Hoe zit het met de vering? Is die even stug als van de vorige generatie?RemcoZwolle schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:54:
Vandaag de Segway E150S ontvangen om een weekje te testen.
Het eerste wat mij opvalt is dat hij veel minder snel accelereert en ook de snelheid op de meter niet klopt. Hij geeft 45 km/h topsnelheid aan, maar op GPS rij je 41 km/h. Hij blijft wel stabiel 41 km/h rijden, had nog rond de 60% over.
Verder is de actieradius met 2 accu's wel rond de 110km, maar dat komt wss ook omdat de scooter minder agressief accelereert.
Hij rijd erg fijn, maar als je de agressieve/vlotte acceleratie en rijstijl van de E125S bent gewend is het wel even terugschalen.
Daarnaast hebben ze wel veel verbeterd. De koplamp schijnt verder naar voren, de hill assist is echt heerlijk bij een stoplicht, remmen zijn te verstellen en het uitgebreide display.
Maar eerlijk gezegd zou ik niet upgraden, want ik hou van die snelle acceleratie en dit is mij wat te soft.
En upgraden kost je snel 3000 euro, denk dat je rond de 2000 euro krijgt voor je Segway E125S?
Als iemand nog vragen heeft of iets wil weten dan kan ik het de komende week uittesten.
[Afbeelding]
Ik denk overigens dat 2000 euro inruil ambiteus is hoor (hangt natuurlijk ook af van het aantal km)