Bam!
[ Voor 14% gewijzigd door DoeEensGek op 14-06-2023 21:58 ]
[ Voor 14% gewijzigd door DoeEensGek op 14-06-2023 21:58 ]
Tja, de counter is het enige wat we hebben als de Kroaten met de beuk erin vol gaan pressen.ElPaco schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:57:
Gakpo kan het nog goedmaken door een hattrick te scoren
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat deed hij ook, maar Modric deed een overtuigende uitvoering van de stervende zwaan.Gonadan schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:57:
[...]
Dat roept de commentator ook, maar ik vond dit wel echt duidelijk vastpakken hoor. Gewoon oerdom.
Nee, Bijlow staat op goalGrindtegel schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:57:
drommels drommels en nog eens drommels!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Welnee, dat joch weegt vijfentwintig kilo. Die had niet eens kunnen blijven staan als hij het had gewild.tweakduke schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:58:
[...]
Dat deed hij ook, maar Modric deed een overtuigende uitvoering van de stervende zwaan.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoezo? Hij pakt hem gewoon beet. Is gewoon overtreding. Lompe actie.cverkooyen schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:57:
Makkelijk gegeven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zet hem is uitgambieter schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:01:
Heb ik de VPN eindelijk werkend, gelijk de 1-1.
stoute vpn! foei, af.gambieter schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:01:
Heb ik de VPN eindelijk werkend, gelijk de 1-1.
Het zijn er natuurlijk niet veel want we spelen uitD-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:01:
Nederlandse supporters zijn stil.
Zo, is het gelijk mijn schuld en niet die van Gakpo
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Behalve de vrouwen/meisjes die al beginnen te gillen als de bal 10 meter van de eigen 16 in bezit van de Kroaten is.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:01:
Nederlandse supporters zijn stil.
Ik zal een klacht indienen bij NordVPNGrindtegel schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:02:
stoute vpn! foei, af.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zeer teleurstellend ja, ver verwijderd van zijn vorm bij PSVVos schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:06:
Jammer, had toch meer verwacht (of gehoopt?) van Simons.
Naar mijn mening raakt hij hem kort aan / legt handen op schouder, Modric voelt het en stort ten aarde. Contact was minimaal en slim gedaan door Modricchim0 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:01:
[...]
Hoezo? Hij pakt hem gewoon beet. Is gewoon overtreding. Lompe actie.
Maar ik weet al waarom. Gakpo wil de bal "mooi" aannemen met buitenkant voet, bal schiet van z'n voet waardoor ie moet corrigeren en op dat moment komt Modric uit z'n rug en moet ie herstellen met een overtreding. Had ie hem met binnenkant voet aangenomen, was dit waarschijnlijk niet gebeurd. Zie het zo vaak buitenkant voet aannemen maar 9 van 10 keer schiet die bal van je voet en moet je corrigeren met vaak een overtreding.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Geen bijzonder goeie wedstrijd maar komt er wel.. Heb eigenlijk wel vertrouwen in deze 3 in de voorhoedeVos schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:06:
Jammer, had toch meer verwacht (of gehoopt?) van Simons.
Pinanties? Daar heb ik geen vertrouwen in!Grindtegel schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:08:
ik denk dat Nederland weer op de pinanties gaat spelen, want daar zijn we zo goed in. kat in het bakkie!
Je ziet heel duidelijk een stevige greep en trekkracht. Dat hoeft niet per se iemand onderuit te halen maar het is zeker niet maar een hand op de schouder leggen.cverkooyen schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:08:
[...]
Naar mijn mening raakt hij hem kort aan / legt handen op schouder, Modric voelt het en stort ten aarde. Contact was minimaal en slim gedaan door Modric
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Koeman kan altijd nog onze penaltykiller Noppert inbrengen.
Of opeens naar een andere club vertrekken. Koeman zit vol verrassingen.Ruzor schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:13:
[...]
Koeman kan altijd nog onze penaltykiller Noppert inbrengen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik vind het best verfrissend.Grindtegel schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:11:
Op die ene aanval waaruit Nederland scoorde is het toch al de hele pot eigenlijk niks wat ze laten zien? ik vind het echt weer drie keer niks hoor dat Nederlandse geklungel, geen vuur, geen acties, geen snelheid , geen diepte. jammer, weer
Eigenlijk was ik nog te positief. Man man man.Shabbaman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:56:
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man ma
ik vind het anders belachelijk slap en slecht, ik zie echt niks positiefs vanavond.DeKever schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:14:
[...]
Ik vind het best verfrissend.
Veel druk zetten, veel beweging voorin en toch redelijk solide.
Tweede helft laten de Kroaten zich niet meer afbluffen. Het zijn ook geen koekenbakkers he.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrietje op 14-06-2023 22:16 ]
Samen met Bergwijn nu in het elftal. Gelukkig hebben ze beiden een topseizoen gedraaiddglavimans schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:16:
Jeej, wijnaldumpje
[ Voor 32% gewijzigd door ephymerous op 14-06-2023 22:17 ]
XXXVI
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat er niet is, is er niet! Nederland heeft gewoon geen sterke generatie. Frenkie de Jong schijnt een super voetballer te zijn en dat geloof ik best, maar je hebt meer nodig dan alleen een goede controlerende middenvelder die creatief is. Je hebt ook spitsen nodig die acties kunnen maken en die gevreesd worden.Grindtegel schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:11:
Op die ene aanval waaruit Nederland scoorde is het toch al de hele pot eigenlijk niks wat ze laten zien? ik vind het echt weer drie keer niks hoor dat Nederlandse geklungel, geen vuur, geen acties, geen snelheid , geen diepte. jammer, weer
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Heb je niks aan, veel te traag en voorspelbaar, teveel balletjes breeddglavimans schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:16:
Jeej, wijnaldumpje
Die handen hebben niets te zoeken daar. Is gewoon een fout corrigeren d.m.v. een overtreding. Daar is iedereen het volgens mij over eens en niemand protesteert ook. Die onbewuste handsballen van achter enzo, waar ie voor op de stip wordt gelegd, vind ik erger.cverkooyen schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:08:
[...]
Naar mijn mening raakt hij hem kort aan / legt handen op schouder, Modric voelt het en stort ten aarde. Contact was minimaal en slim gedaan door Modric
Daar zaten ook geen goede aanvallende creatieve spelers in die voor Nederland mogen spelen.Lordy79 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:16:
[...]
Toen Ajax het tot de halve finale CL schopte een paar jaar terug dacht ik: he he, er zit weer wat in,
Hebben niet beter.Ruzor schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:18:
Poeh, met de wissels worden we in ieder geval niet sterker. Weghorst, Wijnaldum, Bergwijn.
nggyu nglyd
Dan niet wisselen
Staat gewoon lekker naast Frenkie balen breed te tikken, heb je fluit aanQuad schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:19:
Wijnaldum is een best wel scorende middenvelder. Moeten de ballen wel in de 2e lijn komen, maar dan zijn ze bij hem wel gevaarlijk. Misschien hoopt koeman daar op.
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 14-06-2023 22:21 ]
Hakim Ziyech is toch door een van de voorgaande bondscoaches naar Marokko gejaagd. Dat blijft zonde.D-e-n schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:18:
[...]
Daar zaten ook geen goede aanvallende creatieve spelers in die voor Nederland mogen spelen.
Het systeem veranderen is geen oplossing voor verdedigers die niet handelen.Nimflix schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:19:
Wanneer stapt koeman af van 433?
[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 14-06-2023 22:22 ]
XXXVI
Of even naar de kant te kijken voor een inspirerende foto voor social media!Harribo schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:20:
[...]
Staat gewoon lekker naast Frenkie balen breed te tikken, heb je fluit aan
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Er is een heleboel beter dan Bergwijn op rechts zetten, dit is niveautje Schreuder. Maar goed, dit past prima in de lijn van mijn verwachtingen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dumfries staat te kijken en geeft die Kroaat alle tijdDr. Strangelove schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:21:
**** ik zet de TV aan en ik zie Nederland een F-jes goal tegen krijgen
These are my principles. If you don't like them, I have others.
heheh ja de match of shameDr. Strangelove schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:22:
Moeten we trouwens nu ook nog zo'n vernederende wedstrijd om plek 3 spelen?
Shit, ja, zondag 15u.Dr. Strangelove schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:22:
Moeten we trouwens nu ook nog zo'n vernederende wedstrijd om plek 3 spelen?
nggyu nglyd
Valt wel mee toch, ze zijn simpelweg doorgegaan met hun spel en wij zakken steeds verder terug.Vrietje schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:15:
Je vraagt je bijna af wat erbij kroaten in de thee zat. Lijkt wel een heel andere ploeg dan voor de rust.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
die willen eigenlijk ook niet, maar als je het ze zo makkelijk maakt dan pakken het wel ja.gambieter schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:24:
Tja, Kroatie wil het ook meer.
LvG?HollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:26:
Ik snap nooit waarom we (lees KNVB) blijft vasthouden aan Nederlandse trainers, opzicht is dat nog niet zo erg, maar wel steeds dezelfde.
Heb niet veel met Koeman, veel te verdedigend en VG (grootheidswaanzin). Voor de rest kan ik buiten TH niet echt een goede Nederlandse manager noemen.
Best wel scorend? Je moet terug tot 15/16 voor een seizoen dat hij meer dan 10x scoorde.Quad schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:19:
Wijnaldum is een best wel scorende middenvelder. Moeten de ballen wel in de 2e lijn komen, maar dan zijn ze bij hem wel gevaarlijk. Misschien hoopt koeman daar op.
Basisvaardigheden, dat hoort elke voetballer te kunnen. Al is het wel erg makkelijk tussen de blauwe pionnetjes door passen.carpebios schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:26:
Echt elke pass komt aan bij Kroatië.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weinig topcoaches maar ons middenveld is gewoon niet goed genoeg. Te weinig aanvallende kwaliteit, te weinig box to box spelers van niveau. Alleen maar bal in de voet spelers.HollowGamer schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 22:26:
Ik snap nooit waarom we (lees KNVB) blijft vasthouden aan Nederlandse trainers, opzicht is dat nog niet zo erg, maar wel steeds dezelfde.
Heb niet veel met Koeman, veel te verdedigend en VG (grootheidswaanzin). Voor de rest kan ik buiten TH niet echt een goede Nederlandse manager noemen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq