I love watercooling
Een D / LR20, de grootste ronde die er is.Strider schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:55:
[...]
Wat voor batterij heb je gebruikt? Thanks voor de tip.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Spigen Liquid AirDoubleYouPee schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:07:
Ik ben ook op zoek naar een hoesje waardoor de S22 (base) plat op de tafel ligt, maar wil verder eigenlijk zo dun/klein mogelijk. Iemand tips?
https://www.amazon.nl/-/en/dp/B09JFRT3KK/
I love watercooling
Vind het een beetje erg standaard en jammer dat die er nog niet zijn in dezelfde kleuren als de telefoons.
Dun en klein om de dikte van het camera eiland weg te werken gaan niet samen.DoubleYouPee schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:07:
Ik ben ook op zoek naar een hoesje waardoor de S22 (base) plat op de tafel ligt, maar wil verder eigenlijk zo dun/klein mogelijk. Iemand tips?
Zelf had ik 3 spigens getest en het is de Hybrid Neo case geworden.
Deze ligt vlak en beschermt ook heel goed.
Ik wil eigenlijk gewoon een case die net zo dik is als het camera eiland (uitsteekt). Als je dan een gat laat waar het camera einland is, dan ben je er al.
Die Hybrid Neo lijkt gewoon Liquid Air achtig met een extra frame voor meer stevigheid. Denk voor mij wat te lomp. Heb niet voor niks de S22 base gekozen
[ Voor 13% gewijzigd door DoubleYouPee op 06-03-2022 21:48 ]
Spigen Ultra Hybrid, maar of die slank genoeg voor je is????DoubleYouPee schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:40:
Liquid Air wiebelt nog iets als ik videos mag geloven.. Had deze overigens ook op m'n S9 maar die werd er echt een stuk lomper van en had ook maar weinig geen grip. Uiteindelijk dus nooit gebruikt.
Ik wil eigenlijk gewoon een case die net zo dik is als het camera eiland (uitsteekt). Als je dan een gat laat waar het camera einland is, dan ben je er al.
Die Hybrid Neo lijkt gewoon Liquid Air achtig met een extra frame voor meer stevigheid. Denk voor mij wat te lomp. Heb niet voor niks de S22 base gekozen
Ik heb de AmFilm Hybrid Screenprotectors van Amazon besteld. Installatie is heel erg fijn, 1e ging wel mis door eigen domheid, maar de 2e zit als gegoten. Echter: De vingerafdrukscanner is beduidend minder goed dan zonder screenprotector in mijn ervaring. Ik heb de 'normale' S22. Ik heb Touch Sensitivity omhoog gehaald en dat lijkt ietsje te helpen, maar de false errors komen erg veel voor. Zelfs bij de registratie van een nieuwe vingerafdruk geeft de lezer aan dat de vinger niet geheel over de sensor is gedrukt, of dat ik harder moet drukken. Al minstens 7x opnieuw de vingerafdrukken ingelezen. Heb nu maar gezichtsherkenning aan gedaan, want die vingerafdruk wekt meer frustratie op dan dat het goed doet.
Dat belooft... ik heb de Milomdoi screen protectors ondertussen binnen. Morgen komt de kleine S22 en kan ik mijn ervaringen delen. Alleszins geen rare uitsparing of dergelijke op de protector. Nu maar hopen dat deze het dan hopelijk iets beter doet. Al zijn er ondertussen wel wat negatieve reviews over de fingerprint op Amazon verschenen...Flipswix schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:32:
Noodgedwongen aan de screenprotector gegaan omdat de flipcovers van Samsung nu echt lomp en ondegelijk zijn geworden. Met de S10 vond ik de Clear View heel erg fijn, slank en zelfs dubbelgevouwen werkte QI Charging. Dat is met de LED- en Clear View van de S22 totaal niet meer het geval. Daarom dus maar voor de Leather Backcover gegaan die vooralsnog erg bevalt.
Ik heb de AmFilm Hybrid Screenprotectors van Amazon besteld. Installatie is heel erg fijn, 1e ging wel mis door eigen domheid, maar de 2e zit als gegoten. Echter: De vingerafdrukscanner is beduidend minder goed dan zonder screenprotector in mijn ervaring. Ik heb de 'normale' S22. Ik heb Touch Sensitivity omhoog gehaald en dat lijkt ietsje te helpen, maar de false errors komen erg veel voor. Zelfs bij de registratie van een nieuwe vingerafdruk geeft de lezer aan dat de vinger niet geheel over de sensor is gedrukt, of dat ik harder moet drukken. Al minstens 7x opnieuw de vingerafdrukken ingelezen. Heb nu maar gezichtsherkenning aan gedaan, want die vingerafdruk wekt meer frustratie op dan dat het goed doet.
Zelfde ervaring hier met een willekeurige AliExpress screen protector. Voor nu ook overgestapt op face recognition en misschien over 1-2 maanden maar een nieuwe screen protector proberen.Flipswix schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:32:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
@Flipswixg0tanks schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:50:
[...]
Zelfde ervaring hier met een willekeurige AliExpress screen protector. Voor nu ook overgestapt op face recognition en misschien over 1-2 maanden maar een nieuwe screen protector proberen.
M'n S22 is zonet geleverd, onmiddellijk de Milomdoi screenprotectors aangebracht (link zie hierboven).
Goed nieuws: installatie ging prima en de vingerafdruksensor werkt tot nu toe in ~95% van de gevallen, snel genoeg ook. Moet wel de vinger wat harder tegen het scherm drukken heb ik de indruk.
- Officiële siliconen cover van Samsung was niks vanwege stof en stroefheid
- Nu sinds een week de Spigen Liquid Crystal en die bevalt goed maar ik stoor me aan de transparantie. Het is meer blauwig dan doorzichtig (vooral in zonlicht) en dat doet de Burgundy kleur geen goed.
De Spigen ultra hybrid matte, combineert er ook goed bij:ronald1989 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:45:
Ahh ik vind het tot nu toe echt lastig om de juiste case te vinden:Had vroeger een doorzichtig hoesje van Ali en die werd wel snel geel maar was wel doorzichtig
- Officiële siliconen cover van Samsung was niks vanwege stof en stroefheid
- Nu sinds een week de Spigen Liquid Crystal en die bevalt goed maar ik stoor me aan de transparantie. Het is meer blauwig dan doorzichtig (vooral in zonlicht) en dat doet de Burgundy kleur geen goed.
:strip_exif()/f/image/6IeCQ4y2TBL3wDIJ1KlQ1hWF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E0aj6x69q1cJru7lNqDFotVU.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je wilt kan ik wel een foto maken met de Burgundy.
Dat hoesje heb ik ook, omdat ik eigenlijk voor een groene S22U zou gaan.. maar ivm lange levertijden toch zwart gekozen.Peatsmoke schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:54:
[...]
De Spigen ultra hybrid matte, combineert er ook goed bij:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je wilt kan ik wel een foto maken met de Burgundy.
Foto met burgundy wel welkom.
:strip_exif()/f/image/JtRsxDiywWKECWkw0nAT4Bdo.jpg?f=fotoalbum_large)
Baseus Gan³ Pro 65W zojuist binnen. Nog niet getest met laden, maar weet dat deze superfast 2.0 ondersteund
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
U vraagt, wij draaien...SuperVeloce schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:07:
[...]
Dat hoesje heb ik ook, omdat ik eigenlijk voor een groene S22U zou gaan.. maar ivm lange levertijden toch zwart gekozen.
Foto met burgundy wel welkom.
[Afbeelding]
Baseus Gan³ Pro 65W zojuist binnen. Nog niet getest met laden, maar weet dat deze superfast 2.0 ondersteund
:strip_exif()/f/image/k5yzRkTAJQLmkcEQUruvMjtW.jpg?f=fotoalbum_large)
Thanks voor de foto!
Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van de zwarte randen, had liever alles gezien zoals de achterkant is
Hoe is jou ervaring hiermee? Bij mij laat hij aan de lange zijkanten los en blijft hij niet plakken. Ik ga vanmiddag terug naar de mediamarkt om deze opnieuw te laten plakken.038Robijno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:39:
[...]
Ik ben er zelf erg tevreden over.
Je hebt ook 2 weken plak garantie, als hij loslaat of iets, plakken ze kosteloos een nieuwe erop.
Ik heb het bij al mijn toestellen erop laten plakken (wissel veel van telefoons).
Zeer sterk spul.
Kosten waren toen rond de 20 of 25 euro.
Ik hoor graag even!
Ik heb inmiddels de originele screen protector's gekocht van Samsung zelf.. is zeer goed zelf te plakken, hier zit ook een soort van houder bij om hem recht te plakken.Bryans677 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:16:
[...]
Hoe is jou ervaring hiermee? Bij mij laat hij aan de lange zijkanten los en blijft hij niet plakken. Ik ga vanmiddag terug naar de mediamarkt om deze opnieuw te laten plakken.
Ik hoor graag even!
Bij de mediamarkt zwolle had ik het er ook op laten plakken, maar was geen succes.. liet ook los aan beide zijkanten.
Is dit echt de Gan 3 Pro-adapter of toch de 2 Pro? Ik kan namelijk alleen een 3 (Pro) met 4 poorten vinden.dreester schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:19:
GaN³ Pro 65W opladers binnen. Wat zijn die dingen compact zeg! Nu de toestellen zelf nog...![]()
[Afbeelding]
Bedankt voor je antwoord. Wel erg jammer want dit zijn prettige folie's die prima beschermen. Waar heb je de originele gevonden van Samsung? Ben je ook terug geweest naar de Mediamarkt om hier verhaal te halen/kosten?038Robijno schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:57:
[...]
Ik heb inmiddels de originele screen protector's gekocht van Samsung zelf.. is zeer goed zelf te plakken, hier zit ook een soort van houder bij om hem recht te plakken.
Bij de mediamarkt zwolle had ik het er ook op laten plakken, maar was geen succes.. liet ook los aan beide zijkanten.
[ Voor 6% gewijzigd door Bryans677 op 09-03-2022 15:39 ]
2 pack voor s22u (ja er staat 1 maar zitten er 2 in, dus nu heb er ik 4 😂) :Bryans677 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:30:
[...]
Waar heb je de originele gevonden van Samsung?
https://www.smartphonehoe...tor-galaxy-s22-ultra.html
Of
https://www.knaldeals.com...otector-ef-us908c-1113707
Top dankjewel!dragon2 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:49:
[...]
2 pack voor s22u (ja er staat 1 maar zitten er 2 in, dus nu heb er ik 4 😂) :
Of
Werkt het unlocken met je vingerafdruk bij die protectors nog goed? Ik had deze:038Robijno schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:57:
[...]
Ik heb inmiddels de originele screen protector's gekocht van Samsung zelf.. is zeer goed zelf te plakken, hier zit ook een soort van houder bij om hem recht te plakken.
https://www.coolblue.nl/p...plus-screenprotector.html
Maar met die er op ging het unlocken heel moeizaam, ook na (en tijdens) het opnieuw scannen van m'n vingers. Ik heb er nu niets opzitten en unlocken werkt nu weer uitstekend.
Ik heb idd netjes het geld terug gekregenBryans677 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:30:
[...]
Bedankt voor je antwoord. Wel erg jammer want dit zijn prettige folie's die prima beschermen. Waar heb je de originele gevonden van Samsung? Ben je ook terug geweest naar de Mediamarkt om hier verhaal te halen/kosten?
Het is echt de GaN³ Pro adapter. Staat zowel op de verpakking als op de adapter zelf. Ik heb deze wel bij Ali Express besteld:robhof schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:59:
[...]
Is dit echt de Gan 3 Pro-adapter of toch de 2 Pro? Ik kan namelijk alleen een 3 (Pro) met 4 poorten vinden.
€ 25,57 69%OFF | Baseus 65W Gan Charger Quick Charge 4.0 3.0 Type C Pd Usb Charger Met Qc 4.0 3.0 Draagbare Snelle oplader Voor Laptop Iphone 12 Pro
https://a.aliexpress.com/_uydgJV
Ik heb trouwens met deze screenprotector de extra schermgevoeligheid weer uitgezet; scherm was me wat TE gevoelig 🤣
Is het nou plastic of glas?dragon2 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:49:
[...]
2 pack voor s22u (ja er staat 1 maar zitten er 2 in, dus nu heb er ik 4 😂) :
Of
:strip_exif()/f/image/TyfWgkIo8htLoht3vweCUMgD.jpg?f=fotoalbum_large)
De kabels nog niet getest, het blok is nu bij de customs bij Post NL staat er. Wel de ugreen 3m besteld net. Komen ze ongeveer tegelijk aan.Garrett schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Ik heb deze gekocht, welke gegarandeerd werkt:
https://www.amazon.de/gp/product/B07V7MY46W
Alleen dat is 1 stuk, ik neem aan dat de kabels die jij linkte ook wel werken (gezien de 100W specificatie)
Ik zou zeggen test het voor ons
De kabels die ik had zijn niet perfect met het er in stoppen in samenwerking met de leren case. Net iets te dik dat het de bovenrand van de hoes opschuift laten we zeggen. Maar ben evengoed benieuwd of ze snel laden. Kan ik ze altijd nog houden.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wat is je ervaring met deze screen protector en de werking van de vingerafdruksensor?038Robijno schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:57:
[...]
95% van de keren dat ik hem gebruik, werkt hij vlekkeloos.RealR schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:34:
[...]
Wat is je ervaring met deze screen protector en de werking van de vingerafdruksensor?
Kan het zeker aanraden, kost 16 euro voor 2 stuks.
Op de s22 ultra?038Robijno schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:57:
[...]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Bedankt voor de info, ik heb ook een setje besteld.038Robijno schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:38:
[...]
95% van de keren dat ik hem gebruik, werkt hij vlekkeloos.
Ok thanks https://www.amazon.de/Sam...tomer-reviews_feature_div
De reviews op Amazon zijn niet echt loven vandaar mijn vraag
Ik heb het er nu 2 weken op zitten, geen problemen met de installatie of met de vingerafdruk scanner.izzet3838 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:23:
[...]
Ben er zelf tevreden over, misschien meer mensen op dit forum die dit kunnen bevestigen..
3 screenprotectors, 2 camera-bump protectors en voldoende doekjes/stickers en een frame om de protector te plaatsen.
Niks bubbles of dergelijke, zeer tevreden. Koopje voor deze prijs mijns inziens.
Ervaring is dus met de kleine S22 (dus plat scherm!)
Van iemand die in een phoneshop werkt, heb ik wel eens gehoord dat je die kunststof folies, vooral aan bij afgeronde randen, tijdens het aanbrengen, de folie het beste warm kunt maken met een föhn. Dat zou een beter resultaat geven.izzet3838 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:23:
[...]
Ik heb deze ook, werkt prima, maar heb jij die protector bij de camera ook geplaatst? vraag me af of dat invloed heeft op de kwaliteitPap3rclip schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:59:
Heb nu deze Milomdoi tempered glass protector er sinds ontvangst van de phone op zitten en ben er zeer tevreden over. Vingerafdruk werkt perfect mijns inziens.
3 screenprotectors, 2 camera-bump protectors en voldoende doekjes/stickers en een frame om de protector te plaatsen.
Niks bubbles of dergelijke, zeer tevreden. Koopje voor deze prijs mijns inziens.
Ervaring is dus met de kleine S22 (dus plat scherm!)
Alles wat je voor een bestaande lens plaatst, heeft invloed op de kwaliteit van de foto, zeker zo'n goedkoop plastic plaatje.weertenaar schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:19:
[...]
Ik heb deze ook, werkt prima, maar heb jij die protector bij de camera ook geplaatst? vraag me af of dat invloed heeft op de kwaliteit
Dat is ook mijn idee, ik heb ze er nog nooit opgeplakt....maar laat me graag verrassenPeatsmoke schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:26:
[...]
Alles wat je voor een bestaande lens plaatst, heeft invloed op de kwaliteit van de foto, zeker zo'n goedkoop plastic plaatje.
Mijn ervaring is helaas anders038Robijno schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:04:
[...]
Ik heb het er nu 2 weken op zitten, geen problemen met de installatie of met de vingerafdruk scanner.
Ben er zelf tevreden over, misschien meer mensen op dit forum die dit kunnen bevestigen..
Een tempered glass protector is denk ik beter, afhankelijk hoe die op je scherm 'plakt'. Bij m'n vorige telefoon kon ik de protector gewoon met warm water schoonmaken als er een stofje op zat en dan opnieuw plaatsen.
Linkje verwijderd, was gelinked naar je eigen account, dat werkt niet 😋
Voor het bedrag echt een fijne case van goede kwaliteit.
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title
Goedkope screenprotector die perfect past en ook goed blijft zitten op de gebogen tanden. Blijft wel folie en voelt dus anders dan glas maar zeer tevreden tot nu toe.
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
Fijne draadloze snellader die te gebruiken is samen met een horloge.
Normaal koop ik de (originele) duurdere cases en screenprotectors maar tot nu zeer tevreden.
[ Voor 16% gewijzigd door The Wizard op 11-03-2022 14:05 ]
Oeps 😅 dit is het hoesje..DM89 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:49:
Ik heb sinds ik de S22 Ultra heb de onderstaande accessoires.
[mbr]Linkje verwijderd, was gelinked naar je eigen account, dat werkt niet 😋[/]
Voor het bedrag echt een fijne case van goede kwaliteit.
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title
Goedkope screenprotector die perfect past en ook goed blijft zitten op de gebogen tanden. Blijft wel folie en voelt dus anders dan glas maar zeer tevreden tot nu toe.
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
Fijne draadloze snellader die te gebruiken is samen met een horloge.
Normaal koop ik de (originele) duurdere cases en screenprotectors maar tot nu zeer tevreden.
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_image
Ik heb het er op plakken ja, vooral omdat ik geen hoesje gebruik dus rust de telefoon altijd op de camera's als hij plat ligt.weertenaar schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:03:
[...]
Dat is ook mijn idee, ik heb ze er nog nooit opgeplakt....maar laat me graag verrassen
Niets gemerkt van camera-kwaliteit die minder wordt, maar neem sowieso niet veel foto's. Volgens mij zou dat alleen iets uit kunnen maken voor donkere/nacht-foto's? (minder licht dat op de sensors binnenkomt --> meer ISO of langere shuttertijd en dus ruis of wazig).
Je kan het altijd eens testen en het er terug af trekken? Nu ben ik ook wel nieuwsgierig maar wil die er nu ophangt niet verspillen
Die kabels doen fast charging 2.0, zijn wel een beetje bulky bij de connectoren tov de ugreen 3m die ik besteld heb van de onderstaande link.Oekol schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:19:
Iemand in bezit van een oplader die 2.0 fast charging doet en toevallig deze kabels?
Mijn oplader van alieexpress is nog onderweg maar deze kabels al ontvangen. Kan niet wachten om te testen maar wellicht heeft iemand van jullie deze kabels al getest?
https://www.amazon.de/gp/product/B07V7MY46W
Helemaal blij met de baseus oplader. Mooi klein inderdaad, heb nu 3m kabel besteld en een kabel clip die ik op het nachtkastje bevestig. Kabel onder het bed door en dan bevestigen als ik niet oplaad aan nachtkastje zodat het mooi netjes opgeruimd is.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ben inmiddels 3 weken verder, en op de registratie mail na, radio stilte vanuit Samsung..
Nee nog altijd niks van gehoord. Ook al 3 weken verder. Terwijl ze vorige week op de chat zeiden dat de registratie in afrondingsfase was. Zal vast wel goed komen maar heb toch graag de bevestiging dat alles in orde is.038Robijno schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:03:
Iemand al een reactie gehad van Samsung, omtrent de Galaxy buds pro aanvraag?
Ben inmiddels 3 weken verder, en op de registratie mail na, radio stilte vanuit Samsung..
Ik heb die Buds ok aangevraagd, wacht er ook nog op038Robijno schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:03:
Iemand al een reactie gehad van Samsung, omtrent de Galaxy buds pro aanvraag?
Dus daar moet je nog meer geduld hebben..
Ik denk dat ik die van mij verkoop en een Samsung dex voor haal.
Heb de protector er inmiddels ook op zitten. Aanbrengen ging gemakkelijk met de meegeleverde telefoonhouder. Unlocken met vingerafdruk gaat perfect, nog geen misser gehad tot nu toe. Wel de vingerafdruk opnieuw instellen na het aanbrengen van de protector. Enig minpuntje is dat de protector wel erg krasgevoelig is. Maar beter een krasje op de protector dan op mijn scherm. Bedankt voor de tip!038Robijno schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:38:
[...]
95% van de keren dat ik hem gebruik, werkt hij vlekkeloos.
Of gebeurd ditalleen bij een goedkope case?
Geen ervaring met de Samsung case maar naar mijn ervaring worden ze allemaal uiteindelijk wel heel, maar goedkoper cases meestal veel sneller, en veel geler...038Robijno schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:37:
Weet iemand of de originele S22 ultra transparant siliconen case met kickstand ook snel geel gaat worden?
Ik heb de Spigen met kickstand en die is nog transparant
Hij is hard-plastic (polycarbonaat) geen siliconen, heb deze in combinatie met een screenprotector van telefoonglaasje.nl.038Robijno schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:37:
Weet iemand of de originele S22 ultra transparant siliconen case met kickstand ook snel geel gaat worden?
Beetje forse kickstand maar wel handig en zo kan ik fijn die mooie groene kleur bewonderen!
Praktisch en stevig ontwerp, camera's zijn beschermd, opstaande rand aan de voorkant zodat je scherm geen schade oploopt als je de telefoon facedown neerlegt.
Ben ook blij met de materiaalkeuze van het hoesje omdat deze daardoor tenminste niet geel wordt.
Die screenprotector van telefoonglaasje.nl is ook een vondst.
Nederlandse fabrikant en hij maakt al een paar jaar goeie "glazen" screenprotectors.
Weet niet of het echt glas is voor deze prijs maar het heeft wel dezelfde eigenschappen;
Voelt als glas want niet stroef en geeft geen waas zoals sommige flex film (plastic) screenprotectors.
O ja, vingerprintscanner werkt gewoon altijd zonder enige hapering dus ik ben er al met al erg blij mee!
Inclusief een handige tool en goeie instructie voor de installatie en hij kost geen drol, 14,95 om precies te zijn!
https://www.bol.com/nl/nl...ra/9300000077010721/?s2a=
https://www.bol.com/nl/nl...hMdQ.2_57.63.ProductImage
De case is nu afgeprijsd, ik heb hem zelf voor € 24,- gekocht is nu 22 op Bol, op de meeste andere websites is hij duurder, sommige vragen wel 29 eurie dus dan dit is een mooie deal.

Op de volledige laadtijd is het een kwartier oid (~1u vs ~1u15m) maar het eerste half uur scheelt het zeg een 15% ofzo?
Mwah, nog maar even overwegen... Had even terug al een anker nano 2 65W voor mijn laptop gehaald dus beetje zonde om er weer 1 te kopen eigenlijk.
Volledig laden maakt het weinig uit, het is vooral de hoeveelheid die je kunt bijladen in 10 of 20 minuten.m0ridin schreef op zondag 13 maart 2022 @ 09:36:
Ik heb mijn S22 ultra ondertussen ook binnen (en n siliconen hoesje voor nu + screenprotectors) en zit nu even te kijken of ik ook nog zo'n baseus charger aan wil schaffen maar het is vooral een verschil in het eerste half uur begrijp ik toch?
Op de volledige laadtijd is het een kwartier oid (~1u vs ~1u15m) maar het eerste half uur scheelt het zeg een 15% ofzo?
Mwah, nog maar even overwegen... Had even terug al een anker nano 2 65W voor mijn laptop gehaald dus beetje zonde om er weer 1 te kopen eigenlijk.
Ik heb vaak dat ik 10% batterij heb en dan ongepland moet vertrekken, kwartiertje insteken terwijl ik me aan het klaarmaken en ben ik kan verder...
Welke kleur heb jij gekozen? Ik heb het idee dat de kleur (naam) niet overeenkomt met het plaatje?DM89 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:05:
[...]
Oeps 😅 dit is het hoesje..
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_image
Het is inderdaad een vreemde naam voor een zwart hoesje maar ik heb Maja Red. Deze is dus zwart 😅Cafun schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:14:
[...]
Welke kleur heb jij gekozen? Ik heb het idee dat de kleur (naam) niet overeenkomt met het plaatje?
Ah, dus het plaatje klopt qua kleur, haha! Ik durfde het er niet echt op te gokken dat "Maja Red" zwart zou zijnDM89 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:50:
[...]
Het is inderdaad een vreemde naam voor een zwart hoesje maar ik heb Maja Red. Deze is dus zwart 😅
Is de originele samsung 45w lader goed?
Ik heb qua hoesje her originele clearing cover hoesje van Samsung. Ik vind het wel erg jammer dat de kleur van het burgundy niet meer te zien is zo. Achterkant lijkt ook wel antraciet of zwart.
Ook is het hoesje lager dan de randen van het scherm. Dus ik denk dat dat niet handig is...
Een screencover heb ik niet, vind ik nooit zo goed werken.
Heb ook weleens zo'n laagje bij mediamarkt laten doen, maar toch altijd weer bobbels erop dan.
Heb letterlijk boven jouw post een link geplaatstpauki schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:31:
Welke lader hebben jullie en raden jullie aan? Ik las hier 1 bij Ali, maar daar wil ik eigenlijk niet bestellen.
Is de originele samsung 45w lader goed?
Ik heb qua hoesje her originele clearing cover hoesje van Samsung. Ik vind het wel erg jammer dat de kleur van het burgundy niet meer te zien is zo. Achterkant lijkt ook wel antraciet of zwart.
Ook is het hoesje lager dan de randen van het scherm. Dus ik denk dat dat niet handig is...
Een screencover heb ik niet, vind ik nooit zo goed werken.
Heb ook weleens zo'n laagje bij mediamarkt laten doen, maar toch altijd weer bobbels erop dan.
Dat is de nieuwe lader die bij de s22 ultra hoort.
Je kunt ook kiezen voor de 65w xiaomi gan lader of een baseus 65w gan charger.
Deze zijn allemaal compatibel.
Als je apart een kabel gaat bestellen let er op dat de kabel 100w pd ondersteuning heeft, de 60w kabels doen meestal geen snelladen.
De kabel die bij de telefoon wordt geleverd doet geen 45w.
Indien je een s22 hebt kun je beter een 25w lader kopen aangezien deze GEEN 45w ondersteunt.
Edit: wanneer je de lader insteekt zou de telefoon :"super fast charging 2.0" moeten aangeven, indien je iets anders ziet haal je niet de maximale snelheid.
[ Voor 6% gewijzigd door izzet3838 op 14-03-2022 16:03 ]
Kun je dan ook een laptop lader (bijv. van Dell XPS serie) gebruiken voor de S22+ voor quick charge? Lijkt mij dat dit de phone niet kan beschadigen.. Just checkingizzet3838 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:02:
[...]
Heb letterlijk boven jouw post een link geplaatst![]()
Als je apart een kabel gaat bestellen let er op dat de kabel 100w pd ondersteuning heeft, de 60w kabels doen meestal geen snelladen.
Indien je een s22 hebt kun je beter een 25w lader kopen aangezien deze GEEN 45w ondersteunt.
Lead, follow, or get out the way.
Beschadigen niet.bramgg schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:05:
[...]
Kun je dan ook een laptop lader (bijv. van Dell XPS serie) gebruiken voor de S22+ voor quick charge? Lijkt mij dat dit de phone niet kan beschadigen.. Just checking
De vraag is wel of die het protocol van de samsung gaat ondersteunen.
Als je zeg maar een 100w lader aansluit op een telefoon en deze ondersteund het protocol van de telefoon niet zou de lader terug moeten schakelen daar de hoogst ondersteunde snelheid.
Dat is vaak 5-20 watt
Je zou het dus perfect kunnen proberen.
Er is zeg maar een soort handshake waarbij de lader aan de telefoon vraagt hoeveel ampere/volt hij max kan hebben en geeft dat dan aan de telefoon.
(Ik ga er van uit dat je geen action lader gebruikt, misschien dat die anders werken
Bij een dell lader zul je goed zitten.
die jij aanhaalt kost 35 euroizzet3838 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:18:
Aan de mensen die graag de originele Samsung adapter willen, deze is al aardig gezakt in prijs: https://www.bol.com/be/nl...GL6f7nMir4C0aAsAlEALw_wcB
En deze kost 29 euro is er een verschil er tussen? https://www.bol.com/nl/nl...0000116274204/#modal_open
Dit is de lader van de note 10, de kabel is korter de adapter is groter, en hij is net wat langzamer omdat hij sneller warm wordt.raro007 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:54:
[...]
die jij aanhaalt kost 35 euro
En deze kost 29 euro is er een verschil er tussen? https://www.bol.com/nl/nl...0000116274204/#modal_open
Heeft deze na paar dagen meer grip, en geven de randen aan de voorkant bescherming ?
ik heb even de lader van een samsung a71 geleend en die doet super snel laden maar die is maar 25 watt..
ik ging van 26 minuten naar 11 minuten vergeleken met mijn oude s8+ lader.
tweakers doet moeilijk met het verplaatsen van een bericht...
@30carbonclocks thanks ik had je bericht gelezen.
[ Voor 8% gewijzigd door raro007 op 14-03-2022 21:52 ]
Super fast charging 2.0 met de juiste lader en kabel.raro007 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:51:
super snel laden werkt toch alleen met 45 watt laders?
Zoals hierboven gezegd is Samsung zeer slecht met de naamgeving.raro007 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:51:
super snel laden werkt toch alleen met 45 watt laders?
ik heb even de lader van een samsung a71 geleend en die doet super snel laden maar die is maar 25 watt..
ik ging van 26 minuten naar 11 minuten vergeleken met mijn oude s8+ lader.
tweakers doet moeilijk met het verplaatsen van een bericht...
@30carbonclocks thanks ik had je bericht gelezen.
Bij mijn p30 pro gaf hij direct het wattage aan, dus 40w met 40w lader 27w met tragere lader, doet Xiaomi ook, zou Samsung ook kunnen beginnen te doen nu hebben ze dus:
-charging
-fast charging
-super fast charging
-super fast charging 2.0
Begint op de naamgeving van Xiaomi smartphones te lijken
Dankje ja zag ik. Maar ik vroeg me af of dit dan wel een goede koop was.izzet3838 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:02:
[...]
Heb letterlijk boven jouw post een link geplaatst![]()
Edit: wanneer je de lader insteekt zou de telefoon :"super fast charging 2.0" moeten aangeven, indien je iets anders ziet haal je niet de maximale snelheid.
Ook omdat ik las dat de s22 geen 45w ondersteunt.
Bedankt voor je uitleg! Is me weer wat duidelijker.
Werkt perfect voor een fractie van de gewone prijzen. :-)
Totdat volgende week je huis in de hens staat, omdat de Chinese QC nogal te wensen overlaatRonnekes schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:14:
Ik heb een lader van Ali gekocht van 45w en een 100w kabel via Ali.
Werkt perfect voor een fractie van de gewone prijzen. :-)
Thanks voor de tip! Deze is inderdaad erg fijn en zeker voor dat geld.DM89 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:50:
[...]
Het is inderdaad een vreemde naam voor een zwart hoesje maar ik heb Maja Red. Deze is dus zwart 😅
Na de siliconen case van Samsung en de Spigen Liquid Crystal denk ik dat ik nu eindelijk m'n to-stay case heb gevonden
:strip_exif()/f/image/rwCkgJNbW0yV6nXBw84ZIWaU.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed bedoeld. Maar dat hoort in de V&A.
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 16-03-2022 19:43 ]
Zitten inderdaad 2 stuks protectors in dus dat is wel top, op die manier ook een prima prijs. Bevestigen gaat enorm makkelijk, nu maar eens zien hoe hij zich houdt.
Daarnaast dit hoesje eromheen voor nu:
https://www.smartphonehoe...22-ultra-transparant.html
Zit prima, niet in de weg met de screenprotector en (onder+boven) randjes komen net iets hoger dan het scherm waardoor die iets meer beschermd is ook.
Qua breedte komt er ongeveer 2mm bij, lengte zal ook zoiets zijn (dikte hoesje dus ~1mm)
Heb eigenlijk nooit hoesjes eromheen, maar mijn s20 is daardoor toch wat beschadigd na een val dus voor nu maar even wel... Wellicht haal ik hem er alsnog af want ben me altijd wel bewust van het extra volume helaas en het ding is al groot zat zonder
S22 ultra
[ Voor 11% gewijzigd door sten123 op 17-03-2022 13:14 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ben fan van die van huawei en xiaomi, maar hamgt wel een kabeltje aan...sten123 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:14:
Iemand een goeie tip voor een Autohouder ?
S22 ultra
Zijn nu bijna 4 weken verder, dat ik de aanvraag heb gedaan..
1.5 week geleden vertelden ze via Messenger het volgende:
Welkom terug op Messenger! Goed dat je contact opneemt. Ik heb je registratie erbij gehaald en deze is reeds beoordeeld, zodra het resultaat bekend is zal je een e-mail ontvangen met de status update"
Schandalig dit zo!
Nee, ik ook niet. Is bijna 1 maand geleden. Zal straks eens een berichtje sturen hoe het zit.038Robijno schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:39:
Iemand al een bericht gehad van Samsung omtrent de Galaxy buds pro aanvraag?
Welkom terug op Messenger! Goed dat je contact opneemt. Ik heb je registratie erbij gehaald en deze is reeds beoordeeld, zodra het resultaat bekend is zal je een e-mail ontvangen met de status update"
Schandalig dit zo!
Nop038Robijno schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:39:
Schandalig dit zo!
Ga er maar vanuit dat dit ook heel lang gaat duren, net zoals de levering van de telefoons
Dit, en het moment dat je iets hoord zijn ze vaak al verzonden.chintsai schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:03:
[...]
Nop
Ga er maar vanuit dat dit ook heel lang gaat duren, net zoals de levering van de telefoons
Met zulke "gratis acties" ben ik eigenlijk niet anders gewend. Op enig moment krijg je een mailtje of staat een koerier voor de deur.038Robijno schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:39:
Schandalig dit zo!
Maar het belangrijkste hebben wij en dat is de mobiel zelfizzet3838 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 17:31:
[...]
Dit, en het moment dat je iets hoord zijn ze vaak al verzonden.
Wees daar inderdaad maar blij mee.chintsai schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:10:
[...]
Maar het belangrijkste hebben wij en dat is de mobiel zelf
Wat ik zoal lees op Reddit zijn er Mega leverings problemen.
Gelukkig had ik hem ook al een week voor de release datum
Ik heb wel email gehad dat de Cashback was goed gekeurd,maar ook nog niks over de Buds
Klopt, ik heb mijn S22 Ultra ook veel te laat gekregen dan afgesprokenxandoortje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Wees daar inderdaad maar blij mee.
Ik heb wel email gehad dat de Cashback was goed gekeurd,maar ook nog niks over de Buds
Heb ook bericht gehad over de cashback maar nog niks over die Buds;xandoortje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:16:
[...]
Wees daar inderdaad maar blij mee.
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Bij pre-registratie voor de nieuwe Galaxy S22 series ontvang je tijdelijk €50 retour op een pre-order van een Galaxy S22 (256 GB), S22+ (256 GB) of S22 Ultra (256 of 512 GB)” met registratienummer ********PVG is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen negen weken de €50 naar je over te maken.
We sturen je een bericht zodra wij het geld overmaken naar je rekening.
Nou die buds nog hahaha
Samen met de toestelkorting van 345 en die 200 euro voucher is dat gewoon 600 euro korting en dan krijg ik hopelijk die prut buds nog die ik gelijk doorverkoop voor 50 euro!

Dan is zo een S22 Ultra ineens een stuk betaalbaarder.
Ter info: in de voorwaarden staat dat product binnen 9 weken binnen komt ná goedkeuring.038Robijno schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:39:
Schandalig dit zo!
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633
Geduld is een schone zaakOntvang je Galaxy Buds Pro Black binnen negen weken na goedkeuring van je registratie
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik ontvang het product nu al binnen 9 weken.. dus hoef ik in totaal maar maximaal 13 weekjes tewachten bij elkaar opgeteld🤪
Nu door naar de €50,- cashback, doordat ik niet de 128GB, maar 256GB heb besteld. Morgen nog even een goede Clearplex screenprotector erop aanbrengen bij Mediamarkt, want op de P40 zit die er al 2 jaar zonder problemen op.
Update: de Clearplex protector zit erop (€25,- inmiddels ipv €20,-), maar de cashback werkt bij mij nog niet. Ik heb maar even een chatgesprek opgestart via Whatsapp.
[ Voor 17% gewijzigd door Kiswum op 20-03-2022 13:56 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik heb nu een tauri erop. https://www.amazon.nl/TAU...y-S22-Ultra/dp/B09NM5J81Z echt super makkelijk aan te brengen dmv een hulpstuk.loentje48 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:44:
Welke screenprotector gebruiken jullie voor de ultra(of niet). Ik heb de Whitestone glas geprobeerd werkte zeer goed, behalve de fingerprint sensor werkte niet. Screenprotector eraf gehaald en een 2e keer nieuw aangebracht, was een 2-pack pakket, hetzelfde verhaal...duur grapje.
En hij lijkt veel op de originele Samsung sceenprotector.
Glas gaat sowieso niet werken omdat het een curved scherm is, of je moet 1 moet uv lijm hebben. Zelf ben ik geen voorstander van uv lijm....
Eigenlijk moet dit in het accessoires topic.
[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 20-03-2022 15:53 ]
Veel screen protectors voelen een beetje rubberachtig. Daarom heb ik ook de Whitestone Dome, maar bij mij ook problemen met de fingerprintsensor.
Vroeger had ik er ook altijd glas op...tegenwoordig met de curved tpu ...maartenmk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:26:
En voelt het scherm nog een beetje hetzelfde met die tauri?
Veel screen protectors voelen een beetje rubberachtig. Daarom heb ik ook de Whitestone Dome, maar bij mij ook problemen met de fingerprintsensor.
Het voelt wel anders dan glas, maar niet rubber achter. (Het voelt als de originele screenprotector op de s21 serie)
Met uv lijm ben ik bang dat je de coating misschien beschadigd of dat er lijm achter blijft.
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 20-03-2022 17:43 ]
Nee, dat gebeurt beide niet, coating beschadigt niet en de lijm blijft ook niet achter.Aggressor schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:40:
[...]
Vroeger had ik er ook altijd glas op...tegenwoordig met de curved tpu ...
Het voelt wel anders dan glas, maar niet rubber achter. (Het voelt als de originele screenprotector op de s21 serie)
Met uv lijm ben ik bang dat je de coating misschien beschadigd of dat er lijm achter blijft.
Mocht er nog wat zitten haal je het met een nagel zo weg
I love watercooling