Op z'n Duits. Voor de rust dan.
Snap ik wel. Ik geloof nog steeds dat het een (zeer) goede speler is. Die fouten moeten er alleen wel écht uit.toolkist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:31:
[...]
Dan volgend seizoen maar terug naar Ajax, hij is van harte welkom
Zijn we er toch weer ingetuind...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Alleen omdat het EK ertussen is gekomen heeft hij niet veel rust gehad, denk ik.forzav schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:32:
[...]
Hij heeft dit seizoen nog vrijwel niets gespeeld toch?
Edit: Wat ik zo snel kan vinden hebben ze voor en na het EK 3 weken vrij gehad. Zonder voorbereidingen mee geteld. Voor PL spelers zal dat er toch flink in kunnen hakken.
[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 10-09-2024 21:40 ]
Duitse timing tweede helft
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lichtpuntje is toch wel Brobby eerste helft. Hoop tweede helft ook een mooie actie of schot van hem te zien.
[ Voor 4% gewijzigd door aaaido op 10-09-2024 21:34 ]
Nou, dat waren een rampzalige 10 minuten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ake heeft al redelijk vaak hamstringblessures gehad blijkbaar (klik). Dus denk dat hij beseft dat het inderdaad wéér die hamstring is (en misschien nu wel erger).Quad schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:30:
Geknapt hamstringetje? Dat wordt lang revalideren..
Crap, 2-1 voor de Duitsers.
Nederland is al 10 minuten gestopt met voetballen
Wie stond van Dijk daar eigenlijk te dekken?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat een fout van Gapko zeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En deze keer van Dijk die staat te slapen. Gaat lekker centraal achterin.forzav schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:34:
Ouch... Aanvallende backs die NL slachten
De Ligt te laat..
Ik roep het al tijden, de Ligt maakt altijd een cruciaal foutje, soms meer
De penalty stipPatrickC schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:34:
De zonePatrickC schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:34:
Koeman wordt tactisch afgetroefd door Nagelsmann. Verdediging teveel focus op de aanvallers van Duitsland, maar ze hebben ook nog backs en box to box middenvelders natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 10-09-2024 21:36 ]
Ik heb het idee dat Koeman dat risico wat Arne Slot neemt met de tegenstander lokken, probeert over te nemen. Gaat nog niet zo goed.
Kwaliteit van zijn mede spelers? Goed vs slecht draaiend elftal? Zeg het maar. Verder vind ik dat hij het vorig seizoen, gezien het elftal en de staat waarin dat verkeerde, helemaal niet verkeerd heeft gedaan qua goals en assists. Hij was één van de weinige lichtpuntjes vorig seizoen.jbdeiman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:33:
Brobbey blijkt meer te kunnen dan we bij Ajax meestal zien, op deze manier echt een bruikbare jongen in het NL elftal. Maar waarom komt dit bij Ajax er dan niet zo uit?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit worden nog wel meer tegentreffers in de 2e helft…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Yup, dat vind ik ook. Koeman kan nu ook echt niet hem laten staan.Harribo schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:35:
De Ligt te laat..
Omdat Ajax in de wedstrijden tot nu toe lang niet zover teruggedrongen wordt als NL nu door Duitsland.gws24 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:37:
[...]
Kwaliteit van zijn mede spelers? Goed vs slecht draaiend elftal? Zeg het maar. Verder vind ik dat hij het vorig seizoen, gezien het elftal en de staat waarin dat verkeerde, helemaal niet verkeerd heeft gedaan qua goals en assists. Hij was één van de weinige lichtpuntjes vorig seizoen.
De Ligt was bij Ajax al zelden 100% foutloos maar dan ben je nog jong en wordt het je vergeven en in de Eredivisie kom je er vaak mee weg. Hij ging bewust naar Italië om juist het verdedigen te verbeteren maar daar bleek dat hij ook weer niet een pure verdediger was en meer moet voetballen.GAIAjohan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:25:
De Ligt is sinds zijn vertrek bij Ajax alleen maar achteruit gegaan
Onder de streep heeft hij die momenten er dus nog steeds niet uit gekregen en onderhand zou je dat qua leeftijd en clubs wel mogen verwachten.
Hij is dus niet zozeer achteruit gegaan maar heeft die ene laatste stap naar 100% meedogenloos nooit weten te maken. En daarom is hij nog steeds nergens volledig onomstreden. Jammer maar helaas.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Slap en bang. We hebben ook te veel freewheelers die zichzelf ook nog fouten permitteren. Reijnders en Xavi.
Ik had 1 van de twee gewisseld voor de Feyenoord timber.
De ligt weer zeer zwak. Laatste kans verspilt. Van Dijk, goede naam.
Ik had 1 van de twee gewisseld voor de Feyenoord timber.
De ligt weer zeer zwak. Laatste kans verspilt. Van Dijk, goede naam.
een treffende spreuk
Geheel terecht wat je schrijft. Sommige Tweakers hebben echter een minder neutrale bril op en dus kan Brobbey er per definitie niks van.gws24 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:37:
[...]
Kwaliteit van zijn mede spelers? Goed vs slecht draaiend elftal? Zeg het maar. Verder vind ik dat hij het vorig seizoen, gezien het elftal en de staat waarin dat verkeerde, helemaal niet verkeerd heeft gedaan qua goals en assists. Hij was één van de weinige lichtpuntjes vorig seizoen.
Mjah… het Nederlands elftal countert leuk, maar Duitsland heeft wel het beste van het spel. Laat de bal lekker rond gaan. Nooit gedacht dat het Nederlands elftal een counterploeg zou worden. Wel zonde dat die kopkans van Dumfries er niet in ging, die had moeten hangen. Maar uiteindelijk was het wachten op de 1-1 en de 1-2.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor een oefenwedstrijd is dit best aardig. Zat leuke dingen gezien en ook minder mooie. Maar de 1e helft was zeer zeker geen zaadpot.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ipv de 2e helft gewoon lekker die pass van Gravenberch op repeat zetten
Voor De Ligt hebben we De Vrij nog gelukkig, maar kunnen we Van Dijk ook vervangen of kan dat eigenlijk gewoon niet...?
Ik had Blind wel eens op de plek van Van Dijk willen zien, maar die kans heeft hij geloof ik nooit gehad en nu is het te laat onderhand.
Ik had Blind wel eens op de plek van Van Dijk willen zien, maar die kans heeft hij geloof ik nooit gehad en nu is het te laat onderhand.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het leek wel alsof we stopten met voetballen de laatste 10 minuten.
Duitsland ging gewoon in hetzelfde tempo door
Duitsland ging gewoon in hetzelfde tempo door
Heel jammer inderdaad. Gelijkertijd is hij 'pas' 25. Zijn beste jaren komen nog. Ik schrijf hem nog niet helemaal af, hoewel de kansen die ik hem toedicht wel afnemen.Gonadan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:38:
[...]
De Ligt was bij Ajax al zelden 100% foutloos maar dan ben je nog jong en wordt het je vergeven en in de Eredivisie kom je er vaak mee weg. Hij ging bewust naar Italië om juist het verdedigen te verbeteren maar daar bleek dat hij ook weer niet een pure verdediger was en meer moet voetballen.
Onder de streep heeft hij die momenten er dus nog steeds niet uit gekregen en onderhand zou je dat qua leeftijd en clubs wel mogen verwachten.
Hij is dus niet zozeer achteruit gegaan maar heeft die ene laatste stap naar 100% meedogenloos nooit weten te maken. En daarom is hij nog steeds nergens volledig onomstreden. Jammer maar helaas.
vd Ven, en Botman als ie weer fit is (en dan op hetzelfde niveau terugkomt).Fiber schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:40:
Voor De Ligt hebben we De Vrij nog gelukkig, maar kunnen we Van Dijk ook vervangen of kan dat eigenlijk gewoon niet...?
Aké kan nog naar LCV, dan kan Timber als ie bij Arsenal blijft spelen op linksback, of bv Hartman als die goed herstelt van z'n blessures.
Genoeg opties dus.
[edit] en ik wil van Hecke wel eens op RCV zien. Die is het seizoen echt heel goed begonnen bij Brighton (en speelde vorig jaar ook al een aantal goeie potten)
[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 10-09-2024 21:42 ]
Denk niet dat je op mij doelt hierbij, maar ik moet zeggen dat het gewoon opvalt vind ik zoals hij speelde de eerste helft. Ook voetballend een aantal goede slimme acties die ik maar weinig heb gezien van hem bij Ajax.bazzemans schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:39:
[...]
Geheel terecht wat je schrijft. Sommige Tweakers hebben echter een minder neutrale bril op en dus kan Brobbey er per definitie niks van.
Maar het kan zeker ook met medespelers te maken hebben, heb vooral t idee dat de speler om hem heen hem veel meer helpen met loopacties. (Die zagen we Bergwijn weinig doen afgelopen seizoen bij Ajax, al zal die dit jaar er nog minder maken
Megupe schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:34:
Timber slaapt nog...
We krijgen wel redelijk voetballes zeg..
Quad schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:35:
Wat een fout van Gapko zeg.
toolkist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:35:
[...]
En deze keer van Dijk die staat te slapen. Gaat lekker centraal achterin.
Ja hallo! Wie moet ik nu de schuld geven en nooit meer in het NL elftal willen zien?Harribo schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:35:
De Ligt te laat..
Flinke aderlating Ake. Sneu ook.
Maar het was inderdaad al geruime tijd wachten op de Duitse treffers. Toch verwacht ik wel wat tactische aanpassingen van Koeman om het weer een beetje in evenwicht te krijgen...
Maar het was inderdaad al geruime tijd wachten op de Duitse treffers. Toch verwacht ik wel wat tactische aanpassingen van Koeman om het weer een beetje in evenwicht te krijgen...
Nee, die hoor je nu Brobbey het goed doet nietjbdeiman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:41:
[...]
Denk niet dat je op mij doelt hierbij, maar ik moet zeggen dat het gewoon opvalt vind ik zoals hij speelde de eerste helft. Ook voetballend een aantal goede slimme acties die ik maar weinig heb gezien van hem bij Ajax.
Maar het kan zeker ook met medespelers te maken hebben, heb vooral t idee dat de speler om hem heen hem veel meer helpen met loopacties. (Die zagen we Bergwijn weinig doen afgelopen seizoen bij Ajax, al zal die dit jaar er nog minder maken)
Ik vind de Ligt bij de 1-2 niet zo zeer iets verkeerd doen, meer dan blokken kon hij niet echt. Maar er staat een back he-le-maal vrij in de 16. En dat mag van Dijk zich aanrekenen. En qua ‘vrije man in de 16’;die was eigenlijk voor Timber, had mee moeten lopen.gws24 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:42:
Ja hallo! Wie moet ik nu de schuld geven en nooit meer in het NL elftal willen zien?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Aké is zeker een aderlating. Die is zo gegroeid de afgelopen jaren.
Die komt er zo in dus kan het meteen laten zien.toolkist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:41:
[...]
[edit] en ik wil van Hecke wel eens op RCV zien. Die is het seizoen echt heel goed begonnen bij Brighton (en speelde vorig jaar ook al een aantal goeie potten)
KOEMANgws24 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:42:
[...]
[...]
[...]
[...]
Ja hallo! Wie moet ik nu de schuld geven en nooit meer in het NL elftal willen zien?
Zijn carrière is nog niet voorbij inderdaad en ik hoop dat hij het nog redt. Echter zijn we nu zes jaar verder en is hij geen stap verder op dat vlak. Ik vrees daarom dat hij dat er gewoon nooit helemaal uit gaat krijgen.bazzemans schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:40:
Heel jammer inderdaad. Gelijkertijd is hij 'pas' 25. Zijn beste jaren komen nog. Ik schrijf hem nog niet helemaal af, hoewel de kansen die ik hem toedicht wel afnemen.
Eerder zie ik hem in een team komen te staan waar het beter op te vangen is en hij dus beter rendeert. Feitelijk een beetje zoals Blind die fantastisch was mits je zijn zwaktes kon opvangen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Ligt. Die maakt nl MEERDERE fouten op CRUCIALE plaatsen.gws24 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:42:
[...]
[...]
[...]
[...]
De overige vind ik redelijk tot prima spelen. Foutloos bestaat haast niet
Tja Xavi moet leren af te maken maar ach
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-09-2024 21:48 ]
Ik zie dat jij je nieuwe Veltman gevonden hebt?Harribo schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:46:
[...]
De Ligt. Die maakt nl MEERDERE fouten op CRUCIALE plaatsen.
De overige vind ik prima spelen.
Tja Xavi moet leren af te maken maar ach
Pwoah, dat is nog eens een uitspraakGonadan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:46:
[...]
Feitelijk een beetje zoals Blind die fascistisch was mits je zijn zwaktes kon opvangen.
Brobbey is vaak nog beter als hij met spelers (vrienden) speelt waar waar hij een klik mee heeft, zoals Gravenberch, Taylor, Timber & Timber en nog een paar. Je ziet het duidelijk in dat intuïtief aanvoelen tussen Gravenberch en Brobbey deze wedstrijd, ook bij die prachtige lange pass van Ryan.jbdeiman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:41:
[...]
Denk niet dat je op mij doelt hierbij, maar ik moet zeggen dat het gewoon opvalt vind ik zoals hij speelde de eerste helft. Ook voetballend een aantal goede slimme acties die ik maar weinig heb gezien van hem bij Ajax.
Maar het kan zeker ook met medespelers te maken hebben, heb vooral t idee dat de speler om hem heen hem veel meer helpen met loopacties. (Die zagen we Bergwijn weinig doen afgelopen seizoen bij Ajax, al zal die dit jaar er nog minder maken)
In Ajax speelt hij ook beter samen met Taylor.
Van Koeman? Serieus? Ik niet eerlijk gezegd. De wisselen tegen Kroatië pakten ook dramatisch uit. Ik heb weinig vertrouwen in Koeman. Die heeft het geluk dat Reijnders op het middenveld speelt, dat geeft lucht, maar heeft weinig met tactiek te maken.DutchOwnage schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:42:
Toch verwacht ik wel wat tactische aanpassingen van Koeman om het weer een beetje in evenwicht te krijgen...
(Blind een fascist, ik wist dat er iets mis met hem wasGonadan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:46:
[...]
Zijn carrière is nog niet voorbij inderdaad en ik hoop dat hij het nog redt. Echter zijn we nu zes jaar verder en is hij geen stap verder op dat vlak. Ik vrees daarom dat hij dat er gewoon nooit helemaal uit gaat krijgen.
Eerder zie ik hem in een team komen te staan waar het beter op te vangen is en hij dus beter rendeert. Feitelijk een beetje zoals Blind die fascistisch was mits je zijn zwaktes kon opvangen.
De vrees zoals jij het noemt, probeerde ik te verwoorden door te zeggen dat ik de kans dat hij die fouten uit zijn spel krijgt steeds kleiner zie.
Nou...toolkist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:47:
[...]
Ik zie dat jij je nieuwe Veltman gevonden hebt?
Veltman maakte niet zoveel fouten vond ik, alleen hij was te traag en pakte mede daardoor onnodig vaak rood
Zou toch lekker zijn als autocorrectie iets van context zou gebruiken.bazzemans schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:48:
[...]
(Blind een fascist, ik wist dat er iets mis met hem was)
De vrees zoals jij het noemt, probeerde ik te verwoorden door te zeggen dat ik de kans dat hij die fouten uit zijn spel krijgt steeds kleiner zie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Matthijs de Ligt , Leiderdorp, 12-08-1999 + Amsterdam, 10-09-2024
een treffende spreuk
Goed gedaan!
Lekker hoor. Goed fel begonnen aan de tweede helft.
Flickr PSN ID= cheironnl
Even puur theoretisch: hoe zou een formatie eruit zien met twee spitsen (Zirkzee, Brobby of Weghorst) eruit zien?
Dit was wel volkomen verdiend.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat speelt die Brobbey een dijk van een wedstrijd zeg. Nu maar hopen dat @Ramzzz de wedstrijd aan het kijken is
Bam! Geweldig gedaan door Brobbey.
⏩ PVOutput☀️
Want jij weet al dat deze wissel was vanwege zijn fout? Of kan het zijn dat Koeman dit al van plan was, net als met Brobbey starten vandaag.pro_6or schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:54:
Matthijs de Ligt , Leiderdorp, 12-08-1999 + Amsterdam, 10-09-2024
Lekker hoor! Super doorgegaan allemaal. Goeie pass op Brobbey, lekker vastgehouden en Dumfries staat wel gewoon op de goede plek.
Je moet er wel staan om hem in te tikken.
Je moet er wel staan om hem in te tikken.
Yes! Goed druk zetten van heel veel spelers en goed gedaan van Brobbey!
stelt autocorrect niet automatisch de meest gebruikte woorden voor?Gonadan schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:54:
[...]
Zou toch lekker zijn als autocorrectie iets van context zou gebruiken.
Weer een goede start. Hopelijk kunnen ze het nu wel volhouden!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat is dat toch dat altijd als ik een kritische opmerking maak over Dumfries dat hij dan belangrijk is met assists of scoort.
Timber laat even zien hoe belangrijk het is om terug te blijven sprinten. Goede ingreep!
Flickr PSN ID= cheironnl
Gakpo geef die bal meteen joh, niet elke keer eerst zelf nog 3 tikjes voordat je em afspeelt...
Je zou hem kunnen geven.
Leuke wedstrijd wel
Leuke wedstrijd wel
Nog eens doenbazzemans schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 21:58:
Wat is dat toch dat altijd als ik een kritische opmerking maak over Dumfries dat hij dan belangrijk is met assists of scoort.
Werkt alleen per wedstrijd. Dus verwacht vanaf nu elk interland een kritische post over Dumfries van mij. Dan weten jullie dat vast.
Oh je valt vast niet op danbazzemans schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:00:
[...]
Werkt alleen per wedstrijd. Dus verwacht vanaf nu elk interland een kritische post over Dumfries van mij. Dan weten jullie dat vast.
Lekker schot van Gravenberch.
⏩ PVOutput☀️
Wordt de VAR nu ineens gebruikt bij Duitse wel/niet corners?
Dit kan de 4e man zonder camera never ever nooit zien en de grens aan de andere kant van het veld ook niet.
Dit kan de 4e man zonder camera never ever nooit zien en de grens aan de andere kant van het veld ook niet.
Wacht even, Verbruggen en van Hecke, allebei toch uit de jeugd van NAC? Dat is wel een prestatie voor een club die een tijdje gespeeld heeft in de KKD.
Duitsland is wel erg matig in het laatste kwart. Of Oranje erg goed.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Gewoon beide aanvallend ingestelde teams momenteel. Dan krijg je dit.Shabbaman schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:03:
Duitsland is wel erg matig in het laatste kwart. Of Oranje erg goed.
Dit is ook Brobbey he. Bal in de tribune
Hij heeft gehoord wat voor salarissen er betaald worden in de NFL. onlangs nog iemand die voor 4 of 6 jaar 240m krijgtsNielz123 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:04:
Dat moet echt beter, veel rustiger zijn in de afwerking.sNielz123 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:04:
Terwijl ik dit las zag ik net Brobbeast dwars door Raum heen lopen hahahatoolkist schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:05:
[...]
Hij heeft gehoord wat voor salarissen er betaald worden in de NFL. onlangs nog iemand die voor 4 of 6 jaar 240m krijgt
Was weinig aan de hand in de herhalingTrishul schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:06:
[...]
Terwijl ik dit las zag ik net Brobbeast dwars door Raum heen lopen hahaha
Die Duitser schopt tegen een muursNielz123 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:07:
[...]
Was weinig aan de hand in de herhaling
Inderdaad, hij blocked gewoon het schot. Wel goed dat Brobbey zo afjaagt in deze situatie, te vaak dat NL spelers rond de 16 blijven hangen en de tegenstander weer een nieuwe aanval kan opzetten.sNielz123 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 22:07:
[...]
Was weinig aan de hand in de herhaling
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!