• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:44
Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:19:
[...]

Oké ik ken dit helemaal niet. Zal eens kijken naar routines op de Samsung. Is alweer eeuwen geleden dat ik er überhaupt 1 had (Samsung S4 met allemaal custom roms)
Mijn laatste was de s8(ging eigenlijk bij Huawei blijven maar ja) so far is deze beter als de ervaring die ik had met de s8.
Hoop wel dat men accuduur net wat beter wordt(wellicht gebruik ik hem nu nog teveel).

Die routines is wel echt mijn favoriete feature so far.

[ Voor 5% gewijzigd door izzet3838 op 24-02-2022 23:22 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:33

Oekol

waka waka hey hey

izzet3838 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:22:
[...]

Mijn laatste was de s8(ging eigenlijk bij Huawei blijven maar ja) so far is deze beter als de ervaring die ik had met de s8.
Hoop wel dat men accuduur net wat beter wordt(wellicht gebruik ik hem nu nog teveel).

Die routines is wel echt mijn favoriete feature so far.
Waar gebruik je die routines zoal voor? Is dus een Samsung eigen feature?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Iemand al de originele screen protector van Samsung zelf al geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

038Robijno schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 00:54:
Iemand al de originele screen protector van Samsung zelf al geïnstalleerd?
Gisteren binnen gekregen en vandaag rond half drie krijg ik de telefoons. Vandaag of dit weekend gaat dat gebeuren

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

izzet3838 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:37:
[...]

Eerst wel ja, ga morgen de Xiaomi en nieuwe Samsung eens vergelijken(of over morgen).
De reden dat ik die baseus heb laten liggen is dat lampje, ik zou daar nooit mee kunnen slapen :P
Annuleer hem maar: nieuws: Nieuwe Samsung 45W-adapter voor Galaxy S22 laadt nauwelijks sneller d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadat het Broodje Aap van de "enorme prestatieverschillen" al naar de prullenbak kon, kan dat dus nu ook met de "Oververhitting van opladers en traag opladen" van de S22.
Benieuwd naar de review door Tweakers dat vandaag verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
https://www.amazon.de/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1
Deze kabel ontvangen en hij doet super fast 2.0

De 60w versie van deze kabel die ik al had deed dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Oekol schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 06:48:
[...]

Gisteren binnen gekregen en vandaag rond half drie krijg ik de telefoons. Vandaag of dit weekend gaat dat gebeuren
Wil je even laten weten hoe de folie is?
Qua plak gedeelte over de breedte enzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tjberkhof
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-12-2024
Oekol schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:35:
[...]

Waar gebruik je die routines zoal voor? Is dus een Samsung eigen feature?
Echt vanalles. Om de batterylife super efficient te maken. Bijvoorbeeld thuis nfc uit mobile internet uit wifi aan, locatie uit. Onderweg wifi uit nfc uit mobielinternet aan, locatie aan. Op werk wifi aan nfc aan mobiel internrt en locatie uit etc etc.

Werkt echt als een tiet. Je kan het ook voor allerlei andere dingen gebruiken, bijvoorbeeld een app openen zoals agenda zodat als je sochtends je mobiel bekijkt je gelijk ziet wat er die dag gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
stin00 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:45:
[...]

Hoe heb jij 'm voor 19 euro gefixt? :+ Samsung experience center gaat 'm niet worden vanuit het hoge noorden.
Via Amazon: https://www.amazon.de/dp/...FTZH?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiny
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-12-2024
Heeft iemand al ervaring met een folie of glazen protector voor de camera's achterop?

Ik wil eigenlijk de UAG Monarch Kevlar maar dat wordt waarschijnlijk lastig vanwege de precieze cutouts. Hoop eigenlijk dat het met een folie op de camera's wel zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
shiny schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:15:
Heeft iemand al ervaring met een folie of glazen protector voor de camera's achterop?

Ik wil eigenlijk de UAG Monarch Kevlar maar dat wordt waarschijnlijk lastig vanwege de precieze cutouts. Hoop eigenlijk dat het met een folie op de camera's wel zou kunnen
Ik zou het persoonlijk niet doen, naar mijn ervaring maakt het de camera altijd slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ohja zelfs met prime betaal ik daar nog 3,49 shipping, zonde. De laatste is net weggekaapt trouwens, lange levertijd nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiny
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-12-2024
izzet3838 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:35:
[...]

Ik zou het persoonlijk niet doen, naar mijn ervaring maakt het de camera altijd slechter...
Ik ga er altijd op vooruit met camera gezien ik nu nog steeds de oude S8 heb :P liever iets slechtere kwaliteit foto's dan krassen
stin00 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:42:
[...]

Ohja zelfs met prime betaal ik daar nog 3,49 shipping, zonde. De laatste is net weggekaapt trouwens, lange levertijd nu :+
Als je prime op amazon.de hebt is verzending wel gratis, bij mij in ieder geval wel. Olijfgroen en paarse variant zijn nog wel direct leverbaar zag ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
shiny schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:05:
[...]
Als je prime op amazon.de hebt is verzending wel gratis, bij mij in ieder geval wel. Olijfgroen en paarse variant zijn nog wel direct leverbaar zag ik
Waarschijnlijk heb je een Amazon account dat nog nooit ergens anders prime heeft gehad en dus alleen in duitsland. Ik heb Duitse prime maar krijg geen gratis verzending naar Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:08

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Voor de mobiele gamers onder ons, de Razer Kishi schijnt te passen op de Ultra:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/iywu40k7hxj81.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:40
Deze autolader is denk ik wel goed voor S22 45W https://www.aliexpress.com/item/4001091236146.html

[ Voor 110% gewijzigd door SuperVeloce op 25-02-2022 16:11 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist de screenprotector van Whitestone erop gezet en weer eraf gehaald omdat de vingerafdruk niet meer werkte. Wat bij Amazon in de reviews stond, bleek dus te kloppen.
Display warm gemaakt met een föhn en het scherm eraf getrokken.
Jammer, op zoek naar iets anders. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Peatsmoke schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:07:
Zojuist de screenprotector van Whitestone erop gezet en weer eraf gehaald omdat de vingerafdruk niet meer werkte. Wat bij Amazon in de reviews stond, bleek dus te kloppen.
Inclusief sensitiviteit verhoogd bij instellingen en opnieuw vingers ingeleerd?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

izzet3838 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:45:
https://www.amazon.de/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1
Deze kabel ontvangen en hij doet super fast 2.0

De 60w versie van deze kabel die ik al had deed dat niet.
En je had aan 1m genoeg? ;)
(Yep 1m. Ben 1m gewend dus maakt me niet zoveel uit! Had 4 jaar een Oneplus 6 met een 1m kabel.)
Ik heb zelfs de vingerafdrukscanner van een Galaxy Note 10 werkend gekregen met een noname UV-glaasje erop... even precies gekeken waar die zat, klein stiftstreepje aan beide zijkanten gemaakt (op een stukje schilderstape) en vervolgens eerst de bovenkant 'gecured' met de UV-lamp (onderzijde afgedekt) en daarna een Duracell (zwaar, geen goedkoop IKEA-batterijtje) AA-batterij op die plek van de vingerafdrukscanner, daarna het midden en het onderste gedeelte 'gecured' en vervolgens werkte het perfect.
Ideetje gejat van amFilm die een cilindervormig gewichtje meeleveren zodat er zo min mogelijk LOCA glue tussen glaasje en display zit ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Garrett op 25-02-2022 17:16 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:12:
[...]

Inclusief sensitiviteit verhoogd bij instellingen en opnieuw vingers ingeleerd?
Ja, allemaal gedaan, maar het registreren was al een ramp.
Garrett schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:14:

Ik heb zelfs de vingerafdrukscanner van een Galaxy Note 10 werkend gekregen met een noname UV-glaasje erop... even precies gekeken waar die zat, klein stiftstreepje aan beide zijkanten gemaakt (op een stukje schilderstape) en vervolgens eerst de bovenkant 'gecured' met de UV-lamp (onderzijde afgedekt) en daarna een Duracell (zwaar, geen goedkoop IKEA-batterijtje) AA-batterij op die plek van de vingerafdrukscanner, daarna het midden en het onderste gedeelte 'gecured' en vervolgens werkte het perfect.
Ideetje gejat van amFilm die een cilindervormig gewichtje meeleveren zodat er zo min mogelijk LOCA glue tussen glaasje en display zit ;)
Het was mijn eerste keer :+
Om te voorkomen dat ik het scherm er niet meer vanaf kreeg, heb ik het maar meteen eraf getrokken. Ik denk dat het teveel aan lijm wel de oorzaak zou kunnen zijn. In het filmpje gooien ze de hele fles leeg, maar ik heb hier ook al gelezen dat dit teveel is.
Ik zal eens een nieuw scherm bestellen en het nog eens proberen, maar het zou ook kunnen dat het gewoon een andere scanner is, omdat alle recensie op Amazon ook al aangaven dat het niet werkt. Opgeven doen we niet... ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Peatsmoke op 25-02-2022 18:16 . Reden: Reactie op Garret ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:12
Gebruiken jullie die galaxy buds die je nu gratis krijgt of zetten jullie ze massaal op marktplaats? Ik ben benieuwd naar de geluidskwaliteit en de werking van die dingen. Ik heb nl ook nog een Beats Pro en geluid daarvan is echt goed.😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17

robhof

Lembongan view

elaho schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:33:
Gebruiken jullie die galaxy buds die je nu gratis krijgt of zetten jullie ze massaal op marktplaats? Ik ben benieuwd naar de geluidskwaliteit en de werking van die dingen. Ik heb nl ook nog een Beats Pro en geluid daarvan is echt goed.😊
Ik heb ze vorig jaar ook bij de pre-order ontvangen. Wat mij betreft klinken ze heel goed en werken verder ook uitstekend. Blij mee! Het nieuwe setje dat ergens komende weken komt (hoop ik ;)), heb ik dus niet nodig en gaat in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
izzet3838 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:12:
[...]

Sommige zeggen van wel sommige van niet, heb zelf 3 jaar lang mijn P30 pro altijd met 40w opgeladen, en haalde er vorige week nog 6 uur sot mee, dus persoonlijk vind ik dat het zou moeten meevallen.
Je kunt het sws uitzetten via een routine zodat die het alleen overdag doet bijvoorbeeld.
Met de oude Samsung oplader (45W) en een nieuwe kabel, krijg ik ook snelladen 2.0 tezien, als ik de S22 Ultra inplug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyunikeon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:24
Apart.. Ik heb ook de Whitestone dome gebruikt en vingerafdruk scan werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
kyunikeon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:10:
[...]
Apart.. Ik heb ook de Whitestone dome gebruikt en vingerafdruk scan werkt perfect.
Met de Ali uv hier ook, alleen werkt die soms 10 minuten heel slecht en daarna enkele uren zonder probleem, de oorzaak heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:17
Zijn we inmiddels al over eens welke lader het meest geschikt is voor de S22+/S22 Ultra? Ik zag dat de 65W Xiaomi lader Super fast charging 2.0 ondersteunt. Denk dat ik die maar gewoon haal dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Amps schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 23:04:
Zijn we inmiddels al over eens welke lader het meest geschikt is voor de S22+/S22 Ultra? Ik zag dat de 65W Xiaomi lader Super fast charging 2.0 ondersteunt. Denk dat ik die maar gewoon haal dan.
Zelf de Baseus GAN3 Pro 65W besteld, die doet dat ook en heeft meerdere aansluitingen.
Die Xiaomi maar 1 aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:30
SuperVeloce schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 23:52:
[...]

Zelf de Baseus GAN3 Pro 65W besteld, die doet dat ook en heeft meerdere aansluitingen.
Die Xiaomi maar 1 aansluiting
Waar is deze te koop? Kan ik met deze ook de Samsung Galaxy A52 5G snel opladen? Heb ik daar een aparte kabel voor nodig? Zo ja welke?

[ Voor 17% gewijzigd door satshow op 26-02-2022 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
satshow schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 06:16:
[...]

Waar is deze te koop? Kan ik met deze ook de Samsung Galaxy A52 5G snel opladen? Heb ik daar een aparte kabel voor nodig? Zo ja welke?
https://www.aliexpress.com/item/4000237954145.html

Zit kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zou goed kunnen.

Maar die via Ali komt binnen 10 dagen, heb wel eens 8 dagen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Heb net gelijk de nieuwe Clearplex 2.0 de eigen screenprotector,
van MM laten zetten, op mijn S22, zit echt perfect !

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 26-02-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenWal
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-08 21:44
Albert020 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:54:
Heb net gelijk de nieuwe Clearplex 2.0 de eigen screenprotector,
van MM laten zetten, op mijn S22, zit echt perfect !
Vingerafdrukscanner werkt daar ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb gisteren avond de officiële screenprotector er opgedaan en volgens mij is er toch iets onder gekomen. Wat denken jullie hiervan? Opnieuw er op doen of zit er nu al iets in het scherm zelf hierdoor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxKNafl_6WpgrIboQ6cd_VBWSPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ch8RcUM7nvxify0CUfzIdUY0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:58:
Heb gisteren avond de officiële screenprotector er opgedaan en volgens mij is er toch iets onder gekomen. Wat denken jullie hiervan? Opnieuw er op doen of zit er nu al iets in het scherm zelf hierdoor?

[Afbeelding]
Opnieuw als in die hoek los maken en het stukje vuil verwijderen? Ik denk dat het daar alleen maar lelijker van wordt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

g0tanks schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:59:
[...]

Opnieuw als in die hoek los maken en het stukje vuil verwijderen? Ik denk dat het daar alleen maar lelijker van wordt.
Zaten twee screenprotectors bij. Maar eigenlijk voor de rest zit hij super en dat is geen gegeven als ik het nog een keer doe. Dacht meer wellicht weet iemand of dit schade kan voor je scherm. Geen idee wat er onder zit, misschien herkent een fervente screenprotector plakker hier het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:09:
[...]

Zaten twee screenprotectors bij. Maar eigenlijk voor de rest zit hij super en dat is geen gegeven als ik het nog een keer doe. Dacht meer wellicht weet iemand of dit schade kan voor je scherm. Geen idee wat er onder zit, misschien herkent een fervente screenprotector plakker hier het.
Oh zo. Het lijkt mij gewoon een stofdeeltje dat weinig kwaad kan. Als het scherm van tevoren goed is schoongemaakt, is de kans klein dat het een korreltje zand is ofzo. Ik zou de screen protector er lekker op laten zitten en pas vervangen als ie lelijk wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik had aantal jaren geleden de tip gekregen om de douch te laten stomen door douch even open te zetten ,waardoor de stofdeeltjes in de lucht weg gaan.
is dat verstandig of slecht tip voor het plaatsen van een screen protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
raro007 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:19:
ik had aantal jaren geleden de tip gekregen om de douch te laten stomen door douch even open te zetten ,waardoor de stofdeeltjes in de lucht weg gaan.
Ja dat is een legitieme tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
JeroenWal schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:41:
[...]

Vingerafdrukscanner werkt daar ook mee?
Ja werkt goed, wel even opnieuw aangemaakt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
raro007 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:19:
Verstandig, probeer het zelf ook. Probleem is alleen een goede plek in de badkamer vinden.
Is badkamer plak ik hem daardoor vaak scheef, op mijn bureau kan ik hem dan weer perfect plakken, enige is dat daar dan meer stof is.

De truc is om je niet boven de telefoon te ademen, en niemand anders in buurt te laten praten.
Daarnaast goed gebruik maken van de dust removal stickers en na de dust removal niet zsm de protector er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
izzet3838 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:52:
[...]
Daarnaast goed gebruik maken van de dust removal stickers en na de dust removal niet zsm de protector er op zetten.
Bedoel je niet wel zo snel mogelijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Wat ook helpt met een screenprotector plaatsen, is een mondkapje op doen, heb je voor de rest nu toch niet meer nodig :+

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Koldur schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:18:
Wat ook helpt met een screenprotector plaatsen, is een mondkapje op doen, heb je voor de rest nu toch niet meer nodig :+
Samsung had gewoon net als bij de S20 en S21 een protector moeten doen, waarom ineens niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Albert020 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:35:
[...]

Samsung had gewoon net als bij de S20 en S21 een protector moeten doen, waarom ineens niet meer ?
Op mijn S10 zat er ook een, meteen eraf gehaald. Nog nooit een kras erop, tot de dag van vandaag.

Waarom nu niet meer? Om meer geld te verdienen natuurlijk. Het zijn allemaal bedrijven die producten maken om winst te genereren.
Prijs van de telefoon lager houden en dergelijke accessoires los verkopen is marketing technisch een stuk slimmer.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Albert020 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:35:
[...]

Toevallig verkoopt Samsung nu ook eigen screen protectors. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
g0tanks schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:40:
[...]

Toevallig verkoopt Samsung nu ook eigen screen protectors. ;)
Tja, is wel iets van de zeggen natuurlijk, maar echt klantgericht is het niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
g0tanks schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:09:
[...]

Bedoel je niet wel zo snel mogelijk?
Das idd wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
g0tanks schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:12:
[...]

Oh zo. Het lijkt mij gewoon een stofdeeltje dat weinig kwaad kan. Als het scherm van tevoren goed is schoongemaakt, is de kans klein dat het een korreltje zand is ofzo. Ik zou de screen protector er lekker op laten zitten en pas vervangen als ie lelijk wordt.
En er is geen garantie dat de tweede poging beter lukt.

Deze is niet perfect. Maar er is weinig frustrerender dan een tweede poging die slechter is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
https://www.amazon.nl/dp/...mZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl
zijn dit soort kabels veilig te gebruiken met 45watt laders?
ik wil 1 aanschaffen omdat mijn huidige telefoon slecht oplaad omdat er allemaal soorten stoffen door werk er in kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:58:

[Afbeelding]
Met één stukje plakband voorzichtig vanuit de hoek de screen protector stukje van het scherm halen en met een ander stuk plakband het stofje weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raro007 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:36:
https://www.amazon.nl/dp/...mZG9Ob3RMb2dDbGljaz10cnVl
zijn dit soort kabels veilig te gebruiken met 45watt laders?
ik wil 1 aanschaffen omdat mijn huidige telefoon slecht oplaad omdat er allemaal soorten stoffen door werk er in kwam.
Van deze kan ik je bevestigen dat ze werken. Ze werken ook met de "oude" Samsungoplader (45W) en ondersteunen snelladen 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Amps schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:38:
[...]

Met één stukje plakband voorzichtig vanuit de hoek de screen protector stukje van het scherm halen en met een ander stuk plakband het stofje weghalen :)
Komt zo'n screenprotector er zo makkelijk weer vanaf? Zal het eens overwegen, ducttape of letterlijk plakband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Oekol schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 06:48:
[...]

Heb je de folie er al op gezet, hoe is het plakgedeelte aan de zijkanten?

[ Voor 7% gewijzigd door 038Robijno op 26-02-2022 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amps
Oekol schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:59:
[...]

Komt zo'n screenprotector er zo makkelijk weer vanaf? Zal het eens overwegen, ducttape of letterlijk plakband?
Gewoon plakband. Ducttape is veel te sterk. Wel vanuitgaande dat het een “reguliere” plastic screen protector is. Zo had ik vroeger altijd stof onder de screen protector gehaald die per ongeluk onder is gekomen. Probeer wel in een zo schoon mogelijk werkruimte te werken om te voorkomen dat er niet meer stofdeeltjes onder komen.

Mocht je visueel ingesteld zijn: YouTube: Cleaning Dust Under a Screen Protector

[ Voor 9% gewijzigd door Amps op 26-02-2022 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
Peatsmoke schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Van deze kan ik je bevestigen dat ze werken. Ze werken ook met de "oude" Samsungoplader (45W) en ondersteunen snelladen 2.0.
De kabel die ik aan geef is anders dan de normale kabels, waardoor er geen vuil in de connector kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

038Robijno schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:22:
[...]

Heb je de folie er al op gezet, hoe is het plakgedeelte aan de zijkanten?
Jazeker! Ik vind hem perfect samen met de siliconen hoes van Samsung. Heb alleen helaas een stofdeeltje er ons zitten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxKNafl_6WpgrIboQ6cd_VBWSPA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ch8RcUM7nvxify0CUfzIdUY0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Amps schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:10:
[...]

Gewoon plakband. Ducttape is veel te sterk. Wel vanuitgaande dat het een “reguliere” plastic screen protector is. Zo had ik vroeger altijd stof onder de screen protector gehaald die per ongeluk onder is gekomen. Probeer wel in een zo schoon mogelijk werkruimte te werken om te voorkomen dat er niet meer stofdeeltjes onder komen.

Mocht je visueel ingesteld zijn: YouTube: Cleaning Dust Under a Screen Protector
Nooit verwacht dat dat er zo makkelijk van af zou komen! Ga dit wel proberen dan. Ben benieuwd. Denk dat ik het maar doe nadat ik heb gedoucht in de badkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulhardendood
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
RavPower EU PD Pioneer 65W GaN Tech USB-C Snellader.

Deze werkt niet voor extra snelladen. Vreemd want ik heb deze voor mijn laptop besteld en dat werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Ik heb inmiddels de officiële screenprotector op m'n S22 Ultra zitten. Deze gaat goed samen met mijn Spigen Liquid Air hoesje & ik hoefde m'n vingerafdruk niet eens opnieuw in te stellen. Overigens wel blij dat er twee in het doosje zaten, want bij de eerste poging zaten er allemaal vreemde stipjes/vlekjes onder het middelste deel. De tweede ging gelukkig wel goed. Vette vinger zie je helaas wel iets beter, maar het gevoel dat je scherm beschermd is tegen krasjes maakt veel goed. Hopelijk blijft hij een tijdje zitten zonder dat er puntjes loslaten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
paulhardendood schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:23:
RavPower EU PD Pioneer 65W GaN Tech USB-C Snellader.

Deze werkt niet voor extra snelladen. Vreemd want ik heb deze voor mijn laptop besteld en dat werkt prima.
Wel goede kabel bij? Want meegeleverde Samsung kabel is niet goed genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
ronald1989 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:01:
Zojuist de amFilm folie erop geplakt. Echt easy peasy met de tooltjes die erbij zitten. Superstrak resultaat en kleine beschadigingen worden inderdaad door de folie 'weggewerkt'.

Ook de Samsung siliconen case in Burgundy binnen gekregen. Erg mooie case met fijn materiaal en dat voor maar 19 euro, beter dan Ali zooi :)

[Afbeelding]
Na 2 dagen gebruik moet ik mijn euforie helaas toch wat bijstellen. De siliconen case is qua pasvorm en kwaliteit top maar ik word helemaal gek van de stroefheid en het stof.

Je moet hem echt in je broekzak duwen en met eruit halen komt je broekzak ook nog weleens naar buiten. En hij trekt stof aan alsof het een Swiffer Duster is :+

Iemand ervaring of dit nog minder gaat worden na een tijdje? Anders gaat dit hem voor mij niet worden. Erg jammer want de kleur is erg mooi en een soortgelijke heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
ronald1989 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Na 2 dagen gebruik moet ik mijn euforie helaas toch wat bijstellen. De siliconen case is qua pasvorm en kwaliteit top maar ik word helemaal gek van de stroefheid en het stof.

Je moet hem echt in je broekzak duwen en met eruit halen komt je broekzak ook nog weleens naar buiten. En hij trekt stof aan alsof het een Swiffer Duster is :+

Iemand ervaring of dit nog minder gaat worden na een tijdje? Anders gaat dit hem voor mij niet worden. Erg jammer want de kleur is erg mooi en een soortgelijke heb ik nog niet gevonden.
Ik zit met precies hetzelfde probleem als dat jij beschrijft.. heb net bij bol.com een Spigen case besteld en komt morgen al binnen. Ik ga de siliconen case van Samsung weer retour sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulhardendood
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
SuperVeloce schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:01:
[...]

Wel goede kabel bij? Want meegeleverde Samsung kabel is niet goed genoeg
jep kabel met Emarker chip en 100W comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

KleineAap schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:38:
Even snel laadtestje gedaan, op 25% begonnen en 20 minuten later zat ik op 70% accu. Dat lijkt overeen te komen met wat techradar ook beschreef.

Omdat ik mezelf blijf herhalen: baseus GaN3Pro lader, met bijgeleverde kabel. https://nl.aliexpress.com/item/4000237954145.html
Bedankt voor het delen! Heb hem ook gekocht. Benieuwd of hij ook nog steeda fast charge 2.0 heeft als mijn vrouw haar s21 er in zit samen met mijn s22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Sjoerd611 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:48:
Ik heb inmiddels de officiële screenprotector op m'n S22 Ultra zitten. Deze gaat goed samen met mijn Spigen Liquid Air hoesje & ik hoefde m'n vingerafdruk niet eens opnieuw in te stellen. Overigens wel blij dat er twee in het doosje zaten, want bij de eerste poging zaten er allemaal vreemde stipjes/vlekjes onder het middelste deel. De tweede ging gelukkig wel goed. Vette vinger zie je helaas wel iets beter, maar het gevoel dat je scherm beschermd is tegen krasjes maakt veel goed. Hopelijk blijft hij een tijdje zitten zonder dat er puntjes loslaten! :9
Ik heb dezelfde. Prima screenprotectors 😊 In 1x goed erop gekregen :Y

Ik had eigenlijk eerst deze glazen screenprotector, maar die gaat terug want dat ronde gat voor de fingerprint sensor vind ik echt helemaal niks 👀
https://www.smartphonehoe...SH_Orderbevestiging_NL_BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Zojuist 2x dit hoesje besteld voor de S22 Ultra...
https://www.amazon.de/-/e...ctive-black/dp/B09PDR8GT8

Dat type hoes probeer ik eigenlijk voor elke telefoon te krijgen, vrij goede bescherming, kickstand is echt STEVIG :9 (beter dan die plastic kickstand van Spigen)

Kan zowel in portret- als in landschapmodus (liggen en staan dus) en heeft ook vrij goede grip.
En voor wat, nog geen 11 euro per stuk :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Mijn oude 30W opladers van mijn OnePlus Nord telefoon laadt helaas heel sloom op. Gisteravond de 25W lader van mijn vrouw gebruikt was 1 uur 4 min tot vol. Met de OnePlus Nord 2 uur nog wat. Dan kan ik ze net zo goed wel mee sturen met de mobiel voor de inleverkorting. Helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
ronald1989 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:36:
[...]

De leather case van samsung is dan misschien een mooi alternatief. Ook verkrijgbaar in burgundy. Voor mij net de juiste balans tussen stroef en glad. Wel iets duurder, maar ook veel mooier dan de siliconen (naar mijn mening).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Garrett schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:43:

Dat type hoes probeer ik eigenlijk voor elke telefoon te krijgen, vrij goede bescherming, kickstand is echt STEVIG :9 (beter dan die plastic kickstand van Spigen)

Kan zowel in portret- als in landschapmodus (liggen en staan dus) en heeft ook vrij goede grip.
Wordt je telefoon daar niet (nog meer) een mega blok van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

VPIPPFR schreef op zondag 27 februari 2022 @ 09:52:
[...]

Wordt je telefoon daar niet (nog meer) een mega blok van?
Valt mij persoonlijk erg mee doorgaans.
Maar ja sommige mensen vinden een Spigen Thin Fit nog te dik dus ja...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Garrett schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:43:

Ik heb hem ook besteld, wel voor 15 euro door de verzendkosten.

Originele siliconen case van Samsung gaat retour.
Wat een stof/kruimel magneet is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Of-Aaargh schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:40:
[...]

De leather case van samsung is dan misschien een mooi alternatief. Ook verkrijgbaar in burgundy. Voor mij net de juiste balans tussen stroef en glad. Wel iets duurder, maar ook veel mooier dan de siliconen (naar mijn mening).
De leren case is inderdaad mooier dan de siliconen case van Samsung.. maar ook vrij glad helaas. Heb juist de leren weer omgeruild voor de siliconen case, maar ook deze bevalt niet doordat hij echt veel stof aantrekt.

Heb liever alles origineel, maar wordt nu toch een merk dat niet van Samsung is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ja siliconen is ruk... Je blijft aan het schoonmaken.

Oh ja de case is ook 'gewoon' via Amazon.nl te bestellen, 2 euro duurder maar met Prime gratis verzenden :o :P
https://www.amazon.nl/-/e...ctive-black/dp/B09PDR8GT8

[ Voor 66% gewijzigd door Garrett op 27-02-2022 11:51 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Gisteren deze lader besteld van Baseus via Amazon. Kreeg als prime lid 10% korting, heb 41,39 euro betaald.
Is zojuist binnengekomen. Er zit ook een kabel bij zodat ik de S22 Ultra kan opladen.
Uiteraard gelijk geprobeerd, zag tijdens het opladen dat deze supersnel oplaad 2.0

Heb ook gelijk de samsung galaxy A52 5G opgeladen, hier zag ik ook de melding van snel opladen.

Is wel makkelijk, 3 tegelijk opladen.

https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
satshow schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:09:
Gisteren deze lader besteld van Baseus via Amazon. Kreeg als prime lid 10% korting, heb 41,39 euro betaald.
Is zojuist binnengekomen. Er zit ook een kabel bij zodat ik de S22 Ultra kan opladen.
Uiteraard gelijk geprobeerd, zag tijdens het opladen dat deze supersnel oplaad 2.0

Heb ook gelijk de samsung galaxy A52 5G opgeladen, hier zag ik ook de melding van snel opladen.

Is wel makkelijk, 3 tegelijk opladen.

https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
Die lader is wel duur geworden zeg. Ik heb dezelfde 1,5 jaar geleden voor minder dan €20 gekocht op AliExpress:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZEwIprpF-M9AFASv9inGRyFyMY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bzl0zjS0smKR41K83j9HUZvw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
g0tanks schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:16:
[...]

Die lader is wel duur geworden zeg. Ik heb dezelfde 1,5 jaar geleden voor minder dan €20 gekocht op AliExpress:
[Afbeelding]
Ik heb hem ook zien staan bij Aliexpress, was daar goedkoper maar niet gekocht omdat ik geen invoerrechten wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
satshow schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:31:
[...]

Ik heb hem ook zien staan bij Aliexpress, was daar goedkoper maar niet gekocht omdat ik geen invoerrechten wil betalen.
invoerrechten hahah gewoon bestellen, je hoeft niks extra's te betalen aan invoer.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Amaze86 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:41:
[...]

invoerrechten hahah gewoon bestellen, je hoeft niks extra's te betalen aan invoer.
Ook niet als de douane het controleert? Ik heb de gok in ieder geval niet genomen.
Daarnaast lijkt het me ook makkelijker om het product retour te sturen via amazon mochten er problemen mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
@satshow Helaas nog niet meegemaakt dat doune iets onderschept, en me vrouw heeft best veel dingen besteld voor verjaardagsfeestjes elke keer boven €25. In me omgeving hoor ik ook weinig, of we hebben geluk kan ook.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Amaze86 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:54:
@satshow Helaas nog niet meegemaakt dat doune iets onderschept, en me vrouw heeft best veel dingen besteld voor verjaardagsfeestjes elke keer boven €25. In me omgeving hoor ik ook weinig, of we hebben geluk kan ook.
Bij AliExpress wordt tegenwoordig al op voorhand BTW betaald, daarom worden die pakketjes er niet uitgehaald door de douane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Garrett schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 19:35:
[...]
Laat maar weten trouwens hoe de amFilm folie bevalt... het is dan geen tempered glass, maar een folie (dus vette vingers daar ontkom je niet aan :P ) maar mijn doel is krasjes voorkomen, en daarvoor werkt het prima. Tegen valschade zit er een Spigen Tough Armor omheen dus die volstaat prima wat dat betreft :)
Nou hij zit erop. Dat was makkelijk! Past ook perfect met m'n hoesje. Geen belletjes of stof eronder gekregen gelukkig. Voelt priem aan. Alleen frontcamera gaatje zit niet 100% goed, maar niet hinderlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Hij zit bij mij ook een ietsje teveel naar rechts (echt minimaal) maar hij voelt prima aan inderdaad en niet stroef :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Garrett schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:29:
Hij zit bij mij ook een ietsje teveel naar rechts (echt minimaal) maar hij voelt prima aan inderdaad en niet stroef :)
Ja ik zie hem echt totaal niet zitten. Lijkt net alsof er niks op zit, echt dikke prima! Thanks voor de aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

change1001 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:34:
[...]

Ja ik zie hem echt totaal niet zitten. Lijkt net alsof er niks op zit, echt dikke prima! Thanks voor de aanrader.
Graag gedaan *D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
change1001 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 16:28:
[...]

Nou hij zit erop. Dat was makkelijk! Past ook perfect met m'n hoesje. Geen belletjes of stof eronder gekregen gelukkig. Voelt priem aan. Alleen frontcamera gaatje zit niet 100% goed, maar niet hinderlijk :)
Voelt hij niet rubberig aan? Heb zoiets ook gehad op een andere telefoon en vond hem een beetje stroef en rubberig aanvoelen vergeleken met glas of plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
Amps schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:55:
[...]

Voelt hij niet rubberig aan? Heb zoiets ook gehad op een andere telefoon en vond hem een beetje stroef en rubberig aanvoelen vergeleken met glas of plastic.
Heb ik bij deze echt totaal niet. En anders kan ik alsnog de glazen versie kopen, want die is er ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Wat denken jullie van de 10000mAh ZeroLemon case voor de S22 Ultra?
Je telefoon wordt er maar 'iets' dikker van :+
https://zerolemon.com/col...tra-battery-case-10000mahAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxZ1PhPV4iSoU6JWfNZ02BpXAjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NLLU38iKKnPqzzNccjovOi4b.webp?f=fotoalbum_large

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Garrett schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:11:
Wat denken jullie van de 10000mAh ZeroLemon case voor de S22 Ultra?
Je telefoon wordt er maar 'iets' dikker van :+
https://zerolemon.com/col...tra-battery-case-10000mah[Afbeelding]
Ik kan zelf geen plausibele usecase bedenken waarbij dit handiger is dan een losse powerbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

g0tanks schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:40:
[...]

Ik kan zelf geen plausibele usecase bedenken waarbij dit handiger is dan een losse powerbank.
Ik ook niet maar wilde het toch maar delen hier, er zijn mensen die er wel baat bij kunnen hebben (heel weinig mensen lijkt me maar goed...) :P

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Garrett schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:41:
[...]

Ik ook niet maar wilde het toch maar delen hier, er zijn mensen die er wel baat bij kunnen hebben (heel weinig mensen lijkt me maar goed...) :P
Persoonlijk verlies ik ook een powerbank.
Die hoesjes waren vroeger handig(tijden s6-9) want die telefoons hadden relatief kleine batterijen en de hoesjes voegde niet veel bulk toe.
Nu ben ik ook van mening dat je beter een losse powerbank kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Laatst online: 15:01
Kan iemand mij helpen.

Ik heb de 65w xiaomi lader besteld.

https://www.amazon.de/dp/...lt_i_44F3MVZ4X5CAND4BV29X

Echter blijft het net als de spigen lader op supersnel opladen.

Ik gebruik de meegeleverde kabel van xiaomi zelf zoals eerder hier vermeld.

Bij mijn instellingen staat supersnel opladen aan. Doe ik iets verkeerds of is het toevallig een defecte lader dat ik moet ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Cevie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 01:51:
Kan iemand mij helpen.

Ik heb de 65w xiaomi lader besteld.

https://www.amazon.de/dp/...lt_i_44F3MVZ4X5CAND4BV29X

Echter blijft het net als de spigen lader op supersnel opladen.

Ik gebruik de meegeleverde kabel van xiaomi zelf zoals eerder hier vermeld.

Bij mijn instellingen staat supersnel opladen aan. Doe ik iets verkeerds of is het toevallig een defecte lader dat ik moet ruilen
Vreemd, je hebt niet de normale s22 toch?
Misschien telefoon eens opnieuw opstarten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
De normale S22 heeft geen super fast charge:
https://www.androidcentra...amsung-galaxy-s22-charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:32
Ik heb nu een ruime week een 'Whitestone Dome Glass' op mijn S22U zitten.

Maar moet zeggen dat de fingerprint scanner er niet beter op wordt.

Sowieso was de installatie al lastig aangezien de instructie film niet super is.
Eerste screenprotector ging niet goed (zag te laat dat je eerst de druppel moest laten zakken).

Verder wel prima screenprotector, maar van die scanner vind ik wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neox387
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-08 19:17
stimpyrulez schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:51:
Ik heb nu een ruime week een 'Whitestone Dome Glass' op mijn S22U zitten.

Maar moet zeggen dat de fingerprint scanner er niet beter op wordt.

Sowieso was de installatie al lastig aangezien de instructie film niet super is.
Eerste screenprotector ging niet goed (zag te laat dat je eerst de druppel moest laten zakken).

Verder wel prima screenprotector, maar van die scanner vind ik wel irritant.
Zelfde met de spigen glass, fingerprint scanner doet heel moeilijk, installatie was wel heel makkelijk met de easy kit :(

[ Voor 7% gewijzigd door neox387 op 28-02-2022 12:01 ]

Asus B650E-I # AMD Ryzen 9800X3D@5.45Ghz PBO/CO -22/-46 - Noctua C14S 2xA12x25 Kryonaut # 32GB 6200C30 60.3ns # MSI RTX4080 VENTUS 2715@960mv 24Gbps # Samsung 990 Pro 2TB # Corsair SF750 Platinum # CM NR200p 4xA12x15 # LG 65CX 4k120 VRR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:42
Zou bijna een poll willen maken om te vragen hoe goed White Dome nu precies werkt bij iedereen. Hoor erg wisselende verhalen en ik heb hem hier ook liggen voor mijn S22 die nog moet komen. Twijfel hierdoor of ik hem er op ga zetten of niet.

De tip schijnt sowieso te zijn om niet een heel flesje lijm leeg te knijpen. Verder ben ik heel benieuwd waarom de vingerafdrukscanner bij de één wel prima werkt en bij de ander matig tot niet.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Laatst online: 15:01
izzet3838 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 08:34:
[...]

Vreemd, je hebt niet de normale s22 toch?
Misschien telefoon eens opnieuw opstarten ofzo?
S22 ultra is het. Heb het al opnieuw opgestart. In eerste instantie was mijn batterij boven de 60%. Ik dacht eerst dat het misschien daaraan lag. Ook bij 25% aan de lader staat er supersnel opladen. Zonder 2.0
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste