Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
0, -1, -2.PlanR schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:15:
Eth in 3 - 2 - 1 onder de 2900
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhjgqHTGybJegyecatIOt8PL.jpg?f=user_large)
Die vieze Amsterdamse beurs is ook weer onder de 700.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 26-04-2022 16:30 ]
Het is mooi weer. Morgen staan we op 41KPlanR schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:11:
Wordt nog erger denk.. terug naar de 38?
Goed ben op het werk, niet te doen
hangt gewoon erg af wat de stonks in de usa gaan doen. Nasdaq staat op het punt door de low van feb heen te zakken....als dat gebeurt breekt de pleuris uit. Helaas hangt btc aan stonks op dit momentKol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:19:
op 4hour chart niet vast.kunnen houden, we gaan verder naar beneden denk ik
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
tot de stonks zo door de low gaan en je op 36k rond hangt, lekker hoor. Ik zou nu echt niet traden. Gewoon hodl en achterover hangen aankomend jaarroflexx schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:42:
Dagelijks rond 40500 verkopen. 39500 kopen. Lekker hoor
Ik trade maar met een klein gedeelte.anti elppa schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:44:
[...]
tot de stonks zo door de low gaan en je op 36k rond hangt, lekker hoor. Ik zou nu echt niet traden. Gewoon hodl en achterover hangen aankomend jaar
Nou dat. En zolang de DXY nog omhoog spurt mooi hodlen. Ik heb in elk geval satjes lopen hamsteren bij verkoop 48k en terugkoop op 38/39k. Nieuwe pleuro knal ik er in bij die caputalation wick die vast nog wel een keer gaat komen.anti elppa schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:44:
[...]
tot de stonks zo door de low gaan en je op 36k rond hangt, lekker hoor. Ik zou nu echt niet traden. Gewoon hodl en achterover hangen aankomend jaar
ja ik zit ook klaar met verse fiat.Joosie200 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:53:
[...]
Nou dat. En zolang de DXY nog omhoog spurt mooi hodlen. Ik heb in elk geval satjes lopen hamsteren bij verkoop 48k en terugkoop op 38/48k. Nieuwe pleuro knal ik er in bij die caputalation wick die vast nog wel een keer gaat komen.
Lekker goedkope sats vanavondJoosie200 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:00:
[...]
Je hebt fiat lopen hamsteren. Waar je juist nu meer sats voor terug krijgt. Winwin no?
En dan is het nog niet eens vrijdag
Futures are
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
There he isPlanR schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:15:
Eth in 3 - 2 - 1 onder de 2900
Te merken!Nopheros schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:08:
Klinkt als goed nieuws,
https://www.iex.nl/Crypto...ensparen-met-bitcoin.aspx
Beetje slappe hap artikelen. Alles heeft op dit moment een "impulse" nodig. Niet alleen btc. Maar de hele freaking wereld.Nopheros schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:08:
Klinkt als goed nieuws,
kan snel gaan als meerdere landen overstag gaan.Pelox schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:02:
Wat een markt is het toch.. adoptie is nog mijlen ver if ever.
die zien ook wel dat hun eigen valuta afzwakt tegenover de dollar.
nothing stops this train
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Blijft niet goed gaan, gaat er doorheen verwacht ik
shitcoin is gonne shitKhaelos schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:21:
Iemand een idee waarom CAKE zo hard omlaag keldert?
op PCS is het aangepast, dus als je op PCS daar Cake heb staan moet je ff actie ondernemen....Khaelos schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:21:
Iemand een idee waarom CAKE zo hard omlaag keldert?
nothing stops this train
[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 02-05-2022 05:30 ]
Precies, er komt gewoon een moment dat mijn aandelen Kodak, Nokia en World Online keihard gaan renderen. HODLRaf1994 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:31:
[...]
Voilà, ik wist al dat het ging dippen...
Als je investeerd in bitcoin doe het voor de lange termijn.
Op korte termijn doet bitcoin de meeste domme dingen, je kan er veel geld mee kwijt spelen als je speculeert op korte termijn.
Speel veilig en lange termijn.
Maktub
Raf1994 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:31:
[...]
Op korte termijn doet bitcoin de meeste domme dingen, je kan er veel geld mee kwijt spelen als je speculeert op korte termijn.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Neuh mijn cake staat gewoon bij de Chinezen, lekker veiligKol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:23:
[...]
op PCS is het aangepast, dus als je op PCS daar Cake heb staan moet je ff actie ondernemen....
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
En nee, niet op mijn btc schoenen.
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 26-04-2022 18:03 ]
Zero.
Raf1994 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:31:
[...]
Voilà, ik wist al dat het ging dippen...
Nopheros schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:08:
Klinkt als goed nieuws,
Alleen een beetje jammer dan Binance dan weer erg veel doet met USDT en bijna niets met USDC.
Verkeerde broker?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wow 30% eraf op de 90dagen, afzetters!Kol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:36:
glmr staking rewards omlaag bij Binance
PlanR schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:37:
38.2 testje. Again. Blijft niet goed gaan..!!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
37.500 in 3-2-1sjorremans schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:18:
Lekker langzaam dood bloeden! Niks meer aan doen 😜
Gaat best snel tochsjorremans schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:18:
Lekker langzaam dood bloeden! Niks meer aan doen 😜
[ Voor 36% gewijzigd door knakworst op 26-04-2022 19:27 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
PlanR fudOepsje schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:33:
Iemand enig idee waar deze ellende nu weer door veroorzaakt wordt?
[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 26-04-2022 19:35 ]
De beurzen kijk maar koers Nasdaq of S&P500Oepsje schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:33:
Iemand enig idee waar deze ellende nu weer door veroorzaakt wordt? Ik dacht dat de bodem wel beetje geweest was zeg...
KAVA is nu sterker dan zowel ETH en BTC 👊
KAVA flips soon!
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 26-04-2022 19:42 ]
nothing stops this train
Ik betaal daar altijd met crypto card want cashback op mijn bao pao.Richh schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:33:
Iedereen aan het verkopen om morgen op de koningsdagmarkten oude rotzooi te kopen van kleine kinderen?
SPX (S&P 500) zit in een downtrend, en BTC volgt braaf.Oepsje schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:33:
Iemand enig idee waar deze ellende nu weer door veroorzaakt wordt? Ik dacht dat de bodem wel beetje geweest was zeg...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 02-05-2022 05:30 ]
Vandaag de dag 11 jaar geleden verdween Satoshi.Oepsje schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:33:
En vandaag wilt ie iedereen goedkoop sats laten scoren.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Omdat we in n downtrend zitten?Raf1994 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:41:
Typisch bitcoin
Bitcoin krijgt voor zijn school examen een 4 op 10, herpakt zich de volgende dag met een 8 op 10.
Om dan de dag daarna een volgend examen af te leggen met 2 op 10...
Waarom zakt de prijs na een pump tot onder het laagste prijs van voor de pump?
Ik lul ook zomaar wat
De 32 - 35k USD TA voorspelling is al wat ouder dan een paar dagen.Oepsje schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:33:
En krom genoeg zijn Taro's TA aardig accuraat
Veel vragen…Raf1994 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:41:
Typisch bitcoin
Bitcoin krijgt voor zijn school examen een 4 op 10, herpakt zich de volgende dag met een 8 op 10.
Om dan de dag daarna een volgend examen af te leggen met 2 op 10...
Waarom zakt de prijs na een pump tot onder het laagste prijs van voor de pump?
DCA (bijvoorbeeld maandelijks) gewoon BTC en ETH tot de volgende halving (2024)
Op crypto valt meestal geen zinnig antwoord te geven hoor.
Of goud en zilver als je het echt somber inziet…
Beter nog is spreiding dus crypto, edelmetalen, eventueel een ETF combinatie voor de hele lange termijn. Wat cash mochten de banken en of automaten raar gaan doen.
Just my 2 satoshis
does it bleed against ETHAlpina schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:52:
[...]
Veel vragen…
DCA (bijvoorbeeld maandelijks) gewoon BTC en ETH tot de volgende halving (2024)
hier kun je ook naar kijken, iemand een goede site waar je dit kan zien?
mooi voorbeeld is KAVA, deze is nu sterker dan ETH, misschien ook leuk om mee te nemen 🙃
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat is een koersdaling van 7% in 2 maanden.
Op een jaar spreken we over 12%, maar toen stonden we wel hoog.
Nu zitten we op dit moment tegen een oude resistance te tikken. Maar als we voorbij de 95 gaan, dan zou de Euro wel eens goedkoper dan de dollar kunnen worden. Aan het huidige tempo, kan dit vlotjes binnen 2 maand al gebeuren...
Hopelijk houden jullie allen hier ook een deel (staked?) fiat in usdt/c of iets gelijkaardig.
[ Voor 26% gewijzigd door Tiepfoud op 26-04-2022 20:21 ]
Ik houd nog liever selderij in de stake dan dat ik de vieze dollar stake. USD shitcoin numero uno.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tijdens de term... da wist ik nie dat da kon!Kol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 18:36:
glmr staking rewards omlaag bij Binance
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
bij Binance kan het, bij cdc krijg ik gelukkig nog 6.5% op ETH en BTC, maar dat wordt straks helaas 4%UniMatrix schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:34:
[...]
Tijdens de term... da wist ik nie dat da kon!
nothing stops this train
Mooi naar nexo gaan dan.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:40:
[...]
bij Binance kan het, bij cdc krijg ik gelukkig nog 6.5% op ETH en BTC, maar dat wordt straks helaas 4%
Wat staat er niet in de korting momenteel?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:24:
selderij staat ook in de korting
Zero.
De week is nog jong.Pelox schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:56:
5 rode weken nooit eerder vertoond de laatste jaren. Zat altijd wel een weekje of 2 groen tussen..
Ik zet op coinmarketcap gewoon de currency op btc of eth bijv om dat te bekijkenKol Nedra schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:00:
[...]
does it bleed against ETH
hier kun je ook naar kijken, iemand een goede site waar je dit kan zien?
mooi voorbeeld is KAVA, deze is nu sterker dan ETH, misschien ook leuk om mee te nemen 🙃
Bij Binance is dat het grootste nadeel van (locked) staking: het rentepercentage kan worden aangepast in zowel jouw nadeel als jouw voordeel.UniMatrix schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 20:34:
[...]
Tijdens de term... da wist ik nie dat da kon!
Thanks, scheelt weer zoekwerk
Dus als ik werkelijk met mijn ogen dicht ergens willekeurig op klik heb ik zeer grote kans op een muntje die in de uitverkoop staat
Wat is je laagste prijs van die ladder?Joosie200 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:22:
Op de deelie gewoon een rode kaars. 36.5k van 24/01 wordt straks gewoon weer aangetikt als het zo door gaat. Komt goed uit want daar begint een ander deel van mijn geladderde buys.
6 cent?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Altijd genieten wanneer we deze gif mogen inzetten
En daar gaat de 38.. lekker blijven verkopen mensen gaat goed zo..
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 26-04-2022 21:33 ]
Zero.
Stond toch wel een muurtje...Pelox schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:31:
[...]
Altijd genieten wanneer we deze gif mogen inzetten
En daar gaat de 38.. lekker blijven verkopen mensen gaat goed zo..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Qunix schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:33:
Don't catch a falling knife!
Kijkend naar de koers dat is nou net hetgeen dat WEL gebeurt.Qunix schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:33:
Don't catch a falling knife!
Maar het gevecht is heftig... (das meestal geen goed teken)
Heb de afgelopen maanden hier met enige regelmaat wat gepost over verschillende ETH L2 en dat het enorm kan lonen om eens wat transacties op dergelijke (test) netwerken te doen. Of om überhaupt eens gebruik te maken van protocollen onchain. Aangezien je zelfs een Optimism airdrop kunt krijgen, als je eens gestemd hebt in een governance vote van je favoriete shitcoin.
Optimism heeft nu zijn eerste airdrop aangekondigd (volgen er mogelijk dus nog meer). Arbitrum volgt mogelijk ook snel met een aankondiging. Daarna volgen mogelijk ook nog zkSync en Starknet. Het kan je dus nog een leuke airdrop opleveren om eens een transactie te maken op Arbitrum en een wallet op zkSync en Starknet te activeren en daar vervolgens ook eens gebruik van te maken.
Gebruik de tijd, die je anders zou gebruiken voor het staren naar charts, eens om onchain wat transacties te doen en protocollen uit te proberen.
Voor details over de Optimism airdrop:
Over 250k addresses are eligible via a carefully thought out set of criteria, proportionally rewarding addresses for healthy use of the ecosystem.
— Optimism (@Optimism) 26 april 2022
There is an overlap bonus for hitting 4 or more criteria.
You can check eligibility for Airdrop #1 here: https://t.co/LOyiLEqnVz pic.twitter.com/D9eHDkdAEW
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 26-04-2022 21:59 ]
D_Jeff schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:08:
^^ Nor buying
Dat wordt blijven shortenknakworst schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:10:
After hours gaat er bij Alphabet ook nog even 7 procent extra af.
Ape staat op risico om in te storten na de recente beroving van nft….
https://cointelegraph.com...-nft-robbery-what-s-ahead
Maarja, Ripple wacht ook nog steeds op het Zwaard van Damascus -- still alive
Damocles?D_Jeff schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 22:22:
Zwaard van Damascus
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Cfo6h0dFlYveCCKIlTPPuN4S.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hBx99mQlwFcABqGfmFEF12gX.jpg?f=fotoalbum_large)