Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Je hebt geen optie om de hoeveelheid lijm zelf te bepalen. Je maakt het dopje aan de onderkant los. Doe het in de houder en dan open je de bovenkant zodat het eruit kan lopen.Maardiweb schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:17:
Zou bijna een poll willen maken om te vragen hoe goed White Dome nu precies werkt bij iedereen. Hoor erg wisselende verhalen en ik heb hem hier ook liggen voor mijn S22 die nog moet komen. Twijfel hierdoor of ik hem er op ga zetten of niet.
De tip schijnt sowieso te zijn om niet een heel flesje lijm leeg te knijpen. Verder ben ik heel benieuwd waarom de vingerafdrukscanner bij de één wel prima werkt en bij de ander matig tot niet.
Overigens werkt de Whitestone Dome prima voor mijn S22+
[ Voor 3% gewijzigd door kyunikeon op 28-02-2022 13:01 ]
Dan misschien een andere lader/kabel proberen, bij mij werkt het gewoon.Cevie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:35:
[...]
S22 ultra is het. Heb het al opnieuw opgestart. In eerste instantie was mijn batterij boven de 60%. Ik dacht eerst dat het misschien daaraan lag. Ook bij 25% aan de lader staat er supersnel opladen. Zonder 2.0
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ook niet als je een paar keer de kabel er opnieuw insteekt? Ik merk dat fast charging niet altijd gepakt wordt op zowel de S8 als de S10. Wellicht dat het daar aan kan liggen.Cevie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:35:
[...]
S22 ultra is het. Heb het al opnieuw opgestart. In eerste instantie was mijn batterij boven de 60%. Ik dacht eerst dat het misschien daaraan lag. Ook bij 25% aan de lader staat er supersnel opladen. Zonder 2.0
Ik zoek voor mijn toekomstige S22+ ook de dunste transparante cover die er te krijgen is, dus als iemand tips heeft... Volgens mij worden ze niet dunner gemaakt dan de AirSkin.Bartje1983 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:30:
Heeft iemand een minimalistische cover gekocht?
Ik zoek zoiets als deze. Maar dan zonder 20 euro verzendkosten, en lang wachten.
https://www.spigen.com/co...in?variant=40437241806895
Ga het vanavond weer proberen, probeer dit keer de batterij onder de 10% te krijgen of te drainenAmps schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:21:
[...]
Ook niet als je een paar keer de kabel er opnieuw insteekt? Ik merk dat fast charging niet altijd gepakt wordt op zowel de S8 als de S10. Wellicht dat het daar aan kan liggen.
En kijk bij instellingen of je supersnel opladen aan hebt staanCevie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:22:
[...]
Ga het vanavond weer proberen, probeer dit keer de batterij onder de 10% te krijgen of te drainen
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Ik heb de folie aangebracht en op de video lijkt het makkelijker dan in de praktijk maar het is wel goed gelukt. Je krijgt 2 folies dus mocht je de eerste keer falen. De folie is zeer krasgevoelig (mini krasjes) maar is ultra glad wat heel fijn is.izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:24:
[...]
Ben benieuwd naar de ervaringen van deze originele protectors.
De folie geeft wel wat verkleurde puntjes bij wit beeld. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
De fabrieksfolie op mijn S20 FE was zeer stroef dus ben wel blij met deze orginele folie.
Spigen Neoflex op mn S22 U is de makkelijkste en mooiste screenprotector tot nu toe.
Geen enkel bubbeltje oid
Op de plaatjes van Spigen lijkt de screenprotector nogal "dik", maar hoe is dat in werkelijkheid?xandoortje schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:46:
Ik ga het weer zeggen.
Spigen Neoflex op mn S22 U is de makkelijkste en mooiste screenprotector tot nu toe.
Geen enkel bubbeltje oid
Zojuist ook deze kabels (had er 2 besteld) ontvangen en inderdaad super fast 2.0 werkt hier ook, mooie braiding ook, de connectoren hadden zwart gemogen van mij maar goedizzet3838 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:45:
https://www.amazon.de/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1
Deze kabel ontvangen en hij doet super fast 2.0
De 60w versie van deze kabel die ik al had deed dat niet.
I love watercooling
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De Neoflex is iets dikker dan de amFilm Elastic Skin, en beide zijn makkelijk aan te brengen.MischaBoender | IA schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:17:
[...]
Op de plaatjes van Spigen lijkt de screenprotector nogal "dik", maar hoe is dat in werkelijkheid?
Ja, ik heb ervaring met beide
Persoonlijk heeft de amFilm mijn voorkeur omdat die wat dunner is, en de Neoflex moet ook aangebracht worden met die vloeistof, het is niet super veel knoeien maar toch... de S-pen werkt mijns inziens ook fijner op de amFilm.
En laat de laatste nou ook nog goedkoper zijn... Just my 2 cents
Nog een leuke video van iemand die heel veel protectors test op een S22 Ultra.
YouTube: Best And Worst Screen Protectors For Samsung Galaxy S22 Ultra
Bij 58:45 zie je dus, na installatie met adhesive en zo'n gewichtje, dat dat gewichtje een licht zichtbare cirkel achterlaat, bij normaal gebruik valt die niet op, enkel met scherm uit als je in het licht kijkt. Kortom daar is de adhesive dun waardoor de fingerprint scanner dus wel goed werkt.
[ Voor 27% gewijzigd door Garrett op 28-02-2022 19:03 ]
I love watercooling
Even een schaamteloze quote. Ik heb de groene leren hoes besteld voor de s22+, de siliconen gaat retour Samsung. Gelukkig zijn ze zeer coulant er mee. Via smartphonehoesjes in Leusden besteld met de 20 procent kortingscode stapelen-20Oekol schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:20:
Heb een siliconehoes in het zwart. Ben zo blij met de kleuren combo maar het hoesje trek stof aan als een gek. Ga hem als het kan (heb de doos niet meer) terugsturen en dan even kijken welke lederen hoes ik dan wil. Zag keus tussen zwart wit en groen. Wit valt sowieso af, ben benieuwd naar de groene. Leek heel subtiel groen te zijn. Iemand ervaringen om te delen?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En juist voor de ultra is er geen groen leren coverOekol schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:36:
[...]
Even een schaamteloze quote. Ik heb de groene leren hoes besteld voor de s22+, de siliconen gaat retour Samsung. Gelukkig zijn ze zeer coulant er mee. Via smartphonehoesjes in Leusden besteld met de 20 procent kortingscode stapelen-20

Ik heb meteen even naar die amFilm gekeken...Garrett schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:28:
[...]
De Neoflex is iets dikker dan de amFilm Elastic Skin, en beide zijn makkelijk aan te brengen.
Ja, ik heb ervaring met beide
Persoonlijk heeft de amFilm mijn voorkeur omdat die wat dunner is, en de Neoflex moet ook aangebracht worden met die vloeistof, het is niet super veel knoeien maar toch... de S-pen werkt mijns inziens ook fijner op de amFilm.
En laat de laatste nou ook nog goedkoper zijn... Just my 2 cents
Nog een leuke video van iemand die heel veel protectors test op een S22 Ultra.
YouTube: Best And Worst Screen Protectors For Samsung Galaxy S22 Ultra
Bij 58:45 zie je dus, na installatie met adhesive en zo'n gewichtje, dat dat gewichtje een licht zichtbare cirkel achterlaat, bij normaal gebruik valt die niet op, enkel met scherm uit als je in het licht kijkt. Kortom daar is de adhesive dun waardoor de fingerprint scanner dus wel goed werkt.
Ik ervaar dat helemaal niet zo.MischaBoender | IA schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:17:
[...]
Op de plaatjes van Spigen lijkt de screenprotector nogal "dik", maar hoe is dat in werkelijkheid?
Ook de vingerafdruk werkt prima
Burgundy wel toch? Die is er weer niet in leer voor de s22+izzet3838 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:57:
[...]
En juist voor de ultra is er geen groen leren cover
Mijn ultra is groenOekol schreef op maandag 28 februari 2022 @ 21:37:
[...]
Burgundy wel toch? Die is er weer niet in leer voor de s22+
Ah ja dat is niks. Ik heb bewust zwart genomen omdat je toch een hoesje neemt en anders krijg je First World problems zoals jij nu
Oekol schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:19:
[...]
Ah ja dat is niks. Ik heb bewust zwart genomen omdat je toch een hoesje neemt en anders krijg je First World problems zoals jij nu
Had je wel de lijm naar het midden laten glijden? Bij mij was het bij de 1e keer mislukt omdat dat dus niet had gedaan. 2e keer werkte wel prima.sk0o schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:03:
Vraag me niet hoe maar na 10x een how to install video gekeken te hebben heb ik net beide whitedome protectors de prullenbak in gegooid. Beide keren zelfde probleem: te weinig vloeistof. Na 5/10 minuten wachten waren in beide gevallen de protectors niet volledig met vloeistof bedekt. Iets in me zeg dat de vloeistof hoeveelheid voor een S22 is met een kleiner scherm. Heb voor de duidelijkheid zelf een s22 plus.Best wel geërgerd nu
Beide keren lijm exact in het midden, helaas, helaas. Twijfel of ik nog een replacement set ga kopen..kyunikeon schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:08:
[...]
Had je wel de lijm naar het midden laten glijden? Bij mij was het bij de 1e keer mislukt omdat dat dus niet had gedaan. 2e keer werkte wel prima.
Dat had ik dus ook met de eerste...kyunikeon schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 00:08:
[...]
Had je wel de lijm naar het midden laten glijden? Bij mij was het bij de 1e keer mislukt omdat dat dus niet had gedaan. 2e keer werkte wel prima.
Werd echt super slecht uitgelegd (of benadrukt) in de tutorial.
2de keer ging het wel goed.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Bij mij wel. Wellicht wat langzamer maar wel consistent. Ik heb nog geen moment gehad dat het meer dan 2x faaldeMaardiweb schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:56:
en werkt bij jullie (@kyunikeon en @stimpyrulez ) de vingerafdruk goed?
Ik vind hem niet lekker werken.Maardiweb schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:56:
en werkt bij jullie (@kyunikeon en @stimpyrulez ) de vingerafdruk goed?
Moet vaak hard drukken of hij zeurt dat ik de gehele sensor moet bedekken.
Het laatst zal wellicht aan mij kunnen liggen, maar ik heb niet het gevoel dat ik echt wat anders doe.
Heb tevens mijn duim 2x toegevoegd (ook over andere richting gescand), maar blijft wel een beetje buggie.
Met de uv van Ali. Net wat trager, en doet soms(2 keer per week ofzo) wat gek maar voor de rest heel goed.
Heb daarnaast de animatie afgezet waardoor die nog sneller is geworden.
Bij de volgende ga ik er ook een batterij opzetten als extra gewicht, misschien dat die dan nog beter wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door izzet3838 op 01-03-2022 09:52 ]
Heb je ergens gevonden hoe dat werkt met zo'n batterij? Filmpjes van ofzo?izzet3838 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:51:
https://youtube.com/shorts/KhiJ9g5qUxg?feature=share
Met de uv van Ali. Net wat trager, en doet soms(2 keer per week ofzo) wat gek maar voor de rest heel goed.
Heb daarnaast de animatie afgezet waardoor die nog sneller is geworden.
Bij de volgende ga ik er ook een batterij opzetten als extra gewicht, misschien dat die dan nog beter wordt.
[ Voor 97% gewijzigd door Maardiweb op 01-03-2022 10:03 ]
YouTube: amFilm Galaxy S21 Ultra Tempered Glass & Film Screen ProtectorsMaardiweb schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:03:
[...]
Heb je ergens gevonden hoe dat werkt met zo'n batterij? Filmpjes van ofzo?
Dus je moet de lijm naar beneden laten lopen?stimpyrulez schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:43:
[...]
Dat had ik dus ook met de eerste...
Werd echt super slecht uitgelegd (of benadrukt) in de tutorial.
2de keer ging het wel goed.
BlaBlaBla
Ervaringen tot nu toe:
- Vingerafdruk deed het meteen na installatie zonder opnieuw in te leren. Heb het voor de zekerheid wel gedaan. Tot nu toe niks te klagen
- Klein hoekje zit net geen lijm, Ben te snel doorgegaan naar volgende stap en had het niet gezien dat daar geen lijm zat
- Installatie ging zelf prima. Heb zelf onderstaande YouTube fimpje gebruikt er voor.
Foto van het hoekje?geforce5_guy schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:49:
Net hier de whitestone geinstalleerd op de S22 Ultra.
Ervaringen tot nu toe:
- Vingerafdruk deed het meteen na installatie zonder opnieuw in te leren. Heb het voor de zekerheid wel gedaan. Tot nu toe niks te klagen
- Klein hoekje zit net geen lijm, Ben te snel doorgegaan naar volgende stap en had het niet gezien dat daar geen lijm zat. Hij zit in een hoesje dus ik ga er niks aan doen.
- Installatie ging zelf prima. Heb zelf onderstaande YouTube fimpje gebruikt er voor.
[YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra Whitestone Dome Glass INSTALL & REVIEW!]
Ik heb van die extra LOCA flesjes liggen zodat ik het met een papiertje 'erin' kan laten druppelen heel voorzichtig en dan alsnog 'curen'... zo kan je de halo 'weghalen', als je begrijpt wat ik bedoel.
/f/image/0jIF82ffvDBYk4jhVxiaO92x.webp?f=fotoalbum_large)
Foto van een iPhone maar met hetzelfde idee/probleem... omdat het glas (display niet) iets kromt heeft de glazen protector daar geen contact met het glas...
Oplossing = beetje LOCA ertussen doen, UV lampie erop klaar
I love watercooling
Garrett schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:22:
[...]
Foto van het hoekje?
Ik heb van die extra LOCA flesjes liggen zodat ik het met een papiertje 'erin' kan laten druppelen heel voorzichtig en dan alsnog 'curen'... zo kan je de halo 'weghalen', als je begrijpt wat ik bedoel.
[Afbeelding]
Foto van een iPhone maar met hetzelfde idee/probleem... omdat het glas (display niet) iets kromt heeft de glazen protector daar geen contact met het glas...
Oplossing = beetje LOCA ertussen doen, UV lampie erop klaar
:strip_exif()/f/image/UVW256EvG0GJE4hqWiSEL0UK.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is een heel klein hoekje. Denk dat het wel prima blijft zitten. En het valt niet op.
I love watercooling
Yes druppel erop.Strider schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:05:
[...]
Dus je moet de lijm naar beneden laten lopen?
glas erop leggen en dan naar het midden laten lopen door op de onderkant te drukken.
Hahaha wtf, lijkt wel een ding uit 1996.Garrett schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:11:
Wat denken jullie van de 10000mAh ZeroLemon case voor de S22 Ultra?
Je telefoon wordt er maar 'iets' dikker van
https://zerolemon.com/col...tra-battery-case-10000mah[Afbeelding]

Ik denk dat je er een gratis weekendtas bij krijgt om dat ding te kunnen verslepen.
Maken die leren hoesjes je telefoon niet een stuk dikker dan een siliconenen hoes? Tenminste, het is eigenlijk gewoon een hoes gemaakt van kunststof en bekleed met leer, dus dunner of gelijk kan het nooit zijn.Oekol schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:28:
Het groenen lederen hoesje is binnen. Wat een verademing om die in je broekzak te laten glijden en er vervolgens uit te halen tov siliconen hoes. Die laatste is nog steeds super mooi in combi met de zwarte s22+, deze groenen cover mag er ook zeer zeker zijn. Ben er blij mee! Enige verschil is dat het siliconen hoesje iets hoger was bij het scherm, dus wel goed opletten als ik de telefoon headfirst op tafel leg.
BlaBlaBla
[ Voor 98% gewijzigd door PaT op 02-03-2022 12:46 ]
Nee, juist dunner dan de siliconen. Hij steekt nu niet meer uit aan de bovenkant. De siliconen variant stak iets boven het scherm uit. Zal ze vanavond nog eens naast elkaar leggen.Strider schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:47:
[...]
Maken die leren hoesjes je telefoon niet een stuk dikker dan een siliconenen hoes? Tenminste, het is eigenlijk gewoon een hoes gemaakt van kunststof en bekleed met leer, dus dunner of gelijk kan het nooit zijn.
Zit verder nog te twijfelen voor de Invisibleshield XTR, alleen wel €50 voor een "hybrid" protector.. Iemand hier ervaring mee?
Thanks voor het aanbod!Bartje1983 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:27:
Hebben meer mensen interesse in de doorzichtige Airskin van Spigen?
Deze is niet in Nederland te verkrijgen. Heb twee extra besteld.
Graag PM voor interesse.
Ps weet niet of dit gewenst is op dit fora..
Lijkt mij een erg mooie case maar helaas is de achterkant niet vlak waardoor de telefoon hobbelt bij plat op tafel typen..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2c3QxIyWAUKeEujOrSF3cnjy.jpg?f=user_large)
Een dunne case met vlakke achterkant lijkt vooralsnog onvindbaar
Gelukkig is dat geen dealbreaker voor mij. Heb nu het leren hoesje, en vind dat ook niet erg.ronald1989 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:14:
[...]
Thanks voor het aanbod!
Lijkt mij een erg mooie case maar helaas is de achterkant niet vlak waardoor de telefoon hobbelt bij plat of tafel typen..
[Afbeelding]
Een dunne case met vlakke achterkant lijkt vooralsnog onvindbaar
De originele lederen van Samsung?Bartje1983 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:39:
[...]
Gelukkig is dat geen dealbreaker voor mij. Heb nu het leren hoesje, en vind dat ook niet erg.
De siliconen van Samsung is wel helemaal vlak aan de achterkant.
Verrek, je hebt gelijk hij is wel vlak. Haal hem vaak uit het hoesje als ik aan mijn bureau zitronald1989 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:29:
[...]
De originele lederen van Samsung?
De siliconen van Samsung is wel helemaal vlak aan de achterkant.
Mijn oplader van alieexpress is nog onderweg maar deze kabels al ontvangen. Kan niet wachten om te testen maar wellicht heeft iemand van jullie deze kabels al getest?
Ik heb deze gekocht, welke gegarandeerd werkt:Oekol schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:19:
Iemand in bezit van een oplader die 2.0 fast charging doet en toevallig deze kabels?
Mijn oplader van alieexpress is nog onderweg maar deze kabels al ontvangen. Kan niet wachten om te testen maar wellicht heeft iemand van jullie deze kabels al getest?
https://www.amazon.de/gp/product/B07V7MY46W
Alleen dat is 1 stuk, ik neem aan dat de kabels die jij linkte ook wel werken (gezien de 100W specificatie)
Ik zou zeggen test het voor ons
I love watercooling
Will do. Even afwachten tot de oplader uit China komt. Was wel 10 day delivery maar staat nu dat hij er uitwijk 14 maart is.... We wachten braaf af.Garrett schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Ik heb deze gekocht, welke gegarandeerd werkt:
Alleen dat is 1 stuk, ik neem aan dat de kabels die jij linkte ook wel werken (gezien de 100W specificatie)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik heb nu een van Spigen, maar das net plastic..
Wat had je verwacht dan? Die NeoFlex films zijn toch praktisch een plastic folie? Ik denk dat je dan het beste kunt zoeken naar tempered glass screen protectors.Rikkert. schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:34:
Voor de mensen met een s22 Ultra, welke screenprotector hebben jullie?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heb deze is auto(10cm versie) doen geen supersnel opladen 2.0g0tanks schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:41:
Mooie deal voor 2 x 2m USB-C kabels geschikt voor 60W opladen: https://www.amazon.nl/UGR...ok-OnePlus/dp/B07ZGBJX9Y/
Edit: is blijkbaar 50cm
[ Voor 4% gewijzigd door izzet3838 op 03-03-2022 00:42 ]
Heb je dezelfde kabel of alleen eentje van hetzelfde merk? UGREEN maakt ook genoeg USB-C kabels die geen PD of fast charging ondersteunen.izzet3838 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:16:
[...]
Heb deze is auto(10cm versie) doen geen supersnel opladen 2.0
Ja niet zo veelg0tanks schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:09:
[...]
Wat had je verwacht dan? Die NeoFlex films zijn toch praktisch een plastic folie? Ik denk dat je dan het beste kunt zoeken naar tempered glass screen protectors.
Maar was benieuwd met welke tempered glass mensen ervaring hadden ivm gekromd scherm.
Welk hoesje heb jij precies gekocht als ik vragen mag? Mijn ervaring met leren hoesjes is dat ze wat bulky zijn.Oekol schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Nee, juist dunner dan de siliconen. Hij steekt nu niet meer uit aan de bovenkant. De siliconen variant stak iets boven het scherm uit. Zal ze vanavond nog eens naast elkaar leggen.
BlaBlaBla
g0tanks schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:19:
[...]
Heb je dezelfde kabel of alleen eentje van hetzelfde merk? UGREEN maakt ook genoeg USB-C kabels die geen PD of fast charging ondersteunen.
:strip_exif()/f/image/gyHI6UWw2hywhU8nsm1Do52t.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb deze en eentje met 100w van 2 meter. De 100w doet super laden 2.0.
De 60w kabel NIET.
https://www.smartphonehoe...alaxy-s22-plus-groen.htmlStrider schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:29:
[...]
Welk hoesje heb jij precies gekocht als ik vragen mag? Mijn ervaring met leren hoesjes is dat ze wat bulky zijn.
Hij is niet bulky, vergelijkbaar met de siliconen.
Had een kabel uit China gehaald maar die laadt wel maar Android Auto en Carplay herkennen het niet

Ik denk dat al deze kabels enkel de power lijnen van de USB connector hebben, en niet de data lijnen.ronald1989 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:54:
Heeft iemand hier een aanbeveling voor een split kabel die zowel USB-C als Lightning ondersteunt EN die ook werkt met Android Auto en Apple Carplay?
Had een kabel uit China gehaald maar die laadt wel maar Android Auto en Carplay herkennen het niet
Ja ik kwam op Reddit nog tegen dat alleen dit soort type kabels daar voor geschikt zijn omdat dan alles naar 1 gaat en de connector vervolgens er alleen voor zorgt dat het past in het juiste gaatje:tjanssen schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:27:
[...]
Ik denk dat al deze kabels enkel de power lijnen van de USB connector hebben, en niet de data lijnen.
https://m.media-amazon.com/images/I/51ElApFouML._SL1500_.jpg
Ik had nu dit, wat natuurlijk een heel ander principe is
https://m.media-amazon.com/images/I/61+HdhPokOS._SL1500_.jpg
Ga die Anker even testen
Steeds meer ruimte over onder en boven...toch maar gauw dat Mowei UV glaasje erop zetten dan...
I love watercooling
Ik heb in mijn oude auto de Huawei gebruikt werkte heel goed, geen idee hoe die met Samsung werkt want heb nu een andere auto.Maardiweb schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:09:
Wie heeft er ervaringen met een fijne draadloze autolader? Ik heb nu op mijn huidige telefoon een magneet in mijn hoesje zitten zodat ik hem op een magneet kan plakken op mijn ventilatierooster, maar vrees dat dit straks niet meer goed werkt (omdat de magneet dan draadloos laden blokkeert). Ik overweeg dus een draadloze lader voor in de auto, waarbij ik hem dan dus in een houder moet klemmen omdat iets MagSafe achtigs voor Android vrijwel niet bestaat, toch? Iemand tips?
Enige waar ik wel mee zit: ervaring uit het verleden heeft geleerd dat een doorzichtig hoesje op een gegeven moment wat gaat verkleuren / vergelen...
[ Voor 24% gewijzigd door RustStorm op 03-03-2022 13:08 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Samsung Clear Standing Hoesje - Samsung Galaxy S22 Ultra - Transparant hard plastic, vergeeld niet.
:strip_exif()/f/image/Th6OYpU3UwHLsY56eZeu2Jns.jpg?f=fotoalbum_large)
https://nl.hardware.info/...-cover-transparent.620730
In combinatie met welke lader was dat (ook alweer)?izzet3838 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:45:
https://www.amazon.de/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1
Deze kabel ontvangen en hij doet super fast 2.0
De 60w versie van deze kabel die ik al had deed dat niet.
I love watercooling
Xiaomi 65wAmps schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:11:
[...]
In combinatie met welke lader was dat (ook alweer)?
Hier de Whitestone Dome. Aanbrengen is een klusje maar is prima gelukt, zit strak en zonder enig bubbeltje op het scherm. Alleen is de vingerafdrukscanner nu rukRikkert. schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:34:
Voor de mensen met een s22 Ultra, welke screenprotector hebben jullie?

Werkte in eerste instantie helemaal niet, zag geen vingers. Later nog een keer extra met UV licht uitgehard en met vochtige vingers zag ie eindelijk wat. Maar is dus redelijk onbetrouwbaar geworden.
Alleen jammer dat die kickstand er zo log uitziet.MeanDz schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:06:
Daarom heb ik deze gekocht van Samsung zelf:
Samsung Clear Standing Hoesje - Samsung Galaxy S22 Ultra - Transparant hard plastic, vergeeld niet.![]()
[Afbeelding]
https://nl.hardware.info/...-cover-transparent.620730
Hij is niet erg subtiel nee, heb je helemaal gelijk in.g0tanks schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:59:
[...]
Alleen jammer dat die kickstand er zo log uitziet.
Hoe is het drukken op de knopjes? Klikken die? Of is het zachtjes?MeanDz schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:06:
Daarom heb ik deze gekocht van Samsung zelf:
Samsung Clear Standing Hoesje - Samsung Galaxy S22 Ultra - Transparant hard plastic, vergeeld niet.
Ik had de Samsung siliconen cover en nu een ultra thin van Spigen, maar ik irriteer me aan het klikgeluid van de knopjes.
Bij deze heb ik dat niet, het plastic is gevormd naar het toestel maar het zijn geen echte knoppen ofzo dus je hoort alleen het geluid van de telefoon zelf bij deze.Cafun schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:33:
[...]
Hoe is het drukken op de knopjes? Klikken die? Of is het zachtjes?
Ik had de Samsung siliconen cover en nu een ultra thin van Spigen, maar ik irriteer me aan het klikgeluid van de knopjes.
Zo irritant inderdaad. Ik hou zo van uitsparingen hè, of doen ze dat nooit met transparante cases?Cafun schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:33:
[...]
Hoe is het drukken op de knopjes? Klikken die? Of is het zachtjes?
Ik zou gaan voor de Dome Glass gebruikt hem altijd bij al mijn nieuwe samsungs al jaren.amauer schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:02:
Binnenkort wordt mijn S22 geleverd. Ik lees verschillende ervaringen met screenprotectors en de vingerprint scanner. Wat is jullie ervaring met screenprotectors? Adviseren jullie een whitestone Dome Glass of een PanzerGlass?
Ga voor plastiek(orgineel, amfilm. Spigen,...) Of voor uv(AliExpress, whitestone,...)amauer schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:02:
Binnenkort wordt mijn S22 geleverd. Ik lees verschillende ervaringen met screenprotectors en de vingerprint scanner. Wat is jullie ervaring met screenprotectors? Adviseren jullie een whitestone Dome Glass of een PanzerGlass?
De rest heeft meestal problemen.
Thnx! Misschien bestel ik deze danMeanDz schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 17:20:
[...]
Bij deze heb ik dat niet, het plastic is gevormd naar het toestel maar het zijn geen echte knoppen ofzo dus je hoort alleen het geluid van de telefoon zelf bij deze.
Plastic voelt altijd als rubber minder natuurlijkizzet3838 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 23:14:
[...]
Ga voor plastiek(orgineel, amfilm. Spigen,...) Of voor uv(AliExpress, whitestone,...)
De rest heeft meestal problemen.
Heb een panzer erop, scanner werkt nog steeds verrassend goed 90/95% in één keeramauer schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:02:
Veel beter dan die Elastic Skin van amFilm... ik snap nu ook waarom die Elastic heet, wat dat is die ook... begon onderaan steeds verder omhoog te 'kruipen'... maar glas is toch wel de shit hoor, wel een paar vingervlekjes maar lang niet zoveel als met een folie.
Me happy
I love watercooling
Echter werkt de fingerprint reader niet goed met deze protector. Je moet vrij hard drukken en net onder de goede hoek zitten. Helaas.
En geen front camera cutout zorgt voor een look die veel cleaner is
I love watercooling
Heb de officiële youtube instructie erbij gehouden + deze: YouTube: Whitestone Dome Galaxy S22 Plus Screen Protectors & Accessories
Daarnaast een truct toegepast die ik ergens had gelezen: Een zware batterij (D) op de plek van de vingerafdrukscanner gezet bij het 1e curingproces. Dat zorgt dat de protector nog nét wat meer aansluit (je ziet ook wat meer lijm weglopen) en lijkt tot zover succesvol dus.
Voor de geïnteresseerden: Werkt ook prima in combinatie met Spigen Ultra Hybrid hoesje !
Van deze ga ik wel de drie meter testen. Dan kan die mooi onder het bed door en kan ik iets bevestigen aan mijn zelfgemaakte nachtkastje als houder voor de kabel. De oplader is helaas nog steeds in China sinds de 27e, wordt er gek van. Op Amazon is hij bijna 10 euro duurder maar dan heb ik hem wel sneller.. Wacht nog een paar dagen af.Garrett schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:37:
[...]
Ik heb deze gekocht, welke gegarandeerd werkt:
Wat voor batterij heb je gebruikt? Thanks voor de tip.Maardiweb schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 23:08:
Ik heb net de white dome op mijn S22 gezet. Installatie ging eigenlijk nog best makkelijk, maar had er inmiddels ook veel over gelezen vanwege alle verschillende verhalen over wel en niet werkende vingerafdrukken. Bij mij lijkt het prima te werken, dus ben vooralsnog tevreden
Heb de officiële youtube instructie erbij gehouden + deze: YouTube: Whitestone Dome Galaxy S22 Plus Screen Protectors & Accessories
Daarnaast een truct toegepast die ik ergens had gelezen: Een zware batterij (D) op de plek van de vingerafdrukscanner gezet bij het 1e curingproces. Dat zorgt dat de protector nog nét wat meer aansluit (je ziet ook wat meer lijm weglopen) en lijkt tot zover succesvol dus.
Voor de geïnteresseerden: Werkt ook prima in combinatie met Spigen Ultra Hybrid hoesje !
BlaBlaBla
[ Voor 81% gewijzigd door Strider op 05-03-2022 13:44 ]
BlaBlaBla
Edit:
Na zoeken in dit topic heb ik de Amfilm besteld op Amazon. Mocht deze niet bevallen want blijft plastic dan ga ik naar de whitestone. Installatie van de laatste lijkt mee te vallen maar ben bang dat het mislukt en is toch 40,- euro 😅
[ Voor 70% gewijzigd door DM89 op 05-03-2022 16:26 ]
De amFilm is meh... begon bij mij 'terug te trekken' (korter te worden)DM89 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:04:
Morgen komt mijn s22 ultra. Helaas zit er dus geen protector op maar welke is nu de beste koop?
Edit:
Na zoeken in dit topic heb ik de Amfilm besteld op Amazon. Mocht deze niet bevallen want blijft plastic dan ga ik naar de whitestone. Installatie van de laatste lijkt mee te vallen maar ben bang dat het mislukt en is toch 40,- euro 😅
Daarna de Mowei besteld (3 stuks voor 39 zoiets)
I love watercooling
Deze? https://www.amazon.com/Ga...-Protection/dp/B09LDCQ39KGarrett schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 17:36:
[...]
De amFilm is meh... begon bij mij 'terug te trekken' (korter te worden)
Daarna de Mowei besteld (3 stuks voor 39 zoiets)
Hoe bevalt deze? Is natuurlijk ook wat anders dan een folietje 😜
I love watercooling
Nice, ook mooi dat er geen front camera cut-out inzit. Werkt de fingerprint nog ?
Zo te zien alleen te koop bij amazon.nl voor 36,- maar dan heb je er wel 3. Zou de whitestone beter zijn of hetzelfde 😅😵💫
[ Voor 21% gewijzigd door DM89 op 05-03-2022 19:35 ]