[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.292 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:18
Tominatie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:34:
[...]

Kan je hem ook maken voor "he didnt bought the dip"
Want zo voel ik mij nu :+
buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Biohazzard21 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:35:
[...]

Met deze link ook via youtube te bekijken. Nu ook al de nodige voorbesprekingen:

https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/236x/70/c8/5b/70c85b4fdb8a69dc50e7ac5d10e6d582--dutch-quotes-expressions.jpg
:+ Wikipedia: Dunglish

@Pelox weet je wie er ook met zijn arm omhoog stond? :P Mooie raket! To infinitity...

[ Voor 19% gewijzigd door sh4d0wman op 26-01-2022 15:39 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FokreDT5jRiEOl6EdYFQCvPhqGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SZBL4DCPUHYTYAQl1UIIUd58.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49LBpu105x6_FDfGh8XTYOwMhNo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/23eOSaUtzXat4S5z7XYZr0b6.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWRCiGyIRMKfGVIxiU_xcPGdIMo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SyQnoziva8llGPUsrAwIMFJA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:26
[...]

Bifi is ook niet gedipt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
wat denken jullie over Turkije? Bitcoin legal tender in 2022?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ypuh schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:45:
[...]

Bifi is ook niet gedipt toch?
nouuu. niet heel erg maar ik heb nog wel op $1300 bij kunnen halen hij ging zelfs nog naar $1200 geloof ik. Klein dipje. Mijn avg ligt nu op $1435 op BIFI. Dikke mewn.

Tis meer dat ik gewoon mijn bankrekening op BTC had moeten stukgooien. Kan nu nog steeds maarja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:49:
[...]

nouuu. niet heel erg maar ik heb nog wel op $1300 bij kunnen halen hij ging zelfs nog naar $1200 geloof ik. Klein dipje. Mijn avg ligt nu op $1435 op BIFI. Dikke mewn.

Tis meer dat ik gewoon mijn bankrekening op BTC had moeten stukgooien. Kan nu nog steeds maarja.
Dikke baconbuyer jij!

Heb mijn worstje gekocht op gemiddeld $1600 :X

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Skrunsies schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:53:
[...]

Dikke baconbuyer jij!

Dat was ook mijn eerste buy :+
Maar toen rekkeroni dus ff snel die AVG flink omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 10:36
Fijn sell-moment zo'n dode stuiter kat 💸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://images.nrc.nl/FhE_18iGLJ-sX5Q7BGUk-vjuA7I=/1920x/filters:no_upscale():format(webp)/s3/static.nrc.nl/images/gn4/stripped/data81097323-89dfe5.jpg

Ik zie nu pas dat de president van El Salvador eruit ziet als de CEO van een big tech bedrijf. Op Twitter noemt hij zich ook 'CEO of El Salvador' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 14:59
Waah schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:41:
[...]

Mag het andersom ook? dus binance naar je bankrekening?

Of kunnen we alleen geld betalen :+
Ik zeg honeypot

/s

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 26-01-2022 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Dikke baconbuyer jij!

Heerlijk worstje voor in je PF. Blijft raar om een circulating supply van maar 72000 te zien.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Naar mijn mening kan de FED eigenlijk niets doen. Mochten ze hard ingrijpen gaat echt alles rekt incl de EUR.

Enige waar aan gedraaid zou moeten worden zijn die wereldwijde covid restricties en quarantaineplichten want dat is nu de grote aanjager van de inflate door problemen in de supply chain..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:26

LankHoar

Langharig tuig

Lekker dan. Net een Coinbase account aangemaakt, adres en ID geverifieerd. Visa toegevoegd. Nou, dan kun je coins kopen denk je, maar nee dus, want hij zegt dan dat ik eerst een pas moet toevoegen (alsof die Visa niet goed is ofzo). Beetje prutsen maar hielp niet, dus dacht ik voeg die Visa opnieuw toe, maar mag blijkbaar slechts eens per 12u aan een kaart prutsen, dus moet ik tot morgenochtend wachten :( Niet het einde van de wereld natuurlijk, maar ik heb fiat nodig zodat ik green candles kan chasen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 23:17

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:17
LankHoar schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:25:
Lekker dan. Net een Coinbase account aangemaakt, adres en ID geverifieerd. Visa toegevoegd. Nou, dan kun je coins kopen denk je, maar nee dus, want hij zegt dan dat ik eerst een pas moet toevoegen (alsof die Visa niet goed is ofzo). Beetje prutsen maar hielp niet, dus dacht ik voeg die Visa opnieuw toe, maar mag blijkbaar slechts eens per 12u aan een kaart prutsen, dus moet ik tot morgenochtend wachten :( Niet het einde van de wereld natuurlijk, maar ik heb fiat nodig zodat ik green candles kan chasen.
Als je binnen nu en 30 min iets wil kopen kan je snel een account aanmaken op bitvavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
LankHoar schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:25:
Je kunt ook via Ideal geld toevoegen. Dan kan op coinbase.com, en daarna kun je ze gratis verplaatsen naar Coinbase Pro. Happy hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:16
Darrell schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:18:
Naar mijn mening kan de FED eigenlijk niets doen. Mochten ze hard ingrijpen gaat echt alles rekt incl de EUR.

Enige waar aan gedraaid zou moeten worden zijn die wereldwijde covid restricties en quarantaineplichten want dat is nu de grote aanjager van de inflate door problemen in de supply chain..
Niets doen of te weinig is juist het probleem. Financiële markten hebben een hekel aan onzekerheid. Rente verhogingen en dergelijke zijn niet leuk voor investeerders, maar de constante onzekerheid over wat er mogelijk in de notulen van de FOMC staat is op de lange termijn vele malen desastreuzer.

Verhoog de rente, begin met QT. En fix de inflatie. De markt zal corrigeren, maar krabbelt uiteindelijk wel weer op en biedt kansen. Doet de FED niets of te weinig, dan heb je het risico dat we en de aandelen opblazen en de inflatie uit de hand loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:58
[...]

Dikke baconbuyer jij!

Fomo is een bitch Skrunsies.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjOSTnWWI2BwEqPo7sJEHIRfOs4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yKvuD4sVFmlByi00kQQExPxM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:32:
[...]

Niets doen of te weinig is juist het probleem. Financiële markten hebben een hekel aan onzekerheid. Rente verhogingen en dergelijke zijn niet leuk voor investeerders, maar de constante onzekerheid over wat er mogelijk in de notulen van de FOMC staat is op de lange termijn vele malen desastreuzer.

Verhoog de rente, begin met QT. En fix de inflatie. De markt zal corrigeren, maar krabbelt uiteindelijk wel weer op en biedt kansen. Doet de FED niets of te weinig, dan heb je het risico dat we en de aandelen opblazen en de inflatie uit de hand loopt.
Klopt maar we zijn inmiddels zover heen dat fors ingrijpen de zwerende wonden nog verder openscheurt en bijv de schuldencrisis in europa weer oplaait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zat hele dag overleg, watskeburt waarom groen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:44:
Omdat niet rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Meer kopers dan verkopers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Darrell schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:36:
[...]

Klopt maar we zijn inmiddels zover heen dat fors ingrijpen de zwerende wonden nog verder openscheurt en bijv de schuldencrisis in europa weer oplaait.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Die schuldencrisis zal vroeg of laat in Europa sowieso wel weer oplaaien en dat valt natuurlijk ook niet onder het mandaat van de FED. Niets doen zodat het feestje van de beleggers niet wordt verstoort is natuurlijk nooit de juiste oplossing.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Omdat verf...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anyi6a4KGmS_-EwHmUt7s7YzYAQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QXCLhn86s8Z45Rr5AEhzPfc4.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

disbehave schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Je kunt ook via Ideal geld toevoegen. Dan kan op coinbase.com, en daarna kun je ze gratis verplaatsen naar Coinbase Pro. Happy hunting!
Ideal is wel een optie, maar in mijn geval onhandig. Ik heb een visa van een CZ rekening die ik liever gebruik omdat ik zo dat geld een beetje op kan maken daar :) Ideal kennen ze daar niet.
Error404! schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Als je binnen nu en 30 min iets wil kopen kan je snel een account aanmaken op bitvavo
Bedankt voor de tip. Ik blijf accounts aanmaken zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:48:
[...]

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Die schuldencrisis zal vroeg of laat in Europa sowieso wel weer oplaaien en dat valt natuurlijk ook niet onder het mandaat van de FED. Niets doen zodat het feestje van de beleggers niet wordt verstoort is natuurlijk nooit de juiste oplossing.
Ik ben het helemaal met je eens maar het zijn niet alleen maar de beleggers meer waar ingrijpen een probleem voor wordt.

En nee fed zegt niets over europa, maar europa zal wel volgen qua monetair beleid.

We gaan het zien. Rekt gaan we sowieso.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:47

YES

Moderator General Chat
Kramer altijd +1! :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FAdU8TR3iUaBTc8gWcrh6l0VP6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XfizBxM8xehdWNafjAkQMKtI.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92

Vanavond dus om 21:00 NL tijd. Zou zelf normaal gesproken niet naar Saylor kijken, maar met Cobie en Ledger van UpOnly schakel ik wel even in. *popcorn*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jvel92 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:59:
[Twitter]

Vanavond dus om 21:00 NL tijd. Zou zelf normaal gesproken niet naar Saylor kijken, maar met Cobie en Ledger van UpOnly schakel ik wel even in. *popcorn*
Blijkbaar crashte de koers van Ethereum toen Vitalik in Up Only zat? _O-

Is er sprake van een vloek? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:51

HollovVpo1nt

I like gadgets

Waarom zou je in de Binance launchpool deelnemen aan de ANC farm ipv MC? ANC heeft een BNB APY van 2,26% en MC 4.32%. Dat is bijna het dubbele. Ik kan mij voorstellen dat je meer waarde zien in ANC op langere termijn en je farmt die om te hodl'en, maar voor de korte termijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Beetje geduld nog :)
The process will begin with an initial phased rollout in Belgium and Bulgaria before potentially expanding to other users in the weeks ahead, though the U.K. isn’t currently in scope, the person said.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:04
Duurde dat overleg 4 dagen?!?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ken iemand even een zak ATOM kopen? dan kan ik daarna als die weer flinkt dip weer inkopen :+

Doe ook maar een flinke duit FTM kopen joh als je toch bezig bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Xqlus1ve schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:28:
Ken iemand even een zak ATOM kopen? dan kan ik daarna als die weer flinkt dip weer inkopen :+

Doe ook maar een flinke duit FTM kopen joh als je toch bezig bent!
FTM, ATOM... Wat voor shitcoins wil jij ons nu weer aansmeren?

*Ngan stopt nog wat geld in ACH, JOE en SPELL*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:13:
[...]

Blijkbaar crashte de koers van Ethereum toen Vitalik in Up Only zat? _O-

Is er sprake van een vloek? >:)
Hahah er wordt zeker gesproken over een UpOnly curse. Founders van projecten zien de koersen van hun project regelmatig een duikvlucht nemen.

Aan de andere kant in juli was @lightcrypto uber bearish en pumpten we van de bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvel92 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:30:
[...]

Hahah er wordt zeker gesproken over een UpOnly curse. Founders van projecten zien de koersen van hun project regelmatig een duikvlucht nemen.

Aan de andere kant in juli was @lightcrypto uber bearish en pumpten we van de bodem.
Ben wel benieuwd. Die Cobie en Ledger zijn niet zo van de Bitcoin toch?

Ben wel benieuwd hoe Saylor zich verweerd tegen mensen die eveneens onderliggende kennis van zaken hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:50
Ah lekker, even een middagje echt aan het werk en dan pas naar het topic kijken en:
  • 100 posts
  • een lekkere 38k babe
  • EN FOMO memes.
Blij :Y

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:40:
[...]

Ben wel benieuwd. Die Cobie en Ledger zijn niet zo van de Bitcoin toch?

Ben wel benieuwd hoe Saylor zich verweerd tegen mensen die eveneens onderliggende kennis van zaken hebben.
Wel mee redelijk neutraal in dat opzicht. Cobie van oorsprong wel BTC, tegenwoordig hoofdzakelijk ETH. Ledger is wat meer de boomer.

Het is niet zoals de bankless podcast dat zijn echt ETH maxi’s

[ Voor 7% gewijzigd door jvel92 op 26-01-2022 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:47
UniMatrix schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:40:
Ah lekker, even een middagje echt aan het werk en dan pas naar het topic kijken en:
  • 100 posts
  • een lekkere 38k babe
  • EN FOMO memes.
Blij :Y
1 check, 3 check, nummer 2 ga ik nu opzoeken en uitchecken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:49
Dat is via Advcash; ik ga ervan uit dat de oude Sepa optie terugkomt, die staat ook nog steeds in de schermafbeeldingen van de helpartikelen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jvel92 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:47:
[...]

Wel mee redelijk neutraal in dat opzicht. Cobie van oorsprong wel BTC, tegenwoordig hoofdzakelijk ETH. Ledger is wat meer de boomer.

Het is niet zoals de bankless podcast dat zijn echt ETH maxi’s
Kans op leuke en interessante content dus. Ga ff kijken, thanks voor de heads up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Biohazzard21 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 15:13:
Voor mijn gevoel is dit ook het moment dat retail weer instapt uit angst de volgende dikke groene paal te missen.
Voor mijn gevoel hecht je veel te veel waarde aan "de retail".

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Bullreport van 26 januari *updated

Russia plans to allow crypto mining, gold-backed stablecoins: Crypto Moves

Russia plans to tackle US sanctions with Bitcoin investment

[Twitter: https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1486356986086232072?t=Mag_QPL4C4jMo7LNMxHfGg&s=19]
[Twitter: https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1486344035765731329?t=JgzHhCOmy3RhJNT2d_M3Ww&s=19]
[Twitter: https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1486383944291565571?t=Ht1xSlBNkusUIe9p8nJT9A&s=19]
*

[ Voor 28% gewijzigd door enomiss op 26-01-2022 19:17 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:01
Je bovenste lijn raakt 2 tops, naar mijn weten moet je er 3 hebben voor confirmatie. (Of is er nog eentje van een paar jaar terug die ik niet zie?)

Verder: Ik kan geen TA dus misschien lul ik maar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:09

Vis

Tja... Putin. Eng mannetje in het kwadraat. Wat dat betreft geen haar beter dan Erdogan en Bukele.
Weet niet of je daar als Bitcoiner nou zo blij van moet worden van dat bericht.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
elektriekert schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 18:53:
[...]

Je bovenste lijn raakt 2 tops, naar mijn weten moet je er 3 hebben voor confirmatie. (Of is er nog eentje van een paar jaar terug die ik niet zie?)

Verder: Ik kan geen TA dus misschien lul ik maar wat
Ik heb eigenlijk maar 1 top nodig om mijn ta te doen, gewoon van 0 naar top x en dan doortrekken. Die 2e is voor de sier.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
:7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U_3ZeSGTeF5PEknkJbXrJaRqFXQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Booarb0H9lWuY0ZzQKZuQVPS.jpg?f=user_large

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wat ergerlijk dat ik uitgerekend in de meest interessante week van de afgelopen 3 maanden zo druk met werk ben en geen tijd heb om kansen te pakken op de markt. Man man man. En dan is het dus de kunst om uit positie te blijven omdat je anders FOMO trades gaat doen

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandin
Crypto's deze maand:
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/dRHSkldGqmmNc3TD1G/giphy.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Valandin op 26-01-2022 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:47

YES

Moderator General Chat
En ik maar wachten tot één van de dingen die hij deed per ongeluk toch mis gingen.. Nou ja als crypto het dan ook gewoon als geintje doet en het niet per ongeluk toch mis gaat, prima d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 26-01-2022 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:52
Ordinaire pump...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nice, vuurwerk en veel volume :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:01:
Kap nou eens met die 1 minute views, altijd hetzelfde met jou... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Wow.. geen changes in de rente… dovish fed ?? Bulish!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:30

resusaapje

h less

HollovVpo1nt schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:16:
Waarom zou je in de Binance launchpool deelnemen aan de ANC farm ipv MC? ANC heeft een BNB APY van 2,26% en MC 4.32%. Dat is bijna het dubbele. Ik kan mij voorstellen dat je meer waarde zien in ANC op langere termijn en je farmt die om te hodl'en, maar voor de korte termijn...?
De hoogste opbrengst bij MC is met het staken van MC zelf: 82%. De rest doet er niet zoveel. 2% of 4% is de moeite niet en maakt weinig verschil.
Als je je andere munten in ANC steekt, stake je dubbel! ;)

steekt, stake, see what I did there? 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Powell moet nog beginnen met zijn speech...

Ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen want het heeft direct invloed op crypto's (en andere asset classes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:42
Qunix schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:05:

Ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen want het heeft direct invloed op crypto's (en andere asset classes).
Rente blijft nul tot aan 2023 gok ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58

Speech wel, maar ik melde paar min geleden al de uitkomst.. rente unchanged.. wel afbouw NA rente verhoging en dat is niet voor maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Taro schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:01:
Heb het andere topic even niet gevolgd. Waar had jij op in gezet en/of je verwachtingen zitten?

Ik zat met 1/3e in fiat. Nja, kan daar niet rouwig om zijn en wacht wel af wanneer het weer echt een uptrend lijkt. Heb nog steeds het onderbuikgevoel dat we nog niet op de bodem zitten maar er komt wel echt heel veel bullish nieuws uit de Twitter krochten de laatste 2 weken.

Edit: deze vond ik ook nog even interessant om te delen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BvLiS6Ib6yoK_VCK3aWdNePte4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UyZaIb5CmufbWXBK7Wthypt6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Blaim op 26-01-2022 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:00

knakworst

Get more sats!

https://finance.yahoo.com...nuary-2022-140443689.html

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lEaKn9_JqyuP-ZlJ4xAN1StG8g4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SS4fQV2gxNFfjU2WrYf6gah4.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Blaim schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:07:
[...]

Heb het andere topic even niet gevolgd..
We don’t blaim you :+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blaim schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:07:
[...]

Heb het andere topic even niet gevolgd. Waar had jij op in gezet en/of je verwachtingen zitten?

Ik zat met 1/3e in fiat. Nja, kan daar niet rouwig om zijn en wacht wel af wanneer het weer echt een uptrend lijkt. Heb nog steeds het onderbuikgevoel dat we nog niet op de bodem zitten maar er komt wel echt heel veel bullish nieuws uit de Twitter krochten de laatste 2 weken.
Ik heb een long lopen vanaf 38,352. Maar ik gok op een maximale top rond 43.3k (+wick erboven) om daarna weer de daling in te zetten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mvuK58kuEpG0bzuOrdBP_pcTYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NH4FfovDJJifMnh81KVWpWGe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2f83&p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Ongelooflijk schiet meteen omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En gelijk weer de dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
Hahahaha o m g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ik hoor via-via dat de interest rates unchanged blijven, dat dat iig is uitgelekt. We gaan het meemaken, volgens mij was het toch al aangekondigd van 0.00-0.25 naar 0.75-1.00%?

[ Voor 25% gewijzigd door Valandin op 26-01-2022 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:31
Jeetje, 3,5% omhoog en binnen een paar minuten ook weer omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-10 16:10
Volatiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
First we pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Houd je vast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

virofi schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:15:
Jeetje, 3,5% omhoog en binnen een paar minuten ook weer omlaag.
;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKt89Ml90vssb_ZC85WKIRymkuw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QYsveIi5xAWcXEnb2h4DrnF6.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Afgeketst op de golden pocket regio voor nu, volgens mij ligt die zo rond de 39-39.5K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eldeegee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iAATCLtLJE8F2teDdwEJsNi4KaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWVa9feGonEbSwRvuPcExwk4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

En weer rekt lol. Nou ja. Terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
We zijn weer terug op aarde heren #BTC

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:09

Vis

Sell the newz

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Dit is nog niks, aankomende nacht gaan we de 28k aantikken

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:42
Jedi_Pimp schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:12:
Wat ergerlijk dat ik uitgerekend in de meest interessante week van de afgelopen 3 maanden zo druk met werk ben en geen tijd heb om kansen te pakken op de markt. Man man man. En dan is het dus de kunst om uit positie te blijven omdat je anders FOMO trades gaat doen
HODL is de oplossing.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07:46
En nu graag dumpen, want ik heb op de bodem verkocht. Hoe dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:31
Flink wat volume ineens, vergeleken met vorige dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:02
And just like that we started talking about 6ct again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
zal wel loslopen, blijft hier nog wel even hangen... veel volume ineens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JordydG1998
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-01 15:07
Kol Nedra schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:19:
Dit is nog niks, aankomende nacht gaan we de 28k aantikken
Hoop het, de buy orders staan klaar!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ayGNfnSvCqaJAMUSlVnBeIcyKF0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VDT7capQoveMkgOMjOAuNyE4.png?f=fotoalbum_large

Altijd zelf blijven nadenken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Leuk deze volatiliteit, maar ook gevaarlijk. De long van hierboven dus gelukkig op tijd kunnen sluiten en daarna een short kunnen openen en sluiten. Ik wacht verder maar even af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbQK5K6r8CuOCHIf6Y-9a2RzHvE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1GluNuebFSCh2x0TQIg45KBn.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Straks (om 21:00 meen ik?) UpOnly met Michael Saylor: https://www.twitch.tv/uponlytv.

Pagina: 1 ... 49 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!