napadayte schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:25:
Hallo. Heeft iemand eraan gedacht om een tweede 110S of 110SE batterij toe te voegen? Ik voeg een screenshot bij van de US Segway shop. Ik heb de SE versie. Deze kit werkt bij mij niet. Ze verkopen de onderdelen van deze set niet los. Misschien heeft iemand al een accu gekocht, ik hoor graag jullie verhalen.
[Afbeelding]
De extra accu van de e110a is volgens mij dezelfde als de e110s. Een tweede accu plaatsen is makkelijk. Je moet dan echter de kabel steeds ompluggen. Er worden in nl ook e110s met twee accu,s verkocht. De "long range'
Ook worden ze geleverd aan de verhuurbedrijven.
Het interessante van jouw advertentie is de y cable die er bij zit. Mijns inziens is dat voldoende om de accus tegelijkertijd te gebruiken en op te laden. Er zit immers een BMS in iedere accu. Die zullen er volgens mij voor zorgen dat er geen laadproblemen ontstaan. Ook gelet op de advertentie lijkt me dat het kan. Dan zou een tweede accu met wat minder vermogen dan de e110se ook geen groot probleem mogen zijn. Al is de kans dan wel wat groter dat je 1 van de accus te ver kan leegrijden. (Een tweede e110se accu zal beter zijn, kost 1500 euro in NL)
Kortom ik ben ook erg benieuwd wat er onder de deksel zit bij de huurscooters. Misschien heeft iemand daar wel eens gekeken? Zit daar gewoon een y cable? Die is immers ook zelf te maken.
[Voor 5% gewijzigd door Joram22 op 02-05-2023 23:08]