Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Wat betreft siliconen hoesjes heb ik op dit moment deze op het oog: https://nl.aliexpress.com/item/1005002419649842.html

Ik kon nog weinig/geen andere mooie hoesjes vinden met ruimte voor kaarten op de achterkant.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/H560be3e9e35740e48f987410e4af6f9cL/Luxe-Kaarthouder-Wallet-Case-Voor-Samsung-Galaxy-A52-5G-A72-A12-A51-A71-S22-S21-Plus.jpg_Q90.jpg_.webp

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZR8xpUb0k9fvNIA90r6zUkpg-o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/94K2qsGZuwamXRpqBd4iaP3O.jpg?f=fotoalbum_large

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XIftpAPVTK4FOnRyKwGOxwLE4XQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxSnxHE9UWb6KZtHVZYacmqp.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist een uv screen protector geplakt fingerprint werkt(moest hem wel opnieuw toevoegen, en ik moet net iets harder duwen, maar ben er wel tevreden mee.
Voor de geïnteresseerden een video van de fingerprint sensor na de installatie van de screen protector:
https://youtube.com/shorts/KhiJ9g5qUxg?feature=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
Weet iemand of de originele Samsung siliconen of lederen cover het camera eiland volledig bedekt zodat de achterkant volledig vlak is?

Heb de Ultra zojuist binnengekregen en wilde even afwachten of hij erg zou wiebelen wanneer hij op m'n bureau ligt maar dat doet hij behoorlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Momenteel de xiaomi lader aan het testen.
Ik kan alvast zeggen dat ik tevreden ben van de laadsnelheid, de telefoon geeft geen wattage mee maar zei wel direct "supersnel opladen" denk dus dat die wel degelijk de maximale snelheid haalt.
Zal straks de eerste resultaten delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
ronald1989 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:28:
Weet iemand of de originele Samsung siliconen of lederen cover het camera eiland volledig bedekt zodat de achterkant volledig vlak is?

Heb de Ultra zojuist binnengekregen en wilde even afwachten of hij erg zou wiebelen wanneer hij op m'n bureau ligt maar dat doet hij behoorlijk :+
YouTube: Samsung Galaxy S22 Ultra - All Official Cases

Ik denk dat je het zo goed kan zien, dat het dat doet.
Ik verwacht dat deze cover morgen bij ons binnen komt vanuit Amazon.de voor 39 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Koen87 op 21-02-2022 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:34:
Momenteel de xiaomi lader aan het testen.
Ik kan alvast zeggen dat ik tevreden ben van de laadsnelheid, de telefoon geeft geen wattage mee maar zei wel direct "supersnel opladen" denk dus dat die wel degelijk de maximale snelheid haalt.
Zal straks de eerste resultaten delen.
Interessant dat jij wel tevreden bent met de laadsnelheid, zal er denk ik mee te maken hebben wat je gewend bent. Ik voel me juist verneukt door Samsung omdat ze adverteren met een snelheid van 45w die in de praktijk 25 tot 28w blijkt te zijn. In 30 min van 0 naar 64% en een volledige lading kost rond de 1 uur. Jouw S22 Ultra haalt ook absoluut niét de maximaal geadverteerde snelheid. Met 45 watt laden hoor je echt ruim onder 1 uur te zitten.

Met een 65w Oneplus oplader haal ik exact hetzelfde resultaat als met een 30w Oneplus oplader. Het is gewoon puur bedrog. Dit staat met koeienletters op de product pagina onder de belangrijkste features:

"Met Fast Charge ruim de dag door
Dankzij de batterij die het een hele dag volhoudt en supersnel laden kom je de dag ruim door met een enkele keer supersnel opladen op 45W."

Ik ben benieuwd of Samsung nog met een verklaring komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:52
satshow schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:17:
Heeft iemand een link naar nieuwe originele Samsung snellader?
Komt er dan een nieuwe snellader? Ik dacht dat men de S22+/ ultra zou toevoegen aan de compatibility list..

Heb net de "oude" besteld maar als er een nieuwere komt stuur ik die wel weer terug.. Waar heb jij je info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Ondanks de storm zijn de cases voor mijn S22U green vandaag al binnen (Amazon gaf eerst 22e aan):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uh6aQfKKIdd7VQovEll0Ocd3ti0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/laMcxHnffjospU9cnuvRjUnQ.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UotcuQpemd770afzbqRsBoQK4XY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KXxL0wIh725z7rqLc7AJVzgf.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik zag die Caseology Parallax Midnight Green hier en elders voorbij komen en heb uit impuls deze toch maar gehaald in plaats van alle clear cases op mijn shortlist waar ik toch veel mindere reviews van heb gelezen en over begon te twijfelen.
Vergeleken met de Spigen Liquid Air is de Caseology even dun, maar voelt die net wat meer grippy aan door de strips op de zijkanten. De Spigen is merkbaar iets gladder, maar beiden zijn ultra dun en verderlicht. Blij om beiden te hebben als afwisseling. :)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
stin00 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:43:
[...]

Interessant dat jij wel tevreden bent met de laadsnelheid, zal er denk ik mee te maken hebben wat je gewend bent. Ik voel me juist verneukt door Samsung omdat ze adverteren met een snelheid van 45w die in de praktijk 25 tot 28w blijkt te zijn. In 30 min van 0 naar 64% en een volledige lading kost rond de 1 uur. Jouw S22 Ultra haalt ook absoluut niét de maximaal geadverteerde snelheid. Met 45 watt laden hoor je echt ruim onder 1 uur te zitten.

Met een 65w Oneplus oplader haal ik exact hetzelfde resultaat als met een 30w Oneplus oplader. Het is gewoon puur bedrog. Dit staat met koeienletters op de product pagina onder de belangrijkste features:

"Met Fast Charge ruim de dag door
Dankzij de batterij die het een hele dag volhoudt en supersnel laden kom je de dag ruim door met een enkele keer supersnel opladen op 45W."

Ik ben benieuwd of Samsung nog met een verklaring komt.
Ik ben mijn P30 pro gewend(40w).
Ik had sowieso niet verwacht dat Samsung die snelheid ging halen(dat deden ze met de note 10 ook niet).
Heb met 20 minuten laden 40% kunnen bijladen dat is voor mij persoonlijk voldoende, zal vanavond de 25w lader eens testen.

Dit zijn de resultaten met de Xiaomi lader(ben exact 20 na begonnen met laden):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mhyaPZEzQplrfWVY_Ozln6lO7G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D9F9tgRLTslJvbApop0odnT9.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien nuttig om te vermelden bij het insteken van de lader gaf de telefoon "supersnel laden" aan.

De Xiaomi is in mijn ogen ook een van de beste deals.
Voor €30 krijg je een vrij compacte 65w lader met kabel.
Al de andere laders(behalve de 25w Samsung) zijn duurder en hebben geen meegeleverde kabel.

[ Voor 7% gewijzigd door izzet3838 op 21-02-2022 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:43
frankyboy707 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:48:
[...]

Komt er dan een nieuwe snellader? Ik dacht dat men de S22+/ ultra zou toevoegen aan de compatibility list..

Heb net de "oude" besteld maar als er een nieuwere komt stuur ik die wel weer terug.. Waar heb jij je info vandaan?
Dat heb ik hier gelezen. Weet niet precies in welke sectie dat was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
frankyboy707 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:48:
[...]

Er komt inderdaad een nieuwe Samsung 45W-oplader aan. Of de nieuwe nou echt wezenlijk anders/beter is, is maar nog de vraag. Je herkent ze als volgt:
g0tanks schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:43:
[...]

EP-T4510 met een T is de nieuwe. De oude 45W-oplader is EP-TA845.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:50:
[...]
Ik ben mijn P30 pro gewend(40w).
Ik had sowieso niet verwacht dat Samsung die snelheid ging halen(dat deden ze met de note 10 ook niet).
Heb met 20 minuten laden 40% kunnen bijladen dat is voor mij persoonlijk voldoende, zal vanavond de 25w lader eens testen.
Je P30 Pro laadt op met 40w, je koopt de nieuwste high-end Samsung S22 Ultra waarbij Samsung adverteert met 45w en je vindt het vervolgens geen probleem dat hij slechts 60% van z'n laadsnelheid haalt. Jij bent goud waard als klant :+ Ik vind het maar rare streken en hoop dat ze dit middels een software update nog recht kunnen trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 21-02-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laadsnelheid wordt softwarematig afgeregeld en ik denk niet in de laatste plaats omdat het de eerste Li-Polymer is die Samsung nu gebruikt. Het debacle van de Note 9 7 moet natuurlijk te allen tijde voorkomen worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Peatsmoke op 21-02-2022 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:32
Peatsmoke schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:20:
De laadsnelheid wordt softwarematig afgeregeld en ik denk niet in de laatste plaats omdat het de eerste Li-Polymer is die Samsung nu gebruikt. Het debacle van de Note 9 moet natuurlijk te allen tijde voorkomen worden.
Note 7 toch?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
stin00 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:17:
[...]

Je P30 Pro laadt op met 40w, je koopt de nieuwste high-end Samsung S22 Ultra waarbij Samsung adverteert met 45w en je vindt het vervolgens geen probleem dat hij slechts 60% van z'n laadsnelheid haalt. Jij bent goud waard als klant :+ Ik vind het maar rare streken en hoop dat ze dit middels een software update nog recht kunnen trekken.
Ik ben benieuwd of die 45W überhaupt ooit wordt gehaald, al is het maar in de eerste 2 minuten van opladen. Wellicht iemand die het kan testen met zo'n laadkabel het vermogen aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker... 8)7
Peatsmoke schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:20:
De laadsnelheid wordt softwarematig afgeregeld en ik denk niet in de laatste plaats omdat het de eerste Li-Polymer is die Samsung nu gebruikt. Het debacle van de Note 9 7 moet natuurlijk te allen tijde voorkomen worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Peatsmoke op 21-02-2022 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
stin00 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:17:
[...]

Tja kijk, voor mij persoonlijk laad hij snel genoeg op.
Was sneller laden fijner geweest ja, maar als dat mijn prioriteit was had ik de Xiaomi of OnePlus genomen.

Los daarvan moeten sommige Tweakers volgens mij fabrikanten minder gaan vertrouwen :+
Niet alles wat ze zeggen klopt, sterker nog neem het altijd met een dikke korrel zout zolang er nog geen reviews van gebruikers zijn.

Zo had OnePlus ook de camera van de 9 pro serieus zitten hypen, daarna was die plots minder goed als de competitie, beetje hetzelfde verhaal hier, als je er op voorbereid bent ben je minder geschokt.

Qua laad tijden vond ik mijn P30 pro prima. Als deze lijkt in de buurt te komen, dus dat is voor mij voldoende.

Voor de mensen die snelladen heel belangrijk vinden: -> Xiaomi 12 pro(0-100 in 20 minuten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:31:
[...]
Niet alles wat ze zeggen klopt, sterker nog neem het altijd met een dikke korrel zout zolang er nog geen reviews van gebruikers zijn.
En zelfs die kloppen niet, zeker niet als er commerciële belangen zijn of ze een wederdienst in ruil gekregen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:52
g0tanks schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:13:
[...]

Er komt inderdaad een nieuwe Samsung 45W-oplader aan. Of de nieuwe nou echt wezenlijk anders/beter is, is maar nog de vraag. Je herkent ze als volgt:

[...]
Thanks, ik had in dit topic gezocht op snellader 8)7
Nouja dan gaat de mijne linea recta terug als hij vannacht verzonden wordt en anders morgen cancel ik hem (kan ze nu niet meer telefonisch bereiken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:07
izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:39:
[Afbeelding]

Zojuist een uv screen protector geplakt fingerprint werkt(moest hem wel opnieuw toevoegen, en ik moet net iets harder duwen, maar ben er wel tevreden mee.
Voor de geïnteresseerden een video van de fingerprint sensor na de installatie van de screen protector:
Is dit de whitestone dome glass? Bij mij zit hij er echt perfect op, ik zie hem eigenlijk alleen zitten bij de front camera. De rest valt gelijk met het hoesje. Alleen de vingerafdruk scanner werkt hier bijna niet meer helaas Ook niet na het opnieuw toe voegen.

Ik heb nu ingesteld dat als mijn horloge verbonden is met de telefoon dat hij dan niet locked. Dit werkt prima dus vind het ook niet echt erg dat de vingerafdruk scanner niet meer werkt maar vind het wel bijzonder dat hij het bij jou dus blijkbaar wel blijft doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
Robje1244 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:29:
[...]

Is dit de whitestone dome glass? Bij mij zit hij er echt perfect op, ik zie hem eigenlijk alleen zitten bij de front camera. De rest valt gelijk met het hoesje. Alleen de vingerafdruk scanner werkt hier bijna niet meer helaas Ook niet na het opnieuw toe voegen.

Ik heb nu ingesteld dat als mijn horloge verbonden is met de telefoon dat hij dan niet locked. Dit werkt prima dus vind het ook niet echt erg dat de vingerafdruk scanner niet meer werkt maar vind het wel bijzonder dat hij het bij jou dus blijkbaar wel blijft doen ;)
De vingerafdruk scanner werkt perfect moest gewoon een beetje inkeren net wat harder te duwen maar heb 97% succes denk ik.

Het is niet de whitestone maar een €4 screen protector van Ali.
Voordeel tov de whitestone is dat deze ook de camera afdekt, dus ik zie hem helemaal niet zitten met hoesje.

Voordeel van whitestone is wel dat je er van alles bij krijgt om hem makkelijk te plakken, bij deze moet je het op eigen houtje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle verhalen hier gelezen te hebben, ga ik voor een folie voor beeldschermbescherming. Tegen de tijd dat die vol zit met krassen, zijn we een paar maanden of een jaar verder. Op mijn S10+ zit nu, na bijna 3 jaar, nog geen zichtbare kras. Als ik echt pech zou hebben, kost het maar geld. |:(
Sinds de Omnia SHG-i900 heb ik één keer eens een scherm en één keer een lensglas gemold, voor de rest ben ik redelijk zuinig op mijn spullen.

Ik twijfel nog om tussen ClearPlex en Fast Skin van Mediamarkt, maar daar las ik ook al een negatief bericht over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-09 18:34
Bij snellader met een dikke 5A usb c kabel geeft de S22 Ultra bij mij aan:

Super snelladen 2.0

Als er bij anderen geen 2.0 achter staat dan maakt hij niet gebruik van de snelste modus.

Hij geeft dat bij mij aan zowel met de oude 45W Samsung lader alsmede met de Elecjet 45W lader.

De laatste ziet er steviger uit en was een paar euro goedkoper dus die hou ik en de Samsung
gaat weer retour.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• izzet3838
destro9704 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:19:
Bij snellader met een dikke 5A usb c kabel geeft de S22 Ultra bij mij aan:

Super snelladen 2.0

Als er bij anderen geen 2.0 achter staat dan maakt hij niet gebruik van de snelste modus.

Hij geeft dat bij mij aan zowel met de oude 45W Samsung lader alsmede met de Elecjet 45W lader.

De laatste ziet er steviger uit en was een paar euro goedkoper dus die hou ik en de Samsung
gaat weer retour.
Bij deze kan ik bevestigen dat de door samsung bijgeleverde kabel dit niet haald.
Ik heb het ff uitgetest met de kabel die bij de xiaomi lader zat en zie nu inderdaad 2.0 staan.

Bedankt voor de melding btw, anders zat ik kei leuk te testen net de foute kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
Peatsmoke schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:45:
Alle verhalen hier gelezen te hebben, ga ik voor een folie voor beeldschermbescherming. Tegen de tijd dat die vol zit met krassen, zijn we een paar maanden of een jaar verder. Op mijn S10+ zit nu, na bijna 3 jaar, nog geen zichtbare kras. Als ik echt pech zou hebben, kost het maar geld. |:(
Sinds de Omnia SHG-i900 heb ik één keer eens een scherm en één keer een lensglas gemold, voor de rest ben ik redelijk zuinig op mijn spullen.

Ik twijfel nog om tussen ClearPlex en Fast Skin van Mediamarkt, maar daar las ik ook al een negatief bericht over.
Precies ik heb zojuist mijn in te ruilen s10 na 2 1/2 jaar de folie afgehaald en die ziet er onberispelijk uit, daarom wederom folie besteld voor mijn s22 ultra die ik al een paar dagen zonder protector in gebruik heb.

Snap trouwens niet dat op die dure toestellen geen saffier glas wordt gebruikt, dat op diamant na het hardste materiaal is. Zit ook op mijn garmin en ik heb daarmee een zware val meegemaakt vorig jaar met de fiets. Ik had zelf diverse botbreuken en kneuzingen. Rand van horloge was beschadigd maar glas zit zelfs nog geen krasje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:23:
[...]

Bij deze kan ik bevestigen dat de door samsung bijgeleverde kabel dit niet haald.
Ik heb het ff uitgetest met de kabel die bij de xiaomi lader zat en zie nu inderdaad 2.0 staan.

Bedankt voor de melding btw, anders zat ik kei leuk te testen net de foute kabel :)
Graag gedaan...ik zat inderdaad ook in eerste instantie te laden met de kabel die bij de s22 ultra zat.

Betalen kapitalen voor zo'n telefoon en dan kan er nog geen fatsoenlijke kabel bij van 30 cent die de geadverteerde snellaad modus ondersteunt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
destro9704 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:27:
[...]

Graag gedaan...ik zat inderdaad ook in eerste instantie te laden met de kabel die bij de s22 ultra zat.

Betalen kapitalen voor zo'n telefoon en dan kan er nog geen fatsoenlijke kabel bij van 30 cent die de geadverteerde snellaad modus ondersteunt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6WBpKjpKcrE7jj_Xt-2eFRUq20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMuUrBzLfYmXJmxaVXct2A0s.jpg?f=fotoalbum_large
Ben nu aan het opldane maar moet ook wel toegeven dat het verschil verwaarloosbaar lijkt.

Links de meegelverde kabel, recht de kabel die bij de xiaomi lader zat(en de xiaomi lader)
Op 10 minuten laden dus 2 a 3 % meer.
Al is dit wel beide met een 65w lader, dus misschien dat die met een 25w lader nog trager zal zijn.

Update:
10-40% tijden:
Meegeleverde kabel(14 minuuten)
Xiaomi kabel(12 minuuten)

Btw rechtuit schandalig dat Samsung deze kabel bij een telefoon van €1349 levert!

Update:
Na 20 minuuten laden is het verschil 4%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0QJjB3Xntu6PcaKsnPf00uCVmZA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UfN4YnE2cCduqaEZhbIF9y6D.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga morgen de test eens doen met de 25w Samsung lader en de meegeleverde kabel.
Als die dezelfde snelheid halen als de xiaomi lader met de samsung kabel dan kunnen de meeste mensen beter die 25w lader aanschaffen voor 15€ aangezien de goedkoopste +45w lader die ik hier heb €30 kost.

[ Voor 34% gewijzigd door izzet3838 op 21-02-2022 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
destro9704 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:24:
[...]

Precies ik heb zojuist mijn in te ruilen s10 na 2 1/2 jaar de folie afgehaald en die ziet er onberispelijk uit, daarom wederom folie besteld voor mijn s22 ultra die ik al een paar dagen zonder protector in gebruik heb.

Snap trouwens niet dat op die dure toestellen geen saffier glas wordt gebruikt, dat op diamant na het hardste materiaal is. Zit ook op mijn garmin en ik heb daarmee een zware val meegemaakt vorig jaar met de fiets. Ik had zelf diverse botbreuken en kneuzingen. Rand van horloge was beschadigd maar glas zit zelfs nog geen krasje op.
Bij mij was de folie al veel sneller van de S10 af. Hardheid is prima tegen krassen, maar gaat weer ten koste van flexibiliteit en dus eerder schade bij vallen. Het blijft altijd een compromis. Met technieken proberen ze daar iets aan te doen, maar natuurkundige wetten kun je nu eenmaal niet doorbreken.

Ik gebruik soms een bookcase, dan weer een gewone. Als ik in rotsachtige omgeving loop met een telefoon met zo'n diameter, kan ik wel stoicijns doorlopen met mijn lullig hoesje. Als ik dan op mijn gezicht ga, tegen een rots bots of gewoon ongunstig op de grond ga zitten, moet ik niet janken vanwege een vroegtijdige dood van S22.

Het glas vd Fenix zit trouwens dieper dan de randen en is echt wel tegen een stootje bestand, zo kan ik bevestigen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Peatsmoke op 21-02-2022 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Peatsmoke schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:55:
[...]

Bij mij was de folie al veel sneller van de S10 af. Hardheid is prima tegen krassen, maar gaat weer ten koste van flexibiliteit en dus eerder schade bij vallen. Het blijft altijd een compromis. Met technieken proberen ze daar iets aan te doen, maar natuurkundige wetten kun je nu eenmaal niet doorbreken.
Geef mij maar sterk valbestendig glas, dan plak ik er wel een screen protector overheen tegen krassen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
izzet3838 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:31:
[...]

[Afbeelding]
Ben nu aan het opldane maar moet ook wel toegeven dat het verschil verwaarloosbaar lijkt.

Links de meegelverde kabel, recht de kabel die bij de xiaomi lader zat(en de xiaomi lader)
Op 10 minuten laden dus 2 a 3 % meer.
Al is dit wel beide met een 65w lader, dus misschien dat die met een 25w lader nog trager zal zijn.

Update:
10-40% tijden:
Meegeleverde kabel(14 minuuten)
Xiaomi kabel(12 minuuten)

Btw rechtuit schandalig dat Samsung deze kabel bij een telefoon van €1349 levert!

Update:
Na 20 minuuten laden is het verschil 4%
[Afbeelding]

Ik ga morgen de test eens doen met de 25w Samsung lader en de meegeleverde kabel.
Als die dezelfde snelheid halen als de xiaomi lader met de samsung kabel dan kunnen de meeste mensen beter die 25w lader aanschaffen voor 15€ aangezien de goedkoopste +45w lader die ik hier heb €30 kost.
Echt belachelijk, hoe kan je nou met veel bombarie met 45w adverteren terwijl je weet dat het laadverschil in dezelfde tijd maar 3 procent meer is. En dan niet eens een lader bijdoen. Wat een bedrog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Ok dus nogmaals een update over de laad snelheden.
Heb nu eens de telefoon getest met de 25W Samsung lader(en Samsung kabel).
De foto daarnaast (met witte kabel) is de 65w Xiaomi lader met de daarbij horende witte kabel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QznfDEuI4JIK1t7RK3bKmT6biO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N9BeH4qLVOisqKhb3y2BxmSR.jpg?f=fotoalbum_large

Beide foto's zijn na 20 minuten en vind 8% toch wel een redelijk verschil.

Ga het nu eens verder uittesten met de andere laders, maar denk dat die ook wel dezelfde snelheid als de Xiaomi lader zullen hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door izzet3838 op 22-02-2022 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Even het volgende qua screenprotector's voor de S22 ultra..
Ik had bij de mediamarkt een folie laten plakken dat op maat werd gesneden en er op werd geplakt voor €25,-. Deze was te lang aan de zijkanten waardoor hij weer omhoog ging staan. Ze hadden het 2x geprobeerd, en zelfde resultaat.

Nu had ik bij Amazon.de zelf 2x een screenprotector gekocht van TPU materiaal, en de 1e was dacht ik meteen goed gelukt. MAAR na 5 minuten ging ook deze weer los aan de zijkanten.
Ik heb bij de 2e screenprotector een dun randje afgeknipt, en lijkt nu pas wat beter te zitten (niet helemaal nog).

Mijn conclusie: momenteel past er nog geen fatsoenlijke folie screenprotector op voor de S22 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Qua hoesje: ik heb de originele zwarte lederen variant, maar vind hem zelf wel vrij glad.
Ik ga deze case terug sturen en zal gaan voor de Samsung protective case black.

Wat vinden jullie van de lederen originele case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
[Afbeelding]

038Robijno schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:22:
Mijn conclusie: momenteel past er nog geen fatsoenlijke folie screenprotector op voor de S22 ultra.
Deze werkt tot zo ver gewoon perfect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:46:
[...]

[...]

Deze werkt tot zo ver gewoon perfect hoor.
Gebruik jij deze zelf ook dan?
En wat voor merk/type is dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
038Robijno schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:10:
[...]

Gebruik jij deze zelf ook dan?
En wat voor merk/type is dit?
Ja de foto en video zijn van mij.
Als je een merk wilt kun je whitestone dome nemen deze is wel aan de dure kant.
https://a.aliexpress.com/_mOZfR3E
Zelf heb ik deze van AliExpress als je er 4 besteld krijg je gratis snelle verzending(standard shipping) en ze waren geleverd op 7 dagen.

De lamp die ik gebruik heb ik wel apart gekocht deze zijn beter maar je krijgt er ook een goedkoop lampje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Zojuist https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_image
Deze ugreen lader uitgetest en moet melden dat deze helaas geen "super fast charging 2.0" lijkt te ondersteunen, in onderstaande foto zien jullie dus ook het resultaat t.o.v. de xiaomi 65w lader.
Heb voor beide de xiaomi kabel gebruikt en beide resultaten zijn na 20 minuten laden, vind dat er toch best een groot verschil tussen zit.

De ugreen lader gaat dus sowieso al terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-RIqqxxmKd22lVTi1A0firS6zk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wy5Y40HPZ0DS210HB1NP4AUg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 01:56
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Ja de foto en video zijn van mij.
Als je een merk wilt kun je whitestone dome nemen deze is wel aan de dure kant.
https://a.aliexpress.com/_mOZfR3E
Zelf heb ik deze van AliExpress als je er 4 besteld krijg je gratis snelle verzending(standard shipping) en ze waren geleverd op 7 dagen.

De lamp die ik gebruik heb ik wel apart gekocht deze zijn beter maar je krijgt er ook een goedkoop lampje bij.
Maar dat is tempered glass en niet TPU/silicone/plastic als ik het zo zie.
Ik ga vanuit dat 038Robijno juist dat zoekt, omdat hij specifiek folie benoemt.

(En niet iedereen is echt gelukkig met de "whitedome achtige" oplossingen.)

[ Voor 5% gewijzigd door V-rg op 22-02-2022 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
V-rg schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:13:
[...]

Maar dat is tempered glass en niet TPU/silicone/plastic als ik het zo zie.
Ik ga vanuit dat 038Robijno juist dat zoekt, omdat hij specifiek folie benoemt.
Dit is inderdaad tempered glass, heb er misschien overheen gelezen in dat geval mijn oprechte excuses.

Er waren hier tweakers die de samsung screen protector hadden besteld wellicht kunnen zij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 01:56
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Dit is inderdaad tempered glass, heb er misschien overheen gelezen in dat geval mijn oprechte excuses.

Er waren hier tweakers die de samsung screen protector hadden besteld wellicht kunnen zij helpen?
Zover ik weet is die helaas nog niet leverbaar... ik ben ook zeker benieuwd naar de officiële screen protector.

Ik had die van 'Rosso' geprobeerd van GSMPunt, dat was officieel de slechte screen protectors die ik ook heb gekocht in m'n leven. Ik kreeg de bovenkant nauwelijks al los dus bij het plakken was dat gedeelte al "beschadigd"?, het zag er in ieder geval niet uit.

Ik gebruik nu die van de Mediamarkt, opzicht voldoet het voor nu prima. Maar het fijnst zou zijn als er een screen protector was die de Edge randen niet bedekt. Mijn telefoon zit toch in een hoesje, dus dat raakt toch niet beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
V-rg schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Zover ik weet is die helaas nog niet leverbaar... ik ben ook zeker benieuwd naar de officiële screen protector.

Ik had die van 'Rosso' geprobeerd van GSMPunt, dat was officieel de slechte screen protectors die ik ook heb gekocht in m'n leven. Ik kreeg de bovenkant nauwelijks al los dus bij het plakken was dat gedeelte al "beschadigd"?, het zag er in ieder geval niet uit.

Ik gebruik nu die van de Mediamarkt, opzicht voldoet het voor nu prima. Maar het fijnst zou zijn als er een screen protector was die de Edge randen niet bedekt. Mijn telefoon zit toch in een hoesje, dus dat raakt toch niet beschadigd.
Wat is er eigenlijk mis met tempered glass?
Die uv die ik geb is echt "perfect" ook qua grootte laat die genoeg plaats voor een hoesje, meeste mensen merken zelfs niet dat er een protector op zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wxbS3Y1UObtWcck_nWkp5ty4Wjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czsz6PjXanll4lkJBqphfbcI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08 11:59
Mensen hier een goede aanrader voor een screenprotector voor de S22 Ultra? Heb de Samsung Silicone cover eroverheen zitten. Zie dat Samsung zelf ook met een screenprotector gaat komen maar op de website staat nog steeds "Coming Soon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
change1001 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:55:
Mensen hier een goede aanrader voor een screenprotector voor de S22 Ultra? Heb de Samsung Silicone cover eroverheen zitten. Zie dat Samsung zelf ook met een screenprotector gaat komen maar op de website staat nog steeds "Coming Soon".
Letterlijk mijn post die boven jouw post staat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:03:
[...]

Ik zag 'm al. Weet alleen niet of ik zo'n fan van van Ali producten, ook ivm verzending ;) .

Mijn vader is altijd trouw fan van PantzerGlass. Zou deze degelijk zijn? https://www.mobiel.nl/acc...ector/standaard?history=1

Daarnaast komt Samsung ook dus nog met zijn eigen protector: https://www.mobiel.nl/acc...protector/clear?history=1

[ Voor 38% gewijzigd door change1001 op 22-02-2022 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
change1001 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:04:
[...]

Ik zag 'm al. Weet alleen niet of ik zo'n fan van van Ali producten, ook ivm verzending ;) .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H96xLgCP5W_v2knRVL2xmIburac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/anruHQAt1gpjtraOAeDCgPru.jpg?f=fotoalbum_large

Geleverd op 7 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
En dit gaat dan middels UV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Ja dus de lijm laten leeglopen op het scherm en dan behandelen voor 2 minuten met een uv lamp zodat de lijm droogt.

En ja je kunt hem vrij gemakkelijk verwijderen het is niet zo dat die voor eeuwig vast zit.

Je kunt ook kijken naar de whitestone dome, dat is tevens een uv protector maar van een bekend merk, daar krijg je dan ook toebehoren bij die de installatie makkelijker maken.

Tevens kun je de whitestone ook hier bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Ja dus de lijm laten leeglopen op het scherm en dan behandelen voor 2 minuten met een uv lamp zodat de lijm droogt.

En ja je kunt hem vrij gemakkelijk verwijderen het is niet zo dat die voor eeuwig vast zit.

Je kunt ook kijken naar de whitestone dome, dat is tevens een uv protector maar van een bekend merk, daar krijg je dan ook toebehoren bij die de installatie makkelijker maken.

Tevens kun je de whitestone ook hier bestellen.
Helder! Dit is de whitestone waar je het denk ik over hebt? https://www.gsmpunt.nl/sc...a-screen-protector-2-pack

Daarnaast dan dus de PanzerGlass en Samsung protector. Iemand die hier al de PanzerGlass heeft geprobeerd of weet hoe deze presteert? Daarnaast is de Samsung protector nog niet te bestellen en ook 'maar' €16, misschien niet echt premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Dat is idd de whitestone, naar mijn ervaring betaal je vooral voor het gebruiksgemak en de makkelijkere installatie de protector zelf is grotendeels gelijk aan die op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• change1001
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:20:
[...]

Dat is idd de whitestone, naar mijn ervaring betaal je vooral voor het gebruiksgemak en de makkelijkere installatie de protector zelf is grotendeels gelijk aan die op AliExpress.
Opzich best bereid om ff wat meer te betalen zodat mijn Ultraatje goed beschermd is. Nu valt mijn oog dus op 2 protectors, de Whitestone of PanzerGlass :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:30:
[...]

Wat is er eigenlijk mis met tempered glass?
Die uv die ik geb is echt "perfect" ook qua grootte laat die genoeg plaats voor een hoesje, meeste mensen merken zelfs niet dat er een protector op zit.
[Afbeelding]
Lijkt het nou zo, dat er op de gebogen zijkanten een soort van "lucht/niet plakt" aan de randen? Hier lijkt het net alsof het een andere kleur betreft als dat het recht op het scherm zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/li18OynTigobxl3qN9EEskPLMew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdCtU6ic7bqyajB1XGabGkDX.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist de spugen lader ontvangen ik moet zeggen dat het kabeltje wat erbij zit van heel hoge kwaliteit is.
Het jammer is wel dat wanneer ik de telefoon aansluit hij geen super fast charging 2.0 laat zien maar enkel super fast charging.
So far is de Xiaomi lader de enige waar bij ik super fast charging 2.0 heb zien staan.

Ik zal in de komende dagen toch nog de anker en de Xiaomi wat uitgebreider vergelijken om te zien of die 2.0 echt een groot effect heeft.

Mijn tip is als je momenteel een snelladen wilt je best de Xiaomi kunt kopen.
Deze kan gaan tot 65W valt mee in prijs(€30-€35) en er wordt standaard een compatibele kabel meegeleverd.
Daarnaast is deze ook vrij compact(al is die niet zo compact als de anker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
038Robijno schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:24:
[...]

Lijkt het nou zo, dat er op de gebogen zijkanten een soort van "lucht/niet plakt" aan de randen? Hier lijkt het net alsof het een andere kleur betreft als dat het recht op het scherm zit..
In de rechter onderhoek is er een heel klein gleufje, voor de rest is het weerkaatsing van het licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
En die anker ii nano met juiste USB kabel? Laat die wel 2.0 zien?

[ Voor 21% gewijzigd door SuperVeloce op 22-02-2022 13:51 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
SuperVeloce schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:50:
En die anker ii nano met juiste USB kabel? Laat die wel 2.0 zien?
Nee heb hem geprobeerd met de kabel van de Xiaomi lader en helaas zonder succes.
Ga de anker toch nog eens vergelijken met de Xiaomi lader on te zien hoe groot het verschil is.

Tot zo ver laat ENKEL de Xiaomi lader met bijhorende Xiaomi kabel 2.0 zien.
Daarmee haalde ik in 20 minuten 10-53%.
Das best netjes als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Nee heb hem geprobeerd met de kabel van de Xiaomi lader en helaas zonder succes.
Ga de anker toch nog eens vergelijken met de Xiaomi lader on te zien hoe groot het verschil is.

Oh apart, maar deze dus https://www.amazon.de/gp/aw/d/B08LHG9WN8/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Voor de S22 Ultra-eigenaars, de Whitestone Dome en Spigen Ultra Hybrid lijken net samen te passen: https://www.reddit.com/r/...ired_with_a_spigen_ultra/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7bsbrn8.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Jep dat is hem.
Is eigenlijk ergens wel logisch.
Xiaomi levert in China optioneel geen lader mee(mag je zelf kiezen bij het bestellen), ze hadden toen bij de presentatie van de mi 11 al gezegd dat Samsung laders zouden werken.
Xiaomi laders die ik heb gebruikt konden daarom ook altijd de maximale snelheid halen op Samsung telefoons.

Inderdaad wel apart dat de andere telefoons het niet doen, misschien ligt het aan de kabel maar dan zou het vreemd zijn dat die het wel doet met de Xiaomi lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 15:48
Hoop gedoe om een kwartiertje sneller te kunnen laden...

Ik zie het wel als hij eenmaal binnen is, heb ook de nano 2 65W met goede ubsc kabel (laadt mijn laptop gewoon vlot op) en anders red ik me wel met mn 25W lader. Duurt het een uurtje ofzo, best.

(Los van het feit dat samsung dan idd niet moet adverteren met 45W)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
@stin00 kun je de telefoon eens voor 20 minuten opladen vanaf 10% en het resultaat eens met mij delen, let er wel op dat je supersnel laden 2.0 ziet tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0ridin schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:29:
Hoop gedoe om een kwartiertje sneller te kunnen laden...

Ik zie het wel als hij eenmaal binnen is, heb ook de nano 2 65W met goede ubsc kabel (laadt mijn laptop gewoon vlot op) en anders red ik me wel met mn 25W lader. Duurt het een uurtje ofzo, best.

(Los van het feit dat samsung dan idd niet moet adverteren met 45W)
Opladen met 65 W lader terwijl de fabrikant max. 45 W aangeeft vind ik vanuit het oogpunt van brand en de latere verzekeringstechnische moeilijkheden, eerder als goede reden het niet te doen. Maar brand door opladers en oververhitte accu's ontstaat altijd bij anderen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 15:48
Peatsmoke schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:34:
[...]

Opladen met 65 W lader terwijl de fabrikant max. 45 W aangeeft vind ik vanuit het oogpunt van brand en de latere verzekeringstechnische moeilijkheden, eerder als goede reden het niet te doen. Maar brand door opladers en oververhitte accu's ontstaat altijd bij anderen. ;)
Die laders laden op het max vermogen zoals gevraagd door het apparaat dus die dingen zijn voor zover ik weet eigenlijk allemaal gewoon door elkaar te gebruiken...

Tenzij crappy implementaties of namaak met bezuiniging op bepaalde elementen misschien.

Gebruik hem bijv ook regelmatig om mijn S20 op te laden, geen enkel probleem

Kijk bijv maar even op de product pagina:

https://us.anker.com/products/a2663

Staan telefoons als de iphone 13, galaxy s10/s20 tot laptops bij de compatible producten

[ Voor 15% gewijzigd door m0ridin op 22-02-2022 14:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 14:13
Ik heb net een GaN lader van Baseus binnen gekregen (om precies te zijn de GaN3 Pro Charger), als ik mijn S22 Ultra daar aan hang zegt hij ineens "Super Fast Charging 2.0" en "11m till full" vanaf 60%, dus dat lijkt behoorlijk verschil te maken met de andere laders die ik tot nu toe gebruikt heb...

Wilde deze vooral hebben om mijn laptop te kunnen laden, maar dit is de eerste keer dat ik dit zie verschijnen op mijn S22 Ultra.

[ Voor 31% gewijzigd door KleineAap op 22-02-2022 15:22 ]

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:56
g0tanks schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:50:
[...]

Die laatste kende ik nog niet, maar lijkt wel goed te passen bij de groene S22. Laat maar weten of het wat is.

[Afbeelding]
De Spigen Liquid Crystal en de Caseology Parallax beide getest en deze gaan terug.
De Caseology vond ik wat zwak rond de randen en had meer een leger groene kleur.
De Liquid Crystal zag je ook de randen van het toestel en die zijn groen verchroomd en dit wist ik niet.(spuug lelijk)
Beide hoesjes zijn ook niet vlak aan de achterzijde waardoor het toestel een beetje wiebelt als je hem neerlegt.(verhoging rond het camera eiland)

Vandaag is de Spigen Neo Hybrid binnen gekomen en het toestel ligt vlak als hem neerlegt.
De versteviging rond de randen is ook vele malen beter door de extra ring om het toestel heen. ;)
Dit hoesje beveiligd je telefoon ook beter dan de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
KleineAap schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:18:
Ik heb net een GaN lader van Baseus binnen gekregen (om precies te zijn de GaN3 Pro Charger), als ik mijn S22 Ultra daar aan hang zegt hij ineens "Super Fast Charging 2.0" en "11m till full" vanaf 60%, dus dat lijkt behoorlijk verschil te maken met de andere laders die ik tot nu toe gebruikt heb...

Wilde deze vooral hebben om mijn laptop te kunnen laden, maar dit is de eerste keer dat ik dit zie verschijnen op mijn S22 Ultra.
Jouw andere laders hebben waarschijnlijk geen PD 3.0 of PPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-09 14:13
g0tanks schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:24:
[...]

Jouw andere laders hebben waarschijnlijk geen PD 3.0 of PPS.
Zeker waar, grap is dat ik een Huawei lader van 45W gebruikte, maar die zullen inderdaad geen normale PD implementatie hebben. Geeft ook wel beetje aan dat dat niet meeleveren van een adapter omwille van het milieu wel echt een beetje onzin is als je het mij vraagt...

Dacht deel even dat deze het in ieder geval wel doet, voor de prijs best leuke lader vooral als je ook zoals ik een laptop er mee wil laden.

Verder hier trouwens een Spigen Ultra Hybrid S Case, fijn hoesje met een kick stand erin. De Whitestone Dome zou binnenkort ook binnen moeten komen, ben benieuwd of dat samen gaat passen.

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
KleineAap schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Zeker waar, grap is dat ik een Huawei lader van 45W gebruikte, maar die zullen inderdaad geen normale PD implementatie hebben. Geeft ook wel beetje aan dat dat niet meeleveren van een adapter omwille van het milieu wel echt een beetje onzin is als je het mij vraagt...

Dacht deel even dat deze het in ieder geval wel doet, voor de prijs best leuke lader vooral als je ook zoals ik een laptop er mee wil laden.

Verder hier trouwens een Spigen Ultra Hybrid S Case, fijn hoesje met een kick stand erin. De Whitestone Dome zou binnenkort ook binnen moeten komen, ben benieuwd of dat samen gaat passen.
Zeker een fijne lader. Ik heb hem in combinatie met deze 3-in-1 kabel: https://fr.aliexpress.com/item/1005002477872228.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838

Goed om te horen dat die het ook doet, maar 11 minuten van 60 naar 100
Kun je eens een laadtest doen waarbij je de telefoon insteekt op 10% en voor 20 minuten laad?
Want op de foto links heb ik ook snelladen 2.0 en krijg toch een heel andere tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QznfDEuI4JIK1t7RK3bKmT6biO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N9BeH4qLVOisqKhb3y2BxmSR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door izzet3838 op 22-02-2022 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destro9704
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:53:
[...]

Deze werkt ook perfect met snelladen 2.0

https://www.amazon.de/ELE...ecjet+4%2Caps%2C61&sr=8-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

Oekol

waka waka hey hey

Ik zou graag de officiële screenprotector voor de galaxy S22+ willen bestellen. Kan hem niet vinden echter, heeft iemand de ean code of iets dergelijks?

Of mensen met de S22+ die een goed alternatief hebben?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:38
Oekol schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:37:
Ik zou graag de officiële screenprotector voor de galaxy S22+ willen bestellen. Kan hem niet vinden echter, heeft iemand de ean code of iets dergelijks?

Of mensen met de S22+ die een goed alternatief hebben?
https://www.amazon.de/dp/...XJ95?_encoding=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Thanks zelf prime in NL en typisch dat die daar dan weer 25 euro kost. Bizar...

Edit: dus maar besteld in Duitsland met verzendkosten. Zal vrijdag binnen moeten komen. Dat is perfecte timing.

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 22-02-2022 18:48 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
De afgelopen jaren geen screenprotectors gebruikt en daarmee eigenlijk nooit noemenswaardige beschadigingen opgelopen, sterker nog.. Het scherm van mijn S9+ was na 2 jaar dagelijks in de broekzak nog compleet krasvrij. Toch stemmen de verhalen over dat het Victus glas makkelijk krast mij niet echt gerust & overweeg ik op m'n S22 Ultra een screenprotector te plaatsen. Ik wil dit toestel immers wel weer doorverkopen over een jaartje (of twee). Welke screenprotector raden jullie mij aan? En is het een beetje te doen om dit zelf te plaatsen?

Ik lees trouwens verhalen (weliswaar bij de S21 ultra) dat de vingerafdruk scanner niet meer goed werkt na het plaatsen van tempered glass. Dat moeten we dus niet hebben.. :/

[ Voor 14% gewijzigd door Sjoerd611 op 22-02-2022 19:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
[Afbeelding]

Sjoerd611 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:46:
De afgelopen jaren geen screenprotectors gebruikt en daarmee eigenlijk nooit noemenswaardige beschadigingen opgelopen, sterker nog.. Het scherm van mijn S9+ was na 2 jaar dagelijks in de broekzak nog compleet krasvrij. Toch stemmen de verhalen over dat het Victus glas makkelijk krast mij niet echt gerust & overweeg ik op m'n S22 Ultra een screenprotector te plaatsen. Ik wil dit toestel immers wel weer doorverkopen over een jaartje (of twee). Welke screenprotector raden jullie mij aan? En is het een beetje te doen om dit zelf te plaatsen?

Ik lees trouwens verhalen (weliswaar bij de S21 ultra) dat de vingerafdruk scanner niet meer goed werkt na het plaatsen van tempered glass. Dat moeten we dus niet hebben.. :/
Check ff mijn video in deze post.
De uv screen protectors lijken het beste te werken.
Als je het geld er voor over hebt is de whitestone de beste uv screen protector, maar er zijn dus ook al alternatieven voor enkele euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

izzet3838 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:06:
[...]

Komt goed die oude samsung opladers ga ik dus skippen, momenteel heb ik volgende in mijn winkelwagen:
https://www.amazon.nl/gp/...?smid=AXZ3JQ1GVFPIF&psc=1

https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1 (benchmark)

https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

https://www.amazon.de/gp/...smid=A2PGPJL0BBLHLX&psc=1

En dan nog de nieuwe 45W samsung lader als/wanneer deze uitkomt.
Als iemand anders nog een leuke suggestie heeft hoor ik het graag.
Zijn ze al binnengekomen en heb je wellicht al uitsluitsel? Ik wil ook een oplader bestellen en heb al 100W usb kabels in m'n mandje zitten. Las ergens in 't topic dat dat wel nodig was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• izzet3838
Oekol schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:28:
[...]

Zijn ze al binnengekomen en heb je wellicht al uitsluitsel? Ik wil ook een oplader bestellen en heb al 100W usb kabels in m'n mandje zitten. Las ergens in 't topic dat dat wel nodig was.
Heb hier op got al het een en ander gepost, maar die gaan verloren in de vele berichten.
Heb daarom dit blog aangemaakt:
Testen van verschillende laders voor s22 ultra: Verschillende laders testen m...

Het is niet echt overzichtelijk maar heb het wat druk op het werk.

Tot nu heb ik de beste resultaten behaald met de 65W Xiaomi van charger, daarnaast krijg je er ook direct een compatibele kabel bij.

Een andere tweaker had een 45w lader van elecjet(heeft eerder vandaag een link gedeeld) en zei dat super fast charging 2.0 ook daar werkt.

Ga sowieso nog wat updates geven deze week, wil vooral de anker eens goed vergelijken met de Xiaomi, daarnaast wacht ik ook zoals vele nog op de nieuwe Samsung lader, maar verwacht helaas niet dat die veel beter zal zijn dan de Xiaomi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Heb hier op got al het een en ander gepost, maar die gaan verloren in de vele berichten.
Heb daarom dit blog aangemaakt:
Testen van verschillende laders voor s22 ultra: Verschillende laders testen m...

Het is niet echt overzichtelijk maar heb het wat druk op het werk.

Tot nu heb ik de beste resultaten behaald met de 65W Xiaomi van charger, daarnaast krijg je er ook direct een compatibele kabel bij.

Een andere tweaker had een 45w lader van elecjet(heeft eerder vandaag een link gedeeld) en zei dat super fast charging 2.0 ook daar werkt.

Ga sowieso nog wat updates geven deze week, wil vooral de anker eens goed vergelijken met de Xiaomi, daarnaast wacht ik ook zoals vele nog op de nieuwe Samsung lader, maar verwacht helaas niet dat die veel beter zal zijn dan de Xiaomi.
Super chill dat je die laadtesten doet!
Ben benieuwd of het nog verschilt met die GaN charger van @KleineAap , aangezien die 11min vanaf 60% aangaf (lijkt me sterk overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Jamesl schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:06:
[...]

Super chill dat je die laadtesten doet!
Ben benieuwd of het nog verschilt met die GaN charger van @KleineAap , aangezien die 11min vanaf 60% aangaf (lijkt me sterk overigens)
Wacht idd ook nog op antwoord, hij/zij heeft of een magische lader, of een typfout of een bug in de software van Samsung ontdekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05

Garrett

Watercooler

izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:03:
[...]

Ik heb de "jouwe" ook maar besteld (gelijk 4 stuks haha) maar hoe is het met vingervlekken?
Vingerafdruk krijg ik sowieso wel goed werkend (klein gewichtje op de fingerprint scan plek werkt perfect, ook op een Note 10)
Maar qua vieze vingers?
Ik weet dat de Whitestone Dome een vrij goede oleophobic coating heeft zodat het scherm niet zo vies wordt van vette vingers :P

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Garrett schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 21:57:
[...]

Ik heb de "jouwe" ook maar besteld (gelijk 4 stuks haha) maar hoe is het met vingervlekken?
Vingerafdruk krijg ik sowieso wel goed werkend (klein gewichtje op de fingerprint scan plek werkt perfect, ook op een Note 10)
Maar qua vieze vingers?
Ik weet dat de Whitestone Dome een vrij goede oleophobic coating heeft zodat het scherm niet zo vies wordt van vette vingers :P
Geen idee eerlijk gezegd, hij werkt 9/10, ik merk niet direct dat die snel vuil wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
Heb deze hoes aangeschaft bij gsmpunt.nl: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u6zmj1VMVyTO26tvx2BocWjxrCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u2lWo64OXsto6UIFRbJEJVJg.jpg?f=fotoalbum_large
Eiger Avalanche Samsung Galaxy S22 Ultra Waterdicht Hoesje Zwart. Hij voldoet aan mijn belangrijkste wensen;
Transparant √ wil natuurlijk wel die mooie groene kleur kunnen zien!
Waterdicht √ , gebruik hem ook op de fiets dus dat is handig.
Lenzen volledig beschermd √, geen gedoe met bekraste of vieze lenzen.
Géén aparte screenprotector nodig √.
Volledige bescherming zowel voor als achter, 360 Full Cover. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKfLodBiv50HbopoQ616m-1OkNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xp40JfrOympFapFY3lqnYdr5.jpg?f=fotoalbum_large
Had eerst deze gekocht: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EauHYsbKJ084qE4iNCa1IaQc_38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7I1NSr4qczoY1JEITSOSKV8g.jpg?f=fotoalbum_large
Samsung Galaxy S22 Ultra Hoesje - 360 Full Cover - zwart bij knaldeals.nl maar het camera eiland is open en dus geheel onbeschermd bij dit model, dat is echt een dealbreaker voor mij, verder zijn ze bijna hetzelfde.
Deze is alleen niet waterdicht en de andere wel. Deze gaat dan ook terug want die Eiger vindt ik de betere oplossing. Hij is wat robuuster en de bumper is net wat forser maar hij is ook twee keer zo duur dus dat mag ook wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
MeanDz schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:16:
Heb deze hoes aangeschaft bij gsmpunt.nl: [Afbeelding]
Eiger Avalanche Samsung Galaxy S22 Ultra Waterdicht Hoesje Zwart.
Dat is erg veel bescherming. Ik ben benieuwd of je verschil in fotokwaliteit merkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MeanDz schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:16:
Heb deze hoes aangeschaft bij gsmpunt.nl: [Afbeelding]
Eiger Avalanche Samsung Galaxy S22 Ultra Waterdicht Hoesje Zwart. Hij voldoet aan mijn belangrijkste wensen;
Transparant √ wil natuurlijk wel die mooie groene kleur kunnen zien!
Waterdicht √ , gebruik hem ook op de fiets dus dat is handig.
Lenzen volledig beschermd √, geen gedoe met bekraste of vieze lenzen.
Géén aparte screenprotector nodig √.
Volledige bescherming zowel voor als achter, 360 Full Cover. [Afbeelding]
Had eerst deze gekocht: [Afbeelding]
Samsung Galaxy S22 Ultra Hoesje - 360 Full Cover - zwart bij knaldeals.nl maar het camera eiland is open en dus geheel onbeschermd bij dit model, dat is echt een dealbreaker voor mij, verder zijn ze bijna hetzelfde.
Deze is alleen niet waterdicht en de andere wel. Deze gaat dan ook terug want die Eiger vindt ik de betere oplossing. Hij is wat robuuster en de bumper is net wat forser maar hij is ook twee keer zo duur dus dat mag ook wel. :P
Ga je met de waterfiets naar het werk? :+

Het ziet er nogal gigantisch uit en het maakt geen verschil of je vingervlekken op de lens hebt of op het glaasje voor de lens (wat in feite op de telefoon ook niet de lens is). Alles wat je voor de originele lens plaatst, zorgt voor een achteruitgang in kwaliteit vh beeld.
Ik denk niet dat er veel hoesjes zijn die je S22 Ultra beter beschermen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanDz
Peatsmoke schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:50:
[...]

Ga je met de waterfiets naar het werk? :+

Het ziet er nogal gigantisch uit en het maakt geen verschil of je vingervlekken op de lens hebt of op het glaasje voor de lens (wat in feite op de telefoon ook niet de lens is). Alles wat je voor de originele lens plaatst, zorgt voor een achteruitgang in kwaliteit vh beeld.
Ik denk niet dat er veel hoesjes zijn die je S22 Ultra beter beschermen.
Nee, rij op een VanMoof en dan kan ik hem gewoon op mijn stuur bevestigen met een goede houder of quadlock systeem.

Heb deze hoes ook gebruikt voor mijn S10+ zonder problemen met de lenzen of de camera maar het zou zo maar kunnen dat je het bij deze wel ziet en last hebt van het hoesje, hoop van niet natuurlijk en ga ervan uit dat het net zo goed uitpakt als de vorige keer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
g0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:45:
[...]

Dat is erg veel bescherming. Ik ben benieuwd of je verschil in fotokwaliteit merkt.
Hoop van niet, was de vorige keer ook geen probleem bij mijn S10+ maar resultaten uit het verleden...

Iets met geen garantie voor de toekomst ;)

Dus we gaan het zien en als het de camera kwaliteit aantast rot ik hem er zo weer af hahaha :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Von Henkel schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:48:
Ben nog aan het kijken voor eartips voor de buds, ik heb namelijk XL nodig anders moet ik wel heel stil zitten :+
Wat ik kan zien is dat die alleen op amazon.com zijn te krijgen, wist niet dat het zo lastig was.
Deze post hoort in [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Heb je al op AliExpress gekeken? https://nl.aliexpress.com...xt=galaxy+buds+pro+eartip

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MeanDz schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:58:
[...]

Nee, rij op een VanMoof en dan kan ik hem gewoon op mijn stuur bevestigen met een goede houder of quadlock systeem.

Heb deze hoes ook gebruikt voor mijn S10+ zonder problemen met de lenzen of de camera maar het zou zo maar kunnen dat je het bij deze wel ziet en last hebt van het hoesje, hoop van niet natuurlijk en ga ervan uit dat het net zo goed uitpakt als de vorige keer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Op mijn fietsen heb ik jaren de S10+ met alleen Quadlock case gebruikt (weet even niet of die al voor de Ultra te krijgen is). Daarvan weet je dat het vast zit en blijft zitten (ook bij een val) ;)
Een regenbui of langdurige regen is in feite geen probleem, ik heb één keer gehad dat ik de S10+ even op de verwarming moest leggen omdat de USB-plug nat was.
Na aankoop van een Garmin Montana, gebruik ik de telefoon niet meer als navigatie en draag ik hem op een veiligere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Op reddit heeft iemand de S22 Ultra met de nieuwe Samsung 45W-oplader opgeladen: https://www.reddit.com/r/...ds_with_new_45w_official/

5 mins 12%

10 mins 22%

20 mins 44%

30 mins 66%

40 Mins 84%

45 mins 90%

50 mins 95%

55 mins 99%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• packfrenk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ter info: ik zag net dat de nieuwe 45W lader + geschikte 5A kabel beschikbaar zijn bij CB. Wel prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
g0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:11:
Op reddit heeft iemand de S22 Ultra met de nieuwe Samsung 45W-oplader opgeladen: https://www.reddit.com/r/...ds_with_new_45w_official/

5 mins 12%

10 mins 22%

20 mins 44%

30 mins 66%

40 Mins 84%

45 mins 90%

50 mins 95%

55 mins 99%
xiaomi 65W gan charger(super fast charging 2.0)
14:13
10%

14:18(5mins)
24%

14:23(10mins)
36%

14:33(20mins)
58%

14:45(32mins)
80%

Heb wel mijn aod aan staan, dus wellicht dat dat een verschil maakt.

Lijkt er dus op dat ze beide ongeveer dezelfde laadsnelheid hebben, in dat geval zou ik persoonlijk de Xiaomi lader nemen, want die is goedkoper en mogelijk meer future proof(hoger maximaal wattage).

Samsung adverteert met 0-70 in 30 minuten, dat lijk ik dus ook te halen.

Voor de geïnteresseerden: https://www.coolblue.be/n...1-8m-zwart-kunststof.html

[ Voor 30% gewijzigd door izzet3838 op 23-02-2022 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1989
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-01 22:17
izzet3838 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:12:
[...]

[...]

Check ff mijn video in deze post.
De uv screen protectors lijken het beste te werken.
Als je het geld er voor over hebt is de whitestone de beste uv screen protector, maar er zijn dus ook al alternatieven voor enkele euro's.
Ik heb die van Ali ook besteld en hopelijk komt ie een dezer dagen binnen.

Vraagje: hoe is jouw ervaring met het verwijderen? Ik krijg een beetje kriebels als ik zie dat er een heel buisje 'lijm' op het scherm wordt uitgeknepen.. Laat dat geen residu achter met verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
izzet3838 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:49:
[...]

xiaomi 65W gan charger(super fast charging 2.0)
14:13
10%

14:18(5mins)
24%

14:23(10mins)
36%

14:33(20mins)
58%

14:45(32mins)
80%

Heb wel mijn aod aan staan, dus wellicht dat dat een verschil maakt.

Lijkt er dus op dat ze beide ongeveer dezelfde laadsnelheid hebben, in dat geval zou ik persoonlijk de Xiaomi lader nemen, want die is goedkoper en mogelijk meer future proof(hoger maximaal wattage).

Samsung adverteert met 0-70 in 30 minuten, dat lijk ik dus ook te halen.

Voor de geïnteresseerden: https://www.coolblue.be/n...1-8m-zwart-kunststof.html
Is dat de nieuwe lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
ronald1989 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:00:
[...]

Vraagje: hoe is jouw ervaring met het verwijderen? Ik krijg een beetje kriebels als ik zie dat er een heel buisje 'lijm' op het scherm wordt uitgeknepen.. Laat dat geen residu achter met verwijderen?
Ik vraag me ook af of de lijm (dan wel het verwijderen er van) de oleofobische coating aantast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce

En was het ook 11 min?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
ronald1989 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:00:
[...]

Ik heb die van Ali ook besteld en hopelijk komt ie een dezer dagen binnen.

g0tanks schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Ik vraag me ook af of de lijm (dan wel het verwijderen er van) de oleofobische coating aantast.
Ze komen net zo makkelijk los als een normale screen protector, die lijm is zo sterk niet.
Over de coating heb ik geen idee, althans heb ik nooit rare vlekken gehad na het verwijderen van zo'n screen protector.
Mijn zussen hebben beide ook jaren eentje gebruik op de Galaxy s8.
Heb ze zelf gebruikt op de P30 pro en eigenlijk nooit problemen gehad, enige is dat ze moeilijk te plakken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Zoals in mijn post gezegd is dit de 65w Xiaomi lader, maar het lijkt er dus op dat deze dezelfde snelheden haalt als de nieuwe Samsung lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
izzet3838 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:20:
[...]

Zoals in mijn post gezegd is dit de 65w Xiaomi lader, maar het lijkt er dus op dat deze dezelfde snelheden haalt als de nieuwe Samsung lader.
De link van Coolblue is een lader van Samsung. Vandaar mijn opmerking.
Straks even zoeken naar de lader van Xiaomi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kay84
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Voor de mensen die toevallig de officiële screen protector voor de S22 Ultra zoeken: hier.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste