Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het erge is dat het op de WK/EK hetzelfde is. Dacht dat Clubs-toernooi gekocht is door Ziggo?Bossie schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:40:
Wat Nederland echt graag wil is andere verslaggeving.
Kan van Gelder niet dat ff op zich nemen ipv bij dat slap sbs6 programma zitten?
De tijden dat ik vond dat het nog bij ons moest blijven, liggen ver achter mij. Geef dat geld liever uit aan fatsoenlijke programma's, en niet dating programma's.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Don't let perfect be the enemy of good.
Als ik ergens ben en dat liedje van Gigi d’Agostino staat op zing ik dat altijd heel hard mee. JAN JAN VENNEGOOR JAN VENNEGOOR JAN VANNEGOOR VENNEGOOR OF HESSELINK!!!
Vindt mijn vrouw altijd heel leuk /s
Taylor speelt meer op links leek mij dus misschien niet ideaal nu. En het is al best aanvallend nunwnc schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:41:
Wieffer is er idd ook. Dacht alleen dat die meer terughing qua stijl en minder impuls naar voren heeft zoals Reijnders.
PSN: Finally_Chris
De Spanjaarden rollen al als er een schouder aan te pas komtCR1691 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:52:
Nou weet niet of we wat aan deze worstelaar gaan hebben maar wie weet
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wat is die toch snel en technisch zeg, wow
[ Voor 81% gewijzigd door Trishul op 23-03-2025 22:54 ]
Oh, daar is ie al
Zelf het verspeeld
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ze komen niet eens meer in de buurt van hun doel.Megupe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:54:
Gewoon hard op het hok schieten, waarom doet NL dat niet
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgens Lang nietMalfunctions schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:57:
Is dat een eerlijke vergelijking, Jamal vs. Lang?
Nee. En met onze rechtsbuiten Malen ook niet.Malfunctions schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:57:
Is dat een eerlijke vergelijking, Jamal vs. Lang?

per aspera ad astra
Anders zet het geluid uit
Ja snap het welD-e-n schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:59:
Kut. Is De Jong op?
Het is ongelooflijk dat ze Grueter toernooi na toernooi laten zitten terwijl ik geen enkele Nederlander ken die hem een goede commentator vindt. De meesten vinden hem ronduit irritant.sNielz123 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 22:57:
Heb al zin om naar bed te gaan zodat ik die zeveraar met die irritante stem niet meer hoeft te horen
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik heb het inderdaad nu 1x gemeld dus ik houd er over op!Jeroenvde89 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:00:
Grueter is drama, maar dat is na 1 keer melden voldoende hoor. Alvast bedankt.
per aspera ad astra
Als je achterstaat, krijg je extra zeikpoints om te gebruiken. Mag wel ff.Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:00:
Kunnen we ophouden over de commentator en de discussie bij het voetbal houden?
Anders zet het geluid uit
Spanje lijkt meer conditie over te hebben en de onze wissels maken ons niet beter
Penal!Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:02:
Ik zie dit ons niet meer rechttrekken.
Spanje lijkt meer conditie over te hebben en de onze wissels maken ons niet beter
per aspera ad astra
?Harribo schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:02:
Ik zie dit ons niet meer rechttrekken.
Var mag er zeker niet aankomen?
[ Voor 62% gewijzigd door FreakNL op 23-03-2025 23:03 ]
Volgens mij heeft Grueter al vaker gezegd dat Jamal met zijn geloof bezig is en daardoor zwakker is.Jeroenvde89 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:00:
Grueter is drama, maar dat is na 1 keer melden voldoende hoor. Alvast bedankt.
Het zou rood moeten zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Han op 24-03-2025 08:01 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit is trouwens rood
Maar ja wie schiet die penalty erin...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 47% gewijzigd door carpebios op 23-03-2025 23:04 ]
Edit :pfffff
Types als Simons, Lang... Dat vind ik geen penalty nemers, teveel show types
[ Voor 74% gewijzigd door Harribo op 23-03-2025 23:05 ]
Het is toch al lang donker, wat een gezwets van die gast.HollowGamer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:03:
[...]
Volgens mij heeft Grueter al vaker gezegd dat Jamal met zijn geloof bezig is en daardoor zwakker is.
Het zou rood moeten zijn.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Twee keer zondigen tegen de regel dat de veroorzaker hem niet moet nemenMalfunctions schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:04:
Hmm, ik had mijn bedenkingen, maar die schiet hij goed in.
Maar ik wil iets met triple punishment mompelen.
Volgensmij hebben ze VAR geDOGE-ed (inclusief afgelopen world cup)Jeroenvde89 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:05:
Maar euhm, VAR check? Rood? Hallo?
Het gaat over een hele dag niet mogen eten en drinken, wat van invloed kan zijn. Al is het geen zomer en valt het allemaal nog meenwnc schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:04:
[...]
Het is toch al lang donker, wat een gezwets van die gast.
<ironie off>
⏩ PVOutput☀️
Maar Spanje is ook wel slecht hoor.hoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:06:
Wie ook wint, heb Oranje in tijden niet zo lekker zien spelen.
Quad schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:06:
Ik heb geluid uit, maar ik verneem dat we morgen aan de gruetjespap ontbijten?
:strip_exif()/f/image/SWRbGbIYrY344pNkG9KI34E5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik keeg van mijn vrouw een stukje rotti koekoes in mijn hand gedrukt. Heb meteen eerst een stukje in mijn bloedende oor geduwd
Huizenhoog!Exocet schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:06:
Alvast de waarschuwing, als het penalties wordt, Brobbey mist
⏩ PVOutput☀️
De vorige wedstrijd was anders ook prima.hoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:06:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zekerhoevenpe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:06:
De vraag vooraf was : kan oranje dit niveau handhaven? Of was het een incident?
Oranje heeft tot nu toe top gevoetbald
Je kunt dan beter verliezenDutchie01 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:07:
moet oranje nou winnen of was het beter dat ze gingen verliezen, zodat ze een betere poule krijgen ?
Wat is dat toch altijd. Als Oranje eens goed speelt zijn er altijd weer mensen die zeggen dat dat komt omdat de tegenstander slecht is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat zeg ik niet.M@cer schreef op zondag 23 maart 2025 @ 23:08:
[...]
Wat is dat toch altijd. Als Oranje eens goed speelt zijn er altijd weer mensen die zeggen dat dat komt omdat de tegenstander slecht is.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!