Mooooooon!!
Er zijn prima percentages te vinden. De vraag is, hoe groot is je stack en is het daardoor interessant genoeg om een uithoek te vinden waarvoor je veel werk dient te doen, en hoe groot is het risico?Riven schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:34:
[...]
Hier even het DOT konijnenholletje aan het induiken om te kijken wat er allemaal mogelijk is en welke kansen er liggen. Alleen geen idee wat nu echt de risico's zijn van het staken op deze manier op Acala ( Of Parralel Finance ) ..
Ik vind Kraken een veilige optie en het zorgt voor spreiding in mijn PF omdat ik daar ook mijn KSM, ATOM, ALGO en SCRT stake naast mijn Binance PF.
Succes met je keuze en er zal vast wel iemand een mooi alternatief voor je hebben. Of kijk eens in het DOT / KSM Crowdloan topic, daar staan vast goede tips in.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Die is nu toch niet meer zo fijn op PCS? Alleen als je het best lang vastzet is het nog leuk qua percentages maar dat gaat ook op en neer en dan kan je er niet direct over beschikken zoals voorheen.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:22:
Cake is verleidelijk, ik sta er wel flink onder water mee maar die autocompound op PCS= 👍
Dan kan je bijna beter op Binance het vastzetten en dat schuifje aangooien voor automatisch langer vastzetten dan zit je er 30 a 90 dagen aan vast als je dat schuifje weer uitzet.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Waar zit bij jullie dat verdomde schuifje dan? Ik kan het nog steeds niet vinden in de android app.tymiek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:47:
[...]
Die is nu toch niet meer zo fijn op PCS? Alleen als je het best lang vastzet is het nog leuk qua percentages maar dat gaat ook op en neer en dan kan je er niet direct over beschikken zoals voorheen.
Dan kan je bijna beter op Binance het vastzetten en dat schuifje aangooien voor automatisch langer vastzetten dan zit je er 30 a 90 dagen aan vast als je dat schuifje weer uitzet.
Dat schuifje voor langer vastzetten is een leuke gimmick op Binance, maar ik mis het compounden daar. Bij flexible savings hebben ze het wel maar die percentages zijn vrij laag.tymiek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:47:
[...]
Die is nu toch niet meer zo fijn op PCS? Alleen als je het best lang vastzet is het nog leuk qua percentages maar dat gaat ook op en neer en dan kan je er niet direct over beschikken zoals voorheen.
Zit je op locked staking of flexible savings? En welke munt?Darrell schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:49:
[...]
Waar zit bij jullie dat verdomde schuifje dan? Ik kan het nog steeds niet vinden in de android app.
Compounden alleen handmatig doen idd maar dan is het ook niet zo erg als je dat later een keertje doet. Als je hele holding uit staking gaat mis je veel meer.Ngangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:49:
[...]
Dat schuifje voor langer vastzetten is een leuke gimmick op Binance, maar ik mis het compounden daar. Bij flexible savings hebben ze het wel maar die percentages zijn vrij laag.
Locked selderijNgangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:50:
[...]
Zit je op locked staking of flexible savings? En welke munt?
Klopt, maar dan zit het weer ergens anders in een ander staking slot, ongelijke aflopende dagen enzo. Ik heb dat een tijdje met AXS gedaan en daar heb ik nu zo gruwelijk veel flufjes op allerlei aflopende dagen staan, geitenbende.Darrell schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:51:
[...]
Compounden alleen handmatig doen idd maar dan is het ook niet zo erg als je dat later een keertje doet. Als je hele holding uit staking gaat mis je veel meer.
Volgens mij is dat alleen bij flexible savings, knopje "auto transfer", zie tooltip.
/f/image/B0H4xqkUCJMJ8HOJEssbhrrR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 10-05-2022 14:54 ]
Gezien btc naar 6 cent gaat heeft MSTR dan een probleem
ik hou mijn Cake vast tot volgende halving, staat nu 1 jaar vast, als die tijd voorbij is waarschijnlijk weer 1 jaar locked 🥲tymiek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:47:
[...]
nothing stops this train
Die selderij is wel dikke tech. Bridgen enzo.
Mijn CAKE blijft tot na de GAL launchpool, daarna kick ik het BNB in vermoedelijk.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:55:
[...]
ik hou mijn Cake vast tot volgende halving, staat nu 1 jaar vast, als die tijd voorbij is waarschijnlijk weer 1 jaar locked 🥲
Maar dat is er al heel lang op savings. Begreep dat hier niet zo lang geleden voor locked staking ook een optie voor beschikbaar was gekomen.Ngangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:54:
[...]
Volgens mij is dat alleen bij flexible savings, knopje "auto transfer", zie tooltip.
[Afbeelding]
knakworst schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:56:
[...]
Die selderij is wel dikke tech. Bridgen enzo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XEqpJTwnwyLiGd74GY0oY8D9.png?f=user_large)
Na de halving 2024 is $25 minimaal haalbaar volgens mijn glazen bol. Als Polkadot dan weer mee doet in de top dan doet zijn main parachain gewoon mee. GLMR heeft dezelfde Tokenomics. Dus een ATH als Polkadot had is gewoon mogelijk. Moeten we wel weer een ouderwetse bull krijgen na de halving en Polkadot moet nog steeds relevant zijn. Anders wordt het een ander verhaal. Maar je gelooft ergens in of niet.Ngangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:31:
[...]
Ik heb zelf ook een leuk bergje GLMR, maar die 25 per stuk vind ik nogal wat.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zou kunnen maar ik vermoed dat iemand in de war is met Auto-staking. Dat is een knopje waarmee je de initieel ingezette hoeveelheid munten, direct weer vastzet zodra de periode voorbij is. Dit zit wel in de iOS app.Darrell schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:58:
[...]
Maar dat is er al heel lang op savings. Begreep dat hier niet zo lang geleden voor locked staking ook een optie voor beschikbaar was gekomen.
Spot Wallet -> Earn -> Bijv fluf GLMR die op dat moment al in staking staat -> Auto-stake switch aanzetten.
Ik geloof met je mee, mijn PF is behoorlijk zwaar op DOT/KSM en ook GLMR. Maar vol op dat ene ecosysteem instappen durf ik niet. Dus een groter stuk in BTC/ETH en een stuk in het ATOM ecosysteem.zwembroek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:03:
[...]
Na de halving 2024 is $25 minimaal haalbaar volgens mijn glazen bol. Als Polkadot dan weer mee doet in de top dan doet zijn main parachain gewoon mee. GLMR heeft dezelfde Tokenomics. Dus een ATH als Polkadot had is gewoon mogelijk. Moeten we wel weer een ouderwetse bull krijgen na de halving en Polkadot moet nog steeds relevant zijn. Anders wordt het een ander verhaal. Maar je gelooft ergens in of niet.
Prijs predicties durf ik absoluut niet aan overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 10-05-2022 15:06 ]
Voor de zoveelste keer gekeken of er een uodate voor mn app was en die was er nu eindelijk....Ngangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:03:
[...]
Zou kunnen maar ik vermoed dat iemand in de war is met Auto-staking. Dat is een knopje waarmee je de initieel ingezette hoeveelheid munten, direct weer vastzet zodra de periode voorbij is. Dit zit wel in de iOS app.
Spot Wallet -> Earn -> Bijv fluf GLMR die op dat moment al in staking staat -> Auto-stake switch aanzetten.
:strip_exif()/f/image/3ayFn2uCHhHPOSY5CIp6G2lb.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/isiWI9beJLke9JRo9qXpEnQ0.png?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja dan is het nog te doen qua rente maar die is voor 1 jaar ook van 246% op 26 april naar 142% gegaan nu. Dan is 52 weken opeens heel lang als het maar blijft zakken, wel goed voor die diamanten handen. Maar ja flexibel zijn en minder rente of vastzetten en meer rente dat zijn afwegingen die je alleen zelf kan maken of het past in jouw strategie.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:55:
[...]
ik hou mijn Cake vast tot volgende halving, staat nu 1 jaar vast, als die tijd voorbij is waarschijnlijk weer 1 jaar locked 🥲
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Waarom nam het volume eigenlijk al zoveel toe (TerraUSD) voor de crash? Insider trading?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zou dat te verklaren kunnen zijn met dat citadel verhaal wat ik hier vanmiddag deelde?Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:32:
Waarom nam het volume eigenlijk al zoveel toe (TerraUSD) voor de crash? Insider trading?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JtvF5B58q4Nsdlhg1qyxLbek.jpg?f=user_large)
Kan niet zo makkelijk zien over hoeveel volume het daar gaat.
Mag ik ook mee? Ondertussen hier ook een aanzienlijke bag Moonbeam in bezit
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
One of us, one of us.Darrell schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:10:
[...]
Voor de zoveelste keer gekeken of er een uodate voor mn app was en die was er nu eindelijk....
[Afbeelding]
Ik vergelijk met de dikke tech van Fantom, icm eth 2.0 implementatie, en kom uit op 6 cent. Toch heb ik een fluf GLMR. Glimmer klinkt gewoon lekker.zwembroek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:03:
[...]
Na de halving 2024 is $25 minimaal haalbaar volgens mijn glazen bol.
En spreiding en dikke apy enzo.
:strip_exif()/f/image/2pxeyisAmFYObmz6jZlDUPjX.jpg?f=fotoalbum_large)
sjorremans schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:45:
[...]
Mag ik ook mee? Ondertussen hier ook een aanzienlijke bag Moonbeam in bezit

Plaats genoeg vrij op de Malediven.knakworst schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:53:
[...]
Ik vergelijk met de dikke tech van Fantom, icm eth 2.0 implementatie, en kom uit op 6 cent. Toch heb ik een fluf GLMR. Glimmer klinkt gewoon lekker.
[Afbeelding]
Je vergeet de laag van 3 meter water eroverheen ivm mining difficulty btc
[ Voor 21% gewijzigd door DarkShadow op 10-05-2022 16:00 ]
Ik snap alleen die vergelijking niet met Fantom en ETH 2.0. Moonbeam is er voornamelijk om ETH projecten naar Polkadot te halen. Niet om ETH te vervangen of clonen.knakworst schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:53:
[...]
Ik vergelijk met de dikke tech van Fantom, icm eth 2.0 implementatie, en kom uit op 6 cent. Toch heb ik een fluf GLMR. Glimmer klinkt gewoon lekker.
[Afbeelding]
Geen privé-eiland hebben

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik neem genoegen met bovenstaande.
En weer 32K

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
25 miljard$ MC voor een L1 in een bullrun - bwa 25 is conservatiefNgangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:31:
[...]
Ik heb zelf ook een leuk bergje GLMR, maar die 25 per stuk vind ik nogal wat.
Lijkt wel 1 op 1 koersverloop met de AEX
Insert raketijs reclame.
Luna foundation board is weer wakker.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t6t9TheAk4fPAtrtwfIn0G0W.jpg?f=user_large)
Zijn de Amerikanen weer wakker?
Ze zijn allemaal tegelijk opgestaan.
Same here, veel gezelliger ook
Hey, ik hoop met je meeforzaracing schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:09:
[...]
25 miljard$ MC voor een L1 in een bullrun - bwa 25 is conservatief
Iets met prostitueesNgangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:57:
[...]
Hey, ik hoop met je mee. Maar ik ben ook nogal conservatief hehe. @YES heeft daar een ander woord voor. Meerdere zelfs, maar de meeste leveren hem een ban op.
Iets met verslaafd
Iets met waar een gulden een daalder waard is
Verstandig, behoudend, weldoordacht, slim, bekeken, oplettend, scherp. Dat de mods niet van dergelijke complimenten houden snap ik ook niet.Ngangatar schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:57:
[...]
Hey, ik hoop met je mee. Maar ik ben ook nogal conservatief hehe. @YES heeft daar een ander woord voor. Meerdere zelfs, maar de meeste leveren hem een ban op.
Onnavolgbaar volk is het.YES schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:04:
[...]
Verstandig, behoudend, weldoordacht, slim, bekeken, oplettend, scherp. Dat de mods niet van dergelijke complimenten houden snap ik ook niet.
Vorige week had UST ook even kort de peg met de USD verloren. Daarnaast ging vorige week de APY van ~19% naar een dynamische APY.Gelukszoekr schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:32:
[Afbeelding]
Via diverse tools zag je afgelopen weekend al dat mensen hun UST omwisselden voor een andere stable. En dat de reserves in de liquidity pool op Curve Finance om UST mee te ruilen rap afnamen. Zodra dat eenmaal op gang komt, ontstaat er vanzelf een virtuele bank run.
De betreffende Curve pool 53 wat de belangrijkste liquidity pool is voor UST om de peg te behouden: https://curve.fi/factory/53
De verhouding UST 3crv (USDC, DAI, USDT) is op dit moment 92,5% / 7,5 %
Hoeveel BTC heeft die LUNA groep nog? Is er nog meer te veroveren?
Als je terugkijkt naar 2018 ging het best snel (1 week) tussen de 100 en 200 wekelijkse MA. Als je dan terugkijkt naar vandaag zijn we bijna een jaar na de vorige ATH (zonder de rare top in november meegenoemen te hebben)... negatief scenario maar niet onmogelijk. Dat was ook een 50% drop.
Wie was toen al in crypto bezig? Was daar iets speciaals gaande of waan van de bear-market?
Overigens wilde ik ook UST kopen van mijn crashgeld als we niet zouden crashen voor de hoge APY. Naast de decrease van rewards voor CRO 2 wijze lessen in 1 week
Als je terugkijkt naar 2018 ging het best snel (1 week) tussen de 100 en 200 wekelijkse MA. Als je dan terugkijkt naar vandaag zijn we bijna een jaar na de vorige ATH (zonder de rare top in november meegenoemen te hebben)... negatief scenario maar niet onmogelijk. Dat was ook een 50% drop.
Wie was toen al in crypto bezig? Was daar iets speciaals gaande of waan van de bear-market?
Overigens wilde ik ook UST kopen van mijn crashgeld als we niet zouden crashen voor de hoge APY. Naast de decrease van rewards voor CRO 2 wijze lessen in 1 week
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 10-05-2022 17:11 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vorig jaar rond deze tijd had je toch die grote crash ? 43k naar 30k in een paar uur tijd..Coldcat schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:09:
Hoeveel BTC heeft die LUNA groep nog? Is er nog meer te veroveren?
We hadden de initiele corona crash in 2020 en volgens mij nog eens in 2021 met de nieuwe variant. In 2021 schoten we kort uit de moonmath regenboog. Dat zijn de mooiste koopmomenten. Als hodler toch enige vorm van stressDeman23 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:16:
[...]
Vorig jaar rond deze tijd had je toch die grote crash ? 43k naar 30k in een paar uur tijd..
Dames place your bets... $182500

@Deman23 ja maar dat kwam redelijk tegelijk, toen zaten we al in een downtrend. Een beetje zoals nu, eerst FED dan de Ruski en even door het putje met Luna.
[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 10-05-2022 17:33 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
:strip_exif()/f/image/8jF97V042ja3LnOmI8Z0gBbF.jpg?f=fotoalbum_large)
Na zoveel subliminale boodschappen moet ik toch maar eens solliciteren
[ Voor 8% gewijzigd door Moiety op 10-05-2022 17:25 ]
Ja maar in mei 2021 hadden we ook een crash. Volgens mij kwam dat door elon musk toen die tweette dat tesla geen btc betalingen meer deed totdat minnen milieu vriendelijk zou worden.sh4d0wman schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:19:
[...]
We hadden de initiele corona crash in 2020 en volgens mij nog eens in 2021 met de nieuwe variant. In 2021 schoten we kort uit de moonmath regenboog. Dat zijn de mooiste koopmomenten. Als hodler toch enige vorm van stress
Dames place your bets... $182500
[Afbeelding]
Al die stables, wat een geitenbende. Ondertussen 4 stables in de top 10 crypto’s. Alhoewel, 1 dollarcoin is niet echt stable. Toch bijzonder, een dollarcoin die schijnbaar geen backing heeft. Anders zou die nu al wel opgekocht zijn tot de $1.
De lui achter UST hebben denk wat shady/risky plays gedaan door de dollars die als backing moesten dienen te pompen in de Luna coin en Bitcoin. Nu moeten ze die massaal van de hand doen, waarschijnlijk tegen verliezen. Heb je nog steeds geen volledige backing.
Big brains daar.
De lui achter UST hebben denk wat shady/risky plays gedaan door de dollars die als backing moesten dienen te pompen in de Luna coin en Bitcoin. Nu moeten ze die massaal van de hand doen, waarschijnlijk tegen verliezen. Heb je nog steeds geen volledige backing.
Big brains daar.
Bij een APY van 19% terwijl de andere Stables max 12% geven moeten de alarmbellen al afgaan. Bij die 12% overigens ook al.Tominatie schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:34:
Al die stables, wat een geitenbende. Ondertussen 4 stables in de top 10 crypto’s. Alhoewel, 1 dollarcoin is niet echt stable. Toch bijzonder, een dollarcoin die schijnbaar geen backing heeft. Anders zou die nu al wel opgekocht zijn tot de $1.
Big brains daar.
Enorme geitenbende ja. Mijn ust komt pas over 2 dagen uit forced staking, fingers crossed wat er nog van over is.Tominatie schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:34:
Big brains daar.
Gelukkig heb ik ook nog GLMR, dus alles komt goed.
See you in 2025 😜Don Guacamole schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:33:
[...]
Enorme geitenbende ja. Mijn ust komt pas over 2 dagen uit forced staking, fingers crossed wat er nog van over is.
Gelukkig heb ik ook nog GLMR, dus alles komt goed.
Forced staking? Is dat als iemand met een boor je dwingt je muntjes langere tijd vast te zetten?Don Guacamole schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:33:
[...]
Enorme geitenbende ja. Mijn ust komt pas over 2 dagen uit forced staking, fingers crossed wat er nog van over is.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Haha heb het inderdaad verkeerd omschreven. Stonden in staking maar heb ze eruit laten halen, maar dat duurt kennelijk 2 dagen als het voor de normale datum eruit moet.Wiley99 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:52:
[...]
Forced staking? Is dat als iemand met een boor je dwingt je muntjes langere tijd vast te zetten?
Dacht lekker apy pakken maar als die koers zo onbetrouwbaar is kan ik dat deel beter ergens anders parkeren.
Had overigens een prima spreiding, ook in andere stables met het idee dat wanneer er ooit wat naar de klote mocht gaan dat je niet volledig rekt bent, maar had niet verwacht dat dit zo snel al zou gebeuren. Had ze 10 dagen geleden aangeschaft..
Lessons learned..
Het leegtrekken van de betreffende Curve pool is al een tijdje geleden ingezet. Het lijkt er dan ook op dat het een vooropgezet plan is geweest. Geruchten zijn dat Citadel er achter zit.jvel92 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:07:
[...]
Vorige week had UST ook even kort de peg met de USD verloren. Daarnaast ging vorige week de APY van ~19% naar een dynamische APY.
Via diverse tools zag je afgelopen weekend al dat mensen hun UST omwisselden voor een andere stable. En dat de reserves in de liquidity pool op Curve Finance om UST mee te ruilen rap afnamen. Zodra dat eenmaal op gang komt, ontstaat er vanzelf een virtuele bank run.
De betreffende Curve pool 53 wat de belangrijkste liquidity pool is voor UST om de peg te behouden: https://curve.fi/factory/53
De verhouding UST 3crv (USDC, DAI, USDT) is op dit moment 92,5% / 7,5 %
M.i. heeft dit voorval an sich niets met de vermeende onhoudbaarheid van de 19.5% APY te maken trouwens - indirect natuurlijk wel, omdat daardoor UST überhaupt zo succesvol is kunnen worden.
Commander Shepard even hailen?Jedi_Pimp schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:39:
[...]
Het leegtrekken van de betreffende Curve pool is al een tijdje geleden ingezet. Het lijkt er dan ook op dat het een vooropgezet plan is geweest. Geruchten zijn dat Citadel er achter zit.
Misschien kan hij met de SSV Normandy iets doen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Is this some boomer joke I'm too young to understand?Bad Brains schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:50:
[...]
Commander Shepard even hailen?
Bad Brains schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:50:
[...]
Commander Shepard even hailen?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IUkLHEa63QCewHz6KSJR88Fz.gif?f=user_large)
@Jedi_Pimp Citadel referentie naar Mass Effect
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 10-05-2022 21:02 ]
Pff heb geen idee wat ik moet doen. Ik wacht het gewoon af...
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 10-05-2022 21:17 ]
“Pfff.”_Gast_ schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:17:
Pff heb geen idee wat ik moet doen. Ik wacht het gewoon af...
Hier spreekt vermoeidheid uit. Ben je emotioneel teveel betrokken? Met meer geld gespeeld dan je kan missen?
“Heb geen idee wat ik moet doen.”
Dat is een lastig gevoel. Je hebt blijkbaar geen plan of strategie waar je op kan terugvallen. Een goed plan is gebaseerd op (o.a.) je risico bereidheid, middelen en skills.
In zo’n plan kan overigens prima staan dat je bij twijfel tarotkaarten gaat leggen, koffiedrab leest of halve maatregelen neemt. Met dat laatste bedoel ik: een beetje kopen in plaats van meteen all in te gaan.
Als we dan verder dalen kun je gewoon ongelukkig zijn dat je nog deels bent ingestapt - en als we stijgen kun je ongelukkig zijn dat je slechts deels bent ingestapt.
“Ik wacht het gewoon af.”
Dus je weet wel wat je moet doen? Mixed signals hier. Het heeft wel iets passiefs. Ga eens een plan maken!!
Graag gedaan. Als je het goed vindt ga ik me nu weer met mijn eigen dieprode PF bemoeien.
Maktub
Jij hebt het toch niet zo met DOT? Dat is de reden denk ik, wel begrijpelijk overigensYES schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:04:
[...]
Verstandig, behoudend, weldoordacht, slim, bekeken, oplettend, scherp. Dat de mods niet van dergelijke complimenten houden snap ik ook niet.
Wat een idioot hahar0bb schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:53:
Deze meneer gaat ef rekt voor 5M in 1 nacht brrr
[Afbeelding]
Deze meneer zal vast nog wel wat miljoentjes elders gestald hebben.r0bb schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:53:
[Afbeelding]
Wat een idioot ben je als je AL je savings in 1 protocol duwt.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik vind DOT/KSM eigenlijk best goede projecten hoor. Ik plaag @Skrunsies alleen gewoon graag, die dik in DOT zit, dus dan loop ik een beetje te stoken.Ezekielll schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:00:
[...]
Jij hebt het toch niet zo met DOT? Dat is de reden denk ik, wel begrijpelijk overigens
Ik heb zelf KSM in mijn hodl potje
Greed is a mofo.r0bb schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:53:
[Afbeelding]
KryptoMacDonalds
"I'm usually careful"Vis schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Deze meneer zal vast nog wel wat miljoentjes elders gestald hebben.
Yep, this shows you are indeed

Als dat zo is, dan is dit wel het schoolvoorbeeld van het verkeerd aanpakken. Als je 5M hebt, dan stel je eerst je toekomst volledig veilig + extra buffer wegzetten en dan gooi je de rest erin. Zo omgaan met je "life savings"...r0bb schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:53:
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Jij bent eigenlijk best lief dusYES schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Ik vind DOT/KSM eigenlijk best goede projecten hoor. Ik plaag @Skrunsies alleen gewoon graag, die dik in DOT zit, dus dan loop ik een beetje te stoken.
Stiekem wel, niet verder vertellen hoor!
Visca is als een vriendin die teveel lult, niet teveel naar luisteren.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Reported for hate speech!!!
Joe speek englisj very well, butt not zo snel maar dat komt nog wel.

Ondertussen gaat BTC weer even afdalen naar 31k.
Soort r/wsb mentaliteit, enige verschil is dat daar vooral studenten/jongvolwassenen zitten en deze gast meer overkomt als een volwassene met 'family savings'.Taro schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:04:
[...]
Als dat zo is, dan is dit wel het schoolvoorbeeld van het verkeerd aanpakken. Als je 5M hebt, dan stel je eerst je toekomst volledig veilig + extra buffer wegzetten en dan gooi je de rest erin. Zo omgaan met je "life savings"...
[ Voor 25% gewijzigd door Jedi_Pimp op 10-05-2022 22:19 ]
Sowieso nooit medelijden met mensen die geld in crypto verliezen. Dit is high risk high reward. Als het al zijn life savings is had die wel ergens anders zijn geld in verspild.Vis schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Deze meneer zal vast nog wel wat miljoentjes elders gestald hebben.
Luna hard op weg naar de 6 cent. De peg verdedigen met UST lijkt me dan helemaal kansloos.
Heb je het nieuws niet gelezen? UST is nu een Stable op $0.90knakworst schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:54:
Luna hard op weg naar de 6 cent. De peg verdedigen met UST lijkt me dan helemaal kansloos.
resusaapje schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 17:39:
[...]
Dat heeft hij op verzoek van zijn volgers gedaan. Echter is hij er al tijden heel duidelijk over dat hij nul interesse heeft om zelf aan de parachain crowdloans mee te doen. En ook in dit filmpje geeft hij niet zo subtiel aan dat wat hem betreft Terra de betere papieren heeft
die is wel met de tijd vooruit, straks is €0.90 ook $1 👀Coldcat schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:57:
[...]
Heb je het nieuws niet gelezen? UST is nu een Stable op $0.90
nothing stops this train
$0.80 alweerKol Nedra schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 23:10:
[...]
die is wel met de tijd vooruit, straks is €0.90 ook $1 👀
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 10-05-2022 23:26 ]
Bits geactiveerd bij Bitonic en iedere maandag flufje DCA'en. Kijken of ik in 2024 met pensioen kan.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:26:
@Taro @Martine
Blijkbaar is het afhankelijk van de risk metric![]()
Maandag is de beste dag (alle data), zaterdag wanneer BTC <0.5 risk (wat overduidelijk nu aan de hand is).
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb mezelf weer een dot alcohol besteld.YES schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:02:
[...]
Ik vind DOT/KSM eigenlijk best goede projecten hoor. Ik plaag @Skrunsies alleen gewoon graag, die dik in DOT zit, dus dan loop ik een beetje te stoken.
:strip_exif()/f/image/65pcqixgIcGwNUEEY4qYeRC3.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Dat is $prdps, niet echt alcohol.
LUNA reputatie is gone!
die gaat echt naar de 6 cent 😌
nothing stops this train
Instagram bullish news!
adoptie!
adoptie!
NFTs on Instagram 💫
— Instagram (@instagram) 10 mei 2022
We’re testing ways for creators and collectors to share NFTs they’ve created or own on Instagram with a shimmer effect. pic.twitter.com/tXGoH1Z6Gf
nothing stops this train
Profiteer ervan. Maximaal leeg trekkenKol Nedra schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 23:34:
[...]
LUNA reputatie is gone!
die gaat echt naar de 6 cent 😌
heb geen fiat 😢
toch blij dat ik met mijn staking BOO gekozen heb om HEC te farmen ipv LUNA 👍
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!