Met als reden: iedereen doet het.Waah schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:43:
[...]
Prachtig dit. Weet nog het hele debacle met "waronrugs" die waarschuwde voor Safemoon... En die vervolgens zelf een rugpull uitvoerde![]()
Als je er een film van maakt roept iedereen dat het ongeloofwaardig is
Zou Plan B dan toch gelijk krijgen met na de 18e gaan we up ivm de tax in USA?
Lets go!
Lets go!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De wereld draait ook door zonder glimmer. Totaal nutteloze coin.
Maar met glimmende glimmers draait de wereld ook door
Blijkbaar is er een markt voor evm compitable netwerk #100 want eerste op Polkadot.
Maar met glimmende glimmers draait de wereld ook door
Blijkbaar is er een markt voor evm compitable netwerk #100 want eerste op Polkadot.
BTC heeft er wel weer een beetje zin in gekregen lijkt het
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Vis schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:50:
Lets go!
Over slow rug pulls gesproken: CRONAswap (DEX op Cronos) is ook lekker bezig.alki schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 13:01:
Hoop dat niemand meer in safemoon zit
YouTube: I UNCOVERED A BILLION DOLLAR FRAUD
Ach ik ook niet.. maar kunnen we extra bier drinkenzwembroek schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:04:
[...]
Glimmer is wel koning onder de alts tegenwoordig. Blijft keurig overeind. Wacht maar tot die $6 dollar barrière wordt geslacht. Dan is de raket weg.
Maar ik denk nog steeds dat BTC eerst de onderste 30k regionen gaat opzoeken. Het zal wel niet maar ik kan het gevoel niet loslaten.
En Skruns dat bier laat ik niet afhangen van de koers van een of andere shitcoin.
Oh en @jasper7878 ….jasper7878 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:05:
[...]
ga fietsen man, het is weer het hypemuntje van de maand. na volgende maand pleurt het in, en sterft het een trage dood...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Dit is gewoon het standaard koersverloop van defi geprinte coins. Die moet je harvesten en inwisselen voor btc, cro, of stablecoin. Heeft niets met rugpull te maken.Slonzo schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:54:
[...]
Over slow rug pulls gesproken: CRONAswap (DEX op Cronos) is ook lekker bezig.
Zat ik net ook aan te denken...Vis schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:50:
Lets go!
Door naar de 42k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Plan B is een clown.Vis schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:50:
Lets go!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zolang we maar naar de 100k gaan, trek ik ook m'n clowns pak aan 🎉
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als we dit jaar de 100K halen dan eet ik mijn.. Ohw wacht, met de vorige die zo'n bewering deed gaat het niet meer zo goed geloof ik..
Rip virusscanner.
Rip virusscanner.
nou als we de 100k halen dit jaar dan hebben we vast een Lambo meeting toch? 👍
nothing stops this train
Verwijderd
Hell yeahKol Nedra schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:17:
Mogen blij zijn als we de 50k nog een keer halen dit jaar.
Ach, één 10k daily candle en we zijn er al. Makkie.roflexx schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:23:
roflexx schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:23:
Dan speel ik kiet met mn laatste instap moment..
Ik moet dan nog ff een stukkie om mn verlies van 2017/2018 goed te maken.. (Ja genoeg kansen gehad ondertussen ik weet het maar toen was ik druk met uithuilen in een hoekje..)
oef.... Geen boormachine nodig dus als we langskomen bij jouAcidrain schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:26:
[...]
![]()
Dan speel ik kiet met mn laatste instap moment..
Ik moet dan nog ff een stukkie om mn verlies van 2017/2018 goed te maken.. (Ja genoeg kansen gehad ondertussen ik weet het maar toen was ik druk met uithuilen in een hoekje..)
Wij nemen wel koffie mee
Nee boormachine hoeft niet, die heb ik zelf wel. Neem maar hout mee daar heb ik standaard te weinig van hier in die oude boerderij. (En het hout wat ik heb zit houtworm in..)Waah schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:29:
[...]
oef.... Geen boormachine nodig dus als we langskomen bij jou![]()
Wij nemen wel koffie mee
Bitcoin naar 100K komt mij wel uit zeg maar.
Dan wordt 10 jaar klussen misschien verkort naar 5 jaar klussen
Als ik dan met het openbaar vervoer mag komen, tuurlijk joh.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:17:
Ga echt niet in zo'n onding van een Lambo zitten.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Of met de fiets. Oh wachtNgangatar schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:40:
[...]
Als ik dan met het openbaar vervoer mag komen, tuurlijk joh.
Anders kom je gewoon met je nieuwe fie.. oh wacht.Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:40:
[...]
Maar idd, als een lambo verplicht is, mij niet gezien.
Hmpf, bekijk het dan maar. Met mij mag je niet meer meerijden.Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:40:
[...]
Je begint langzaam te wordenYES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:52:
[...]
Anders kom je gewoon met je nieuwe fie.. oh wacht.
Maar idd, als een lambo verplicht is, mij niet gezien.
Maar ik ben nog altijd sneller dan een nieuwe fiets!
Nog, dat is inderdaad het sleutelwoord. Gelukkig heb ik geduld.YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:05:
[...]
Maar ik ben nog altijd sneller dan een nieuwe fiets!
Wen Moon?
Tja, jij kent het hè, dat je steeds meer geduld moet hebben en het allemaal niet zo snel meer gaat.Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:08:
[...]
Nog, dat is inderdaad het sleutelwoord. Gelukkig heb ik geduld.
Wen Moon?
Even wachten nog ajb.YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:09:
[...]
Tja, jij kent het hè, dat je steeds meer geduld moet hebben en het allemaal niet zo snel meer gaat.
GMT heeft er ook zin in vandaag
Zou er ook wat mee doen maar staat niet op Kraken. Geen zin in de tradepot daar weg te halen.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:36:
FTM op 4 uurs...... bullish!! moon!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
De lambo's en 100k komt weer in beeld 
Zal zo wel weer in elkaar donderden
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:58:
De lambo's en 100k komt weer in beeld
Dan hebben we de bodem gezien en staan we allemaal goed gepositioneerd voor de toekomst
dat lijkt veel te veel op:
GMT... Waarom doe je me zo'n pijn.
Is iedereen de adem in aan het houden voor of de 1D MA99 het houdt?
Nee iedereen wacht op je update met een grafiekje hoe we er voor staanYES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:49:
Is iedereen de adem in aan het houden voor of de 1D MA99 het houdt?
Ja @zwembroek we wachten allemaal op je analyse, komt ie nog een keer?Darrell schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:17:
[...]
Nee iedereen wacht op je update met een grafiekje hoe we er voor staan
dan is er nog hoop voor mij, vroeger in mijn studentenjaren bij de BurgerKing gewerkt
nothing stops this train
Ook zonder grafiek heb ik er overigens wel vertrouwen in. Supply shock imminent.YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:27:
[...]
Ja @zwembroek we wachten allemaal op je analyse, komt ie nog een keer?
Dan word jij bagholder van een shitload alts.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:32:
[...]
dan is er nog hoop voor mij, vroeger in mijn studentenjaren bij de BurgerKing gewerkt
Maktub
Het ziet er m.i. ook niet slecht uit inderdaad. Als we niet alsnog helemaal terugvallen hebben we weer een higher low op de daily te pakken en heeft de 1D MA7 support gegeven direct nadat deze doorbroken is. Ik gok dat we nog wel een keer door de MA99 heen vallen eigenlijk, al zou een bullish retest en daarna meteen weer stijgen helemaal fijn zijn.Darrell schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:32:
[...]
Ook zonder grafiek heb ik er overigens wel vertrouwen in. Supply shock imminent.
YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:39:
[...]
Het ziet er m.i. ook niet slecht uit inderdaad. Als we niet alsnog helemaal terugvallen hebben we weer een higher low op de daily te pakken en heeft de 1D MA7 support gegeven direct nadat deze doorbroken is. Ik gok dat we nog wel een keer door de MA99 heen vallen eigenlijk, al zou een bullish retest en daarna meteen weer stijgen helemaal fijn zijn.
Toevallig vandaag nog tijdens een sollicitatiegesprek gevraagd of ik bij de werkgever in kwestie een elektrische ‘lambo’ kon leasen.Ngangatar schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:40:
[...]
Helaas was dit niet het geval
Maareh, gaat het goed of slecht met Crypto?
Mijn FTX app blijft crashen
[ Voor 8% gewijzigd door elektriekert op 19-04-2022 21:33 ]
Bull tegen de beer: ''Zullen we een potje COD doen?'' ja zegt de beer
die beer gaat rekt, die heeft geen muis!!
nothing stops this train
Zo noemt mijn psychiater mij ook, verward.
Sorry druk vandaag maar ik heb het even uitbesteed aan mijn stand-in. Prima vervanger natuurlijk. "Let's open the day-lee...."YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:27:
[...]
Ja @zwembroek we wachten allemaal op je analyse, komt ie nog een keer?
[YouTube: BITCOIN TECHNICAL ANALYSIS TODAY DONT FORGET TO WATCH THE ENTIRE VIDEO BTC TRADINGVIEW]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha, we zakken juist net weer een beetje terug richting de 1D MA99, maar over 1 of 2 dagen gezien is het zeker een "moon" waardJackson6 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:02:
Mag ik al moon roepen?
Je was me voor. Ik dacht ik switch nog even naar een andere exchange misschien mis ik iets maar volgens mij zaten we midden in een beroerde 15 min / 1h / 3min candle en kon ik de moon ook al totaal niet plaatsen. En dan besef ik me dat er ook mensen zijn die gewoon eens in de zoveel dagen een keer inloggen en een leuke stijging zien tov de laatste keer dat ze dat deden ipv met binance screens gecast naar de tv door het leven gaan.YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:06:
[...]
Haha, we zakken juist net weer terug richting de 1D MA99, maar over 1 of 2 dagen gezien is het zeker een "moon" waard
Dan is het natuurlijk geen slechte paar dagen geweest. Dus weet je @Jackson6 van mij mag je, sterker nog heeeeel hard roepen en hopen dat je er nog een candletje naar de 42k bij kunt schreeuwen zou ik zeggen!
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 19-04-2022 22:11 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Jackson6 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:02:
Mag ik al moon roepen?
@Ngangatar zie je dat, wat snel was ik weer hè!
@Jackson6 doet het er volgens mij ook om, om juist op momenten dat er even adempauze genomen wordt, moon te roepenIk dacht ik switch nog even naar een andere exchange misschien mis ik iets maar volgens mij zaten we midden in een beroerde 15 min / 1h / 3min candle en kon ik de moon ook al totaal niet plaatsen. En dan besef ik me dat er ook mensen zijn die gewoon eens in de zoveel dagen een keer inloggen en een leuke stijging zien tov de laatste keer dat ze dat deden ipv met binance screens gecast naar de tv door het leven gaan.![]()
Dan is het natuurlijk geen slechte paar dagen geweest. Dus weet je @Jackson6 van mij mag je, sterker nog heeeeel hard roepen en hopen dat je er nog een candletje naar de 42k bij kunt schreeuwen zou ik zeggen!
Ik vind de daily close altijd wel spannend. Kan niet wachten om morgen na mijn wakker binance te openen.
Rode candles zul je zien..roflexx schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:16:
Ik vind de daily close altijd wel spannend. Kan niet wachten om morgen na mijn wakker binance te openen.
Netflix is nabeurs ook eventjes 23 procent in de min.
[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 19-04-2022 22:19 ]
Ten opzichte van @twit ja...YES schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:15:
[...]
@Ngangatar zie je dat, wat snel was ik weer hè!
[...]
@Jackson6 doet het er volgens mij ook om, om juist op momenten dat er even adempauze genomen wordt, moon te roepenVind het eerlijk gezegd nog best komisch zo, haha.
Dat is alsof je Utrechtser bent dan @Skrunsies
Minder bijdehand als @malarkan
Betere TA doet dan @Taro na een IPA
Nieuwere meme's post dan @knakworst
Komt niemand kijkt meer netflix. Zitten allemaal hele dag koers te checken.knakworst schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:17:
[...]
Rode candles zul je zien..
Netflix is nabeurs ook eventjes 23 procent in de min.
Duidelijk de enige fout in die post idd!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Oei, how nice.
Zodra je over grammar begint zal de rest aardig raak geweest zijn
Waarom snap ik ze allemaal behalve het Utrechtser stukje niet… en voor mij is dat het belangrijkste stukje
UberLurker Departement #GG.
EWT gaat al lekker, zaten de Noord-Amerikanen al langer op te wachten om die via Kraken aan te kunnen kopen.
kzei 't toch eindelijk goede indicator gevonden dit was de laatste x om onder de 40k te kope!!Jedi_Pimp schreef op maandag 18 april 2022 @ 17:12:
Bodem is in, trek je maanpakken maar aan boys.
[Embed]
---
Heerlijk hoe snel sentiment kan omslaan. Vooralsnog betekent dit niets, we hebben niet eens de BMSB gehaald. Maargoed, wat niet is kan nog komen!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Weltrusten!roflexx schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:16:
Zero.
Wat is dat bmsb, las het ook in nk? Als ik het opzoek i.c.m. technische analyse krijg ik dit soort dingen: " The brown marmorated stink bug (BMSB), Halyomorpha halys (Stål) (Figure 1), is an invasive stink bug "
Of gewoon Bitcoin Magnifiek Steun Balk?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Bull Market Support BandGondor schreef op woensdag 20 april 2022 @ 01:27:
Wat is dat bmsb, las het ook in nk? Als ik het opzoek i.c.m. technische analyse krijg ik dit soort dingen: " The brown marmorated stink bug (BMSB), Halyomorpha halys (Stål) (Figure 1), is an invasive stink bug "
Dat laatste komt op hetzelfde neer trouwens.
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 20-04-2022 01:32 ]
Alpina schreef op woensdag 20 april 2022 @ 01:31:
[...]
Bull Market Support Band
Dat laatste komt op hetzelfde neer trouwens.
Zero.
Heb er nauwelijks van kunnen slapen inderdaadNgangatar schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:57:
[...]
Oei, how nice.
Zodra je over grammar begint zal de rest aardig raak geweest zijn.
Laten we afspreken dat het vanaf heden staat voor Bitcoin Magnifiek Steun Balk. De supportband kan gewoon door blijven spelen terwijl BTC even steunt op de magnifieke balkGondor schreef op woensdag 20 april 2022 @ 01:27:
Same accountholder wellicht?YES schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:30:
[...]
Over Malarkan gesproken, die is ook al ruim een week niet meer gespot volgens mij. Solidair aan Jaapio?
Dat zal het zijn inderdaad
Dit...dit...als ik net mijn zuurverdiende fiat in een shitcoin met potentie stop.
[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 20-04-2022 09:14 ]
mooi hoor, kopen en HODL!Moiety schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:31:
Die plan B mag dan een wappie zijn. Hij is voor mij wel de koning van de hopium.
Zie dat grijze en zwarte lijntje dan!
[Afbeelding]
nothing stops this train
De cycles zijn voorbij... zie Raoul Pal voor uitleg. Key word: Adoptie.Moiety schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:31:
Die plan B mag dan een wappie zijn. Hij is voor mij wel de koning van de hopium.
Zie dat grijze en zwarte lijntje dan!
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
🤔 als de volatiliteit afneemt dan wordt het in deze SC ook steeds saaier. Bij topic #36 is hier niets meer te beleven.MicroWhale schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:39:
[...]
De cycles zijn voorbij... zie Raoul Pal voor uitleg. Key word: Adoptie.
[YouTube: Bitcoin CYCLE Is Over And This Will Happen Next | Raoul Pal]
kopen kopen kopen:MicroWhale schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:39:
[...]
De cycles zijn voorbij... zie Raoul Pal voor uitleg. Key word: Adoptie.
[YouTube: Bitcoin CYCLE Is Over And This Will Happen Next | Raoul Pal]
BTC, ETH, DOT, ADA, BIT, BNB, FTM
mis ik nog iets?
nothing stops this train
Quant?Kol Nedra schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:43:
[...]
kopen kopen kopen:
mis ik nog iets?
Ah top, in ieder geval nog 15 zinvolle topics in het verschiet.Moiety schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:43:
[...]
🤔 als de volatiliteit afneemt dan wordt het in deze SC ook steeds saaier. Bij topic #36 is hier niets meer te beleven.
Klopt. Bij dit soort nieuwe dingen horen pieken en dalen. Als het platform (even crypto als platform nemend) dan stabiel wordt qua dienstverlening en zichzelf bewijst komt er een gestage stroom op gang van nieuwe gebruikers.Moiety schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:43:
[...]
🤔 als de volatiliteit afneemt dan wordt het in deze SC ook steeds saaier. Bij topic #36 is hier niets meer te beleven.
Heel saai, maar wel heel goed.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
SOL hoor ik ook vaak de laatste tijd. Ben er nog niet uit of dat old-skool shill is of daadwerkelijk een geem cheenger.Kol Nedra schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:43:
[...]
kopen kopen kopen:
mis ik nog iets?
SOL met zijn vastlopende blockchainMicroWhale schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:46:
[...]
SOL hoor ik ook vaak de laatste tijd. Ben er nog niet uit of dat old-skool shill is of daadwerkelijk een geem cheenger.
https://www.crypto-inside...r-serieuze-kwetsbaarheid/De razendpopulaire Web3 wallet MetaMask heeft onlangs een waarschuwing afgekondigd aan gebruikers. Er bestaat namelijk een kans dat hackers toegang kunnen krijgen tot de wallets van gebruikers als zij een automatische iCloud backup functie aan hebben staan op Apple apparaten. MetaMask adviseert gebruikers met een Apple apparaat om daarom deze functie zo snel mogelijk uit te zetten.
Voor wie het nog niet gelezen heeft!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik dacht: blockchain = blokkeerketting. Dus als de blokkeerketting vastloopt doet het precies waar het voor gemaakt is. All-in SOLmicmulder schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:48:
[...]
SOL met zijn vastlopende blockchain![]()
Check dan layer 1 Algorand
maar nieuwe projecten zullen blijven komen, hier zit genoeg volatiliteit in.Moiety schreef op woensdag 20 april 2022 @ 10:43:
[...]
Als Bitcoin straks stabiel in de 200k-225k range zit kunnen we bij andere projecten genoeg prijsactie zien...
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/5tpcteUr70420R4v0M6M61yy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GhKU8LwkvdFCnCXgkx2resa5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WEZrK6iJFfHRP7b2wQgrnzVc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TAMDWz9SGzgiGW7sbjKG3cmR.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EvVbu1bjgaMNpordAjV9wBI3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Hrmklr7hAFKmnd2aMnfrTscg.png?f=fotoalbum_large)