“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Yes de bottom is in!Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:32:
Wat een mokerirritante gast is dit door de jaren heen geworden zeg.
[Twitter]
Als dit soort idioten weer over BTC gaan praten gaat de bullrun soon starten.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Volgens mijn TA skills zijn we nu op een kritisch punt in de grafiek aangekomen. Bodem van mei vorig jaar.Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:38:
Mijn kratje luna is inmiddels gehalveerd
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maar als de fees op eth laag zijn waarom zou ik in plaats van rechtreeks op eth chain me dan verlagen tot Polkadot?zwembroek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:02:
[...]
Ik snap alleen die vergelijking niet met Fantom en ETH 2.0. Moonbeam is er voornamelijk om ETH projecten naar Polkadot te halen. Niet om ETH te vervangen of clonen.
Gewoon staken tot de volgende bullrun.Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:38:
Mijn kratje luna is inmiddels gehalveerd
Al sinds zijn geboorte.Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:32:
Wat een mokerirritante gast is dit door de jaren heen geworden zeg.
[Twitter]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
We gaan een epic bounce meemaken vandaag.Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:39:
[...]
Volgens mijn TA skills zijn we nu op een kritisch punt in de grafiek aangekomen. Bodem van mei vorig jaar.
Van 6 naar 12 cent

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Interoperability en cross-chain transactions.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:40:
[...]
Maar als de fees op eth laag zijn waarom zou ik in plaats van rechtreeks op eth chain me dan verlagen tot Polkadot?
Dat betekent ook dat het niet lager kan en de rest weer omhoog kan. Veel van de lage koersen kan niet anders dan door liquidaties komen. Allereerst om de BTC te pakken. Maar ook mensen die leveraged in LUNA zaten en die andere assets moeten verkopen om geld vrij te spelen.
Tenzij we de 200W MA gaan opzoeken natuurlijk.
Daarbij is het ook nog niet gezegd dat fees van ETH ooit echt laag zullen wordenzwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:49:
[...]
Interoperability en cross-chain transactions.
Nu hopen dat het niet fout gaat qua timing.
En dat de wereld altijd meerdere smaakjes heeft, ETH en DOT kunnen prima naast elkaar bestaan, elk met hun specifieke kenmerken. Net als ATOM etc.forzaracing schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:55:
[...]
Daarbij is het ook nog niet gezegd dat fees van ETH ooit echt laag zullen worden
zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:49:
[...]
Interoperability en cross-chain transactions.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1jAh0tTPgmb6Oc7BoAnVorpB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YAyPwCZJvXw0xH5rfRI8A8U1.jpg?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door MrMrq op 11-05-2022 12:07 ]
Maktub
3x een kratje bier.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
zal wel een dode kat zijn.
zoiets heb ik ook maar dan:
$0.18
$0.12
$0.06
nothing stops this train
Dit is voor traders toch een feest. Piet particulier heeft de buy high sell low ook wel uitgevoerd.
Mag nu wel ééns stijgen.
Als het 3 keer resistance aantikt, zakt het direct...
Digibyte en feathercoin kunnen ook prima naast btc bestaan. De vraag is voor welke prijs. Ik denk zelf dat eth het in zich heeft alle andere smart contract platforms te marginaliseren. Misschien heb ik het mis.Ngangatar schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:57:
[...]
En dat de wereld altijd meerdere smaakjes heeft, ETH en DOT kunnen prima naast elkaar bestaan, elk met hun specifieke kenmerken. Net als ATOM etc.
Pff zou het zo diep gaanKol Nedra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:16:
[...]
zoiets heb ik ook maar dan:
$0.18
$0.12
$0.06
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Hoppa!Remy!!!! schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:07:
Zojuist een Luna buyorder klaar gezet op 0.0001 Luna/BTC, eens zien of we die halen
/f/image/RqrjyZ5gGai52dTilvimAyLt.png?f=fotoalbum_large)
Het is op zeker de grootste momenteel, daarom betaal je er per munt ook een stevige prijs voor.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:27:
[...]
Digibyte en feathercoin kunnen ook prima naast btc bestaan. De vraag is voor welke prijs. Ik denk zelf dat eth het in zich heeft alle andere smart contract platforms te marginaliseren. Misschien heb ik het mis.
Net als risicospreiding qua exchanges, doe ik dit ook met mijn coins. Dus investeer ik in de grote 2, waarvan de ontwikkelingen op ETH met argusogen worden gevolgd, maar investeer ik zeker in het DOT & ecosysteem en ook in het ATOM & ecosysteem.
Daardoor minder winst? Wellicht, maar hopelijk als het niet lekker loopt ook minder verlies.
Uiteindelijk voel ik me beter bij spreiding dan wedden op 1 paard, en die rust is mij veel meer waard. Wat er nu in zit, blijft er nog minimaal 2 jaar inzitten voor ik het aan ga raken, dus dan is rust belangrijk voor me.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 11-05-2022 12:32 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/yZjsmE8TjDlW9XedLIZVCk4r.png?f=user_large)
Zelfs de LA times waren geinteresseerd in mijn Iron finance avontuur en nu gaat het geposte LUNA avontuur beginnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GgTonp06rjSnfQgfqbmjwMm8.png?f=user_large)
Voorlopig wordt LUNA net als TITAN gewoon naar 0 geprint en dat gaat dag in dat uit door. Enige verschil met Iron en LUNA is de printercap per dag die bij Iron zou moeten werken maar niet werkte.
Hodl LUNA kan ik niemand aanraden tot de LUNA minter zo weinig waarde toevoegt dat het een YOLO coin is geworden, dan kan die net als bij TITAN (Iron token) zomaar op een dag +4000% staan en dan is die nog steeds 0,00001 cent.
Echt: LUNA kopen voor de hodl is geen wijs plan, er staat een printer tegen jou op te printen en die stopt niet zolang UST geen 98 cent is, en dat wordt UST nooit meer wat er wil nog 10 miljard aan UST hodlers dolgraag 10% verlies nemen op 90cent.
Ik hoop dat iemand mij hier op de details kan wijzen maar volgens mij hoe lager de UST prijs en hoe lager de LUNA prijs hoe harder en LUNA's gemint worden, maar ben benieuwd naar exacte aantallen om het in perspectief te plaatsen.
[ Voor 66% gewijzigd door Malarky op 11-05-2022 12:53 ]
Ergens in deze order grootte:Malarky schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:35:
Ik hoop dat iemand mij hier op de details kan wijzen maar volgens mij hoe lager de UST prijs en hoe lager de LUNA prijs hoe harder en LUNA's gemint worden, maar ben benieuwd naar exacte aantallen om het in perspectief te plaatsen.
[ Voor 22% gewijzigd door Coldcat op 11-05-2022 12:45 ]
Tuurlijk, Luna is dood er is geen redden meer aan
Jan Roos en de S10 bash.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:48:
Welke soap is groter, terra luna of Johan Derksen?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
De kaarsen van luna zijn groter.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:48:
Welke soap is groter, terra luna of Johan Derksen?
Die gaan netjes BTC holden als ze zijn uitgehuild.
Moon.
Goed gezegd btc100k2031BTC100K2021 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:54:
Dit is uiteindelijk weer goed voor Bitcoin, een grote groep is straks weer genezen van het zoeken naar hoge yields in een toch al volatiele marktomgeving.
Die gaan netjes BTC holden als ze zijn uitgehuild.
Moon.
Dus voor nu, LUNA short nog steeds mooie optie, hou wel rekening met extreme margin calls aan de bovenzijde
Ik verklaar mijn LUNA meme nu officieel dood. RIP in peace.BTC100K2021 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:03:
[YouTube: Alessandro Safina - Luna]
Een ode aan alle LUNA holders.
:fill(white):strip_exif()/f/image/p2YGeGs0q6EMfoC8h2EsuKqV.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ga er vanuit dat voldoende grote partijen dit mechanisme ook kennen en loeren op een short squeeze.
nothing stops this train
Ik blijf van dingen af die ik niet begrijp en waar iedereen nu op gefocust isMalarky schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:08:
Lijkt erop dat de LUNA mint printer echt op hol is geslagen nu. Ik heb diverse short lopen zelf nu die door het dak gaan maar durf geen nieuwe te openen.
Ga er vanuit dat voldoende grote partijen dit mechanisme ook kennen en loeren op een short squeeze.
Wel blij dat ik twee weken geleden van m'n UST af ben gegaan. Wilde wat geld hebben voor een dip naar de 100W MA (crash geld). Daarom het geld naar BUSD omgezet. Wel iets te hoog BTC gekocht, maar had ik dat niet gedaan dan was het nu nog maar de helft in USD waarde.
Dat ding zit binnen 12u tussen de 0.2 en 0.6$ ... zijn dat gewoon puur handelaren die er centjes mee willen verdienen of zit hier nog een of ander scheme achter?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Weet jij wat die geitenbende waard is? Dit zijn traders, blijf er gewoon lekker weg van. Het eindigt sowieso op nul komma nul.MicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:19:
Wie kan uitleggen waarom er zoveel handel (en ook zoveel spread) is in UST op het moment?
Dat ding zit binnen 12u tussen de 0.2 en 0.6$ ... zijn dat gewoon puur handelaren die er centjes mee willen verdienen of zit hier nog een of ander scheme achter?
Is het niet dat je 1 UST kan omzetten naar 1 USD waarde in Luna? Er schijnt wel een max te zitten op hoeveel Luna de Luna printer iedere dag mag printen. Denk dat daarom LUNA helemaal rekt gaat. Als je het omgezet hebt is dat weer te dumpen op de diverse CEX.MicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:19:
Wie kan uitleggen waarom er zoveel handel (en ook zoveel spread) is in UST op het moment?
Denk ook dat iedereen wel van de UST af wil, gecombineerd met alle gokkers die er zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 11-05-2022 13:23 ]
Hahaha, alsof ik handel.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:21:
[...]
Weet jij wat die geitenbende waard is? Dit zijn traders, blijf er gewoon lekker weg van. Het eindigt sowieso op nul komma nul.
Je moet wel ballen hebben om daar te gaan handelen met bijv. scalpen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Voordat je het verkocht krijgt:Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:21:
[...]
Is het niet dat je 1 UST kan omzetten naar 1 USD waarde in Luna?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TI5GNmpd1Lp48hMesU4fDBLX.jpg?f=user_large)
Jeetje, ik heb heel dat LUNA verhaal gemist. Heftig zeg.zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:25:
Check de Reddit sub. Suicide all over. https://www.reddit.com/r/terraluna/
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Klopt, en voor luna is er nu een max supply van iets meer dan 1mrd. Nu in omloop 540 mio. Er kan dus nog wat bijgeprint worden, maar op gegeven moment houdt het op.Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:21:
[...]
Is het niet dat je 1 UST kan omzetten naar 1 USD waarde in Luna? Er schijnt wel een max te zitten op hoeveel Luna de Luna printer iedere dag mag printen. Denk dat daarom LUNA helemaal rekt gaat. Als je het omgezet hebt is dat weer te dumpen op de diverse CEX.
Denk ook dat iedereen wel van de UST af wil, gecombineerd met alle gokkers die er zijn.
Tjeminee .. dat je zo veel fiat erin stopt dat het zo ver komt. Dat is een hele harde les voor sommige mensen. Eén van de basisadviezen is altijd spreiden.zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:25:
Zelfmoord is geen pretje (serieus: praat erover, bel 0800-0113)
==
hoi
lekker toch. En sowieso is het d0,5l tegen 0,33l, dikke win dusPelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:20:
Mijn kratje Heineken is een blik schultenbrau geworden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb 5% gepakt op Luna zojuist.. durf niet meer.Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:20:
Mijn kratje Heineken is een blik schultenbrau geworden.
Das meer risico dan een gokje wagen op Safem00nNopheros schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:31:
[...]
Heb 5% gepakt op Luna zojuist.. durf niet meer.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zat en terug te lezen naar LUNA. Mooi om dingen een paar maanden later te ziensjorremans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:29:
LUNA straks naar 0?
sjorremans schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:52:
Hier toch ook wel spijt dat ik mijn Luna’tjes tussen de 70 en 80 dollar heb verkocht 😅
Dat is 0.5l tegen bijna 8l. Het statiegeld daar niet vergetenanti elppa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:31:
[...]
lekker toch. En sowieso is het d0,5l tegen 0,33l, dikke win dus
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 11-05-2022 13:33 ]
Ja als je het kijkt vanuit de huidige situatie, ben ik blij dat ik ze verkocht heb.Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:33:
[...]
Zat en terug te lezen naar LUNA. Mooi om dingen een paar maanden later te zien
[...]
Een vriend is wel redelijk in paniek, die heeft onlangs aardig wat geld geparkeerd in UST..
pfffff worden wat lessen geleerd daar zeg.......Ik snap er ook echt geen drol van. Zelfs in 2013 (mijn eerste jaar in crypto) maakte ik niet dat soort idiote fouten. Ja oke, teveel shitcoins, maar all in en dan met zulke bedragen????zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:25:

Damn, sommige verhalen zijn wel sneu om te lezen daar. Vele lijken zich te hebben laten leiden door hebzucht. Dat het ook goed fout kan gaan hebben ze nu wel geleerd lijkt me ja.zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:25:
Ik denk niet dat de prijs negatief wordt.sjorremans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:29:
LUNA straks naar 0?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Voornamelijk onbekendheid met het risico dat ze lopen.Louw Post schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:40:
[...]
Damn, sommige verhalen zijn wel sneu om te lezen daar. Vele lijken zich te hebben laten leiden door hebzucht. Dat het ook goed fout kan gaan hebben ze nu wel geleerd lijkt me ja.
Maar zeer sneu voor hen die er financieel aan onderdoor gaan.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
volgens CMC is het vandaag zo'n 531 miljoen: https://coinmarketcap.com/currencies/terra-luna/
Maar gezien wat de koers doet heb ik het vermoeden dat het meer is, maar zoek nog waar ik huidige supply kan zien. Niet in het ETH contract volgens mij, maar waar dan wel:
Mcap is 1 miljard? Gisteren 6 miljard? Volgens cmc.Malarky schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:44:
Hier is te vinden dat de LUNA mcap gisteren nog 345 miljoen was: https://messari.io/asset/terra/chart/sply-circ
volgens CMC is het vandaag zo'n 531 miljoen: https://coinmarketcap.com/currencies/terra-luna/
Maar gezien wat de koers doet heb ik het vermoeden dat het meer is, maar zoek nog waar ik huidige supply kan zien. Niet in het ETH contract volgens mij, maar waar dan wel:
Meer Luna printen. Kansloos.
Onnozelheid kent blijkbaar geen grenzen.anti elppa schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:35:
[...]
pfffff worden wat lessen geleerd daar zeg.......Ik snap er ook echt geen drol van. Zelfs in 2013 (mijn eerste jaar in crypto) maakte ik niet dat soort idiote fouten. Ja oke, teveel shitcoins, maar all in en dan met zulke bedragen????
/f/image/yZ91fOiUhjZ1wHW2WB6Fp66H.png?f=fotoalbum_large)
"Ik ben niet rijk geworden. Ik ben nu arm en dat is jouw schuld. Vertel mij wat ik moet doen om mijn eigen stomme fout recht te zetten."
edit: 4 pogingen gedaan om een tweet te embedden. Ik hou 't wel bij plaatjes.
[ Voor 83% gewijzigd door Ray_ op 11-05-2022 13:52 . Reden: Ik kan geen tweets embedden ]
Weg blikje schultenbrau dus..
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 11-05-2022 13:48 ]
Zero.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Haha, 4x zoveel printen dan nu gaat vast helpen ja... dat brengt UST weer naar 1$... en LUNA naar ver onder 1$.
Puik plan!

Je zult nu voor altijd een stukje geschiedenis behoudenPelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:48:
Lol, mijn luna is nu zo weinig waard dat ik het niet meer kan traden op binance
Dust convert voor bnb, voordat trading suspended is.Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:48:
Lol, mijn luna is nu zo weinig waard dat ik het niet meer kan traden op binance
En voordat het te weinig waard is om te convertenknakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:49:
[...]
Dust convert voor bnb, voordat trading suspended is.
Dat zojuist gedaan iddknakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:49:
[...]
Dust convert voor bnb, voordat trading suspended is.
Zero.
Blijkbaar zijn al die btc allang weg.MicroWhale schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:48:
[...]
Haha, 4x zoveel printen dan nu gaat vast helpen ja... dat brengt UST weer naar 1$... en LUNA naar ver onder 1$.
Puik plan!![]()
Gistermiddag al ja. En nu moeten ze er dus een soort DOGE van maken door veel teveel muntjes per dag te minten.
Over een uurtje kan je je slag slaan denk ik.zwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:52:
Voor 0,10 wil ik best 1000 Luna kopen. Het zal ooit maar100k waard worden. Beste deal ooit. En dat voor minder dan een straatje staatsloten.

Man man man. Echt treurig dit voor velen. En nee, ik ben niet zo van het wijzen, lachen en zeggen 'zie je wel'. Je kent nooit alle ins en outs van iemand zijn of haar verhaal.
Ik ga er dan $100 op stuk slaan. Zal de order inschieten.knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:53:
[...]
Over een uurtje kan je je slag slaan denk ik.
Op 10 cent doe ik wel mee, HODLzwembroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:55:
[...]
Ik ga er dan $100 op stuk slaan. Zal de order inschieten.

Ook een mooie post dit. Strekking van het verhaal is: Ik verloor 170k in een maand tijd, plus nog wat extra waardoor ik in de schulden kwam. Ik probeerde zelfmoord te plegen maar dat mislukte. Daarna besefte ik dat dit de bodem was en ik hierna alleen maar omhoog kon. Ik vertelde iedereen mijn verhaal, maakte dikke winst met mijn bedrijf en verdiende in een paar maand tijd weer 340k met investeren.
Een zelfmoordneiging doordat je je hele fortuin verliest is dus slechts een les en je moet het daarna gewoon opnieuw proberen. Komt wel goed joh!
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met ust staking op nexo wel verlies heb gemaakt. Gelukkig op 90 cent uitgestapt en niet lager

Ik heb al een paar Luna, voor iets meer gekocht

Veel van geleerd:
- Niet meer er in steken dan je wil/kan verliezen (dat is gelukt, vervelend verlies, maar uiteindelijk een klein deel van mijn pf)
- Geen alts meer kopen tegen het einde van de bull run (deels gelukt, met uitzondering van Luna
- Alts kunnen echt -99% gaan
Conclusie, ook top 20 munten hebben simpelweg veel risico
PureLOOD schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:03:
[...]
Ik heb al een paar Luna, voor iets meer gekocht![]()
![]()
Veel van geleerd:
- Niet meer er in steken dan je wil/kan verliezen (dat is gelukt, vervelend verlies, maar uiteindelijk een klein deel van mijn pf)
- Geen alts meer kopen tegen het einde van de bull run (deels gelukt, met uitzondering van Luna)
:fill(white):strip_exif()/f/image/piPm4qkPpotfy79BpX7NHjIA.png?f=user_large)
Jep helemaal eens. Ik heb dat 100x gepost hier vooral vorig jaar. Laatste half jaar niet meer zo vaak, begon eentonig te wordenPureLOOD schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:03:
[...]
Ik heb al een paar Luna, voor iets meer gekocht![]()
![]()
Veel van geleerd:
- Geen alts meer kopen tegen het einde van de bull run (deels gelukt, met uitzondering van Luna)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Soh17LgsBdHny5pVSPvqAQpO.png?f=user_large)
Been there done that, ik hou het wel bij eth en btc sats en niet een of andere obscure USD pair. Is het dus niet tether die voor shit hits the fan zorgt though
kan niet mis gaanYES schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:57:
For those considering suicide, here’s my story of attempted suicide.
Ook een mooie post dit. Strekking van het verhaal is: Ik verloor 170k in een maand tijd, plus nog wat extra waardoor ik in de schulden kwam. Ik probeerde zelfmoord te plegen maar dat mislukte. Daarna besefte ik dat dit de bodem was en ik hierna alleen maar omhoog kon. Ik vertelde iedereen mijn verhaal, maakte dikke winst met mijn bedrijf en verdiende in een paar maand tijd weer 340k met investeren.
Een zelfmoordneiging doordat je je hele fortuin verliest is dus slechts een les en je moet het daarna gewoon opnieuw proberen. Komt wel goed joh!
Zero.
hahah ja in 2013 had ik 80% van de coins die er waren. Het hele assortiment wat je kon traden op BTC-E. Maar dat waren er ook maar 15 ofzo. Ook gruwelijk rekt gegaan in 2014 op vooral die shitcoins. In april 2014 85% daarvan in btc gestopt en lekker hersenloos gehodled daarnaJoosie200 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 14:06:
Is wel weer duidelijk dat mensen zich laten leiden door gelikte marketing met dik rendement. Niet dat ik in 2014/2015 niet in allerlei zut zat te traden om meer btc te hamsteren. Al was dat dus een kratje HJ en ach als dat nog een sixpack Schultenbrau is lekker boeiend. Snap niet hoe je meerdere treetjes Schultenbrau erin kunt rammen, laat staan je complete spaargeld. Al die reddits negeren regel een: stop geld in crypto wat je kunt missen.
Been there done that, ik hou het wel bij eth en btc sats en niet een of andere obscure USD pair. Is het dus niet tether die voor shit hits the fan zorgt though
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!