Hoe harder Trump/Infantino zn WK faalt hoe beter.
Nieuwe regel op WK: spelers die mond bedekken tijdens confrontaties kunnen rood krijgen
https://nos.nl/l/2612342
https://nos.nl/l/2612342
Dan moet je juist dit Oranje sturen...toolkist schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:36:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trump ziet er anders wel uit als een fan van Oranje 🍊🍊🍊
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ok. Maar dat heeft niks met de spelers te makentoolkist schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 22:36:
[...]
Door wie? Gaat nooit gebeuren. WK's worden altijd gewonnen door grote landen en/of landen met in elk geval één ster die er voorin eentje in kan prikken.Sjah schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 23:39:
De liefde voor dit Oranje lijkt niet groot.
Toch worden we getipt als gevaarlijke outsider.
tJa door wie, die ene econoom Joachim Klement die zei met zijn voorspelmodel dat Oranje Wk wordt. En we hebben idd niet een ster, maar met een Gakpo en Dumfries, hebben we 2 kerels die er af en toe iets inprikken. Persoonlijkheden hebben we niet, op misschien aanvoerder v Dijk na.
Ik vind het wel een prima uitgangspositie. Selectie zonder echte sterren en ook niet tot de favorieten behoren. Kan het alleen maar meevallen. Groepsfase tegen Japan en Zweden gaan we zien waar we staan. Die zou je op papier moeten winnen maar zullen ook niet de makkelijkste wedstrijden zijn.
Vooralnsog zie ik Frankrijk en Spanje als favorieten. We gaan het wel zien, ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
Vooralnsog zie ik Frankrijk en Spanje als favorieten. We gaan het wel zien, ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
Mijn oudste zoon is 6 en kijkt al maanden uit naar het wk. Het lijkt hem (en mij ook) fantastisch om midden in de nacht voetbal te kijken. Het samen met hem kijken is waar ik naar uit kijkVlassie1980 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:52:
ik heb er wel weer zin in maar die tijden zijn wel echt bagger... Hopelijk zijn we na 2 wedstrijden al door en kan ik die wedstrijd tegen Tunesie laten voor wat het is
XXXVI
Oudste hier, ook 6, is daar ook enorm voor in. Dus ik snap je volledig.ephymerous schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:24:
[...]
Mijn oudste zoon is 6 en kijkt al maanden uit naar het wk. Het lijkt hem (en mij ook) fantastisch om midden in de nacht voetbal te kijken. Het samen met hem kijken is waar ik naar uit kijk
Net als de F1 races die 's ochtends vroeg beginnen. Samen onder een dekentje op de bank, afgebakken broodje erbij. Leuk om te delen met je kind! 😍
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 29-04-2026 21:34 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Van Japan won het veel betere elftal met Sneijder, Robben en van Persie maar nipt en Zweden speelt tegenwoordig met drie centrale verdedigers met die twee lepe spitsen voorin. Ook geen makkie. Gelukkig hoeft de derde plek niet direct een slechter schema voor de KO fase op te leverenVlassie1980 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 10:52:
Ik vind het wel een prima uitgangspositie. Selectie zonder echte sterren en ook niet tot de favorieten behoren. Kan het alleen maar meevallen. Groepsfase tegen Japan en Zweden gaan we zien waar we staan. Die zou je op papier moeten winnen maar zullen ook niet de makkelijkste wedstrijden zijn.
Ja prachtigQuad schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:33:
[...]
Oudste hier, ook 6, is daar ook enorm voor in. Dus ik snap je volledig.
Net als de F1 races die 's ochtends vroeg beginnen. Samen onder een dekentje op de bank, afgebakken broodje erbij. Leuk om te delen met je kind! 😍
XXXVI
Prima toch! Oliehoorn fritessaus van oranje erbij voor het oranjegevoel.ephymerous schreef op woensdag 29 april 2026 @ 21:48:
[...]
Ja prachtigZijn idee hier is ‘s nachts frikandellen in de airfryer
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!