Flickr PSN ID= cheironnl
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nja Sneijder heeft ooit gescoord met zijn hoofd, dat is nog verrassender.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Na een matig begin zijn we nu wel beter jaBakkerM schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:40:
En toch een leuke eerste helft die vooralsnog veelbelovend verloopt 🤞
De Roemenen bakken er niet heel veel meer van.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat was het plan van Koeman, dat zei hij voor de wedstrijd al, eerlijk is eerlijkQuad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:41:
Bergwijn zorgt er wel voor dat Dumfries heel erg veel ruimte krijgt. Kopsterke spits nodig voor die voorzetten..
Je hebt nog een kwartier zometeen om even een reel te zoeken van hem van afgelopen seizoen. Oranje speelt zo ruk omdat Koeman aan zijn stokpaardjes vasthoudt en daar niet vanaf durft te wijken.FreakNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:39:
[...]
Zowel van Gaal als Koeman zetten Dumfries zo’n beetje als eerste op het formulier. Dat zal een reden hebben. Als een ander veel beter is zal die dat moeten laten zien bij Oranje en dat heb ik nog niet gezien bij Frimpong.
Ik heb geen verklaring waarom Bergwijn zou spelen tov Malen. Jij wel?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Eindelijk een speler die de bal kan vasthouden op randje 16.BakkerM schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:41:
En Bergwijn brengt wel enige fysieke kracht
Driehoekje met Memphis inzakken. Bergwijn naar binnen, kaatsen met schouten op Dumfries erover speelt lekker. Jammer dat Dumfries zijn dozen nog niet van de schoenen af heeft.Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:41:
Bergwijn zorgt er wel voor dat Dumfries heel erg veel ruimte krijgt. Kopsterke spits nodig voor die voorzetten..
Dat klopt zeker!Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:41:
[...]
Dat was het plan van Koeman, dat zei hij voor de wedstrijd al, eerlijk is eerlijk
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Beetje stevig oké, nu speelt hij iemand fysiek uit de wedstrijdMillie-ano schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:34:
[...]
Eens..maar mag ook eigenlijk wel iets vaker gebeuren. Beetje beuk erin. Laat ze je maar voelen en zien.
Elect a clown, expect a circus.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat het een slechte speler is.Deadsy schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:42:
er staat echt niemand klaar voor de bal van depay. Dus waarom geeft hij hem
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat jasNielz123 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:41:
Je moet nu echt de 2e maken in deze fase
Ik heb er anders nog geen vertrouwen in dat we dit gaan winnen
Memphis heeft dit gelezenDr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:42:
Wat is dit. We spelen goed voetbal?
Bijna al het gevaar komt van rechts. Voorzetten moeten iets secuurder.eric.1 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:41:
Ik ben niet onder de indruk van Dumfries...zorg voor weinig concreets.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Dat is Memphis duidelijk niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flickr PSN ID= cheironnl
ik vrees dat het serieus een doelpoging wasPWM schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:42:
Beste corner van Depay tot nu toe.
De 11e zo verneuken.
Dan maar even iemand anders die corner nemen?
Uitvoering was erg matig.
Ik wist dat ik het niet moest jinxen.
Flickr PSN ID= cheironnl
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Doelpoging.LZ86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:43:
Was dat een corner of een schot op doel poging?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die 2-0 is nodig. Het voetbal is beter aan het worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hij is iig geen El Salvador
Omdat alles via rechts gaat, dankzij Bergwijn. De nauwkeurigheid zit er gewoon niet in met Dumfries.FreakNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:42:
[...]
Bijna al het gevaar komt van rechts. Voorzetten moeten iets secuurder.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alec Baldwin in zn jonge jaren!dr.lowtune schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:44:
Die coach lijkt op Robert de Niro.
Steam/Epic: Deurstopper
Ze denken dat 5 corners een penalty is?Deadsy schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:45:
zouden ze op corners trainen?
Alec Baldwin roept mijn vriendin.dr.lowtune schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:44:
Die coach lijkt op Robert de Niro.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bergwijn prima vandaag, maar Gakpo en Ake steken ver boven de rest uit.PatrickC schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:45:
Tsja… Gakpo is de enige die van niveau is in de voorhoede van Oranje… pijnlijk
Veel te veel kansen verprutst
Ach ja, Ronaldo miste gisteren ook een pingel.Agent47 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:44:
80 miljoen dames en heren
Memphis denk ik nietDeadsy schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:45:
zouden ze op corners trainen?
Luister, ik heb 2-1 NL op scorito.Youp1e schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:45:
Ondertussen staan we wel even met 1-0 voor, lui, niet zo negatief!
Ik moet Ria nog inhalen
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Men doet net of Xavi geen bal kan schoppen lolYoup1e schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 18:45:
Ondertussen staan we wel even met 1-0 voor, lui, niet zo negatief!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!