• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
HBO is hier opgezegd, die prijsverhoging was echt te gek voor woorden want we gingen van €139 per jaar naar €169 per jaar..

Dan nog het feit dat films zoals Harry Potter echt slecht afspeelden, bij veel bewegingen en actie zag je gewoon blurr om de personages en andere dingen heen. Dit hebben we bij Plex of als je via de Amazon app kijkt niet. Dit was een tip dat ik kreeg van een vriend omdat dit veel zou moeten werken met ook stabielere beeldkwaliteit. Maar daarvoor betaal ik geen €139 of €169 per jaar, bij z'n prijs zou de officiële app gewoon perfect moeten werken...

Aanbod van Discovery+ wat ze over hebben genomen is ook dramatisch slecht, alles wat mijn vrouw keek staat er half op of loopt achter / mist seizoen. Tot aan staat er simpelweg helemaal niet meer op, Discovery+ word hier thuis echt heel erg gemist.

Voor ons in ieder geval geen HBO Max meer..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deezers schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:58:
[...]

ER is vanaf 10 februari op Netflix te zien. Toch bijzonder dat ze eigen series maar blijven doorverkopen.
Ja echt bezopen zal wel meer opleveren.

Maar goed The Pitt vinden wij ook beter. E.R had voor ons te veel romantische drama , te chaotisch en sommige verhaallijnen gingen te lang door.

Ik ga er geen Netflix voor afnemen om het af te kijken

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1 ... 57 58 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC