http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zal morgen Voetbalpraat kijken, en je laten weten.Qu3st schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:29:
Wat gaan de critici nu vinden van hem?
"Better ask questions before you shoot"
How can I make this about mebazzemans schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:29:
Toch leuk om een speler die je in de jeugd getraind hebt, twee goals in Oranje te zien maken.
Moest ik ook meteen aan terugdenken… Maar zo groot als van Basten is hij nog (net) niet.Chocovla schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:29:
Van Basten 88 tegen Duitsland vibes. Ja ik ben antiek.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het verschil is ook dat bij Koeman, een aanvaller vooral op zijn plek moest blijven. Een Til had daar nooit gelopen onder hem.Qu3st schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:28:
[...]
Force of habit
Lekker gespeeld, goed afgemaakt Meerdink!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En in tegenstelling tot andere spitsen is het ook nog eens een sympathieke kerelHarribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:30:
Meerdink is geen Ronaldo oid maar zijn doorzettingsvermogen en killer instinct maken hem heel nuttig. Dit wil je van een spits
Werd wel tijd, liet nog niet zo veel zien vandaag.Focus89 schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:30:
Goed afgewerkt door Meerdink, maar vergeet de pass van Veerman niet. Sowieso een verademing voorwaartse passing.
Maar dit soort passes zijn zeker een meerwaarde
Als je dat zo wilt zien, be my guest.
Het is gewoon leuk om jongens die je kent het goed te zien doen. Niet meer, niet minder.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Depay mag gaan voetballen bij FC Derde Helft , 7de elftal.Quad schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:31:
Met Meerdink heb je geen Depay meer nodig in elk geval.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Kan mij voorstellen dat je dat een speciaal gevoel geeft, mooibazzemans schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:29:
Toch leuk om een speler die je in de jeugd getraind hebt, twee goals in Oranje te zien maken.
Ik kan alleen zeggen dat Robben mij op de stoep van de sokken reed op zijn mountainbike
Geen eer
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 27-09-2026 19:33 ]
Zelfde als Reindersnocalimero schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:32:
Bij welke opticien zit Kenneth Taylor? Die moet sowieso op doel.
Volgens mij is het veld ook echt waardeloos, zie ze vaak uitgeleiden ook.Bpow schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:32:
De middenvelders mogen komende week wel even oefenen op afwerken... sjonge jonge
Dan is het vast geen goedkope opticien, wel een slechte
Kenneth Taylor zie ik als opvulling van de lijst eigenlijknocalimero schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:32:
Bij welke opticien zit Kenneth Taylor? Die moet sowieso op doel.
Bij de close ups kan je heel goed zien dat het veld heel slecht is. Eerder zag ik een beeld met meer losse pollen dan gras 😁HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:33:
[...]
Volgens mij is het veld ook echt waardeloos, zie ze vaak uitgeleiden ook.
Robben is wel een opperbaas. Maakt zoiets toch wel een speciaal moment.Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:32:
[...]
Kan mij voorstellen dat je dat een speciaal gevoel geeft, mooi
Ik kan alleen zeggen dat Robben mij op de stoep van de sokken reed op zijn mountainbike
Geen eer
Bedtijd.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:34:
Zo de man met de toeter is ook wat anders gaan doen volgens mij.
Niets wijst erop dat hij terug komt tochSoulizer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:34:
Mag hopen dat hierdoor Depay definitief gesloten boek is
Zelfs zonder Meerdink heb je geen Depay meer nodigQuad schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:31:
Met Meerdink heb je geen Depay meer nodig in elk geval.
Tja, Groningen..Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:32:
[...]
Kan mij voorstellen dat je dat een speciaal gevoel geeft, mooi
Geen eer
Nee, behalve dat Xavi de deur niet dicht, op slot doet en de sleutel weggooit. Dat lijkt mij echter ook wel prima.
"We hebben weer een spits!"
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zie het nog wel weer misgaan zo..
[ Voor 15% gewijzigd door jbdeiman op 27-09-2026 19:37 ]
Weet niet wat Xavi over Depay gezegd heeft?bazzemans schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:36:
[...]
Nee, behalve dat Xavi de deur niet dicht, op slot doet en de sleutel weggooit. Dat lijkt mij echter ook wel prima.
Krijg het vermoeden dat Xavi geen Depay in zijn hoofd heeft
Depay heeft vrijwel alleen maar kunnen scoren tegen de san marinos, vaticaanstad en zo. op de een of andere manier heeft m dat zoveel goals opgeleverd.Qu3st schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:35:
[...]
Zelfs zonder Meerdink heb je geen Depay meer nodig
Xqvi heeft hersens in zijn hoofd zittenHarribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:37:
[...]
Weet niet wat Xavi over Depay gezegd heeft?
Hij bevestigt nog ontkent of Depay nog in beeld is. Alleen dat Depay weet wat met hem besproken is.Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:37:
[...]
Weet niet wat Xavi over Depay gezegd heeft?
13 penalties…HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:37:
[...]
Depay heeft vrijwel alleen maar kunnen scoren tegen de san marinos, vaticaanstad en zo. op de een of andere manier heeft m dat zoveel goals opgeleverd.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En een beetje verstand, hoop ik.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:38:
[...]
Xqvi heeft hersens in zijn hoofd zitten
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 6% gewijzigd door nocalimero op 27-09-2026 19:41 ]
Jurriën lijkt net iets meer op zichzelf dan zijn broer.HollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:39:
Ik ben Arsenal fan, maar kan ze nog altijd niet uit elkaar houden.
Pff, of je daar nu blij mee moet zijn...Qu3st schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:40:
Eindelijk eens Til in de spits bij Oranje. Ben benieuwd of dit net zo uit kan pakken als bij PSV
Zet dan Zirkzee er maar neer.
De een heeft een J op z’n rug, de ander een QHollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:39:
Ik ben Arsenal fan, maar kan ze nog altijd niet uit elkaar houden.
En vandaag ook niet echt gezien dat hij door zijn zwaktes door het ijs zakteHarribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:41:
We wisten het al maar ook deze wedstrijd zie je het weer: Veerman is echt koning van het passen, elke pass is precies op maat van zijn voet. Kunde
Ander rugnummer ooksus schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:42:
[...]
De een heeft een J op z’n rug, de ander een Q
Nee, ben alleen benieuwd hoe dat tegen een echt top team gaat.bazzemans schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:42:
[...]
En vandaag ook niet echt gezien dat hij door zijn zwaktes door het ijs zakte
Hij moet gewoon niet in de duels komen, dan legt hij het af.Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:43:
[...]
Nee, ben alleen benieuwd hoe dat tegen een echt top team gaat.
Volgens Koeman was Wijnaldum beter daarin. Daarna nooit meer opgeroepen.Harribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:41:
We wisten het al maar ook deze wedstrijd zie je het weer: Veerman is echt koning van het passen, elke pass is precies op maat van zijn voet. Kunde
Ik vind echt dat je merkt dat verandering nodig was. Het is zeker nog altijd spannend, maar het was 5x erger onder hem. We hebben echt 2 jaar weggegooid onder hem minstens.
Verder gun ik natuurlijk niemand zijn situatie.
Dan komt Nederland te kort. Is ook niet erg, zo goed is Oranje nietHarribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:43:
[...]
Nee, ben alleen benieuwd hoe dat tegen een echt top team gaat.
Och och Summerville. Die stond er als een zoutzakHarribo schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:44:
Och och Taylor...
Nu voor de zoveelste keerAgent47 schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:44:
Taylor doet alles fout wat fout kan
Pass op van Bommel in de ruimte te hard
LazioHollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:46:
Waar zit die Taylor nu eigenlijk?
BankHollowGamer schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:46:
Waar zit die Taylor nu eigenlijk?
Zirkzee speelt amper. Til is bij PSV heel doelpunt rijk hoorExocet schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:42:
[...]
Pff, of je daar nu blij mee moet zijn...
Zet dan Zirkzee er maar neer.
Ik zie het inderdaad. Dat Ajax nog 16 miljoen voor hem heeft gekregen..
Beetje als Veerman onder KoemanElPaco schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:48:
Taylor speelt alsof hij de komende 2 jaar niet wil worden opgeroepen
Als hij speelt, is het vaak wel achter de spits.Qu3st schreef op zondag 27 september 2026 @ 19:46:
[...]
Zirkzee speelt amper. Til is bij PSV heel doelpunt rijk hoor
Til had het zelf moeten doen. De hoek voor Van Bommel was te klein geworden.
[ Voor 39% gewijzigd door bazzemans op 27-09-2026 19:50 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!