Laat Koeman het niet lezen!!!hoevenpe schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:38:
Depay eraf, echte spits erin
Kom op, Gakpo speelt gewoon heel goed.
Zo vaak als hij zijn man voorbij komt, echt top
Edit :tosun is niet slecht
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 06-07-2024 22:40 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
We.worden geen kampioen. Nooit op deze manier. Al helemaal niet tegen Spanje.FreakNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:38:
[...]
We zijn middelmaat. In tegenstelling tot Frankrijk en Engeland waar meerdere 100en miljoenen aan transferwaarde op het veld staan.
Ik weet niet wat je verwacht maar dit NL is niet in staat om zomaar alle elftallen aan de zegekar te binden met goed voetbal.
Koeman haalt er zo goed al het maximale uit.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wil je tegen de engelse de lange bal spelen dan…? We moeten btw dit nog zien te winnen. Zie ik niet zo makkelijk gebeurenYoup1e schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:37:
Als tegen die Engelsen Wout niet in de basis staat, in plaats van Memphis, dan wordt het niks.
[ Voor 12% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-07-2024 22:40 ]
Ik vraag dit voor een vriend
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Het enige nadeel van geen kabel/tv meer hebben. Voetbal via NLZiet loopt ook 2 minuten achter. Dus als ik hier heel vaak JAAAA zie, weet ik dat ik ff moet oplettenMartin0 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
Ik kijk via mijn browser en daarmee heb ik altijd een 2 minuten vertraging of iets dergelijks.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Own goal is topscorerBeakzz schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:38:
Gakpo is nu officieel topscorer met 4 doelpunten 😅
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Eens. Er is geen manier zelfs. Ook niet met een andere trainerByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
We.worden geen kampioen. Nooit op deze manier. Al helemaal niet tegen Spanje.
Woensdag, 21:00.BakkerM schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:40:
Wanneer is de halve finale? Dinsdag, woensdag of donderdag?
Ik denk dat je Depay gewoon als valse spits of rechtsvoor moet zetten. Nu staat hij als valse spits en de combinatie met Weghorst is veel dreigender. Hij werkt niet als spits, maar daar heb je Weghorst voor.LZ86 schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:38:
geen Bergwijn volgende pot. Weghorst meteen.
Memphis heeft 2/3e van de pot echt wel verdienstelijk gespeeld, ondanks de grudge jegens hem
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
zondag toch?BakkerM schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:40:
Di fra spaBakkerM schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:40:
En wo eng tegen winnaar van nu
Allebei 21:00
Verwijderd
Ga ik je pas vertellen als Nederland wint!BakkerM schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:40:
Tegen Spanje en ik denk ook tegen een Engeland hebben we meer ruimte, dus dan speelt NL ook makkelijkerByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
Dinsdag 9 Juli 21:00 FRA-SPABakkerM schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:40:
Woensdag 10 Juli 21:00 ???-ENG
Als Oranje vanavond maar wint is het prima. Al spelen de Engelsen ook een vreselijk toernooiByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
En de spelers die er 3 hebben gescoord, zijn ook allemaal uit het toernooi.Beakzz schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:38:
Gakpo is nu officieel topscorer met 4 doelpunten 😅
Vandaag echt niet hoor. Hij probeert het wel, maar vandaag mislukte bijna alles bij hemHarribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
tuurlijk, maar er wordt weinig gescoord ihaHarribo schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Als we het wel worden zou dat wel episch zijn met zulk slecht voetbal. Beetje zoals Frankrijk.ByteMe_ schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 06-07-2024 22:41 ]
Wil je tegen de Engelsen met Depay iets proberen? Ik denk echt dat je meer kunt forceren met een Weghorst daar. Let wel, met dit elftal kun je niks anders dan forceren...HollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:40:
[...]
Wil je tegen de engelse de lange bal spelen dan…?
Projecteer geen verwachtingen van anderen op mij. Zowel Koeman als een aantal van zijn vriendjes maken mij niet gelukkig. Het is te lang te veel vasthouden aan wat niet werkt.FreakNL schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:38:
[...]
We zijn middelmaat. In tegenstelling tot Frankrijk en Engeland waar meerdere 100en miljoenen aan transferwaarde op het veld staan.
Ik weet niet wat je verwacht maar dit NL is niet in staat om zomaar alle elftallen aan de zegekar te binden met goed voetbal.
Koeman haalt er zo goed als het maximale uit.
Ik vind de verwachtingen onrealistisch hier.
Mag je het mee oneens zijn maar je gaat mij van niets anders overtuigen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik liet me inderdaad meeslepen. Getuige wat we nu zien is dat wel een correcte constatering ja.cheiron schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:39:
[...]
Weghorst met Depay om hem heen werkt prima. Heb je tenminste een aanspeelpunt.
Hoop het dit keer nietBeefHazard schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:42:
Toch voel ik een verlenging komen...
als nederland terug gaat lopen wel jaBeefHazard schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:42:
Toch voel ik een verlenging komen...
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hij scoorde en als hij de kans krijgt, dan kan hij gevaarlijk zijn.Exocet schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:41:
[...]
Vandaag echt niet hoor. Hij probeert het wel, maar vandaag mislukte bijna alles bij hem
Probleem is en blijft dat het niet werkt als de hele verdediging op hem duikt. Er moeten meer aanvalsroutes zijn.
Dat is wat Koeman steeds verprutst. Er moet linksvoor, rechtsvoor en centraal iets zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Do { Ping } while ( LOL )
Flickr PSN ID= cheironnl
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PSN: xMaurice93
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat wordt wellicht een stuk leuker ineens.Morrar schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 21:56:
Mijn god, bedenk me net dat ik dit morgen nog een keer moet kijken met m'n dochtertje van vijf omdat het te laat was...
Wat een marteling.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Om straks nog eens te lachenHollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:44:
Turkije gaat scoren. Bookmark this.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
PSN: xMaurice93
Nog erger, je kant ook zienWolly schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:44:
Je voelt aan je water dat het weer inkakt.
Als het moet gaat Koeman er zelf stiekem bij staan!Verwijderd schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 22:45:
Met 12 man de doel instaan, laat ze er niet langs!!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!