Wtf? Waarom nou weer Ake en Schouten eruit?? Die speelden allebei echt goed. En Depay blijft maar staan...
Wat zijn dit voor 2004 wissels!!!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
als die maar niet gewisseld gaat worden.Grindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:27:
veerman voor schouten??? hoe dan, dat is nog erger dan een bosveltje
Elect a clown, expect a circus.
Ake trok wat met zijn beenJoteW schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:27:
Schouten en Ake eraf? Wat is die mafkees aan 't doen joh
Schouten en Ake eruit? Beiden twee van de besten op het veld.. Waarschijnlijk denkt Koeman dat Roemenië aanvallend geen dreiging meer is
Dat snap ik ook niet. Het ging toch goed ?silmaril8 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:28:
Wtf? Waarom nou weer Ake en Schouten eruit?? Die speelden allebei echt goed. En Depay blijft maar staan...
Krijg weer Bosvelt vibes.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
wtf ake er ook af? is die koenan gek geworden wat een mafklapper, de 2 beste spelers
Dit zijn wissels alsof we al 0-5 voor staan, raar.
Oef, dat weet ik nogDr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:28:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Jongens, nog geen Wijnaldum. Niet zo miepen
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo voelt het inderdaad...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:28:
Ben er eigenlijk wel klaar mee... Wat een wissels zeg
Schouten eruit. Dan wordt er dus geen bal meer onderschept op het middenveld. Goede strategie Koeman.
Ik dacht dat xavi eraf zou gaan...nee Schouten. The fuck
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dank voor deze positiviteitcheiron schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:28:
Jongens, nog geen Wijnaldum. Niet zo miepen
Wellicht een blessure. Bij Ake is dat wel het geval. Wellicht bij Schouten ook. Anders kan ik de wissel niet begrijpen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zal vast met een reden zijn. 
Niet gelijk zo agressief.
Niet gelijk zo agressief.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Koeman wil gewoon een dubbel bosveltje doen, altijd baas boven baas natuurlijk
Dat scheelde toch minder dan ik dacht
Flickr PSN ID= cheironnl
Greep best vaak maar z’n rechter bil / hamstringJanW schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:29:
Ake is niet helemaal fit. Sparen en VD Ven is een prima vervanger.
Van de Ven is prima stand-in maar Veerman voor Schouten die fantastisch speelde?JanW schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:29:
Ake is niet helemaal fit. Sparen en VD Ven is een prima vervanger.
Waarom Schouten en Ake.
Laat ie Reijnders staan, man man de helft van de passes zijn niet goed…
Pvd Koeman. Waarom toch???
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Veel minder, dat was close zegcheiron schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:29:
Dat scheelde toch minder dan ik dacht
Koeman hangt hier normaal altijd rond om toe te lichten maar nu even niet denk ik.Nimflix schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:29:
Kan iemand de wissels uitleggen?
Nou, als het spel stil ligt dan gaat iemand uit het veld die bijvoorbeeld moe is of gewoon slecht, en dan komt er iemand anders voor in z’n plek terug.Nimflix schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:29:
Van der Ven ook weer zo'n verdediger die er niet op gaat maar blijft staan op een paar meter te schermen
Je geeft de aanvaller dan teveel tijd
Aké gaat er wel op
Je geeft de aanvaller dan teveel tijd
Aké gaat er wel op
Reijnders doet het anders best goed. Ik zou zeggen, speelt zelfs erg sterk.ArcticTiger schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:30:
Waarom Schouten en Ake.
nggyu nglyd
Lekker Memphis, traag, overtreding, balverlies...
Holk schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Nou, als het spel stil ligt dan gaat iemand uit het veld die bijvoorbeeld moe is of gewoon slecht, en dan komt er iemand anders voor in z’n plek terug.
Ik miste @Harribo al.Cartman! schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:30:
[...]
Koeman hangt hier normaal altijd rond om toe te lichten maar nu even niet denk ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Toch weer billen knijpen hè.
Koeman krijgt de rekening voor dat jaar van mijn leven die dat weer kost.
Koeman krijgt de rekening voor dat jaar van mijn leven die dat weer kost.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oooooomfffg
Steam/Discord: Flimovic
Simons pannenkoek!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
KOM OP ZEG!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mispoes.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ohhhhh Simons. Waarom gast wacht je alweer.
nggyu nglyd
De Roemenen komen wel weer dichterbij nu. Schijtbak Simons durft het weer niet en Veerman helaas pech.
Waarom schiet die Simons niet??!
De besten eruit anders valt Depay zo op.Nimflix schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:29:
Oh kom op Veerman.
Die had je zo enorm geholpen.
Die had je zo enorm geholpen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is niks, wordt niks met die jongen…KlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:31:
Lekker Memphis, traag, overtreding, balverlies...
Hij schiet alsof hij er effect aan gaat geven maar er komt geen effect. Ook knap
Lijkt wel of het trainingsdoel van Nederland bij het hotel een centimeter of 20 langer is...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die had Simons natuurlijk al binnen moeten tikken...
Weer naar zijn rechter... PfffBeakzz schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:32:
Kan die Simons niet schieten?
Veerman kan in dit tempo wel mee, dat probleem zie ik niet
28 juni is al voorbij héLZ86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:32:
WAAROM SCHIET DIE XAVI NIET GEWOON......
Die oude voetbalwet die iemand al eerder aanhaalde gaat zo gelden hè mensen. 88ste minuut en we kunnen verlengen
Het is gewoon Simons, met zijn belabberde spel is het een belediging voor de echte Xavi om hem zo te noemenLZ86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:32:
WAAROM SCHIET DIE XAVI NIET GEWOON......
Het had al 0-6 kunnen zijn. wat een gekloot.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Wil die snotaap nu écht met alle geweld eerst een speler uitkappen voor die op de goal kan jutten? Mijn god zeg wat een aanfluiting
Twente komt eraan!
Dat waren de wissels die ik had verwacht.silmaril8 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:32:
Hoop toch nog wel dat Simons en Depay worden gewisseld. Die hebben tot nu toe nog niks gebracht.
Mwaaa Simons had vandaag echt wel mogen scoren maar verder doet hij het niet slecht hoor.
Ik krijg het idee dat hij het veld in is gestuurd met de opdracht alle ballen bij Memphis in te leveren. Maar die is onzichtbaar...rik86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:33:
Ik krijg bij Simons t idee dat ie niet durft/ bezwijkt onder de druk om te moeten scoren
Memphis kan echt NIETS
[ Voor 13% gewijzigd door PatrickC op 02-07-2024 19:35 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die scheidsrechter fluit wel weer veel af zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
wegorst is een 1 hit wonder en brobbey is geblesseerdExocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:34:
Er is toch geen enkele reden om Memphis NIET te wisselen? Zeker met Weghorst en Brobbey op de bank
Hoeveel mensen heb je nodig man man ma.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hoge ballen met die knotjes roemeen gaat hem niet worden, daar heb je woutje voor nodig
Simons is zo'n goede voetballer, jammer dat het laatste stukje net mist vanavond.
nggyu nglyd
Koeman doet wat Koeman al zijn hele carrière doet. Gewoon middelmatige trainer. Met favorietjes.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:34:
Er is toch geen enkele reden om Memphis NIET te wisselen? Zeker met Weghorst en Brobbey op de bank
Brobbey is niet geblesseerd.Xfade schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:35:
[...]
wegorst is een 1 hit wonder en brobbey is geblesseerd
nggyu nglyd
Commentaar: 'Daar is Memphis'
Correct.. daar is hij. En dat was het. Meer niet, 'daar is Memphis'.
Correct.. daar is hij. En dat was het. Meer niet, 'daar is Memphis'.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij is iedereen fit.Xfade schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:35:
[...]
wegorst is een 1 hit wonder en brobbey is geblesseerd
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ook. Je had beter Depay/Simons kunnen wisselen dan Schouten. Ake had blijkbaar een blessure, maar Schouten vlgns mij niet.
Ik zou best wel eens willen zien of Brobbey de Nederlandse Lukaku kan zijn hier. Hij verdient echt wel een kans en het lijkt me dat hij er wél voor wil werken.Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 19:34:
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!