Zero.
Behoort toch wel tot de mooiere teksten die hier voorbij zijn gekomenDaWayne schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:56:
[...]
Ik vergeet het moment dat ik die scam-mail kreeg niet snel meer nee
Ja ik wil mijn vakantiegeld hebben deze maand dus moet ff wat extra binnen gehengeld wordenPelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:57:
Oh ja... komen die smeerlappen ook weer om de hoek! Wat een timing..
[Afbeelding]
Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:57:
[Afbeelding]

Waarschijnlijk ook wat van onze centen in crypto zitten. Doen ook maar gewoon aan damage control
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Van een rekte kip kan je niet plukken!!YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:58:
[...]
Ja ik wil mijn vakantiegeld hebben deze maand dus moet ff wat extra binnen gehengeld worden
Zero.
AVAX is het enige dat LUNA nog in de treasury heeft. Maak je borst maar nat.josvaesen schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:57:
[...]
ff wat meetings verplaatsen. AVAX -40% wtf, onder andere
Gaan het gewoon proberen!
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 11-05-2022 15:01 ]
Na Sol,avax en luna blijft alleen polkadot nog over. Boelies hahahahDaCoTa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:59:
[...]
AVAX is het enige dat LUNA nog in de treasury heeft. Maak je borst maar nat.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Ok ok, capitiulatie dip deze week en dan start bull. Net zoals in het verleden? Plssss
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

nothing stops this train
Ja doen.. en extra geld overmaken
[ Voor 5% gewijzigd door sjorremans op 11-05-2022 15:05 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ga verder met het uitvoeren van het plan. De vingers juiken om te kopen maar ik heb gekocht wat ik wilde. Nu wachten op herstel, of de dip richting 22k!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@zwembroek en ik constateren dat we werktechnisch niks meer uit onze handen krijgen.
Kunnen we net als op 4 mei gewoon een stilte afspreken, en dat we elkaar dan later weer zien en spreken?
Bijvoorbeeld over twee maanden?
Alvast bedankt,
11 mei 2022. Opdat wij niet vergeten.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 11-05-2022 15:07 ]
Maktub
Nog even doorgaan met rektheid, dan kun je kwijtschelding aanvragenPelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:57:
[Afbeelding]
Bizar, een muntje dat maandenlang op $ 80,- plus zat..Domino schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:05:
$LUNA inmiddels op $0,80
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
UST gaat Luna flippen in een uurtje.Domino schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:05:
$LUNA inmiddels op $0,80
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ken maar 1 iemand die m'n pf zo naar beneden kan doen knallen als deze beer... tis m'n vriendinMicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:09:
Nou dames, heren die pas afgelopen 2 jaar zijn ingestapt. Welkom in de berenmarkt.
Double rekt
die heb ik niet helaas, nog 13 dagen heb ik weer een fluff eurootjessjorremans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:05:
[...]
Ja doen.. en extra geld overmakenZodat je bij kan kopen
nothing stops this train
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:fill(white):strip_exif()/f/image/uDNrY1oDhVbDoTQOOlCu8L7Q.png?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja echt, kijk maar op de 5 min. Echt binnen 5 min nadat het CPI nummer binnen kwam dumpt BTC en alle indexen op de markt.sjorremans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:42:
Wat een paniek weer, komt dit nou echt door de inflatie cijfers van amerika?
Echt niets is er meer voor nodig, zelfs een freaking 0.1% hoger dan verwacht is genoeg voor massale dump.
Zelfs in nederland:; Ahold kwam met best goede cijfers, hup -7% dumpt de markt.. Niets is meer goed alles wordt verkocht.
Echt, dat wordt echt niets meer dit jaar
Je moet alles een keer meemakenMicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:09:
Nou dames, heren die pas afgelopen 2 jaar zijn ingestapt. Welkom in de berenmarkt.
Echter is de echte bear nog een stuk lager. Wil dan ook alles.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 11-05-2022 15:11 ]
Ik bereid me voor op dikke groene komkommers.Vis schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:10:
En dan gaat over 20 minuten ook nog eens wall street open .. brace yourselfs
Nou, dat wordt voorlopig naar de Bruna gaanMasstje schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:09:
[...]
Ken maar 1 iemand die m'n pf zo naar beneden kan doen knallen als deze beer... tis m'n vriendin![]()
Double rekt
==
hoi
Morgen dip donderdagYES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:10:
Wat een saaie klote ponzi is dit zeg, beetje rond 29.5k te hangen, ik wil actie zien!
Maktub
Eerst even de rode dipsaus vlak bij de opening om erna omhoog te gaan.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:11:
[...]
Ik bereid me voor op dikke groene komkommers.
Gezellig!
Sowieso leuk hier nu alles zo kapot aan het gaan is. Pingo had toch gelijk, dalingen zijn leuk
Als de Bitvavo "top up" het zwaar heeft, betekend dat maar 1 ding: Er is een zware flow vers fiat onderweg om de vallende messen te op te vangenVis schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:53:
Dit is de wick die je wilt kopen!
Werkt Bitvavo weer niet mee met Ideal 😅
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dank je. Erg vermakelijk om hier te lurken. Vooralsnog hodl ik en drink kalmerende drankjes terwijl ik aan de hopium pijp lurk. Was meer in de paniekstand over het hele Crypto.com gebeuren dan dit. Blijkbaar toch meer vertrouwen in btc, etc, etc. dan in cro. Over een paar jaar verwacht ik toch dat alles weer in de plus staat.MicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:09:
Thanks! Das voor morgen!
Whale alert! Hij kan gewoon 2 dagen achter elkaar eten veroorloven.
Het gaat ook om de tech. Development gaat gewoon door.Uncle_Charles schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:15:
Van die dump trek ik me niets aan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hee Slux,
Lang niet gezien. How's life under The Bridge?
Strontscheppen met je airpods in. Het analoge, rauwe leven verweven met moderne, stijlvolle technologie. Schitterend samengebracht in deze afbeelding.Uncle_Charles schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:15:
Van die dump trek ik me niets aan
[Afbeelding]
[Afbeelding]
nouja vooralsnog heeft die meuk die powell uithaald met zijn rente 0 effect op de inflatie. Was te verwachten natuurlijk. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaan doen. Heb zo'n vermoeden dat we echt heeeeleeeemaal totaal rektonie gaan. En dan bedoel ik niet alleen crypto maar de volledige economie. Een klap waar 2008 een potje amateur pingpong bij lijktJoebarRC schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:10:
[...]
Ja echt, kijk maar op de 5 min. Echt binnen 5 min nadat het CPI nummer binnen kwam dumpt BTC en alle indexen op de markt.
Echt niets is er meer voor nodig, zelfs een freaking 0.1% hoger dan verwacht is genoeg voor massale dump.
Zelfs in nederland:; Ahold kwam met best goede cijfers, hup -7% dumpt de markt.. Niets is meer goed alles wordt verkocht.
Echt, dat wordt echt niets meer dit jaar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Neen development gaat niet door bij Cardano, maar dat wist je wsl al.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:16:
[...]
Het gaat ook om de tech. Development gaat gewoon door.
irony > *
Ja fuck dit was niet de afspraak. Ik wil mijn 1000 meme luna.
Whelp, een Great Reset om het zo maar te noemen?anti elppa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:17:
[...]
nouja vooralsnog heeft die meuk die powell uithaald met zijn rente 0 effect op de inflatie. Was te verwachten natuurlijk. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaan doen. Heb zo'n vermoeden dat we echt heeeeleeeemaal totaal rektonie gaan. En dan bedoel ik niet alleen crypto maar de volledige economie. Een klap waar 2008 een potje amateur pingpong bij lijkt
ik heb geen idee wat een bearmarket is
kan het lager? ja vast
ga ik verkopen? nee durf ik niet ^^
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 11-05-2022 15:22 ]
nothing stops this train
MOOOOOON!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Panisch gedrag vanwege CPI cijfers amerikapixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:22:
Wat is dan de oorzaak van de plotse downfall zojuist?
heel eerlijk? ik zie het niet goed komen met de kennis die ik ervan heb. Wellicht mis ik de kennis en kunde om er een goed oordeel over te kunnen vellen. Ik verwacht een great depression (jaren 30) soort van event
Dat niemand het over crypto heeft, GLMR op een cent staat, en je de echte dip niet gekocht hebt zodra het plotseling over twee jaar weer omhoog gaat.Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:21:
is dit gewoon een reset in alts en stroomt het naar stablecoin +BTC?
Wat nou zweet je al peentjes? Dit is nog niks.Kol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:21:
is dit gewoon een reset in alts en stroomt het naar stablecoin +BTC?
kan het lager? ja vast
ga ik verkopen? nee durf ik niet ^^
Redelijk goed, ik mag eindelijk weer naar de voedselbank, ik zat net op het niveau dat mijn inkomsten te hoog waren maar met die inflatie kon ik ook niet bij de Lydel terecht.D_Jeff schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:17:
[...]
Hee Slux,
Lang niet gezien. How's life under The Bridge?
Slux nu weer happy

Ben een beetje klaar met de reguliere aandelenmarkt, dus kom ik hier maar weer even buurten en genieten van het leed van anderen
nah, leuk is anderszwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:23:
[...]
Wat nou zweet je al peentjes? Dit is nog niks.
nothing stops this train
- Veel actie: hoge ppm* hier
- regulier: gem. ppm hier
- sideways: bijna geen ppm en hogere kans van off-topic
* Post Per Minute/MA
Yep, ik heb een vergelijkbaar gevoel maar ik heb volgens mij nog veeul minder kennis/ervaring op economisch gebied dus dat is meer een onderbuikgevoel. Dat bijdrukken van geld, wat we al een tijd zien, is jaren geleden al eens iets over op TV geweest (ik meen in Tegenlicht of zo) en toen was er al sprake van iets wat nog nooit eerder op deze schaal gedaan was. Dat het alleen maar doorgezet is en we nu zien dat inflatie begint op te lopen is voor mij een teken aan de wand.anti elppa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:22:
[...]
heel eerlijk? ik zie het niet goed komen met de kennis die ik ervan heb. Wellicht mis ik de kennis en kunde om er een goed oordeel over te kunnen vellen. Ik verwacht een great depression (jaren 30) soort van event
Ik hoop maar gewoon dat ik een stabiel inkomen weet te behouden, de vaste lasten (m.n. de energie) niet al te gek uit de klauwen begint te lopen en tussendoor mijn huis nog wat kan verduurzamen, dan kom ik zo'n grote depressie hopelijk relatief goed door.. Maar goed, in een dergelijke tijd is weinig echt zeker volgens mij.
Verwijderd
Bij de volgende bull. Dit soort gebabbel hoort wel een beetje verborgen te zijn op pagina 1000+
Die al begon rond 11 november. De laatste permabull noemt het een bear als de laatste capitulatie candle geweest is /Benjamin CowenMicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:09:
Wat zijn kopers van Luna aan het doen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large)
nothing stops this train
Een Japan scenario maar dan globaal. Dat we erachter komen dat alle groei eigenlijk gedreven was door demografie en onbeperkt oppompen van fossiele energie.anti elppa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:22:
Ongeacht hoe het verloopt zou het mij niet verbazen als we het hoogtepunt van crypto hebben gehad. We zijn al tot het niveau "tante Bep" gekomen dit keer, welke verhalen/beloften gaan er nodig zijn om dat te overtreffen?
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Hex is ook slechts 6 procent in de min.Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:27:
Mijn ultieme Shitcoin WOZX doet het vandaag het beste van alle coins!
Ben ik blij dat mijn short op tijd heb geslotenzwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:26:
Wat is Luna aan het doen lol......
Ik heb mijn losses maar genomen met deze want het dumpen gaat nog wel even door. Ook genoeg lui die nog aan het unstaken zijn wat 21 dagen duurt.Domino schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:05:
$LUNA inmiddels op $0,80
Solide project, dikke tech en persoonlijke brieven om mensen uit te nodigen ook onnoemelijk rijk te worden. Uniek.

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zojuist een 100 euro in LUNA gestoken. Ben benieuwd waar LUNA straks gaat eindigen als de rust terug isBlik1984 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:29:
Het is echt bizar hoe hard LUNA op en neer gaat. Gaat in enkele seconden van 2,50 naar 2.00 naar 2.33
Op 96ct, gewoon een yolo met 10% PFroflexx schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:30:
Lol je zal luna nu net op 0,80 hebben gekocht. Iemand?
Jeukt heel erg om het nu weer weg te doen terwijl ik in mijn hoofd had bij de koop 'yolo tot 10 usd weer een keer'
Denk 75% dumpen en 25% houden
edit: done, plus stop loss op de 25% bij 1.1 usd denk die zo te zien..
[ Voor 35% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-05-2022 15:35 ]
Een duppie hooguit.technoaddict schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:31:
[...]
Zojuist een 100 euro in LUNA gestoken. Ben benieuwd waar LUNA straks gaat eindigen als de rust terug is
Euro heeft zijn peg verloren. Je geld is kwijt.Jnaaazer schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:34:
Wat geld gestort op bitvavo via ideal normaal komt dat gelijk door maar nu ineens niet meer
Maktub
Ik snap je punt, maar er is meer dan alleen het 'tante Bep, met crypto maak je winst' verhaal.. Er ligt natuurlijk wel degelijk een goed verhaal achter met usefull tech.assje schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:28:
[...]
Ongeacht hoe het verloopt zou het mij niet verbazen als we het hoogtepunt van crypto hebben gehad. We zijn al tot het niveau "tante Bep" gekomen dit keer, welke verhalen/beloften gaan er nodig zijn om dat te overtreffen?
Tuurlijk kan je gelijk krijgen. Ik denk wel dat de wereld op dit moment vooral toe is aan schaarste, en daarmee aan onvervuilde, eerlijke waardebepaling van assets. Daar zou bitcoin absoluut een leading rol in kunnen spelen.
nouja ze hebben er in 2008/2009 voor het eerst aan geproefd....daarna verslaafd aan geraakt. Na die eerste mini print actie in 2008/ 2009 hadden ze dat in de dikke jaren later (vanaf 2014) weg moeten poetsen. Maar dat hebben ze niet gedaan. Toen de economie langzaam weer begon af te koelen (2018) hebben ze de rente omlaag gehaald om toch nog 1 extra boost te geven. Daarna kwam covid met extreem print gedrag, bij een krimpende economie. Dat is echt het dood vonnis geweest. Ze staan nu schaakmat. Rente kan niet omhoog want dan gaat de economie kapot. En de stapjes die ze nu uberhaubt nemen zijn zo ver onder het % van de inflatie dat het 0 effect gaat hebben.YES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:25:
[...]
Yep, ik heb een vergelijkbaar gevoel maar ik heb volgens mij nog veeul minder kennis/ervaring op economisch gebied dus dat is meer een onderbuikgevoel. Dat bijdrukken van geld, wat we al een tijd zien, is jaren geleden al eens iets over op TV geweest (ik meen in Tegenlicht of zo) en toen was er al sprake van iets wat nog nooit eerder op deze schaal gedaan was. Dat het alleen maar doorgezet is en we nu zien dat inflatie begint op te lopen is voor mij een teken aan de wand.
Ik hoop maar gewoon dat ik een stabiel inkomen weet te behouden, de vaste lasten (m.n. de energie) niet al te gek uit de klauwen begint te lopen en tussendoor mijn huis nog wat kan verduurzamen, dan kom ik zo'n grote depressie hopelijk relatief goed door.. Maar goed, in een dergelijke tijd is weinig echt zeker volgens mij.
Puur vanuit de historie is de levensduur van de dollar als wereld valuta ook al in de verlenging.
We will see. Dat het heel bar gaat worden voor heel veel mensen weet ik wel zeker
dat toch niet gek?je krijgt er niks voor terugJnaaazer schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:34:
Wat geld gestort op bitvavo via ideal normaal komt dat gelijk door maar nu ineens niet meer
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!