Toon posts:

Grote Segway elektrische scooter topic

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:

• Hans 68
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15-03 00:52
n00bs schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 17:52:
[...]

City Grip 2, is zover ik weet altijd all season.
zijn ook zomerbanden te verkrijgen, maar ik begrijp dat jij winterbanden (M&S) bedoeld in je berichten

• Joram22
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-03 20:19
Hans 68 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:43:
[...]

Gaat hier dan om city grip zomerbanden of all seasons
Juist de city grip 2 all seasons is geschikt voor het Nederlands klimaat. Veel kortere remweg en minder kans op uitglijden in bochten.
Al is de zomerband ook al beter dan vele andere banden, er is echt geen reden om voor zomerbanden te kiezen met een klein scootertje van max 50k/m uur. (De michelins zijn ontworpen voor boven de 150 km/uur, alleen voor een snelle motorscooter kan een zomerband wat voordeel gaan geven in de zomer).

[Voor 4% gewijzigd door Joram22 op 11-03-2023 07:20]

• Joram22
n00bs schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:31:
Dit is net zo goed voor ons van belang, zeker voor hen die de scooter permanent buiten laten:
https://www.rtlnieuws.nl/...ndelijk-informatiecentrum
Enig vergelijkbaar risico zou je alleen lopen indien je airlock aan hebt staan.
Al gaat dit via een ander Protocol dan een autosleutel. Ik zou me hier niet te druk over maken. Maar persoonlijk heb ik airlock altijd uitstaan. Ik open de scooter door gebruik te maken van de pincode of klikken op de app.

• Joram22

[Voor 65% gewijzigd door Joram22 op 11-03-2023 07:16]

• Rucli
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-03 22:48
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid.

Weet iemand wanneer je de speelupdate hebt uitgevoerd ofdat de dealer hem ook terug op de orginele snelheid kan zetten?

• EBreu
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 25-03 20:29
Rucli schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 23:35:
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid.

Weet iemand wanneer je de speelupdate hebt uitgevoerd ofdat de dealer hem ook terug op de orginele snelheid kan zetten?
De dealer moet de speedupdate uitvoeren. Hij kan hem ook weer in standaard uitvoering zetten.

Segway E110SE Bromscooter

• Saabtie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-03 09:53
Mijn segway e125s is na 7500km voor onderhoud geweest. Remblokken zijn ook vervangen.
Ik heb 168 euro betaalt, is dat een redelijke prijs?

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Saabtie schreef op maandag 13 maart 2023 @ 16:37:
Mijn segway e125s is na 7500km voor onderhoud geweest. Remblokken zijn ook vervangen.
Ik heb 168 euro betaalt, is dat een redelijke prijs?
Om remblokken te vervangen? Wat hebben ze nog meer gedaan? Wat staat er op de rekening?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Saabtie
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 15-03 09:53
Alleen onderhoud en remblokken vervangen.

• JanR1965
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-03 23:09
JanR1965 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:17:
Ik heb een raar probleem met mijn 125.
Sinds enkele dagen gaan de alarmlichten met bijbehorend geluidssignaal spontaan aan.
bij lichte aanraking van het stuur.
Ook tijdens het rijden.

Ik heb de bekende accu reset nog niet uitgevoerd, maar wilde het toch delen.

Iemand die dit herkend?
Ook opgelost met de bekende resethandeling.

• JanR1965
Saabtie schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:45:
Pfff duur zeg!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sanderdelfos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20-03 14:41
Hans 68 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:23:
[...]

Als je alleen de accu's afkoppelt blijft code 35 terug komen. Accu of accu's afkoppelen 5 minuten wachten
(airlock uitzetten) batterij aansluiten, contact uitlaten staan, groene knop op stuur ingedrukt houden na 10/15 seconden hoor je een geluid/bliep dan is de ECU opnieuw opgestart en zal code 35 niet meer terugkomen.
Dit is wel echt een goude tip! Ik had de code 35 ook laatst, die ging wel snel weg met even loskoppelen van de accu's, maar sindsdien had de scooter geen 4g en gps ontvangst meer. Met ECU restart direct opgelost! Overigens had ik de accu's maar heel even losgekoppeld ipv. 5 minuten (want ik ben ongeduldig :9), en dat ging ook prima. Ik zal het ook nog eens testen zonder loskoppelen, misschien werkt dat ook wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanderdelfos
Ik had trouwens deze maand het eerste echte defect aan de scooter, na 7000km en bijna 1 jaar: een kapotte remschakelaar (achterrem). Misschien toch wat vocht ingekomen oid. Rij regelmatig door de regen, staat wel droog gestald. Inmiddels is het weer gerepareerd.

• Kwekke-boom
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 15:56
sanderdelfos schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:06:
Ik had trouwens deze maand het eerste echte defect aan de scooter, na 7000km en bijna 1 jaar: een kapotte remschakelaar (achterrem). Misschien toch wat vocht ingekomen oid. Rij regelmatig door de regen, staat wel droog gestald. Inmiddels is het weer gerepareerd.
Die is bij mij ook kapot. Mijn dealer zei dat zo’n schakelaar niet los te bestellen is en Segway zegt dat deze niet kapot kan gaan. Mijn dealer is nu aan het kijken of hij er op een andere manier aan kan komen. Waar heb jij het schakelaartje laten vervangen?

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:30
Mijn buddysit gaat niet meer open, en heb ook een storing 35..
Accu loskoppelen gaat dus niet.

Weet iemand wat te doen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kwekke-boom
038Robijno schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 06:02:

Weet iemand wat te doen?
Ook niet fysiek met je sleutel?

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Weet iemand wat te doen?
Je accu zit toch niet in je buddy seat :?

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:06
Nee maar het hendeltje voor het accu compartiment te openen wel.

Al moet je toch met de sleutel ouderwets ook de buddyseat open kunnen krijgen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:54

Weet iemand wat te doen?
Kreeg vanochtend buddy ook niet open en helm zit er in. Dus euhhhh na lang denken, dacht ik oh ja. Met sleutel maak je de buddy open toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanderdelfos
Kwekke-boom schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:05:
[...]

Die is bij mij ook kapot. Mijn dealer zei dat zo’n schakelaar niet los te bestellen is en Segway zegt dat deze niet kapot kan gaan. Mijn dealer is nu aan het kijken of hij er op een andere manier aan kan komen. Waar heb jij het schakelaartje laten vervangen?
Bij scootercentrum. Klinkt als een slap excuus om onder de reparatie uit te komen. Zal echt wel los te bestellen zijn. En zo niet, is dat ook niet jou fout, dan mag de dealer een andere oplossing bedenken. Het is onveilig om mee door te rijden, zeker als je net als mij veel tussen de auto's rijdt. Ook denk ik dat je er in theorie voor bekeurd kan worden, werkende remlichten zijn natuurlijk bij wet verplicht.

• Kwekke-boom
sanderdelfos schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:52:
[...]

Bij scootercentrum. Klinkt als een slap excuus om onder de reparatie uit te komen. Zal echt wel los te bestellen zijn. En zo niet, is dat ook niet jou fout, dan mag de dealer een andere oplossing bedenken. Het is onveilig om mee door te rijden, zeker als je net als mij veel tussen de auto's rijdt. Ook denk ik dat je er in theorie voor bekeurd kan worden, werkende remlichten zijn natuurlijk bij wet verplicht.
Volgens de dealer heeft dat onderdeel niet eens een materiaal nummer. Maar ze hebben al gezegd dat ze het onder de garantie gaan regelen. Je kan er zeker een boete voor krijgen. Gelukkig gaat het remlicht ook branden als je je gas los laat, dus het verkeer ziet wel dat ik afrem. Ik zal scooter centrum eens een belletje geven hoe zij dit hebben opgelost. Thanks!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanderdelfos
Kwekke-boom schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:10:
[...]

Volgens de dealer heeft dat onderdeel niet eens een materiaal nummer. Maar ze hebben al gezegd dat ze het onder de garantie gaan regelen. Je kan er zeker een boete voor krijgen. Gelukkig gaat het remlicht ook branden als je je gas los laat, dus het verkeer ziet wel dat ik afrem. Ik zal scooter centrum eens een belletje geven hoe zij dit hebben opgelost. Thanks!
Alleen als je auto-regen aan hebt staan. Dat was idd wel ook mijn tijdelijke oplossing :).
Succes ermee!

• Radec
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-03 17:52
Hey allemaal,

Sorry, dit zal al meerdere keren gevraagd zijn. Ik heb de E110 SE en ik zou hier graag de Michelin City grips op willen laten zetten. Dit mede voor de verbeterde grip en hogere snelheid. Ik heb deze opgezocht maar ik zie allerlei maten en versies.

- Welke maten moet ik kiezen voor voor en achteren voor een hogere snelheid te krijgen?
- Zomerbanden of all-season banden?

Mvg,

Radec

EDIT: zonet de post van @Joram22 tegengekomen en de volgende bandjes besteld:

Voor: Michelin city grip II 110/70-12 TL 47S.
Achter: Michelin city grip II 120/70-12 TL 58S.

[Voor 18% gewijzigd door Radec op 18-03-2023 10:32]

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Wat doen jullie om roest te voorkomen?

Ik ben hem nu aan het poetsen voor het eerst, en zie de eerste oppervlakkige roest al verschijnen na een half jaar. Vaker schoonmaken, roestige oppervlaktes insmeren met vaseline?

Andere tips en trucs?

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
Goede vraag, het valt mij ook op dat mijn 110E al na een half jaar behoorlijk roest bij de vering.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joram22

Weet iemand wat te doen?
Wat is dat toch steeds? Dat mensen de handleiding van de scooter niet eerst doorlezen. En daarom op dit forum de simpelste vragen stellen? Daar is dit forum toch niet voor bedoelt dacht ik? De buddy maak je dus open met je sleutel indien het op een andere manier niet lukt of indien je je accu er uit hebt gehaald.

[Voor 8% gewijzigd door Joram22 op 19-03-2023 11:39]

• Joram22
Moby schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:08:
Wat doen jullie om roest te voorkomen?

Ik ben hem nu aan het poetsen voor het eerst, en zie de eerste oppervlakkige roest al verschijnen na een half jaar. Vaker schoonmaken, roestige oppervlaktes insmeren met vaseline?

Andere tips en trucs?
Je kunt moeren etc inderdaad inspuiten met bijvoorbeeld vaseline (gaat echter wel plakken, dus heeft niet de voorkeur). Beter is tefspray of siliconen spray. Als tweede keus eventueel wd40.
Let op dat je niet op je remschijven spuit!

• Joram22
Saabtie schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:45:
Een electrische scooter heeft nauwelijks onderhoud nodig.
Wat wel slijt en ooit moet worden vervangen: -banden en remmen.
-en na vele jaren eventueel lagers en remkabels.

Bij jou zijn dus alleen remblokjes vervangen. (De rest komt ook voorlopig niet aan bod verwacht ik). Dan heb je dus echt de hoofdprijs betaald. Dit neigt naar oplichterij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JanR1965
Joram22 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:37:
[...]

Wat is dat toch steeds? Dat mensen de handleiding van de scooter niet eerst doorlezen. En daarom op dit forum de simpelste vragen stellen? Daar is dit forum toch niet voor bedoelt dacht ik? De buddy maak je dus open met je sleutel indien het op een andere manier niet lukt of indien je je accu er uit hebt gehaald.
Goed verhaal, maar gaat niet altijd op.
Laats had ik ook een "35" en de buddy ging niet open... ook niet met de sleutel.
Is kennelijk toch niet zo'n 100% mechanisch systeem.
Uiteindelijk ging de buddy uit het niets toch open.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• EBreu
Scooter uit de ‘stalling’ gehaald. Laat de lente maar komen!

• BlupWoofer
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16:51
Hans 68 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:23:
[...]

Als je alleen de accu's afkoppelt blijft code 35 terug komen. Accu of accu's afkoppelen 5 minuten wachten
(airlock uitzetten) batterij aansluiten, contact uitlaten staan, groene knop op stuur ingedrukt houden na 10/15 seconden hoor je een geluid/bliep dan is de ECU opnieuw opgestart en zal code 35 niet meer terugkomen.
Dit is wel echt een top tip! Dank daarvoor. Ik had geen last van code 35, maar mijn gps weigerde. Met deze reset werkte de boel weer :)

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
EBreu schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:03:
Scooter uit de ‘stalling’ gehaald. Laat de lente maar komen!

[Afbeelding]
Doe je dan eerst met tuinslang aanwezige zand verwijderen?

XBL gamertag StayingPow3r

• EBreu
Mr. Freeze schreef op zondag 19 maart 2023 @ 21:14:
[...]

Doe je dan eerst met tuinslang aanwezige zand verwijderen?
Ja klopt.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Patoer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:20
Edgenumber schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:11:
Goede vraag, het valt mij ook op dat mijn 110E al na een half jaar behoorlijk roest bij de vering.
Vaseline in spuitbus. Zeer makkelijk in onderhoud eens in de 2 maanden. Ik doe al jaren het chroom werk zo. Nog nooit geen roest gehad. Mijn Yamaha verkocht ik na 11 jaar nog als nieuw.

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Patoer schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 14:31:
[...]

Vaseline in spuitbus. Zeer makkelijk in onderhoud eens in de 2 maanden. Ik doe al jaren het chroom werk zo. Nog nooit geen roest gehad. Mijn Yamaha verkocht ik na 11 jaar nog als nieuw.
Dus altijd roest?

Maar bedankt, ik ga deze aanschaffen.

• JanR1965
Weet iemand of de buddy van de E110S of SE gelijk is aan die van de E125S?
Ik weet natuurlijk ook wel dat de ene zwart is en de ander beige, maar qua aansluiting.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Animal60
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
JanR1965 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:06:
Weet iemand of de buddy van de E110S of SE gelijk is aan die van de E125S?
Ik weet natuurlijk ook wel dat de ene zwart is en de ander beige, maar qua aansluiting.
Ja, identiek, want daardoor heb ik de in mijn ogen lelijke "looks" van m'n E125S kunnen veranderen (geen beige/bruin meer en diverse chrome delen vervangen door zwart).

Louis.

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-03 03:04

zipper646

...shit happens..

Net mijn E110SE bij de dealer gebracht met het volgende probleem:
verlichting (zowel voor als achter), richtingaanwiojzer (voor en achter), remlicht en display paneel werken niet meer.
Tevens geeft de app aan dat de scooter al 9 dagen niet meer online/geen verbinding heeft. Je kan de scooter alleen gebruiken dmv het contactslot, op de remote geeft de scooter geen reactie.
Volgens mijn dealer had een andere klant ook dit probleem, het duurde bijna 4 maanden voordat het verholpen was (ecu en paneel moest vervangen worden).

Ik heb een leen scooter meegeekregen, een Niu M(of N)QT moest wel even wennen aan het confort (stugge vering) en geen opslagplek in de buddy seat wegens de accu.

Scooter is aangeschaft in september 2021, volgens mijn dealer valt dit onder de garantie.
Mis me Seggie nu al.

Asus A7V266, Duron 1Ghz, 512MB, Maxtor 40GB@7200, Asus GF256 64MB DDR, SB Live 5.1, Ultraplex 40TSI, Yamaha 2100s, Adaptec 2904cd, Logitech Internet Keyboard en een digicam: Agfa CL20 met 64MB cf-card. Epson Stylus Photo 810, HP LJ 4, Umax Astra 1200s.

• Pulpattack
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 27-03 22:29
Dat is balen, ik hoop dat mijn se110 het lekker blijft doen. Sterkte ermee!

• Radec
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-03 17:52
Hey allen,

Ik heb jullie hulp nodig! Laatst zag ik dat er krassen zaten op mijn plastic kap. Nu adviseerde een vriend van mij om scratch remover te gebruiken.

Nu heb ik dat gedaan maar heb ik hele doffe plekken op de plek waar ik het gebruik heb.

Hoe kan ik dit herstellen? Voel me echt slecht door dit. :'(

Groetjes

[Voor 37% gewijzigd door Radec op 26-03-2023 21:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Patoer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:20
Radec schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:02:
Hey allen,

Ik heb jullie hulp nodig! Laatst zag ik dat er krassen zaten op mijn plastic kap. Nu adviseerde een vriend van mij om scratch remover te gebruiken.

Nu heb ik dat gedaan maar heb ik hele doffe plekken op de plek waar ik het gebruik heb.

Hoe kan ik dit herstellen? Voel me echt slecht door dit. :'(

Groetjes

[Afbeelding]
Volgens mij is het materiaal van ABS.
Min of meer wat oudere zwarte ABS wordt op den duur grijs/wit. Met een hete föhn er op....niet te heet natuurlijk....krijg je weer een nieuwe look. Na een aantal jaren buiten, wordt het sowieso lelijk grijs, maar dan doet spuitbus zwart/mat...Action... wonderen. Goed voor minimaal 7 jaar mooi en geen verkleuring meer. Succes :)

• Kwekke-boom
Afgelopen weekend is bij mijn E110SE de tijd niet automatisch naar de zomertijd veranderd.
Ook niet nadat ik gister de accu er een half uurtje heb afgehaald.
Voorheen werd de tijd gewoon aangepast.

iemand nog een oplossing?

• RexBlunt
  • Laatst online: 14:41
Hallooo,

Nog meer mensen waarbij het knipperlicht sinds paar weken soms 2x zo snel gaat knipperen?
Soms het gevoel dat de E125S nog wel wat fabiekstests had kunnen gebruiken voordat die de markt op ging...
De rammel, het inhouden bij rijden over hobbels, de gevreesde 35 melding, de buddy die niet open gaat en nu de richtingaanwijzers die sneller gaan.
Best nog wat kinder ziektes voor een bedrijf wat al 20 jaar in de electrische voertuigen zit.

• RexBlunt
  • Laatst online: 14:41
En als ik vraag om de RAL code om wat bij te werken aan mailadres Segway. Geen antwoord.
Niet best

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexborro
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:37
Kwekke-boom schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:29:
Afgelopen weekend is bij mijn E110SE de tijd niet automatisch naar de zomertijd veranderd.
Ook niet nadat ik gister de accu er een half uurtje heb afgehaald.
Voorheen werd de tijd gewoon aangepast.

iemand nog een oplossing?
Did you connect your phone to the scooter ? The scooter can only know it is summer time if it talks to the phone. This morning, my first use of the scooter in summer time, just a few seconds after unlocking it, the clock was updated, but it was already connected to my cellphone (I use airlock).
Try to open the Segway app and force a connection to the scooter.

Cheers.
Alex.

• Kwekke-boom
alexborro schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:37:
[...]

Did you connect your phone to the scooter ? The scooter can only know it is summer time if it talks to the phone. This morning, my first use of the scooter in summer time, just a few seconds after unlocking it, the clock was updated, but it was already connected to my cellphone (I use airlock).
Try to open the Segway app and force a connection to the scooter.

Cheers.
Alex.
Yes, my scooter is connected with my phone.
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Let op:
In Nederland gelden voor (elektrische) snorfietsen en brommers een wettelijke maximum constructiesnelheid. Concreet betekent dit dat een snorfiets of brommer ook niet harder mag kunnen rijden dan de constructiesnelheid horende bij het type.

Technische eisen aan snorfietsen
De overheid stelt onder meer de volgende eisen aan snorfietsen:
  • de maximum constructiesnelheid is 25 kilometer per uur;
  • het maximale motorvermogen is 4 kW;
  • de snorfiets heeft een blauw kenteken;
  • het voertuig moet verzekerd zijn volgens de Wet aansprakelijkheidsverzekering motorrijtuigen.
Technische eisen aan bromfiets
  • de maximum constructiesnelheid is 45 kilometer per uur;
  • het maximale motorvermogen is 4 kW;
  • de bromfiets heeft een geel bromfietskenteken;
  • het voertuig moet verzekerd zijn volgens de Wet Aansprakelijkheidsverzekering motorrijtuigen.
  • De eisen voor brommers staan in de Regeling voertuigen.
Je scooter modificeren zodat hij harder kan, betekent vrijwel altijd dat hij niet langer meer voldoet aan de eisen van je WA-verzekering en je dus niet langer meer verzekerd bent!

Omdat deze aanpassingen bovendien leiden tot een illegaal voertuig, en daarmee een illegale activiteit betreft, is het delen van tips over hoe het uitgevoerd moet worden, dus ook niet toegestaan.

Tips & tricks op deze beperkingen te omzeilen worden gezien als opvoeren en zijn, net als software cracks, illegaal en niet toegestaan op het forum en worden derhalve verwijderd.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee