Wauw, Til, we missen echt een heleboel middenvelders dus
Zoiets zei de verslaggever ook al, in de strekking van als hij wat gaat doen weet je nooit wat we gebeurt. Het is wel lekker onvoorspelbaar, maar je weet het als medespelers ook niet.Agent47 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:18:
Die Dumfries is ook een blinde bal gehakt hè
Dat! BizarExocet schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:23:
Bizar die overtredingen de hele tijd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het is ook moeilijk Brobbey
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Brobbey doet wat Brobbey altijd doet: een grote kans missen
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Brobbey...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Haha, erg he. Zoveel momenten dat ze mis zitten, maar gewoon het tikkie uitdelen.Exocet schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:23:
Maar we gaan niet scoren vandaag als NL zijnde.
Die op Malen had wel ROOD mogen zijnExocet schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:23:
Kan iemand mij uitleggen waarom je wisselt pas wanneer nog 15 min over is? Dat is leuk voor publiek wissel. Maar als je ziet dat ze lastig hebben hele wedstrijd. Wissel dan in de wissel of 15 min na tweede helft.
Oja die tackle was gewoon smerig rood waard. Totaal niet voor de bal gaan maar voor de enkels en "afremmen"
Oja die tackle was gewoon smerig rood waard. Totaal niet voor de bal gaan maar voor de enkels en "afremmen"
Hij staat er wel, zirkzee kwam niet eens in de positie.nocalimero schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:23:
Brobbey doet wat Brobbey altijd doet: een grote kans missen
Maar ja, koppen kan ie niet
Wat een zaadpot!
Haha van dijk had je grote muil lekker gehouden eerder
Die eerste gele kaart sloeg natuurlijk al nergens op. Wat een k*tscheids.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hoog tijd om afscheid te nemen van Van Dijk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Op zich verbetert dit onze kansen tegen Duitsland wel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
🤡PatrickC schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:25:
Terecht geel, was een smerige overtreding
Tweede geel, tsja...
Tweede geel, tsja...
Tja, als aanvoerder ben je juist de enige die wel wat mag zeggen …Agent47 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:25:
Haha van dijk had je grote muil lekker gehouden eerder
Scheidsrechter zat daar ff goed mis, want dat had hij de 3-5 niet aanvoerders daar ook een kaart moeten geven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat gaan we tegen Duitsland zien.PatrickC schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:25:
Dit.nocalimero schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:24:
Wat een zaadpot!
Kansen gaan er niet in, de bekende Nederlandse ziekte.
Tegenstander 1 kans, goal.
Het is gewoon niet goed genoeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 11-10-2024 22:27 ]
Moet je het wel consequent doen. Die Hongaren komen overal mee wegAdvizor schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:26:
Helemaal terecht. Dat gemekker altijd tegen de scheidsrechter, je wordt er moe van.
Lekker opnemen voor Virgil. Gewoon geen aanvoerder waardig. Vertraagt het spel en naait nu z’n eigen land. Lekker bezig kerel.
Dat dus...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat is de druk van zo een arena daar, die geeft al veel te weinig heel aan de Hongaarse spelers.Bossie schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:26:
[...]
Tja, als aanvoerder ben je juist de enige die wel wat mag zeggen …
Scheidsrechter zat daar ff goed mis, want dat had hij de 3-5 niet aanvoerders daar ook een kaart moeten geven.
Wat een onzin, je kan een laatste man niet echt aanspreken om het walking voetbal van de andere linies.Agent47 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:27:
Lekker opnemen voor Virgil. Gewoon geen aanvoerder waardig. Vertraagt het spel en naait nu z’n eigen land. Lekker bezig kerel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is ook gewoon geel…
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dumfries is nu aanvoerder.
En topscorer
BAM
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Beste van het team scoort, Dumfries.
Vertraagt het spel? Heb je gekeken? De enige verdediger die regelmatig de aanvallers en middenvelders door het midden aanspeelt. Dat doet tikkie breed de Vrij nietAgent47 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:27:
Wel mooi
Dumfries weet wel hoe je moet scoren
Dumfries weet wel hoe je moet scoren
Absoluut wel. Vertraagt vanaf moment 1 al de gehele wedstrijd.Bossie schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:28:
[...]
Wat een onzin, je kan een laatste man niet echt aanspreken om het walking voetbal van de andere linies.
Bam! Denzel captain for life!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een ieder die geen van Dijk in het team wil moet echt een andere sport gaan kijken. Voetbalkennis is er dan echt namelijk 0,0!
MOTMnocalimero schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:28:
Dumfries is nu aanvoerder.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kijk Brobbey … zo kop je een bal.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lol, ik zou m echt al wel gewisseld hebben, want voetballen zit er niet echt in. Wel de aanvoerder u, blijkbaar doet dat hem goed.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:29:
Beste van het team scoort, Dumfries.
Gaat gelijk een stuk beter zonder van Dijk...
Dat dus… kijk even hoe de verdediging er nu uitziet.Dingdong schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:29:
Een ieder die geen van Dijk in het team wil moet echt een andere sport gaan kijken. Voetbalkennis is er dan echt namelijk 0,0!
Die willen helemaal niet voetballen. Ver-schrik-ke-lijkAdvizor schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:30:
Zelfs met een man meer wil Hongarije de bal niet.
Een stuk beterOMX2000 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:31:
[...]
Dat dus… kijk even hoe de verdediging er nu uitziet.
Waaron speelt Malen niet vaker. Ik vind hem heel dreigend.
Tegen Duitsland met 10 man starten
Rood was niet wat ik in gedachten had...Fiber schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:30:
Gaat gelijk een stuk beter zonder van Dijk...
Dank u.DeKever schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:11:
[...]
@OMX2000 Dumfries mag je ook niet zo (niet-niet voetballer (red))noemen
Gooi Koeman er Maar uit
Maurice Steijn is nog beschikbaarAgent47 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:37:
Gooi Koeman er Maar uit
Hongarije wil opeens voetballen
De commentator doet er alles aan om te jinxen
Til.. echt, wat verwacht je nou dan?
Wat een kansloze bende zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hahaha wanbeleid
Yeah, hij kan m daar moeilijk laten lopen en laten schieten toch?Jeroenvde89 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:40:
Til.. echt, wat verwacht je nou dan?
Douchen en aan de Palinka
Gewoon niet opletten, viel sowieso slecht in. Maar ja, was ook niet makkelijk vandaagjbdeiman schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:40:
[...]
Yeah, hij kan m daar moeilijk laten lopen en laten schieten toch?
Kom op. Met 10 man mag je even verdedigen. Til geeft een makkelijk gegeven vrije trap weg op 35 meter. Dat mag allemaal.carpebios schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:40:
Wat een kansloze bende zeg.
Punt uit in Hongarije. Het was niet best. Terug op aarde.
Koeman kan beter z’n koffers pakken. Die Simons kan echt weinig bij NL. Van dijk echte aanvoerder

Schei uit man. Hier moet je standaard 1-3 winnen.DeKever schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:42:
[...]
Kom op. Met 10 man mag je even verdedigen. Til geeft een makkelijk gegeven vrije trap weg op 35 meter. Dat mag allemaal.
Punt uit in Hongarije. Het was niet best. Terug op aarde.
Normaal gesproken wint men deze wedstrijd overigens wel. Zeker in de tweede helft waren er genoeg kansen.
Maar eigenlijk is dit in lijn met de eerdere wedstrijden. Dit team is te wisselvallig en net niet, precies hetzelfde als op het EK. Gewoon niet zo goed als men denkt dat men is.
Maar eigenlijk is dit in lijn met de eerdere wedstrijden. Dit team is te wisselvallig en net niet, precies hetzelfde als op het EK. Gewoon niet zo goed als men denkt dat men is.
Met allemaal net- niet voetballers is dat niet realistischAgent47 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:43:
[...]
Schei uit man. Hier moet je standaard 1-3 winnen.
Interview met Dumfries, verslaggever: "dan heb je Dumfries, die ook nog wel eens naar voren wil".
Heeft die gast de pot niet gezien, heeft in totaal 1 minuut op eigen helft gestaan.
Oh, jeroen Stekelenburg. Wat een droevige man.
Maar vervelend is het wel, door soort tegenstanders. Moet je maar sneller spelen en scoren.
Heeft die gast de pot niet gezien, heeft in totaal 1 minuut op eigen helft gestaan.
Ik heb ook maar 2 overtredingen gezien die geel waard zijn.Exocet schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:46:
Hongaren komen gewoon ontzettend goed weg bij deze scheids, 19 overtredingen en maar 2 kaarten
Maar vervelend is het wel, door soort tegenstanders. Moet je maar sneller spelen en scoren.
[ Voor 54% gewijzigd door Megupe op 11-10-2024 22:48 ]
Verbruggen was regelmatig alleen op de helftMegupe schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:47:
Interview met Dumfries, verslaggever: "dan heb je Dumfries, die ook nog wel eens naar voren wil".
Als hij de overtreding van van Dijk geel vind, hadden de Hongaren zeker 3 kaarten extra kunnen krijgen.Megupe schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Ik heb ook maar 2 overtredingen gezien die geel waard zijn.
Het is echt generatie zwak, met 0 effectiviteit. Het is net of je PSV aan het kijken ben met een ander elftal.mkmi schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:58:
In ben benieuwd of Koeman veel gaat veranderen als we over een paar dagen tegen Duitsland spelen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zijn er betere spelers beschikbaar dan? Koopmeiners, de Jong, Schouten, Veerman, van Hecke, Hartman en Ake zijn geblesseerd, Maatsen zit bij Villa op de bank en als Koeman Wieffer of Geertruida brengt begint iedereen ook te piepen. Niet dat dat veel gaat uitmaken overigens. Het zit allemaal dicht bij elkaar, inclusief Frenkie want die is gewoon niet zo goed als wij Nederlanders denken.mkmi schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:58:
In ben benieuwd of Koeman veel gaat veranderen als we over een paar dagen tegen Duitsland spelen.
En laten we eerlijk zijn: we hebben nog steeds geen wereldspits. Zirkzee en Brobbey staan pas aan het begin van hun carrière en Gakpo zou het dan moeten doen maar die zit gewoon op de bank van Liverpool. En dan is het typisch Nederlands om te zeiken op de ene speler die wel talent heeft en niet eens op zijn beste plek staat. Maar goed, dat deden we zelfs bij een supertalent als Bergkamp.
Elke subtopper zal het uit moeilijk hebben bij een ploeg als Hongarije die de bus parkeert, wij dus ook. We worden waarschijnlijk gewoon tweede in deze groep en dat zou dan geheel conform kwaliteit zijn.
Gelukkig krijg je tegen de Duitsers wel meer ruimte, dan kunnen wij een beetje counteren. Wellicht kun je verrassen.
Gezien de reacties ben ik blij dat de vrijmibo spontaan in de stad eindigde en ik eigenlijk niet wist dat Oranje speelde 
Wel eens gehoord van tactiek? Het YouTube kanaal Football is made simple geeft wel wat meer informatie. Dan zie je dat je ook veel kan veranderen zonder een speler te wisselen
XXXVI
Zonder YouTube kanaal, kijk naar Van Dijk onder Slot en Van Dijk onder Koeman. Kijk naar de Mislintat bagger onder Farioli vs Steijn of Schip.ephymerous schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:05:
Gezien de reacties ben ik blij dat de vrijmibo spontaan in de stad eindigde en ik eigenlijk niet wist dat Oranje speelde
[...]
Wel eens gehoord van tactiek? Het YouTube kanaal Football is made simple geeft wel wat meer informatie. Dan zie je dat je ook veel kan veranderen zonder een speler te wisselen
Nee Oranje heeft geen topploeg. Ook niet geholpen doordat spelers slechte carrière keuzes maken. De Jong en De Ligt bijvoorbeeld toen ze weggingen bij Ajax(allebei niet gegroeid, de Ligt zelfs slechter geworden) en nu Zirkzee die beter in Italië had kunnen blijven dan naar dat vreselijke United te gaan.
Maar Koeman helpt ook niet. Altijd matige trainer geweest.
Dat het als losse overtreding wellicht niet per se geel is (ik heb er overigens meer dan 2 gezien, de Hongaren waren vaak te laat en liepen wel door) wil niet zeggen dat je als arbitrage niet een grens moet stellen.Megupe schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 22:47:
[...]
Ik heb ook maar 2 overtredingen gezien die geel waard zijn.
We kennen allemaal wel de optelsom van overtredingen. Hier mochten spelers onbeperkt vervelende tikken uitdelen, dat helpt ook niet om in het spel te komen. Naast dat het overigens gewoon niet goed genoeg was, allemaal te traag bij het NL elftal.
De scheidsrechter hielp niet, maar heeft geen schuld aan het resultaat. Dat moet het elftal zichzelf aanrekenen.
Ik ben niet zo negatief als de meeste hier.
Gezien de statistieken heeft Nederland het aardig gedaan. Het had alleen moeten winnen maar kansen afmaken is niet onze sterkste kant.
We hebben een aardig elftal met een goede coach. We zijn niet voor niets 7e van de wereld. Tegen toplanden moeten we tot op het bot gemotiveerd zijn en veel energie erin steken, anders maak je geen kans.
Wees blij dat we voorin tenminste nu andere jonge spitsen hebben... Jarenlang moesten we het alleen hebben van Depay... Dan ben ik hier echt blij mee.
Vind ons beter dan een paar jaar geleden.
Oh en de scheidsrechter... Dat interesseert mij weinig, ik vind dat je vnl naar jezelf moet kijken en zo goed moet voetballen dat je niet hoeft te kijken naar een scheidsrechter.
Had de kansen afgemaakt, dan was er geen probleem geweest.
Gezien de statistieken heeft Nederland het aardig gedaan. Het had alleen moeten winnen maar kansen afmaken is niet onze sterkste kant.
We hebben een aardig elftal met een goede coach. We zijn niet voor niets 7e van de wereld. Tegen toplanden moeten we tot op het bot gemotiveerd zijn en veel energie erin steken, anders maak je geen kans.
Wees blij dat we voorin tenminste nu andere jonge spitsen hebben... Jarenlang moesten we het alleen hebben van Depay... Dan ben ik hier echt blij mee.
Oh en de scheidsrechter... Dat interesseert mij weinig, ik vind dat je vnl naar jezelf moet kijken en zo goed moet voetballen dat je niet hoeft te kijken naar een scheidsrechter.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 12-10-2024 09:41 ]
Deels met je eens. Toch mis ik iemand die ook van een meter of 25 eens een keer schiet. Dat oneindige breien tot de laatste 10 meter word je ook gek van. Ik zie ook niemand vanaf de zijkant een individuele actie maken om iemand te passeren. Het is alleen maar balletje breed.Harribo schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:38:
Grotendeels met je eens. Stugge ploeg als tegenstander, veel geblesseerden, uit spelen en scheids die niet helpt dan is dit gelijkspel geen slecht resultaat.Harribo schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 09:38:
En ja, je kan een scheids mee of tegen hebben, in een ideale wereld is een scheids natuurlijk volledig neutraal maar dat gebeurd volgens mij weinig. En ja, ook met een scheids die ' tegen je is' of iig erg veel toelaat, zou je dan je spel moeten aanpassen, zelf ook overtredingen maken. Maar daar hebben wij het team of de spelers niet voor. En wat dat betreft was de 2e gele kaart natuurlijk een domme. Maar voetbal is nu eenmaal een spel waar fouten gemaakt worden en ik vond verder dat van Dijk weinig fout deed.
Goede coach vind ik een lastige, ik vind over het algemeen dat wanneer Koeman een aanpassing doet het wel lijkt te helpen, echter je kan je afvragen of hij dit niet al in minuut 60 had moeten doen ipv minuut wat...70-75 ofzo? En vooral Zirkzee vond ik niet gelukkig gisteren. Die had ik zelf ook eerder gewisseld (al hoewel Brobbey ook niet topfit is, en niet bepaald in topvorm steekt...)
10 second ninja DONE
Voor een schot moet je wel weten wat je doet met zo'n woud aan spelers voor je. Het moet echt een mogelijkheid zijn om te scoren. Anders schiet je tegen een speler op, zij kunnen counteren en dat kost je tijd en extra energie om die bal weer te veroveren. Dus dat het niet zo vaak zo geprobeerd wordt snap ik wel.Agent47 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:30:
[...]
Deels met je eens. Toch mis ik iemand die ook van een meter of 25 eens een keer schiet. Dat oneindige breien tot de laatste 10 meter word je ook gek van. Ik zie ook niemand vanaf de zijkant een individuele actie maken om iemand te passeren. Het is alleen maar balletje breed.
En over de zijkant, we hebben Gakpo, eindelijk een echte vleugelspits die zijn man voorbij komt. Vaak binnendoor maar ook wel eens langs de andere kant. Het is gelukkig geen Bergwijn of bakayoko.
Dat passje met zijn linker voor langs op Reijnders was helaas net te hard.
Als Gakpo trouwens de bal kreeg, stonden er vaak 3 man voor zijn neus. Kom daar maar eens langs.
Rechtsbuiten die zijn man voorbij komt, daar hebben we Malen als hij erin staat. Anders een hangende rechtsbuiten met Dumfries die erover heen komt.
Genoeg opties.
Gewoon erin kleunen heeft vnl ook nut als er types als Luuk de Jong of Weghorst staat. Die hadden we niet.
Dan is de beste manier, mijn inziens, om toch te proberen ertussen door te spelen. Dat moet geduldig en precies dan want die Hongaren beliepen alles met meerdere mensen.
Enige kritiek is dan vind ik, dat dat wel sneller van links naar rechts kon. Speel de tweede man breed aan.Je moet ze toch wat meer heen en weer laten rennen dan zodat ze energie verdoen
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-10-2024 13:24 ]
Ik denk dat ze wel willen maar gewoon niet kunnen. Het talent is er niet. Dan moet je wel in bloedvorm zijn wil het per abuis een lukken.Agent47 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 10:30:
[...]
Deels met je eens. Toch mis ik iemand die ook van een meter of 25 eens een keer schiet. Dat oneindige breien tot de laatste 10 meter word je ook gek van. Ik zie ook niemand vanaf de zijkant een individuele actie maken om iemand te passeren. Het is alleen maar balletje breed.
En ik ga stuk; wat een strijder, wat een captain..
Wat een voorbeeld voor de rest. Als hij dat bij mij had geflikt had ik hem bedankt voor zijn diensten
De Hongaren konden het ook belopen omdat de bal niet snel genoeg werd rond gespeeld. Je zag op gegeven moment de tweede helft dat toen de bal een korte fase wel sneller rond werd gespeeld dat het met meer mensen druk op de bal zetten niet meer lukte.Harribo schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:22:
[...]
Voor een schot moet je wel weten wat je doet met zo'n woud aan spelers voor je. Het moet echt een mogelijkheid zijn om te scoren. Anders schiet je tegen een speler op, zij kunnen counteren en dat kost je tijd en extra energie om die bal weer te veroveren. Dus dat het niet zo vaak zo geprobeerd wordt snap ik wel.
En over de zijkant, we hebben Gakpo, eindelijk een echte vleugelspits die zijn man voorbij komt. Vaak binnendoor maar ook wel eens langs de andere kant. Het is gelukkig geen Bergwijn of bakayoko.
Dat passje met zijn linker voor langs op Reijnders was helaas net te hard.
Als Gakpo trouwens de bal kreeg, stonden er vaak 3 man voor zijn neus. Kom daar maar eens langs.
Rechtsbuiten die zijn man voorbij komt, daar hebben we Malen als hij erin staat. Anders een hangende rechtsbuiten met Dumfries die erover heen komt.
Genoeg opties.
Gewoon erin kleunen heeft vnl ook nut als er types als Luuk de Jong of Weghorst staat. Die hadden we niet.
Dan is de beste manier, mijn inziens, om toch te proberen ertussen door te spelen. Dat moet geduldig en precies dan want die Hongaren beliepen alles met meerdere mensen.
Enige kritiek is dan vind ik, dat dat wel sneller van links naar rechts kon. Speel de tweede man breed aan.Je moet ze toch wat meer heen en weer laten rennen dan zodat ze energie verdoen
Blijft altijd lastig zo'n tegenstander, zeker als er veel toegelaten wordt aan overtredingen en dergelijke. Vooral heel irritant om er dan tegen te voetballen en je song te blijven doen.
Simons bijvoorbeeld is leuk in wedstrijden met ruimte en een minder fysieke tegenstander, die kon niet meekomen op dat vlak. Dumfries scoort dan wel en is fysiek een Beest, maar moet toch proberen meer op die plek te komen ipv er gaan staan. In dit soort wedstrijden heb je er zo maar weinig aan.
Nog steeds zou ik hem eruit hebben gehaald en Geertruida op zijn plek hebben gezet. Gewoon omdat je dan meer/ sneller kan voetballen. Meer tempo in de bal.
Zo spelen we nu toch als Dumfries speelt? Tegen defensieve tegenstanders is die ruimte om te komen er echter veel minder.Harribo schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 13:22:
[...]
Anders een hangende rechtsbuiten met Dumfries die erover heen komt.
@jbdeiman
Simons kon meekomen tegen Real Madrid en die zijn fysiek prima in orde. Maar als niet rechtsbuiten op rechtsbuiten is tegen een defensieve ploegen gewoon een kutplek. Het blijft desondanks de aanvaller in de selectie met veruit de meeste kwaliteiten
[ Voor 30% gewijzigd door D-e-n op 12-10-2024 16:49 ]
Volgens mij heeft Koeman gisteren uitgelegd waarom hij het wisselen uitstelde. Desondanks ben ik voorstander van sneller wisselen.Sagat schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:29:
[...]
Goede coach vind ik een lastige, ik vind over het algemeen dat wanneer Koeman een aanpassing doet het wel lijkt te helpen, echter je kan je afvragen of hij dit niet al in minuut 60 had moeten doen ipv minuut wat...70-75 ofzo?
Koeman is echt geen slechte coach maar geen superman als Slot of van Gaal. Vervelende met Oranje is dat er amper tijd is om te bouwen dus best wel logisch dat hij nu even vasthoudt aan hetgeen in september aardig werkte.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!