[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.029.062 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 1420638 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:04:
PF aangevuld met een beetje ETH kon het niet laten liggen
Ik heb wat buy-orders ingesteld. Als we zo doorgaan wordt de eerste vanmiddag nog wel gehit lijkt het. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mq5hqmFZJRzHH3F_qscFQJg39I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EcHfiIGwILoZE6d6VZy8dPlZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 23:46
Wie kan me dit uitleggen, over alle assen wordt er meer gekocht als verkocht, toch daalt de prijs?
Je zou verwachten dat deze oploopt toch? Of zie is iets totaal over het hoofd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bjliZyLpA_1Ppnwj8av6Fmlo0G4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kc4JiqCYo63T9w13ia7uaO6z.png?f=fotoalbum_large

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

OkkE schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:07:
[...]

Ik heb wat buy-orders ingesteld. Als we zo doorgaan wordt de eerste vanmiddag nog wel gehit lijkt het. :)
Zijn die Amerikanen toch weer gaan kopen i.p.v. dumpen... zo duurt het nog wel een paar dagen voor mijn buy-orders vervuld worden. :+

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 24-01-2022 15:39 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:33
Yep kleine + bounce zojuist ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Ngangatar schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:14:
[...]

Als je het jaren wil laten staan, denk dan eens aan Kraken bijvoorbeeld voor je dot. 12% staking.
Via de Ledger levert DOT staking meer op toch? (Ik heb echt geen idee.)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:43
Coldcat schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:32:
[...]

Is een Excel export van de exchange niet voldoende daarvoor?
Men wil bijvoorbeeld ook een betalingsbewijs van de bank hebben.
Maar ik heb bijvoorbeeld ook eerst ETH gekocht om dat vervolgens op een DEX om te zetten naar QNT.

Ben benieuwd of ik de goedkeuring krijg, ik denk dat ik redelijk uitgebreid ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 23:58
Misschien niet het slimste maar blijf toch bij kopen van munten die ik graag in mijn PF wilde maar te hoog vond toen...

Long term perspectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:46:
[...]

Dat is een misvatting: er wordt nog steeds verruimd, de Fed & ECB kopen immers staatsobligaties op. Dit gebeurt echter echter in mindere mate dan een tijdje terug, hence 'tapering'. De Fed doet dit trouwens in een hoger tempo dan de ECB, how the turntables :)

Je kan pas spreken van tightening als de Federal Funds Rate (FFR) wordt verhoogd, oftewel de proxy voor de korte rente. Dit heeft de Fed aangekondigd te gaan doen ('rate hikes'). In de meetings die de Fed houdt, bijvoorbeeld de FOMCs, wordt besproken hoe snel en wanneer de hikes gebeuren. Als de minutes van de FOMC wijzen op snellere of hogere verwachte verhogingen dan de markt in gedachten had, reageert de markt met posities verkleinen bij wijze van frontrunnen en zie je dus kleine sell-offs. Maar, tot de tijd dat de FFR verhoogd wordt, kan je niet spreken van QT.

edit: de Fed heeft ook aangekondigd haar balanspositie te gaan verkleinen. Dit houdt in dat ze hun assets gaan dumpen op de markt. En wat zijn de assets van de Fed? Juist, staatsobligaties. Dit zal dus een verhoging van de yield als effect hebben. Analisten denken over het algemeen dat deze balance sheet reduction move relatief weinig effect heeft, althans veel minder dan rate hikes.

De twee macro-indicatoren die het meest belangrijk zijn en iets zeggen over liquiditeit in de markt, zijn de US10Y (lange kapitaalmarktrente, de yield op US government bonds) en de yield curve (US10Y - US02Y). Een inversed yield curve (dus de korte rente is hoger dan de lange rente) heeft historisch altijd een recessie ingeleid. Als de US10Y stijgt, betekent dat smart money haar bond posities verkleint, vandaar dat de return (yield) op said bonds toeneemt. Het geld dat uit bonds stapt, vindt haar weg normaliter weer terug in risk-on assets zoals stonks en crypto.

Check maar eens de correlatie yield curve & BTCUSD. Bizar, vooral de laatste 1 / 1.5 jaar. De verwachting is dat de yield curve gaat dalen, maar pas later dit jaar, vanaf het moment dat de eerste hikes een feit worden. Dus vandaar mijn betoog over liquiditeit en over macro-indicatoren die op groen staan. Ik geloof daarom ook zeker in een relief rally in alle risk-on assets, maar de vraag is hoe diep en hoe lang we gaan voordat dat een feit wordt. Note: dit is allemaal financiële economie en zegt natuurlijk niets over supply chain problemen, reële rente, oorlog en dergelijke.

Je laatste punt is zeker valide en dat is ook de reden dat Lagarde en Powell zo voorzichtig zijn. Aan de ene kant weten ze dat ze de sleutels in handen hebben om de bubbels op equity markten door te prikken - en dit moet op een gegeven moment gebeuren -, aan de andere kant hebben ze te maken met ongekende inflatie en is het nog maar de vraag of dit echt tijdelijk is. Het zou goed kunnen dat centrale banken 'in de fout gaan' en dat we dubbel rekt gaan.

Spannende tijden. Maarja, gelukkig krijgt onze generatie het beter dan de vorige :+
Als Techneut zijnde gaat deze materie nogal ver voor mij.

Ontopic:
Ik had gisteren een aardig deel verkocht in de hoop dat de bull weer zou intreden, helaas jongens, ik heb mijn best gedaan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:51
JustC schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:55:
Misschien niet het slimste maar blijf toch bij kopen van munten die ik graag in mijn PF wilde maar te hoog vond toen...

go big or go home toch? 👍
vandaag ook nog een fluff CRO en DOT gekocht 😊
en een mini fluff KAVA

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2022 15:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 15:50

MicroWhale

The problem is choice

JustC schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:55:

Als je per sé bij wilt kopen is het dan misschien verstandiger om te wachten totdat de slachtpartij voorbij is?

PS persoonlijk smul ik hier van. Kijk naar GLMR... stort lekker in. Op een of andere manier wil hij niet onder 20k sats, maar als het zo doorgaat, zal hij ook daar doorheen gaan... en dan is het zoeken naar een nieuw prijsniveau. Pas dán ga ik inkopen doen. En zo zijn er wel meer coins die nog even geduld nodig hebben om echt lekker in te kunnen kopen.

[ Voor 32% gewijzigd door MicroWhale op 24-01-2022 16:00 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 23:58
MicroWhale schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:58:
[...]

Als je per sé bij wilt kopen is het dan misschien verstandiger om te wachten totdat de slachtpartij voorbij is?
Klopt , alleen niemand weet waar het naar toe gaat natuurlijk en wil er ook niet de hele dag mee bezig zijn of de boot missen :+

Je doet het nooit echt goed in crypto ben ik bang.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BplTbctM5LNzVKnBz2914NjrrYM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RBBEFGkQtl47J4OET7m22VdQ.jpg?f=user_large

De low op de Nasdaq vandaag.

Ben er van overtuigd dat we in een simulatie leven.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:47:
[...]

Via de Ledger levert DOT staking meer op toch? (Ik heb echt geen idee.)
Nee volgens mij minder, rond de 10% meende ik

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

JustC schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:00:
[...]

Klopt , alleen niemand weet waar het naar toe gaat natuurlijk en wil er ook niet de hele dag mee bezig zijn of de boot missen :+

Je doet het nooit echt goed in crypto ben ik bang.
Nee, niemand weet waar het naartoe gaat, maar kopen met dit soort grote rode candles is niet slim. Beleggen 101. Je kunt beter kopen als de prijs stabiliseert en een beetje begint te stijgen (en dan heb ik het niet over 1m-4h charts, maar over 1d en 1w charts). En ja, ik weet dat de term "stabiliseren" bij crypto een beetje een raar begrip is, maar dag na dag -10% geeft nog niet echt een gestabiliseerd gevoel.

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 24-01-2022 16:09 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
elektriekert schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:55:
[...]

Als Techneut zijnde gaat deze materie nogal ver voor mij.

Ontopic:
Ik had gisteren een aardig deel verkocht in de hoop dat de bull weer zou intreden, helaas jongens, ik heb mijn best gedaan :+
Dit is macro 101, als je dit niet leuk/interessant vindt, soit, maar het heeft wel degelijk veel met crypto te maken :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:33
Hahaha, ik moest hier ff hardop om lachen.

Ik vind wel mooi hoe die cliches echt iedere cycle weer terugkomen als een soort mantra. Alsof iedereen zich eerst een keer aan dezelfde boom móet stoten voordat ze mee mogen doen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Al is het verleidelijk om de pot fiat te gebruiken tijdens de dip, ik doe er nog niks mee. Ik zie gewoon te weinig reden om bullish te zijn eigenlijk (short term).

- S&P bearish met veel ruimte om te droppen
- Alles blijft nog steeds lows maken (alts, btc) etc.

Ik denk dat menigeen zich nu staart op de ultra support rondom de ~30K waar we de hele bullmarket steun hebben gehad bij elke grote correctie. Mijn gevoel zegt dat we 'm dit keer niet kunnen houden mede ook door macro-economische factoren.

Maar misschien is mijn bias ook wel iets meer bearish omdat ik eigenlijk ook hoop dat we lager gaan. Dan kan ik als long-term holder/believer weer flink inslaan. ;)

Het maakt mij niet zoveel uit dat de hodl-pot minder waard wordt nu, heb genoeg uitgecashed en winst gepakt. Op de lange termijn verwacht ik toch weer nieuwe ATH's dus als ik slim laag kan inkopen is het dubbel feest. Zullen vast meer zijn die er zo instaan :D

Mochten we toch weer omhoog gaan dan is het jammer dat ik niet bijgekocht heb. Gegokt en verloren dan! Succes luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Heeft het nog zin nu uit te stappen en op 20k terug te komen? Jemig we blijven dalen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MaStar schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:14:
Heeft het nog zin nu uit te stappen en op 20k terug te komen? Jemig we blijven dalen.....
Houden en bijkopen bij wat je denkt de volgende dieptepunt is.

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:00:
[...]

Nee volgens mij minder, rond de 10% meende ik
Ah oke! Ik ga DOT onder de 10$ meenemen in mijn DCA en staken vanaf de Ledger. Dan maar iets minder APY. Komen er nieuwe parachain veilingen dan druk ik daar alles in. Maar alleen als ik DOT voor onder de 10$ kan aankopen. Wat dat betreft zijn die lockups van KSM beter geregeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nog een aanvulling op waarom je wellicht nog even moet wachten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eeHpviXpQc7WVV0ZcuvralcuaDU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YrCaftzqGARWVPiB7bm1m2G5.png?f=fotoalbum_large

Van de LT-chart die ik had is weinig over. Ik heb veel van mijn lijnen weggehaald en alleen de laagste (die rode) laten staan. De rest is niet meer relevant. Een nieuwe 'onderste' lijn kan ik nog niet trekken... dat zegt hopelijk al genoeg over de onzekerheid.

Daar bovenop is het nu wachten op wat BTC met de MA99 (die lichtblauwe lijn direct onder de laatste rode candle, ~31.8k) gaat doen. Als hij daar onder duikt, kan het wel eens een bloedbad worden. Zeker voor de alts. Voor de, zeg, Top 10 coins (zonder stables) lijkt de daling tov BTC mee te vallen. Alles daar buiten is (met een paar uitzonderingen) zeer hoog risico op het moment.

Pas als BTC weer een bescheiden groentje laat zien op de 1W zou ik me ergens aan gaan wagen. Misschien zijn er zelfs 2 of 3 groene candles op de 1W nodig om me te overtuigen, maar nu? Nee, nu zeker niet!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TLLRS
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-03 20:25
MicroWhale schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:16:
[Afbeelding]

Van de LT-chart die ik had is weinig over. Ik heb veel van mijn lijnen weggehaald en alleen de laagste (die rode) laten staan. De rest is niet meer relevant. Een nieuwe 'onderste' lijn kan ik nog niet trekken... dat zegt hopelijk al genoeg over de onzekerheid.

Daar bovenop is het nu wachten op wat BTC met de MA99 (die lichtblauwe lijn direct onder de laatste rode candle) gaat doen. Als hij daar onder duikt, kan het wel eens een bloedbad worden. Zeker voor de alts. Voor de, zeg, Top 10 coins (zonder stables) lijkt de daling tov BTC mee te vallen. Alles daar buiten is (met een paar uitzonderingen) zeer hoog risico op het moment.

Pas als BTC weer een bescheiden groentje laat zien op de 1W zou ik me ergens aan gaan wagen. Misschien zijn er zelfs 2 of 3 groene candles op de 1W nodig om me te overtuigen, maar nu? Nee, nu zeker niet!
Technische analyse heeft evenveel geloofwaardigheid als kippenbotjes lezen. Succes ermee!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TLLRS schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:17:
[...]

Technische analyse heeft evenveel geloofwaardigheid als kippenbotjes lezen. Succes ermee!
Welkom in dit topic en bedankt voor je waardevolle bijdrage! d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Tominatie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:11:
Al is het verleidelijk om de pot fiat te gebruiken tijdens de dip, ik doe er nog niks mee. Ik zie gewoon te weinig reden om bullish te zijn eigenlijk (short term).

- S&P bearish met veel ruimte om te droppen
- Alles blijft nog steeds lows maken (alts, btc) etc.

Ik denk dat menigeen zich nu staart op de ultra support rondom de ~30K waar we de hele bullmarket steun hebben gehad bij elke grote correctie. Mijn gevoel zegt dat we 'm dit keer niet kunnen houden mede ook door macro-economische factoren.

Maar misschien is mijn bias ook wel iets meer bearish omdat ik eigenlijk ook hoop dat we lager gaan. Dan kan ik als long-term holder/believer weer flink inslaan. ;)

Het maakt mij niet zoveel uit dat de hodl-pot minder waard wordt nu, heb genoeg uitgecashed en winst gepakt. Op de lange termijn verwacht ik toch weer nieuwe ATH's dus als ik slim laag kan inkopen is het dubbel feest. Zullen vast meer zijn die er zo instaan :D

Mochten we toch weer omhoog gaan dan is het jammer dat ik niet bijgekocht heb. Gegokt en verloren dan! Succes luitjes.
Exact mijn plan. Mijn gevoel zegt ook dat BTC naar de 20k regio gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:24

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Voor de mensen op CDC die dit even snel uit hun hoofd weten, SEPA overboekingen in FIAT laten staan of over zetten in een stable zoals USDC oid?

of is het qua spread niet meer interresant als je het bijvoorbeeld over een maand wil gebruiken?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:19:
[...]

Wel geinig hoe dat eigenlijk werkt hé.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/anU4NFF.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LoBbY_1 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 15:22:
Wie kan me dit uitleggen, over alle assen wordt er meer gekocht als verkocht, toch daalt de prijs?

[Afbeelding]
De sell botjes winnen het van de buy botjes ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ypuh
Een nieuwe 'onderste' lijn kan ik nog niet trekken... dat zegt hopelijk al genoeg over de onzekerheid.
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2_XwRZdZoCRtoLrLrwO2i0RuyA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GewzOuZwEVYSz8cb5d0d3hyL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:20:
Voor de mensen op CDC die dit even snel uit hun hoofd weten, SEPA overboekingen in FIAT laten staan of over zetten in een stable zoals USDC oid?

of is het qua spread niet meer interresant als je het bijvoorbeeld over een maand wil gebruiken?
Als je FIAT parkeert op je CDC, en het is een aanzienlijk bedrag >250$ dan kun je het beter naar USDc/t converteren en in soft-stake zetten tot je het nodig hebt? Dan doet het nog een beetje wat zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-06 09:09
What if I told you dat voor iedere transactie een verkoper en koper nodig zijn, waarbij de verkoper exact evenveel verkoopt als de koper koopt?

Markt is dus altijd perfect in balans :+

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36
zwembroek schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:19:
[...]

Je weet dat als iedereen denk dat dat gaat gebeuren het niet gaat gebeuren. Net zoals 100k. De whales klikken straks wanneer niemand het verwacht op buy en iedereen is te laat met instappen. Zien we eindelijk die groene 10k candles. :7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Wat is je reden om nu op de MA99 te letten? Waarom niet de MA150 of MA50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-06 14:36

Omzetten naar stable met het doel om het even in Earn te zetten? De laatste keer koste me ongeveer 1% aan fee, direct via de app van CDC. Je kunt het beter via hun Exchange app doen, dan ben je goedkoper uit. Earn gaat imo niet snel genoeg om de fee binnen een maand terug te verdienen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:26:
[...]

Je gebruikt de MA's die in het verleden relevant waren en meerdere keren goed hebben gewerkt als support en/of resistance. Het maakt niet uit welke MA je pakt op welke timeframe, als ie in het verleden relevant was dan zal ie dat waarschijnlijk weer zijn, al is het maar voor korte tijd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Jongens! Vrienden!

Ik heb nu ook dikke BiFi! Wen worstje moen?

Thanks @Glenn Hoddle en @Valandin voor de heldere uitleg. Dacht heul slim te zijn en het allemaal zelf te kunnen met de DeFi app van crypto.com.. Maar zag later pas dat de rentes daar veel lager waren in vergelijking met Fantom |:( 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat is ook een manier. Ik heb het de vorige keer in juli afgewacht en de echt lage 30'ers dus aan mij voorbij laten gaan. Voor als nog kan het nog steeds dat de MA99 het toch houdt. Bedoel in mei/juni dacht iedereen rond sub 30k: game over hallo 20k. Maar er kwam juist een ommezwaai.

Dus ik ga niet gokken op een MA99 die door de hoeven zakt en een MA200/300 die als laatste line of defence ligt rond de 20k. Maar dat ben ik, dus ik heb mijn buys wat hoger staan. Loop ik het risico op een mogelijke 10k candle naar beneden? Ja, maar die maak ik nu ook mee vanaf 43k. Zolang de exchanges niet ala domino day rekt gaan als een nieuwe Mt Gox of alle accounts compromised zijn die ik heb zit ik die laatste shake out wel uit.

Ben eerder benieuwd naar hoe de beurzen gaan reageren op het wereldnieuws. Want bitcoin volgt wel heel mooi de S&p500.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Skrunsies schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:28:
Jongens! Vrienden!

Ik heb nu ook dikke BiFi! Wen worstje moen?

Thanks @Glenn Hoddle en @Valandin voor de heldere uitleg. Dacht heul slim te zijn en het allemaal zelf te kunnen met de DeFi app van crypto.com.. Maar zag later pas dat de rentes daar veel lager waren in vergelijking met Fantom |:( 8)7
Lekker man welkom bij de #BIFI club. Deze hele correctie houdt BIFI echt super goed staande, sta er echt van te kijken.

To the moon and beyond. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 09:07

Spread is ongeveer 0,8% per omzetting EUR => USDC of USDC => EUR begrijp ik, en je kan 12% verdienen door 3 maanden vast te zetten. Je bent dus dik anderhalve maand rente kwijt door de spread, nog meer als je het flexibel zou in Earn zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Th1x4nG op 24-01-2022 16:30 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

OkkE schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:26:
[...]

De belangrijkste reden om MA7, MA25 en MA99 te gebruiken is omdat dat de meest gebruikte zijn.
Als je andere wilt gebruiken op een ander tijdframe mag dat natuurlijk ook hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:29:
[...]

Lekker man welkom bij de #BIFI club. Deze hele correctie houdt BIFI echt super goed staande, sta er echt van te kijken.

To the moon and beyond. }:O
Sjekers! Ik moet meer worstjes hebben :+

Geen idee hoe het ooit werkt met withdrawal, maar gaat vast net zoals met al dat andere wat ik nooit verkoop _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:29:
[...]

Dat is ook een manier. Ik heb het de vorige keer in juli afgewacht en de echt lage 30'ers dus aan mij voorbij laten gaan. Voor als nog kan het nog steeds dat de MA99 het toch houdt. Bedoel in mei/juni dacht iedereen rond sub 30k: game over hallo 20k. Maar er kwam juist een ommezwaai.

Dus ik ga niet gokken op een MA99 die door de hoeven zakt en een MA200/300 die als laatste line of defence ligt rond de 20k. Maar dat ben ik, dus ik heb mijn buys wat hoger staan. Loop ik het risico op een mogelijke 10k candle naar beneden? Ja, maar die maak ik nu ook mee vanaf 43k. Zolang de exchanges niet ala domino day rekt gaan als een nieuwe Mt Gox of alle accounts compromised zijn die ik heb zit ik die laatste shake out wel uit.

Ben eerder benieuwd naar hoe de beurzen gaan reageren op het wereldnieuws. Want bitcoin volgt wel heel mooi de S&p500.
Klopt. Er speelt momenteel veel meer. Ik kan me wel in je strategie vinden. Slim... en je hebt zeker wat gekocht, ook al wordt de dip wellicht nog wat dieper. Ik blijf gewoon lekker hodlen voor LT en beslis tzt wel of ik iets ga kopen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:19
Mooi gevecht voor de 34k op de 1m chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

PilatuS schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Je gebruikt de MA's die in het verleden relevant waren en meerdere keren goed hebben gewerkt als support en/of resistance. Het maakt niet uit welke MA je pakt op welke timeframe, als ie in het verleden relevant was dan zal ie dat waarschijnlijk weer zijn, al is het maar voor korte tijd.
Juist omdat er geen vaste regels zijn voor welke MA je gebruikt, is het wel interessant om te weten waarom andere mensen voor een bepaalde waarde kiezen. :)
MicroWhale schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:31:
[...]

De belangrijkste reden om MA7, MA25 en MA99 te gebruiken is omdat dat de meest gebruikte zijn.
Als je andere wilt gebruiken op een ander tijdframe mag dat natuurlijk ook hoor.
Thanks! Ik ben nog niet zo lang bezig met (verdiepen in) TA en de MA99 was voor mij niet direct een "logische" waarde, wat bijv. 7 wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:36:
[...]

Juist omdat er geen vaste regels zijn voor welke MA je gebruikt, is het wel interessant om te weten waarom andere mensen voor een bepaalde waarde kiezen. :)
De 7, 25 en 99 zijn standaard op Binance. Ik gebruik persoonlijk alleen deze voor het traden en dat werkt prima.

Let ook op dat de 25 net zo goed de 50 is afhankelijk van de timeframe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

PilatuS schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:38:
[...]

De 7, 25 en 99 zijn standaard op Binance. Ik gebruik persoonlijk alleen deze voor het traden en dat werkt prima.

Let ook op dat de 25 net zo goed de 50 is afhankelijk van de timeframe.
Aha, dat verklaard die waardes. Ik gebruik Binance niet actief, vandaar dat die waardes mij niet bekend voorkwamen. :) Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:34:
[...]

Klopt. Er speelt momenteel veel meer. Ik kan me wel in je strategie vinden. Slim... en je hebt zeker wat gekocht, ook al wordt de dip wellicht nog wat dieper. Ik blijf gewoon lekker hodlen voor LT en beslis tzt wel of ik iets ga kopen of niet.
Ja, meer vanuit de gedachte dat ik dan in elk geval ben ingestapt want de bodem voorspellen is lastig. Al ben ik al aan boord dus het is meer je bestaande stash uitbreiden. Drukt meteen mijn gemiddelde aankoopprijs. En natuurlijk is het meer waar voor je geld als je kunt inslaan op 20k. Maar ik ben geneigd als iedereen een retest van de ath 2017 verwacht komt die er niet.

Wil niet zeggen dat ie niet kan wicken onder de MA99. Dat zagen we in de zomer sale ook. Ik viste achter het net want lang stond ie niet op <30k. Ben gewoon niet het type die koste wat kost die wick mee wil pakken. En neem voor lief dat we nog een 10k candle zouden kunnen krijgen vanaf het huidige prijspeil. RSI is zwaar in oversold gebied, fear/greed is langdurig extreme fear. Het komt overeen met de maart 2020 flashcrash. Het kan dus zeker gebeuren door een black swan event. Maar daar ga ik niet op anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:24

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Th1x4nG schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:29:
[...]

Spread is ongeveer 0,8% per omzetting EUR => USDC of USDC => EUR begrijp ik, en je kan 12% verdienen door 3 maanden vast te zetten. Je bent dus dik anderhalve maand rente kwijt door de spread, nog meer als je het flexibel zou in Earn zetten.
Thanks, laat het wel in fiat staan momenteel. wil niet afhankelijk zijn aan gebonden staking termijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
https://www.zerohedge.com...atizing-ukraine-situation

Hopelijk zien de markten dit ook zo ;)

[ Voor 15% gewijzigd door applelov3r op 24-01-2022 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Vandaag toch weer lekker wat ADA staking uitgekeerd gekregen, altijd van de positieve kant blijven bekijken _/-\o_

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIs5FRKjmZZtfL5U2YAGQgp7dcY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oQzYXlxM0984JoPUOLQh8Uqw.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
virofi schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:36:
Mooi gevecht voor de 34k op de 1m chart
one minute power!
mijn vrouw vind dat ook meestal het leukste moment 👀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:15:
[...]

Ah oke! Ik ga DOT onder de 10$ meenemen in mijn DCA en staken vanaf de Ledger. Dan maar iets minder APY. Komen er nieuwe parachain veilingen dan druk ik daar alles in. Maar alleen als ik DOT voor onder de 10$ kan aankopen. Wat dat betreft zijn die lockups van KSM beter geregeld.
Dat korte is wel fijn ja van KSM. Qua timing vind ik het overigens best om nu mijn DOT voor 2 jaar vast te zetten. En DOT onder de 10 wordt ook hier lekker inslaan mochten we zover komen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

Daar bovenop is het nu wachten op wat BTC met de MA99 (die lichtblauwe lijn direct onder de laatste rode candle, ~31.8k) gaat doen. Als hij daar onder duikt, kan het wel eens een bloedbad worden. Zeker voor de alts. Voor de, zeg, Top 10 coins (zonder stables) lijkt de daling tov BTC mee te vallen. Alles daar buiten is (met een paar uitzonderingen) zeer hoog risico op het moment.

Die weekly gaat voor mij ook bepalen wat te doen. Mijn grootste winst tov 9 maanden terug is dat ik nu wel de behoefte voel om te kopen, maar daar niet naar handel.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4B7uHG4hJQcwbKvnVINrJcj3YE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YVShctkpVE666ByEuIVR7ZgA.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
@Kol Nedra

Jij kijkt ook naar Tyler video's, toch? In zijn video van gisteren, die veel korter was dan gebruikelijk, leek hij wel stoned c.q. in een soort comedown van een heel weekend feesten. Nu onderstaande tweet. Lijkt alsof hij even in een soort dip zit :P

[Twitter: https://twitter.com/TylerSCrypto/status/1485641223608094729]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-06 16:01
Jedi_Pimp schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:20:
@Kol Nedra

Jij kijkt ook naar Tyler video's, toch? In zijn video van gisteren, die veel korter was dan gebruikelijk, leek hij wel stoned c.q. in een soort comedown van een heel weekend feesten. Nu onderstaande tweet. Lijkt alsof hij even in een soort dip zit :P

[Twitter]
Stuur hem een linkje naar dit topic. Iedere keer als ik sip begin te kijken door al dat rode geweld kijk ik weer even hier. Hoe dieper we gaan des te meer kwaliteitsmemes hier de revue passeren, zo lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:20:
@Kol Nedra

[Twitter]
yes, maar die van gisteren nog niet gezien.
vannacht na mijn werk eens kijken 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Het is al 7 jaar oorlog in Europa. Snap niet waarom ze nu ineens zo moeilijk doen.

In Oekraine zelf liggen ze er niet echt wakker van overigens:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Jedi_Pimp schreef op maandag 24 januari 2022 @ 16:09:
[...]

Dit is macro 101, als je dit niet leuk/interessant vindt, soit, maar het heeft wel degelijk veel met crypto te maken :)
Ik zeg niet dat ik het niet interessant vind, maar mijn kennis omtrent de (macro)economie en de ontwikkelingen daarvan is niet zo groot als bij jou.

Daarnaast heb ik een hoop andere bezigheden waar erg veel tijd in gaat zitten.
:X

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:29:
[...]

Het is al 7 jaar oorlog in Europa. Snap niet waarom ze nu ineens zo moeilijk doen.

[YouTube: Ukrainian women stop wearing bra. Is it attractive???]
Geen support dus..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:29:
[...]

[YouTube: Ukrainian women stop wearing bra. Is it attractive???]
Dit vond ik een erg interessante TA. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-sss
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-05 08:50
Ngangatar schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:14:
[...]

Als je het jaren wil laten staan, denk dan eens aan Kraken bijvoorbeeld voor je dot. 12% staking.
Dat is misschien wel een goeie. Zo heel veel dot heb ik niet maar toch. 12% is 12%. Alleen het overzetten gaat dus niet omdat Bitvavo dit niet accepteert. Wat ik raar vind overigens. Voelt ook wel slecht om het nu te verkopen voor deze prijs. Bedankt iig! Zal mij er is in verdiepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 15:24
Ja jongens de bodem is bereikt van deze dikke vieze geitentroep. Dit was het alweer, waar maken we ons nu eigenlijk druk over?.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDfrUno86kVMWyhZ-IMu8urajHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aNrvWCGtfSlTfk3C1Q7IL1gM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:57

Coldcat

HODL

Al die rode getallen. Is er een een exchange die het verschil weergeeft ten opzichte van de 24h low ipv de vorige dag?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:01

Darrell

Fiat moonboy

Nasdaq door het putje. Wanneer activeren die boomers de circuitbreakers? 10%?

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jufZtBXIeRPzgNHwGQRuHPGiNXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98De8akNXjNvgU7OqvcxH1b5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door Darrell op 24-01-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Darrell schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:51:
Nasdaq door het putje. Wanneer activeren die boomers de circuitbreakers? 10%?

Edit:
[Afbeelding]
Zet eens voor de grap TradingView op de IXIC 1 maand. Wat een geweld _O-

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:41

ViezeVis

Sample Text

Toen we vandaag naar de 33k gingen kreeg ik wel even warm..

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4pLyLvT/Kutzooi.png

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

[Afbeelding]
De hoeveelheid die verkocht wordt is altijd gelijk aan de hoeveelheid die gekocht wordt. Maar als iedereen zijn prijs iets lager moet zetten om zijn spulletjes verkocht te krijgen, dan daalt de prijs.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Schijnt dat die boomerbeurs wat omlaag gaat. Logisch dat er wat geld uit Crypto wordt getrokken. Alles hangt weer met elkaar samen.Als dat weer gestabiliseerd is wordt het beter. Blijft die zakken dan gaan we gure tijden tegemoet.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53

Vis

Stel je gewoon eens voor dat Mark Rutte of Koning Willem dit zou Tweeten 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nYGPFgEUiLNZsVxlAjRtc-Eg2Zg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JafeGoz9c2kNjN3jYZWAQnVD.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
Vis schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:22:

[Afbeelding]
Zou wel eens verfrissend zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

[Afbeelding]
Zou prima zijn. Willem denkt dit ook gewoon hoor, mag het alleen niet meer zeggen van de rvd.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:20:
Schijnt dat die boomerbeurs wat omlaag gaat. Logisch dat er wat geld uit Crypto wordt getrokken. Alles hangt weer met elkaar samen.Als dat weer gestabiliseerd is wordt het beter. Blijft die zakken dan gaan we gure tijden tegemoet.
Of bitcoin gaat nu zn eigen weg. Zou wel wat boomergeld aan kunnen trekken.

*hopium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

[Afbeelding]
Wat een eng mannetje zeg. Voelt zich echt verheven boven derest. Grappig dat hij dit tweet nadat hij zelf de top heeft gekocht _O-

Its no rocket science!! :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

[Afbeelding]
Ik vermoed dat hij niet doorheeft dat hij ze nu aanschaft met publiek geld, maar dat als hij ooit aftreedt dat hij ze niet zomaar mag overboeken naar zijn eigen Ledger...

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Darrell schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:35:
[...]

*hopium
Er zal altijd ook een S&P / BTC pair zijn. De pijn bij BTC zit er wel in, misschien gaat die als eerste omhoog. Laten we gek doen en hopen dat die telescoop binnenkort aliens ontdekt. Dan kunnen we op nog grotere schaal dan voorheen oorlog voeren, gebieden bezetten en slaven drijven. De mensheid is daar eeuw in eeuw uit het beste in gebleken. Dan gaan we letterlijk naar de Moon!

Trouwens Musk gaat met SpceX naar de Moon! Hoe lang tot daar een Hondenvlag hangt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
Tominatie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Wat een eng mannetje zeg. Voelt zich echt verheven boven derest. Grappig dat hij dit tweet nadat hij zelf de top heeft gekocht _O-

Its no rocket science!! :')
Hij maakt de mensen gewoon belachelijk. Echt een naar figuur. Ik hoop puur voor hem dat BTC naar 100 dollar klapt. Voor mijzelf maakt het geen reet meer uit. Mijn zak VET is het niet eens meer waard om te verkopen 😭😂

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat doet Atom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahsmrVapi7WZdE3GtwvlLuMipmg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BCc1VCfXVsATB7iZJoNrF17I.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Blijft maar gaan, waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:35:
[...]

*hopium
Boomergeld, deze mag in de dikke van Dale komen 👍

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Exclusieve footage van Jaapio met zijn zoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7hWFjw4ASjaQVImYUaVwvg55_nU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O9MeOQfhCB4oXEDafSeT71qR.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De bullmarket is hervat

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
Ein pump und eind dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Bedankt voor de bestiging! Net een paar extra Atom ingeslagen ;) Man the battlestations!

Altijd het omgekeerde van het gevoel doen, verkocht dus

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 24-01-2022 18:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 06:16
Zo!

Lekker m'n dca gemiddelde omlaag getrokken

Laten we iets van positiviteit houden ;)

M'n gemiddelde aankoop prijs zit nu op 38.439$ gezien over bijna een jaar.

Alleen de eerste keer Bitcoin kopen was nog een heul stuk lager rond de 22k€

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Oké ik ben verslaafd aan die worstjes. Ik moet meer hebben.

Werkt Bitvavo op het moment nog met versturen van XLM? Of kan ik beter een ander muntje met lage fee kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 24 januari 2022 @ 14:04:
Als je nog goedkoop wat ATOM wilt inslaan niet te lang wachten.
fRiEtJeSaTe schreef op zondag 23 januari 2022 @ 08:42:
Winnaar van deze flash crash: ATOM.
Even meer serieus, is er enige reden waarom ATOM altijd zo hard heen en weer gaat?

Als je op de hourly kijkt zijn de bars een stuk ruwer dan andere coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

De eerste 3k van een 10k candle is binnen.

Nog 7 te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Coldcat schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:06:
[...]

[...]

Even meer serieus, is er enige reden waarom ATOM altijd zo hard heen en weer gaat?

Als je op de hourly kijkt zijn de bars een stuk ruwer dan andere coins.
ATOM spit graag 32 ruwe bars, groen.

Is gewoon zijn stylo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-06 09:36
Gaat nu werkelijk al het beursgeld naar BTC?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:49
Nu ff shotsqueeze bitte. Gok nog 1 a 2k en dan gaat de bijl vallen voor de 10x short veraders

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

r0bb schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:13:
Gaat nu werkelijk al het beursgeld naar BTC?
Ja alles, alle stonks gaan naar 0,06

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rengdxng
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-09-2024
Dit zijn toch wel mijn geluksmomentjes hoor.

Aandelenmarkt nog rekter dan shitcoins tijdens een BTC dump, shitcoins zwaar in het rood en Bitcoin die op een laag timeframe gewoon tegen de stroming in zwemt en z'n eigen ding doet.

Een uurtje in de 2 maanden genieten, over een kwartier waarschijnlijk weer een knoop in m'n maag, maar nu even toeterend door de straten rijden.
Pagina: 1 ... 41 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!