[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 210 ... 257 Laatste
Acties:
  • 1.026.918 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 18 april 2022 @ 18:50:
[...]

Ja ik heb bitvavo maar ik vind coinbase wel lekker werken.

Ik vind de bitvavo app te beperkt (geen limit orders) en withdrawel suspends regelmatig
limit orders hebben ze wel, in de app niet nee maar dat is ook duurder en de app moet je niet gebruiken.

ik vind Bitvavo 1 groot voordeel hebben wat vaak vergeten wordt:
-Je koopt bijvoorbeeld BTC/ETH/LINK/ADA (etc) en direct stel je een verkoop order in. Grote voordeel is ook al staat je sell-order al klaar, je krijgt gewoon staking rewards erop :Y)
voor ADA is dat 5% apy, opzich prima.
positietrading is goed te doen op Bitvavo, daytraden en scalpen zeker niet aangezien Bitvavo fees veel te hoog ligt....

ik gebruik Bitvavo voornamelijk voor het HODLen /DCA van ADA (buy low/sell high) en als ik snel fiat wil transferen naar andere locaties.....als er geen haast bij zit gebruik ik liever Kraken...

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2022 19:04 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Niemand? MOOOOOOONNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!! _/-\o_ *O* oOo :Y

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Ray_ schreef op maandag 18 april 2022 @ 18:30:
[...]

Ik ben altijd zo achterdochtig dat ik ook eerdere tweets doorblader. Helaas een beetje hetzelfde geschreeuw en 'EXTREME BULLISH'-geneuzel. De bodem is blijkbaar al meerdere keren langsgekomen de afgelopen tijd ;)
Vandaar de ietwat cynische ondertoon in m'n post :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:46
Dikke crypto hack weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWw70RuRJL24zL0TawpkJblLV14=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YVjSyOrFowGTLmCRhFQEQioI.jpg?f=user_large

De hacker heeft t vervolgens naar tornado cash gestuurd om zijn sporen uit te wissen.

Vraag me af of dat nou eigenlijk werkt.
Anders heeft die kerel gewoon dik 80 miljoen in de pocket..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:14:
:7
Hoe smaakte de IPA vandaag Taro? :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:16:
[...]

:7
Hoe smaakte de IPA vandaag Taro? :9B
Oeh, goed punt, die ben ik vergeten...

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-05 20:14
Kassaaaa! De 40 alweer kwijt, come on BTC.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:17:
[...]

Oeh, goed punt, die ben ik vergeten...
Heel dit paasweekend? Het is er wel het weer voor vind ik. Barbecue aan, biertje erbij en zo nu en dan gluren wat de koers doet. Was te druk bezig met mijn bbq dat ik de laatste groene candle nog niet eens had opgemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
PlanR schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:22:
[...]

Kassaaaa! De 40 alweer kwijt, come on BTC.
Eet toch je Fruitjoy jongen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Kom op 40k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nee, maar morgen weer werken en ik kreeg vandaag om 12:15 de eerste al aangeboden, dus doe verder even rustig aan ;)

Nog 4 dagen aan de bak, dan vrij en lekker op vakantie. Dus vermoed ook even geen updates van mijn kant de komende weken in het NK topic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
1.5 uur geleden, m’n ETH’s net niet uitgekocht. Op 2 dollar na…!

Staan nu $80 per stuk hoger.

Soms moet je geluk hebben…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wacht effies een daggie met pumpen joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Darrell schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:40:
Why

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Darrell schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:40:
Nog een week zeker tot vers nieuwe pleuro fiat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkJGch5V4ee3j3ALZNDBTmUi97M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQOIHPdqdBJQGaAeK7NAWbPh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:45

YES

Moderator General Chat
Ik zou het toch wel vrij verassend vinden als de 1D MA7 nu doorbroken wordt. Een aangename verrassing uiteraard! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12-05 20:50

Chaes

#HODL

Onze mejuffrouw Lagarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Chaes schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:02:
[...]

Onze mejuffrouw Lagarde.
Ik dacht dat het Wikipedia: Ursula von der Leyen was :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaX9X30srswA5whoRL4A7bLhOcA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VUT3Zy7wrdceGPlzDaJAH1ci.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zzjmb_2OgGvrLXBo5Hm3_Nulv50=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tSaZVDS0Vawo3KqV8Ijyw6W7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24
Dubbele moon! 😁

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op maandag 18 april 2022 @ 15:07:
[...]

Kan ja, alleen kan je het ook gewoon voor andere zaken gebruiken. Het is niet alsof er een overschot aan groene energie is, of dat het ergens energie bespaard. Het is enkel extra energie dat wordt gebruikt.

Vloeken in de kerk, I know. maar dit soort beredeneringen zorgen niet voor meer begrip bij mensen. Juist enkel voor minder want,je negeert het probleem ("zinloos" energie verstoken in tijde van energietekorten en global warming) ipv met oplossingen te komen, zoals ethereum 2.0
Ik negeer niets, ben zelf kritisch. Maar het fabeltje dat alleen BTC energie kost en bijvoorbeeld banken geen energie verbruiken, of dat goud delven zeg maar milieuvriendelijk is, dat is het andere uiterste. Het is goed om dat onderscheid uit te leggen en afgelopen zaterdag op een verjaardag heb ik daar een erg leuk gesprek over kunnen voeren. Gewoon zorgen dat je een open mind hebt en vooral goed luisteren naar elkaar.

Kevin O'Leary had daar van de week nog wel een leuk stuk over, dat er nog veel meer groene stroom op te wekken is maar dat dit nog niet voldoende op grote schaal gebeurt. Ging overigens over de USA.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kom net pas thuis van een etentje, leuke binnenkomer dit. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:00:
Ik zou het toch wel vrij verassend vinden als de 1D MA7 nu doorbroken wordt. Een aangename verrassing uiteraard! :)
Met de 1D MA99 erbij. Bam..!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op maandag 18 april 2022 @ 19:27:
[...]

Nee, maar morgen weer werken en ik kreeg vandaag om 12:15 de eerste al aangeboden, dus doe verder even rustig aan ;)

Nog 4 dagen aan de bak, dan vrij en lekker op vakantie. Dus vermoed ook even geen updates van mijn kant de komende weken in het NK topic.
Ik las: Nog 4 dagen IN de bak, dan vrij en lekker op vakantie....

Ok, genoeg gehad vandaag.... :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxinator
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20-04-2023
Ngangatar schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:21:
[...]

Ik negeer niets, ben zelf kritisch. Maar het fabeltje dat alleen BTC energie kost en bijvoorbeeld banken geen energie verbruiken, of dat goud delven zeg maar milieuvriendelijk is, dat is het andere uiterste. Het is goed om dat onderscheid uit te leggen en afgelopen zaterdag op een verjaardag heb ik daar een erg leuk gesprek over kunnen voeren. Gewoon zorgen dat je een open mind hebt en vooral goed luisteren naar elkaar.

Kevin O'Leary had daar van de week nog wel een leuk stuk over, dat er nog veel meer groene stroom op te wekken is maar dat dit nog niet voldoende op grote schaal gebeurt. Ging overigens over de USA.
Kevin O'Leary zegt zoveel.. Hij was laatst nog mijn 100% groene miner(Hive blockchain) aan het zwartmaken alsof het niets is.
Waterkracht is wel echt onuitputtelijk en buitenom natuurbescherming/zalmpopulatie zie ik niet echt bezwaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:24:
[...]

Met de 1D MA99 erbij. Bam..!
Ja jeetje, daadwerkelijk al even in de buurt gekomen. Zou echt gekkigheid zijn als die geslecht wordt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03

Coldcat

HODL

YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:29:
[...]

Ja jeetje, daadwerkelijk al even in de buurt gekomen. Zou echt gekkigheid zijn als die geslecht wordt, haha.
Ik had mijn buy-orders lager staan! Wanneer komt die dip :/

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:31:
[...]

Even Pingo vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:31:
[...]

als ik mijn fiat op Kraken had staan had ik gekocht, pfff thx bank met je vrije dag en geen transactie via SEPA maakt naar Kraken ;(

insert
*Het is de schuld vd Rabobank meme*

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2022 20:34 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:25:
[...]

Ik las: Nog 4 dagen IN de bak, dan vrij en lekker op vakantie....

Ok, genoeg gehad vandaag.... :9B
In de bak zegt ie..

Net terug van politiebureau, vanmiddag op de kermis en dochterlief wou graag in een attractie, maar dan alleen want dat is stoer enzo. Dus ik gaf al een knipoog aan die vrouw bij het loket en zag dat ze het in de gaten had dat ze speciaal is.

Duurt natuurlijk heel erg lang voordat dochterlief haar briefje van 10 had en af kon geven. Maar ze was zo trots..

Vervolgens staan er een groep jongens van in de 20 achter haar, haar een beetje belachelijk te maken. Maar ja, that’s life. Totdat 1 van de jongens zich niet bedenkt en mijn dochter zo hard aan de kant duwt dat ze van het bordes af valt.

Tsja… toen ging het lampje even uit bij mij… voordat ik het in de gaten had lag die jongen op de grond, gesproken met getuigen.. gewacht op de politie en ik kon mee… de ‘beste’ jongen moest nagekeken worden door EHBO. Later hoorde ik dat deze jongen ( man ) 24 was, maar ik moest dus mee.

Nou ja…

Was weer een leuke dag op de kermis..

Oh ja on topic moon enzo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

En, wat zei ze?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:32:
[...]

als ik mijn fiat op Kraken had staan had ik gekocht, pfff thx bank met je vrije dag en geen transactie via SEPA maakt naar Kraken ;(
Waarom zorg je niet voor een voorraadje fiat op Kraken dan? Zeg maar, DCA, dus elke maand als je je salaris hebt doe je een SEPA betaling maar je zet het pas een week later om in crypto, en niet alle gestorte fiat. De rest laat je staan voor dips. Door die week er tussen aan te houden zit je niet de hele tijd te turen naar je exchange account en door niet alles in één keer in crypto om te zetten kan je lagere orders plaatsen voor het opkopen van dips..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Lijkt me niet echt relevant voor de levels.

Pingo Programma Drenthe
Drenthe kent een zeer hoge dichtheid aan mogelijke pingoruïnes, zo’n 2500! De hoogste dichtheid van Nederland, en zelfs West Europa (fig. 2). Deze laagtes in het landschap zijn nu vaak herkenbaar als kleine ronde watertjes.
https://www.pingoruines.nl/pingo-programma/
[...]

Ik had voor mezefl een scenario gemaakt waarbij de 1W MA100 nog geraakt zou kunnen worden. Komt het daar niet dan is het beter want dan gaat de HODL pot beter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Geen idee, is toch een account van jou?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:34:
[...]

In de bak zegt ie..

Net terug van politiebureau, vanmiddag op de kermis en dochterlief wou graag in een attractie, maar dan alleen want dat is stoer enzo. Dus ik gaf al een knipoog aan die vrouw bij het loket en zag dat ze het in de gaten had dat ze speciaal is.

Duurt natuurlijk heel erg lang voordat dochterlief haar briefje van 10 had en af kon geven. Maar ze was zo trots..

Vervolgens staan er een groep jongens van in de 20 achter haar, haar een beetje belachelijk te maken. Maar ja, that’s life. Totdat 1 van de jongens zich niet bedenkt en mijn dochter zo hard aan de kant duwt dat ze van het bordes af valt.

Tsja… toen ging het lampje even uit bij mij… voordat ik het in de gaten had lag die jongen op de grond, gesproken met getuigen.. gewacht op de politie en ik kon mee… de ‘beste’ jongen moest nagekeken worden door EHBO. Later hoorde ik dat deze jongen ( man ) 24 was, maar ik moest dus mee.

Nou ja…

Welkom terug goos, en op zulke momenten... Life sucks en het is oneerlijk.
Hoe is het met je meissie, alweer een beetje tot rust gekomen van de spanning?

Dikke knuffel voor je en we moonen gewoon verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:35:
[...]

Waarom zorg je niet voor een voorraadje fiat op Kraken dan? Zeg maar, DCA, dus elke maand als je je salaris hebt doe je een SEPA betaling maar je zet het pas een week later om in crypto, en niet alle gestorte fiat. De rest laat je staan voor dips. Door die week er tussen aan te houden zit je niet de hele tijd te turen naar je exchange account en door niet alles in één keer in crypto om te zetten kan je lagere orders plaatsen voor het opkopen van dips..
dca momenten al gedaan, het was maar een kleine fluff fiat, mijn salaris komt volgende week pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Godver.

Ik heb een order op 36k in euro's en vandaag zie ik dat hij meerdere keren het geraakt heeft, maar Bitvavo heeft het niet afgehandeld. Meestal als ik dit aankaart krijg ik als antwoord dat het volume laag was (en dan het BTC/EUR volume). Echt bullshit. Kut bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

In de bak zegt ie..

Nou ja…

Wat een nare situatie. Hopelijk heeft die jongen zijn lesje geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Dus heb niet de dip kunnen kopen.;(

EN NU BEN IK TE LAAT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:38:
[...]

dca momenten al gedaan, het was maar een kleine fluff fiat, mijn salaris komt volgende week pas
Ja oké. Maar ik lees hier best veel mensen die zitten te wachten op een SEPA betaling als er een keer een dip is. Maar dan ben je toch vaak te laat en de hele tijd alleen maar aan het wachten? Lijkt me irritant. Dan zou ik gewoon mijn DCA uitbreiden (dus iets meer fiat storten elke maand) en de extra fiat in lagere orders proppen zodat je automatisch dips meepakt.

Nu ik dit zo zeg denk ik zelfs dat ik dit voor mijzelf eens uit ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
[...]

insert
*Het is de schuld vd Rabobank meme*
Waarom had je er niks op staan dan?
Als alles gigantisch daalt, gaat iedereen opeens storten. En duurt het vaak wat langer jep.

Zorgen dat er altijd “crashgeld” opstaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:40:
[...]

Ja oké. Maar ik lees hier best veel mensen die zitten te wachten op een SEPA betaling als er een keer een dip is. Maar dan ben je toch vaak te laat en de hele tijd alleen maar aan het wachten? Lijkt me irritant. Dan zou ik gewoon mijn DCA uitbreiden (dus iets meer fiat storten elke maand) en de extra fiat in lagere orders proppen zodat je automatisch dips meepakt.

Nu ik dit zo zeg denk ik zelfs dat ik dit voor mijzelf eens uit ga proberen :)
deze fiat die ik overhad is extra, kan het ook bewaren zodat de volgende salaris dump erbij zit :)
Het is ook maar weinig die extra fiat , maar toch €40 :7
PlanR schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:42:
[...]

Waarom had je er niks op staan dan?
Als alles gigantisch daalt, gaat iedereen opeens storten. En duurt het vaak wat langer jep.

Zorgen dat er altijd “crashgeld” opstaat
heb ik nu helaas niet, maar krijg wel straks van de belastingdienst geld terug d:)b

ik dca gewoon liever elke maand; de euro's die ik kwijt wil voor voornamelijk Bitcoin (dca) en wat altcoins (doe ik dva)

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2022 20:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

In de bak zegt ie..

Nou ja…

Tering. Iets met kokend bloed.. Wat zijn sommige mensen toch triest. Ik gun hem de rest van zijn leven jeuk op zijn rug waar hij nét niet bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Qunix schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:39:
Dus heb niet de dip kunnen kopen.;(

EN NU BEN IK TE LAAT!!!!
Is het 36k EURO level wel geraakt op Bitvavo? Volgens mij gaat dat wel vaker daar. Waarom dan niet in een USD pair op een grotere exchange voor de zekerheid?

BTC is nog altijd goedkoop :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:37:
[...]

Welkom terug goos, en op zulke momenten... Life sucks en het is oneerlijk.
Hoe is het met je meissie, alweer een beetje tot rust gekomen van de spanning?

Dikke knuffel voor je en we moonen gewoon verder.
Ze is ontzettend geschrokken. Kan niet slapen en snapt niet waarom ze viel.. arme kind heeft het er niet eens over dat ze keihard was geduwd omdat ze dat niet snapt…

Voordat ik naar die jongen ging heb ik haar bij die mevrouw van het loket gebracht. Want ik wou niet dat ze het mee kreeg.. vervolgens mij ex gebeld. Politie uitgelegd dat ik niet wilde dat ze het mee kreeg dat ik met hij mee moest. Nou ja heel gedoe…

Normaal met geintjes over/naar haar doe ik niks meer. Wereld is namelijk keihard.. maar dit? En dan word ik mee genomen?

Ach nou ja, ik ben het weer kwijt nu. Dus weer on topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:42:
[...]

deze fiat die ik overhad is extra, kan het ook bewaren zodat de volgende salaris dump erbij zit :)
Het is ook maar weinig die extra fiat , maar toch €40 :7
Ja wat ik bedoel is, als die fiat toch extra is, kan je het beter gewoon meteen op de exchange gooien, als er dan een dip is ben je spekcryptokoper :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:36:
[...]

Geen idee, is toch een account van jou?
Oh, dat was ik ff vergeten.... In dat geval: "Ben ik samen met @Coldcat bezig met onze synchroon lopende veganistische dump, in afwachting van de dip naar 14K euro, zodat mijn inkoopordertjes geraakt worden op dippende dinsdag of dalende donderdag, zie ik me plots een organische groei in de vorm van een groene kandelaar!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
[...]

In de bak zegt ie..

Nou ja…

Herkenbaar, niks mis met je actie. Hoe oud is je dochter als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Mozes123 schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:43:
[...]

Herkenbaar, niks mis met je actie. Hoe oud is je dochter als ik vragen mag?
Bijna 18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:29

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:43:
[...]

Ja wat ik bedoel is, als die fiat toch extra is, kan je het beter gewoon meteen op de exchange gooien, als er dan een dip is ben je spekcryptokoper :+
ik wist niet dat deze fiat over zou zijn, ben 1 week ziek thuis geweest, dus hoefde 1 week lang niet met de auto de weg op ;)

toch raar eigenlijk he, als je ziek thuis bent verdien je meer :+

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 18-04-2022 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:43:
[...]

Ze is ontzettend geschrokken. Kan niet slapen en snapt niet waarom ze viel.. arme kind heeft het er niet eens over dat ze keihard was geduwd omdat ze dat niet snapt…

Voordat ik naar die jongen ging heb ik haar bij die mevrouw van het loket gebracht. Want ik wou niet dat ze het mee kreeg.. vervolgens mij ex gebeld. Politie uitgelegd dat ik niet wilde dat ze het mee kreeg dat ik met hij mee moest. Nou ja heel gedoe…

Normaal met geintjes over/naar haar doe ik niks meer. Wereld is namelijk keihard.. maar dit? En dan word ik mee genomen?

Ach nou ja, ik ben het weer kwijt nu. Dus weer on topic ;)
Wellicht raar maar fijn om te horen dat ze het zelf eigenlijk niet echt door had.

En ik verafschuw geweld maar in een geval als dit zou ik met je mee hebben staan timmeren en me achteraf daar heel slecht over gevoeld hebben.

Dot alweer 20 dollar Skruns?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:46:
[...]

ik wist niet dat deze fiat over zou zijn, ben 1 week ziek thuis geweest, dus hoefde 1 week lang niet met de auto de weg op ;)
Ah oké. Ja dan is het even ongelukkig dat het zo samenvalt dat je de dip niet hebt kunnen kopen. Aan de andere kant, wie weet komt er nog één :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:46:
[...]

toch raar eigenlijk he, als je ziek thuis bent verdien je meer :+
Nuance, je houdt meer over :). En dat is toch echt een westerse luxe van de laatste tig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Gelukkig nog wel wat fiat gestort op bl3p. Wilde het eerst via bitvavo doen maar bleek een random reader nodig te hebben, zal wel geweest zijn omdat het de eerste keer was.

Morgen maar eens iDeal storten bij bitvavo, de spreiding bij bl3p is wat hoger en je kan enkel btc aanschaffen waardoor het een iets duurdere optie is

Sepa transfer naar kraken vanmiddag is hier ook nog niet binnen, ook Rabobank :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ngangatar schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:43:
[...]

Oh, dat was ik ff vergeten.... In dat geval: "Ben ik samen met @Coldcat bezig met onze synchroon lopende veganistische dump, in afwachting van de dip naar 14K euro, zodat mijn inkoopordertjes geraakt worden op dippende dinsdag of dalende donderdag, zie ik me plots een organische groei in de vorm van een groene kandelaar!"
Deze onverwachte groene kaars heeft toch iets positiefs. Als het donderdag is gaan we procentueel harder naar beneden. Hopelijk met meer liquidaties tot gevolg en lagere inkoopkoersen. (pas hier aub geen strategie op aan want ik heb er geen verstand van en lul ook maar wat).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Oh dit was geen grapje trouwens, ze is 17 en met 2 mnd 18 :)
Ngangatar schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:46:
[...]

Wellicht raar maar fijn om te horen dat ze het zelf eigenlijk niet echt door had.

En ik verafschuw geweld maar in een geval als dit zou ik met je mee hebben staan timmeren en me achteraf daar heel slecht over gevoeld hebben.

Dot alweer 20 dollar Skruns?
Ja dat is ook zo, het nadeel is alleen dat ze niet snapt waarom ze viel en aan haar zelf twijfelt. Dus leg dan maar eens uit waarom ze viel.

Ja gets, when DOT $20 :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
75% van m’n long’s gesloten.

Komt de 41 (nog) niet door. Prachtig dagje geweest. De rest staat minimaal in profit. Misschien wordt ik morgen positief verrast met een knoeperd van een groene paal, prima!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:50:
[...]
Ja dat is ook zo, het nadeel is alleen dat ze niet snapt waarom ze viel en aan haar zelf twijfelt. Dus leg dan maar eens uit waarom ze viel.
Er stond een groene kaars onder het bordes die ineens keihard omhoog knalde en haar daardoor van het bordes mikte. Magisch internet geld is de schuldige, kan helaas gebeuren als je schathemeltjerijk wil worden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:52:
[...]

Er stond een groene kaars onder het bordes die ineens keihard omhoog knalde en haar daardoor van het bordes mikte. Magisch internet geld is de schuldige, kan helaas gebeuren als je schathemeltjerijk wil worden!
Ik had al gezegd dat het de schuld was van de Rabobank.. klinkt geloofwaardiger :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:55:
[...]

Ik had al gezegd dat het de schuld was van de Rabobank.. klinkt geloofwaardiger :9
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDr-XqMNT0n46V0alVGVsng9el0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7ulKXs2RlztJOOxz3bnhD53U.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Netjes dat je zo beschermend bent, mijn dochter is bijna 13 dus ik begrijp het. Ik ga nu nog MOON roepen om niet off-topic te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Rode palen incoming. Ging ook te hard hé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:09:
Rode palen incoming. Ging ook te hard hé
Zou fijn zijn als de 1D MA7 nu dan even wat steun kan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
YES schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:11:
[...]

Zou fijn zijn als de 1D MA7 nu dan even wat steun kan geven :)
Precies! Anders verwacht ik hem weer richting de 38.6. En die blijft niet getest worden. Standhouden op de 1D MA7 of een dikke rode paal omlaag…

Kunnen de mensen die in wouden kopen vandaag, alsnog inkoopjes doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Coldcat schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:42:
[...]

Is het 36k EURO level wel geraakt op Bitvavo? Volgens mij gaat dat wel vaker daar. Waarom dan niet in een USD pair op een grotere exchange voor de zekerheid?

BTC is nog altijd goedkoop :+
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=1PrI&p=1

De eerste drop aan de linker kant had ik hem nog niet, in de ochtend stond hij al klaar en kon makkelijk gehit worden. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:13:
[...]

Precies! Anders verwacht ik hem weer richting de 38.6. En die blijft niet getest worden. Standhouden op de 1D MA7 of een dikke rode paal omlaag…

Kunnen de mensen die in wouden kopen vandaag, alsnog inkoopjes doen
Of die 38.6 direct bezwijkt vraag ik me af hoor, vandaag ook een prima bounce gehad, waarbij we dus zelfs door de 1D MA7 zijn gegaan. Maar goed, dat hoeft verder ook weinig te zeggen uiteraard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QxXOWK_sp1NsPNRtKCAQ2uQ3GRs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TuK8rHiaI4E4BgeF4cAvHAqn.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
[...]

In de bak zegt ie..

Nou ja…

Goedzo Skruns. Ik ben ook even op de Kermis geweest in Drachten. Ik had er ook niet bij moeten zijn. Topper.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand een goede app of site waar je gratis je portfolio bij kan houden?

Twee dingetjes:
* Er moeten wel gratis meerdere exchanges (stuk of 10) op kunnen. Coinstats doet maar drie gratis, bijv, daarna moet je 'pro' nemen, en zo zijn er wel meer.
* Hij moet Bitvavo kennen

Ik heb zelf wel een ding gebouwd, maar die is best lelijk en niet heel gebruiksvriendelijk :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:50:
[...]

Oh dit was geen grapje trouwens, ze is 17 en met 2 mnd 18 :)

[...]

Ja gets, when DOT $20 :?
Leugentje om eigen bestwil en zeggen dat iemand achter haar struikelde en per ongeluk tegen haar aan kwam? Dan is het een onhandigheidje van een ander, en hoef je weinig uit te leggen en zij niet aan zichzelf te twijfelen.

Sorry, ik ga weer on topic ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

anandus schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:23:

Twee dingetjes:
* Er moeten wel gratis meerdere exchanges (stuk of 10) op kunnen. Coinstats doet maar drie gratis, bijv, daarna moet je 'pro' nemen, en zo zijn er wel meer.

Ik heb zelf wel een ding gebouwd, maar die is best lelijk en niet heel gebruiksvriendelijk :P
Ik gebruik https://cointracking.info/

Je kan in de gratis versie 200 transacties toevoegen. Daarna betaald plan. Als er iets gratis is hoor ik het ook maar nog niet kunnen vinden. Ik zit alleen de HODL transacties erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 12-05 20:50

Chaes

#HODL

anandus schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:23:

Twee dingetjes:

Gewoon Delta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ftx, blockfolio of cointrackr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:28
We gaan weer omhoog. Riemen vast.
Iedereen genoten van de 30k range?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
MaStar schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:36:
We gaan weer omhoog. Riemen vast.
Iedereen genoten van de 30k range?
De 40’s zijn we zo weer kwijt ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:28
L

Welke is de beste?

Ik zoek er ook nog één die nieuwe transacrias niet meerekent in eventueel rendement. Zo irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Al nieuws over Jaapio sinds zijn plotse verdwijntruc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skalders schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:46:
Wie?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Schijnt dat hij de launchpads heeft meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Dit is pagina 420, woensdag is het 20 april (oftewel 4/20), het is al volle maan geweest.... Ik voel wat aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:45

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
zwembroek schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:21:
[...]

Goedzo Skruns. Ik ben ook even op de Kermis geweest in Drachten. Ik had er ook niet bij moeten zijn. Topper.
Er is kermis in Drachten? Heb ik ff gemist.

Kermis was vroeger nog wel leuk. Piekendag, gulden voor een attractie. Ander 2,50..... Rijksdaalder dus.

Nu? 5 euro voor een attractie is normaal. Voor 4 attracties kan je naar een pretpark de hele dag..... En dan heb je ook nog echte achtbanen etc. Is gewoon niet leuk meer.

En het trekt een bepaald slag volk, zoals @Skrunsies nu wel weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
Jaapiwie? Ik ken alleen @Anoniem: 1032405

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
omg! ik vond het al raar waarom in godsnaam YouTube algoritm mij hierheen bracht, maar als je vanaf dit stukje kijkt wordt het binnen 20 seconden duidelijk d:)b :7
YouTube algoritm is RAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:39
GMT nieuwe ATH, alleen te weinig FIAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
cooLopke schreef op maandag 18 april 2022 @ 22:50:
GMT nieuwe ATH, alleen te weinig FIAT
Wil je green candles chasen dan?🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:21:
[...]

Oh echt ja? Hoe laat was jij daar dan ?
Ngangatar schreef op maandag 18 april 2022 @ 21:25:
[...]

Leugentje om eigen bestwil en zeggen dat iemand achter haar struikelde en per ongeluk tegen haar aan kwam? Dan is het een onhandigheidje van een ander, en hoef je weinig uit te leggen en zij niet aan zichzelf te twijfelen.

Sorry, ik ga weer on topic ;).
Ik heb maar gezegd dat ze gestruikeld was. Dat dat iedereen overkomt ;)
Waah schreef op maandag 18 april 2022 @ 22:09:
[...]

Er is kermis in Drachten? Heb ik ff gemist.

Kermis was vroeger nog wel leuk. Piekendag, gulden voor een attractie. Ander 2,50..... Rijksdaalder dus.

Nu? 5 euro voor een attractie is normaal. Voor 4 attracties kan je naar een pretpark de hele dag..... En dan heb je ook nog echte achtbanen etc. Is gewoon niet leuk meer.

En het trekt een bepaald slag volk, zoals @Skrunsies nu wel weet...
Er zitten inderdaad vreemde hapsnurkers tussen.

… er was zelfs 1 in een @zwembroek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
41k!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ht03GYaTHV_s7PnpQXbkep4K0fg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8mXrUuvOCOja5hJyAZ9Z2kqP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtXZ9gZkbzdaN6WxkVrhN7J1eOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H8hYbU8FElbiwZJD0sZx12Ar.jpg?f=fotoalbum_large

nieuwe launchpad op ByBit 🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-05 19:07
Niemand heeft het hier nog over GMT, iedereen al eruit gesprongen jongens?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Xamsix schreef op maandag 18 april 2022 @ 23:59:
Niemand heeft het hier nog over GMT, iedereen al eruit gesprongen jongens?
Heb er nooit ingezeten:)
Pagina: 1 ... 210 ... 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!