Ik heb sinds anderhalve week de E150S. Ik merkte dat er een flinke trilling in de voorkant zat. De wielas was niet helemaal recht. Bij controle in de winkel bleken de andere nieuwe exemplaren dit ook te hebben. Schijnt een probleem te zijn van de lasnaad die na afkoelen de boel kromtrekt. Althans dat begreep ik. Heeft niemand anders daar last van als je op een gladde weg rijdt? Mijn nieuwe wiel heeft het minimaal en af en toe merk ik een lichte trilling.
Tweede probleem dat ik ervaar is dat mijn oplader zeker twee keer zo traag laadt dan de geadverteerde laadtijd. Duurt echt meer dan 6 uur voor die vol is. Ik heb een oplader geleend van de winkel en deze was wel goed. Nu afwachten of ik een nieuwe krijg.
Verder wel tevreden hoor. Erg fijn ding. Twijfel nog over een tweede accu erbij.
Ben alleen wel benieuwd hoe dat zit met die wielen bij anderen.
Tweede probleem dat ik ervaar is dat mijn oplader zeker twee keer zo traag laadt dan de geadverteerde laadtijd. Duurt echt meer dan 6 uur voor die vol is. Ik heb een oplader geleend van de winkel en deze was wel goed. Nu afwachten of ik een nieuwe krijg.
Verder wel tevreden hoor. Erg fijn ding. Twijfel nog over een tweede accu erbij.
Ben alleen wel benieuwd hoe dat zit met die wielen bij anderen.
[ Voor 24% gewijzigd door arthurio op 30-09-2025 11:43 . Reden: Toevoegen plaatje ]
:strip_exif()/f/image/OxmkmjREzwa90Kn0vkMu91wa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4nPs1EqJ6laFS96uJAxCUmto.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d71osJZxQu2MOZnuXYtXoW5h.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E89RaaqFAapCJdTLvfDRbxN4.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dma0cbjx5eXVGs9ii6JYobO2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d9suG70h2jIxbLzAV4JvK9CI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IVHDqBbHGvJrXANDQ0aTVU0H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iJtwmFnSWCqit0x7ASw1apQq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eRBEdg5wvTcKFyFggVkuURxY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WLjuK8DwR7i193mr7Ae17e1y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2a67uvlCtpG4fkAeSMF3aUOG.jpg?f=fotoalbum_large)