• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:01
Heb zelf zo'n anker nano 2 65W (vooral voor mijn laptop als mobiele charger) dus van plan die ook voor de ultra te gebruiken... eens zien wat het verschil dan is met mijn S20.

Hoewel ik daar ook nooit dacht 'laadde hij maar sneller!'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:53
Kunnen we de gesprekken over laders beperken tot het accesoires topic?
Ik moet me inhouden om niet te reageren en wil niet nog een modbreak😁

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10 11:03
Wat voor screen protector/glas kunnen jullie aanraden? Ben eruit geweest vanaf de S8...

• Sjoerd_r
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06 07:34
TakeAway schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:19:
Wat voor screen protector/glas kunnen jullie aanraden? Ben eruit geweest vanaf de S8...
Ik kan je de Whitestone Dome Glass aanbevelen.

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Yargo schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:24:
YouTube: Samsung Galaxy S22 Plus Charging Test 45w vs 25w

Het heeft dus totaal geen zin om de 45W oplader te kopen tegen een belachelijk hoge prijs. Een beetje bedroevend. Er is amper verschil met de 25W versie. Eén van de weinige punten die beter zouden moeten zijn, is dus puur marketing. Jammer.
De 45W is nog geen 2% sneller dan de 25W van 0% naar 100%. Het is 10% sneller (2 minuten sneller) van 0 naar 50%.

Voor de meeste mensen is een oudere of goedkopere 18W of 25W charger voldoende.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Lisadr schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:46:
[...]

De 45W is nog geen 2% sneller dan de 25W van 0% naar 100%. Het is 10% sneller (2 minuten sneller) van 0 naar 50%.

Voor de meeste mensen is een oudere of goedkopere 18W of 25W charger voldoende.
Mijn aanraden is wacht 2 weken met laders, ga er een aantal testen en mijn resultaten delen.
De 45w laders van samsung die nu id omloop zijn zijn de oude versies en hebben blijkbaar wat problemen, de nieuwe versies zijn er nog niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-10 11:03
Ik ben alvast voor de Anker Nano 2 gegaan, kon niet wachten

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 13:50
Ik heb deze gekocht;

AUKEY PA-B4 Omnia Duo 65W Dual-Port PD bij Bol en hij is nu afgeprijsd.

Is denk ik wel vergelijkbaar qua specs met de Anker Nano 2.

Hij is niet goedkoop maar dan heb je ook wel wat.

https://www.bol.com/nl/nl...der-65w/9300000006236276/

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-10 20:25
Ik heb mijn oplader binnen. Het is een samsumg 45w pd adapter. Op de doos staat: pd 3.0 pps max 45w
Fabricage datum 17 december 2021. Type Ep-TA845.
Heb ik nu de goede oplader? Wel met 3.0 PD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:32
elaho schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:21:
Ik heb mijn oplader binnen. Het is een samsumg 45w pd adapter. Op de doos staat: pd 3.0 pps max 45w
Is de oude, die waarschijnlijk te snel warm wordt en dan langzamer gaat laden.
Maar hopelijk voor jou valt het mee

Nieuwe is EP-T4510

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
elaho schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:21:
Zou hem als ik jou was gewoon weer terug sturen en even wachten tot die nieuwe beschikbaar is of om te kijken naar alternatieven zoals bovenstaand. Maar dat is slechts een advies. ;)

• SuperVeloce
Spigen Ultra Hybrid Case Compatibel met Samsung Galaxy S22 Ultra hoesje -Frost Black https://www.amazon.nl/dp/...HQT1?_encoding=UTF8&psc=1

Denk dat ik voor deze case ga, spigen goed merk, helemaal transparant hoesje is niks en gekozen voor frost, zodat groene kleur mat blijft en niet gaat glimmen

Of iemand moet goede weten, die niet glimt en zijkanten zwart zijn ipv transparant

[ Voor 12% gewijzigd door SuperVeloce op 17-02-2022 19:32 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-10 20:25
MeanDz schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:26:
[...]

Zou hem als ik jou was gewoon weer terug sturen en even wachten tot die nieuwe beschikbaar is of om te kijken naar alternatieven zoals bovenstaand. Maar dat is slechts een advies. ;)
Ik moet zeggen dat deze oplader allemaal positieve beoordelingen heeft van mensen die hem hebben gekocht op bol.com. Ik ga hem eerst uitproberen en mocht ie te heet worden dan gaat ie retour. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
elaho schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:39:
[...]

Ik moet zeggen dat deze oplader allemaal positieve beoordelingen heeft van mensen die hem hebben gekocht op bol.com. Ik ga hem eerst uitproberen en mocht ie te heet worden dan gaat ie retour. :)
Had hem zelf ook besteld maar toen zag ik de vergelijkingstest op Youtube en was direct genezen.

Misschien moet je die ff bekijken.

Hij is letterlijk 3 minuten sneller dan de 25W lader, zo nep.

Direct weer afbesteld en een waardig alternatief gekocht.

Bezit al een originele 25W lader van Samsung en nu dus die Aukey Omnia 65W aangeschaft want ik ga niet wachten tot Samsung met een verbeterde versie komt.
Ze hebben wat mij betreft de bal laten vallen hier en Aukey raapt hem op voor mij.

Maar het is natuurlijk helemaal aan jou als je hem toch wil uitproberen met als enige kanttekening dat de reviews waar jij naar refereert natuurlijk voor de toestellen waren waarmee deze lader uitkwam en niet voor de S22 Ultra want die bestond toen nog niet.

Hoe dan ook succes ermee! :)

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:43
SuperVeloce schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:30:
Spigen Ultra Hybrid Case Compatibel met Samsung Galaxy S22 Ultra hoesje -Frost Black https://www.amazon.nl/dp/...HQT1?_encoding=UTF8&psc=1

Denk dat ik voor deze case ga, spigen goed merk, helemaal transparant hoesje is niks en gekozen voor frost, zodat groene kleur mat blijft en niet gaat glimmen

Of iemand moet goede weten, die niet glimt en zijkanten zwart zijn ipv transparant
Exact deze ook besteld vandaag voor eveneens mijn toekomstige groene S22 :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Sjoerd_r
Heb nu een van Anker besteld, eentje met meerdere poorten zodat er ook wat tablets van de kinderen aan kunnen hangen.

Als het wat is zal ik misschien ook zo'n nano 2 erbij bestellen om mee te nemen.

https://www.amazon.nl/sne...nker+%2Caps%2C115&sr=8-57

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 22:24
TakeAway schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:19:
Zelfde hier. Ik ga komen van de S10 en heb altijd de screen protector gebruikt die er al op zat. Mijn ervaring met ultrasonic finger print sensors (had daarvoor ook de S8) is dat glas niet goed hiermee werkt. Jammer dat Samsung niet meer eentje pre-installed meelevert.

Dat van de lader had ik inderdaad het vermoeden dat de oude versie niet optimaal werkt met de S22+/S22 Ultra. Ik had het nog expliciet aan Samsung gevraagd, maar natuurlijk wisten ze het zelf niet en zeiden ze "ja dat zal wel goed zijn". Ik gebruik intussen mijn 15W lader of iPad Pro lader wel..

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:40
vraagje,

ik heb nu deze besteld:
https://www.amazon.de/-/n...gen+45w%2Caps%2C68&sr=8-3

zal dit veel verschillen met een 40w huawei p30 pro lader? dacht eraan dat een nieuwe kabel wat goedkoper is dan een nieuwe lader zelf. Ik weet alleen niet of die huawei lader fast charging voor samsung ondersteunt

• izzet3838
Cevie schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:03:
vraagje,

ik heb nu deze besteld:
https://www.amazon.de/-/n...gen+45w%2Caps%2C68&sr=8-3

zal dit veel verschillen met een 40w huawei p30 pro lader? dacht eraan dat een nieuwe kabel wat goedkoper is dan een nieuwe lader zelf. Ik weet alleen niet of die huawei lader fast charging voor samsung ondersteunt
Normaal doet de huawei lader geen snelladen op de samsung telefoons.
Maar je kan het uiteraard proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:40
izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:41:
[...]

Normaal doet de huawei lader geen snelladen op de samsung telefoons.
Maar je kan het uiteraard proberen.
ik ga het eerst testen dan, wacht ook nog wel even op jouw test met meerdere laders. Anders stuur ik deze terug neem ik andere als uit jouw test een betere eruit komt. Deze voor 25€ kunnen halen gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 15:18
Amps schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:42:
[...]

Zelfde hier. Ik ga komen van de S10 en heb altijd de screen protector gebruikt die er al op zat. Mijn ervaring met ultrasonic finger print sensors (had daarvoor ook de S8) is dat glas niet goed hiermee werkt. Jammer dat Samsung niet meer eentje pre-installed meelevert.

Dat van de lader had ik inderdaad het vermoeden dat de oude versie niet optimaal werkt met de S22+/S22 Ultra. Ik had het nog expliciet aan Samsung gevraagd, maar natuurlijk wisten ze het zelf niet en zeiden ze "ja dat zal wel goed zijn". Ik gebruik intussen mijn 15W lader of iPad Pro lader wel..
Ik heb de (plastic) Samsung screenprotector besteld die hiervoor werd gelinkt. Hij is nu €9,36 bij Amazon.de voor een duopack.

Ik ga ervan uit dat dat een soortgelijke ervaring zal geven als de stock screenprotector die Samsung normaal gesproken meelevert. Want inderdaad, ik heb inmiddels op de S21+ diverse glazen versies geprobeerd en zelfs met de "verhoogde gevoeligheid voor screenprotectors" aan werkt de sonische scanner gewoon waardeloos met een extra laag glas. Bovendien zijn ze telkens te klein en zijn de hoeken van de telefoon nog steeds niet beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:43
Hoe zit dat met die White Dome dan? Werkt die wel gewoon goed met de vingerafdrukscanner? Mag wel voor dat geld althans (hoewel ik er slechts 3 euro voor betaald heb :+ )

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Als het goed is word mn Spigen Neoflex protector ook vandaag geleverd.
Dat zou allemaal heel mooi uitkomen.

Zending is gesorteerd,dus hoop ondanks de storm mn Ultra ook vandaag binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Laatst online: 09-10 22:24
Maardiweb schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:39:
Hoe zit dat met die White Dome dan? Werkt die wel gewoon goed met de vingerafdrukscanner? Mag wel voor dat geld althans (hoewel ik er slechts 3 euro voor betaald heb :+ )
Daar heb ik goede verhalen over gehoord idd, maar vind het wel redelijk prijzig en de u-uitsparing voor de camera vind ik niet zo mooi :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:39:
Ik heb die gehad op de S21U.
Makkelijk installeren, te kort langs de zijkanten en onderkant.
Tevens komt er door de vloeistof snel stof langs de randen en als je pech hebt later onder het glas. Dit lijkt dan net een dode pixel.
Eraf halen is niet zo makkelijk.
Ik prefereer een plastic screen protector die van Samsung zelf.
Tevens is de vloeistof die whitestone in zo'n flesje levert veel te veel voor één screen protector. Want na installatie zit je hele telefoon onder.
Ik koop het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Theratron schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:12:
[...]

Ik heb de (plastic) Samsung screenprotector besteld die hiervoor werd gelinkt. Hij is nu €9,36 bij Amazon.de voor een duopack.

Ik ga ervan uit dat dat een soortgelijke ervaring zal geven als de stock screenprotector die Samsung normaal gesproken meelevert. Want inderdaad, ik heb inmiddels op de S21+ diverse glazen versies geprobeerd en zelfs met de "verhoogde gevoeligheid voor screenprotectors" aan werkt de sonische scanner gewoon waardeloos met een extra laag glas. Bovendien zijn ze telkens te klein en zijn de hoeken van de telefoon nog steeds niet beschermd.
Ik denk dat je deze link bedoelt?

Helaas zie ik de duopack niet staan. Zie ik iets over het hoofd/heb je de juiste link voor ons?

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerd_r
Amps schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:08:
[...]

Daar heb ik goede verhalen over gehoord idd, maar vind het wel redelijk prijzig en de u-uitsparing voor de camera vind ik niet zo mooi :$
Die uitsparing is in eerste instantie niet voor de camera maar voor de proximity sensor, is idd niet heel mooi maar ik heb liever een glazen protector. Dat er in de hoeken wat ruimte overblijft is zodat je nog een case kan gebruiken.

Als hoesje heb ik de Nellkin camshield case, misschien niet de mooiste maar ik wil graag mijn camera's beschermen ( aangezien dat ook een van de redenen is dat ik hem koop )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Die whitestones zijn ook heel duur, je kunt op ali voor een fractie vd prijs uv screen protectors kopen(in essentie hetzelfde).

Heb er nu 4 in huis, als je ze goed aanbrengt(wat mij ondertussen best goed lukt) werken ze heel goed en het is tenminste glas, enige is dat de vingerafdrukscanner minder snel zou werken, geen idee hoe goed/slecht het zal zijn dus dat wordt afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
wilmundo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:26:
[...]

Ik denk dat je deze link bedoelt?

Helaas zie ik de duopack niet staan. Zie ik iets over het hoofd/heb je de juiste link voor ons?
Ik heb deze gekocht:
https://www.amazon.de/-/e...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:25:
[...]

Ik heb die gehad op de S21U.
Makkelijk installeren, te kort langs de zijkanten en onderkant.
Tevens komt er door de vloeistof snel stof langs de randen en als je pech hebt later onder het glas. Dit lijkt dan net een dode pixel.
Eraf halen is niet zo makkelijk.
Ik prefereer een plastic screen protector die van Samsung zelf.
Tevens is de vloeistof die whitestone in zo'n flesje levert veel te veel voor één screen protector. Want na installatie zit je hele telefoon onder.
Ik koop het niet meer.
Exact mijn ervaring, het is ook een olie-achtige substantie waar ik niet heel vrolijk van werd. En ik heb nog geen enkele glazen protector gehad waar de vingerafdrukscanner het wél goed deed...

[ Voor 43% gewijzigd door Theratron op 18-02-2022 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Theratron schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:40:
[...]

Ik heb deze gekocht:
https://www.amazon.de/-/e...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
[...]

Exact mijn ervaring, het is ook een olie-achtige substantie waar ik niet heel vrolijk van werd. En ik heb nog geen enkele glazen protector gehad waar de vingerafdrukscanner het wél goed deed...
Die bedoel ik ja, die heb ik besteld.
En wat je zegt over die olie achtige substantie klopt.
Je moet je poorten microfoon e.d. afdekken. Aan de zijkanten van de wig zitten wel een soort watten.
Maar je hele toestel zit onder de olie.
Daarom is naar mijn mening de helft van zo'n flesje voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 14:26
Om nog even terug te komen op het fast charge debacle. Hier een test met de s22 ultra en de concurrentie.
https://youtu.be/kPQ9MB79kaQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
izzet3838 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 18:49:
[...]

Mijn aanraden is wacht 2 weken met laders, ga er een aantal testen en mijn resultaten delen.
De 45w laders van samsung die nu id omloop zijn zijn de oude versies en hebben blijkbaar wat problemen, de nieuwe versies zijn er nog niet...
Lees dat het nieuwe 45W lader type EP-T4510 is en oude EP-TA845 is. Weet je of er ook een nieuwe en verbeterde 25W lader komt? Voor 17 euro is de huidige EP-TA800 aantrekkelijk.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
sk0o schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:17:
Om nog even terug te komen op het fast charge debacle. Hier een test met de s22 ultra en de concurrentie.
https://youtu.be/kPQ9MB79kaQ
Waardeloze test helaas, op YouTube: Galaxy S22 Ultra 45W charging speed test vs iPhone, Pixel, OnePlus zie je dat hij de TA845 Samsung oplader gebruikt. Deze is totaal ongeschikt omdat hij te warm wordt en heel snel throttelt en dan terugzakt naar +- 27/28w opladen. Hierdoor presteert hij nagenoeg gelijk aan de 25w oplader.

Hij had voor z'n test OF de Samsung 45w oplader met revisie EP-T4510 moeten gebruiken OF een andere 45+w oplader van een gerenomeerd merk. Als hij die 80w Oneplus oplader op de Samsung had gebruikt zou hij véél sneller opladen tov de brakke Samsung lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waaruit blijkt dan dat die lader niet hetzelfde probleem heeft, als er al een probleem zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Lisadr schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:32:
[...]

Lees dat het nieuwe 45W lader type EP-T4510 is en oude EP-TA845 is. Weet je of er ook een nieuwe en verbeterde 25W lader komt? Voor 17 euro is de huidige EP-TA800 aantrekkelijk.
Denk het niet, er zijn bij mijn weten geen bekende problemen met de 25w lader dus ik zou er ook niet eentje verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:50

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Peatsmoke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:03:
Waaruit blijkt dan dat die lader niet hetzelfde probleem heeft, als er al een probleem zou zijn?
Dat er een probleem is lijkt me duidelijk. Van 0 tot 100% zou er meer dan enkele minuten verschil moeten zijn tussen een 25W en 45W-oplader: YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra Charging Test 45w vs 25w ft S21 Ultra

Of de nieuwe 45W-oplader het probleem ook heeft weten we volgens mij nog niet.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
g0tanks schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Dat er een probleem is lijkt me duidelijk. Van 0 tot 100% zou er meer dan enkele minuten verschil moeten zijn tussen een 25W en 45W-oplader: YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra Charging Test 45w vs 25w ft S21 Ultra

Of de nieuwe 45W-oplader het probleem ook heeft weten we volgens mij nog niet.
Of Samsung gebruikt niet/nauwelijks de volle 45 watt maar probeert een leuke spec sheet te hebben.

Heb zojuist de 5 verschillende laders bestteld, ze komen allemaal volgende week, als het goed is komt de telefoon morgen, dus kan ik komend weekend gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd, want ik denk niet dat het aan de oplader ligt maar aan de Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ligt wel aan lader die te warm word en terug schaalt naar 28W.. meerdere die dit beweren. Samsung maakt niet voor niks nieuwe 45W lader, als andere perfect was.. en het is voor Samsung goedkoper om de oude te blijven maken en verkopen, dus nieuwe techniek en of materiaalgebruik in lader is er niet voor niks.

[ Voor 3% gewijzigd door SuperVeloce op 18-02-2022 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Oververhitting" waardoor de oplader terugschaalt naar 27W gebeurt toch niet vanaf het begin van aansluiten? In het filmpje zie je dat ze vrijwel gelijk opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Peatsmoke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:53:
"Oververhitting" waardoor de oplader terugschaalt naar 27W gebeurt toch niet vanaf het begin van aansluiten? In het filmpje zie je dat ze vrijwel gelijk opgaan.
Goh, hoe leger de batterij hoe snelle hij laadt, tegen het eind gaat hij sowieso veel trager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Zag eens iemand test doen met laders, die begon op 90%... Ja dat schiet niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!
izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Goh, hoe leger de batterij hoe snelle hij laadt, tegen het eind gaat hij sowieso veel trager zijn.
Je zou temperatuur van de oplader kunnen meenemen in je vergelijkingsonderzoek. Dan zie je vrij snel of warmte de oorzaak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
038Robijno schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:06:
[...]

Ik heb het niet zo op glazen screenprotector's op gebogen schermen.. gaat op de een of andere manier toch altijd los laten aan de zijkanten. Ook al heb je er een originele case eromheen.
Dus vandaar dat ik altijd een folie film laten plakken :)

De iphone heeft een vlak scherm, daar is een glazen protector wel weer fijn en bied een betere bescherming.
Geen ervaring mee, maar denk als je UV versie pakt, dat het zeker goed blijft zitten...mja als het er dan af moet, succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Peatsmoke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:11:
[...]

Je zou temperatuur van de oplader kunnen meenemen in je vergelijkingsonderzoek. Dan zie je vrij snel of warmte de oorzaak is.
Ja zo'n met laser temperatuur meten, maar vast prijzig 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemiddag xxx,

We hebben geen clearplex meer, maar wel een andere folie genaamd Fast Skin.
Dit is zijn zelfde folies alleen de manier van erop zetten is anders geworden.
Deze kunt u erop laten zetten bij de smartbar.
Met vriendelijke groet,

xxx Media Markt xxx
MM in NL heeft dus kennelijk geen Clearplex meer, maar Fast Skin. Iemand ervaring daarmee?
SuperVeloce schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:13:
[...]

Ja zo'n met laser temperatuur meten, maar vast prijzig 😅
Valt best mee: https://www.bol.com/nl/nl/l/warmtemeters/28302/ ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Peatsmoke op 18-02-2022 13:35 . Reden: reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
SuperVeloce schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:12:
[...]

Geen ervaring mee, maar denk als je UV versie pakt, dat het zeker goed blijft zitten...mja als het er dan af moet, succes
Ze blijven goed plakken en ze gaan er ook relatief makkelijk af hoor.
Heb er al 3 verschillende gehad op men p30 pro.
En al verschillende geplakt op telefoons van vrienden/familie iedereen is er tevreden mee.

Die whitestone zijn ook uv screen protector.

Enige is dat het plakken wat moeilijk is en de ultrasonic fingerprint trager zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
https://twitter.com/Unive...kZ-k8MVc10UsUBJAbCdA&s=19

Lijkt er dus op dat mijn vermoeden dat de 45w een marketingsstunt is begint te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 13:52:
https://twitter.com/Unive...kZ-k8MVc10UsUBJAbCdA&s=19

Lijkt er dus op dat mijn vermoeden dat de 45w een marketingsstunt is begint te kloppen.
Ik vind 1 uur op zich best netjes, heb nu de S21+ (die heeft 4.800 mAh) en die gaat van 0 naar 100 in iets van 1 uur en 23 minuten. Dus ik weet niet of het 45watt-netjes is, maar het is zeker niet slecht voor een 5.000 mAh accu.

Zeker, een OnePlus of Oppo is tegenwoordig in een halfuurtje vol, maar ik kan me wel voorstellen dat Samsung nog steeds voorzichtig is. Gezien de Note 7 en omdat ze toch als marktleider niet te grote risico's kunnen nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Theratron schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:02:
[...]

Ik vind 1 uur op zich best netjes, heb nu de S21+ (die heeft 4.800 mAh) en die gaat van 0 naar 100 in iets van 1 uur en 23 minuten. Dus ik weet niet of het 45watt-netjes is, maar het is zeker niet slecht voor een 5.000 mAh accu.

Zeker, een OnePlus of Oppo is tegenwoordig in een halfuurtje vol, maar ik kan me wel voorstellen dat Samsung nog steeds voorzichtig is. Gezien de Note 7 en omdat ze toch als marktleider niet te grote risico's kunnen nemen.
Xiaomi 12 pro 20 minuuten >:)
(Die had ik wel gewild maar slechte beschikbaarheid en de ultra is niet aangekondigd)
Nu doet mijn p30 pro er ook een uurtje over dus een echte downgrade gaat het gelukkig niet zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door izzet3838 op 18-02-2022 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 20:49
Iemand toevallig een suggestie voor een bookcase hoesje? Heb een zwarte ultra besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
satshow schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:32:
Iemand toevallig een suggestie voor een bookcase hoesje? Heb een zwarte ultra besteld.
Samsung heeft een aantal originele.
Eentje met window en eentje met leds, die zien er beide wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die met leds had ik op de S8, ziet er leuker uit dan ze zijn. Ze hebben wel een ruimte voor een pasje in te steken, dat hebben die anderen met venster (die ik nu heb) dan weer niet. Bookcase is voor outdooractiviteiten wel een must, als je geen goede toestelverzekering hebt.
De originele met venster zijn iig niet glimmend, zoals die van de S10+ waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Peatsmoke schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 14:58:
Die met leds had ik op de S8, ziet er leuker uit dan ze zijn. Ze hebben wel een ruimte voor een pasje in te steken, dat hebben die anderen met venster (die ik nu heb) dan weer niet. Bookcase is voor outdooractiviteiten wel een must, als je geen goede toestelverzekering hebt.
De originele met venster zijn iig niet glimmend, zoals die van de S10+ waren.
Heb die leds ook gehad op de s8, was idd wel erg fijn.
Vind een bookcase onhandig, vadaar dat ik gewoon screenprotector+case doe.

Bij de view is het dan wel weer fijn dat je kunt opnemen zonder open te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
€ 11,10 20%OFF | Baseus Pd 100W Usb C Naar Usb Type C Kabel Fast Charging Oplader Draad Koord USB-C Type-C usbc Kabel Voor Xiaomi Poco X3 Pro Samsung
https://a.aliexpress.com/_vpR9DG

Weet niet hoe goed dit werkt, maar wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Gaat er nog iemand voor de UAG monarch carbon fiber hoes of die kevlar versie? Benieuwd hoe dat eruitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 17:50
Vandaag de Spigen Liquid Crystal en de Caseology Parallax (Midnight Green) ontvangen.
Morgen eens kijken welke het beste uitziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Ik gebruik een 30 watt lader van Usilon

Ik heb nu nog 45% en totdat ie vol is met snel laden doet ie daar 30 minuten over

€ 7,21 50%OFF | Uslion Pd 30W Usb C Quick Lading Pd Qc 3.0 Type C Snel Opladen Voor Iphone 12 Pro Samsung xiaomi Redmi Muur Mobiele Telefoon Oplader
https://a.aliexpress.com/_uu1pAw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Von Henkel schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:39:
Vandaag de Spigen Liquid Crystal en de Caseology Parallax (Midnight Green) ontvangen.
Morgen eens kijken welke het beste uitziet :D
Die laatste kende ik nog niet, maar lijkt wel goed te passen bij de groene S22. Laat maar weten of het wat is.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0737/0479/products/ACS04012-00_1000x.jpg?v=1645059522

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
g0tanks schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:50:
[...]

Die laatste kende ik nog niet, maar lijkt wel goed te passen bij de groene S22. Laat maar weten of het wat is.

[Afbeelding]
Ja die is ook wel mooi..... je kunt nooit genoeg cases hebben he 😂
En als vrouw hou ik natuurlijk wel van variatie 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SuperVeloce
xandoortje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:52:
[...]

Ben geen vrouw, maar heb straks ook 3 hoesjes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn vrouw heeft de LED cover voor haar S21, maar die blijft niet dicht zitten. Zodra je hem op tafel legt, klapt hij open. Die zou ik dus afraden, al hebben ze hem mogelijk verbeterd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xandoortje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:52:
[...]

Je hoeft toch geen vrouw te zijn om twee of meer cases te hebben?
Voor mijn S10+ had ik er ook 3: sowieso altijd één bookcover voor de wandelingen en outdooractiviteiten, één quadlock voor op de fiets en een gewone case voor de zondag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8-rHUTIuCDbdzQLnLhsx_hslAE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gw7hYZrTMGeOPqWeCIx7OrJe.jpg?f=fotoalbum_large
De eerste laders is al binnen, lijkt er helaas wel op dat men telefoon later gaat zijn, samsung heeft hem verzonden maar postnl lijkt niks te hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
izzet3838 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:44:
[Afbeelding]
De eerste laders is al binnen, lijkt er helaas wel op dat men telefoon later gaat zijn, samsung heeft hem verzonden maar postnl lijkt niks te hebben ...
Altijd irritant als je ergens op verheugd en het toch net wat later komt.

Ik moet sowieso nog geduld hebben op de U 256GB groen. 1+ 8T verkocht en gebruik nu tot die tijd S8 met android 12 :+

Echt benieuwd naar die Nano II, hopelijk haalt die de 45W voor lange tijd.

Heb zelf een PD charger 65W, test die eerst, voor ik eventueel voor de Anker Nano II ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
SuperVeloce schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Altijd irritant als je ergens op verheugd en het toch net wat later komt.

Ik moet sowieso nog geduld hebben op de U 256GB groen. 1+ 8T verkocht en gebruik nu tot die tijd S8 met android 12 :+

Echt benieuwd naar die Nano II, hopelijk haalt die de 45W voor lange tijd.

Heb zelf een PD charger 65W, test die eerst, voor ik eventueel voor de Anker Nano II ga
Heb ook 2 65w pd chargers besteld we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Deze 3 hoesjes zijn onderweg

Deze, zodat ik groene nog kan zien, wel frost black, dus word donkerder, maar ik wilde geen shiny transparant, waar door het niet meer mat groen is
https://www.amazon.nl/gp/product/B09JFKK6SJ/

Groene ofcourse
https://nl.aliexpress.com/item/1005003688661609.html

Donkerblauw, nu ik een groene telefoon heb straks, moet ik wel hoesjes vinden die camera eiland bedekken :+ (tenzij zwart hoesje)
https://nl.aliexpress.com/item/1005003637705957.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb gisteren met een Oneplus 65w oplader m'n Samsung S22 Ultra van 1% naar 100% opgeladen:

30 minuten: 1% --> 65%
60 minuten: 65% --> 100%

Geen extreem zuivere test gedaan (telefoon deed nog wat kleine dingen op de achtergrond). Toch had ik wel een tijd van ruim onder de 1 uur verwacht voor een volledige lading met een 45w oplader. Eigenlijk moet ik nog even een tweede test doen met een andere oplader om een en ander uit te sluiten. Maar mogelijk doet Samsung hetzelfde als Google met de Pixel 6 (Pro): de daadwerkelijke oplaadsnelheid ligt lager dan waarmee ze adverteren.

Ben benieuwd naar de andere oplader testers hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Van 1% naar 65% in 30min is wel netjes. Vooral fijn als je even wat extra lading wilt.

[ Voor 40% gewijzigd door SuperVeloce op 19-02-2022 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
izzet3838 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:30:
Die whitestones zijn ook heel duur, je kunt op ali voor een fractie vd prijs uv screen protectors kopen(in essentie hetzelfde).

Heb er nu 4 in huis, als je ze goed aanbrengt(wat mij ondertussen best goed lukt) werken ze heel goed en het is tenminste glas, enige is dat de vingerafdrukscanner minder snel zou werken, geen idee hoe goed/slecht het zal zijn dus dat wordt afwachten.
Heb je er vier in huis voor jouw S22 ultra?

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met de UV-screenprotectors van ali. Van de normale gerenomeerde Chinese merken (Nillkin, ESR) zie ik geen UV screen protectors - en merkloos is altijd een beetje een gok wat betreft de oleophobic coating etc.
offtopic:
Heb daarom Nillkin screen protector van onbekend materiaal bestend :x

[ Voor 4% gewijzigd door ANdrode op 19-02-2022 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
ANdrode schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Heb je er vier in huis voor jouw S22 ultra?

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen met de UV-screenprotectors van ali. Van de normale gerenomeerde Chinese merken (Nillkin, ESR) zie ik geen UV screen protectors - en merkloos is altijd een beetje een gok wat betreft de oleophobic coating etc.
offtopic:
Heb daarom Nillkin screen protector van onbekend materiaal bestend :x
Jep, ik wilde snelle verzending maar dat was 5 euro extra(maar gratis vanaf 4 stuks.
Dus 2 met snelle verzending was 11 euro nu heb ik er 4 voor 9 euro ;)

Altijd goede ervaringen mee gehad(p30 pro, galaxy s8, galaxy s10e...)

[ Voor 5% gewijzigd door izzet3838 op 19-02-2022 16:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Even het volgende:
Mijn S22 ultra 256GB zwart is rond 17.00 bezorgd (vermoeden was dat het pakket kwijt was, de app liep erg achter en wisselde van informatie).

Ben meteen naar de Mediamarkt gegaan om er een clearplex folie erop te laten plakken zoals ik altijd deed met mijn toestellen.

MAAR ik kan deze jullie niet aanbevelen, de zijkant is té lang en gaat krullen, ze hebben het 2x geprobeerd.
Ook is het geen 'clearplex' meer zoals het eerder wel was. Het bestaat namelijk uit 2 delen, waardoor je ook nog eens een heel dun streepje dat horizontaal zit ziet.

Ik baal er best wel van, omdat het scherm best gevoelig is qua krassen.
Helemaal met een S-pen ben ik bang.

Hoe ervaren jullie dit qua krassen?
Zit er nu aan te denken om een Samsung Care+ voor 1 jaar af te gaan sluiten qua verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 23:59
038Robijno schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:20:
Even het volgende:
Mijn S22 ultra 256GB zwart is rond 17.00 bezorgd (vermoeden was dat het pakket kwijt was, de app liep erg achter en wisselde van informatie).

Ben meteen naar de Mediamarkt gegaan om er een clearplex folie erop te laten plakken zoals ik altijd deed met mijn toestellen.

MAAR ik kan deze jullie niet aanbevelen, de zijkant is té lang en gaat krullen.
Ook is het geen 'clearplex' meer zoals het eerder wel was.
Ik heb vandaag ook die screen protector erop gezet, dat deed ik paar maanden terug ook op de S20+ en die is prima. Moet wel zeggen dat je geluk moet hebben met de medewerker die het erop zet. Bij m'n S20+ ben ik terug gegaan en heeft die kerel wel iets van 5 pogingen gedaan. Toen kwam iemand anders en daar was ik opzicht wel tevreden mee, dus bood ook aan om m'n geld terug te geven indien het weer niet goed op zat.
Het bestaat namelijk uit 2 delen, waardoor je ook nog eens een heel dun streepje dat horizontaal zit ziet.
De ervaren medewerker die mij vandaag hielp gaf aan dat dat vanzelf weggaat. Hij gaf het advies om mijn telefoon veel te gebruiken om dat proces te versnellen.
Op m'n S20+ zag ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjberkhof
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-12-2024
038Robijno schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:20:
Even het volgende:

MAAR ik kan deze jullie niet aanbevelen, de zijkant is té lang en gaat krullen, ze hebben het 2x geprobeerd.
Ook is het geen 'clearplex' meer zoals het eerder wel was. Het bestaat namelijk uit 2 delen, waardoor je ook nog eens een heel dun streepje dat horizontaal zit ziet.

Ik baal er best wel van, omdat het scherm best gevoelig is qua krassen.
Helemaal met een S-pen ben ik bang.

Hoe ervaren jullie dit qua krassen?
Zit er nu aan te denken om een Samsung Care+ voor 1 jaar af te gaan sluiten qua verzekering.
Er zijn meer screenprotectors :-). Ik vind whitestone of panzerglass als je niet van uv lijm houd aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
tjberkhof schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:25:
[...]

Er zijn meer screenprotectors :-). Ik vind whitestone of panzerglass als je niet van uv lijm houd aan te raden.
Zonder luchtbelletjes eronder te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
[...]

Heeft Coolblue ook geen zelf gesneden protectors op maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 17:59
[...]

Wat is er mis met uv lijm? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
038Robijno schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:26:
[...]

Zonder luchtbelletjes eronder te krijgen?
Spigen Neoflex heb ik op mn Ultra gedaan.
Echt heel mooi geworden en zonder Bubbeltjes.

Vraagje...hoe kun je zien met hoeveel watt je oplaad.
Ik heb mn Ultra helemaal leeg laten gaan en met mn 30 watt blokjes doet ie er 1.30 over om volledig op te laden.
Misschien is mn kabeltje niet geschikt voor die 30 watt want heb het idee dat het sneller kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjberkhof
pulstar schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:33:
[...]

Wat is er mis met uv lijm? 8)7
Niets... maar sommige mensen willen het niet. Vandaar dat ik 2 opties geef, de whitestone die top is en gebruik maakt van uv lijm, en de panzer die de lijmlaag al in de protector heeft. :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 17:59
tjberkhof schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:46:
[...]

Niets... maar sommige mensen willen het niet. Vandaar dat ik 2 opties geef, de whitestone die top is en gebruik maakt van uv lijm, en de panzer die de lijmlaag al in de protector heeft. :(:)
Waar heb je de whitestone in NL gevonden? Ik heb de LuxeRoyal er nu op. Opzich zit ie er goed op, maar ik kan niet wennen aan de open plek rond de fingerprint scanner.. Daar zie je namelijk dat het scherm prachtig scherp is, maar de rest is dan wat minder.. 8)7

Ik heb daarom de Rosso al besteld op gsmpunt, die komt morgen binnen. Maarja die had ik eerst op mijn LG Thinq G8X en toen werkte de fingerprint scanner niet. (dus weggegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
Heeft er iemand ervaring met de "Milomdoi tempered glass screen protectors"?

https://www.amazon.de/-/e...otector%2Caps%2C97&sr=8-4

Of iemand andere tips qua screenprotectors voor de reguliere S22 met plat scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
xandoortje schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:44:
[...]

Vraagje...hoe kun je zien met hoeveel watt je oplaad.
Ik heb mn Ultra helemaal leeg laten gaan en met mn 30 watt blokjes doet ie er 1.30 over om volledig op te laden.
Misschien is mn kabeltje niet geschikt voor die 30 watt want heb het idee dat het sneller kan.
Met zoiets
€ 11,10 20%OFF | Baseus Pd 100W Usb C Naar Usb Type C Kabel Fast Charging Oplader Draad Koord USB-C Type-C usbc Kabel Voor Xiaomi Poco X3 Pro Samsung
https://a.aliexpress.com/_vsEDqQ

Weet alleen niet hoe nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjberkhof
pulstar schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:15:
[...]

Waar heb je de whitestone in NL gevonden? Ik heb de LuxeRoyal er nu op. Opzich zit ie er goed op, maar ik kan niet wennen aan de open plek rond de fingerprint scanner.. Daar zie je namelijk dat het scherm prachtig scherp is, maar de rest is dan wat minder.. 8)7

Ik heb daarom de Rosso al besteld op gsmpunt, die komt morgen binnen. Maarja die had ik eerst op mijn LG Thinq G8X en toen werkte de fingerprint scanner niet. (dus weggegooid)
Hiero , word eventueel morgen nog bezorgd. https://www.amazon.de/dp/...estone%2Caps%2C116&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Snelste levering staat helaas voor Maandag.
En aan de review's te lezen, ook niet echt heel fijn.

Heb nu voor 10 euro, 2x flexibele screenprotector besteld, komt dan als het mee zit maandag binnen.

Kijken of die wel blijven plakken aan de randen.

[ Voor 21% gewijzigd door 038Robijno op 19-02-2022 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 10:19
Weet iemand wat voor tempered glass MediaMarkt erop zet? En of de vingerafdrukscanner dan nog werkt?

Ik zie 30 euro voor panzer glas en nog iets meer whitedome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Jamesl schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:43:
Weet iemand wat voor tempered glass MediaMarkt erop zet? En of de vingerafdrukscanner dan nog werkt?

Ik zie 30 euro voor panzer glas en nog iets meer whitedome.
Dit wil ik ook weten, of hij goed plakt aan de randen.. dat is meestal een probleem bij curved zijkanten.

Zie vanaf 35 euro bij de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
xandoortje schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 19:44:
[...]

Ik lees in een aantal recensies dat wanneer je de S-pen op deze film gebruikt, er op den duur een zichtbare afdruk achterblijft van datgene je geschreven/getekend hebt, kan je dit bevestigen / ontkennen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
VPIPPFR schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:57:
[...]

Ik lees in een anaal recensies dat wanneer je de S-pen op deze film gebruikt, er op den duur een zichtbare afdruk achterblijft van datgene je geschreven/getekend hebt, kan je dit bevestigen / ontkennen?
Ik heb daar geen enkele problemen mee.

Edit : ik heb het net nog extra getest. Er blijven Geen zichbare strepen achter

[ Voor 10% gewijzigd door xandoortje op 19-02-2022 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
xandoortje schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:58:
[...]

Ik heb daar geen enkele problemen mee.
Ook de vinger scanner doet het snel

Edit : ik heb het net nog extra getest. Er blijven Geen zichbare strepen achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd_r
pulstar schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:15:
[...]

Waar heb je de whitestone in NL gevonden?
Ik heb hem bij gsmpunt vandaan, maar ze staan nu weer op preorder.

Werkt verder prima alleen de fingerprint sensor is wel minder gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Heeft iemand een link naar nieuwe originele Samsung snellader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
satshow schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:17:
Heeft iemand een link naar nieuwe originele Samsung snellader?
Nog niet beschikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Ben benieuwd wanneer deze komt. Ga zo lang de lader van mijn oneplus nord 2 gebruiken. Die ondersteund ook snelladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
satshow schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Ben benieuwd wanneer deze komt. Ga zo lang de lader van mijn oneplus nord 2 gebruiken. Die ondersteund ook snelladen.
Denk eerlijk gezegd dat er geen groot verschil tussen zal zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:57
038Robijno schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:53:
[...]

Dit wil ik ook weten, of hij goed plakt aan de randen.. dat is meestal een probleem bij curved zijkanten.

Zie vanaf 35 euro bij de mediamarkt.
Koop gewoon een hydrogel screenprotector...plakken goed ook op de zijkant.
Heel vaak zit er ook een frame bij om hem recht te plakken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Pap3rclip schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:21:
Heeft er iemand ervaring met de "Milomdoi tempered glass screen protectors"?

https://www.amazon.de/-/e...otector%2Caps%2C97&sr=8-4

Of iemand andere tips qua screenprotectors voor de reguliere S22 met plat scherm?
Ik heb deze gekocht en verwacht eerlijk gezegd niet veel verschil tussen de verschillende tempered glass screen protectors: https://nl.aliexpress.com/item/1005001876814508.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 10:52
g0tanks schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:50:
[...]

Ik heb deze gekocht en verwacht eerlijk gezegd niet veel verschil tussen de verschillende tempered glass screen protectors: https://nl.aliexpress.com/item/1005001876814508.html
Denk ook niet dat er veel verschil tussen gaat zitten eigenlijk. Ga die op Amazon bestellen, is het toch nog iets sneller hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:14:
Deze 3 hoesjes zijn onderweg

Deze, zodat ik groene nog kan zien, wel frost black, dus word donkerder, maar ik wilde geen shiny transparant, waar door het niet meer mat groen is
https://www.amazon.nl/gp/product/B09JFKK6SJ/
Deze gisteren binnengekregen voor de zwarte van mij. Ik zou rustig op je groene wachten, als je het hoesje krijgt snap je waarom. Ik denk dat dat prima combineert met groen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 06:03
Ik heb zojuist de leather cover voor de s22 ultra bestelt in Burgundy bij amazon.de voor 39 euro.

Nu zijn we aan het kijken wat op het glas te doen. De voorkeur heeft een tempered glass. Aangezien deze ook valbescherming bied.
Waarom zou je voor een siliconen cover kiezen?
En welke tempered glass bevalt goed?

Aangezien de S22 ultra zaterdag binnen komt, is er nog wel even tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 23:59
Waarom zou je voor een siliconen cover kiezen?
Meerdere redenen voor mij.
Ik vind die Silicone covers van Samsung fijn aanvoelen. Het zorgt er ook voor dat ik meer grip heb als ik het vasthoud, want een glazen telefoon is gewoon glad.
Ik vind ze opzicht ook wel mooi, ik heb persoonlijk niet zoveel met die "speciale" cases.

Clear view cover/led cover vind ik ook wel leuk, alleen vind ik het vast houden als je het open hebt niet zo fijn.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste