[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 232 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:00
HollowGamer schreef op maandag 24 februari 2025 @ 19:05:
Welkom terug Depay!

Ik snap echt niet dat onze coach daar dan tijd en geld voor over heeft. Zoveel spelers in Engeland en Duitsland die een kans verdienen.

We hebben misschien geen echte spits, maar kies dat gewoon Zirkzee of Gakpo desnoods in de spits. Zelfs als backup vind het wel genoeg geweest.
Het is de voorselectie waarin Depay zit opgenomen. Hij zit er nog niet bij. Volgens mij ziet Koeman ook wel dat Depay een gepasseerd station is, maar misschien hoop ik dat alleen maar.

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Van mij hoeft het ook niet. Maar ergens snap ik wel dat hij hem wil vergelijken t.o.v. de competitie waar hij speelt.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-03 10:08

Shabbaman

Got love?

DeKever schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Het is de voorselectie waarin Depay zit opgenomen. Hij zit er nog niet bij. Volgens mij ziet Koeman ook wel dat Depay een gepasseerd station is, maar misschien hoop ik dat alleen maar.
Er zitten maar zes aanvallers in de voorselectie, zeven als je Kluivert meetelt. Geen Weghorst en Zirkzee, dan kom je blijkbaar bij Depay uit.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:42
Let maar op, Koemand zet Depay gewoon weer als eerste naam op t wedstrijdformulier.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:50
Allemaal opzet. Doel is om te verliezen van Spanje zodat we in de makkelijkere groep komen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 28-02-2025 14:05 ]

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

D-e-n schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:05:
Allemaal opzet. Doel is om te verliezen van Spanje zodat we in de makkelijkere groep komen ;)
Dat moet zonder Depay ook wel lukken.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Ik ben verbaasd dat ik verbaasd ben over de keuzes van Koeman. Depay erbij? Roep dan ook Babel en Wijnaldum maar op. Als je dan toch met uitgerangeerde pseudo-vedettes wilt spelen -O-

XXXVI

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb toch het vermoeden dat Depay van Koeman de kans krijgt om het record van Van Persie over te nemen.
Depay heeft nog 5 doelpunten nodig om dat record te verbreken.

Wikipedia: Lijst van records uit de geschiedenis van het Nederlands voetbalel...

Maar goed, ik heb geen wedstrijden van Depay gezien recentelijk, en Koeman wel. Dus wie weet.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:58
ephymerous schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:35:
Ik ben verbaasd dat ik verbaasd ben over de keuzes van Koeman. Depay erbij? Roep dan ook Babel en Wijnaldum maar op. Als je dan toch met uitgerangeerde pseudo-vedettes wilt spelen -O-
Als je een beetje het voetbalnieuws en dan m.n. de uitspraken en bewegingen van Koeman had gevolgd dan was het niet zo'n verrassing meer.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rhapsody schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:45:
Ik heb toch het vermoeden dat Depay van Koeman de kans krijgt om het record van Van Persie over te nemen.
Dat zou wel bizar zijn als het waar zou zijn. Een uitverkiezing zou op sportieve gronden moeten zijn niet om persoonlijke doelstellingen te behalen.

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 28-02-2025 16:34 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• ephymerous
bazzemans schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:25:
[...]

Als je een beetje het voetbalnieuws en dan m.n. de uitspraken en bewegingen van Koeman had gevolgd dan was het niet zo'n verrassing meer.
Tussen het geweld van Neerlands succes in Europa en de opmars van Ajax lukt het me heel goed om onbelangrijk nieuws over Oranje te negeren. In deze week van komkommertijd helaas niet en kan ik niet heen om de nieuwsberichten :/

XXXVI

• HollowGamer
  • Niet online
Rhapsody schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:45:

Wikipedia: Lijst van records uit de geschiedenis van het Nederlands voetbalel...

Maar goed, ik heb geen wedstrijden van Depay gezien recentelijk, en Koeman wel. Dus wie weet.
Het niveau is niet erg hoog. Geen fan van Bergwijn, maar denk dat het niveau daar op hetzelfde niveau ligt, en dat vond Koeman wel een probleem.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ephymerous schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:35:
Is Denneboom nog actief?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:12:
[...]

Tussen het geweld van Neerlands succes in Europa en de opmars van Ajax lukt het me heel goed om onbelangrijk nieuws over Oranje te negeren. In deze week van komkommertijd helaas niet en kan ik niet heen om de nieuwsberichten :/
Wat helpt is gewoon geen echte interesse hebben in Oranje ;)
Normaliter zijn die interland breaks maar irritant, nu een mooi moment voor wat rust voor een aantal spelers en voor Weghorst bv extra tijd om te herstellen 😇

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:03
sinds Depay (en Bergwijn) niet meer bij de selectie zit heb ik in ieder geval weer een paar wedstrijden gezien van het NL elftal die leuk waren om te kijken, aanvallend gevarieerd. Niet iedere wedstrijd even goed, maar over-all gaf het me vertrouwen voor de toekomst. Dat die eikel van een Koeman (en zijn broer) dat niet ziet is echt ongelooflijk.

• HollowGamer
  • Niet online
DeKever schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Die staat straks gewoon in de spits hoor. :)

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:03

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Ramzzz schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 11:07:
[...]

Is Denneboom nog actief?
Denk het niet, maar Sjaak Swart staat wel bijna iedere dag op het veld en is topfit.
Kan als Ajaxied dus zo op lijstje van Koeman :)

[ Voor 10% gewijzigd door 964C2 op 01-03-2025 17:50 ]

• HollowGamer
  • Niet online
964C2 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 17:48:
[...]

Denk het niet, maar Sjaak Swart staat wel bijna iedere dag op het veld en is topfit.
Kan als Ajaxied dus zo op lijstje van Koeman :)
Maar zijn dit ook 'broeders' van elkaar?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:15
HollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:07:
[...]

Maar zijn dit ook 'broeders' van elkaar?
Waarom is dit soort bullshit (+ dude die je quote) weer nodig? Heb je liever Zirkzee die er helemaal niks van bakt bij United? Memphis doet het gewoon ok bij zijn club, heeft wat leuke dingen laten zien. Ik weet dat iedereen hier een enorme hekel heeft aan Memphis, maar wat wil je dan? Zelfs op basis van de prestaties wordt hij gewoon terecht geselecteerd, maar nee... Er moet weer een of andere complottheorie verzonnen worden om hem zijn recordaantal doelpunten te geven.

Man man man, laat het een keer met rust? Waar maak je je druk om. Hij heeft deze nominatie zowaar een keer verdiend en als hij er weer niks van bakt... Shit happens... En de eerste wedstrijden zonder Memphis leken nog ergens op, daarna was het even slecht... Wellicht drukt hij nu ook even zijn stempel op het spel voor een paar wedstrijden, niks slechter dan die anderen...

• HollowGamer
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:12:
[...]

Waarom is dit soort bullshit (+ dude die je quote) weer nodig? Heb je liever Zirkzee die er helemaal niks van bakt bij United? Memphis doet het gewoon ok bij zijn club, heeft wat leuke dingen laten zien. Ik weet dat iedereen hier een enorme hekel heeft aan Memphis, maar wat wil je dan? Zelfs op basis van de prestaties wordt hij gewoon terecht geselecteerd, maar nee... Er moet weer een of andere complottheorie verzonnen worden om hem zijn recordaantal doelpunten te geven.

Man man man, laat het een keer met rust? Waar maak je je druk om. Hij heeft deze nominatie zowaar een keer verdiend en als hij er weer niks van bakt... Shit happens... En de eerste wedstrijden zonder Memphis leken nog ergens op, daarna was het even slecht... Wellicht drukt hij nu ook even zijn stempel op het spel voor een paar wedstrijden, niks slechter dan die anderen...
Misschien is een argument van mij dat hij speelt in een competitie waarbij het niveau niet zo hoog ligt?

Maar je zult wel gelijk hebben. Moet sowieso meer ontspannen en rust nemen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:17
[...]

HollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:18:
[...]

Misschien is een argument van mij dat hij speelt in een competitie waarbij het niveau niet zo hoog ligt?

Ach ergens zit er wel een kern van waarheid in wat @HollowGamer zei, je krijgt echt gevoel dat Koeman snel terugpakt naar zijn oude kameraden. Maar globaal klopt het wel wat @Snowdog zegt, als hij in Brazilie (acht ik zelf nog wel hoger dan zandbak) aan de lopende band scoort weet ik ook niet zo snel wie er anders naast Brobbey moet staan. Luuk de Jong, maar die heeft zich al afgemeld.

Sowieso al heel vervelend dat we weten dat er weer zo'n interlandpauze aan zit te komen, wie zit daar nou op te wachten. 8)7

• ephymerous
[...]

Dat begrijp je toch zelf ook wel? Het selectiebeleid van Koeman is doorspekt van onlogica en nepotisme. Depay valt al een decennia tegen en het laatste toernooi was hij de dissident. Bergwijn is (terecht) uit de gratie vanwege het spelen in een tweede rangs competitie, het voorheen oproepen van Wijnaldum en nu Depay staan daar weer haaks op.

En dan laat ik gemakshalve even buiten beschouwing dat Depay niet bepaald likeable is.

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 08-03-2025 07:07 ]

XXXVI

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-03 13:53

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Ben ook geen Depay fan, maar inderdaad wie anders? Dus gewoon kans geven, wisselen kan altijd nog.

10 second ninja DONE

• HollowGamer
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:09:
[...]

Ben ook geen Depay fan, maar inderdaad wie anders? Dus gewoon kans geven, wisselen kan altijd nog.
De zoon van Kluivert bijvoorbeeld, hoorde zelfs iets over een Serie A en spits in Frankrijk.

Ik bedenk mij gewoon hoe het moet zijn als je geen kans kijgt, als je niet dikke matties bent met Koeman.

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 18:18:
[...]

Niet zo hoog is nog een understatement. In Europa mislukte Brazilianen gaan terug naar die competitie, plus de wel geslaagde maar ver in de najaren van hun loopbaan zoals Marcelo enzo.

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 11:09:
[...]

Emegha. Doet het prima in Frankrijk, is 22, dus kijk je ook meteen naar de toekomst. Maar ja, Koeman en verder kijken dan zn neus lang is 🤣

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-03 13:53

Sagat

Is pappa x2!

HollowGamer schreef op maandag 10 maart 2025 @ 13:52:
[...]

De zoon van Kluivert bijvoorbeeld, hoorde zelfs iets over een Serie A en spits in Frankrijk.

Ik bedenk mij gewoon hoe het moet zijn als je geen kans kijgt, als je niet dikke matties bent met Koeman.
Ik dacht dat kluivert jr ook in de voorselectie zat? Zag paar weken terug wedstrijd van hem en toen was hij idd erg goed!

10 second ninja DONE

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:01:
[...]

Ik dacht dat kluivert jr ook in de voorselectie zat? Zag paar weken terug wedstrijd van hem en toen was hij idd erg goed!
Is alleen geen spits, speelt bij Bournemouth op 10.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56
Kluivert Jr kan op 10 alsook op de flank. Bloeit volledig op bij Bournemouth.

Maar is geen spits helaas.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 10 maart 2025 @ 19:07:
[...]

Is alleen geen spits, speelt bij Bournemouth op 10.
Opzicht maakt dat niet zoveel verschil. Salah speelt ook niet echt als een aanspeelpunt.

Als je een goede manager bent, want Koeman dus niet is, dan verzin je een systeem waarin dit wel kan.

Kluivert loopt bijvoorbeeld graag om iemand heen, dat kan dan prima met Zirkzee daar en perse een aanspeelpunt zijn. Maar wij denken veel te ouderwets, altijd 4-3-3, maar nooit iets nieuws of creatiefs.

Zou best Kluivert en Lang eens willen zien aanvallen. Maar nee, Koeman heeft liever gebrei en hopen op een geluksgoal.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 11-03-2025 12:22 ]

• D-e-n
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:21:
[...]

Opzicht maakt dat niet zoveel verschil. Salah speelt ook niet echt als een aanspeelpunt.
Salah staat bij Liverpool ook niet in de spits.

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:23:
[...]

Salah staat bij Liverpool ook niet in de spits.
En toch scoort hij meer doelpunten dan onze Brobby hier.

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:23:
[...]

En toch scoort hij meer doelpunten dan onze Brobbey hier.
Heeft ook wel een andere klasse spelers om zich heen.

• D-e-n
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:23:
[...]

En toch scoort hij meer doelpunten dan onze Brobby hier.
Maar wat is dan het punt? Je zult iemand moeten hebben als aanspeelpunt en Kluivert is dat niet. Bij Liverpool staat daar ook gewoon iemand.

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:34:
[...]

Maar wat is dan het punt? Je zult iemand moeten hebben als aanspeelpunt en Kluivert is dat niet. Bij Liverpool staat daar ook gewoon iemand.
Zirkzee zou dat toch kunnen zijn?

De spits bij LIV scoort ook niet veel, maar hij loopt daar zeg maar iedereen in de weg in dat gebied, en maakt zo ruimte vrij voor Salah. In ons geval zou dit Kluivert kunnen zijn.

Ik zeg niet dat Kluivert net zo goed is, alleen dat ik het gebrei met Depay kont naar achter, draaien en overschieten, wel klaar mee ben. Geef andere maar eens een kans.

• D-e-n
HollowGamer schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:51:
[...]

Zirkzee zou dat toch kunnen zijn?

De spits bij LIV scoort ook niet veel, maar hij loopt daar zeg maar iedereen in de weg in dat gebied, en maakt zo ruimte vrij voor Salah. In ons geval zou dit Kluivert kunnen zijn.

Ik zeg niet dat Kluivert net zo goed is, alleen dat ik het gebrei met Depay kont naar achter, draaien en overschieten, wel klaar mee ben. Geef andere maar eens een kans.
Je vergelijkt nu appels en peren. Zirkzee is inderdaad het alternatief voor de spits, net als die gast uit Frankrijk. Helaas gaat het niet lekker met Zirkzee momenteel maar Depay terughalen lijkt me inderdaad niet de stap.

Maar dat staat los van Kluivert. Net als Gakpo, Xavi en Malen is rechterspits niet zijn lievelingsplek en hem selecteren lijkt me prima maar het lost verder helemaal geen probleem op. Een goede spits die fit is: dat zou een probleem oplossen.

Ik zou Xavi sowieso altijd opstellen: dat is één van de weinige spelers met extra klasse, met een ingeving.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:50
Quad schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:28:
Kluivert Jr kan op 10 alsook op de flank. Bloeit volledig op bij Bournemouth.

Maar is geen spits helaas.
Hij heeft nu 1x mee gedaan en dat leek helemaal nergens op. Maar verdient mi nog wel een kans.

Die Emegha in de gaten houden. Misschien ook maar eens een kans geven.

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:56:
[...]

Je vergelijkt nu appels en peren. Zirkzee is inderdaad het alternatief voor de spits, net als die gast uit Frankrijk. Helaas gaat het niet lekker met Zirkzee momenteel maar Depay terughalen lijkt me inderdaad niet de stap.

Maar dat staat los van Kluivert. Net als Gakpo, Xavi en Malen is rechterspits niet zijn lievelingsplek en hem selecteren lijkt me prima maar het lost verder helemaal geen probleem op. Een goede spits die fit is: dat zou een probleem oplossen.

Ik zou Xavi sowieso altijd opstellen: dat is één van de weinige spelers met extra klasse, met een ingeving.
Het probleem is in mijn ogen nog niet eens de spits, maar het signaal dat je afgeeft aan de rest van je spelers als manager. Je kunt dus het super goed doen, maar een kans krijg je nooit.

Frimpong krijgt eens kans, verprust het dan, en dat is einde verhaal. Depay en Wijnaldum deden jaren hetzelfde, maar dat maakte dan weinig uit (ook voor de pers).

• Millie-ano
  • Niet online
HollowGamer schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:43:
[...]

Het probleem is in mijn ogen nog niet eens de spits, maar het signaal dat je afgeeft aan de rest van je spelers als manager. Je kunt dus het super goed doen, maar een kans krijg je nooit.

Frimpong krijgt eens kans, verprust het dan, en dat is einde verhaal. Depay en Wijnaldum deden jaren hetzelfde, maar dat maakte dan weinig uit (ook voor de pers).
we hebben ook al jaren geen echte uitblinkers meer op veel posities. Het begint weer te komen. Maar veel is lood om oud ijzer. De waan van de dag regeert dan.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

• HollowGamer
  • Niet online
Vind dat Depay en De Ligt het niet echt verdienen.

Depay niet omdat ik graag de jeugd en andere eens een kans wil geven voor de toekomst. De Ligt niet omdat hij niet zo fantastisch is bij Man Utd, hij veroorzaakt toch al snel een penalty en ik vind hem zo langzaam geworden.

Micky van der Ven is terug, maar weet niet of Spurs het fijn vindt als hij weer meteen gaat spelen. Maar die vind ik wel beter dan de Ligt.

Maar denk dat we de 11 al kunnen uittekenen, Koeman verrast eigenlijk nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 14-03-2025 13:58 ]

Verwijderd

HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:58:
Micky van der Ven is terug, maar weet niet of Spurs het fijn vindt als hij weer meteen gaat spelen. Maar die vind ik wel beter dan de Ligt.
RCV vs LCV

Verwijderd

HollowGamer schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:58:
Maar denk dat we de 11 al kunnen uittekenen, Koeman verrast eigenlijk nooit.
De opstelling voor de wedstrijd van volgende week in de Kuip graag?

• D-e-n
https://www.vi.nl/nieuws/...-legt-keuze-voor-baas-uit

Hebben we nu echt geen betere verdedigers dan Baas? Is dat de toekomst van Oranje?

En Read is dan geen optie want slechts een "talent"? Alsof dat ooit een probleem is geweest bij al die gehypte kleuters die al na vijf aardige potjes werden geselecteerd en waar we vervolgens nooit meer wat van hoorden.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:48:

Hebben we nu echt geen betere verdedigers dan Baas? Is dat de toekomst van Oranje?
Nee heeft er niks te zoeken
En Read is dan geen optie want slechts een "talent"? Alsof dat ooit een probleem is geweest bij al die gehypte kleuters die al na vijf aardige potjes werden geselecteerd en waar we vervolgens nooit meer wat van hoorden.
Je hebt ovet het stukje 'we hebben al 3 spelera die rechtsback kunnen spelen' heen gelezen? ;)

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:52:
[...]

Je hebt ovet het stukje 'we hebben al 3 spelera die rechtsback kunnen spelen' heen gelezen? ;)
Dat argument kan prima gelden maar dan moet hij niet deze lulkoek erbij verzinnen. Hij heeft zelf recent Rensch nog geselecteerd.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 maart 2025 @ 19:48:

Baas niet, maar Read wel?
Je spreekt jezelf wel tegen, ze hebben allebei niks in het NL elftal te zoeken

• D-e-n
Exocet schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:25:
[...]

Baas niet, maar Read wel?
Je spreekt jezelf wel tegen, ze hebben allebei niks in het NL elftal te zoeken
Ik zeg nergens dat je per se Read moet uitnodigen. Laat hem lekker bij Feyenoord beter worden zou ik zeggen.

Maar het argument van Koeman is bezopen aangezien het bij andere spelers nooit een probleem was om ze te selecteren.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:36:
[...]

Ik zeg nergens dat je per se Read moet uitnodigen. Laat hem lekker bij Feyenoord beter worden zou ik zeggen.

Maar het argument van Koeman is bezopen aangezien het bij andere spelers nooit een probleem was om ze te selecteren.
Dan ben ik benieuwd welke spelers Koeman allemaal opgeroepen heeft met 1700 minuten profvoetbal in hun carriere.. Ik kan er zelf geeneen bedenken.

• ephymerous
D-e-n schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:36:
[...]

De argumenten van Koeman slaan al jaren nergens op en worden bijzonder inconsequent toegepast. Het is jammer maar we moeten helaas wachten totdat Koeman stopt.

XXXVI

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:50:
[...]

Dan ben ik benieuwd welke spelers Koeman allemaal opgeroepen heeft met 1700 minuten profvoetbal in hun carriere.. Ik kan er zelf geeneen bedenken.
Hij roept Baas nu op. Hij heeft Rensch opgeroepen en Hato was amper de luiers ontgroeid. Hem oproepen sloeg in het eerste jaar ook nergens op.

Over voorgangers als Blind en van Gaal zullen we het maar niet hebben.

• HollowGamer
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:04:
[...]

De argumenten van Koeman slaan al jaren nergens op en worden bijzonder inconsequent toegepast. Het is jammer maar we moeten helaas wachten totdat Koeman stopt.
Ik zie net bij Rondo het moment voorbij komen over Bergwijn. Vind Koeman erg arrogant geworden (hij was het al, maar nu heel erg) en over Depay praat hij alsof Ibra/Ronaldo wordt teruggehaald.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:05:
[...]

Hij roept Baas nu op. Hij heeft Rensch opgeroepen en Hato was amper de luiers ontgroeid. Hem oproepen sloeg in het eerste jaar ook nergens op.

Over voorgangers als Blind en van Gaal zullen we het maar niet hebben.
En wie van die 3 hadden 1700 minuten in de benen voor ze voor het eerst opgeroepen werden? Geen van die 3.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 17-03-2025 22:10 ]

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:56:
[...]

En wie van die 3 hadden 1700 minuten in de benen voor ze voor het eerst opgeroepen werden? Geen van die 3.
Wat doen de exacte cijfertjes ertoe? Hato kwam destijds ook net van de kleuterschool. Het beleid is gewoon willekeurig en het was in dit geval gewoon denigrerend om Read zo weg te zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 17-03-2025 22:37 ]

• toolkist
  • Niet online
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij stel je je nu echt heel erg aan. Koeman noemt hem een jong talent en vindt hem nog niet klaar voor het grote Oranje, he wat erg!
Denigrerend zou zijn als z'n antwoord 'Read? wie?' was geweest. Dit is echt spijkers op laag water zoeken wat je nu doet.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:05
Depay dus basis, weet ik ook weer dat ik niet hoef te kijken

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:42
Terranova schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 15:10:
Depay dus basis, weet ik ook weer dat ik niet hoef te kijken
Koeman stelt nooit teleur :+
Wat voorspelbaar van Koeman en demotiverend voor de andere aanvallers.

Verwijderd

....

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2025 17:19 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De jaartallen in de titel konden onderhand wel weg :)

Tweakers Discord

• Quad
El Capitan schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 16:46:
[...]

Koeman stelt nooit teleur :+
Wat voorspelbaar van Koeman en demotiverend voor de andere aanvallers.
Ik weet niet wie er opgeroepen zijn, maar Weghorst is geblesseerd en dan heb je Brobbey en Malen nog denk ik? Naja dan is de keuze snel gemaakt voor Depay. Brobbey wil je niet in basis hebben tegen Spanje.

nggyu nglyd

• Terranova
Quad schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:49:
[...]

Ik weet niet wie er opgeroepen zijn, maar Weghorst is geblesseerd en dan heb je Brobbey en Malen nog denk ik? Naja dan is de keuze snel gemaakt voor Depay. Brobbey wil je niet in basis hebben tegen Spanje.
Hoezo? Brobbey scoort weinig, maar dat doet Depay al jaren in Oranje.
Insanity Is Doing the Same Thing Over and Over Again and Expecting Different Results
Dit slaat heel erg op Depay in Oranje. Maar Koeman blijft het maar doen.

Brobbey scoort niet veel, maar werk tenminste hard voor het team er zorgt er vaak voor dat het team beter speelt(bij Ajax tenminste). Depay speelt voor Depay en zelf daar faalt hij 95% van de tijd in Oranje in.

• Harribo
Dumfries er niet bij, Aké ook niet.
Met de Ligt, indien in de basis, altijd wel een foutje.
Ik gaf Oranje tegen Spanje al weinig kans maar nu helemaal.
Als Oranje niet oppast, wordt het weggetikt.

Dat Depay wordt opgeroepen snap ik wel. Helaas.
We hebben gewoon geen betere spitsen.
Zirkzee vind ik een slapjanus. Brobbey niet in vorm. Weghorst geblesseerd. Tja

• Harribo
tweakduke schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 17:55:
[Mbr]De jaartallen in de titel konden onderhand wel weg :)[/]
Snap ik
Als er geen max reacties zit aan een topic

• christelvak
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21-03-2025
Afhaken van Gravenberch is wel jammer zeg. Geeft Koeman weer excuses waarom Spanje er zo makkelijk doorheen was gekomen, terwijl dat straks gewoon zal liggen aan het kamikazevoetbal dat ie zal proberen te spelen tegen een team dat daar zo onderuit voetbalt...

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:33
christelvak schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 00:22:
Afhaken van Gravenberch is wel jammer zeg. Geeft Koeman weer excuses waarom Spanje er zo makkelijk doorheen was gekomen, terwijl dat straks gewoon zal liggen aan het kamikazevoetbal dat ie zal proberen te spelen tegen een team dat daar zo onderuit voetbalt...
Kamikazevoetbal? Dat insinueert dat er aanvallende intenties zijn en daar heb ik Oranje de laatste wedstrijden niet vaak op kunnen betrappen.

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Harribo schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 22:22:
Met de Ligt, indien in de basis, altijd wel een foutje.
De Ligt niet vanavond, dat valt alweer mee: Verbruggen; Geertruida, Van Hecke, Van Dijk, Hato; F. de Jong, Reijnders, Kluivert; Frimpong, Memphis, Gakpo.

Kluivert is wel weer eens wat anders.

• D-e-n
Ik blijf net toch raar vinden dat je aanvaller met in principe de meeste technische bagage nu op de bank moet beginnen. En ja, Kluivert doet het leuk in de PL maar volgens mij in een heel andere speelwijze.

• Harribo
D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:56:
Ik blijf net toch raar vinden dat je aanvaller met in principe de meeste technische bagage nu op de bank moet beginnen. En ja, Kluivert doet het leuk in de PL maar volgens mij in een heel andere speelwijze.
Zou niet weten over wie je het hebt?

Ik mis een ausputzer op het centrale middenveld. Een bal afpakker.
Dat is Kluivert ook niet. Vraag mij af of we wat aan hem hebben. Wat dat betreft eens met bovenstaande.

• Gonadan
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Harribo dat moet Brobbey wel zijn toch? Onze balvrituoos. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
Zou leuk zijn als Oranje de Spanjolen weet op te rollen. Goed voor het moraal, en verleden heeft laten zien dat het kan. Alleen resultaten uit het verleden enz enz..

nggyu nglyd

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:25
Wat was precies de bedoeling van dat schot van Gakpo?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:41
carpebios schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:49:
Wat was precies de bedoeling van dat schot van Gakpo?
Volgens de verslaggever was het een doelpoging.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Megupe
Is die interland periode nou al eens afgelopen?

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vind het zo'n vervelende speler van Chelsea.

Persoonlijk hoop ik echt op een afstraffing. Het is gewoonweg niet goed als Koeman langer blijft zitten.

• Megupe
HollowGamer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:53:
Ik vind het zo'n vervelende speler van Chelsea.

Persoonlijk hoop ik echt op een afstraffing. Het is gewoonweg niet goed als Koeman langer blijft zitten.
Is dat niet die idioot die bij
spoiler:
kut
Getafe heeft gespeeld?

Lekker verdedigd Hato.....

[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 20-03-2025 20:55 ]

• Quad
Hato prutser.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 19:56:
Hij speelt daar ook niet als nummer 10, maar van rechts.

Je had Tete ook een kans kunnen geven..

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:35
Zo, wat een geklungel van Hato.

Flickr PSN ID= cheironnl

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:21
Lekkerman

• Harribo
Goed idee om Hato erin te zetten
Eerst bal inleveren bij een aanval en nu dom balverlies

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:23
Lekker verdedigd weer!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Exocet
  • Niet online
Daarna gaat ook vanalles mis trouwens

• HollowGamer
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:54:
[...]

Is dat niet die idioot die bij
spoiler:
kut
Getafe heeft gespeeld?

Lekker verdedigd Hato.....
Ja, en bij Brighton. Hij is ook ex-Barca.

Geen idee wat clubs in hem zien. Heb zelf nog geen idee.

• Quad
Exocet schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:56:
Daarna gaat ook vanalles mis trouwens
Geertruida die de verkeerde kant verdedigt ook.

nggyu nglyd

• Megupe
Harribo schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:56:
Hopelijk leert ie van deze potjes, komende potjes met Ajax zijn stuk belangrijker.

Voordeel van de vroege achterstand, straks gewoon live naar dit was het nieuws kijken :)

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:31
Wilde er niet viiraf over beginnen, maar over een paar jaar is hij misschien rijp voor ned elftal

• Gonadan

Gonadan

Ach 't is maar een oefenpotje toch?

Alleen wel naar als hij hierdoor nooit meer opgeroepen wordt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Megupe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:57:
[...]

Hopelijk leert ie van deze potjes, komende potjes met Ajax zijn stuk belangrijker.
Oh zit ie bij Ajax? Dat verklaart het
;)

• Quad
Gonadan schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:58:
[...]

Ach 't is maar een oefenpotje toch?

Alleen wel naar als hij hierdoor nooit meer opgeroepen wordt. :P
Hopelijk neemt hij het niet mee terug naar de club.

nggyu nglyd

• Megupe
Wel een verschil in spitsen zeg, zij hebben de spits van Atletic Club, wij hebben iemand met handschoenen aan.

• HollowGamer
  • Niet online
Megupe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:57:
[...]

Voordeel van de vroege achterstand, straks gewoon live naar dit was het nieuws kijken :)
Beetje gek dat hij speelt, lijkt me beter dat hij nu even rust neemt voor het loodzware Eredivisie programma.

:9

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:25
Ja maar hij heeft een handtekening bij Ajax, dus moet die erin van Koeman.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Terranova
Megupe schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:59:
Wel een verschil in spitsen zeg, zij hebben de spits van Atletic Club, wij hebben iemand met handschoenen aan.
Wtf, dat valt nu pas op. Wat een idioot, het is warm zat.

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:58:
[...]

Hopelijk neemt hij het niet mee terug naar de club.
Ach, we hebben Wijndal ook nog.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Niet online
piotr123 schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:57:
[...]

Wilde er niet viiraf over beginnen, maar over een paar jaar is hij misschien rijp voor ned elftal
Heeft het in eerdere wedstrijden prima gedaan.

Geertruida zou ik echt niet meer in de basis zetten, doet niks goed.

• Quad
Gonadan schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:59:
[...]

Ach, we hebben Wijndal ook nog.
Daar wordt Ajax kampioen mee wil je zeggen?

nggyu nglyd

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:31
Het is rdam snachts nog best fris

• Exocet
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 20:59:
[...]

Ja maar hij heeft een handtekening bij Ajax, dus moet die erin van Koeman.
:+

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:00
Zal wel erg koud zijn daar. 8)7

Inventaris

• Harribo
Ik ga ff wat anders doen dan deze onmacht kijken.
Kijk tweede helft wel weer
Pagina: 1 ... 232 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!