Echt? Jij hoopt niet dat een 18 jarige met al ruim 50 wedstrijden in Ajax 1 zich blijft verbeteren en een stabiele factor wordt? Kijk waar Van Dijk op die leeftijd was. Of bijna elke andere voetballer. Ik ben het met je eens dat Oranje nu misschien te vroeg komt voor hem, maar ik hoop oprecht dat hij het haalt.964C2 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:55:
[...]
Krijgt van mij gratis ticket naar Hato Airport om zich bij Advocaat te melden en dan te verder te pielen voor Curaçao
Gakpo buitenspel en weeeeeeer de bal kwijt
Waarom zo'n stom kopballetje
Hou die bal maar eens in de ploeg
Waarom zo'n stom kopballetje
Hou die bal maar eens in de ploeg
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 14-10-2024 21:04 ]
Eindelijk balbezit en dan knullig kwijt met buitenspel Gakpo. Moeten ze echt wel wat secuurder in zijn..
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Haha, jij weet niet van wie hij supporter is zeker?Bao_mi1 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:02:
[...]
Echt? Jij hoopt niet dat een 18 jarige met al ruim 50 wedstrijden in Ajax 1 zich blijft verbeteren en een stabiele factor wordt? Kijk waar Van Dijk op die leeftijd was. Of bijna elke andere voetballer. Ik ben het met je eens dat Oranje nu misschien te vroeg komt voor hem, maar ik hoop oprecht dat hij het haalt.
Neem het allemaal niet te serieus en lees het met een grijnsBao_mi1 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:02:
[...]
Echt? Jij hoopt niet dat een 18 jarige met al ruim 50 wedstrijden in Ajax 1 zich blijft verbeteren en een stabiele factor wordt? Kijk waar Van Dijk op die leeftijd was. Of bijna elke andere voetballer. Ik ben het met je eens dat Oranje nu misschien te vroeg komt voor hem, maar ik hoop oprecht dat hij het haalt.
XXXVI
Nee? Niet van Hato in elk geval lijkt meExocet schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:03:
[...]
Haha, jij weet niet van wie hij supporter is zeker?
Letterlijk een bal geven over 10 meter is een lastige opgave blijkbaar.
Dit is het niveau. Met een top coach erbij.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:05:
Ze zijn er gewoon met de kop niet bij
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zo goed is Duitsland nu niet hoe, het wordt gewoon geholpen door ons
Nou ja kan alleen maar beter dit
Nou ja kan alleen maar beter dit
Het probleem is het verwachtingspatroon, je verwacht blijkbaar veel meer dan wat dit middelmatig team te bieden heeft.Dingdong schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:02:
[...]
Origineel! Als je geen antwoord hebt op het probleem, zeg dan niks
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze kunnen in ieder geval niet klagen over een "enorm verdedigende tegenstander die geen ruimte weggeeft".
Flickr PSN ID= cheironnl
Of dat de scheids een thuisfluitert ischeiron schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:06:
Ze kunnen in ieder geval niet klagen over een "enorm verdedigende tegenstander die geen ruimte weggeeft".
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hato en Xavi verwacht ik niet teveel van.Bossie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Het probleem is het verwachtingspatroon, je verwacht blijkbaar veel meer dan wat dit middelmatig team te bieden heeft.
Maar de rest kan er toch minimaal met de kop bij zijn?
Nee, die hebben het zelfs aangedurfd om het thuistenue aan te trekken.
Mwa, ik verwacht niet dat het NL elftal 4 kansen weggeeft in een kwartier, waarvan twee door beginnersfouten achterin.Bossie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
Het probleem is het verwachtingspatroon, je verwacht blijkbaar veel meer dan wat dit middelmatig team te bieden heeft.
Tbf, Hato heeft veel zwakke punten. Er is een reden waarom hij verplaatst is naar linksback door de nieuwe trainer bij Ajax.Exocet schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:03:
[...]
Haha, jij weet niet van wie hij supporter is zeker?
Je moet bv eens kijken elke wedstrijd, hoeveel balverlies hij heeft en hoeveel zwakke passes hij geeft.
Haha, ja dat zal het zijn. Ik verwacht al letterlijk 0,0 aangezien we een enorm slechte coach hebben. Maar goed, voetbal zal jouw sport niet zijn, dus dan zie je het verschil ook niet tussen een goede en slechte coach.Bossie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:06:
[...]
We hebben gewoon een *knip* als coach, die zou zelfs Spanje slecht laten presteren, weg ermee.
[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 26-10-2024 20:49 . Reden: Laat gezien, maar laat dergelijke flambeaits aub. ]
Het gras was groener, maar de KNVB moest hem zonodig terug nemen.Grindtegel schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:10:
We hebben gewoon een drol met dikke jetsers als coach, die zou zelfs Spanje slecht laten presteren, weg ermee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een maand geleden nog 2-2 in een redelijk gelijk opgaande wedstrijd...Dingdong schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
Haha, ja dat zal het zijn. Ik verwacht al letterlijk 0,0 aangezien we een enorm slechte coach hebben. Maar goed, voetbal zal jouw sport niet zijn, dus dan zie je het verschil ook niet tussen een goede en slechte coach.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat een flauwekul. Koeman is geen topcoach maar een prima coach.
Waarom altijd een Nederlandse coach? Waarom niet een keer iemand van buiten Nederland?carpebios schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:11:
[...]
Het gras was groener, maar de KNVB moest hem zonodig terug nemen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Z’n tijd is gewoon over. Is niet erg, heeft het ook goed gedaan in z’n carrière.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:13:
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het voelt bijna alsof Nederland het "strijd"plan heeft om maar ziekenhuis ballen vooruit te schieten en dan hopen dat er een positieve counter eruit komt. Middenveld is gewoon onzichtbaar momenteel.
We zijn de mindere tot nu toe.
Misschien kunnen we wat in de wedstrijd groeien
Ik heb het gevoel dat spelers als Xavi en Reijnders er echt voor jan Doedel bij lopen, druk zetten lukt niet verdedigend ook compleet nutteloos.
tactisch onbenul die de boel niet kan motiveren noem ik geen prima coachHarribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:13:
Ach, bekijk het positief, het is wonder boven wonder nog steeds 0-0
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oranje heeft heel veel moeite met de dynamische positiewisselingen bij Duitsland. Daardoor staat er geregeld iemand lucht te dekken.
De combinatie Hato-Timber brengt mar heel weinig.
En wat van de Ven hier ook weer doet. Wat een gepruts.
En wat van de Ven hier ook weer doet. Wat een gepruts.
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet op deze manier.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:14:
We zijn de mindere tot nu toe.
nggyu nglyd
Nederland gaat verliezen maar ze doen er verdedigend echt alles aan. Alleszins leuker om te bekijken dan de wedstrijd tegen Hongarije.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Één goede wedstrijd terwijl er 5 slechte tegenover staan is geen goede balans. Het lijkt echt helemaal nergens op, net als het afgelopen EK.cheiron schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:12:
[...]
Een maand geleden nog 2-2 in een redelijk gelijk opgaande wedstrijd...
Bij de opbouw is het 4 tegen 4. Dat is risico.
Moeten meer spelers zich aanbieden
Huh? Ik was ik de heilige overtuiging dat we al achter stonden. Volledig gemist dat hij afgekeurd is?ph4ge schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:16:
Ach, bekijk het positief, het is wonder boven wonder nog steeds 0-0
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Doorgaans sla je dan een linie of twee over als je 1-op-1 speelt.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:17:
Bij de opbouw is het 4 tegen 4. Dat is risico.
Hoezo dat heen en weer getik achterin. Voetballend zijn we echt niet beter. En we verliezen de bal de hele tijd. Wtf is daar de bedoeling van?
Volgens mij is het strijdplan 'Duitsland laten uitrazen en dan toeslaan.' Ik hoop alleen dat Duitsland klaar is met 'uitrazen' voordat de wedstrijd er op zit. Dit is niet bestmnarijnm schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:14:
Het voelt bijna alsof Nederland het "strijd"plan heeft om maar ziekenhuis ballen vooruit te schieten en dan hopen dat er een positieve counter eruit komt. Middenveld is gewoon onzichtbaar momenteel.
Snap ik, de VAR duurde maar een minuut of 5.Gonadan schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:17:
[...]
Huh? Ik was ik de heilige overtuiging dat we al achter stonden. Volledig gemist dat hij afgekeurd is?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind Hato echt steengoed.Bao_mi1 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:02:
[...]
een treffende spreuk
Klopt. Maar die ruimte in die verdere linies is er niet omdat de middenvelders daar staan. Daarom moeten ze meer terug, ook aanbieden.bazzemans schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:18:
[...]
Doorgaans sla je dan een linie of twee over als je 1-op-1 speelt.
Krijgt een Brobbey voor de lange bal ook met ruimte
Nederland krijgt echt 0 druk op de bal, waardoor Duitsland steeds heel makkelijk de vrije man kan vinden. Als Oranje de bal heeft direct volle druk op de bal en de spelers er dicht omheen en daar spelen we ons totaal niet onderuit.
Xavi laat een scheet, Harribo heeft kritiek.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:19:
Leuk hakje Xavi, bal weer kwijt... Zucht
Was weer volledig in mijn werk gedoken denk ik. Het staat bij mij op als achtergrondvulling.ph4ge schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:19:
[...]
Snap ik, de VAR duurde maar een minuut of 5.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat zou wel verklaren waarom hij zo vaak zo moeilijk kijkt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Laten we van Gaal terughalen, die gaat niet eens proberen te voetballen en zal elke pot spelen zoals de hongaren tegen ons deden.Dingdong schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
Haha, ja dat zal het zijn. Ik verwacht al letterlijk 0,0 aangezien we een enorm slechte coach hebben. Maar goed, voetbal zal jouw sport niet zijn, dus dan zie je het verschil ook niet tussen een goede en slechte coach.
Zonder de sterkhouders bij Oranje blijft er bijzonder weinig over en is het gewoon wachten tot Duitsland de noot kraakt of dat wij op een bepaald moment moegestreden zijn en dat de Duitsers vervolgens eenvoudig uitlopen.
Gelukkig zijn de Duitsers ook niet op volle sterktw
Veel meer vanuit beweging op het middenveld. De drie middenvelder staan continu stil op dezelfde plek.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:20:
[...]
Klopt. Maar die ruimte in die verdere linies is er niet omdat de middenvelders daar staan. Daarom moeten ze meer terug, ook aanbieden.
Krijgt een Brobbey voor de lange bal ook met ruimte
Nouja, veel meer dan een scheet valt ook niet te bekritiseren als z'n totale bijdrage in deze wedstrijd tot nu toe.carpebios schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:20:
[...]
Xavi laat een scheet, Harribo heeft kritiek.
Jij vindt Xavi goed begrijp ik?carpebios schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:20:
[...]
Xavi laat een scheet, Harribo heeft kritiek.
Ach, ze rammen allemaal de bal in paniek blind naar voren. Het hakje geeft in ieder geval wat afwisseling in het constante balverlies.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:19:
Leuk hakje Xavi, bal weer kwijt... Zucht
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad dat ook. Zonet, staat reijnders gewoon op de am positie. Totaal niet aan te spelen dan, staat ook stilbazzemans schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:21:
[...]
Veel meer vanuit beweging op het middenveld. De drie middenvelder staan continu stil op dezelfde plek.
En daardoor dan steeds 4 tegen 4 achterin bij Nederland, heel gevaarlijk
Ja, ik weet dat het voor een anti-psv-er moeilijk te begrijpen is, maar ik vind het een prima speler.
Je pikt er 1 iemand uit, maar heel dat elftal faalt gewoon hard.
Depay had nu ook nog geen bal gehad. Aan een spits heb je vandaag geen kloot aan.gekkie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:23:
* gekkie zal het dan maar zeggen wat iedereen stilletjes denkt: wat missen we hem toch ... Depay
nggyu nglyd
Ze staan in het veld alsof ze een tafelvoetbalspeler zijn, met een staaf door de zij en ze kunnen alleen stapje links en rechts.Harribo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:24:
[...]
Inderdaad dat ook. Zonet, staat reijnders gewoon op de am positie. Totaal niet aan te spelen dan, staat ook stil
En daardoor dan steeds 4 tegen 4 achterin bij Nederland, heel gevaarlijk
Zeuren over Koeman heeft weinig zin. Een buitenlandse trainer halen is een zwaktebod. Maar een aantoonbaar betere trainer die beschikbaar is lijkt me vrij kansloos momenteel.
Even een jaartje of 2 wachten en Bosz wil er misschien wel aan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik ben geen anti psv.carpebios schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:24:
[...]
Ja, ik weet dat het voor een anti-psv-er moeilijk te begrijpen is, maar ik vind het een prima speler.
Prima speler voor het niveau net onder dit niveau. Aan de bal goed maar qua fysiek en inzicht totaal mist hij veel
wanneer heeft koeman voor het laatst van een topland gewonnen? 1988 ofzo, daarna niet meer toch?
Xavi en Reijnders eruit, 1 op middenveld erbij en met extra verdediger en een 0-0 over de streep trekken.
Je doet je username eer aangekkie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:23:
* gekkie zal het dan maar zeggen wat iedereen stilletjes denkt: wat missen we hem toch ... Depay
Xavi speelt bij PSV?carpebios schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:24:
[...]
Gravenberg kan echt niet voetballen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Kijk nu eens..
Achterin bij Duitsland.. 2 van Nederland, 4 van Duitsland
Bij ons steeds achterin 4 tegen 4
Gravenberch bal weer kwijt
Nee afgezien van de namen... We hebben het vandaag ook niet tot nu toe
Achterin bij Duitsland.. 2 van Nederland, 4 van Duitsland
Bij ons steeds achterin 4 tegen 4
Gravenberch bal weer kwijt
Nee afgezien van de namen... We hebben het vandaag ook niet tot nu toe
Hmm heb ik nou de "als een tweakermet kiespijn" smiley gemist ?Quad schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:24:
[...]
Depay had nu ook nog geen bal gehad. Aan een spits heb je vandaag geen kloot aan.
Even andersom. Impopulaire mening. Het tactische concept van Duitsland is om van te smullen.
PatrickC schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:27:
[ Voor 14% gewijzigd door Exocet op 14-10-2024 21:28 ]
Als coach was zijn vorige run best succesvol. Toen van Frankrijk en Duitsland gewonnen.Grindtegel schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:26:
wanneer heeft koeman voor het laatst van een topland gewonnen? 1988 ofzo, daarna niet meer toch?
Tragenberch.PatrickC schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:27:
een treffende spreuk
Ja en ze hebben op bijna elke positie een individueel betere speler.bazzemans schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:27:
Even andersom. Impopulaire mening. Het tactische concept van Duitsland is om van te smullen.
Waarom probeert Oranje telkens via links op te bouwen? Dat is nog geen een keer gelukt.
De veld bezetting klopt van geen kant!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Dan maak je je als KNVB ook flink belachelijk. Bos is geen topper en dat zie je direct in de CL. De eredivisie stelt weinig voor helaas, dus dat verbloemt het wat.OMX2000 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:25:
Zeuren over Koeman heeft weinig zin. Een buitenlandse trainer halen is een zwaktebod. Maar een aantoonbaar betere trainer die beschikbaar is lijkt me vrij kansloos momenteel.
Denk dat Slot wel een oplossing kan zijn, maar is niet beschikbaar. Verder is er inderdaad niet veel keus zoals je aangeeft, maar een buitenlandse coach hoeft helemaal niet verkeerd te zijn en kun je ook weer wat van leren.
Zullen we eerst achterin niet wat veranderen? De bal komt amper voorbij de achterste vier. De opbouw is in geen tien jaar zo slecht geweestChefbierrr schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:26:
Xavi en Reijnders eruit, 1 op middenveld erbij en met extra verdediger en een 0-0 over de streep trekken.
Timber trouwens nr 3 die dit niveau niet aan kan.
Duidelijk dat we mensen missen
Duidelijk dat we mensen missen
Dit zijn toch wel met afstand de slechtste 40 minuten voetbal van het Nederlands elftal wat ik heb mogen aanschouwen.
Het is werkelijk niet om aan te zien dit.
Is er geen 6 in de selectie? Zo nee, speel dan ook niet alsof je een voetballende middenvelser hebt staan.
Niet door het midden uitverdedigen, leren ze bij de D'tjes ook...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dingdong schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Dan maak je je als KNVB ook flink belachelijk. Bos is geen topper en dat zie je direct in de CL. De eredivisie stelt weinig voor helaas, dus dat verbloemt het wat.
Denk dat Slot wel een oplossing kan zijn, maar is niet beschikbaar. Verder is er inderdaad niet veel keus zoals je aangeeft, maar een buitenlandse coach hoeft helemaal niet verkeerd te zijn en kun je ook weer wat van leren.
Omdat Gakpo normaal beter is dan Simons. En misschien een betere synergie met Hato.nocalimero schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:28:
Waarom probeert Oranje telkens via links op te bouwen? Dat is nog geen een keer gelukt.
Afschuwelijk idd.
Pas als ze “boos” worden is het soms aardig, maar zelf eens iets doen? Ho maar.
Pas als ze “boos” worden is het soms aardig, maar zelf eens iets doen? Ho maar.
een treffende spreuk
Helemaal eensDutchOwnage schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:29:
Dit zijn toch wel met afstand de slechtste 40 minuten voetbal van het Nederlands elftal wat ik heb mogen aanschouwen.
Al heb je niet het niveau... Zo slecht als dit bedenk je niet
Dan pas?hoevenpe schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:29:
Niet door het midden uitverdedigen, leren ze bij de D'tjes ook...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Trouwens, hoe slecht is dat Duitsland dat ze nog niet gescoord hebben. Die hadden er toch al 8 in moeten liggen.
Heeft Timber al iets goed gedaan?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Timber, komop man. Veerman werd voor minder gewisseld
Flickr PSN ID= cheironnl
Timber heeeel slecht weer
Passt al meerdere keren naar een Duitser nu
Het moet niet gekker worden zeg
Passt al meerdere keren naar een Duitser nu
Het moet niet gekker worden zeg
Neenocalimero schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:30:
Heeft Timber al iets goed gedaan?
Vooralsnog moet Duitsland smijten met de krachten. Ik voorspel een mooie open 2e helft.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja en de Vrijhoevenpe schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:31:
Alleen Verbruggen een voldoende tot nu toe.
Ja eerlijk gezegd kunnen er wel 9 gewisseld worden inmiddels.D-e-n schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:29:
[...]
Zullen we eerst achterin niet wat veranderen? De bal komt amper voorbij de achterste vier. De opbouw is in geen tien jaar zo slecht geweest
Die brengt de verdediging ook meermaals in de problemen.hoevenpe schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:31:
Alleen Verbruggen een voldoende tot nu toe.
Flickr PSN ID= cheironnl
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!