• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
Niltag schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:15:
Hmm. Heb de S22 graphite 256GB besteld bij Samsung. Zoals ik het lees is dat dus levering ergens eind maart? Wel vervelend om dan nu al te moeten betalen eigenlijk. Pre-order is dan meer pre-pay :P.
Ik zit er over te denken om ook de S22 128gb graphite te bestellen. Waar haal je de info dat deze pas eind maart geleverd zouden worden?
In de webshop staat nu "houd rekening met een levertijd van 3-4 weken".

Misschien dan toch maar gewoon de zwarte versie bestellen als deze veel sneller geleverd wordt (iemand een realistisch idee?)
Pap3rclip schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:52:
[...]

Ik zit er over te denken om ook de S22 128gb graphite te bestellen. Waar haal je de info dat deze pas eind maart geleverd zouden worden?
In de webshop staat nu "houd rekening met een levertijd van 3-4 weken".
De S22-serie komt officiëel pas op 24/25 februari uit. Met 3-4 weken levertijd kom je dan op eind maart. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:10
Hier de knoop doorgehakt en ga voor de s22 ultra, nog even kijken hoe en wat ik het precies ga doen qua bestellen en zien of ik nog iets voor de inruil heb (huidige telefoon is een S20, maar met een barstje in het scherm dus daar geven ze nog maar 50 euro voor bij samsung, dus 200 met de 150 extra, en dat vind ik toch wat zonde).

Ook begrijp ik dat je de lader mee moet sturen? Die zou ik dan namelijk graag als (extra) lader gebruiken voor de s22 ultra.

Hoop dat hij niet te groot voor me is, maar heb ooit een S10+ gehad en die is niet eens heel veel kleiner dus hopelijk even een kwestie van wennen. Vooral pen + camera spreken me erg aan.

• Pap3rclip
g0tanks schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:55:
[...]

De S22-serie komt officiëel pas op 24/25 februari uit. Met 3-4 weken levertijd kom je dan op eind maart. :)
Zo... dat is nog wel erg lang wachten :'( bij de standaard kleuren staat dat hij 24 februari verzonden wordt. Dan is die zilveren kleur het wachten me helaas niet waard. Thx.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Is het niet zo dat de ultra op de 24e uitkomt van februari en de s22 en s22+ op 11 maart? Vanaf daar moet je dan lijkt me die weken rekenen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Oekol schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:07:
[...]

Is het niet zo dat de ultra op de 24e uitkomt van februari en de s22 en s22+ op 11 maart? Vanaf daar moet je dan lijkt me die weken rekenen?
De Samsung klantenservice is daar niet heel duidelijk over, zie mijn vorige post:
g0tanks schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:42:
De Samsung-klantenservice geeft geen extra duidelijkheid:
[Afbeelding]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:22
Ik heb nog een pixel 6 nu maar ben erg gecharmeerd van de beperkte breedte van de S22 (70.6mm breed). Maar goed niet veel haast dus ik wacht wel even op de graphite versie. Vind die wel erg mooi namelijk.

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-06-2022

Sak3d

Reise, Reise

Ben ik te laat voor de 50e cashback op de ultra via samsung zelf?

Hoe werkt die actie precies

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-03 13:26
Oekol schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:09:
Twijfel nog steeds mega erg tussen een S22+ en een Ultra.
Dus dacht weet je, ik heb ING en Gamemania code even gecheckt en gekeken wat het meest interessant is.
Als de Ultra echt zoveel meer bang voor buck is misschien dan toch even een winkel binnenlopen om te voelen of het wellicht toch iets is. Hij lijkt op het oog echt huge.

De gamemania korting is beter omdat daar de extra code werkt en bij ING niet.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij de normale S22 is de 256GB maar 40 euro duurder, bij de Ultra is deze bijna het dubbele duurder.
Als ik de S22 plus zou overewegen met 256GB zou ik voor een stuiver meer de 128GB versie hebben van de ultra. Heb nu ook 128GB en ik zie wel in dat 256GB beter zou zijn, maar het is ook niet dat ik schreeuwen tekort kom. Heb met mijn huidige telefoon van 128GB nog 37GB over. Heb deze nu twee jaar, dus opzich zou ik het dus kunnen redden.

S22 zeer goed geprijsd beide versies.
S22+ wat duurder maar wel 45W opladen o.a.
S22 Ultra stuk duurder en geen idee of de meerwaarde het waard zijn voor mij.

Hoop dat de reviews snel online komen en hoop dat alle codes zolang blijven werken?
Voor deze prijzen moet je dus wel een oude foon inruilen?
Sak3d schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:50:
Ben ik te laat voor de 50e cashback op de ultra via samsung zelf?

Hoe werkt die actie precies
Zie hier: Maardiweb in "[Samsung Galaxy S22-serie] Levertijd & Prijzen"

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:11
[...]

Maar dat zeggen ze niet. Ze zeggen niet 3-4 weken vanaf release date... :) Ze zeggen feitelijk: 3-4 weken vanaf het moment dat je straks op het bestel knopje duwt...

Ik moet zeggen dat het mij niet snel genoeg kan zijn (huidige S9 is echt aan het overlijden en moet het nog even volhouden tot ie opgestuurd moet worden...). En, ik houd er gewoon rekening mee dat het nog even duurt. Ik zie wel wanneer ik het mailtje van verzending ontvang; dan kan het alles meevallen. :)

[Voor 27% gewijzigd door RustStorm op 13-02-2022 19:00]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• M.Douma
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-02 18:01
Heeft er iemand een belsimpel voucher over toevallig? Ik wil graag de Samsung Galaxy S22 Ultra kopen :D

• Pap3rclip
RustStorm schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:56:
[...]

Maar dat zeggen ze niet. Ze zeggen niet 3-4 weken vanaf release date... :) Ze zeggen feitelijk: 3-4 weken vanaf het moment dat je straks op het bestel knopje duwt...
Zo interpreteerde ik het ook...
Is natuurlijk een enorm verschil, 3-4 weken vanaf nu, 28/2 of 11/3.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

ArnoJeroen schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:51:
[...]

Voor deze prijzen moet je dus wel een oude foon inruilen?
Yes. Een telefoon waar ik 46 euro voor krijg.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-03 12:42

Rio

Ik heb al een boek

*foutje

[Voor 99% gewijzigd door Rio op 13-02-2022 19:42]

• Pap3rclip
Heeft iemand trouwens een kortingscode voor aankoop via de GMXP-BE-66987 link?
GOODSTART-SPECIAL22 werkt niet (op de Belgische webshop?)

• packfrenk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:34
Pap3rclip schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:03:
Heeft iemand trouwens een kortingscode voor aankoop via de GMXP-BE-66987 link?
GOODSTART-SPECIAL22 werkt niet (op de Belgische webshop?)
Die is eerder in dit forum al gepasseerd.

• Pap3rclip
packfrenk schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:09:
[...]

Die is eerder in dit forum al gepasseerd.
Ik heb heel deze thread doorlezen maar nergens wordt er een andere code vermeld?
Het gaat telkens over GOODSTART-SPECIAL22 maar heb deze dus niet werkend gekregen op hun Belgische webshop met GameMania login. Niet op Firefox, Brave of Chrome.

Hebben andere Belgen hier deze wel kunnen gebruiken?

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-03 19:30
Maardiweb schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:27:
Onderstaande werkt, credits naar @stin00 !

Je kan weer bestellen met buds! Doe het volgende voor de meeste korting:

1. Ga naar https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/partnerportal3/ (NL)
2. Gebruik code GMXP-NL-66987
3. Voeg een Samsung Galaxy S22 toestel naar keuze toe
4. Gebruik in je winkelmandje GOODSTART-SPECIAL22 voor extra korting
5. Bestel

Je kan nog een oude telefoon inruilen waar je de inruilwaarde + €100-150,- korting bovenop krijgt. Ik heb een oude A40 van mn vrouw met gebarsten scherm ingeruild.. leverde me €7.- op maar ook nog 100 piek extra, dus nu een S22 256GB voor 624,- te pakken :)
Bedankt hiervoor. Ik heb nu een groene Ultra 256gb besteld.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:30
Pap3rclip schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:18:
[...]

Ik heb heel deze thread doorlezen maar nergens wordt er een andere code vermeld?
Het gaat telkens over GOODSTART-SPECIAL22 maar heb deze dus niet werkend gekregen op hun Belgische webshop met GameMania login. Niet op Firefox, Brave of Chrome.

Volgens mij niet. Deze code werkt niet voor Belgen helaas..

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

[...]
En dat is juist langsgekomen. De code werkt niet en geen alternatief.

• Maardiweb
Hebben meer mensen dat je je bestelling niet in kan zien op de website? Ik kom via de link in de bestelbevesting weer op het partnerportaal en als ik daar inlog zie ik geen bestelling. Via de gewone Samsung website ook niet.
Heb wel een mail met bevestiging en ordernummer, maar heb ook als gast besteld. Mogelijk koppelt ie nu mijn bestelling niet aan mn emailadres?

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-03 19:30
Maardiweb schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:20:
Hebben meer mensen dat je je bestelling niet in kan zien op de website? Ik kom via de link in de bestelbevesting weer op het partnerportaal en als ik daar inlog zie ik geen bestelling. Via de gewone Samsung website ook niet.
Heb wel een mail met bevestiging en ordernummer, maar heb ook als gast besteld. Mogelijk koppelt ie nu mijn bestelling niet aan mn emailadres?
Ja heb ik ook. Als ik de order wil koppelen aan mijn account dan krijg ik '' Ongeldig ordernummer''. Heb inderdaad wel een mail met orderbevestiging gehad.

• Maardiweb
Runx schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:38:
[...]

Ja heb ik ook. Als ik de order wil koppelen aan mijn account dan krijg ik '' Ongeldig ordernummer''. Heb inderdaad wel een mail met orderbevestiging gehad.
Heb net via de chat contact gehad met Samsung. Ze kunnen inderdaad een 'gastbestelling' niet aan je account koppelen en die kan je ook niet inzien.

• cengizb
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01 15:05
[...]

Je kan ook een PostNL pickup locatie kiezen net over de grens als je dichtbij de grens woont :))))

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 06:43
cengizb schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:52:
[...]

Je kan ook een PostNL pickup locatie kiezen net over de grens als je dichtbij de grens woont :))))
Je mag het eventueel ook gewoon bij mij thuis laten bezorgen.. :D

• Pap3rclip
cengizb schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:52:
[...]

Fantastische tip! Scheelt hem weer zo'n 37 euro, ritje van een half uur:

Ook is de zwarte power adapter bijna 10 euro goedkoper op de NL shop 8)7 , heffingen wel duurder precies...

Twijfel er aan om die adapter weg te laten en gewoon mijn 20W Oneplus 6T adapter met kabel te gebruiken (en deze niet op te sturen met de 6T zelf, ook al staat in de inlevervoorwaarden dat de adapter er bij moet zitten)

• Aggressor
  • Laatst online: 07:39
Pap3rclip schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:00:
[...]

Ja klopt.
Als iemand het echt weet hoor ik het graag.

De graphite kleur vind ik het mooiste.
Aggressor schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:24:
[...]

Ja klopt.

Als je het echt wil weten: stuur een berichtje naar de klantenservice.

• Maardiweb
Pap3rclip schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:23:
[...]

Twijfel er aan om die adapter weg te laten en gewoon mijn 20W Oneplus 6T adapter met kabel te gebruiken (en deze niet op te sturen met de 6T zelf, ook al staat in de inlevervoorwaarden dat de adapter er bij moet zitten)
Werkt die lader dan? Ik heb ook nog 2 oneplus laders liggen van m'n OP6, maar meende dat die niet werken met andere type telefoons omdat het een ander laadprotocol heeft?

• Pap3rclip
Maardiweb schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:45:
[...]

Werkt die lader dan? Ik heb ook nog 2 oneplus laders liggen van m'n OP6, maar meende dat die niet werken met andere type telefoons omdat het een ander laadprotocol heeft?
Geen idee helaas.

• Pap3rclip
Aggressor schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:24:
[...]

Ja klopt.

g0tanks schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:30:
[...]

Als je het echt wil weten: stuur een berichtje naar de klantenservice.
Dat dacht ik dus al. Ook omdat er bij de standaardkleuren helemaal geen tijd staat.

• RustStorm
  • Laatst online: 05:11
Dus nog 2 maanden wachten op de telefoon. En dan de volle mep betaald moeten hebben. :P

Eigenlijk een lachertje, maar eentje waar helemaal niets aan te doen is.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Aggressor
Ik heb ook contact opgenomen en ik kreeg.

Hi, ik neem het gesprek over. Dat zal 3 a 4 weken vanaf de besteldatum moeten zijn🍀 ^Yentl

-edit-

Ik heb de screenshot hierboven laten zien en vervolgens kreeg ik als antwoord.

Goedemorgen, ik neem het gesprek over van mijn collega. Dit is vanaf 3 weken vanaf de besteldatum. ^Sayo

-edit-

Ik heb het even uitgezocht. Mijn collega ( afbeelding) heeft inderdaad gelijk. Wanneer zou je een bestelling willen plaatsen? ^Sayo

Dus wel 3a4 weken de release dag.
Dan annuleer ik mijn bestelling wel, en ga ik voor een andere kleur.
Toestel zit toch in een hoesje.

[Voor 32% gewijzigd door Aggressor op 14-02-2022 09:26]

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
Twijfel de twijfellllll 686 euro voor s22 ultra 512gb bij belsimpel!!!!

[Voor 7% gewijzigd door Daan2020 op 14-02-2022 08:28]

• Pap3rclip
Aggressor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:43:
[...]

Ik heb ook contact opgenomen en ik kreeg.

Hi, ik neem het gesprek over. Dat zal 3 a 4 weken vanaf de besteldatum moeten zijn🍀 ^Yentl

-edit-

Ik heb de screenshot hierboven laten zien en vervolgens kreeg ik als antwoord.

Goedemorgen, ik neem het gesprek over van mijn collega. Dit is vanaf 3 weken vanaf de besteldatum. ^Sayo

-edit-

Ik heb het even uitgezocht. Mijn collega ( afbeelding) heeft inderdaad gelijk. Wanneer zou je een bestelling willen plaatsen? ^Sayo

Dus wel 3a4 weken de release dag.
Dan annuleer ik mijn bestelling wel, en ga ik voor een andere kleur.
Toestel zit toch in een hoesje.
Thx om het verder uit te zoeken, ze weten het zelf precies niet 8)7 ik ga ook niet riskeren om tot eind maart te moeten wachten, helaas.

• Aggressor
Pap3rclip schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:31:
[...]

Thx om het verder uit te zoeken, ze weten het zelf precies niet 8)7 ik ga ook niet riskeren om tot eind maart te moeten wachten, helaas.
nee idd ... voor welke kleur ga je nu dan?
De laatste persoon heeft het uitgezocht, en die zegt 3a4 weken vanaf de release datum.
Omdat zij het heeft uitgezocht .. ga ik ervan uit dat dit het goede antwoord is.

Wel balen, maar ik heb geen zin om tot eind maart te wachten.
De bezels aan de zijkant van de graphite zijn zeker mat ? of dezelfde kleur als de phantom black?
Pap3rclip schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:31:
[...]

Je kan ook over een week kijken wat er dan staat. Als er dan nog steeds 3-4 weken staat weet je genoeg.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vrijdag en zaterdag heb ik 2x S22's besteld, bij 2 verschillende Samsung stores; ING en Partnerportal. Voor beide orders heb ik een orderbevestiging mail gekregen, en nu zijn allebei de mails uit mijn outlook inbox verdwenen :S
*Teruggevonden in junk..

Best vervelend, want de orders staan ook niet mijn Samsung profiel, waarschijnlijk vanwege de 'guest' check-out.

Hebben anderen hier ook last van?

[Voor 22% gewijzigd door Strider op 14-02-2022 10:55]

BlaBlaBla

Strider schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:55:
Vrijdag en zaterdag heb ik 2x S22's besteld, bij 2 verschillende Samsung stores; ING en Partnerportal. Voor beide orders heb ik een orderbevestiging mail gekregen, en nu zijn allebei de mails uit mijn outlook inbox verdwenen :S

Best vervelend, want de orders staan ook niet mijn Samsung profiel, waarschijnlijk vanwege de 'guest' check-out.

Ik kan de bestellingen (2x) ook niet terugvinden in mijn account. Dat komt inderdaad doordat het als gast is besteld.

• StanPC
  • Laatst online: 15-03 18:44
Ik heb dit weekend ook maar de stap durven maken voor een S22 ultra Graphite 256gb, door toch wel een heel mooie korting. In mijn account staat dat hij morgen al wordt bezorgd! Lijkt me sterk, maar we gaan het zien.

[Voor 8% gewijzigd door StanPC op 14-02-2022 10:20]

• -Paul-
  • Laatst online: 08:20
Daan2020 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:26:
Twijfel de twijfellllll 686 euro voor s22 ultra 512gb bij belsimpel!!!!
Hoe?

• Aggressor
waarschijnlijk met een 2 jarig kpn abbonement(verlenging) en 200 euro korting via belsimpel voucher.

• Aggressor
StanPC schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:16:
Ik heb dit weekend ook maar de stap durven maken voor een S22 ultra Graphite 256gb, door toch wel een heel mooie korting. In mijn account staat dat hij morgen al wordt bezorgd! Lijkt me sterk, maar we gaan het zien.
denk eerder morgen je oordopjes ;)

• StanPC
  • Laatst online: 15-03 18:44
Aggressor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:36:
[...]

denk eerder morgen je oordopjes ;)
Staat zowel voor de oordopjes als de S22 ultra

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:53
Strider schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:55:

In Archief? Of Prullenbak? Moet wel, als het daar ook weg is dan drink je veel ofzo? :)

• Aggressor
Heeft iemand ook als gast afgerekend?
wat gebeuerd er als je https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders hier je gegevens intypt?

kan iemand dit testen?

• Strider
  • Nu online
neeecht schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:45:
[...]

In Archief? Of Prullenbak? Moet wel, als het daar ook weg is dan drink je veel ofzo? :)
Gevonden in mijn junk folder, outlook heeft ze vanuit mijn inbox naar mijn junk folder geplaatst.

BlaBlaBla

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik kan iedereen aanraden ff contact te zoeken met de klantenservice van Mobiel.nl, hebben me super geholpen zojuist!

• Pap3rclip
Aggressor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:36:
[...]

nee idd ... voor welke kleur ga je nu dan?
De laatste persoon heeft het uitgezocht, en die zegt 3a4 weken vanaf de release datum.
Omdat zij het heeft uitgezocht .. ga ik ervan uit dat dit het goede antwoord is.

Wel balen, maar ik heb geen zin om tot eind maart te wachten.
De bezels aan de zijkant van de graphite zijn zeker mat ? of dezelfde kleur als de phantom black?
https://www.samsung.com/be/smartphones/galaxy-s22/ op deze pagina kan je scrollen naar 360° renders van alle kleuren. Daar lijkt Phantom Black inderdaad een glanzende zijkant te hebben, Graphite een matte zijkant.

Ik heb net toch beslist om namiddag de S22 256gb Graphite te bestellen, omdat ik geen case gebruik en het contrast met die donkere camera bump er toch echt wel goed uit ziet.
Een beetje geduld is misschien niet slecht om aan te leren in deze tijden en eigenlijk werkt m'n OP 6t nog oké.
Dus in het slechtste geval tot over 2 maanden :')

• Maardiweb
Aggressor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:45:
Heeft iemand ook als gast afgerekend?
wat gebeuerd er als je https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders hier je gegevens intypt?

kan iemand dit testen?
werkt niet

• Aggressor
Pap3rclip schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:01:
[...]

https://www.samsung.com/be/smartphones/galaxy-s22/ op deze pagina kan je scrollen naar 360° renders van alle kleuren. Daar lijkt Phantom Black inderdaad een glanzende zijkant te hebben, Graphite een matte zijkant.

Ik heb net toch beslist om namiddag de S22 256gb Graphite te bestellen, omdat ik geen case gebruik en het contrast met die donkere camera bump er toch echt wel goed uit ziet.
Een beetje geduld is misschien niet slecht om aan te leren in deze tijden en eigenlijk werkt m'n OP 6t nog oké.
Dus in het slechtste geval tot over 2 maanden :')
Dankje. Wist ik niet...wat krast makkelijker denk je mat of glossy?
Ik krijg iets van...geen order gevonden of geen gegevens. Jij ook?

[Voor 31% gewijzigd door Aggressor op 14-02-2022 11:08]

• Rikkert.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-03 10:36
Als je via de Gamemania code hebt geprobeerd, gebruik deze link eens:
https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order
Dan volg je bestelling, krijg dan wel alles te zien.

BTW, krijg nu melding dat het personeelscode ongeldig is, vond Samsung het niet zo leuk al die korting?:P

• Maardiweb
Rikkert. schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:17:

BTW, krijg nu melding dat het personeelscode ongeldig is, vond Samsung het niet zo leuk al die korting?:P
Ah dit werkt inderdaad! Thanks!

• Daan2020
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-11-2022
936 bij kpn voor 512gb bij nieuw abo, min 200 belsimpel voucher min 50 cashback van samsung.

Twijfel nog wel omdat ik eigenlijk al voorzien ben maar met 686 euro voor 512gb tov 1449 hebben we het wel over 60% korting en dan kan je de earbuds er ook nog van afhalen..

En dan lees ik op reddit dat een Australiër 2500 aud ervoor heeft betaald of een Amerikaan 1850 usd... 8)7 8)7

• Pap3rclip
Rikkert. schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:17:

Shit... net te laat. Iemand nog een idee?

• m0ridin
Zo, net ook de knoop doorgehakt en de bestelling geplaatst... ook hier de groene 256GB versie. Icm (1-jarige) verlenging van een zeer klein abbo (21e/mnd) en mbv de 200e belsimpel code (dank medetweaker!) uiteindelijk voor 885.

De belsimpel code werkte niet op de samsung site (op zich logisch) anders had ik nog willen zien of ik ook inruil korting kon krijgen maar ok... 885 ipv 1350 (en dan nog eens de earbuds erbij, geen idee of ik ze zal gebruiken en anders vast ook weer 50e waard) is gewoon 35% korting uiteindelijk. Te verleidelijk.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Vaste klant bij BelSimpel maar jammer genoeg geen code ontvangen, bummer. Nu denk ik maar via de weg van ICS 15% korting en een toestel opsturen voor 100 euro korting.

Add me op Stadia: Gloogle

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:44
Hmmmm twijfel twijfel, wil graag een S22 ultra 256 los toestel maar heb er voorlopig geen haast mee.. Maar als ik spiek in het S21 prijzen topic is de S21 Ultra gedurende het jaar (bv black friday) niet echt goedkoper geweest dan de prijzen die ik nu zie voor de ultra 256 (929 via ing en 150,- inruil defect toestel)..
Of verwachten jullie dat hij gedurende het jaar nog ergens goedkoper wordt..

Jammer dat de GM code niet meer werkt..

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:22
Ben toch gegaan voor groene s22+, had vroeger ook een groene s10, maar deze bevalt beter.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• m0ridin
frankyboy707 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:50:
Hmmmm twijfel twijfel, wil graag een S22 ultra 256 los toestel maar heb er voorlopig geen haast mee.. Maar als ik spiek in het S21 prijzen topic is de S21 Ultra gedurende het jaar (bv black friday) niet echt goedkoper geweest dan de prijzen die ik nu zie voor de ultra 256 (929 via ing en 150,- inruil defect toestel)..

Dat was de reden voor mij om gewoon nu maar te bestellen, er gaat bijna 500 euro vanaf en ook al zullen prijzen wel gaan dalen in de toekomst.

Dit soort acties (200 euro extra voucher korting) en de telefoon zelf voor 1080 ipv 1350 (al is mijn abbo minimaal, maar komt het simpelweg meer overeen met de 15% korting via ING bijv) zie ik niet heel snel overtroffen worden. En ach, paartje buds erbij ook nog...

• Vruchtensap
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-03-2022
Mensen die nog een Belsimpel code nodig hebben, kunnen het beste even contact opnemen met de klantenservice via Facebook/Twitter of email. Schijnt dat ze nog wel wat codes hebben?

• Vruchtensap
frankyboy707 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:50:

Ik denk niet dat de S22 Ultra 256 onder de 1000 euro gaat duiken komend jaar als ik de prijsgeschiedenis van de S21 Ultra als indicator neem.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Pap3rclip schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:00:
[...]

In mijn bestelstatus bij Mobiel.nl staat (bij de groene versie): uitlevering 25 februari.
Daar is niets onduidelijks aan.

• Pap3rclip
Rio schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:49:
[...]

In mijn bestelstatus bij Mobiel.nl staat (bij de groene versie): uitlevering 25 februari.
Daar is niets onduidelijks aan.
Dit ging over de exclusieve kleuren op de Samsung webshop waar bij staat "reken op 3-4 weken levertermijn". Omdat deze kleuren blijkbaar persoonlijk geproduceerd worden.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ah, dat had ik ff gemist. Daar kan ik niets zinnigs over zeggen dan 😏

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Maardiweb schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:27:
Onderstaande werkt, credits naar @stin00 !

Je kan weer bestellen met buds! Doe het volgende voor de meeste korting:

1. Ga naar https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/partnerportal3/ (NL)
2. Gebruik code GMXP-NL-66987
3. Voeg een Samsung Galaxy S22 toestel naar keuze toe
4. Gebruik in je winkelmandje GOODSTART-SPECIAL22 voor extra korting
5. Bestel

Je kan nog een oude telefoon inruilen waar je de inruilwaarde + €100-150,- korting bovenop krijgt. Ik heb een oude A40 van mn vrouw met gebarsten scherm ingeruild.. leverde me €7.- op maar ook nog 100 piek extra, dus nu een S22 256GB voor 624,- te pakken :)
Lijkt erop alsof ie eraf is gegooid.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• taxus
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-03 19:54
Net uitgebreid getelefoneerd met Samsung. De uitlevering van de S22 is natuurlijk gewoon vanaf 25 februari.

Nu, de speciale Samsung shop kleurtjes kosten tijd om te maken, maar zodra je een order plaatst gaan de wieltjes draaien en loopt er weer op een gegeven moment eentje van de band in de fabriek met het door jouw gewenste kleurtje.
De Samsung shop kleuren worden gewoon naar vraag geproduceerd en dat kan een twee weken duren.

Te veronderstellen dat als je NU een speciaal kleurtje besteld dat dan de klok pas gaat tikken vanaf 25 februari, dus dat er dan nog eens 3 weken bij komen is een misverstand. Het kan net wat later tot een week later zijn dan die 25 februari, gewoon volgens de voorwaarden bij het bestellen van een speciaal Samsung shop kleurtje. Er van uitgaande als je de bestelling vandaag doet.

Bestel je bijvoorbeeld op 1 maart dan kan het zijn dat je 20 maart pas je S22 hebt.
De standaard kleuren gaan natuurlijk veel sneller, daar hebben ze al bergen van gemaakt.

[Voor 22% gewijzigd door taxus op 14-02-2022 13:51]

taxus schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:43:
Net uitgebreid getelefoneerd met Samsung. De uitlevering van de S22 is natuurlijk gewoon vanaf 25 februari.
De laatste keer dat ik met Samsung heb gesproken was de levertijd nog onzeker voor de S22 en S22+. Op websites zoals MediaMarkt staat ook nog steeds een datum van 11 maart: https://www.mediamarkt.nl...ng-galaxy-s22-809045.html

• Bartfloris
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 13-12-2022
Vruchtensap schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:54:
Mobiel.nl heeft net als Belsimpel ook een korting van 200 euro op de S22 Ultra. Daarvoor moet je eerst een bestelling plaatsen en daarna contact opnemen met de klantenservice, waarna ze de korting toepassen op de bijbetaling van het toestel.
Check even bij de klantenservice of dit nog kan en anders kan je je bestelling altijd nog annuleren.

Iedereen bedankt trouwens voor jullie geweldige tips! Ik wilde eerst die Game Mania deal van @stin00 gebruiken die ik zag op Pepper. Maar met deze korting kom ik nog met iets goedkoper uit 😄. Jammer dat de prijzen bij verlenging hoger zijn dan bij een nieuw abonnement, anders betaalde ik maar 760 euro (!) voor de S22 Ultra 512GB ipv 904 euro. Ik wilde eigenlijk helemaal geen Samsung meer halen, maar dit is wel een steal haha.
Jij betaalt €904 voor de ultra 512GB bij mobiel.nl met die kortingscode van €200?

• Vruchtensap
Jonasserb (https://nl.pepper.com/comments/permalink/2480908) heeft nog een werkende code voor de Samsung shop!

"Code is veranderd, deze werken wel nog.

BE: Samsung BE website Code: GMXP-BE-08604
NL: Samsung NL website Code: GMXP-NL-08604"

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-03 17:10
Señor Sjon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:21:
[...]

Lijkt erop alsof ie eraf is gegooid.
[Afbeelding]
NL: Samsung NL website Code: GMXP-NL-08604

• Vruchtensap
Bartfloris schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:36:
[...]

Jij betaalt €904 voor de ultra 512GB bij mobiel.nl met die kortingscode van €200?
Exact!

• Pap3rclip
Vruchtensap schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:37:
Jonasserb (https://nl.pepper.com/comments/permalink/2480908) heeft nog een werkende code voor de Samsung shop!

"Code is veranderd, deze werken wel nog.

NL: Samsung NL website Code: GMXP-NL-08604"
Heerlijk, bedankt. Zonet alsnog de S22 Graphite 256GB met deze code besteld *O*

• Aggressor
ja icm met een abonnement.
mensen die het toestel los willen kopen kunnen beter voor de gamemania deal gaan.

En zijn er meerdere mensen die het toestel als gast hebben afgerekend?
https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders

We konden geen bestelling vinden met dit ordernummer.

Controleer uw bestelgegevens en probeer het opnieuw.

• Rikkert.
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-03 10:36
Aggressor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:07:
[...]

mensen die het toestel los willen kopen kunnen beter voor de gamemania deal gaan.

Hier boven ook al vernoemd, gebruik deze link:
:)

• Pap3rclip
Aggressor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:07:
[...]

Ik heb op de Belgische shop als gast afgerekend met email adres en kan m'n order hier tracken:
https://shop.samsung.com/...nerportal2_be/track-order

Misschien de "be" in die url door "nl" vervangen voor Nederlandse shop.

Bestelling staat voorlopig op "Order ontvangen" voor de S22 en "order voorbereiden" voor de Buds en Wall Charger.

• Aggressor
Pap3rclip schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:10:
[...]

Ik heb op de Belgische shop als gast afgerekend met email adres en kan m'n order hier tracken:
https://shop.samsung.com/...nerportal2_be/track-order

Misschien de "be" in die url door "nl" vervangen voor Nederlandse shop.

Bestelling staat voorlopig op "Order ontvangen" voor de S22 en "order voorbereiden" voor de Buds en Wall Charger.
thanks je bent geweldig O+ , ik zat ook al te zoeken/klooien.

[Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 14-02-2022 15:13]

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Daan2020 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:21:
[...]

936 bij kpn voor 512gb bij nieuw abo, min 200 belsimpel voucher min 50 cashback van samsung.

Twijfel nog wel omdat ik eigenlijk al voorzien ben maar met 686 euro voor 512gb tov 1449 hebben we het wel over 60% korting en dan kan je de earbuds er ook nog van afhalen..

En dan lees ik op reddit dat een Australiër 2500 aud ervoor heeft betaald of een Amerikaan 1850 usd... 8)7 8)7
Echt sick deze kortingen, wist niet dat dat zo enorm is bij Samsung. Zelf een Samsung Tab S8+ kunnen aanschaffen voor €657,63 in plaats van €949,-. Dat zijn toch bedragen die wat schappelijker zijn. Kan me niet voorstellen dat ze binnen een paar maanden ook zo ver afgeprijsd zullen zijn eerlijk gezegd.

Voor de personen die over creditcard beschikken: via ICS krijg je ook nog steeds 15% korting, met inruilkorting van een oud toestel van -100 euro kom je dan alsnog op een leuk bedrag uit.
De 5% korting van GameMania heb ik nog geen vervangende code voor gezien.

• Bartfloris
Ik heb hetzelfde besteld bij dezelfde website maar betaal €840 met een verlenging.

• Ernemmer
  • Niet online
Majesty schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:19:
[...]
De 5% korting van GameMania heb ik nog geen vervangende code voor gezien.
cliors schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:38:

NL: Samsung NL website Code: GMXP-NL-08604

[Voor 30% gewijzigd door Ernemmer op 14-02-2022 15:40]

• Majesty
  • Niet online
Dat is niet de 5% korting, dat is de code om 15% korting te gaan krijgen voor tablets, of 20% voor telefoons.
Voorheen was er nog een 5% kortingscode genaamd GOODSTART-SPECIAL22 die gebruikt kon worden in de partner omgeving van GameMania, die werkt nu niet meer.

• Vruchtensap
Bartfloris schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:35:
[...]

Ik heb hetzelfde besteld bij dezelfde website maar betaal €840 met een verlenging.
Goeie prijs! Had je een speciale aanbieding of cashback? Ik kom zelf niet lager dan 904 als ik verleng bij KPN.

• Vruchtensap
Majesty schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:44:
[...]

Dat is niet de 5% korting, dat is de code om 15% korting te gaan krijgen voor tablets, of 20% voor telefoons.
Voorheen was er nog een 5% kortingscode genaamd GOODSTART-SPECIAL22 die gebruikt kon worden in de partner omgeving van GameMania, die werkt nu niet meer.
GOODSTART-SPECIAL22 werkt nog in GMXP-NL-08604

• Bartfloris
Vruchtensap schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:49:
[...]

Goeie prijs! Had je een speciale aanbieding of cashback? Ik kom zelf niet lager dan 904 als ik verleng bij KPN.
Ik had alleen die €200 korting, maar wel T-Mobile ipv KPN

• janegsm
  • Laatst online: 15-02 14:23
De s22 Ultra gisteren besteld bij Mobiel.nl. Verlenging bij KPN. Net naar Mobiel.nl gebeld en inderdaad de 200 euro korting. Niet verkeerd :-)
Majesty schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:19:
[...]

Echt sick deze kortingen, wist niet dat dat zo enorm is bij Samsung.
Je kan het ook zien als dat de adviesprijs veel te hoog is. :+

• Majesty
  • Niet online
Vruchtensap schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:50:
[...]

GOODSTART-SPECIAL22 werkt nog in GMXP-NL-08604
Ah nu weer wel, vanochtend niet. Nou mooi! :)

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-03 14:25
Wanneer je een order annuleert bij Samsung zelf hoe snel heb je dan het bedrag retour?

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-03 17:10
Daan2020 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:21:
[...]

Wat voor abonnement heb je genomen precies?
tukker053 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:20:
Wanneer je een order annuleert bij Samsung zelf hoe snel heb je dan het bedrag retour?
Ik heb vandaag een bestelling geannuleerd: "Wij gaan direct aan de slag met de terugbetaling. Het kan enkele dagen duren voordat dit zichtbaar is op jouw rekening. "

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-03 20:07
tukker053 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:20:
Om mijn voorbeeld te delen: Ik had zaterdagavond mijn order geannuleerd en ik kreeg vanmorgen het bedrag weer op mijn rekening.

• Strider
  • Nu online
Knip

[Voor 98% gewijzigd door Strider op 14-02-2022 16:41]

BlaBlaBla

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-03 22:26
Ik heb bij Samsung besteld en gekozen om de telefoon af te leveren bij post NL pickup point, iemand hier ervaring mee?

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:48
StanPC schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:39:
[...]

Staat zowel voor de oordopjes als de S22 ultra

[Afbeelding]
Bij mij staat als bezorgdag vrijdag 18 februari voor de telefoon en de buds. Net daarboven staat echter dat die op 24 februari verzonden wordt. Ben benieuwd! :D
Edit: Zojuist bij mij versprongen naar verzending voorbereiden!

[Voor 5% gewijzigd door Marcel_ op 14-02-2022 17:08]

Inhumanous schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:51:
Ik heb bij Samsung besteld en gekozen om de telefoon af te leveren bij post NL pickup point, iemand hier ervaring mee?
Waarom zou dat meer bijzonder zijn dan een willekeurig andere bestelling op een PostNL-punt te laten bezorgen?

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:14
*Excuses voor dubbel post vanuit het ervaring topic. Maar vraag past hier beter:
Inhumanous schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:28:
[...]

Viel mij ook op! Ik heb hier via een link op tweakers besteld met 2 acties codes (geen idee of die van de ING afkomstig zijn)

Maar bij mij stond er ook Lease, maar mag idd verwachten dat ik niet voor €680 euro een S22 lease maar hem gewoon gekocht heb.

Op de factuur staat voor de rest ook niks vermeld over lease of dergelijke

Bovenaan de product pagina op Samsung website staat inderdaad lease, heb 'lease' na het in één keer afrekenen van het aankoopbedrag nergens terug kunnen vinden. Weet iemand hoe dit precies zit?

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:08
Tot wanneer geldt deze actie pre-order actie eigenlijk? Ik twijfel nog ff en wacht de batterij tests af.
Belecthor schreef op maandag 14 februari 2022 @ 17:44:
Tot wanneer geldt deze actie pre-order actie eigenlijk? Ik twijfel nog ff en wacht de batterij tests af.
Volgens mij weet niemand dat echt. Ik heb in ieder geval nergens voorwaarden kunnen vinden naast de codes. Voor de zekerheid kan je altijd pre-orderen en 2 dagen voor de verzenddatum van 24 februari weer annuleren.

Pagina: 1 2 3 ... 37 Laatste

Let op:
Het vragen om kortingcodes wordt niet geaccepteerd. Reacties met zo'n verzoek worden verwijderd.

Accessoirestopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Accessoires

Toesteltopic: [Samsung Galaxy S22-serie] Ervaringen & Discussie

Voor een statusupdate van je bestelling zie: https://shop.samsung.com/...artnerportal3/track-order

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee