Ja, allemaal gedaan, maar het registreren was al een ramp.
Garrett schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:14:
Ik heb zelfs de vingerafdrukscanner van een Galaxy Note 10 werkend gekregen met een noname UV-glaasje erop... even precies gekeken waar die zat, klein stiftstreepje aan beide zijkanten gemaakt (op een stukje schilderstape) en vervolgens eerst de bovenkant 'gecured' met de UV-lamp (onderzijde afgedekt) en daarna een Duracell (zwaar, geen goedkoop IKEA-batterijtje) AA-batterij op die plek van de vingerafdrukscanner, daarna het midden en het onderste gedeelte 'gecured' en vervolgens werkte het perfect.
Ideetje gejat van amFilm die een cilindervormig gewichtje meeleveren zodat er zo min mogelijk LOCA glue tussen glaasje en display zit

Het was mijn eerste keer
Om te voorkomen dat ik het scherm er niet meer vanaf kreeg, heb ik het maar meteen eraf getrokken. Ik denk dat het teveel aan lijm wel de oorzaak zou kunnen zijn. In het filmpje gooien ze de hele fles leeg, maar ik heb hier ook al gelezen dat dit teveel is.
Ik zal eens een nieuw scherm bestellen en het nog eens proberen, maar het zou ook kunnen dat het gewoon een andere scanner is, omdat alle recensie op Amazon ook al aangaven dat het niet werkt. Opgeven doen we niet...
[
Voor 70% gewijzigd door
Peatsmoke op 25-02-2022 18:16
. Reden: Reactie op Garret ]