Deze was gewoon pech, maar die elleboog daarintegenJorah_Newstone schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:40:
[...]
Een overtreding hoeft ook niet bewust te zijn. Als er gevaar is, dan is dat gewoon geel.
Vooralsnog Memphis man of the match
Van Hecke kan zo niet door voetballen. Maar ik mis ook een oranje wat onder de druk van Marokko kan uit voetballen. Te statisch, te weinig beweging naar voren. Laat het maar snel rust zijn. Kijken of Koeman een andere setup kan inbrengen.
van hecke valt tegen een knie en iedereen schreeuwt moord en brand. lol doe effe normaal met de tegenstander en scheids te verwijten dat ze poep voetballen. knip
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 30-06-2026 03:42 . Reden: Trollen is niet nodig ]
Nee, hoofdblessure niet.Malfunctions schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:40:
Wel bizar als je hiervoor dan ook een minuut het veld uit moet.
Je moet altijd van het veld nadat er verzorging is geweest.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dan scoort Van Hecke straks de winnende met z'n hoofd.
Altijd met die regels van de FIFA. Aan of uit. Heel goed dat ze het doen, maar dit lijkt mij duidelijk geen aanstellerijMalfunctions schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:40:
Wel bizar als je hiervoor dan ook een minuut het veld uit moet.
Kan hij het bewijzen met de bloedstempel op de balTristan Wins schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:41:
Dan scoort Van Hecke straks de winnende met z'n hoofd.
Een hoofdblessure heeft geen 1 minuut wachttijd..Beakzz schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:41:
[...]
Altijd met die regels van de FIFA. Aan of uit. Heel goed dat ze het doen, maar dit lijkt mij duidelijk geen aanstellerij
nggyu nglyd
Eigenlijk niemand behalve VerbruggenExocet schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:42:
Dumfries heeft het niet vandaag
Opbouwend lijkt het ook helemaal nergens op. Via de flanken werkt gewoon niet. Dumfries raakt geen pepernoot en Gakpo staat helemaal klem.
Mooi schot vd Ven
Mooi schot vd Ven
Flickr PSN ID= cheironnl
Van Dijk wel echt een beest vandaag, vooral met doordekken
gakpo draait niet, maar dat is begrijpelijk. misschien wisselen voor malen en dan summerville naar links
Waarom doen ze in de 5 meter zo moeilijk..
Keeper gaat dan altijd gelijk krijgen.
Keeper gaat dan altijd gelijk krijgen.
nggyu nglyd
Brobbey kan niks goed doen. Als daar toch Messi had gestaan...
Dat zo’n scheidsrechter zo’n wedstrijd mag fluiten. Ongelofelijk.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die Hecke is er ook klaar mee. Die heb ik nu al meerder keren spelers echt weg zien duwen. Ze laten zich veel te veel opfokken door hun
Ik vrees dat deze scheids ze eerder aan een Nederlander geeftshoombak schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:45:
Het is tijd dat de scheids kaarten gaat geven aan die beesten
Speelt tot nu toe een dijk van een wedstrijd. Eerste keer dit WK overigens.Ambianz schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:44:
Van Dijk wel echt een beest vandaag, vooral met doordekken
Koeman durft niet zn eigen spel te spelen. Dan komt niemand in zn kracht.
Brobbey krijgt echt alles tegen trouwens. Dat gaat nergens over.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik zou Ake eruit halen en Kluivert inbrengen, je moet echt zelf gaan voetballen en zo uit de duels blijven
Mooie schoffel
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was een tackle uit het boekje van van Hecke
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het lijkt alsof ze voorin allemaal dubbele dekking krijgen. Je zou zeggen dat als Brobbey er 2 aan zich heeft, Gakpo of Summerville vrij zijn, maar die staan ook telkens vastgezet. Doet Marokko goed.Sjah schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:47:
Waar is Gakpo.. en hopen dat Saibari onzichtbaar blijft.
nggyu nglyd
Nederland mannetje minder daar, dan krijg je dat vanzelf.Quad schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:49:
[...]
Het lijkt alsof ze voorin allemaal dubbele dekking krijgen. Je zou zeggen dat als Brobbey er 2 aan zich heeft, Gakpo of Summerville vrij zijn, maar die staan ook telkens vastgezet. Doet Marokko goed.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een komedianten die Marokkanen.
Portugese trekjes.
Geel vragen is geel krijgen.
Portugese trekjes.
Geel vragen is geel krijgen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Marokko staat inderdaad goed. Zou in de rust wel wat wijzigen als Koeman zijnde.Quad schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:49:
[...]
Het lijkt alsof ze voorin allemaal dubbele dekking krijgen. Je zou zeggen dat als Brobbey er 2 aan zich heeft, Gakpo of Summerville vrij zijn, maar die staan ook telkens vastgezet. Doet Marokko goed.
Daar hebben we het megaslordige koemanbal weer. Je ziet dat toch bijna nergens anders, zoveel stompzinnig balverlies.
Dat veld is met verf gekleurd, dat kan niet anders. Wat een knollenveld.
Slechte keuze zo ver terug trekken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
wie is er in de staff verantwoordelijk voor stilstaande verdedigende acties? ik zeg op staande voet ontslaan, dat is een prutser pure sang
Echt gatverdamme, een klein duwtje, schreeuwen als een speenvarken en dan nog kaartje vragen.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Weer vd Ven die zijn man (Saibairi) laat lopen bij een standaard situatie. Dat levert kopzorgen.
Wauw, een sig!
Dumfries had voor eigen kans moeten gaan. Ze proberen de bal er weer te veel in te breien i.p.v. gewoon eens te schieten bij een halve kans. Veel te druk daar in het centrum.
Nou, niet best de eerste helft. Duidelijk dat je met deze opstelling helemaal niets creëert, maar ook de voelen niet dicht houdt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Scheids is met afstand de slechtste op het veld, zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kaartje vragen, kaartje krijgenJoteW schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:50:
Hakimi jankert, en dan om een kaart vragen, viespeuk
Koeman heeft een tactiek gevonden waar we niet mee kunnen verdedigen EN aanvallen.cheiron schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:52:
Nou, niet best de eerste helft. Duidelijk dat je met deze opstelling helemaal niets creëert, maar ook de voelen niet dicht houdt.
Ja klopt. Je hebt maar 4 man voorin met de Jong erachter. Vd Ven wordt te weinig gebruikt en Dumfries lukt het niet echt.Gonadan schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:50:
[...]
Nederland mannetje minder daar, dan krijg je dat vanzelf.
Achterin wil je het dicht houden, heb je nodig, maar aanvallend worden ze niet voldoende ondersteund, dus lastig parket.
Ik zou het nog tot minuut 60 zo houden, daarna schuiven naar 433 met Reijnders erbij voor Ake.
nggyu nglyd
Er zal wat moeten veranderen, want op deze manier gaan we het nooit redden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Marokko had natuurlijk met 1 - 0 voor moeten staan. Jammer dat Koeman het niet aandurft om 4-4-2 te spelen.
Er moet bezetting op het middenveld zijn, zodat je de 2e bal eens op kunt pakken en doorvoetballen. Je mist totaal de verbinding tussen middenveld en aanval.
En nogal eenzijdig in zijn fouten voorlopig.gambieter schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:53:
Ik snap niet zo goed dat ik wat Marokkaanse spelers zie klagen bij de scheidsrechter na het fluitsignaal
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lijkt alsof de scheids de pik heeft op Brobbey.
Irriteer mij mateloos aan de passes van Dumfries die nooit ergens aankomen.
Irriteer mij mateloos aan de passes van Dumfries die nooit ergens aankomen.
Zelfs zij vinden dat ze te weinig kaarten hebben gehadGunner schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:54:
Ik snap niet zo goed dat ik wat Marokkaanse spelers zie klagen bij de scheidsrechter na het fluitsignaal
Missxhien malen voor brobbey? Brobbey wordt hele tijd afgefloten als hij ook maar iets in zijn tegenstander leunt terwijl dat zijn spel is.
Playstation 5 / Switch 2
inderdaad. Hoe krijg je het als coach voor elkaar dat je iets verzint waarin niemand, echt niemand z'n normale niveau haalt. (misschien van Hecke dan.)Beakzz schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:53:
[...]
Koeman heeft een tactiek gevonden waar we niet mee kunnen verdedigen EN aanvallen.
[ Voor 3% gewijzigd door Elzavo op 30-06-2026 03:56 ]
Wat zegt hij?Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:54:
interview met van nistelrooij in de pauze op de belg
En dan komt waarschijnlijk ook meteen Depay en kan ik naar bed.Quad schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:53:
[...]
Ja klopt. Je hebt maar 4 man voorin met de Jong erachter. Vd Ven wordt te weinig gebruikt en Dumfries lukt het niet echt.
Achterin wil je het dicht houden, heb je nodig, maar aanvallend worden ze niet voldoende ondersteund, dus lastig parket.
Ik zou het nog tot minuut 60 zo houden, daarna schuiven naar 433 met Reijnders erbij voor Ake.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zet de quick reply weer aan. Gedraag je een beetje, het zou zonde zijn als je hier met rood eruit vliegt
Wauw, een sig!
Hij heeft ook last van de afwezigheid van ReijndersStylze schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:55:
Missxhien malen voor brobbey? Brobbey wordt hele tijd afgefloten als hij ook maar iets in zijn tegenstander leunt terwijl dat zijn spel is.
Ja slim, haal degene eruit die wel scoort voor degene die niet scoort.Stylze schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:55:
No era prohibicion!Outerspace schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:55:
[Mbr]Ik zet de quick reply weer aan. Gedraag je een beetje, het zou zonde zijn als je hier met rood eruit vliegt ;)[/]
nggyu nglyd
Maar wie zijn dan die middelste vier wat jou betreft?Polycom schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:53:
Marokko had natuurlijk met 1 - 0 voor moeten staan. Jammer dat Koeman het niet aandurft om 4-4-2 te spelen.
Krijg je wel meer kansen op het wedstrijdverslag.Qu3st schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:56:
[...]
Ja slim, haal degene eruit die wel scoort voor degene die niet scoort.
nggyu nglyd
Ben benieuwd wat Koeman gaat doen.. Waarschijnlijk niks, maar dit gaat niet werken zo
Twente komt eraan!
Die is niet best, maar ik nomineer Gakpo wegens volledige onzichtbaarheid.gambieter schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:53:
Gezien Argentinië een directe route naar de finale heeft gekregen kan je maar beter oefenen tegen een ander team dat hard (en in mijn ogen smerig) speelt. Dan kunnen we er beter nu alvast uit gaan.
alsof wij ook maar een tiende procent kans tegen frankrijk zouden hebbenBeakzz schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:58:
Gezien Argentinië een directe route naar de finale heeft gekregen kan je maar beter oefenen tegen een ander team dat hard (en in mijn ogen smerig) speelt. Dan kunnen we er beter nu alvast uit gaan.
Hoeveel ballen zijn er al naar linksvoor gespeeld?Malfunctions schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:58:
[...]
Die is niet best, maar ik nomineer Gakpo wegens volledige onzichtbaarheid.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je snapt heus wel dat ik het over de meest optimale optie heb. Ik zie ons zeker geen kans maken tegen Frankrijk. Dus nogmaals als we dit al niet kunnen dan kan je het maar beter vroeg weten.Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 04:00:
[...]
alsof wij ook maar een tiende procent kans tegen frankrijk zouden hebben
Vd Vaart heeft gelijk, NL moet meer van eigen kracht uitgaan. Nu is het wachten op de tegengoal en dan moet je alsnog gaan repareren.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
we spelen niks over links naar gakpo omdat schoolmeisje koeman bang is voor balverlies en hakimi in de omschakeling
Klopt maar wel enigszins begrijpelijk.Malfunctions schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 03:58:
[...]
Die is niet best, maar ik nomineer Gakpo wegens volledige onzichtbaarheid.
Nâh, laat ik de tweede helft dan ook hier maar gaan volgen
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Daar zie je vooral het gemis van Reijnders, terwijl de Jong gewoon heel goed wordt vastgezet door de Marokkanen.Gonadan schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 04:00:
[...]
Hoeveel ballen zijn er al naar linksvoor gespeeld?
En die kunnen niet meer worden uitgeschakeld door Duitsland dus die zitten sowieso op de route van Nederland en MarokkoGrindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 04:00:
[...]
alsof wij ook maar een tiende procent kans tegen frankrijk zouden hebben
Duitsland had met 10-0 van het veld gegaanD-e-n schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 04:02:
[...]
En die kunnen niet meer worden uitgeschakeld door Duitsland dus die zitten sowieso op de route van Nederland en Marokko
alsof duitsland ook maar een tiende procent kans tegen frankrijk zouden hebbenD-e-n schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 04:02:
[...]
En die kunnen niet meer worden uitgeschakeld door Duitsland dus die zitten sowieso op de route van Nederland en Marokko
LZ86 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 04:02:
Overduidelijk Memphis nodig.
12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!