Toch komt die tot nu sterker over dan de 40k die als ijzersterke support genoemd werd..PlanR schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:40:
De 30 gaan we geheid verliezen, zie je van meilenver aankomen. Benieuwd of we bouncen, of er doorheen flikkeren…
Groeeeeeeen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Amerikaanse beurs dicht, kleine dead cat bounce van 'koopjesjagers'.
en aans löpt wa vast
12,531 zijn er nu verkocht.MrMrq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:54:
[...]
Emptied? Betekent dat niet dat ze al verkocht zijn?
Edit: of wellicht dat ze naar een Exchange verhuisd zijn?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hallo dat beetje groen zegt niet veel toch...
Maar hoop natuurlijk dat ik er naast zit...
Maar hoop natuurlijk dat ik er naast zit...
[ Voor 34% gewijzigd door _Gast_ op 09-05-2022 22:06 ]
Dit is de stonks grafiek van de S&P500:

In grijs de 2008 crash. Het eerste stuk komt aardig overeen. Ik heb in Tradingview de lijn gepakt en hem naar 2022 verschoven. Daarna er wat aan lopen trekken zodat die een -57% verlies laat zien.
Ik zie dit als een worst case scenario dat boven de markten hangt. Het goede nieuws is dat het op korte termijn eerst weer beter gaat.

In grijs de 2008 crash. Het eerste stuk komt aardig overeen. Ik heb in Tradingview de lijn gepakt en hem naar 2022 verschoven. Daarna er wat aan lopen trekken zodat die een -57% verlies laat zien.
Ik zie dit als een worst case scenario dat boven de markten hangt. Het goede nieuws is dat het op korte termijn eerst weer beter gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 09-05-2022 22:10 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Die verraders hebben verkocht om hun vakantie te financieren.
spoiler:
Had ik ook moeten doen
Deze fractal is al een aantal keer voorbij gekomen en de gelijkenis is nice, maar het slaat natuurlijk nergens op. De situatie in 2008 is compleet anders dan nu. Ik zou nu eerder bang zijn van een aanhoudende macro bear dan voor een flash crash van 50%.Coldcat schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:09:
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit ziet er toch (voor nu) wel aardig uit als een bounce van de 30K, nu ff volhouden
Sjorremans? Ben jij dat?Coldcat schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:09:
[Afbeelding]
Daarna er wat aan lopen trekken
Komen weer niet verder als 31.800.DutchCrownNL schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:14:
Dit ziet er toch (voor nu) wel aardig uit als een bounce van de 30K, nu ff volhouden
Nu weer rustig omlaag…
Ben niet overtuigd
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Nou is 'ie weer rood...MaStar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:15:
We stijgen weer. Yeah
1965 volgens mij.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:58:
[...]
Geweldig. En inderdaad zorgwekkend dat deze dude uit '89 komt.
Mensen die een short hebben lopen wellichtRaf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:20:
Maar ik vraag me af, bij die kleine bounce, wie of wat druk op de sell knop daarna?
Nu we weer de weg naar boven hebben gevonden en op weg naar een nieuwe ath, vraag ik me af. Hebben jullie de dip gekocht? En zo niet, baal je dan nu niet vreselijk omdat we voor bijna 100 % zeker een nieuwe ATH neerzetten binnen 2 weken ?
dead cat bounce, eerste buy order op $12k gezet
volgende btc block reward halving pas over twee jaar. rente kan nog veel procenten omhoog. stock market staat ondanks kleine correctie nog steeds sky high.mt gox terugbetalingen gaan nog beginnen. elon musk heeft nieuwe interesses. rekt.
volgende btc block reward halving pas over twee jaar. rente kan nog veel procenten omhoog. stock market staat ondanks kleine correctie nog steeds sky high.mt gox terugbetalingen gaan nog beginnen. elon musk heeft nieuwe interesses. rekt.
[ Voor 85% gewijzigd door The Redman op 09-05-2022 22:29 ]
LolEzekielll schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:22:
Nu we weer de weg naar boven hebben gevonden en op weg naar een nieuwe ath, vraag ik me af. Hebben jullie de dip gekocht? En zo niet, baal je dan nu niet vreselijk omdat we voor bijna 100 % zeker een nieuwe ATH neerzetten binnen 2 weken ?
(2022) Haiku van onbekende auteur.
Pingo, wachtend op
Zevenendertig k. Ha!
Lachte Tweakers toen.
Pingo, wachtend op
Zevenendertig k. Ha!
Lachte Tweakers toen.
[ Voor 54% gewijzigd door MrMrq op 09-05-2022 22:35 ]
Maktub
Jij bent onze redder in noodKol Nedra schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:36:
heb voor €15 aan BTC gekocht op Bitvavo, helaas heb niet meer 😌
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Dat zijn BTC om alvast klaar te zetten voor de groene candle omhoog!
Wat een hoop 37k!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vreemd genoeg heeft crypto mij al over minimaal 3 vreemde ocd trekjes af kunnen helpen in een jaar tijd.Taro schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:05:
[...]
Daarom bieden veel brokers de optie om de waarden om te draaien met zo'n dubbele pijl, maar in dit geval moet je het dan ergens anders aanschaffen en erheen sturen, dat kan ook.
Ik heb ook OCD, maar kan het gelukkig steeds meer loslaten
Spoiler: 0,01 BTC is na 1x dividend uitkeren ook geen 0,01 BTC meer
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vraag je je dat echt af?Raf1994 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:20:
Maar ik vraag me af, bij die kleine bounce, wie of wat druk op de sell knop daarna?
Inderdaad, dit keer gaan we koersen krijgen onder de $0. Nog nooit eerder vertoond.Jedi_Pimp schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:13:
[...]
Deze fractal is al een aantal keer voorbij gekomen en de gelijkenis is nice, maar het slaat natuurlijk nergens op. De situatie in 2008 is compleet anders dan nu.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:41:
[...]
Voor maar 54% gewijzigd? Amateur....![]()
[Afbeelding]

:strip_exif()/f/image/hTt3ay9TpGjopMNxIwZtdMSN.jpg?f=fotoalbum_large)
Als dit de bullrun was, jongens, dan heb ik altijd de herinneringen nog. Bedankt!!
[ Voor 28% gewijzigd door MrMrq op 09-05-2022 22:47 ]
Maktub
Gaan we het over percentages hebben?Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:41:
[...]
Voor maar 54% gewijzigd? Amateur....![]()
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Hb9upu55iJEgzsbLbbaByFfQ.png?f=user_large)
Mijn huidige short

Grats! Zorg je ook dat je hem binnen haalt goos?YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Gaan we het over percentages hebben?
[Afbeelding]
Mijn huidige short
Ik zie net een recente foto van je en je had ook best een 360% short kunnen gebruiken lijkt me zo....
:fill(white):strip_exif()/f/image/L5PocCSd7wtFpNY2OBt2NaAz.png?f=user_large)
Ja mooi he, ik zie een leuk flufje geld verdampen en heb er geen seconde een klote gevoel over, ik snap er niets meer vanMrMrq schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:44:
[...]
Ik heb eens onder één van zijn meer-dan-100% gewijzigde berichten een vergelijkbare reactie gepost. Gevonden!
[Afbeelding]
Als dit de bullrun was, jongens, dan heb ik altijd de herinneringen nog. Bedankt!!
Stoploss staat reeds, en take profit ook voor als we vannacht doorpakken richting de 28kNgangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:48:
[...]
Grats! Zorg je ook dat je hem binnen haalt goos?
Ik zie net een recente foto van je en je had ook best een 360% short kunnen gebruiken lijkt me zo....
[Afbeelding]
Dat is een foto van @Skrunsies hoor, maar wel mooi broekie inderdaad
Nice man!YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Gaan we het over percentages hebben?
[Afbeelding]
Mijn huidige short
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik twijfelde aangezien jullie zoveel op elkaar lijken, maar dacht je te herkennen aan je schoenen, daar was ik op de vorige Tweakers BBQ best jaloers op.YES schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:53:
[...]
Stoploss staat reeds, en take profit ook voor als we vannacht doorpakken richting de 28k
Dat is een foto van @Skrunsies hoor, maar wel mooi broekie inderdaad
Ja die heeft hij toen ook gekocht omdat DOT toen nog niet helemaal naar de tyfus was, net als zijn relatie.Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:56:
[...]
Ik twijfelde aangezien jullie zoveel op elkaar lijken, maar dacht je te herkennen aan je schoenen, daar was ik op de vorige Tweakers BBQ best jaloers op.
Maar ik heb onder die van mij mijn zolen al helemaal weggesleten, zoveel had ik ze aan. Ben nu maar gewoon weer voor comfort in combinatie met stijl en modieus gegaan:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dGSGZ1675Py0DSBxryIEdcwC.jpg?f=user_large)
Deze dip wordt mede mogelijk gemaakt door @YES

Alles wat ik aan deze short verdien + de inleg wordt gelijk in sats omgezet. Dus mag het na de 28k wel weer gewoon naar de maan, 420k soon!
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 09-05-2022 23:05 ]

Volgens mij gaat er iets niet goed... De ene is pegged aan de ander, maar volgens mij is de funding niet in orde meer...
Volgens mij was dit hem wel voor vandaag.. morgen weer verder dumpen of dikke moon alles kan natuurlijk.
Zero.
Uiteindelijk nog in de buurt van de 30k bovenop mijn dca een fluf gekocht. Bij een eventuele 25k en 20k ben ik van plan dit weer te doen.
Mijn crypto gaat door het putje, maar mijn vader deed vandaag tegen verwachting in weer zijn ogen open na 5 weken IC.
Vandaag is een mooie dag.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
UST kaartenhuis valt in elkaar. Gelukkig had ik maar 200 op Binance in staking staanQunix schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:07:
[Afbeelding]
Volgens mij gaat er iets niet goed... De ene is pegged aan de ander, maar volgens mij is de funding niet in orde meer...
Mooi nieuws Moody, hopelijk gaat het steeds een beetje beter met hem en is het mogelijk contact te hebben.Mooody schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:15:
Mijn crypto gaat door het putje, maar mijn vader deed vandaag tegen verwachting in weer zijn ogen open na 5 weken IC.

Wow... dat zijn de betere berichten!Mooody schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:15:
Fingers crossed!
Zero.
Bemoedigend nieuws man!Mooody schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:15:
Contact is nog lastig (vrijwel geen herkenning) en nog aan de beademing. Ze kunnen tegenwoordig wellicht teveel om iemand te laten overleven. Toch ben ik blij, maar meer omdat ik niet treurig wil zijn, anders gaat het aan je vreten. Zoiets.Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:16:
[...]
Mooi nieuws Moody, hopelijk gaat het steeds een beetje beter met hem en is het mogelijk contact te hebben.
En ik denk aan mijn moeder die eventueel mantelzorger gaat worden, terwijl ze zelf ook aan het kwakkelen is met haar gezondheid.
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 09-05-2022 23:39 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De vraag is hoeveel van de 1,4 miljard aan Bitcoins die de Luna Guard (mogelijk) maar Binance/OKEX/Gemini heeft gestuurd zijn al verbruikt: https://cointelegraph.com...allet-as-ust-peg-crumbles
Overigens kunnen we nu al weer concluderen dat het aanhouden van BTC als collateral niet heel slim als je de grootste stable coin bent die uncollaterised is.
Die BTC ging sowieso rap minder waard worden als iedereen op de charts ziet dat je je peg aan het verdedigen bent. Had dan USDT/USDC aangehouden...
https://twitter.com/stabl...&t=4VQj6p6XevLGoTzXvkJsWA
Overigens kunnen we nu al weer concluderen dat het aanhouden van BTC als collateral niet heel slim als je de grootste stable coin bent die uncollaterised is.
Die BTC ging sowieso rap minder waard worden als iedereen op de charts ziet dat je je peg aan het verdedigen bent. Had dan USDT/USDC aangehouden...
https://twitter.com/stabl...&t=4VQj6p6XevLGoTzXvkJsWA
[ Voor 74% gewijzigd door Malarky op 09-05-2022 23:26 ]
Ik had net een super de pupper grappig berichtje klaar staan voor @YES, dat ik die man niet was op de foto. Want dat kapsel van die man heb ik wel maar alleen zit ik erop.. Geen likes zou dat berichtje op leveren. Maar ach..Mooody schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:15:
En dan lees ik dit! Als ik 10 likes kon geven had ik dat gedaan. Mooi bericht kerel! Ik hoop zoals @Ngangatar al aangaf, dat er meer positief nieuws voor jullie in het verschiet mag liggen.
Men zegt wel eens dat hoop doet leven. En misschien is dat ook wel zo. 1 ding is mij wel duidelijk. Je vader is een echte vechtersbaas
UberLurker Departement #GG.
Die crypto krabbelt wel weer op. Je vader is veel belangrijker. Het zonnetje scheen, zomerse temperaturen, gewoon genieten. De rest komt later.Mooody schreef op maandag 9 mei 2022 @ 23:15:
Blij voor je kerel!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bitcoin gaat zeker door het putje. Al lijkt de 30k zich niet direct te geven. Bemoedigend om te horen @Mooody dat je vader weer bij bewustzijn is na al die weken.
Goed nieuws @Mooody Bitcoin kan wel wat maandverband gebruiken. Laatste keer dat we dit deden gingen we naar donkerblauw op moonmath. Daarna moon
Imho nog even wachten met instappen. Diamond balls baby.
Imho nog even wachten met instappen. Diamond balls baby.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maar wat heeft withdrawls ook voor zin behalve paar arbitrage traders? Prijs die je voor UST krijgt is op CEX, DEX, Terrastation, etc. allemaal bijna gelijk.
Iets te veel arbitrage. US terra terror. Na een dipje tot 60 cent wel een redelijk herstel.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 10-05-2022 06:58 ]
29.7k (voorlopig) de bodem?
Dit was precies de low van eind juli 2021 en iedereen weet wat er daarna kwam. ATH.
Was dit het?
Vanaf nu weer up guys, all aboard!
Dit was precies de low van eind juli 2021 en iedereen weet wat er daarna kwam. ATH.
Was dit het?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zaterdag al m'n UST naar EUR omgezet, en dat was een behoorlijk potje. Oef, soms kan het toch eens meezitten.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Leuk man, zo'n stablecoin!
/f/image/q9b07EPmkW4w5K7mEnyVHmAd.png?f=fotoalbum_large)
uitleg hier:
nog meer uitleg (twitter draadje):
/f/image/q9b07EPmkW4w5K7mEnyVHmAd.png?f=fotoalbum_large)
uitleg hier:
nog meer uitleg (twitter draadje):
1/ $LUNA isn't a cryptocurrency. It's just centralized banking 2.0 and @stablekwon is the bank CEO. We can and must do better as evidenced by how this ponzi scheme brought down the crypto market recently. We've had signs of this for awhile. 👇 pic.twitter.com/TSZCbpjqMF
— Ed n' Stuff (@EdnStuff) 9 mei 2022
[ Voor 11% gewijzigd door MicroWhale op 10-05-2022 07:25 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Lol ik denk dat terra de boel even flink gaat meesleuren. Een stable coin op 70 cent is toch wel een tekens aan de wand.Vis schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:09:
29.7k (voorlopig) de bodem?
Was dit het?
Ik pak de popcorn er alvast even bij.
Is het niet een hack, virus, rugpull of oorlog dan is het wel een oplichtersmuntje. Adoptie is weer met een paar jaar opgeschort.
Zero.
Zegt-ie nou dat de koersdaling van de markt door UST komt?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dan neemt terra dus ook de sp500 mee naar beneden. Knap.anandus schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:51:
[...]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Uiteindelijk is de stoploss geraakt op 31.6k. Mooie dikke winst gepakt!Ngangatar schreef op maandag 9 mei 2022 @ 22:48:
[...]
Grats! Zorg je ook dat je hem binnen haalt goos?
Nu stijgen we ook nog even door zie ik. Dooie kat of gaan we weer eens de voorspelde bodem niet halen? Schijnt ook nog een stable niet mee te werken lees ik hier en daar, wordt weer een interessant dagje denk ik
Heeft Luna foundation alle btc op de bodem verkocht?
Die smerige ponzi stable is van 60 naar 92 cent gestegen. Niet stable, wel weer op weg naar een dollar. Ben benieuwd.YES schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:12:
[...]
Uiteindelijk is de stoploss geraakt op 31.6k. Mooie dikke winst gepakt!
Nu stijgen we ook nog even door zie. Dooie kat of gaan we weer eens de voorspelde bodem niet halen? Schijnt ook nog een stable niet mee te werken lees ik hier en daar, wordt weer een interessant dagje denk ik
weakhandsknakworst schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:13:
Heeft Luna foundation alle btc op de bodem verkocht?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat krijg je et verweven markten ja, een relatief kleine asset brengt via een bankrun een grotere asset down (btc) en grote beleggers die een mandje BTC / tech stocks hebben gaan verkopen en voila als het maar groot genoeg is gaat de s&p en NASDAQ een beetje mee..Vis schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:56:
[...]
Dan neemt terra dus ook de sp500 mee naar beneden. Knap.
Zien we nu toch al weken, er is echt niets voor nodig voor gigantische sell-offs. Iedereen vlucht naar bonds en cash. Bah loosers
Het ineenstorten van UST komt omdat veel mensen opeens UST gingen verkopen... om aan deze vraag te kunnen voldoen moest het achterliggende onderpand (voornamelijk LUNA) verkocht worden, waardoor die ook daalde. En niet zo'n beetje ook. Zeker als er zo'n arrogante malloot achter zit die iedereen uitscheldt en uitmaakt voor 'arm'. Dan krijg je dus ook een leegloop op LUNA, etc...anandus schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:51:
[...]
Er zat best wat in die markt, dus ik kan me voorstellen dat de onzekerheid + het cascade effect van deze TWEEDE! 'unpegging' (want het lukte niet meer om iedereen te betalen) best wat teweeg hebben gebracht op macro niveau. Iets met vertrouwen in de cryptomarkt als geheel.
Maar of het te maken heeft met de daling van BTC... geen idee. Ik denk eerder dat BTC daalt door de mondiale situatie. Ook iets met vertrouwen, maar dan wereldwijd.
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 10-05-2022 08:16 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zo dan, had de prijs van LUNA nog niet gezien maar van een ATH van dik boven de 100 dollar naar nu 34 dollar.. oef
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
LUNA echt 🤣
crypto is nog zo early, BTC koning 💪
crypto is nog zo early, BTC koning 💪
nothing stops this train
doet ff een Meta / Netflixje 👍sjorremans schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:25:
Zo dan, had de prijs van LUNA nog niet gezien maar van een ATH van dik boven de 100 dollar naar nu 34 dollar.. oef
nothing stops this train
Het is nog enorm early, maar zo lachen is het niet voor alle mensen die hun spaarcentjes er in hadden zitten... of de mensen die dachten hun spaarcentjes even 'veilig in UST' te hebben geparkeerd...
Dit is dus dé reden waarom ik me liever bij BTC en ETH houd: Daar is de adoptie het grootst en het breedst, dus het risico het laagst (maar nog steeds enorm hoog!)
In ieder geval leuk om weer klein beetje groene kaarsen te zien
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik vind het echt meevallen. Fantom is van ruim 3 naar 60 cent gedaald. Je zou met deze fud verwachten dat Luna een dollar is ofzo.sjorremans schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:25:
Wat er met LUNA + UST gebeurt is eigenlijk een virtueel equivalent van een 'bank run'.
Mensen hebben minder vertrouwen en verkopen hun UST, waardoor de 'bank' (LUNA) geforceerd wordt om assets (BTC) te verkopen. Dat triggert weer verliezen (want BTC gekocht op 47k en nu gedwongen verkocht op 30k) die goedgemaakt moeten worden (door extra LUNA in omloop te brengen), waardoor er minder vertrouwen is in UST, LUNA en BTC (want verkocht)...
... en begin maar weer bovenaan.
Mensen hebben minder vertrouwen en verkopen hun UST, waardoor de 'bank' (LUNA) geforceerd wordt om assets (BTC) te verkopen. Dat triggert weer verliezen (want BTC gekocht op 47k en nu gedwongen verkocht op 30k) die goedgemaakt moeten worden (door extra LUNA in omloop te brengen), waardoor er minder vertrouwen is in UST, LUNA en BTC (want verkocht)...
... en begin maar weer bovenaan.
Binnenkort Henk en Ingrid bij kassa: ik had al mijn spaargeld en de borg van een nier op Anchor protocol weggezet in UST tegen een stabiele 20 procent, en nu moest ik op 60 cent opeens alles verkopen. Er was mij een stabiel rendement beloofd...MicroWhale schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:32:
[...]
of de mensen die dachten hun spaarcentjes even 'veilig in UST' te hebben geparkeerd...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!