[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.031.245 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:09

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:47:
[...]

Eerlijk: Haha, ik heb op t moment even geen tijd en geld over om dit te doen. :X

Politieke blaat: Ik wacht totdat het sentiment voor het uitgeven van het kaartspel het juiste draagvlak heeft bereikt.
"Het huidige marktsentiment en financiële klimaat laat geen ruimte voor een diepte-investering in genoemde producten. Wanneer de situatie verandert en investeringen op een gedegen, doordachte en verantwoorde manier weer overwegen kunnen worden, gaan we de situatie opnieuw bekijken en alle factoren opnieuw meewegen. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn laten we het u, vanzelfsprekend, direct weten."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:38:
Ik ga slapen, morgen shoppen op 39k!
Zei het toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:55

LankHoar

Langharig tuig

Je haalt me de worden uit de mond!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCruijf14
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-06-2022
Pre-sale Lucky Block uitverkocht 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:45
Deman23 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 05:56:
Welk land gaan we hier de schuld van geven ?😂
Moldavië!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:22
Fijne app, dat Bitvavo. Krijg net een popup dat BTC afgelopen nacht meer dan 6% is gedaald.... Ja, dat zie ik door de tranen in mijn ogen heen ook nog wel! Gooi er nog wat zout op :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:26

resusaapje

h less

TheBrut3 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:09:
Fijne app, dat Bitvavo. Krijg net een popup dat BTC afgelopen nacht meer dan 6% is gedaald.... Ja, dat zie ik door de tranen in mijn ogen heen ook nog wel! Gooi er nog wat zout op :+
Wist je dat BTC afgelopen nacht meer dan 6% is gedaald? Auw zeg

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:10:
Wist je dat BTC afgelopen nacht meer dan 6% is gedaald? Auw zeg
Nee, dat wist ik niet... Vertel!
Al valt de BTC wel mee, heb ook SAND en die staat op het dubbele aan verlies vannacht :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nou, nadat ik mijn ogen heb gedroogd met angst in het hart wat munten gekocht: BTC, DOT, MATIC, ETH, SOL. Ik hoop dat ik daar goed aandeed en dat 'teh dip dont keep dipping' :X

Die DOT ben ik plan te gaan inzetten op het DOT-lcDOT LP van Acala. Gisteren hebben ze hun plannen ontvouwd in een Acala Launch Update Crowdcast. Zag er goed uit. Ik ben positief gestemd

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:01:
[...]

"Het huidige marktsentiment en financiële klimaat laat geen ruimte voor een diepte-investering in genoemde producten. Wanneer de situatie verandert en investeringen op een gedegen, doordachte en verantwoorde manier weer overwegen kunnen worden, gaan we de situatie opnieuw bekijken en alle factoren opnieuw meewegen. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn laten we het u, vanzelfsprekend, direct weten."
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/VQ4Mj_jav_gAAAAM/funny-kill-it-with-fire.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:36:
Maar maakt verder ook niet veel uit natuurlijk, ik hodl toch tot de m00n of de hellgates.
Nee beiden! De M00n was afgelopen maanden, daar ben je bijgeweest :)F Nu de hellgates nog, dan heb je alles meegemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
MicroWhale schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 09:29:
[...]

Dit verbaast inderdaad niet. SEC is ook niet gek. Die geven dat gewoon aan een 'goed vriendje' als de omstandigheden er rijp voor zijn. Zo werkt die wereld. Dat ze daarna langzaam alle andere spot ETFs moeten goedkeuren is dan niet meer relevant. Over oneerlijke concurrentie gesproken.

Het zou op meta-niveau moeten gaan over de vraag: "Staan we een spot ETF op Bitcoin toe?", waarna bij een positief antwoord op die vraag elk zichzelf respecterend bedrijf dat ding in de lucht mag slingeren. Maar ja, dat zou veel te eerlijk zijn. :D
Tuurlijk is het niet verbaasd, maar deze hadden wel een mogelijkheid.
Bizarre is dat de SEC blijft zeggen dat het voor de veiligheid van de belegger is, terwijl het product dat wel goedgekeurd is, de CME futures juist voor deze enorme liquidatie golven zorgen.. wat een smerige wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Weet iemand trouwens hoe laat die blow off top begint :?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:52
This is fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:03

Coldcat

HODL

Skrunsies schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:17:
Is al gestart.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik dacht 13:47 gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kortstondig zelfs shoppen in de 38k range. Ik ga maar eens wat buys inladderen tussen 32k en 38k. Zul je zien dat die nooit gehit gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:17:
[...]

Ik dacht 13:47 gelezen te hebben.
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Die was gisteren, de 43K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
-O-

Of komt er ook wel es een double blow off top :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:22:
[...]

-O-

Of komt er ook wel es een double blow off top :X
Als je ver genoeg uitzoomt is dat zeker al eens gebeurd. Zat dan wel een aardige tijd tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Ik baal een beetje. Ik zat gisteren grotendeels in fiat, dus heb mijn 'buy high, sell low' momentje even gemist. Hoewel het mij niks zal verbazen dat er weer een situatie komt waarin dit mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:23:
[...]

Als je ver genoeg uitzoomt is dat zeker al eens gebeurd. Zat dan wel een aardige tijd tussen.
Ah ja ik zie het thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
merauder schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:23:
Ik baal een beetje. Ik zat gisteren grotendeels in fiat, dus heb mijn 'buy high, sell low' momentje even gemist. Hoewel het mij niks zal verbazen dat er weer een situatie komt waarin dit mogelijk is.
Misschien de volgende keer voor (een deel van) je fiat vast wat buy-orders klaar zetten? Je kan natuurlijk niet altijd met je vingers aan de knoppen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Joosie200 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:19:
[...]

Kortstondig zelfs shoppen in de 38k range. Ik ga maar eens wat buys inladderen tussen 32k en 38k. Zul je zien dat die nooit gehit gaan worden.
2 dagen geleden een SEPA transfer naar Kraken gedaan. Nog steeds niks binnen :( dus ik mis zo waarschijnlijk al het mooie weer. Denk dat ik ook 33% market, 33% 38k, 33% 37k doe.

Verwacht dat we tot april/mei wel aan het stuiteren zijn tussen 40-45k maar denk niet dat we vaak/lang in het 35-40k stuk blijven. Al zouden we nu wel even goed kunnen doorvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:25:
[...]

2 dagen geleden een SEPA transfer naar Kraken gedaan. Nog steeds niks binnen :( dus ik mis zo waarschijnlijk al het mooie weer. Denk dat ik ook 33% market, 33% 38k, 33% 37k doe.

Verwacht dat we tot april/mei wel aan het stuiteren zijn tussen 40-45k maar denn niet dat we vaak/lang in het 35-40k stuk blijven. Al zouden we nu wel even goed kunnen doorvallen...
Wanneer ik DCA koop ik altijd gewoon BTC via Bitonic, dan gaat het gewoon meteen richting een wallet adres. Misschien niet het goedkoopst en je gaat ook nog fees missen als je het evt nog wilt omzetten in fiat of wat anders, maar het werkt wel gewoon zonder gedoe.

Ik moest maar eens gaan werken, ik verval weer in mijn oude gedrag: veel teveel posten hier :+

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 21-01-2022 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 09:16
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:25:
[...]

Verwacht dat we tot april/mei wel aan het stuiteren zijn tussen 40-45k maar denk niet dat we vaak/lang in het 35-40k stuk blijven. Al zouden we nu wel even goed kunnen doorvallen...
op Kraken Bitcoin kopen? dat is iets wat ik nooit doe want kraken heeft geen staking opties voor Bitcoin
of sluis je die bitcoin dan weer door?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:15

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:14:
Nou, nadat ik mijn ogen heb gedroogd met angst in het hart wat munten gekocht: BTC, DOT, MATIC, ETH, SOL. Ik hoop dat ik daar goed aandeed en dat 'teh dip dont keep dipping' :X

Die DOT ben ik plan te gaan inzetten op het DOT-lcDOT LP van Acala. Gisteren hebben ze hun plannen ontvouwd in een Acala Launch Update Crowdcast. Zag er goed uit. Ik ben positief gestemd
Ben het met je eens, maar wat ze zeggen zeggen vele projecten en ff een quote van die Bette dame:
if you are holding a (ACALA) token, you're waking up and see things happen
Ja naar beneden :')

Nogmaals ik doe mee voor 'shits and giggles' maar garanties zijn er niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:07
35kxxx lijkt me wel een mooi steunpunt op de weekly chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFV0qCNufoodq9HOqldhWxhGiUc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XiIr1BmSw3juKL4VhDkaFu7G.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrFX schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:33:

[Afbeelding]
Op de weekly liggen op 35.5k idd veel R/S punten in het verleden. Vind het ook prima als we die helemaal niet testen hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:30:
[...]

op Kraken Bitcoin kopen? dat is iets wat ik nooit doe want kraken heeft geen staking opties voor Bitcoin
of sluis je die bitcoin dan weer door?
Inderdaad doorsluizen :) normaal is kraken wel snel. Probeer ook niet te veel op een binance te laten staan dus denk dat ik maar eens de sepa opties bij crypto.com ga testen, daar kan je volgens mij btc ook staken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hopelijk kunnen we nog een mooie daily close maken. Zo niet komt 30K eraan. Een 20K retest zou ik ook mooi vinden, dan os het tijd voor DCA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
YES schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Wanneer ik DCA koop ik altijd gewoon BTC via Bitonic, dan gaat het gewoon meteen richting een wallet adres. Misschien niet het goedkoopst en je gaat ook nog fees missen als je het evt nog wilt omzetten in fiat of wat anders, maar het werkt wel gewoon zonder gedoe.

Ik moest maar eens gaan werken, ik verval weer in mijn oude gedrag: veel teveel posten hier :+
Haha ja Bitonic. Zo deed ik het vroeger ook inderdaad. Maar volgens mij zou het dan beter zijn om iDeal op Bitvavo te doen, net zo snel maar wel meer bitcoin/euro.

Werken? Lekker man, die vrije vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Tominatie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:39:
Hopelijk kunnen we nog een mooie daily close maken. Zo niet komt 30K eraan. Een 20K retest zou ik ook mooi vinden, dan os het tijd voor DCA.
Nu nog 50% eraf, liever niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:39:
[...]

Haha ja Bitonic. Zo deed ik het vroeger ook inderdaad. Maar volgens mij zou het dan beter zijn om iDeal op Bitvavo te doen, net zo snel maar wel meer bitcoin/euro.

Werken? Lekker man, die vrije vrijdag :)
Bitvavo lees ik vrijwel altijd alleen maar narigheid over. iDeal op een exchange is natuurlijk meest ideaal, Bitonic zal inderdaad wat marge pakken en dus krijg je minder BTC voor je ponzi-waardepapieren maar goed, dat neem ik maar voor lief eigenlijk. Ik heb wat dat betreft alleen maar goede ervaringen met Bitonic.

Stomste is dat ik vandaag een klus heb die, onverwacht, veel wachttijd met zich meebrengt waardoor ik hier teveel rondhang :+ Ik was gisteren al vrij trouwens, lang leve 28 uur werken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:39:
When 69k? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
TheBrut3 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:09:
Ik pak de zoutmolen ff voor je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:46:
[...]

Ik pak de zoutmolen ff voor je
Wat flauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
En wanneer beginnen de alts gas te geven met die blow off top?
Tenzij het dit keer ander is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Vond ik ook!
Nu niet meer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
doe dan er een beetje peper op als het te flauw is :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik zie dat mensen de dip alweer aan het kopen zijn maar als we de crypto winter in gaan dan kan er nog wel 80% van de Alt coins af.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:48:
[...]

En wanneer beginnen de alts gas te geven met die blow off top?
Tenzij het dit keer ander is :P
Ja dat dus.. hups!

Andere vraag, volgens mij was jij dat of @zwembroek, ik weet het niet meer.

Maar begon 1 van jullie weer met DCA een half jaar of jaar na de top? Dan zou dan april mei zijn?
Ik wist dat iemand het hier heeft gezegd. Ik probeer namelijk ook aan een plan te werken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:52:
Ik zie dat mensen de dip alweer aan het kopen zijn maar als we de crypto winter in gaan dan kan er nog wel 80% van de Alt coins af.
Crypto winter werd 3 maanden geleden ook al genoemd, ik heb nog steeds hier niks van vernomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 20:43
zwembroek schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:52:
Maar waarom dan, omdat capitaal van de alts dan stroomt naar bitcoin? Ik snap niet helemaal waarom er 80% van de alts af zou moeten gaan. Is dit 80% van de waarde van een alt of 80% van de alts naar 0?

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:55:
[...]

Crypto winter werd 3 maanden geleden ook al genoemd, ik heb nog steeds hier niks van vernomen :+
De afgelopen 3 maanden is de leidende cryptocurrency (BTC) met ruim 25k gedaald en jij hebt er niets van gemerkt? Dan heb je of hele goede trades gedaan, of je bent al totaal afgestompt. In beide gevallen wil ik graag van je leren dus, please, teach me!

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 21-01-2022 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:15:
[...]

Nee beiden! De M00n was afgelopen maanden, daar ben je bijgeweest :)F Nu de hellgates nog, dan heb je alles meegemaakt :)
De hellgates is waar ik vandaan kom, dus heb alles al eens meegemaakt. :+ In fact, m00n, hellgates, mega m00n meegemaakt tot nu :)

Maar maak je geen zorgen, inleg + winst is eruit ;)

Met de rest durf ik deze ponzi wel te trotseren.
Deel zit in stables, maar die houd ik nog wel even vast tot gunstigere prijzen. Verwacht op termijn wel een 20k retest, echter durf ik daar ook weer niet al mijn centen op te zetten :P want ook de 100k verwacht ik ooit wel te zien.

Affijn, zo prutsen we door tot we independently financially independent zijn of blut. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:19

knakworst

Get more sats!

10/11/2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
YES schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:42:
[...]

Bitvavo lees ik vrijwel altijd alleen maar narigheid over. iDeal op een exchange is natuurlijk meest ideaal, Bitonic zal inderdaad wat marge pakken en dus krijg je minder BTC voor je ponzi-waardepapieren maar goed, dat neem ik maar voor lief eigenlijk. Ik heb wat dat betreft alleen maar goede ervaringen met Bitonic.

Stomste is dat ik vandaag een klus heb die, onverwacht, veel wachttijd met zich meebrengt waardoor ik hier teveel rondhang :+ Ik was gisteren al vrij trouwens, lang leve 28 uur werken 8)
Ja Bitvavo vermijd ik at all costs. Heb al vaker account locks / withdraw locks meegemaakt, zit je weer met van alles te kutten. Maar als je gewoon iets koopt om daar te HODL'en is het wel oké. Denk ik. Zodoende maar SEPA transfers, maar wel echt voor het eerst dat ik al 2 dagen zit te wachten, begin nu wel lichtelijk ongerust te worden. :F Maargoed, zal wel druk zijn met de verwerking bij Kraken.

Haha nice. Kan dus toch nog beter dan de 32 uur die ik nu maak :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

Wel bijzonder, ben op de beurs meer verloren vandaag (tot nu toe) dan met crypto (tot nu toe). Maar goed, beter twee keer failliet dan één keer dood.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:55:
[...]

Ja dat dus.. hups!

Andere vraag, volgens mij was jij dat of @zwembroek, ik weet het niet meer.

Maar begon 1 van jullie weer met DCA een half jaar of jaar na de top? Dan zou dan april mei zijn?
Ik wist dat iemand het hier heeft gezegd. Ik probeer namelijk ook aan een plan te werken O-)
Ik lift mee op @anti elppa , een jaar tot anderhalf jaar.
Dan is het wel de bedoeling dat het grootste deel verkocht zou zijn.

Ik was er behoorlijk van overtuigd dat we nog een alt sprint zouden krijgen.
Dat is de vorige keer gebeurd nadat btc capituleerde.

Maar geen idee, ik wacht nog ff braaf af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
LoBbY_1 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:55:
[...]

Maar waarom dan, omdat capitaal van de alts dan stroomt naar bitcoin? Ik snap niet helemaal waarom er 80% van de alts af zou moeten gaan. Is dit 80% van de waarde van een alt of 80% van de alts naar 0?
80% van de waarde, in 2018 heb ik 85% meegemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Valandin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Ja Bitvavo vermijd ik at all costs. Heb al vaker account locks / withdraw locks meegemaakt, zit je weer met van alles te kutten. Maar als je gewoon iets koopt om daar te HODL'en is het wel oké. Denk ik. Zodoende maar SEPA transfers, maar wel echt voor het eerst dat ik al 2 dagen zit te wachten, begin nu wel lichtelijk ongerust te worden. :F Maargoed, zal wel druk zijn met de verwerking bij Kraken.

Haha nice. Kan dus toch nog beter dan de 32 uur die ik nu maak :P
Ja inderdaad, dat is mijn houding t.o.v. Bitvavo ook. Heb er nog nooit wat mee gedaan dus geen ellende meegemaakt, maar genoeg gelezen hier. Ja dat vind ik nog altijd spannend met crypto gerelateerde transacties, of het wel aankomt bij punt B als je het vanaf punt A verzonden hebt :+ Komt vast wel goed, geduld, en anders ff kijken hoe de klantenservice van Kraken is, of zij je kunnen helpen/geruststellen :)

Ja bewuste keuze, echte moderne man die graag zijn dochter wil zien opgroeien, wordt nog wel eens raar tegenaan gekeken in mijn directe omgeving waarin men 'hard werken' nog echt iets ziet als trots op te zijn als man niet fulltime werken raar vind 8)7

Zal Taro offtopic gekeuvel tolereren als we het klein schrijven? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:06:
[...]

80% van de waarde, in 2018 heb ik 85% meegemaakt
En dan is het nog maar de vraag of ze meestijgen :P

Heb nog wel wat muntjes die begraven liggen onder een dikke laag blockchain compost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
elektriekert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:05:
[...]

Ik lift mee op @anti elppa , een jaar tot anderhalf jaar.
Dan is het wel de bedoeling dat het grootste deel verkocht zou zijn.

Ik was er behoorlijk van overtuigd dat we nog een alt sprint zouden krijgen.
Dat is de vorige keer gebeurd nadat btc capituleerde.

Maar geen idee, ik wacht nog ff braaf af.
ik heb amper iets verkocht rond de "top" deze keer omdat het gewoon nog steeds niet als top voelt. Deze run is gewoon raar op alle vlakken. Dus er zit nu gewoon 1 ding op voor mij, als ie richting de 30k gaat gewoon weer gaan dca's en alle ellendige fiat waar ik afgelopen 8 maanden niet van af kon komen er gewoon in kieperen rond de 30.
Verder vind ik de rust nu wel lekker.
Ik zeg trouwens niet dat we 100% zeker naar 30 gaan. Al ziet het er wel gammel uit nu. ook kan het gewoon prima dat we over 4 maanden weer een nieuwe ATH hebben. Eigenlijk is alles mogelijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:55:
[...]

Nu echt hoor, Bitcoin gaat naar 0!! echt waar!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandin
YES schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:09:
[...]

Ja inderdaad, dat is mijn houding t.o.v. Bitvavo ook. Heb er nog nooit wat mee gedaan dus geen ellende meegemaakt, maar genoeg gelezen hier. Ja dat vind ik nog altijd spannend met crypto gerelateerde transacties, of het wel aankomt bij punt B als je het vanaf punt A verzonden hebt :+ Komt vast wel goed, geduld, en anders ff kijken hoe de klantenservice van Kraken is, of zij je kunnen helpen/geruststellen :)

Ja bewuste keuze, echte moderne man die graag zijn dochter wil zien opgroeien, wordt nog wel eens raar tegenaan gekeken in mijn directe omgeving waarin men 'hard werken' nog echt iets ziet als trots op te zijn 8)7

Zal Taro offtopic gekeuvel tolereren als we het klein schrijven? O-)
Haha ja, ik wacht 't wel even af. Zal vast ergens in de loop van de dag erop komen, waar dan is de BTC inmiddels weer 100k natuurlijk. Fomo!

Schijnt dat Taro slechtziend is en dit dus niet kan lezen, dus geen off-topic! Maar mooie keuze wel toch. Eerste wat ik deed toen ik een aanzienlijke loonsverhoging kreeg was een dag minder werken, meer tijd voor het leven en leuke dingen. Al zit ik nu dus de halve dag tweakers te browsen dus ergens gaat er iets mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Xqlus1ve schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:32:
[...]

Ben het met je eens, maar wat ze zeggen zeggen vele projecten en ff een quote van die Bette dame:

[...]

Ja naar beneden :')

Nogmaals ik doe mee voor 'shits and giggles' maar garanties zijn er niet :P
Haha, die dame :)

Ik ben nu gewend aan Indiaas Engels: "Please do the needful", Frans Engels: "No problèm, foh-sha!", Duits Engels: "This task is outstanding, which is not fine", maar Chinees-Australisch Engels moet ik nog even inkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:21:
[...]

Haha, die dame :)

Ik ben nu gewend aan Indiaas Engels: "Please do the needful", Frans Engels: "No problèm, foh-sha!", Duits Engels: "This task is outstanding, which is not fine", maar Chinees-Australisch Engels moet ik nog even inkomen ;)
Australisch zal vaak neerkomen op "No worries mate" :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Tijd voor een golden oldie...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fm7oGUcthmATo_eNrtqYipKVvww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y1ZU8kNSnV6lRNQXtot7lLW3.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P7ZbTmhqE-uDHMuQ0cvW1w1rAPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VjYpLqJ6LrhYHn8qXRlywjzV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmKG1D8v6bvd3thfAxkLvZjdSuY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V0Vsrz49uuUcbQhDoWxPc0W8.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambello
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-09 09:47
anti elppa schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:12:
[...]

ik heb amper iets verkocht rond de "top" deze keer omdat het gewoon nog steeds niet als top voelt. Deze run is gewoon raar op alle vlakken. Dus er zit nu gewoon 1 ding op voor mij, als ie richting de 30k gaat gewoon weer gaan dca's en alle ellendige fiat waar ik afgelopen 8 maanden niet van af kon komen er gewoon in kieperen rond de 30.
Verder vind ik de rust nu wel lekker.
Ik zeg trouwens niet dat we 100% zeker naar 30 gaan. Al ziet het er wel gammel uit nu. ook kan het gewoon prima dat we over 4 maanden weer een nieuwe ATH hebben. Eigenlijk is alles mogelijk
noobvraag: is die '30' die je noemt in euro of dollar? Spreken we op dit forum in de eurokoers of dollarkoers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
brambello schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:32:
[...]

noobvraag: is die '30' die je noemt in euro of dollar? Spreken we op dit forum in de eurokoers of dollarkoers?
Dollar!

Zie ook topicwarning :)
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 21-01-2022 11:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Burn baby, burn!

Dollars all the way, mocht iemand in euro's of een andere munteenheid spreken moet dat erbij worden vermeld. Behalve bij Visca, die praat altijd in jaren.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:36:
[...]

Burn baby, burn!

Dollars all the way, mocht iemand in euro's of een andere munteenheid spreken moet dat erbij worden vermeld. Behalve bij Visca, die praat altijd in jaren.
Ok, boomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
[...]

altijd dollars

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Sorry mensen. De fiat is nu op, ik moet op een andere manier aan mijn dosis crypto komen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5CM_HD40Tdnec4GcHJtMjFdBZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wq3S9VSVgIrtnXocicw3T7Al.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:40:
Sorry mensen. De fiat is nu op, ik moet op een andere manier aan mijn dosis crypto komen...

[Afbeelding]
Lekker man, de hele dag op de glijbaan terwijl het geld naar binnen stroomt.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iy9sxR8QgcVaXYkALd30u827Pf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5cUVxljbuLxRkpCt4pnXCZPU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 23:00
MrFX schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:33:

[Afbeelding]
Maar das geen halving :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Blijkt een blow off bottom te zijn :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-10 21:30

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ptNI35e.png

Kijken of ze vandaag allemaal gehit gaan worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
resusaapje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:40:

[Afbeelding]
Ik zag het gisteren ook in het nieuws. Ik moet eerlijk zeggen dat ik he-le-maal niet blij zou zijn als ik dit was en het kwam zo in het nieuws. Gratis visitekaartje voor criminelen 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:46

The Chosen One

Zie signature!

Ben nog steeds zo "verdrietig" dat ik toen ik voor een deel uit wilde stappen dat niet gedaan heb, was precies de avond voor het ----\_____ ging. ;p

Hoe is de main/alt verdeling hier nu?

46% BTC,
12% matic
11% Link
10% BNB,
9% ETH,
11% Sol/ADA

Eens kijken of ik iets meer naar ETH/BTC over hevel van de alts, voor de langere termijn.
Aan de ene kant zou ik er wat bij in kunnen doen omdat het la(a)g(er) staat, aan de andere kant heb ik m'n "persoonlijke" max bereikt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6nAz9Ugp3uTKtEwjULEfV4lpak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ollnQQcEN82UTvyXeNTj4zVy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

TheBrut3 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Ik zag het gisteren ook in het nieuws. Ik moet eerlijk zeggen dat ik he-le-maal niet blij zou zijn als ik dit was en het kwam zo in het nieuws. Gratis visitekaartje voor criminelen 8)7 |:(
Gewoon de actuele koers laten zien. Rennen ze huilend weg of je krijgt geld toe :>

Dit weekend het plebs hun leveraged shorts laten innemen. Maandag omhoog. Easy profits _O-
* sh4d0wman zingt De meeste dromen zijn bedrog...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
The Chosen One schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:56:
Ben nog steeds zo "verdrietig" dat ik toen ik voor een deel uit wilde stappen dat niet gedaan heb, was precies de avond voor het ----\_____ ging. ;p

46% BTC,
12% matic
11% Link
10% BNB,
9% ETH,
11% Sol/ADA

Eens kijken of ik iets meer naar ETH/BTC over hevel van de alts, voor de langere termijn.
Aan de ene kant zou ik er wat bij in kunnen doen omdat het la(a)g(er) staat, aan de andere kant heb ik m'n "persoonlijke" max bereikt.
Denk dat de meeste adviezen hier zullen uit gaan van zo'n 70-75% main (BTC en ETH), of iedereen die dat predikt dat voor zichzelf aanhoudt weet ik niet.
Bij mij is het net iets minder dan 70% waarbij BTC 44% is en ETH 24%, eigenlijk wil ik het aandeel ETH nog wat hoger hebben maar ik heb mijn BTC nog in een fixed term bij Nexo staan en van mijn Ledger blijf ik af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Vasthouden aan het plan. 30k kan ook, 21k kan ook of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

TheBrut3 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:55:
[...]

Wat ik niet snap is dat iemand dit doet. Dan heb je zo'n kapitaal in mining equipment staan in een land met hoge energiekosten. Met het risico op PoS bij ETH.

Haha als je op Google Maps in die buurt kijkt weet je ook meteen welk huis het is dat die aansluiting krijgt :) Kan niet missen :+

Heel Eindhoven ligt open als je dat filmpje ziet. Ik snap het totaal niet :9

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 21-01-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14

46% BTC,
12% matic
11% Link
10% BNB,
9% ETH,
11% Sol/ADA

In mijn geval is het ongeveer gelijk verdeeld.
33% BTC
33% ETH
33% ADA

En wat mini hoeveelheden aan SHIB en BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

46% BTC,
12% matic
11% Link
10% BNB,
9% ETH,
11% Sol/ADA

Ada in je pf, jij durft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Wat is er met ADA dan? Vorig jaar was het volgens velen een goede investering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

workermaster schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:17:
[...]

Dat mensen iets roepen betekent niet dat:
1. het waar is
2. je ze moet kopen
3. je ze oneindig lang vast moet houden

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

46% BTC,
12% matic
11% Link
10% BNB,
9% ETH,
11% Sol/ADA

Plusminus
50% ETH
30% BTC
20% overig (BNB, Matic, Sol, CELR, DOT, KSM, meukcoins)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 15:27
workermaster schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:17:
[...]

Niet teveel van aantrekken. ;)

Goede investering.. hangt een beetje ervanaf waar hij op gekocht is (en wanneer verkocht :P ).

Zelf ADA ooit gekocht op 0.30 € en verkocht op 1.80 €.. vanuit dat oogpunt ja goede investering :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NguRKmvZ91DbP2_s65De1x736tQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lWFcseYGYYNsMNdCi2O2UdaJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Steefmeister schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:20:
[...]

Niet teveel van aantrekken. ;)

Goede investering.. hangt een beetje ervanaf waar hij op gekocht is (en wanneer verkocht :P ).

Zelf ADA ooit gekocht op 0.30 € en verkocht op 1.80 €.. vanuit dat oogpunt ja goede investering :)
Gekocht op 40 eurocent ergens begin vorig jaar. Nooit verkocht want ik ben toen de koersen minder in de gaten gaan houden en hoopte natuurlijk dat het bleef stijgen. Heb helaas een paar verkoopmomenten gemist. Maarja, wat is een verkoopmoment? Je zal natuurlijk net zien dat zodra ik het verkoop, de koers explodeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:22:
[...]

Gekocht op 40 eurocent ergens begin vorig jaar. Nooit verkocht want ik ben toen de koersen minder in de gaten gaan houden en hoopte natuurlijk dat het bleef stijgen. Heb helaas een paar verkoopmomenten gemist. Maarja, wat is een verkoopmoment? Je zal natuurlijk net zien dat zodra ik het verkoop, de koers explodeert.
Probeer in percentageverkoop te denken. Dat kan helpen om minder angstig te zijn om niet op de top te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 15:27
[...]

true true.. maar het moeilijkste in crypto is vaak winsten pakken op het door jou van te voren bepaalde level. Vervolgens kun je ook de kat uit de boom kijken en eventueel wachten op een flinke dip cq crash. Vaak makkelijker gezegd dan gedaan overigens ;) FOMO ligt altijd op de loer bij een flinke stijging en FUD bij crashes/dips

[ Voor 3% gewijzigd door Steefmeister op 21-01-2022 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Ngangatar schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:23:
[...]

Probeer in percentageverkoop te denken. Dat kan helpen om minder angstig te zijn om niet op de top te verkopen.
Ik weet niet precies hoe dat zou moeten. Ik wil wel actiever gaan worden, maar heb nu nog weinig tijd om mij er goed in te verdiepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
workermaster schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:25:
[...]

Ik weet niet precies hoe dat zou moeten. Ik wil wel actiever gaan worden, maar heb nu nog weinig tijd om mij er goed in te verdiepen.
Ik denk dat hij bedoelt dat je ook ervoor kan kiezen om gedeeltes te verkopen, dus niet alles in één keer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:25:
[...]

Is feitelijk heel simpel. In plaats van 100% te verkopen op een mooi bedrag, gewoon een keertje 25% verkopen, of 50% etc etc en dan bijvoorbeeld 25% overhouden voor een mooie explode een keertje. Soort van risico spreiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:28:
[...]

Is feitelijk heel simpel. In plaats van 100% te verkopen op een mooi bedrag, gewoon een keertje 25% verkopen, of 50% etc etc en dan bijvoorbeeld 25% overhouden voor een mooie explode een keertje. Soort van risico spreiding.
Wat ik me zelf wel eens afvraag is of het wachten op die explosie (op huidige niveau's) zin heeft. Wat als je altijd 100% verkoopt. Ga je daar niet meer op verdienen op lange termijn dan die ene keer misschien dat het omhoog schiet?

Uitgezonderd als we echt in een diep dal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Daar gaat mijn VET pot. Door de helft inmiddels. Gaat goed :). HODL for life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:30:
[...]

Wat ik me zelf wel eens afvraag is of het wachten op die explosie (op huidige niveau's) zin heeft. Wat als je altijd 100% verkoopt. Ga je daar niet meer op verdienen op lange termijn dan die ene keer misschien dat het omhoog schiet?

Uitgezonderd als we echt in een diep dal zitten.
Tja, dat is het lastige. Ik begon in februari (weer) aan crypto. Van de ANKR die ik toen roekeloos veel in kocht ging het laatste beetje uiteindelijk de deur uit toen die koers op ruim 300% stond. En dan heb je het over een periode van maar twee maand volgens mij. Dus ja, er kunnen gewoon gekke dingen gebeuren, maar er vanuit gaan dat het gebeurd is weer heel iets anders natuurlijk.

Als het nu niet meer gebeurd kan je er ook voor kiezen te wachten/hopen op een volgende cycle, met het risico dat de boel echt instort en je altmuntje nooit meer op niveau komt. Dat is een beetje het risico van crypto imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 23:00
[...]

40 eurocent.. lekker aanhouden totdat je weer rond x4 (a x4,5) zit. ADA moet voor jou zowat door het putje heengaan, wil je daar verlies op maken.

Voor nu: Zoveel mogelijk in staking zetten.. makkelijkste manier om een paar stuivers bij te verdienen

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Op basis van de crypto fear&greed index is dit een goed inkoop moment, kijkende naar de historie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qvsuQ6k9IGPiqKXM0L9zL8RCCcE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Vgj4prcFyk6SSMMB27n20bwC.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 25 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!