Sjoerd611 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:28:
Dit verhaal over de oplader valt me wel vies tegen. Als je een telefoon levert zonder oplader, zorg dan op z'n minst dat de bijhorende oplader goed verkrijgbaar is. Ik heb eergisteren een EP-TA845 besteld voor ruim €30,- om er nu dus achter te komen dat ik hiermee alsnog niet met de maximale snelheid kan opladen. Voel me aardig genaaid. Verpakking is al open dus retourneren zit er niet meer in!
[...]
Heel goed! Ben het helemaal met je eens. Laat je ons weten hoe dit is afgelopen?

Gaat Samsung totaal niet wakker van liggen ... Boeit ze echt helemaal niets.
Ze pakken pas dingen op als dit soort nieuws viral gaat op Social media en Youtube Influencers dit oppakken, maar die pakken niks meer op tegenwoordig want ze willen graag de kickbacks van Samsung behouden.
Overigens is het hele Usb-C oplader verhaal al jaren een chaos !
Te veel standaards die niet eens onderling compatible lijken te zijn en je moest soms maar proberen wat goed werkt en wat half werkt.
De enige oplossing is de perfecte lader erbij krijgen die specifiek voor dat toestel bedoeld is.
Alle andere oplossingen is aan rommelen.
En ja, ik heb een half dozijn (dure) opladers die prima hun werk doen en laptops, de Switch en Ipads opladen maar geen van allen laad mijn ROG2 op in de Ultra snelle stand. (Bijgeleverde Ultra charger laad hem als enige ultra snel op). En dat terwijl ik chargers heb die tot 130W gaan ...
Om moe van te worden.
[
Voor 26% gewijzigd door
Bomberman71 op 16-02-2022 21:42
]