Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hoe kan je dat meten wanneer er totaal geen weerstand is van de tegenstander.
Nee het vrouwenvoetbal heeft nog een lange weg te gaan.
Zo dat is er uit, ontopic: Noa Lang in voorselectie Oranje. Moeten we spelers als Lang met gekke gedragingen op het veld belonen met een selectie voor het Nationale elftal?
Tsja hij is wel erg goed. Op basis van zijn kwaliteiten hoort hij er wel bij.Advizor schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:44:
Zo dat is er uit, ontopic: Noa Lang in voorselectie Oranje. Moeten we spelers als Lang met gekke gedragingen op het veld belonen met een selectie voor het Nationale elftal?
nggyu nglyd
Hij heeft zeker potentie. Maar op basis van wat zou je hem nu selecteren?Quad schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 10:33:
[...]
Tsja hij is wel erg goed. Op basis van zijn kwaliteiten hoort hij er wel bij.
Een intikker in de Eredivisie en 1 goede goal in de CL. Is dat voldoende?
Daarnaast vertegenwoordig je je land, dus dan mag daar ook best een bepaalde 'gedragscode' bij horen.
Voor de rest zou het mijn reet roesten dat hij zichzelf als muzikant profileert. Het gaat om wat hij op het veld laat zien. Op de flanken is de keuze niet ruim dus zijn selecteren begrijp ik wel.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:09
[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Ik denk dat het hem zelf uiteindelijk ook niet helpt in zijn carrière. Mensen krijgen een hekel aan je of storen zich, terwijl je in de kern een prima speler bent/kan zijn.
Van een 25 jarige mag je intussen toch iets meer volwassenheid verwachten.
Keepers: Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion), Mark Flekken (Brentford) en Nick Olij (Sparta Rotterdam).
Verdedigers: Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Jorrel Hato (Ajax), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Matthijs de Ligt (Manchester United), Jurriën Timber (Arsenal), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur) en Stefan de Vrij (Inter) en Devyne Rensch (Ajax).
Middenvelders: Ryan Gravenberch (Liverpool), Tijjani Reijnders (AC Milan), Quinten Timber (Feyenoord), Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion), Frenkie de Jong (Barcelona) en Teun Koopmeiners (Juventus).
Aanvallers: Brian Brobbey (Ajax), Cody Gakpo (Liverpool), Joshua Zirkzee (Manchester United), Justin Kluivert (Bournemouth), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Noa Lang (PSV) en Wout Weghorst (Ajax).
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is dit de voorselectie? Want vind zowel Rensch als Frenkie opvallend, de eerste omdat er al 2 RB's geselecteerd zijn en Frenkie omdat hij volgens Transfermarkt in de 6 wedstrijden die hij na herstel blessure maximaal 68 minuten gespeeld heeft en dus nog totaal niet fit is. Verder wel begrijpbare selectie.Gynnad schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:21:
Apart dat Taylor niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal, al is de concurrentie wel ontzettend groot op het middenveld.
Keepers: Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion), Mark Flekken (Brentford) en Nick Olij (Sparta Rotterdam).
Verdedigers: Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Jeremie Frimpong (Bayer 04 Leverkusen), Jorrel Hato (Ajax), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Matthijs de Ligt (Manchester United), Jurriën Timber (Arsenal), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur) en Stefan de Vrij (Inter) en Devyne Rensch (Ajax).
Middenvelders: Ryan Gravenberch (Liverpool), Tijjani Reijnders (AC Milan), Quinten Timber (Feyenoord), Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion), Frenkie de Jong (Barcelona) en Teun Koopmeiners (Juventus).
Aanvallers: Brian Brobbey (Ajax), Cody Gakpo (Liverpool), Joshua Zirkzee (Manchester United), Justin Kluivert (Bournemouth), Donyell Malen (Borussia Dortmund), Noa Lang (PSV) en Wout Weghorst (Ajax).
Definitieve selectie: De Jong keert terug bij Oranje, ook Lang in definitieve selectie Koeman - https://nos.nl/l/2543699Pompi schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:26:
[...]
Is dit de voorselectie? Want vind zowel Rensch als Frenkie opvallend, de eerste omdat er al 2 RB's geselecteerd zijn en Frenkie omdat hij volgens Transfermarkt in de 6 wedstrijden die hij na herstel blessure maximaal 68 minuten gespeeld heeft en dus nog totaal niet fit is. Verder wel begrijpbare selectie.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toch in potentie een mooi middenveld van te makenGynnad schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:21:
Apart dat Taylor niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal, al is de concurrentie wel ontzettend groot op
Middenvelders: Ryan Gravenberch (Liverpool), Tijjani Reijnders (AC Milan), Frenkie de Jong (Barcelona) en Teun Koopmeiners (Juventus).
XXXVI
Geertruida is kennelijk geblesseerd. Maar Rensch selecteren is inderdaad belachelijk. Die leeft even op onder Farioli maar dat is toch geen reden voor selectie?Millie-ano schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:28:
Waarom Rensch erbij zit is mij een raadsel. Daar heb je met Geertruida en zelfs een Tete toch betere opties?
Als ik nu moet kiezen laat ik De Jong dan nog even banken. Ook hij levert vaak niet namelijk en is amper fitephymerous schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:42:
[...]
Toch in potentie een mooi middenveld van te maken
Het niet leveren is geen argument in Oranje, spelers die er nu -gelukkig- niet meer bij zijn hebben dat jaren nagelaten.D-e-n schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:11:
[...]
Als ik nu moet kiezen laat ik De Jong dan nog even banken. Ook hij levert vaak niet namelijk en is amper fit
Overigens met je eens hoor. Inmiddels is er wat te kiezen en weet ik ook niet of ik met de Jong zou starten.
XXXVI
De optie van Xavi op tien is er nu niet dus er is nog wel ruimte. Grappig verder dat "iedereen" nu plots weer om Taylor vraagt terwijl het een jaar terug de slechtste middenvelder op aarde wasGynnad schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:21:
Apart dat Taylor niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal, al is de concurrentie wel ontzettend groot op het middenveld.
Probleem is dat hij ook bij Barcelona vaak niet levert als het moet. Ik maak me al een tijdje zorgen over hemephymerous schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:13:
[...]
Het niet leveren is geen argument in Oranje, spelers die er nu -gelukkig- niet meer bij zijn hebben dat jaren nagelaten.
Dat ging tegen Duitsland zo geweldig namelijk. En van der Ven en Ake ontbreken ook nogMillie-ano schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:15:
Nu van Dijk nog ergens zien te lozen..
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 08-11-2024 14:32 ]
Gelukkig loop ik voor op "iedereen", ik zeg al jaren dat Taylor goed isD-e-n schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:14:
[...]
De optie van Xavi op tien is er nu niet dus er is nog wel ruimte. Grappig verder dat "iedereen" nu plots weer om Taylor vraagt terwijl het een jaar terug de slechtste middenvelder op aarde was
Was 'maar' 1-0 toch. Met zelf maar 3 schoten, waarvan 1 op goal had je mét van Dijk ook niet ineens 0-4 Duitsland afgedroogd.D-e-n schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:30:
[...]
Dat ging tegen Duitsland zo geweldig namelijk. En van der Ven en Ake ontbreken ook nog
Net als Wout Weghorst en JP van Hecke als opvallende basisspeler, zijn basisdebuut?
Staat een mooi elftal, hopelijk een goede pot.
nggyu nglyd
Ik ga uit van 3 punten. Hongarije is een hard werkend team dus het zal misschien niet makkelijk gaan maar ik vertrouw op onze kwaliteit
Edit : Hongarije zal het steeds dicht lopen, dan moet het over de flanken en krijg je ook hoge voorzetten, dan snap ik de keuze voor Weghorst wel
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 16-11-2024 20:25 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Beetje aan het balen dat er geen ED is. Maar ipv dat, moeten we naar Koemans geniale elftal kijken.Harribo schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:49:
Wat zijn we aan het doen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En dinsdagavond mag je nog een maalcarpebios schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:50:
[...]
Beetje aan het balen dat er geen ED is. Maar ipv dat, moeten we naar Koemans geniale elftal kijken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nouja zeg, er staat een mooi elftal, en die moeten er voor zorgen dat de Hongaren even dimmen. De spelers lopen achter de feiten aan op dit moment, Koeman kan daar nu niet veel aan doen.Dingdong schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:50:
Waarom zit Koeman er nog steeds? Hoe blind zijn deze mensen bij de KNVB?
nggyu nglyd
Wat een begin van deze wedstrijd zeg, bedenk het maar eens.
Ziet er ernstig uit zo
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zag jij nog bewegingen dan?ElPaco schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:54:
Ziet er niet best uit. Adhv bewegingen leek het een epileptische aanval.
Hopen dat het goed komt.
Dan is het iig geen hartstilstand en lijkt reanimatie me ook niet aan de orde? Zolang je nog spartelt klopt je hart iig nog... Alhoewel een hartstilstand natuurlijk wel kan volgen op een epeleptische (of hart) aanval.. Maar het is allemaal speculaas...Joosie200 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:55:
Als je die benen/voeten zo heen en weer zag gaan: epilepsie?
[ Voor 40% gewijzigd door FreakNL op 16-11-2024 21:03 ]
Ik zag het ook. Heel snel trappelen wat later minder werd. Zag er niet goed uit.
Hopelijk snel bij.
Moeten die dan nu nog gaan voetballen? Vind dat altijd een beetje akelig, toen op het EK of WK ook met Ericson (weet de spelling niet dus zal wel weggehaald worden).
spelen gewoon door hoor.Advizor schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:58:
Nou dat was het wedstrijdje.
Dat kan ook verstikking zijn. Of idd (wat anderen zeggen) een epileptische aanval.. Spartelen is niet iets wat direct met het hart geassocieerd wordt (over het algemeen)...tlpeter schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:57:
[...]
Ik zag het ook. Heel snel trappelen wat later minder werd. Zag er niet goed uit.
[ Voor 52% gewijzigd door FreakNL op 16-11-2024 21:05 ]
Ja zowel tijdens het eerste beeld (nog voor die medici aan kwamen lopen) als toen er al wat mensen omheen stonden (toen zag je de benen).
Mijn vrouw heeft epilepsie, dus ik weet helaas hoe het er uit kan zien. Daarmee zeg ik niet dat dit het sowieso is.
Commentator had het ook over een reanimatie, maar ik zag geen mensen bewegingen maken die daar op duidde. Kan zijn omdat het afgeschermd werd, kan ook zijn dat er niet gereanimeerd werd tuurlijk.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Die roepen vaak maar wat. Hoe vaak ik niet gelezen heb in de media dat Eriksen (en Nouri) een hartaanval hadden gekregen...ElPaco schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:58:
[...]
Ja zowel tijdens het eerste beeld (nog voor die medici aan kwamen lopen) als toen er al wat mensen omheen stonden (toen zag je de benen).
Mijn vrouw heeft epilepsie, dus ik weet helaas hoe het er uit kan zien. Daarmee zeg ik niet dat dit het sowieso is.
Commentator had het ook over een reanimatie, maar ik zag geen mensen bewegingen maken die daar op duidde. Kan zijn omdat het afgeschermd werd, kan ook zijn dat er niet gereanimeerd werd tuurlijk.
/edit
En nu roept hij weer "reanimatie".. Dat kan hij helemaal niet weten/zien vanuit de commentaarpositie... Hou toch je kop vent.
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 16-11-2024 21:00 ]
Dat wij hier op een forumpje speculeren, prima.. Maar hij zou beter moeten weten.
[ Voor 34% gewijzigd door FreakNL op 16-11-2024 21:01 ]
Mag wel hopen dat oranje nu wakker is. In 15 seconden Hongaren voor het doel hebben staan en de aanval zelf verlengen als verdediger is niet hoe het moet.
Behalve als Hongarije het veld afloopt. Het is hun keuze.
Snap ik ook niet. Ga gewoon naar binnen tot er iets duidelijk is.DirtyBird schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:59:
Waarom gaat iedereen niet even van het veld. Een beetje gek om beelden tussendoor te zien dat ze een beetje zitten te geinen met elkaar terwijl daar iemand gereanimeerd wordt. Ik snap wel dat ze onderling met andere dingen bezig zijn, maar doe dat dan buiten het zicht van de camera
Dus in mijn ogen een goed teken.
Eens. Goeie observatie. Sowieso wees het niet direct op het hart als je de symptomen zag maar gezien het verleden snap ik dat er vaak direct aan gedacht wordt....ElPaco schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:04:
Hij wordt verplaatst. Dat doen ze vaak niet als het niet kan (lees: iemand actief gereanimeerd wordt).
Dus in mijn ogen een goed teken.
[ Voor 20% gewijzigd door FreakNL op 16-11-2024 21:06 ]
Bedoel, thuis op de wc en niemand die je kan helpen.
Hongarije gaat verder spelen, respect.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Dit is wel een van de raarste starts van een wedstrijd die ik ooit gezien heb
Ik denk die gaat kijken om te zien waar de pot gebleven was
XXXVI
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik volg het voetbal al bijna 40 jaar en ik heb werkelijk geen enkel idee meer wanneer iets hands is of niet, ik weet alleen dat dit niet als een penalty voelt.Vos schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:07:
Tjah arm op onnatuurlijke plek, dat is toch penalty volgens de regels?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat een onzinMisterEagle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:08:
pff wees dan een held en schiet m langs ofzo.. ik vind dit wel kansloos
Écht he. Wtf johHarribo schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:08:
Nou moet het even laten bezinken, wat moet dat ook allemaal vreemd aan voelen voor die Hongaren
nggyu nglyd
Waarom?MisterEagle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:08:
Arm hoort daar niet, dus penalty.Dingdong schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:07:
Goedkope penalty. Ongelukkige handsbal
Een drogreden wat de presentator geeft dat die speler niet wist waar de bal was, doet er absoluut niet toe. Ook niet dat er net een speler werd gereanimeerd.
Wat een bijzondere start van de wedstrijd zo, met Nederland die een paar slechte momenten kende, daarna stilgelegd en dan verder met de strafschop.
Want? Die medische noodzaak heeft niets met de inhoudelijke wedstrijd te maken toch?MisterEagle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:08:
XXXVI
Wat een mongool inderdaad.dglavimans schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:07:
Zou weghorst sieren als die gewoon niet zou juichen….. doe even normaal
Emoties doen vreemde dingen bij mensenephymerous schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:09:
[...]
Want? Die medische noodzaak heeft niets met de inhoudelijke wedstrijd te maken toch?
nggyu nglyd
zeker niet, maar juich dan niet zo. Bedenk even waar zij zitten nog even in hun hoofd, en die schakelen echt wel om. (zie nu maar) maar om te hervatten met een penalty tegen, komop hey. Trap lekker af vanaf de middenstipephymerous schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 21:09:
[...]
Want? Die medische noodzaak heeft niets met de inhoudelijke wedstrijd te maken toch?
Zal dat dan te maken hebben met die van Hecke er nu bij dan?
Gaat soms wel erg makkelijk
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!