Timber is niet fit. Die heeft echt meer tijd nodig.Malfunctions schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:49:
[...]
Tijd dat Timber gewoon de plek van Dumfries inneemt dan. Dan ben je daar ook gelijk van af.
Lees maar terug. Je gaat lopen uitleggen wat ik zeg.
Dat deed hij voorin dat balverlies (?).Ambianz schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:49:
Snap weinig van de Veerman hype. Had vanwege balverlies deze wedstrijd al 2x een tegengoal kunnen zijn. Vooral omdat hij niet de power heeft om te verdedigen als achterste middenvelder.
Maar klopt daarom heb je ook spelers om hem heen nodig die dat compenseren
Het is wel echt wachten op het moment dat Timber écht fit is en een bondscoach besluit hem op te stellen.HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:51:
[...]
Timber is niet fit. Die heeft echt meer tijd nodig.
Oh ok, Sorrybazzemans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:51:
[...]
Lees maar terug. Je gaat lopen uitleggen wat ik zeg.
Zijn we in ieder geval eens, ook goed dan toch
Zal volgende keer beter lezen, ondertussen ook iets van de wedstrijd meepakken
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 04-10-2026 21:53 ]
bliepVeerman pass dan in de loop mee ipv weer terug. Zzzz wisselen!
[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-10-2026 22:41 ]
Gaat erom dat hij naast de man met bal liep maar niks kan uithalen.Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:51:
[...]
Dat deed hij voorin dat balverlies (?).
Maar klopt daarom heb je ook spelers om hem heen nodig die dat compenseren
Ik denk dat de snelheid van Frenkie nogal wordt onderschat, die pakt veel ballen
Hij moet momenteel niet bij Oranje zitten. Lijkt me ook niet goed voor hem.bazzemans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:52:
[...]
Het is wel echt wachten op het moment dat Timber écht fit is en een bondscoach besluit hem op te stellen.
Ik weet niet echt een backup op RB. Geert Truida is geblesseerd.
Geert TruidaHollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:53:
[...]
Hij moet momenteel niet bij Oranje zitten. Lijkt me ook niet goed voor hem.
Dumfries speelt aanvallend niet sterk en verdedigend zwak inderdaad.Malfunctions schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:49:
[...]
Tijd dat Timber gewoon de plek van Dumfries inneemt dan. Dan ben je daar ook gelijk van af.
Die floreert ook op ballen van Gakpo bij de tweede paal.. Maatje Gakpo geblesseerd helaas.
Beter een andere dan
Frimpong is erbij. Maar goed, daar kan je over discussiëren of het wel een RB is (en als zodanig bij de selectie zit) en hoe fit hij echt is.HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:53:
[...]
Hij moet momenteel niet bij Oranje zitten. Lijkt me ook niet goed voor hem.
bad al bijna 1-3/4 kunnen staan op deze manier ....
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Maak van dat kunnen maar moeten.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:58:
En wij gaan kampioen worden met dit geklooi?
Kijk daarom zie ik dus graag Veerman
Reijnders.... Pfff...
Reijnders.... Pfff...
Niemand die dit roept en meent toch?mavaros schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:59:
Kampioen van divisie B zou wel moeten lukkenmavaros schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:59:
Het is gewoon veel te slap, er wordt niet ingegrepen, waardoor de Serviërs rustig kunnen aanvallen. Aanvallend niet overtuigend, gewoon niet snel genoeg en verdedigend teveel achteruit lopend.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:58:
Xavi durft tenminste in te grijpen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Media zeurt altijd, anders krijgen ze te weinig aandachtHollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:57:
Wat on Nederlands, zo vroeg wisselen. Gaan ze in de media daar weer over zeuren.
Dat Koeman legendarisch slecht was is geen reden om deze matige vertoning met mildheid te beoordelenHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:00:
ik heb geen oordeel gegeven over de ingreep. gewoon afw88.Stab12 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:01:
[...]
Dat Koeman legendarisch slecht was is geen reden om deze matige vertoning met mildheid te beoordelen
Dat vind ik dan weer positief. Een coach die blijft zoeken naar oplossingenHollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:57:
Wat on Nederlands, zo vroeg wisselen. Gaan ze in de media daar weer over zeuren.
Bij Koeman hadden we 0-1 achterstaan. En dan in de 80 minuut Weghorst erin brengen.Stab12 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:01:
[...]
Dat Koeman legendarisch slecht was is geen reden om deze matige vertoning met mildheid te beoordelen
Verder vind ik SRB echt niet slecht. Kwamen vorige keer niet voor niets terug.
je bedoelt de 89ste minuut op zijn vroegst.HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:02:
[...]
Bij Koeman hadden we 0-1 achterstaan. En dan in de 80 minuut Weghorst erin brengen.
Verder vind ik SRB echt niet slecht. Kwamen vorige keer niet voor niets terug.
Nou nu hebben wij weer een grote kans.Stab12 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:03:
Ik wil niet de zwartkijken uithangen, maar die lui hebben meer recht op een doelpunt dan wij.
Het gaat gelijkop durf ik nog te beweren maar dat is zorgelijk genoeg
Ik vind dit eigenlijk een penalty. De keeper is te laat. Maar dat is helaas niet de regel.
Komt net tekort. Als iedereen fit is zou ik hem niet oproepen denk ikHarribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:03:
Niveau van Lang duurt nooit lang
Nog altijd beter dan van Bommel.D-e-n schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:04:
[...]
Komt net tekort. Als iedereen fit is zou ik hem niet oproepen denk ik
Maar hopen dat Gakpo er volgende keer weer staat
Alleen Verbruggen en Summerville halen deze interland periode een constante niveau dat basiswaardig is. De rest is veel te wisselvallig afwisselend van hoogte tot dieptepunten.
Zie je een herhaling van een gemiste kans, iedereen balen behalve een vrouw die breed zit te lachen. Merkwaardig fenomeen toch altijd.
Verbruggen is toch ook redelijk tot goed? We hebben slechter gehad.Bpow schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:04:
Alleen Verbruggen en Summerville halen deze interland periode een constante niveau dat basiswaardig is. De rest is veel te wisselvallig afwisselend van hoogte tot dieptepunten.
Edit: sorry, verkeerd gelezen. Verbruggen was prima.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 04-10-2026 22:08 ]
Het echte ingrijpen valt ook wel mee. Het scheelt ook dat de Nations League geen drastische consequenties heeft en Xavi het ook als deels oefenwedstrijden kan beschouwen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:00:
Het is stuivertje wisselen voor sommige spelers, andere - zoals Hato - minuten geven en bijvoorbeeld Koopmeiners de kans geven op de plek van Veerman.
Publiek moedigt ook maar 2 provincies aan, nu de rest ook nog
voor die drie keer dat ze wat roepen.
Gek en geniaal liggen dicht bij elkaar, ook in de voetballerij. Messi sjokt ook regelmatig over het veld. Als je piek maar hoog genoeg is mag dat soms. Alleen er mist een zekere balans in het elftal. Je kan niet 5 of 6 van die momentenvoetballers opstellen.Bpow schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:04:
Die v Dijk is verdedigend toch ook totaal niet van meerwaarde, ook totaal geen leider
Reijnders is energiek maar verprutst het soms ook
Vind je? Bovendien is van Bommel nog jong. Daar zit veel rek in
Hato heeft het goed gedaan bij Chelsea. Daarna een foutje, en toen mocht die weer op de bank. Bij Chelsea hebben ze 5 backs.Focus89 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:05:
[...]
Het echte ingrijpen valt ook wel mee. Het scheelt ook dat de Nations League geen drastische consequenties heeft en Xavi het ook als deels oefenwedstrijden kan beschouwen.
Het is stuivertje wisselen voor sommige spelers, andere - zoals Hato - minuten geven en bijvoorbeeld Koopmeiners de kans geven op de plek van Veerman.
Ik dacht we lopen vanavond even over Servië heen... Thuis... Iets goed te maken.. 3-0.. Kat in het bakkie
Maar het gaat nog steeds niet heel goed
Ja hij moet ook als zes spelen. Kan het verdedigend ook wat steviger neerzetten dan. Kan ook geen kwaadD-e-n schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 21:33:
[...]
Probleem met De Jong is dat hij voorin amper beslissend is. Zelden een splijtende pass. Hij is vooral een verbindingsspeler. Dat kan werken als de rest van het middenveld vervolgens wel die beslissende kwaliteiten heeft maar dat is dus ook niet zo.
Heel zieligHollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:08:
Jammer dat Tadic wordt uitgefloten.
Bij Chelsea spelen ze met wingbacks en dat is verre van de positie van Hato.HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:06:
[...]
Hato heeft het goed gedaan bij Chelsea. Daarna een foutje, en toen mocht die weer op de bank. Bij Chelsea hebben ze 5 backs.
Die geniet van heel andere dingenTyphone schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:05:
Zie je een herhaling van een gemiste kans, iedereen balen behalve een vrouw die breed zit te lachen. Merkwaardig fenomeen toch altijd.
Daar speelde die toch? Zo'n actie van daarnet, deed die daar ook gewoon. Ook dacht ik in het centrum gespeeld?D-e-n schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:08:
[...]
Bij Chelsea spelen ze met wingbacks en dat is verre van de positie van Hato.
Idd, jammer, Tadic had mi wel een applaus verdiend.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Maar dan moeten we een geschikte 8 en 10 hebben die dan doen wat Frenkie niet doet418O2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:08:
[...]
Ja hij moet ook als zes spelen. Kan het verdedigend ook wat steviger neerzetten dan. Kan ook geen kwaad
Zoals een worstenbroodje?
nggyu nglyd
Is het in het leven altijd Kat in het bakkie?Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:08:
Ik dacht we lopen vanavond even over Servië heen... Thuis... Iets goed te maken.. 3-0.. Kat in het bakkie
Buiten Ajaxfans en Nijmegen (op dit moment) is Tadic niet heel populair (meer), toch? Een applause had ik niet op gerekend.
Als wingback is hij dus niet geschiktHollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:09:
[...]
Daar speelde die toch? Zo'n actie van daarnet, deed die daar ook gewoon. Ook dacht ik in het centrum gespeeld?
Mwa, ik vind dat die het wel kan. Hij is meer een centrale back, maar bij ons speelt White ook als wingback bijvoorbeeld.
Veel betekend voor het Nederlandse voetbal natuurlijk. Ondanks dat het een Serviër is. Maar waarschijnlijk weet de helft van dat stadion het niet eens. Is nogal een bijzonder publiek altijd bij Oranje (ik zit er ook regelmatig tussen, wat zegt dat over mijbazzemans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:10:
Buiten Ajaxfans en Nijmegen (op dit moment) is Tadic niet heel populair (meer), toch? Een applause had ik niet op gerekend.
ik zie dit nog wel in 1-1 eindigen. slappe bedoeling in de tweede helft.
Gelukkig staan de Grieken tegen de duitsers ook nog op gelojkspel dus 2e plek lijken we te halen.
Gravenberch en en Reijnders/Simons of kluivertD-e-n schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:10:
[...]
Maar dan moeten we een geschikte 8 en 10 hebben die dan doen wat Frenkie niet doet
Zou ook belachelijk zijn. Het is gewoon een international van een ander landbazzemans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:10:
Goal.
[ Voor 95% gewijzigd door Stab12 op 04-10-2026 22:13 ]
de volgende keer zal ik een verlies voorspellen, word het straks 3-1
Dat is heel netjes uitgespeeld
Knap gedaan
Nu maar eens de voorsprong vasthouden
Knap gedaan
Nu maar eens de voorsprong vasthouden
Goede aanval, dat was tenminste met snelheid gespeeld
Check ook even de lijst van geblesseerde. Dan schrik je echt.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:12:
ik zie dit nog wel in 1-1 eindigen. slappe bedoeling in de tweede helft.
Ik geef Xavi echt het voordeel van de twijfel. Al ben ik allang blij dat we 10% min. aanvallender spelen lol.
Veel betekend voor het Nederlandse voetbal? Omdat hij een korte periode het met een goede Ajaxlichting waar alles op zijn plek voel, het goed deed? Laten we niet overdrijven. Ik vind het belachelijk dat hij uitgefloten wordt, maar hier werd geopperd om voor hem te applaudisseren. Dat hoeft niet hoorStab12 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:11:
[...]
Veel betekend voor het Nederlandse voetbal natuurlijk. Ondanks dat het een Serviër is. Maar waarschijnlijk weet de helft van dat stadion het niet eens. Is nogal een bijzonder publiek altijd bij Oranje (ik zit er ook regelmatig tussen, wat zegt dat over mij).
Brobbey goalMegupe schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:13:
Zirkzee, wereld spits. Doet Depay vergeten
Gravenberch en Reijnders geven die pass dus ook niet. Daarom liep dat middenveld ook niet418O2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:12:
[...]
Gravenberch en en Reijnders/Simons of kluivert
Wie is DepayMegupe schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:13:
Zirkzee, wereld spits. Doet Depay vergeten
Het blijven Duitsers heSoulizer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:12:
Gelukkig staan de Grieken tegen de duitsers ook nog op gelojkspel dus 2e plek lijken we te halen.
Lekker hoor, alle ballen die werden gegeven klopten. Geen moeilijke ballen, gewoon snel doorgespeeld.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Reijnders mist veel kansen deze wedstrijdD-e-n schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:14:
[...]
Gravenberch en Reijnders geven die pass dus ook niet. Daarom liep dat middenveld ook niet
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 04-10-2026 22:15 ]
Ik vind echt wel dat Reijnders iets kan. Maar het is gewoon zonde dat hij en andere spelers in de zandbak spelen. Al ben ik benieuwd of het daar ooit in elkaar stort.
*Het voetbal, zoals nu het gedoe met City
*Het voetbal, zoals nu het gedoe met City
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 04-10-2026 22:16 ]
En dit had 3-1 moeten zijn, maar dat werd het niet.
Dit is voor Zirkzee voor al een kwestie van op de goede plek staan. Het is jammer dat hij te weinig speelt. Wil weleens zien waar hij over een paar jaar staat als hij ergens een basisplek heeft. Die jongen moet nu echt gaan kiezen voor een club waar hij speelt.
Dus binnenkort zal wel bekend worden wat hij naar "de zandbak" gaat.
Dus binnenkort zal wel bekend worden wat hij naar "de zandbak" gaat.
Bij Oranje speelt hij ook gewoon op de verkeerde positie. Het is een typische nummer acht die eigenlijk op de plek van Gravenberch zou moeten spelenBpow schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:15:
Als Reijnders nou een betere afmaker was geweest, dan was het echt een wereldspeler
Zechiel speelt wel een prima invalbeurt zo. Hij moet ook gewoon meters maken, ervaring opdoen, geen gekke dingen doen.
Mooi hoe van Bommel ook gewoon mee verdedigt. Zo hoort het
Mooi hoe van Bommel ook gewoon mee verdedigt. Zo hoort het
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
sinds dat ik het pover noemde gaat het beter dus bij deze wat een bagger tweede helft.Harribo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:17:
Ik herhaal : maak nog maar een 3e
De tweede helft staan ze voorlopig met 1-0 voor.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:19:
[...]
sinds dat ik het pover noemde gaat het beter dus bij deze wat een bagger tweede helft.
nggyu nglyd
Gudelj eruit ook, dus maakt niet uitSoulizer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 22:20:
Gudelje komt, tijd om op te letten.
Kijk mooi voorbeeld dit : Reijnders krijgt de bal tussen 4 Serviërs maar niemand die hem ondersteunt.
Dat is dus de luiheid /apathie hoe je het wil noemen van dit oranje op sommige momenten.
Denk dat Xavi dit ook bedoelde met de ruimtes inlopen en elkaar ondersteunen
Het is niet voor niets dat oranje weinig meters maakte op het wk.
Het lijkt dan wel alsof sommige spelers freezen en toekijken. Hetzelfde gebeurt soms verdedigend heb ik het idee
Dat is dus de luiheid /apathie hoe je het wil noemen van dit oranje op sommige momenten.
Denk dat Xavi dit ook bedoelde met de ruimtes inlopen en elkaar ondersteunen
Het is niet voor niets dat oranje weinig meters maakte op het wk.
Het lijkt dan wel alsof sommige spelers freezen en toekijken. Hetzelfde gebeurt soms verdedigend heb ik het idee
[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 04-10-2026 22:24 ]
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!