Zou nochtans de eerste zijn die ik zou overnemen naar de Belgen, gevolgd door 'postbode' De Jong... Laat dat nu de 2 zijn die hier best kritiek krijgen.Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:25:
[...]
Sorry, maar ik vind het in het NL elftal altijd maar een matige verdediger. Veel praten, maar weinig ingrijpen. Het is dat ie af en toe een corner binnen kopt..
Lijkt op handbal dat spel van Oranje
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wissel van Dijk voor dit mis gaat a.u.b.
Best een k*t pot tot nog toe. Stroperig, stilstaand Oranje. En maar tikkies breed pfff
Geen diepte in het spel. Bij counters denkt Frenkie nauwelijks naar voren zodat Japan weer de verdedigende linies kan innemen.
Misschien maar Brobbey en Memphis erin, gewoon voor de bal vastheid in de spits.
Misschien maar Brobbey en Memphis erin, gewoon voor de bal vastheid in de spits.
Met 8x 0-0 kan je ook wereldkampioen worden...DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:30:
Dit gaat zo weer een eindtoernooi worden waar ze niet kunnen scoren. Ze laten gewoon keer op keer, de tegenstander zich verzamelen rond hun doel en zijn dan verrast dat ze er niet doorheen komen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het is helaas ook hoe tegenstanders zich op Nederland instellen.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:30:
Dit gaat zo weer een eindtoernooi worden waar ze niet kunnen scoren. Ze laten gewoon keer op keer, de tegenstander zich verzamelen rond hun doel en zijn dan verrast dat ze er niet doorheen komen.
Je denkt bijna dat Frank de Boer onze bondscoach isDutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:32:
Best een k*t pot tot nog toe. Stroperig, stilstaand Oranje. En maar tikkies breed pfff
Alleen zonder flitsende doorbraken en de vele doelpunten die handbal vaak heeft.PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:31:
Lijkt op handbal dat spel van Oranje
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Niemand beweegt, en niemand kan daardoor een verrassende pass geven. In plaats daarvan gaat het rustig van links naar rechts en terug.
De Jong is fantastisch. Mensen die dat niet zien kan ik weinig mee. Altijd aanspreekbaar, loopt veel gaten dicht. Zou de eerste naam zijn die ik op het formulier zet als coach.minimaLL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Zou nochtans de eerste zijn die ik zou overnemen naar de Belgen, gevolgd door 'postbode' De Jong... Laat dat nu de 2 zijn die hier best kritiek krijgen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Malen, malen malen!!!!! Nee, achter.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zijn we met zn allen echt verbaasd dat het totaal niet sprankelend is? Is al jaren zo met Koeman en al helemaal de laatste maanden.
Typisch hè. Laat Nederlandse teams komen en er gebeurd weinig. Opkomen tot de 60 meter en het dan niet meer weten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die mocht er wel in zeg...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
We zijn allemaal gefrustreerd.Qu3st schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:33:
Zijn we met zn allen echt verbaasd dat het totaal niet sprankelend is? Is al jaren zo met Koeman en al helemaal de laatste maanden.
Maar misschien spreek ik vanuit mijzelf.
Curaçao was vast niet beter, maar wel leuker!DutchOwnage schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:32:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Goed gedaan tussen twee man in. Had meer verdient.
Suzuki, de motor van dit Japanse elftal!
Was al knap dat ie hem kon koppen.hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:34:
Die mocht er wel in zeg...
Houd iemand bij hoeveel kansen Malen al nodig heeft inclusief oefendoels voor hij scoort?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Familie van?FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:34:
Hahahah die keeper heet Suzuki. Sorry
Wel al 10 minuten dat Oranje steeds de bal oppikt. Jammer dat er aanvallend niets mee gebeurt, maar toch knap.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik zeg ook niet dat hij slecht is maar voor de aanval heb je soms weinig aan hemMalfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:33:
[...]
De Jong is fantastisch. Mensen die dat niet zien kan ik weinig mee. Altijd aanspreekbaar, loopt veel gaten dicht. Zou de eerste naam zijn die ik op het formulier zet als coach.
Ik denk steeds aan een Griekse mixed-grill...Qu3st schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:34:
Achterwielaandrijving?Qu3st schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:34:
Nederland speelt prima, geven weinig weg en creëren kansen. Spelen gedisciplineerd, ik ben tevreden ondanks dat het misschien niet flitsend oogt.
Tis weer eens net niet bij NL, veel te traag en te weinig beweging, gaat hem niet worden zo.
Waarom steekt men bij het nemen van een vrije trap of hoekschop de arm steeds omhoog, iedereen ziet toch dat hij genomen gaat worden ?
Waarom steekt men bij het nemen van een vrije trap of hoekschop de arm steeds omhoog, iedereen ziet toch dat hij genomen gaat worden ?
[ Voor 43% gewijzigd door ramrodwillem op 14-06-2026 22:37 ]
de 1e de beste kans van japan vliegt er in, let maar op
Gakpo deed een Jaap Stam penalty...
Onze keeper geeft ook lange, hoge ballen op SummerVille en Gakpo. Wat totaal geen koppers zijn.
Je zou ook wat kunnen doen met al die goede middenvelders die we hebben door het spel meer te spelen rond de middenlijn in plaats van als je aanvallend speelt, je verdedigers op de middenlijn te hebben en de bal, doelloos rond te tikken.bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:32:
[...]
Het is helaas ook hoe tegenstanders zich op Nederland instellen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt waardeloos ingeschoten van Gakpo
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Weer een bijna assist van Dumfries.
Hoorde net zijn imposante cijfers en nog zijn er mensen die hem niet in Oranje willen zien.
Hoorde net zijn imposante cijfers en nog zijn er mensen die hem niet in Oranje willen zien.
[ Voor 58% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 22:37 ]
Die had in elk geval op goal gemogen Gakpo...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hij is tot nu toe wel de enige die OP het doel schietcarpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:35:
Houd iemand bij hoeveel kansen Malen al nodig heeft inclusief oefendoels voor hij scoort?
Gakpo moet daar ook meer mee doen
Ik twijfel of ik dit ga afkijken. Morgen weer vroeg pallets sorteren.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Reijnders toch een stuk beter dan Depay met zijn voorzetten. Verder is van Hecke de beste op het veld.
Die vrees wordt wel steeds groterGrindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:36:
de 1e de beste kans van japan vliegt er in, let maar op
Moet ik die mensen die steeds in beeld komen, kennen?
Dat is inderdaad een verademingfloriz87 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:37:
Reijnders toch een stuk beter dan Depay met zijn voorzetten. Verder is van Hecke de beste op het veld.
Alleen eerste helft kijken? Alleen als je eenmaal kijkt wil je wel tot einde kijkenGunner schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:37:
Morgen idd weer kantoordagje helaas
Ja dat zijn de spelers van NL en JapanHollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:37:
Moet ik die mensen die steeds in beeld komen, kennen?
Maar eerst nog effe langs die SpaanseGunner schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:37:
Ik vind het wel opvallend dat Spurs hem nu al koopt. Hoorde ook die LB van Chelsea naar RM.floriz87 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:37:
Je denkt dan toch.. niet even afwachten hoe ze uit het WK komen? Wat als ze geblesseerd raken? Of mag je het dan annuleren?
Ik ben het met je eens. Stabiel en langzaam krijgen we steeds meer de overhand. Japan is gewoon een goed land en ze doen het altijd goed tegen grote landen.Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:35:
Nederland speelt prima, geven weinig weg en creëren kansen. Spelen gedisciplineerd, ik ben tevreden ondanks dat het misschien niet flitsend oogt.
Ik ook wel. Maar je moet wel scoren.Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:35:
Dit Japan is een serieus goed team hoor
14 dagen bedenktijd.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Ik vind het wel opvallend dat Spurs hem nu al koopt. Hoorde ook die LB van Chelsea naar RM.
Je denkt dan toch.. niet even afwachten hoe ze uit het WK komen? Wat als ze geblesseerd raken? Of mag je het dan annuleren?
Gelukkig krijgt Nederland wel meer grip op de wedstrijd. Japan komt er niet echt meer uit.
Nu alleen nog meer verrassing in het spel. Het is zo statisch. Iedereen blijft maar in zijn eigen zone bewegen, wat niks oplevert.
Nu alleen nog meer verrassing in het spel. Het is zo statisch. Iedereen blijft maar in zijn eigen zone bewegen, wat niks oplevert.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die met het gele t-shirt in het midden niet toch?
Doet Gravenberch ook mee? Komt totaal niet voor in het spel.
Je mist op het middenveld m.i. echt spelers die een bal (hoger op het veld) vrij kunnen spelen en daarna een goede pass kunnen geven. Als ze in de dekking staan kan je eigenlijk niemand in de as aanspelen en alleen breed of diep lang naar de zijlijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:36:
[...]
Je zou ook wat kunnen doen met al die goede middenvelders die we hebben door het spel meer te spelen rond de middenlijn in plaats van als je aanvallend speelt, je verdedigers op de middenlijn te hebben en de bal, doelloos rond te tikken.
Nederland speel prima en creeert ook wel genoeg, maar ja, als hij er niet in gaat...
Bij Spurs zijn ze al druk met paniek aankopen. Ze kijken naar spelers bij clubs die hoger dan henzelf zijn geëindigd. Dat zijn er nogal wat overigensHollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Ik vind het wel opvallend dat Spurs hem nu al koopt. Hoorde ook die LB van Chelsea naar RM.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niet doorheen te komen zo. En idd meteen de counter..
Ah, dat ze wellicht ook bang zijn dat ze straks nog duurder zijn?Gunner schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:41:
[...]
Bij Spurs zijn ze al druk met paniek aankopen. Ze kijken naar spelers bij clubs die hoger dan henzelf zijn geëindigd. Dat zijn er nogal wat overigens
Bij Chelsea misschien hetzelfde. Vind alle transfers echt opvallend tot nu toe. Alsof je FIFA speelt met hun CM.
Moet vanuit een dood speelmoment komen denk ik.
1 keer iemand die door de linies door passt, meteen fout. Dat gaan we vanavond dus niet meer zien.
Flickr PSN ID= cheironnl
Agree, dit was duidelijk.Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:41:
Precies dit dus, wat Japan doet.
Lekker van Dijk, dit is precies wat ze willen
XXXVI
Het hele middenveld niet.PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:39:
Doet Gravenberch ook mee? Komt totaal niet voor in het spel.
nederland lijkt goed te spelen maar vergeet niet dat de japanners het zo ook toelaten. tot de 16 en dan houdt het een heel eind op op een paar kansjes die we met de huidige spitsenvorm niet afmaken. Die jappeners wachten rustig op een foutje en dan slaan ze in de omschakeling toe.
Ik zou de centrale gewoon wat verder terug laten vallen om zo ruimte te creëeren op het middenveld. Doordat van Dijk en Hecke doorschuiven tot halverwege de helft van Japan loop je zelf alle ruimte dicht.
Maar ook precies wat nodig is om er wél doorheen te komen. Alleen dan zuiver.
[ Voor 4% gewijzigd door bazzemans op 14-06-2026 22:43 ]
Zonde, dan ligt er bij de uittrap veel ruimte, kiest van Bruggen voor de verre trap en aanval weg.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bij Liverpool is dat Gravenbergh. Bij Oranje lukt hem dat helaas nog minder, en vandaag is hij sowieso vrij anoniem. Misschien 2e helft Kluivert er in brengen.bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:40:
[...]
Je mist op het middenveld m.i. echt spelers die een bal (hoger op het veld) vrij kunnen spelen en daarna een goede pass kunnen geven. Als ze in de dekking staan kan je eigenlijk niemand in de as aanspelen en alleen breed of diep lang naar de zijlijn.
Frenkie speelt goed… de rest van het middenveld doet niet mee.
Zo dan, die had er wel ingemogen van Japan.
Wat een verdedigend gepruts was dat.
Niet meegelopen door Gakpo, iedereen onder de bal door
Tjongejonge
Niet meegelopen door Gakpo, iedereen onder de bal door
Tjongejonge
Wat is het beroerd
Nou, waar heb ik naar zitten kijken.
Japan is dus toch niet de aanstaande wereldkampioen zoals sommige media voorspellen.
Bij Nederland durven of willen Ze niet voetballen. Eerste minuten waren op zich wel wat, maar ik heb het idee dat het daar misschien wel warmer is dan 20 graden , daar kunnen we niet goed tegen natuurlijk. Maken is falen. Tijd voor brobbeast. De rest kan ook vervangen worden, niemand beweegt (behalve Summerville).
Japan is dus toch niet de aanstaande wereldkampioen zoals sommige media voorspellen.
Bij Nederland durven of willen Ze niet voetballen. Eerste minuten waren op zich wel wat, maar ik heb het idee dat het daar misschien wel warmer is dan 20 graden , daar kunnen we niet goed tegen natuurlijk. Maken is falen. Tijd voor brobbeast. De rest kan ook vervangen worden, niemand beweegt (behalve Summerville).
[ Voor 9% gewijzigd door Megupe op 14-06-2026 22:45 ]
Ben bang dat het de combinatie met Frenkie is. Dat werkt vaker niet dan wel.Bao_mi1 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:43:
[...]
Bij Liverpool is dat Gravenbergh. Bij Oranje lukt hem dat helaas nog minder, en vandaag is hij sowieso vrij anoniem. Misschien 2e helft Kluivert er in brengen.
Nou ja, liever niet.hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:43:
Zo dan, die had er wel ingemogen van Japan.
Maar wat zijn we slordig zeg.
Tijd voor een donderpreek zo van Koeman.
Kopbal van Oranje uit de corner gemist?Soulizer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:43:
Grootste kans eerste helft voor Japan....
Kluivert heeft creativiteit en is misschien wel het meest dynamische van wat Koeman meegenomen heeft, die zou ik er ook inzettenBao_mi1 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:43:
[...]
Bij Liverpool is dat Gravenbergh. Bij Oranje lukt hem dat helaas nog minder, en vandaag is hij sowieso vrij anoniem. Misschien 2e helft Kluivert er in brengen.
Daar betaal je dan 2mille voor en dan gaat je kind slapen
Doet die anders nooitHarribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:44:
Laat van Dijk weer zijn man lopen
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Wet kopen op afstand
[ Voor 108% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 22:48 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Zie daar toch niet echt een top verdediger, als de spits van Feyenoord dat zo makkelijk bij weg loopt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Achja, voor die mensen is dat 100 euro.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:44:
Daar betaal je dan 2mille voor en dan gaat je kind slapen
Daarom heb ik ook niet zoveel met dit toernooi. Maar wil wel iets meer zien dan dit.
Van Dijk heeft er geen zin in vandaag
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!