM, Whitestone of Mowei) te combineren is met een hoesje wat ook de randen goed beschermt. Zoals bijvoorbeeld de Otterbox Defender of de Supcase Unicorn Beetle Pro.

Tot slot; wat is een goede USB-C naar 3.5mm adapter? Is het beter om die van Samsung zelf te gebruiken, of maakt het niet uit welk merk je gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Amazon.com heeft hem wel, maar is niet handig met leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:52

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:26
Ik gebruik op mijn Galaxy S22 Ultra de Otterbox Symmetry hoesje in transparante/doorzichtige versie. Deze biedt naast dat van Samsung bescherming tegen valbescherming en is getest. De Otterbox is een heel bekend merk en maken goede producten. Ik kon ook kiezen voor een Samsung hoesje, maar ik ben zoals altijd sinds mijn Galaxy S6 Edge Plus voor de Otterbox Symmetry gegaan.

Ik heb vandaag nog eentje besteld voor resever hoesje. Mocht deze hoesje kapot gaan heb ik er nog eentje.

[ Voor 5% gewijzigd door Van der Berg op 21-09-2022 13:07 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• Vincent91
Van der Berg schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:31:
[...]

Ik gebruik op mijn Galaxy S22 Ultra de Otterbox Symmetry hoesje in transparante/doorzichtige versie. Deze biedt naast dat van Samsung bescherming tegen valbescherming en is getest. De Otterbox is een heel bekend merk en maken goede producten. Ik kon ook kiezen voor een Samsung hoesje, maar ik ben zoals altijd sinds mijn Galaxy S6 Edge Plus voor de Otterbox Symmetry gegaan.

Ik heb vandaag nog eentje besteld voor resever hoesje. Mocht deze hoesje kapot gaan heb ik er nog eentje.
Ik lees op diverse sites dat er veel problemen zijn met deze ivm de s-pen

Deze word ook vaak terug geretourneerd

https://www.otterbox.ie/e...-case-black/77-86493.html

Ik hou het bij de originele cases van Samsung

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:26
Vincent91 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:21:
[...]

Ik lees op diverse sites dat er veel problemen zijn met deze ivm de s-pen

Deze word ook vaak terug geretourneerd

https://www.otterbox.ie/e...-case-black/77-86493.html

Ik hou het bij de originele cases van Samsung
Kan je link verwijzen waar veel problemen mee zijn? Hier helemaal geen problemen in combinatie met mijn s-pen en pas gewoon erin. Otterbox heeft daar een vakje voor gemaakt

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Van der Berg schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:29:
[...]

Kan je link verwijzen waar veel problemen mee zijn? Hier helemaal geen problemen in combinatie met mijn s-pen en pas gewoon erin. Otterbox heeft daar een vakje voor gemaakt
Op de site van Amazon

https://www.amazon.nl/Str...+otter%2Caps%2C117&sr=8-3

Do not use with S22 Ultra!!!
Beoordeeld in het Verenigd Koninkrijk op 13 april 2022
OtterBox is a reputable company which sells very good phone cases. However this phone case IS NOT compatible with the S22 Ultra. The problem is with the magnetic catch. The magnetic catch affects the internal compass of the phone phone and also creates dead spots in the screen when using the S Pen!!! I noticed the problem and thought it was a glitch with the phone once I removed the case everything went back to normal. I have contacted Samsung technical department and they have told me to discontinue using this phone case as it will cause damage to the phone. Do not use this case!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Vincent91 op 21-09-2022 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ik heb deze nu aangekocht voor mn s22 ultra

hopelijk is het de moeite waard

https://www.amazon.nl/gp/...f=ppx_pt2_dt_b_prod_image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
IHeb nu een Spigen Liquid Crystal case om me S22 is al behoorlijk geel,
Welke transparante case raden jullie mij aan die niet geel wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Albert020 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:45:
IHeb nu een Spigen Liquid Crystal case om me S22 is al behoorlijk geel,
Welke transparante case raden jullie mij aan die niet geel wordt ?
Bestaat volgens mij nog niet.
Gewoon alle 6 maand een nieuwe halen.
Zelf heb ik een carbon cover(had hier ooit de link geplaatst).
Is flinterdun, hard en mooi(zal niet veel beschermen maar ben er blij mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
izzet3838 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:41:
[...]

Bestaat volgens mij nog niet.
Gewoon alle 6 maand een nieuwe halen.
Zelf heb ik een carbon cover(had hier ooit de link geplaatst).
Is flinterdun, hard en mooi(zal niet veel beschermen maar ben er blij mee).
Wil wel een beetje grip hebben, denk idd aan een nieuwe kopen ;)

• izzet3838
Albert020 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 23:03:
[...]

Wil wel een beetje grip hebben, denk idd aan een nieuwe kopen ;)
De carbon cover heeft best goede grip hoor ivm de telefoon kaal.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste